[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.035.270 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMhrc_1o1Ao2JRAiUdEqxBa6XCk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cmNM2RrMef609M8YHLzo33ko.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:43
Darrell schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Roellie kan wel wat hebben. En daarnaast, wat als Roellie een vrouw geweest was? Dan was ik er gewoon mee weggekomen.
Ook als je jezelf als vrouw identificeert schijnt de lat lager te liggen. Hoorde ik op de winterborrel.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:22

resusaapje

h less

Darrell schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Roellie kan wel wat hebben. En daarnaast, wat als Roellie een vrouw geweest was? Dan was ik er gewoon mee weggekomen.
Oh sorry, ik vergat de [irony][/irony] :)

Maareh, @Taro ? Sexisme! In de topic-waarschuwing: "Wees vriendelijk, reageer niet op de man"! :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:45:
[...]

Oh sorry, ik vergat de [irony][/irony] :)

Maareh, @Taro ? Sexisme! In de topic-waarschuwing: "Wees vriendelijk, reageer niet op de man"! :X
Heb er al eerder naar gekeken maar kon geen knop vinden om de topicwaarschuwing te rapporteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:18:
Op X komt deze weer langs:
[Afbeelding]

De reactie "Ik heb maar 2 woorden nodig: Buy Bitcoin" voert de boventoon ;)
Sla geen agent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Flauw zeg. Wrijf het maar in! :(

Eerst een mail van Bybit: "we gaan straks Nederlanders discrimineren. En onze card doet het dan lekker ook niet meer".

En vandaag van hen een mail: "Unlock 5% Cashback in Points With Bybit Card for Home Renovation Products and Services!"

:F

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ik ben mijn vriendin (20 weken zwanger) al dagen gek aan het maken met deze, die ik met een botje 4x per dag op een random tijdstip tussen 8 en 16 naar haar whatsapp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zykT3xLRpjB9nhwGXInVSE28S94=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U10lTGU7QWBWNMNYkfoMHxyW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
resusaapje schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:45:
[...]
Oeh, dat kan natuurlijk niet meer. Heb er "persoon" van gemaakt. Nou kan het natuurlijk voorkomen dat iemand zich identificeert met iets anders dan een persoon, dus moet nog even kijken of ik het niet gewoon helemaal weg laat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:12
resusaapje schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:48:
Flauw zeg. Wrijf het maar in! :(

Eerst een mail van Bybit: "we gaan straks Nederlanders discrimineren. En onze card doet het dan lekker ook niet meer".

En vandaag van hen een mail: "Unlock 5% Cashback in Points With Bybit Card for Home Renovation Products and Services!"

:F
Komt er dan ook Bitvavo op Max zijn nieuwe wagen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:52:
[...]

Oeh, dat kan natuurlijk niet meer. Heb er "persoon" van gemaakt. Nou kan het natuurlijk voorkomen dat iemand zich identificeert met iets anders dan een persoon, dus moet nog even kijken of ik het niet gewoon helemaal weg laat.
Ik identificeer me als een bitcoin. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik identificeer me als een Shrimp (jammer genoeg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:31:
De enige rede voor deze "correctie" (we zijn niet eens in de rode cijfers geweest op de daily) is Grayscale dat toch ineens weer dumpt voor 130mil.

Voor mijn gevoel is het echt de ETF's die zorgen voor deze eindeloze opgaande druk
We zijn wel een moeder alle correcties aan het jinxen. Maar vòòr de ath zie ik die niet meer komen eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:02:
Shrimp is stuk of 10 toch :?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2VA2O-aHLSb-VFdUmmKKKEfngU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YHtONqJfMVc189f1yIik7pv.jpg?f=fotoalbum_large

WTF? Dit moet haast weer een grap zijn.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 19:24
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:31:
De enige rede voor deze "correctie" (we zijn niet eens in de rode cijfers geweest op de daily) is Grayscale dat toch ineens weer dumpt voor 130mil.

