Super inderdaad, zo even swappen naar btc 😆sjorremans schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:34:
Lekker zondagavond pompje voor ETH
Mr. Unexist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:33:
[...]
2021 een dino coin![]()
Hoeft ook helemaal niet, als ze hun ATH in $ maar verbreken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HzpmtY3UiuAk2TlxYLTtuj32.jpg?f=user_large)
Poeh, het worden er steeds meer. Overigens zie ik mijn shitcoin ALI niet tussen staan. Ooit ingetrapt door mooie verhalen over 100% apy, daarna een lange tijd onder water gestaan en pas deze week weer een groene paal net als alle andere ai projecten.Don Guacamole schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:32:
Voor degene die zijn AI shitcoin pf compleet wil maken:
[Afbeelding]
Dino in crypto heeft niks met de leeftijd te maken hè 
Ik heb GRT wel in de shitcoin porto. De beste performer hier is SEI
Ik heb GRT wel in de shitcoin porto. De beste performer hier is SEI
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zuur voor hem! 🤣
Ik zit wel goed met een GAK van 0,11€
Wat zijn de kenmerken van een Dino in crypto?? 🤔Gelukszoekr schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:44:
Dino in crypto heeft niks met de leeftijd te maken hè
Ik vind LTC wel een Dino, waar zelfs Jurassic Park niks meer mee zou kunnen
"DINO (DECENTRALIZED IN NAME ONLY)Mr. Unexist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:07:
[...]
Wat zijn de kenmerken van een Dino in crypto?? 🤔
Ik vind LTC wel een Dino, waar zelfs Jurassic Park niks meer mee zou kunnen
This term refers to crypto projects that pretend to be decentralized, but are actually managed by centralized parties"
Wie zegt dat ze harder kunnen gaan? Prognose is inmiddels al veel hoger. Ze (de SEC) gaan Blackrock ook niet afwijzen. Die stropdassen zien het succes van de Bitcoin ETF. Denk je nu echt dat ze de kans op geld laten liggen? Al is die ETF maar half zo succesvol dan gaat die koers ook wel exploderen. Dat is mijn overtuiging. Voor de rest is het nog speculeren. Ik wil er geen welles nietes verhaal van maken. We gaan het zien. Ik ben mega bullish.Gelukszoekr schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:10:
[...]
Wat is de prognose eigenlijk nu? 60-70% kans toch?
En waarom zou de Etherum ETF harder gaan dan de Bitcoin ETF?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aah oké, die kende ik nog niet 👍🏻Gelukszoekr schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:12:
[...]
"DINO (DECENTRALIZED IN NAME ONLY)
This term refers to crypto projects that pretend to be decentralized, but are actually managed by centralized parties"
Solana dus. En GRT blijkbaar 🤔
Solana heeft een paar duizend validators...... toch beetje decentraal
nothing stops this train
Nouja, Je gokt er een beetje op dat het harder zal gaan als de Bitcoin ETF, anders had je die wel gekocht toch? Ik help het je hopen, dat ze goedkeuren. Aan Blackrock zal het niet liggen, ik vrees dat de SEC nog wel wat stokken heeft om mee te slaan richting Ethereum, maar we gaan het zien inderdaad.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:12:
[...]
Wie zegt dat ze harder kunnen gaan? Prognose is inmiddels al veel hoger. Ze (de SEC) gaan Blackrock ook niet afwijzen. Die stropdassen zien het succes van de Bitcoin ETF. Denk je nu echt dat ze de kans op geld laten liggen? Al is die ETF maar half zo succesvol dan gaat die koers ook wel exploderen. Dat is mijn overtuiging. Voor de rest is het nog speculeren. Ik wil er geen welles nietes verhaal van maken. We gaan het zien. Ik ben mega bullish.
En die draaien allemaal welke softwareKol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:23:
Dag BEAM je was fijn. Sell order gehit (op de stippellijn). Best netjes op de top, vind ik als amateur TA best geinig.
Bedankt voor de tip @zwembroek !
Bezoekje aan Feyenoord met de kinderen was helemaal gratis door de winst.
Make memories not fiat.
/f/image/PH5tnJHSvnINQSX62rS65on4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door mayhem op 18-02-2024 21:31 ]
Het DePIN project wat ik op de watchlist had staan doet vandaag even een ATH met 400% in de afgelopen 30 dagen. Het project is nog shiny nieuw maar het staat naar mijn risk reward ratio nu al veel te hoog. Max supply is 1000.000.000 en de token prijs staat al op $1,95. Wat ik er van moet geloven is de circulating supply veel lager en volgen er pas grote token unlocks eind 2024. Maar ik ga het hier niet benoemen omdat ik het niet helemaal vertrouw. Het kwam trouwens wel in die lijst hier ergens boven voor met al die shitcoins.
