Woensdag windag?
Elke dag zo'n candle en ik ben benieuwd waar we zondag op afsluiten.
Elke dag zo'n candle en ik ben benieuwd waar we zondag op afsluiten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
eens. Ik denk dat het grootste risico van altcoins op dit moment niet zo zeer zit in neerwaards potentieel, maar vooral gewoon gigantische out performance van BTC en ETH.Anoniem: 2058398 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:46:
[...]
Wel een beetje oppassen met die altcoins. BTC blijft koning.
In before linkse cyclus.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:12:
Dit gaat veel te snel hahaha.
Met alle miljarden die nu in ETFs stromen kunnen alle theorieën wel de kast in. Ook het standaard stijgen na de halving en de cryptowinter na een maand of 16-18 zie ik niet exact meer zo gebeuren.
ja vind et serieus maar niets dit. Word er ook wat onrustig van merk ik. Bears zijn altijd zo heerlijk rustig. Bull kost me altijd paar jaar van mijn leven
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anoniem: 2058398
Inderdaad. ETH heeft goede performance nu maar het blijft een altcoin en na een paar jaar hoor je daar niks meer van. Of misschien dat het gesplit is omdat het weer eens gehacked is.dikkiedik schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:50:
[...]
eens. Ik denk dat het grootste risico van altcoins op dit moment niet zo zeer zit in neerwaards potentieel, maar vooral gewoon gigantische out performance van BTC en ETH.
ik zou eerder met méér in BTC stappen dan in alts op dit moment.
Meen je dit nu serieus? Eth is here to stay. Je doet nu net alsof Ethereum een of andere random shitcoin is. Straks met de ETH ETF krijg je ook institutional money inflow.Anoniem: 2058398 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:54:
[...]
Inderdaad. ETH heeft goede performance nu maar het blijft een altcoin en na een paar jaar hoor je daar niks meer van. Of misschien dat het gesplit is omdat het weer eens gehacked is.
Kijk eens naar de market cap van altcoins van 2015. Daar is niets meer van over.
https://coinmarketcap.com/historical/20150107/
Gewoon alles verkopen en volledig in BTC gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 14-02-2024 11:00 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ben ik blij dat ik die 21 eth al jaren geleden verkocht heb.. je zou zoiets moeten hodlen... nee doe mij maar een weekendje landal.Darrell schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:51:
[...]
Dit dus @zwembroek
Maar serieus geen idee natuurlijk. 10k kan makkelijk de top zijn maar de feiten liggen nu anders dan de vorige run.
Zero.
Ik vind het ook niets. Mensen gaan straks veel fouten maken. Door of te vroeg te verkopen of te laat.anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:53:
[...]
ja vind et serieus maar niets dit. Word er ook wat onrustig van merk ik. Bears zijn altijd zo heerlijk rustig. Bull kost me altijd paar jaar van mijn leven
ETH nu is een beetje het Litecoin, PayCoin en BitShares van tien jaar terug. Geweldige performance maar over tien jaar hoor je er niemand meer over. Ethereum is al een keer gehacked, dat kan nog een keer gebeuren en dan is het vertrouwen kwijt. Bitcoin kan niet gehacked worden.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:55:
[...]
Meen je dit nu serieus? Eth is here to stay.
achja, je wil niet weten wat voor bullshit ik in 2014 gekocht heb uit crypto winsten.......man man man man. Daar had ik nu een lambo van kunnen halen, en veel van de meuk die ik gekocht heb toen, ligt nu al op de stort. Gelukkig ook wat vakantie gepakt, dat dan weer wel.Pelox schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:56:
[...]
Ben ik blij dat ik die 21 eth al jaren geleden verkocht heb.. je zou zoiets moeten hodlen... nee doe mij maar een weekendje landal.
Naja ergens chill dat bitcoin mij meer oplevert dan werken. Maar de snelheid waarop blijft me toch verbazen. Het jaar is voor mijn gevoel pas net begonnen en ik heb al een extra maandsalaris erbij.anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:53:
[...]
I rest my case...Anoniem: 2058398 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:59:
[...]
ETH nu is een beetje het Litecoin, PayCoin en BitShares van tien jaar terug. Geweldige performance maar over tien jaar hoor je er niemand meer over. Ethereum is al een keer gehacked, dat kan nog een keer gebeuren en dan is het vertrouwen kwijt. Bitcoin kan niet gehacked worden.