Voor mijn gevoel is het echt de ETF's die zorgen voor deze eindeloze opgaande druk
Ik neem aan dat je de cijfertjes inmiddels wel gezien hebt? 8)

In de laatste 3 dagen netto 1,6 miljard usd inflow, aka 30651 Bitcoin.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wel mooi om te zien dat die mensen in het spaar-topic drukmaken om de deposito-spaarrentes en wij hier 17% in 1 week doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:28:
Wel mooi om te zien dat die mensen in het spaar-topic drukmaken om de deposito-spaarrentes en wij hier 17% in 1 week doen.
waar hun 1 jaar lang moeten sprokkelen voor rendement hebben wij dit na 1 week al in de pocket met staken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:14
Lekker man dat free internet moneys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:28:
Dacht ik ook in maart '21.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zit te twijfelen om een stapel TAO terug te kopen met de aandelen Euro's, maar voelt niet goed want staat nu 2x zo hoog als toen ik ze verkocht. Had ze gewoon in staking moeten laten staan :(

@Alpina Heb je South nog? Doet het lekker vandaag met +32% :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNppwx4IzrojvRXnYBfzqKB4ZXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mgoxRzNKBG7CbLxgy4ZEwjJn.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Alpina
Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:03:
Zit te twijfelen om een stapel TAO terug te kopen met de aandelen Euro's, maar voelt niet goed want staat nu 2x zo hoog als toen ik ze verkocht. Had ze gewoon in staking moeten laten staan :(

[Afbeelding]
Op dit moment niet @Taro maar wie weet pik ik deze terug op. Ik hou ook Spacemesh in de gaten. Niet TAO gerelateerd maar zie wel wat gelijkenissen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:59
Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:35:
[...]

waar hun 1 jaar lang moeten sprokkelen voor rendament hebben wij dit na 1 week al in de pocket met staken :D
You’re welcome

Stack Sats

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 16:28

[Afbeelding]
Twijfel al langer over Paal AI. Maar die verdomde gas fees grr. Leuk portfolio wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:30:
[...]

Twijfel al langer over Paal AI. Maar die verdomde gas fees grr. Leuk portfolio wel.
90% van PAAL staat in staking, dus is qua percentage hoger in de pf.

Je moet echt voorbij die fee's kijken. De plus van die MetaMask Shitcoin PF is vandaag al vele malen een gas fee :)

Wel belangrijk om niet voor 100 USD aan coins te kopen met 50 USD fee, dan doet het wel pijn inderdaad.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 15-02-2024 19:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
Eindelijk een ZETA moontje :) Nu ff doorpakken

YouTube: Bitcoin Ignited The Fuse! Cardano & Ethereum Set For Lift-Off!

[ Voor 64% gewijzigd door Pinsa op 15-02-2024 19:42 ]

• poekiepoes12
Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:33:
[...]

90% van PAAL staat in staking, dus is qua percentage hoger in de pf.

Je moet echt voorbij die fee's kijken. De plus van die MetaMask Shitcoin PF is vandaag al vele malen een gas fee :)

Wel belangrijk om niet voor 100 USD aan coins te kopen met 50 USD fee, dan doet het wel pijn inderdaad.
Heb al te veel gokjes gedaan de laatste tijd, en zou inderdaad niet meer dan 200 USD erin pompen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:02:
Ehm, moeten we je dan hier wegpesten? Weet het even niet meer :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:35:
[...]

waar hun 1 jaar lang moeten sprokkelen voor rendement hebben wij dit na 1 week al in de pocket met staken :D
Dude!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k5tkA42DGkqyVaa_xfjm52tZWw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rb2XB5DNqQas5qrHhHcUmVqG.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

En dan kijken we nog even weg bij "hun" :'(

Ja, ik verveel me.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
In stock land weet ook niemand zich een blijf meer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsvawOL9P0QjqhHsKsew6UcAOgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jI5Hqc6D3QKz221308AoE0mW.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig hebben wij vaker dit soort charts voor de kiezen gehad oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:03:

[Afbeelding]

Ah, ook in normieland hebben ze blijkbaar maniepulasie

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07

WhySoSerious

Be the change.

Alpina schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:03:

[Afbeelding]

AI stocks.

Worden goed geshilled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:36
Best apart eigenlijk, dat je ontevreden bent over je alts als ze minder dan 10% per dag stijgen.
Stonks zouden sowieso niks voor mij zijn..🥱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
WhySoSerious schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:10:
[...]

AI stocks.