Aethir volg ik ook. Token moet nog gelanceerd worden. Hier heb ik meer vertrouwen in.
Aethir is revolutionizing DePIN with its advanced, distributed GPU-based computing tailored for gaming and AI. Backed by leading Web3 investors like Merit Circle, Hashkey, Animoca Brands, Sanctor Capital, Infinity Ventures Crypto (IVC), and others, with funds raised over $ 32 M, Aethir is paving the way for the future of decentralized computing.
Aethir volg ik ook. Token moet nog gelanceerd worden. Hier heb ik meer vertrouwen in.
Aethir is revolutionizing DePIN with its advanced, distributed GPU-based computing tailored for gaming and AI. Backed by leading Web3 investors like Merit Circle, Hashkey, Animoca Brands, Sanctor Capital, Infinity Ventures Crypto (IVC), and others, with funds raised over $ 32 M, Aethir is paving the way for the future of decentralized computing.
zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:57:
Het DePIN project wat ik op de watchlist had staan doet vandaag even een ATH met 400% in de afgelopen 30 dagen. Het project is nog shiny nieuw maar het staat naar mijn risk reward ratio nu al veel te hoog. Max supply is 1000.000.000 en de token prijs staat al op $1,95. Wat ik er van moet geloven is de circulating supply veel lager en volgen er pas grote token unlocks eind 2024. Maar ik ga het hier niet benoemen omdat ik het niet helemaal vertrouw. Het kwam trouwens wel in die lijst hier ergens boven voor met al die shitcoins.
/f/image/3pJYGIjqqnGLwNLj0tFzaWMN.png?f=fotoalbum_large)
@zwembroek Ik stel het op prijs dat je hierop terug komt en die token niet in de groep gooit als jij er geen goed gevoel bij hebt. Met de informatie die je hebt gegeven kan een ander hem ook wel vinden.
Wat heeft Aethir al veel subscribers op hun telegram kanaal, 67K, ik ga ze ook volgen. Thanks!
Wat heeft Aethir al veel subscribers op hun telegram kanaal, 67K, ik ga ze ook volgen. Thanks!
Alpina schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:17:
[...]
Nee ik stuurde gewoon de smh chart![]()
Keep on pitching

Met de Dencun update zullen de transactiekosten op de L2's goedkoper worden door die blobs en andere manier van data buiten de chain bewaren. Ik weet er overduidelijk de technische details niet van, maar dat is wat ik ervan heb gelezen.Chaes schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:20:
[...]
Eens, en same here w.b.t. portfolio allocatie.
Komen bovendien wat grotere upgrades aan waardoor transactiekosten significant omlaag zullen gaan en de schaalbaarheid van het netwerk zal verbeteren.
Met betrekking tot de ETF aanvragen. Eerste final deadline is in mei dus dat duurt helaas nog wel even. Als de ETF stofzuigers daar echter ook aan de slag gaan met een al deflationair netwerk...

:strip_exif()/f/image/CatF2Wlira8slr5AHnWpbEl2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja het is echt een hype project. Ik heb ook geen idee hoe realistisch het is om een goede entry te krijgen straks.BeyondThunder schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:16:
Idle GPU gaan gebruiken in een GPU-aaS, creatief idee, beetje seti achtig idee.
Overigens geen verify in de TG groep, dus zal er wel barsten van de (scam) bots, pas op.
Overigens geen verify in de TG groep, dus zal er wel barsten van de (scam) bots, pas op.
Al die shitcoins met dikke gains! De BTC dominance staat zeker op -10% vandaag 
Morgen komen de serieuze boys weer langs! Op naar de 57k!
Morgen komen de serieuze boys weer langs! Op naar de 57k!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
morgen retest? volgende week verse fiat dus let's hope it!
nothing stops this train
Ik vermoed dat na deze weekly close er nog wel een beetje bij kan morgenKol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:46:
morgen retest? volgende week verse fiat dus let's hope it!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik wil niet dat je zo praat over 0kn, ouwe reus.
Wen 10 cent?thierry1982 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 23:01:
[...]
Ik wil niet dat je zo praat over 0kn, ouwe reus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kijk net even naar de pf maar oh boy wat gaat dit hard. Weer een ATH. Voelt bijna to good to be true.