Hier zitten ze in de hypotheek, zonnepanelen, auto en een aantal vakanties. Dus nog niet zo slecht gedaan al met al.anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:59:
[...]
achja, je wil niet weten wat voor bullshit ik in 2014 gekocht heb uit crypto winsten.......man man man man. Daar had ik nu een lambo van kunnen halen, en veel van de meuk die ik gekocht heb toen, ligt nu al op de stort. Gelukkig ook wat vakantie gepakt, dat dan weer wel.
Daarom na de bullrun van 2017, eind 2018 keuze gemaakt geen troep meer te kopen
Zero.
Jij begrijpt er niks van sorry.Anoniem: 2058398 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:54:
[...]
Inderdaad. ETH heeft goede performance nu maar het blijft een altcoin en na een paar jaar hoor je daar niks meer van. Of misschien dat het gesplit is omdat het weer eens gehacked is.
Kijk eens naar de market cap van altcoins van 2015. Daar is niets meer van over.
https://coinmarketcap.com/historical/20150107/
Gewoon alles verkopen en volledig in BTC gaan.
In mijn 10 jaar in crypto meerdere hele btc's uitgegeven aan prachtige vakanties. Geen enkele spijt van. De auto die ik ooit kocht met btc is alweer aan vervanging toe.anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:59:
[...]
achja, je wil niet weten wat voor bullshit ik in 2014 gekocht heb uit crypto winsten.......man man man man. Daar had ik nu een lambo van kunnen halen, en veel van de meuk die ik gekocht heb toen, ligt nu al op de stort. Gelukkig ook wat vakantie gepakt, dat dan weer wel.
Daarom na de bullrun van 2017, eind 2018 keuze gemaakt geen troep meer te kopen
ja hypotheek en vorige huis verduurzamen is waar groot deel 2017 winsten in 2018 ingegaan is. Dat was bij mij precies dat punt van de omslag.Pelox schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Hier zitten ze in de hypotheek, zonnepanelen en auto. Dus nog niet zo slecht gedaan al met al.
Die mening mag je hebben. Ik geen geen enkele altcoin die het al 10 jaar goed doet. En ik zou ook zeker geen altcoin kopen die gehacked is in het verleden.
Hoeren neuken nooit meer werken is nog mooier.Luuk schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:05:
[...]
In mijn 10 jaar in crypto meerdere hele btc's uitgegeven aan prachtige vakanties. Geen enkele spijt van. De auto die ik ooit kocht met btc is alweer aan vervanging toe.
Spullen zijn leuk maar herinneringen en ervaringen zijn toch echt waardevoller.
Denk niet dat mijn vrouw daar zo gelukkig van wordtzwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:08:
[...]
Hoeren neuken nooit meer werken is nog mooier.
Professioneel Heftruck Syndroom
in dit tempo komt dat ook nog wel goed.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:08:
[...]
Hoeren neuken nooit meer werken is nog mooier.
Daarom heet het ook wife changing money.NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:10:
[...]
Denk niet dat mijn vrouw daar zo gelukkig van wordt
Je kan ook je vrouw meenemen op vakantie naar Turkije en haar laten upgraden door hulp van crypto.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:13:
[...]
Daarom heet het ook wife changing money.
Dan toch liever een paar kamelen. https://kamelrechner.eu/enthierry1982 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:15:
[...]
Je kan ook je vrouw meenemen op vakantie naar Turkije en haar laten upgraden door hulp van crypto.
[ Voor 5% gewijzigd door NeFoRcE op 14-02-2024 11:17 ]
Hoeveel kamelen is die van jou waard?NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:15:
[...]
Dan toch liever een paar kamelen. https://kamelrechner.eu/en
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ligt bij de Bruna nu zeker?Alpina schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:18:
Ik zag dit bij onze goede vriend WM voorbij komen. Nieuw Bitcoin boek, zelf nog niet gelezen maar vind deze tekst ook wel bazig:
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik wou er vanmiddag even gaan juinen, dus ga het meemaken.
Alpina schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:20:
[...]
Nice, gewoon Salma ipv Friedrich in gedachten nemen dan 😉Alpina schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:20:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 14-02-2024 11:24 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
wat is dat met astar? Heb ik wat gemist? Staat nog niet op bitvavo zie ikmayhem schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:21:
Na de ETH verkoop meteen een emmer vol met ASTAR gekocht. LFG!