Worden goed geshilled.
Ja de verhouding is aardig weg tech en de rest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rf_tapvz6HtrNMc3tVW_crGgNQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CCNw66fqcGqGJRVLpAkhjQmN.png?f=user_large

Ik hou dit voor mijn AI coin wel een beetje mee in de gaten maar Bitcoin doet sowieso zn eigen ding wel denk ik de komende jaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AIUS gisterochtend in 6 uurtjes tijd van 71 USD naar 1515 USD en nu terug op 561 USD, gekkenwerk: https://coinmarketcap.com...f6f1743c3be3ad48fa3c5657/.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Begin een beetje de vlektyfus te krijgen hier. 3 uur geleden Ethereum overgemaakt van Coinbase naar Bitvavo, mailtje gehad en alles dat het is confirmed, juiste adres etc etc. Adres gechecked op blockchain en het staat er inmiddels op, maar niet op Bitvavo.

Heeft iemand dit eerder gehad?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• poekiepoes12
Don Guacamole schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Best apart eigenlijk, dat je ontevreden bent over je alts als ze minder dan 10% per dag stijgen.
Stonks zouden sowieso niks voor mij zijn..🥱
Gister Vopak +10% en vandaag BAM bijna 20%, DSM 10%. Ook bij aandelen kan het hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BroWohsEdis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:42:
Begin een beetje de vlektyfus te krijgen hier. 3 uur geleden Ethereum overgemaakt van Coinbase naar Bitvavo, mailtje gehad en alles dat het is confirmed, juiste adres etc etc. Adres gechecked op blockchain en het staat er inmiddels op, maar niet op Bitvavo.

Heeft iemand dit eerder gehad?
ERC20 chain gekozen voor beide kanten? Dan even de support benaderen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om van bybit naar woo te gaan voor inverse perp. trading, iemand ervaring met woo? Hebben ze bijv. de trailing stop feature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole

[Afbeelding]
$660 per stuk inmiddels..
Best prijzig, maar goed ze gaan uiteindelijk naar $17K per stuk..

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TAO is weer los....

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja balen, had gister een lage entry maar te snel gesloten achteraf 🥸

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:59:
[...]

$660 per stuk inmiddels..
Best prijzig, maar goed ze gaan uiteindelijk naar $17K per stuk..
Je probeert mijn FOMO aan te wakkeren of niet? Dat lukt heel goed :(

Bij 17k/stuk zou ik mijn huis volledig kunnen afbetalen én tegen de huidige prijs 3 BTC erbij kunnen halen.

Must resist....

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
Gipsy King schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:20:
Against all Odd's toch een lading gekocht voor de bullrun , mocht ie ooit komen.

[Afbeelding]
Welldone! mooie pump met het spookje te pakken d:)b

Toeval of was er specifieks iets met CSPR vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:35
zenith schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:59:
Ik zit er aan te denken om van bybit naar woo te gaan voor inverse perp. trading, iemand ervaring met woo? Hebben ze bijv. de trailing stop feature?
Vandaag ook een account aangemaakt bij WOO, alleen nog niet echt verder naar gekeken

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Tsja TAO lang in de gaten gehouden. Maar ik vond 225 dollar te veel. En volgens de analisten die ik volg zou er nog een terugtest van 70 dollar komen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:26:
Tsja TAO lang in de gaten gehouden. Maar ik vond 225 dollar te veel. En volgens de analisten die ik volg zou er nog een terugtest van 70 dollar komen.
De analisten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoeqfjuS6pWyDF5FlwATI7RpMKc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/76KTH2iRtb6SmB0oBk3dtOuR.gif?f=user_large

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:26:
Ik zou nú sowieso niet instappen, vol op ATH en btc op een weerstand, wellicht pik je ze volgende week op $450 weer op.
Of je kijkt naar de volgende parel. Kansen zat. Fiat tekort.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Taro schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:49:
[...]

ERC20 chain gekozen voor beide kanten? Dan even de support benaderen.
Ja, ik heb ze gemailt nu. Hopelijk kan iemand mij geruststellen, heb de ETH na 2 jaar vanuit Celsius teruggekregen hoop niet dat het nu weg is ineens. :+

Ik zie nu dit staan op de site van Bitvavo:

Het Bitcoin-netwerk, het Ethereum-netwerk en de BNB Smart Chain zijn de meest gebruikte en populaire netwerken. Houd er rekening mee dat Bitvavo geen BNB Smart Chain stortingen ondersteunt voor op Ethereum gebaseerde valuta, behalve voor de valuta BNB.