Ja ik ga hier ook richting stijve tepels. Als dit het begin is dan zit er nog heel wat in het vat.zwembroek schreef op zondag 18 februari 2024 @ 23:24:
Kijk net even naar de pf maar oh boy wat gaat dit hard. Weer een ATH. Voelt bijna to good to be true.
Not selling till $0,051mayhem schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:30:
Dag BEAM je was fijn. Sell order gehit (op de stippellijn). Best netjes op de top, vind ik als amateur TA best geinig.
[Afbeelding]Make memories not fiat.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vud92ZKlNvDv3jCFFpisehy8.gif?f=user_large)
Kol Nedra schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:23:
Onze dochter huilde echt veel. En dan niet zomaar huilen, echt krijsen, schreeuwen. Soms zo veel en zo hard dat je brein echt blokkeert, dat je echt niet normaal meer kan denken.
Afgelopen week beval de osteopaat ons een middel aan, hij dacht dat er een combinatie van factoren speelde maar dat middel zou de eerste quick win zijn.
Vandaag kwam dat middel binnen, meteen de eerste fles bij mee gegeven. Vanavond een onherkenbaar vrolijk en pijnvrij meisje in de box. Ik heb er huilend als een klein kind bij naast gezeten, totaal onverwacht. Ik dacht dat ik het tot nu toe aardig kon bolwerken maar als je zo'n dramatische verbetering ziet bij zo'n klein wezentje dan is alles teveel denk ik.
Ik wil maar zeggen, geen enkele Satoshi of shitcoin dan ook is iets waard. Je geliefden gelukkig zien zijn is alles waard.
Slaap lekker mensen 😘
Afgelopen week beval de osteopaat ons een middel aan, hij dacht dat er een combinatie van factoren speelde maar dat middel zou de eerste quick win zijn.
Vandaag kwam dat middel binnen, meteen de eerste fles bij mee gegeven. Vanavond een onherkenbaar vrolijk en pijnvrij meisje in de box. Ik heb er huilend als een klein kind bij naast gezeten, totaal onverwacht. Ik dacht dat ik het tot nu toe aardig kon bolwerken maar als je zo'n dramatische verbetering ziet bij zo'n klein wezentje dan is alles teveel denk ik.
Ik wil maar zeggen, geen enkele Satoshi of shitcoin dan ook is iets waard. Je geliefden gelukkig zien zijn is alles waard.
Slaap lekker mensen 😘
[ Voor 80% gewijzigd door YES op 19-02-2024 08:57 ]
YES ! Hopelijk was je nacht net zo fijn als je woorden. Fijne week (allen).YES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 00:58:
Onze dochter huilde echt veel. En dan niet zomaar huilen, echt krijsen, schreeuwen. Soms zo veel en zo hard dat je brein echt blokkeert, dat je echt niet normaal meer kan denken.
Ik wil maar zeggen, geen enkele Satoshi of shitcoin dan ook is iets wàard. Je geliefden gelukkig zien zijn is alles waard.
Slaap lekker mensen 😘
P.s. merk al goed dat mensen emotioneel worden , de bull is on !
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 19-02-2024 06:30 ]
Wat een prachtig mooi bericht kerel, er is niks frustrerender dan hulpeloos toe te kijken 😘YES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 00:58:
Ik wil maar zeggen, geen enkele Satoshi of shitcoin dan ook is iets wàard. Je geliefden gelukkig zien zijn is alles waard.
Slaap lekker mensen 😘
UberLurker Departement #GG.
Jup.. veel te emo voor leverage tradingYES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 00:58:
Slaap lekker mensen 😘
Fijn dat het zo opgelost lijkt te zijn kerel. Hier ook een kleine gehad die de eerste 15 maanden veel huilde en amper sliep, dus ik kan me je blijdschap goed voorstellen
Hier ook zoiets (bij de eerste) Zat uiteindelijk ook meer in de reflux hoek is nooit echt helemaal duidelijk geworden. Wat ik wel weet is dat het een mens heel klein kan krijgenAntifon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 07:21:
[...]
Jup.. veel te emo voor leverage trading![]()
Fijn dat het zo opgelost lijkt te zijn kerel. Hier ook een kleine gehad die de eerste 15 maanden veel huilde en amper sliep, dus ik kan me je blijdschap goed voorstellen

Helaas is de slaap van de oudste net zo volatiel als een shitcoin, us alsnog een korte nachtGipsy King schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:26:
[...]
YES ! Hopelijk was je nacht net zo fijn als je woorden. Fijne week (allen).
P.s. merk al goed dat mensen emotioneel worden , de bull is on !