@zwembroek kom d'r maar in!NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:25:
[...]
wat is dat met astar? Heb ik wat gemist? Staat nog niet op bitvavo zie ik
76Stokstaart schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:17:
[...]
Hoeveel kamelen is die van jou waard?
In plaats van paper of diamond hands binden ze je handen gewoon vast achter je rug. Klinkt legit. Hopelijk zijn ze beter met handen en vingers dan de gemiddelde AI image generator.WillemdeZijger schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:21:
Iedereen heeft het hier over verkopen. Ik weet dat dit niet het memecointopic is, maar ik heb Corgiai bewust om deze reden gekocht; eenmaal gekocht, kun je niet meer verkopen. Er wordt voor je beslist dat je niet meer kan verkopen. Lekker makkelijk, toch?
ja die man heeft voor 35k astar gekocht. Dat doe je ook niet zomaar natuurlijk. Maar wat weet een stuk zwemkledij wat wij niet weten?
From dusk till dawnVis schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Nice, gewoon Salma ipv Friedrich in gedachten nemen dan 😉
Kunnen we trouwens @Bartje-bart vandaag bannen please?
Haha, ik zit er inmiddels met 37k inNeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:28:
[...]
ja die man heeft voor 35k astar gekocht. Dat doe je ook niet zomaar natuurlijk. Maar wat weet een stuk zwemkledij wat wij niet weten?
Lekker rustig nog.Alpina schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:20:
[...]
Stokstaart schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:31:
Ik zie de afgelopen tijd steeds meer concrete bedragen langs komen. Mag ik ervoor pleiten dat we weer een beetje terug gaan naar de situatie van de vorige bull en die van 2017?
Ik snap dat het verleidelijk is om je euforie te duiden en te delen, maar wat mij betreft beter niet.. We weten gewoon niet wie er allemaal mee leest.
[ Voor 61% gewijzigd door Coldcat op 14-02-2024 11:33 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
In waarde of in percentage?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Haha, ik heb het wel eens vaker gezegd, maar een crimineel gaat echt niet alle moeite doen om je identiteit te achterhalen om vervolgens moeite te gaan doen voor een paar duizend euro. Die crimineel kan beter door Blaricum rijden en daar een willekeurige villa binnenvallen. Ik geloof niet in die boormachine verhalen bij 'normale' burgers.Stokstaart schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:31:
Ik zie de afgelopen tijd steeds meer concrete bedragen langs komen. Mag ik ervoor pleiten dat we weer een beetje terug gaan naar de situatie van de vorige bull en die van 2017?
Ik snap dat het verleidelijk is om je euforie te duiden en te delen, maar wat mij betreft beter niet.. We weten gewoon niet wie er allemaal mee leest.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het nieuws verteld me wat anders.St@m schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:36:
[...]
Haha, ik heb het wel eens vaker gezegd, maar een crimineel gaat echt niet alle moeite doen om je identiteit te achterhalen om vervolgens moeite te gaan doen voor een paar duizend euro. Die crimineel kan beter door Blaricum rijden en daar een willekeurige villa binnenvallen. Ik geloof niet in die boormachine verhalen bij 'normale' burgers.
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 14-02-2024 11:38 ]
ASTR x3,5 op spot bij mij. Ben ik benieuwd welke munten jij dan hodltBlik1984 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:30:
ASTR grootste underperformer in mijn portfolio op dit moment...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Je zit er helemaal naast. Jij hebt de bull van 2017 ook meegemaakt toch? Dan weet je dat je moet kopen in de donkere dagen van de bear. Jij bent toch pas laatst weer ingestapt? Ik zoek goede projecten uit in de bear. Mijn eerste 100.000 Astr kocht ik daarom voor $3.869. Dus wel even bij de feiten blijven aub.NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:28:
[...]
Coldcat schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:37:
[...]
Het nieuws verteld me wat anders:
[Afbeelding]
En als dit al om crypto ging, dan ging het zeker niet over een paar duizend euro.Of het feit dat de man een crypto-handelaar is iets met de overval te maken heeft is op dit moment nog niet duidelijk
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De posts die hier voorbij komen gaan ook niet om een paar duizend euro.St@m schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:39:
[...]