Vanuit Coinbase heb ik gewoon vanuit het ERC20 netwerk ETH naar Bitvavo verstuurd. Via Blockchain.com wordt de transactie weergegeven als 'internal' ipv Txs from Coinbase Contract 7, heb dit nog nooit gezien.
Ben ik fucked? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:30:
[...]

Ik zou nú sowieso niet instappen, vol op ATH en btc op een weerstand, wellicht pik je ze volgende week op $450 weer op.
Zo is dat. Word er verder ook niet echt warm of koud van. Als ik de whales zo hoor gaat er bij 700-900 ook echt wel gecasht worden. Of ik dat zelf ga doen geen idee. Veel rustiger en beter gevoel bij Bitcoin en Ethereum in ieder geval. Mede door de etf goedkeuring. Hopelijk volgt die van ETH ook nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-05 15:39
BroWohsEdis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:32:
[...]

Ja, ik heb ze gemailt nu. Hopelijk kan iemand mij geruststellen, heb de ETH na 2 jaar vanuit Celsius teruggekregen hoop niet dat het nu weg is ineens. :+

Ik zie nu dit staan op de site van Bitvavo:

Het Bitcoin-netwerk, het Ethereum-netwerk en de BNB Smart Chain zijn de meest gebruikte en populaire netwerken. Houd er rekening mee dat Bitvavo geen BNB Smart Chain stortingen ondersteunt voor op Ethereum gebaseerde valuta, behalve voor de valuta BNB.

Vanuit Coinbase heb ik gewoon vanuit het ERC20 netwerk ETH naar Bitvavo verstuurd. Via Blockchain.com wordt de transactie weergegeven als 'internal' ipv Txs from Coinbase Contract 7, heb dit nog nooit gezien.
Ben ik fucked? :/
Als je bij Coinbase ERC20 geselecteerd hebt en het Bitvavo (ook ERC20) adres opgegeven hebt zou dat gewoon goed moeten gaan. Zou het even afwachten wat Bitvavo zegt, en misschien in de tussentijd bij Coinbase even vragen wat die Internal transactie is

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:55:
[...]

Als je bij Coinbase ERC20 geselecteerd hebt en het Bitvavo (ook ERC20) adres opgegeven hebt zou dat gewoon goed moeten gaan. Zou het even afwachten wat Bitvavo zegt, en misschien in de tussentijd bij Coinbase even vragen wat die Internal transactie is
Ik denk het ook. En volgende keer eerst even een kleine test transactie doen. Spaart je wat levensjaren.

@Taro heb terug wat south en spacemesh (SMH) opgepikt.

Now we wait. B)

[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 15-02-2024 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Alpina schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:01:
[...]

Ik denk het ook. En volgende keer eerst even een kleine test transactie doen. Spaart je wat levensjaren.
Sta al in de min qua levensjaren :+ Maar zeker waar inderdaad, ik ga duimen.
DutchCrownNL schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:55:
[...]

Als je bij Coinbase ERC20 geselecteerd hebt en het Bitvavo (ook ERC20) adres opgegeven hebt zou dat gewoon goed moeten gaan. Zou het even afwachten wat Bitvavo zegt, en misschien in de tussentijd bij Coinbase even vragen wat die Internal transactie is.
Ja ik word er niet veel wijzer van, iets met een smart contract die ETH in batches verstuurd om gas te besparen en daardoor niet on-chain zijn. Ofzo :9

https://help.coinbase.com/en/nft/manage/nft-history

Thx beide

[ Voor 49% gewijzigd door BroWohsEdis op 15-02-2024 22:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VJyk4efgAPF1ikTOIp9Ke_LMww=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UGcjVzhrkhq8dKkdgaQKYp22.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:43
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/k3pz4V1/rsdf.jpg

Henk en Ingrid letten nog niet op...

[ Voor 26% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-02-2024 22:20 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:30:
[...]

Nee dat bootje laat ik sowieso gaan. Ik hoop stiekem op een mooie entry op zkSync straks. Starknet laat ik waarschijnlijk ook liggen. Alweer veel fud. VC dump festijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HenkEnIngrid
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Heh?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 07:23

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Hoi :)

Welke exchanges gebruiken jullie?
Ik heb alleen nog maar bitvavo, maar hier staat TAO niet tussen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Misschien zijn Henk en Ingrid al in 2021 georanged pilled en hoeven ze YouTube niet meer af te struinen want al gedaan? Zelfde geldt voor de Bitcoin Google zoekresultaten grafiek.
Inmiddels weten de meeste mensen op aarde wel wat het "ongeveer" is.

Ik vind die laatste altijd zo'n achterhaalde statistiek imo. Soort van diminishing resultaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 15-02-2024 22:41 ]

• Wispe
  • Niet online
Volgens @Anoniem: 2058398 gaan we volgend jaar 500 miljoen aantikken. Dus die past daar beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ladonna schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:39:
Hoi :)

Welke exchanges gebruiken jullie?
Ik heb alleen nog maar bitvavo, maar hier staat TAO niet tussen
TAO kan je o.a. op KuCoin en MEXC krijgen. Heb ze zelf op MEXC gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
zwembroek schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:34:
Misschien een tip /workaround voor de Bybit leverage traders.
In andere landen moesten Bybit/Binance/Bitget ook vertrekken en sommige mensen kiezen er voor om een Palau ID kaart aan te vragen ($248 per jaar). Deze kan worden gebruikt om een account te hebben/houden bij Bybit. ALs je vanuit NL blijft inloggen kan je nog steeds worden gedeactiveerd, dus een VPN (Express VPN vanaf $10 per maand) is dan nodig.
Palau ID’s worden bij de meeste Exchanges al niet meer geaccepteerd. Binance en Bybit in ieder geval niet, kucoin is een van de weinige die het nog wel accepteren.
Ik weet niet of de Estonia e-ID’s wel accepteerd worden. Die is volgens mij 100,- maar je moet wel weer papieren bij het Estonia consulaat laten bezorgen en ophalen van wat ik hoorde, dus een stuk omslachtiger.

VPN’s kan je een stuk goedkoper krijgen. Koop op kinguin.net een avast ultimate abo (niet mobile, jaartal maakt niet uit) voor nog geen 10,- voor 1pc / 3jaar. Dan heb je een goede virus scanner/security tool en 3jaar een vpn :) je hoeft de virus scanner niet eens te installeren, met de avast premie installer je kan aangeven welk onderdeel je wilt installeren.

Gebruik het al jaren op die manier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Helza schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:43:
[...]

Palau ID’s worden bij de meeste Exchanges al niet meer geaccepteerd. Binance en Bybit in ieder geval niet, kucoin is een van de weinige die het nog wel accepteren.
Ik weet niet of de Estonia e-ID’s wel accepteerd worden. Die is volgens mij 100,- maar je moet wel weer papieren bij het Estonia consulaat laten bezorgen en ophalen van wat ik hoorde, dus een stuk omslachtiger.

VPN’s kan je een stuk goedkoper krijgen. Koop op kinguin.net een avast ultimate abo (niet mobile, jaartal maakt niet uit) voor nog geen 10,- voor 1pc / 3jaar. Dan heb je een goede virus scanner/security tool en 3jaar een vpn :) je hoeft de virus scanner niet eens te installeren, met de avast premie installer je kan aangeven welk onderdeel je wilt installeren.

Heb net vpn en totall security verlengt bij Bitdefender. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:11
Heeft er iemand nog wat on chain metrics of TA om me helemaal stijf van de FOMO een tweede hypotheek in een kutcoin te laten flikkeren?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:40:
[...]

Misschien zijn Henk en Ingrid al in 2021 georanged pilled en hoeven ze YouTube niet meer af te struinen want al gedaan? Zelfde geldt voor de Bitcoin Google zoekresultaten grafiek.
Inmiddels weten de meeste mensen op aarde wel wat het "ongeveer" is.

Ik vind die laatste altijd zo'n achterhaalde statistiek imo. Soort van diminishing resultaten.
Daarnaast is het ook appels en peren vergelijken als je bitboy crypto en invest answers nog in het filter meeneemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:04:
Heeft er iemand nog wat on chain metrics of TA om me helemaal stijf van de FOMO een tweede hypotheek in een kutcoin te laten flikkeren?
@zwembroek @MrMrq heeft een nieuwe tas nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:06
Darrell schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:04:
[...]

Daarnaast is het ook appels en peren vergelijken als je bitboy crypto en invest answers nog in het filter meeneemt.
Idd. En mis onze adhd duitser en dat vieze puisterige natnekje carl the moon

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Helza schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:43:
[...]

Goeie tip, wist niet dat Avast Ultimate ook VPN heeft. En kan nog goedkoper via cdkeynl.nl trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
anti elppa schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:16:
[...]

Idd. En mis onze adhd duitser en dat vieze puisterige natnekje carl the moon
Geweldig... ;) :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

Idd. En mis onze adhd duitser en dat die vieze puisterige natnekje carl the moon
Die ADHD Duitser mag ik nog wel ergens door z'n enthousiasme. Hij heeft wel een grote mond gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/viVpffC1rbjm3AdmZLVi1DisZuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oIFcxbvkynUwmq3Z9CWkYJYf.png?f=user_large

Volgens mij komt CARL uit het Noorden. Maar aan die kop kun je zien dat die niet te vertrouwen is. Daarmee mogen ze wegen aanstapen van mij. Zoveel chills van coins waar hij zelf in zat. Dan haat je je eigen publiek gewoon diep van binnen. :r

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZxS7hICkENC8LtoYEnEY0hxv38=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/htz1TWN2m7h1Mn3ORHGtbamM.png?f=user_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Idd. En mis onze adhd duitser en dat die vieze puisterige natnekje carl the moon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xb7Z_J2TSL2caGo65-aU3jyEfI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dyEvaXuEfEvo3w2jPdPxYUgm.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon een normale dude toch?

Doe es normaal joh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Vis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:23:
[...]

[Afbeelding]

Gewoon een normale dude toch?

Doe es normaal joh.
Bij nader onderzoek is hij toch wat afgevallen

Ik snap alleen niet dat hij in een rode berentrui aan het dansen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 15-02-2024 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Coldcat schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:28:
[...]

Bij nader onderzoek is hij toch wat afgevallen

[YouTube: ADHD duitser]

Ik snap alleen niet dat hij in een rode berentrui aan het dansen is.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Z’n eerste kaneel was geen succes :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aH0xWF_WRPgbYvty9pdp77xaj9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j402sy52266u1YDL4ANjW0mT.png?f=fotoalbum_large

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Had een vraag over de bybit wijzingen maar heb zojuist de info gevonden :(

Guess dan maar verhuizen naar mexc en hopen dat die open blijft. Freaking idiote Nederlandse politiek :(

Ja mama, ik zal me netjes gedragen. Krijg ik nu een koekje?

[ Voor 183% gewijzigd door Helza op 16-02-2024 00:32 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Helza schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 00:23:
Had een vraag over de bybit wijzingen maar heb zojuist de info gevonden :(

Guess dan maar verhuizen naar mexc en hopen dat die open blijft. Freaking idiote Nederlandse politiek :(

Ja mama, ik zal me netjes gedragen. Krijg ik nu een koekje?
Als we bijdehand gaan doen kan je dat koekje op je buik schrijven! En nu naar je zolder! Als de visite er is mag je weer komen vertellen over je fantasiemuntjes.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zeg @Pelox doe eens lief...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqjslLGc6RdKv38mC_aWN_W0CFeO70M7phXQ&usqp=CAU

Saaie boomer munt is die BTC sinds gisteren. Wij willen actie! :-(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 07:19:
Zeg @Pelox doe eens lief...

[Afbeelding]

Saaie boomer munt is die BTC sinds gisteren. Wij willen actie! :-(
Ik dacht ik schrijf eens een meme uit ipv hem te posten.. :Y)

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Lekker grafiekje wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3mdfOGAYLAN487wYXFQsTD38VY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcgewjWEtuaH9UWUKrHutgRM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GD-Avjbus7-cU8tD5We7f4eLkew=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8Ef3iaoRH7qHj8ME92pjKqGu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuZn2ibh51H3vGR2X6dgkBDUXpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tf09g95meMs200NSYBsdk21N.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Je bent gek als je verkoopt als 100k uitbreekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Die cycle bottom gaat de top van deze run worden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujZ-rRZqqWVE38DLoHb8jzmcp-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hc25xVJWm6Msghb0LS4vLPBs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBLRKzDlzLdRUvpj7TpblqwvdgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ldh64VgujHCe3SHgeWhECzRQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 26-05 09:54

mayhem

Voor de $BEAMers onder ons. En natuurlijk ook voor alle crypto hodlers. Wees alert.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0HU1-m6tLRE39eBtP-X2eu8DHE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/y5Z9A0XFcD8B1N8fkCfkHWbr.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 24-05 10:03
Pelox schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:23:
[...]

Ssst, niet verklappen. Er moet ook nog genoeg exit liquidity zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 19:40

MicroWhale

The problem is choice

Coldcat schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:22:
[...]

Die ADHD Duitser mag ik nog wel ergens door z'n enthousiasme. Hij heeft wel een grote mond gekregen.

[Afbeelding]

Volgens mij komt CARL uit het Noorden. Maar aan die kop kun je zien dat die niet te vertrouwen is. Daarmee mogen ze wegen aanstapen van mij. Zoveel chills van coins waar hij zelf in zat. Dan haat je je eigen publiek gewoon diep van binnen. :r

[Afbeelding]
Ik vertrouw sowieso niemand uit de cryptospace. Leuk dat iemand komt aanwaaien met een crypto-YT kanaal of twitter account, maar dat zegt niks.

Ik vertrouw mensen die een opleiding hebben gedaan in finance, zijn gaan traden in tradfi... en daarna crypto hebben ontdekt. Die weten wat de fundamentals van een asset moeten zijn en hebben de skills om zowel de interne als externe bewegingen te monitoren die invloed hebben op de waarde.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 19:54
Ik vertrouw alleen mensen in de slowchat. Geen relevante opleiding, te lelijk voor YT, vrijwel alle plaatjes gejat van een ander en uitspraken zonder onderbouwing in de hoop virtuele duimpjes te krijgen van gelijkgestemden.

Ik doe dit volgens mij al sinds 2018 en ik sta nog steeds in de plus, dus ergens moet dit een goede manier zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
mayhem schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:38:
Voor de $BEAMers onder ons. En natuurlijk ook voor alle crypto hodlers. Wees alert.
[Twitter]
Lekker man! Buy order geplaatst! Laat maar. Ze zijn verkocht 1 kleine rode candle en klaar. Strong hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2024 09:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-05 18:25
Ray_ schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:08:
Ik vertrouw alleen mensen in de slowchat. Geen relevante opleiding, te lelijk voor YT, vrijwel alle plaatjes gejat van een ander en uitspraken zonder onderbouwing in de hoop virtuele duimpjes te krijgen van gelijkgestemden.

Ik doe dit volgens mij al sinds 2018 en ik sta nog steeds in de plus, dus ergens moet dit een goede manier zijn.
En om geen namen te noemen blijkt dat @YES, de man is om te volgen in leverage trades om 100% rekt te gaan 8)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Masstje schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:29:
[...]

En om geen namen te noemen blijkt dat @YES, de man is om te volgen in leverage trades om 100% rekt te gaan 8)
Sterker nog, ik denk dat hij de oorzaak is dat bybit geen leverage diensten meer aan mag bieden in NL.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dit is insane!
grote impact op gaming en film industry. ook op nieuws wat wel en niet echt is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujd5dnoNXBeqVCZOYtzkrnGYyas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idAmK8beUqLOYpqAsNTEJIIG.jpg?f=user_large

En dan nog eerst maar zien of we voorbij 100k kunnen beuken. Alle ta op social media hadden dat als target in 2021, we haalden 70k nog niet eens. Voor hetzelfde geld tikken we kortstondig 100k aan en is het klaar.

[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 16-02-2024 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:34:
dit is insane!
grote impact op gaming en film industry. ook op nieuws wat wel en niet echt is.
[Twitter]
Ik heb het gezien. Ontwikkeling van video games kan zo een stuk sneller en goedkoper. Om de 2 jaar een nieuwe GTA i.p.v. elke 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra hoe moeten we straks dan nog sats verdienen als er geen banen meer zijn? -O-

Elke week een sat airdrop, de rest lekker gamen, films kijken, beetje eten? Lekker man *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

And one of them happens to be Astar :+
Pagina: 1 ... 177 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!