Bedankt!Skrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:48:
[...]
Wat een prachtig mooi bericht kerel, er is niks frustrerender dan hulpeloos toe te kijken 😘
Ik mag niet klagen, het stelt verder weinig voor, maar gisteren was de opluchting van een (relatief) rustige avond me even teveel.
Oh ja, ik ga haar later sowieso de schuld geven van het 'gemiste fortuin'. Zal haar goed doen als ik haar dat vanaf een jaar of 6 elke dag een paar keer op beschuldigende toon vertel.Antifon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 07:21:
[...]
Jup.. veel te emo voor leverage trading![]()
Hopelijk blijft het zo ja, ik heb haar nog niet zo lang zo opgewekt gezien als gisterenavond
Zo, zit op de wc dus dacht dit wordt een bruine ochtend. Open de charts maar het wordt een groene!
ETH onderweg naar de 3K!!
ETH onderweg naar de 3K!!
Haha die tweede foto, hoog "don't stick your d*ck in crazy" gehalteStovirpi schreef op maandag 19 februari 2024 @ 07:59:
Welkom bij Lingo
[Afbeelding]
GROE-HOEN, GROE-HOEN, GROE-HOEN!
[Afbeelding]
Jaaa! We gaan door voor de gouden bal.
Alleen omdat ze wat gek loopt?YES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:04:
[...]
Haha die tweede foto, hoog "don't stick your d*ck in crazy" gehalte
Liever groene ballen dan blauwe ballen.
Ben alweer aan het werk, maar waarom weet ik niet.
ik heb al weer meer verdient aan ETH doing nothing.....dan hier aanwezig te zijn voor fiat....
ik heb al weer meer verdient aan ETH doing nothing.....dan hier aanwezig te zijn voor fiat....
nothing stops this train
Verdiend.Kol Nedra schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:22:
Sorry, zal niet teveel janken vandaag. Speciaal voor @YES.
Ik zit ook alweer op een bureaustoel rondjes te draaien terwijl mijn digitale muntjes het geld binnenhalen. Helaas zijn er zijn ook maanden waarin ik al het werk moet doen, dus vervroegd pensioen zit er nog niet in.
BTC maakt zich op voor een nieuwe poging op deze maandag morgen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik wilde eigenlijk een foto van Nance met een groene bal in haard mond, maar die kon ik zo snel niet vinden. Bij gebrek aan beter toch maar de dick in crazy gestopt. Alleen wel gezorgd dat ze niet weet wie ik ben, hoe ik heet of waar ik woon.YES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:04:
[...]
Haha die tweede foto, hoog "don't stick your d*ck in crazy" gehalte
Stack Sats
Ik ken het, vervelend hé..Kol Nedra schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:22:
Ik ben zelfs vrij vandaagWispe schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:27:
Wat beginnen jullie vroeg zeg. Ik begin pas om 09:00.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Anders heb je geen perspectief meer wat de waarde van FIAT is.Kol Nedra schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:22:
De maandelijkse airdrop zorgt voor binding met no-coiners.
Ik bepaal zelf wanneer ik begin. Of ik werk, waar ik werk en wanneer ik eventueel stop.Wispe schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:27:
Wat beginnen jullie vroeg zeg. Ik begin pas om 09:00.
Lang leve de IT.
Die scheissemünze van die jodocus blijft maar gaan.
Och ik zou haar gewoon doen hoor, met mijn vriendin er huilend naast als het moet.
Ik ben vandaag vrij. ETH maakt me rijk en van mijn twee spot trades is één order om in te stappen nooit gehit, de ander heeft zojuist target behaaldRay_ schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:24:
[...]
Verdiend.
Sorry, zal niet teveel janken vandaag. Speciaal voor @YES.
Ik zit ook alweer op een bureaustoel rondjes te draaien terwijl mijn digitale muntjes het geld binnenhalen. Helaas zijn er zijn ook maanden waarin ik al het werk moet doen, dus vervroegd pensioen zit er nog niet in.

Zo te lezen heb je gelukkig weer een goeie nacht gehadYES schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:36:
[...]
Och ik zou haar gewoon doen hoor, met mijn vriendin er huilend naast als het moet.

UberLurker Departement #GG.
Rijdt Jaapio daar ook aan de rechterkant van de weg?Skrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:47:
Hebben jullie Brabanders geen vakantie ofzo![]()
[Afbeelding]
Haha, fvck, was jij dat! Tering, tot drie keer toe een noodstop moeten maken. Het leek wel zondag met al die dweilen op de wegSkrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:47:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hahaha, ja de lust en romantiek klotst hier tegen de plinten in huisSkrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:45:
[...]