[...]
En als dit al om crypto ging, dan ging het zeker niet over een paar duizend euro.
haha, lol, iets met "onder", "steen", en "liggen", maak een zinNeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:25:
[...]
wat is dat met astar? Heb ik wat gemist? Staat nog niet op bitvavo zie ik
Daar verschillen we dan over van mening.Stokstaart schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:40:
[...]
De posts die hier voorbij komen gaan ook niet om een paar duizend euro.
enige muntje in het rood op de daily bij mij, op weekniveau ook de slechtste performerresusaapje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:37:
[...]
ASTR x3,5 op spot bij mij. Ben ik benieuwd welke munten jij dan hodlt
Ze hebben net Bitcoin Meester overgenomen, dus ze zitten al met 1 voet tussen de deur
Zeker, die moet nog even bijsluiten bij de rest. Kan zeker wel 30% erbij om gelijk te trekken.Blik1984 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:41:
[...]
enige muntje in het rood op de daily bij mij, op weekniveau ook de slechtste performer
het ligt idd waar je ingestapt bent, met mijn gak ASTR van €0.046 zit het wel goed 😃zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:38:
[...]
Je zit er helemaal naast. Jij hebt de bull van 2017 ook meegemaakt toch? Dan weet je dat je moet kopen in de donkere dagen van de bear. Jij bent toch pas laatst weer ingestapt? Ik zoek goede projecten uit in de bear. Mijn eerste 100.000 Astr kocht ik daarom voor $3.869. Dus wel even bij de feiten blijven aub.
Mag ook best. Wat een run was dat. Al sinds 13 december 2023.Blik1984 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:41:
[...]
enige muntje in het rood op de daily bij mij, op weekniveau ook de slechtste performer
Want? Ik weet dat een zeker iemand zo'n € 40k aan ASTR heeft. Dat zegt ook iets over de rest van z'n portfolio. In mijn boekje is dat niet 'een paar duizend euro'. Bij jou wel?
was idd maar 1 geval. Verder niet gebeurd bij mijn weten en ging idd niet om paar duizend. Ik snap dat paniekerige ook totaal niet. Ben zo goed als anoniem online. De moeite die gedaan moet worden om hier wat te halen is aardig groot. En stel ze vinden mijn adres, dan is het maar de vraag of hier iets ligt van een trezor of seed. En met een boormachine naar een kluis rijden en daar binnenlopen is ook zo wat he. Of mischien zit alles nu wel in een ETF?St@m schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:39:
[...]
[...]
En als dit al om crypto ging, dan ging het zeker niet over een paar duizend euro.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 14-02-2024 11:49 ]
Hey, doe je goed! Ik zit op €0,049Kol Nedra schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:42:
[...]
het ligt idd waar je ingestapt bent, met mijn gak ASTR van €0.046 zit het wel goed 😃
Ja.. dat is voor heel veel mensen ook gewoon de spaarrekening. Dat zijn echt geen bedragen waarvoor een random crimineel je identiteit gaat achterhalen, en je vervolgens gaat martelen met een boormachine.Stokstaart schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:45:
[...]
Want? Ik weet dat een zeker iemand zo'n € 40k aan ASTR heeft. Dat zegt ook iets over de rest van z'n portfolio. In mijn boekje is dat niet 'een paar duizend euro'. Bij jou wel?
Nou volgens mij heb je een Oostblok-huurmoordenaar voor de helft, maar priem.St@m schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:48:
[...]
Ja.. dat is voor heel veel mensen ook gewoon de spaarrekening. Dat zijn echt geen bedragen waarvoor een random crimineel je identiteit gaat achterhalen, en je vervolgens gaat martelen met een boormachine.
In ieder geval, dat denk ik.
Oef, gewoon keihard gemist.resusaapje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:40:
[...]
haha, lol, iets met "onder", "steen", en "liggen", maak een zin![]()
maar speciaal voor jou: https://bitvavo.com/it/bl...sts-ondo-astr-blz-ssv-dym
Huh? Dus even omredeneren naar fiat:
Is dat niet van één incident? Online terughoudend zijn met het delen van je informatie is geen slecht idee, maar we moeten ook niet te alarmistisch zijn over een keer een screenshot delen met wat leuke bedragen.Coldcat schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:37:
[...]
Het nieuws verteld me wat anders.
[Afbeelding]
Gewoon niets op de V&A zetten hier. Dat is de makkelijkste manier om binnen te komen.
Waarom je afhankelijk maken van Bitvavo? Er zijn meer exchanges. Die ook nog eens beter en goedkoper zijn. Er zijn ook DEXen. Er zijn ook swapsites. Je kunt wallets gebruiken. Zoveel mogelijkheden!NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:51:
[...]
Oef, gewoon keihard gemist.
Ik stap op de ASTR trein dan als ze die in hun portfolio hebben, en dan maar zien waar het schip strand
Precies. Maar de meeste mensen komen hier pas buurten als Bitcoin met een rally bezig is en de bullrun al een tijdje onderweg is. In de bear wanneer Bitcoin dood gaat en altcoins helemaal geen bestaansrecht meer hebben zaten wij hier mooie buys te doen. En dan wordt er aangenomen dat wij shitcoins kopen voor een vermogen. Nee zo works het not. En eerlijk gezegd, no offence uiteraard, als je de bull van 2017 hebt meegemaakt en de bear daarna en nu pas weer instapt dan mag je zelf ook wel even in de spiegel kijken. Ik ben niet degene die z'n eerste buys een week geleden doet.Kol Nedra schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:42:
[...]
het ligt idd waar je ingestapt bent, met mijn gak ASTR van €0.046 zit het wel goed 😃
Klopt hoor, zat eerder bij meerdere sites, litebit, bitcoinmeester, etc, en ook op Bittrex enzo (nu offline), maar wilde gewoon toch gemak. 1 platform, 1 site. Vind bitvavo niet zo heel duur ook, maar zal aan mij liggenresusaapje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:54:
[...]
Waarom je afhankelijk maken van Bitvavo? Er zijn meer exchanges. Die ook nog eens beter en goedkoper zijn. Er zijn ook DEXen. Er zijn ook swapsites. Je kunt wallets gebruiken. Zoveel mogelijkheden!
Dank voor het kopen van mijn bags. Wordt gewaardeerd hier!NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:51:
[...]
Oef, gewoon keihard gemist.
Ik stap op de ASTR trein dan als ze die in hun portfolio hebben, en dan maar zien waar het schip strand
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 14-02-2024 12:01 ]
Hier een overzichtje van bekende gevallen: https://github.com/jlopp/...cks/blob/master/README.md.PureLOOD schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:52:
[...]
Is dat niet van één incident? Online terughoudend zijn met het delen van je informatie is geen slecht idee, maar we moeten ook niet te alarmistisch zijn over een keer een screenshot delen met wat leuke bedragen.
Er zijn genoeg mensen (ook in dit topic) die in hun onderschrift allerlei details van hun leven weergeven, welke auto ze rijden, hoeveel zonnepanelen etc. Ook een leuke, hun energiecontract, soms met adres erbijMaakt het wel makkelijk om een phishingpoging te doen.
Het gevoel van veiligheid is enorm subjectief en matcht vaak totaal niet met de criminaliteitscijfers (los van hoe accuraat deze dan ook zijn), de NL wordt maatschappij niet elk jaar onveiliger.
Altijd een leuke, als je mensen vraag naar hun angst voor terrorisme, dan is deze vaak vrij groot, maar de kans dat je overlijd bij een verkeersongeluk is vele malen groter. Toch stappen we elke dag massaal weer vrolijk in de auto.
Ah iemand met ervaring.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:54:
[...]
Precies. Maar de meeste mensen komen hier pas buurten als Bitcoin met een rally bezig is en de bullrun al een tijdje onderweg is. In de bear wanneer Bitcoin dood gaat en altcoins helemaal geen bestaansrecht meer hebben zaten wij hier mooie buys te doen. En dan wordt er aangenomen dat wij shitcoins kopen voor een vermogen. Nee zo works het not. En eerlijk gezegd, no offence uiteraard, als je de bull van 2017 hebt meegemaakt en de bear daarna en nu pas weer instapt dan mag je zelf ook wel even in de spiegel kijken. Ik ben niet degene die z'n eerste buys een week geleden doet.
Wauw, 22 kamelen in mijn geval! Of 30 schapen. Meer dan ik had verwacht.NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:15:
[...]