Zo te lezen heb je gelukkig weer een goeie nacht gehad
nice, Bybit VIP gift binnen, geen fees de komende paar dagen
Ik heb ook wel eens gereden op dit stuk weg, dit topic komt wel erg dichtbij zo.Skrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:47:
[Afbeelding]
Mooie groene cijfers.. als Astar nou ook nog even meedoet met een +30% ben ik nog blijer.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik doe iets fout? Ik moet echt werken voor m'n eten en hypotheek. Crypto kan ik nog niet van leven. Maar misschien moet ik geduld hebbenKol Nedra schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:22:
De Brabanders zijn weer klaar met vakantie, maar de alcohol heeft het lichaam nog niet verlaten. Wat een provincie...Dacuuu schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:02:
[...]
Ik heb ook wel eens gereden op dit stuk weg, dit topic komt wel erg dichtbij zo.
Ik snap wat je bedoelt. Ik zat vanochtend nog in de auto.Dacuuu schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:02:
[...]
Ik heb ook wel eens gereden op dit stuk weg, dit topic komt wel erg dichtbij zo.
Huh, wat ziet jouw lambo er vreemd uit van binnen?Skrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:47:
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Om even doorheen te wandelen met de groene kaarsen op de achtergrond:
https://neal.fun/internet-artifacts/
ps, die andere dingen op die site zijn ook wel geinig
https://neal.fun/internet-artifacts/
ps, die andere dingen op die site zijn ook wel geinig
[ Voor 21% gewijzigd door BeyondThunder op 19-02-2024 09:39 ]
Ik zie geen Spartamet met kapotte knalpijp rechts?Coldcat schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:50:
[...]
Rijdt Jaapio daar ook aan de rechterkant van de weg?
Stack Sats
Brabanders en vakantie.. lol.. Nederland draait alleen nog dankzij de Brabanders.. dus nee geen vakantie hier.Skrunsies schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:47:
[Afbeelding]
Zero.
genoeg zieken hier op het werk..... die fiat uitgevende carnaval vierders hebben de economie wel een kleine boost gegeven....
ach ja ik ga weer "werken"
ach ja ik ga weer "werken"
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 19-02-2024 09:53 ]
nothing stops this train
wat de prijs ook is aankomende vrijdag, ik gooi er fiat injasperz89 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:42:
Flinke groene staaf bij astr
nothing stops this train
Wat is er bijzonder aan vrijdag?Kol Nedra schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:54:
[...]
wat de prijs ook is aankomende vrijdag, ik gooi er fiat in
Zero.
ETH 3K soon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja Astr zit echt al een tijd tegen dikke weerstand aan te hikken. Nu ook weer veel sell pressure boven $0,18.St@m schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:05:
Mooie groene cijfers.. als Astar nou ook nog even meedoet met een +30% ben ik nog blijer.
Maargoed, je weet vast wel hoe FOMO bij de Asiaten werkt en retail is ook daar nog niet wakker.
Er ligt nog wat tussen 2950-2964, als we daardoor heen komen ligt de volgende stop op 3038, dus 3k soon lijkt me zeker mogelijksjorremans schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:28:
ETH 3K soon?
We staan op het punt van een enorme BTC pump
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Mijn inschatting ook. Heb er nog een lekker krat fiat tegenaan gegooid dit weekend. Kan nog wel een dagje duren vanwege bank holiday in de US.ScuL schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:46:
[ Voor 10% gewijzigd door JPS op 19-02-2024 10:54 ]
Gebaseerd op?ScuL schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:46:
Ik heb niet eens bewijs nodig. Ik ga nu gewoon all-in.ScuL schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:46:
/f/image/Gp1tifhvglerZgj6C3N4Gbs7.png?f=fotoalbum_large)
Tegen de RSI wordt al 10 dagen aangebokst en we staan op het punt om die trendlijn te doorbreken
MACD heeft weer een mooie curve
En we zitten technisch in een bull flag. Support op 50800 is getest en instituten blijven kopen. Nu de retail FOMO nog
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Insert hoge leverage?ScuL schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:18:
[...]
[Afbeelding]
Tegen de RSI wordt al 10 dagen aangebokst en we staan op het punt om die trendlijn te doorbreken
MACD heeft weer een mooie curve
En we zitten technisch in een bull flag. Support op 50800 is getest en instituten blijven kopen. Nu de retail FOMO nog

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!