Dan toch liever een paar kamelen. https://kamelrechner.eu/en
edit; 64! Toch niet slecht!
De beste manier is om je geld rechtstreeks naar mij over te maken. Ik stuur je wel een tikkie.Don Guacamole schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:02:
[...]
Ah iemand met ervaring.
Ik vroeg mij af, wat is de beste manier om geld op een exchange te zetten?
En ik wil eigenlijk geen bitcoinen kopen, die zijn al zo duur, wat is goedkoper en gaat dan hard stijgen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Groeten Henk
These coins were highly requested by the Bitvavo community. Boellies.resusaapje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:40:
[...]
haha, lol, iets met "onder", "steen", en "liggen", maak een zin![]()
maar speciaal voor jou: https://bitvavo.com/it/bl...sts-ondo-astr-blz-ssv-dym
Dat moet haast wel toch? Andere opties zijn er niet.zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:12:
[...]
These coins were highly requested by the Bitvavo community. Boellies.
ASTR will be trade only at first, deposits and withdrawals will be added later. Dus Bitvavo koopt er eerst zelf een stapel van?
Doen jullie beter dan ik. Ik heb een plukje ASTR gekregen door 20 DOT van 900$ naar 80$ te zien gaan. Ik denk GAK van 0€, maar zo voelt het nietzwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:54:
[...]
Precies. Maar de meeste mensen komen hier pas buurten als Bitcoin met een rally bezig is en de bullrun al een tijdje onderweg is. In de bear wanneer Bitcoin dood gaat en altcoins helemaal geen bestaansrecht meer hebben zaten wij hier mooie buys te doen. En dan wordt er aangenomen dat wij shitcoins kopen voor een vermogen. Nee zo works het not. En eerlijk gezegd, no offence uiteraard, als je de bull van 2017 hebt meegemaakt en de bear daarna en nu pas weer instapt dan mag je zelf ook wel even in de spiegel kijken. Ik ben niet degene die z'n eerste buys een week geleden doet.
Ja, dat ligt aan jouNeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:56:
[...]
Klopt hoor, zat eerder bij meerdere sites, litebit, bitcoinmeester, etc, en ook op Bittrex enzo (nu offline), maar wilde gewoon toch gemak. 1 platform, 1 site. Vind bitvavo niet zo heel duur ook, maar zal aan mij liggen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit brengt goede slechte herinneringen naar boven. Suc6technoaddict schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:47:
Stop loss gehit op 51200. Maar gaatienouomhoog? Of gaatieomlaag? Mss toch maar een limit order (long) op 51500 zetten!
Op welk platform is dit dan?DaWayne schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:39:
[...]
Doen jullie beter dan ik. Ik heb een plukje ASTR gekregen door 20 DOT van 900$ naar 80$ te zien gaan. Ik denk GAK van 0€, maar zo voelt het niet![]()
Heb afgelopen Bear toch voor 90% in BTC en ETH ge-DCA'd met deze redenen eigenlijk, vooralsnog niet ontevreden mee.
Het zijn ook nooit goeie herinneringen he?Nopheros schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
[...]
Dit brengt goede slechte herinneringen naar boven. Suc6
Niet als je gaat lopen spelen met Bitcoin neetechnoaddict schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:50:
[...]
Het zijn ook nooit goeie herinneringen he?
[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 14-02-2024 12:52 ]
Te laat.technoaddict schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:47:
Stop loss gehit op 51200. Maar gaatienouomhoog? Of gaatieomlaag? Mss toch maar een limit order (long) op 51500 zetten!
Sluw schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
Ze staan er weer hoor, de hipster moonboys
Zero.
This time its different. You are still early.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
Wat zwembroek zegt. Een jaar geleden was de tijd in te kopen. Zoveel nieuwe mensen hier nu weer...
[Afbeelding]
Dan ken je vast dit hoekje wel: Polkadot & Kusama crowdloansDaWayne schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:39:
[...]
Doen jullie beter dan ik. Ik heb een plukje ASTR gekregen door 20 DOT van 900$ naar 80$ te zien gaan. Ik denk GAK van 0€, maar zo voelt het niet![]()
Heb afgelopen Bear toch voor 90% in BTC en ETH ge-DCA'd met deze redenen eigenlijk, vooralsnog niet ontevreden mee.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq