[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.056 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:24
NeFoRcE schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
[...]

Op welk platform is dit dan?
Dat waren de parachains. Volledig in FOMO erin getrapt om 900$ aan DOT in de Parachain te gooien. (heb ook nog Acala :( |:( )
Dat was een kwestie van op het hoogte punt van de Bull, je DOT (en/of KSM) staken, waarbij ze pas in de full bear vrijkwamen. Super plan, kon niets fout gaan, dikke tech enzo ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:15

resusaapje

h less

LOL. Elke keer hè.

Ik vermoed dat Taro daar een rol in speelt. "He sold? Pamp it!"

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
knakworst schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:54:
[...]

This time its different. You are still early.

[Afbeelding]
deze was ook mooi ja, die kreeg ik toen in mijn spam, zal ergens 2020 zijn.
Gelukkig iets met het advies gedaan destijds...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtA1zZnbQMIznHyFTyvHrfNbRyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Da6gOdBqmBypL2YsyW3p4yWZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door DaWayne op 14-02-2024 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
52k incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
Wat zwembroek zegt. Een jaar geleden was de tijd in te kopen. Zoveel nieuwe mensen hier nu weer...

[Afbeelding]
Fantastisch he, wil niet zeggen dat dit natuurlijk nog steeds een prima prijs is er vanuitgaande dat we een mooie nieuwe bull tegemoet gaan (mijn voorspelling }) ) naar 143k (geen advies, just a guess)

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:49:
Wat zwembroek zegt. Een jaar geleden was de tijd in te kopen. Zoveel nieuwe mensen hier nu weer...

[Afbeelding]
Meerdere jaren geleden ingekocht. Gehodlt, nu weer wat actie. Dan mag je toch wel eens moon roepen? 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12
kernie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:06:
[...]

Fantastisch he, wil niet zeggen dat dit natuurlijk nog steeds een prima prijs is er vanuitgaande dat we een mooie nieuwe bull tegemoet gaan (mijn voorspelling }) ) naar 143k (geen advies, just a guess)
Ik koop geen Bitcoin meer bij. De "R" is niet meer zo goed.

Waarom was Bitcoin op 1$5k niet interessant, en nu op $50k wel? Mensen zijn wat dit betreft best wel voorspelbaar. Gelukkig maar :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Iedereen heeft nog dat 2018 trauma toen de buurvrouw bij de kapper precies op de top van de cycle opeens over XRP begon.

Dus ja als er nu nieuwe Henk en Ingrids verschijnen is er paniek. Niets persoonlijks.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ach, dat snobistische geleuter met 'Je HaD eEn JaAr GeLeDeN mOeTeN kOpEn'. Je kunt prima nu kopen. Zal je wat minder redendamenteren, maar winst is winst. We zitten nog lang niet aan de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:20

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:14
Ray_ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:12:
Ach, dat snobistische geleuter met 'Je HaD eEn JaAr GeLeDeN mOeTeN kOpEn'. Je kunt prima nu kopen. Zal je wat minder redendamenteren, maar winst is winst. We zitten nog lang niet aan de top.
Ze hebben gewoon gelijk. Als je ook maar een klein beetje moeite doet om je in te lezen had je midden in de bear beginnen kopen. Mensen zijn gewoon te lui of laten graag geld liggen. In ieder geval weer exit liquidity verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Overigens niet op jou @Ray_ :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03

Coldcat

HODL

Alpina schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:14:
[...]

Ze hebben gewoon gelijk. Als je ook maar een klein beetje moeite doet om je in te lezen had je midden in de bear beginnen kopen. Mensen zijn gewoon te lui of laten graag geld liggen. In ieder geval weer exit liquidity verzekerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LUMA4ay6YwQvvSfJvu4a-GoL4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TN1U1d8nloNR0tjyBy6Ceezi.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
[...]

Ik ben ook lui en laat niet graag geld liggen, maar ik heb wel gekocht.
Heeft meer met het psychologische effect te maken dat 't maandenlang rood is en nu redelijk hard omhoog gaat. Angst en onzekerheid maakt plaats voor FOMO dat nu tegen de plinten omhoog klotst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:11:
[...]

Ik koop geen Bitcoin meer bij. De "R" is niet meer zo goed.

Waarom was Bitcoin op 1$5k niet interessant, en nu op $50k wel? Mensen zijn wat dit betreft best wel voorspelbaar. Gelukkig maar :)
Ik snap je, ach het is iig een "veilige" keuze ;)

Ja man, de mens is grappig, veel op emotie, ook die miljoenen buy's.

Ik hoop trouwens dat het een beetje met je gaat Gelukszoekr? Qua huisvesting, afronding etc.? Klonk ook allemaal erg heftig.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
[...]

Op dat moment had ik een stuk minder fiat om in te leggen helaas, dus dan maar meer nu ;)

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Het is gewoon weer heel voorspelbaar. Bitcoin heeft nu x3 bijna x4 gedaan en mensen verwachten dat vanaf dit punt nog een keer.
Perfect mogelijk maar nieuwkomers vinden de x4 niet genoeg want klein bedrag.

Dus gaan zich met allerhande shitcoins bezig houden de komende jaren om er dan achter te komen dat Bitcoin toch de betere keuze was.

Eindstand. De kopers van de bear zijn er al weer uit en de shitcoin kopers blijven bagholden tot een volgende run of verkopen alles en beginnen toch maar braaf met Bitcoin die volgende run.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59

Binnenkort verkrijgbaar op uw bekende exchange.

En nu maar eens een goede entry weten te vinden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:23:
[Twitter]
Binnenkort verkrijgbaar op uw bekende exchange.

En nu maar eens een goede entry weten te vinden.
Pas op iedereen voor fake links als je op Google zoekt naar de airdrop.

Ook al ziet het er echt uit, het kan zeker fake zijn.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Gelukszoekr
kernie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:19:
[...]
Ik hoop trouwens dat het een beetje met je gaat Gelukszoekr? Qua huisvesting, afronding etc.? Klonk ook allemaal erg heftig.
Momenteel aan het herstellen van een griepje. En verder best wel gesloopt eigenlijk. Ik ben nu bijna een half jaar elke week aan het verhuizen van een logeerbed thuis, naar een matras op de grond in een leeg appartement. Dat breekt me best wel op. Niet dat ik luxe mis, gelukkig niet. Maar gewoon een wat normale leefsituatie zonder stress en gedoe ben ik wel aan toe. Dit gaat nog zeker tot juni duren in het belang van onze zoon zodat hij netjes zijn schooljaar kan afronden.

Verder kan ik dingen wel aardig in perspectief plaatsen, er komen wel weer betere tijden. Ik haal wel veel kracht uit de crypto space. Ik ben al heel lang heel bullish over Bitcoin en heb er veel tijd in gestoken mensen proberen dat uit te leggen waarom ik dat denk. Zonder veel resultaat, maar zoals het nu gaat met Bitcoin dan denk ik, fuck yeah. Ik zat gewoon weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:29:
[...]

Momenteel aan het herstellen van een griepje. En verder best wel gesloopt eigenlijk. Ik ben nu bijna een half jaar elke week aan het verhuizen van een logeerbed thuis, naar een matras op de grond in een leeg appartement. Dat breekt me best wel op. Niet dat ik luxe mis, gelukkig niet. Maar gewoon een wat normale leefsituatie zonder stress en gedoe ben ik wel aan toe. Dit gaat nog zeker tot juni duren in het belang van onze zoon zodat hij netjes zijn schooljaar kan afronden.

Verder kan ik dingen wel aardig in perspectief plaatsen, er komen wel weer betere tijden. Ik haal wel veel kracht uit de crypto space. Ik ben al heel lang heel bullish over Bitcoin en heb er veel tijd in gestoken mensen proberen dat uit te leggen waarom ik dat denk. Zonder veel resultaat, maar zoals het nu gaat met Bitcoin dan denk ik, fuck yeah. Ik zat gewoon weer goed!
Nu nog zorgen dat je straks ook letterlijk goed zit.

:D

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
[...]

Ik ben pas een paar jaar geleden aan het beleggen geslagen. Voor die tijd altijd de indruk gehad dat beleggen voor rijke mensen was en die indruk hebben nogsteeds veel mensen. Ontzettend jammer want geld maakt absoluut geld en als je een beetje ervan kunt missen dan is beleggen iets ongekend moois. Maar ik was zeker niet lui🙃 was alleen zo stom om al mijn extra geld tegen mijn hypotheek aan te gooien zoals mij geleerd was bij Economie een jaar of 20 geleden... als ik niets veranderd had kon ik over een paar jaar lekker de staatskas spekken door belastingheffing op de overwaarde waar ik al die jaren mijn best voor had gedaan.

No more!

[ Voor 9% gewijzigd door WarsemaW op 14-02-2024 13:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
saai zeg, alweer 4h horizontaal. Op deze manier kunnen we iig die left translated cycle de prullenbak in gooien :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:56:
saai zeg, alweer 4h horizontaal. Op deze manier kunnen we iig die left translated cycle de prullenbak in gooien :P
USA USA USA😀
wie weet krijgen we straks wat bewegingn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
WarsemaW schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:54:
[...]

Ik ben pas een paar jaar geleden aan het beleggen geslagen. Voor die tijd altijd de indruk gehad dat beleggen voor rijke mensen was en die indruk hebben nogsteeds veel mensen. Ontzettend jammer want geld maakt absoluut geld en als je een beetje ervan kunt missen dan is beleggen iets ongekend moois. Maar ik was zeker niet lui🙃 was alleen zo stom om al mijn extra geld tegen mijn hypotheek aan te gooien zoals mij geleerd was bij Economie een jaar of 20 geleden...
Het is nooit te laat. Maar dat leren ze je niet op die lessen. Zoals je zegt, huis kopen en alle centen daarin kieperen, vaak zien de meesten dit al enige kans op wat ‘rijkdom’ later. Want ja, zo’n hypotheek draag je al snel 20j mee.
Als je in die 20 jaar maandelijks 100€(en) kon dca’n in crypto/stonks sta je er na 10j al anders voor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de laatste bankrekening leeggehaald. All-in BTC. $500k here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Masstje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Het is nooit te laat. Maar dat leren ze je niet op die lessen. Zoals je zegt, huis kopen en alle centen daarin kieperen, vaak zien de meesten dit al enige kans op wat ‘rijkdom’ later. Want ja, zo’n hypotheek draag je al snel 20j mee.
Als je in die 20 jaar maandelijks 100€(en) kon dca’n in crypto/stonks sta je er na 10j al anders voor.
Klopt en de hypotheek die nu nog staat is gelukkig eenvoudig te dragen. Vastgoed, crypto, Edelmetalen en stonks geven me een aanmerkelijk beter rendement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00
WarsemaW schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:56:
[...]

USA USA USA😀
wie weet krijgen we straks wat bewegingn
Uiteraard tijd voor vuurwerk zometeen! >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVUAWGDZ1cFf7eWEWpUzEZAFXCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzUMX929p0Z0DY8b0w9XH2cK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Masstje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Het beste wat je nu kunt doen is a.s.a.p je huis te verkopen en je overwaarde volledig in BTC te steken. Even tijdelijk iets huren (of hotel) en zodra we de $500k gepasseerd zijn die droomvilla kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:48

NeoflexNL

Forever young

Ben wel benieuwd of de fomo al toeslaat aan de overkant van de plas, of dat ze het wel even welletjes vinden zo..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
[...]

Je zoon boft met zo'n vader :)
Veel sterkte kerel, het klinkt verdomde zwaar, goed en knap dat je het positief kan houden m.b.t. de toekomst.

En idd "we" zaten weer goed met Bitcoin >:) _/-\o_

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
NeoflexNL schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:01:
Ben wel benieuwd of de fomo al toeslaat aan de overkant van de plas, of dat ze het wel even welletjes vinden zo..
Die gaan gewoon verkopen zodra ze wakker worden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:00:
[...]

Het beste wat je nu kunt doen is a.s.a.p je huis te verkopen en je overwaarde volledig in BTC te steken. Even tijdelijk iets huren (of hotel) en zodra we de $500k gepasseerd zijn die droomvilla kopen.
Ja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:48

NeoflexNL

Forever young

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/khO1LwAN0OFwuH-Bfduh7Cm-eOQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c4709FQOmRWfor770QYmcg84.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:01:
De google searches zijn nog niet hoog, dat zou je als indicator kunnen gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Bitcoin at $50K and retail is NOWHERE TO BE SEEN

It boggles the mind, how 8B people can fumble this opportunity

It was SO OBVIOUS

And yet here we are, a horde of degens positioned ahead of the biggest wave of capital to ever flow into a new asset class

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
[...]

Ik ben vrij handig en heb in 10 jaar tijd het huis in zo'n staat gekregen dat ik nog geen huis (in mijn budget) ben tegengekomen waar ik mee zou willen ruilen 😀. Daarnaast wil het gezin de jaccuzi enzo niet inleveren ben ik bang🤣

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
WarsemaW schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:02:
[...]

Ik ben vrij handig en heb in 10 jaar tijd het huis in zo'n staat gekregen dat ik nog geen huis (in mijn budget) ben tegengekomen waar ik mee zou willen ruilen 😀. Daarnaast wil het gezin de jaccuzi enzo niet inleveren ben ik bang🤣
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMXZgb5WYAEP5Yg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarsemaW schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:02:
[...]

Gewoon uitbesteden, je hebt straks tientallen miljoenen in je bezit. Personeel dat voor je werkt in plaats van dat je nog ook maar iets zelf hoeft te doen voor de rest van je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Dus jouw voorspelling gaat kloppen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16
knakworst schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:11:
Iedereen heeft nog dat 2018 trauma toen de buurvrouw bij de kapper precies op de top van de cycle opeens over XRP begon.

Dus ja als er nu nieuwe Henk en Ingrids verschijnen is er paniek. Niets persoonlijks.
Deze bull run is weer anders dan de vorige.

De grote vermogensbeheerders hebben hun BTC-stofzuiger aangezet, de SEC heeft de laatste regulatieve twijfels weggenomen bij institutionele investeerders. Dat kan zomaar betekenen dat we veel sneller die ATH gaan aantikken. Is het dan een left translated cycle of wordt dit gewoon een ultra bullmarkt?

In 2017/2018 waren het echt Henk & Ingrid die de laatste eindsprint verzorgden. In 2021 een dubbele top waarbij de tweede top hoger was dan de eerste, onder andere door futures en leverage trading (on chain statistieken wijzen de eerste top als echte top aan, onder andere als je kijkt naar transactie fee).

Nu in 2024 komt er weer een extra element bij, de vermogensbeheerders en institutionele investeerders.

Achteraf zullen we weten of we momenteel een glimp zien van de ultra bull verderop in de cycle of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:06:
[...]

Dus jouw voorspelling gaat kloppen? :)
Waarschijnlijk niet. Je hoeft niet exact de bodem of top te timen. Ik lees dat we naar de $500k gaan zelfs deze cycle. Dat zou wel lekker zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:40

orf

Ik keek net even terug naar mijn laatste BTC transactie. Dat was 20 februari 2021(!). Ik verkocht toen BTC tegen een koers van € 47.007. Dat was voor mij persoonlijk de top van de bull market. En daar zitten we nu gewoon overheen! Drie jaar niks gedaan met BTC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:07:
[...]

Dat kan zomaar betekenen dat we veel sneller die ATH gaan aantikken. Is het dan een left translated cycle of wordt dit gewoon een ultra bullmarkt?
Met andere woorden gok je op A maar het wordt B dan ben je fucked. Gok je op B maar het wordt A ben je ook fucked. Lastig. Behalve als je in Bitcoin zit. Dan blijf je gewoon zitten en win je altijd. Of een supercycle en meteen de jackpot. Of je wordt overvallen door de bear maar je weet dat het ooit weer hoger staat.

[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 14-02-2024 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

orf schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:09:
Ik keek net even terug naar mijn laatste BTC transactie. Dat was 20 februari 2021(!). Ik verkocht toen BTC tegen een koers van € 47.007. Dat was voor mij persoonlijk de top van de bull market. En daar zitten we nu gewoon overheen! Drie jaar niks gedaan met BTC. :)
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:40

orf

Waarom wat? Niet gehandeld? Ik ben geen actieve handelaar. Ik verkoop telkens wat als ik de koers hoog genoeg vind. Ik heb al sinds 2013 BTC. Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47
orf schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:09:
Hey jou heb ik hier lang niet gezien :D
Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

orf schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:14:
[...]

Waarom wat? Niet gehandeld? Ik ben geen actieve handelaar. Ik verkoop telkens wat als ik de koers hoog genoeg vind. Ik heb al sinds 2013 BTC. Of bedoel je wat anders?
Ja ik vroeg me oprecht af waarom je wel hebt verkocht. Wat de meeste hier zo enorm lastig vinden. Maar het dan er niet terug ingestoken hebt een jaar geleden. Op basis van de 4 jarige cyclus zou dat niet onverstandig zijn.

Als je al sinds 2013 HODL't dan snap ik hem. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 14-02-2024 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
Oh man, ik heb zo'n serieuze fomo om hier wat winst te nemen :+. Daar kan ik echt nog wel wat verbeteren ala @anti elppa. Iemand wat serieuze tips daarvoor?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Acidrain
Ik zie oud gedienden terug komen naar dit topic, ik zie trollen voorbij komen, ik zie een hoop nieuwkomers.
De bull is aan mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom901 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:16:
Oh man, ik heb zo'n serieuze fomo om hier wat winst te nemen :+. Daar kan ik echt nog wel wat verbeteren ala @anti elppa. Iemand wat serieuze tips daarvoor?
Waarom nu winst nemen als je ook kunt wachten en 10x zoveel winst kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Neem dan gewoon wat winst. Geen ramp toch? Een tip zou zijn om een plan te maken, en je hieraan te houden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
Zo lang je genoeg fiat op de bank hebt staan waarom zou je dan winsten uit crypto opnemen? :) Zeker in deze periode waarbij de kans op stijging groter is dan de kans op daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
technoaddict schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:19:
Zo lang je genoeg fiat op de bank hebt staan waarom zou je dan winsten uit crypto opnemen? :) Zeker in deze periode waarbij de kans op stijging groter is dan de kans op daling.
Nja, na dit soort explosieve stijgingen zegt de trader in mij dat er een backtest gaat komen (en die komt er ook, zeker weten), dus ik heb zware fomo om nu te verkopen en (hopelijk) goedkoper terug te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:10:
[...]

Met andere woorden gok je op A maar het wordt B dan ben je fucked. Gok je op B maar het wordt A ben je ook fucked. Lastig. Behalve als je in Bitcoin zit. Dan blijf je gewoon zitten en win je altijd. Of een supercycle en meteen de jackpot. Of je wordt overvallen door de bear maar je weet dat het ooit weer hoger staat.
Klopt, gezond verstand gebruiken en wat on chain indicatoren in de gaten houden. Grote pieken in de mining fee bij een sterk stijgende koers is een indicator (https://www.lookintobitco...tcoin-miner-revenue-fees/). Grote wallets die in een stijgende markt beginnen te verkopen ook (https://www.lookintobitco...es-greater-than-1000-btc/).

Van winstnemen word je nooit armer, het lukt bijna niemand om de top exact te timen.

Basisscenario op basis van het verleden is rond de $150.000 wat mij betreft (deminishing returns etc etc). Tel daarbij de extra vraag op door adoptie en voortgang in regelgeving op, dan wordt het heel lastig om een voorspelling te doen. Ik heb in de rondvraag bij @Gelukszoekr volgens mij $ 222.222,22 ingevuld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ik zoek altijd direct een doel voor eventuele crypto winstuitkeringen. Eerst een doel zoeken, dan uitkeren en direct uitgeven :P

Daarmee bescherm je jezelf tegen het jagen op groene kaarsen en ervaar je een geluksmoment omdat je een doel heb kunnen behalen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
Winst nemen op shitcoins is nooit verkeerd want winst is winst. Maar winst nemen op BTC zou ik op dit moment niet durven. Zeker niet als je het plan hebt om lager weer in te stappen. Bijna gegarandeerd dat je zodra je uitstapt straks hoger weer in mag stappen.. (En precies als je dat gedaan hebt komt de dip wel...).

HODL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Huidige bull-run doorgetrokken. En dat is zelfs zonder retail-FOMO. $500k rond september. Dit is het makkelijkste geld dat je ooit gaat verdienen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSNnHstp0QRepL21IRgWGPbmwas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aDGy05wgYXUNuDQutkfTjNtQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:26:
Huidige bull-run doorgetrokken. En dat is zelfs zonder retail-FOMO. $500k rond september. Dit is het makkelijkste geld dat je ooit gaat verdienen.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BkFFgcBIIAArxEZ.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:21:
[...]

Nja, na dit soort explosieve stijgingen zegt de trader in mij dat er een backtest gaat komen (en die komt er ook, zeker weten), dus ik heb zware fomo om nu te verkopen en (hopelijk) goedkoper terug te kopen.
Een backtest zou logisch zijn en als je mij een aantal dagen terug had gevraagd zou ik 100% zeggen maar nu weet ik het niet meer. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17

BeyondThunder

Lost Lightning

Als de ETF Fomo echt toeslaat komt er geen backtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DaWayne schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Die gaan gewoon verkopen zodra ze wakker worden hoor
Futures van de aandelen-markten staan positief. Ik verwacht niet dat we omlaag gaan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:26:

[Afbeelding]
Als ik jou glazenbol had dan ging ik mijn pf nu z.s.m. omzetten in Bitcoin. Met een x10 stop ik sowieso 1 dag extra met werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wispe op 14-02-2024 18:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 14:55
Ik heb daarnet de balans die ik op Binance had staan volledig verkocht na gisteren de helft te verkopen (was een uurlijkse DCA die ik gestart was toen we dat dipje naar 38,5k maakten vorige maand - gemiddelde daarvan kwam op rond de 42k).

Alles op de Ledger laat ik pruttelen (gemiddelde van 26k).

[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 14-02-2024 14:31 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Astar ASTR is live op Bitvavo

https://account.bitvavo.com/currency/astr/trade

[ Voor 46% gewijzigd door BeyondThunder op 14-02-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:22:
[...]

Klopt, gezond verstand gebruiken en wat on chain indicatoren in de gaten houden. Grote pieken in de mining fee bij een sterk stijgende koers is een indicator (https://www.lookintobitco...tcoin-miner-revenue-fees/). Grote wallets die in een stijgende markt beginnen te verkopen ook (https://www.lookintobitco...es-greater-than-1000-btc/).

Van winstnemen word je nooit armer, het lukt bijna niemand om de top exact te timen.

Basisscenario op basis van het verleden is rond de $150.000 wat mij betreft (deminishing returns etc etc). Tel daarbij de extra vraag op door adoptie en voortgang in regelgeving op, dan wordt het heel lastig om een voorspelling te doen. Ik heb in de rondvraag bij @Gelukszoekr volgens mij $ 222.222,22 ingevuld.
Precies qua timing wil ik er voor Q2 2025 voor 80% uit zijn. Als er signalen zijn dat het eind 2024 al tricky wordt dan verkoop ik die 80% op dat moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
$Wen +50% ! Ik heb het verkocht :p

[ Voor 51% gewijzigd door _Gast_ op 14-02-2024 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je ‘moet’ hier zwart/wit inzitten, misschien helpt het als je denkt dat het gewoon wat nummers zijn 😀

‘Wat als’/‘had ik maar’ kent iedereen hier ook wel. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
_Gast_ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:35:
$Wen +50% ! Ik heb het verkocht :p
Netjes! Meme heeft niet heel veel gedaan de afgelopen periode, al zicht op een nieuwe coin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
Pinsa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Netjes! Meme heeft niet heel gedan afgelopen periode, al zicht op een nieuwe coin?
Nee niet direct. Maar ik blijf rondkijken. Mocht ik ergens instappen dan laat ik het weten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 16:17
Zo, zojuist een extra hypotheek afgesloten en all-in gegaan. What can go wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
52k in 3..2..1..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Amens schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:42:
Zo, zojuist een extra hypotheek afgesloten en all-in gegaan. What can go wrong?
Dat heb je snel gedaan dan. Ik ben al maanden bezig met z'n aanvraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
DaWayne schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:56:
[...]

Dat waren de parachains. Volledig in FOMO erin getrapt om 900$ aan DOT in de Parachain te gooien. (heb ook nog Acala :( |:( )
Dat was een kwestie van op het hoogte punt van de Bull, je DOT (en/of KSM) staken, waarbij ze pas in de full bear vrijkwamen. Super plan, kon niets fout gaan, dikke tech enzo ;w
900? Gefeliciteerd … toen was de dot rond de 50 ofzo? Heb er een paar honderd ingegooid man man wat een stomme FOMO.
Sindsdien echt nooit meer anders dan BTC en ETH. Oké die dot staat de wachten op tijden dat de mensheid er klaar voor is 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:44:
[...]

Dat heb je snel gedaan dan. Ik ben al maanden bezig met z'n aanvraag
Isse siempel:

Hallo mafkezen, ik wil graag een extra ton op me huis afsluiten. Die gooi ik dan in CorgiAI voor vette winsten. Ik los volgende week 100% af. Zekur wetuh!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
https://www.coinglass.com/BitcoinOpenInterest - bijna een nieuwe ATH. Dikke adoptie of dikke correctie aanstaande?

Laten we het houden op het eerste, aandeel CME is fors gegroeid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masstje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pdpj4rjSaYy5W94zuSW-nQ8AstA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EWtuqLk3Rp4nMRFK51dYBzWc.jpg?f=fotoalbum_large

She passed 52K!!!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Masstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
dikke Phalaaaaaa

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit checkt hand

Daar ging de opwinding... :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ingestapt op de aangekondigde pump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:02

Darrell

Fiat moonboy

Ah. Nance komt nog niet verder dan 52.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-09 14:44
Stukfruit schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:58:
[...]

* Stukfruit checkt hand

Er groeit een vinger uit haar buik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Stukfruit schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:58:
[...]

* Stukfruit checkt hand

_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Pinsa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:59:
[...]

Ingestapt op de aangekondigde pump?
zat er al in, ik dacht koop dit stukje shitcoin op Bitavo voor de staking rewards en hodl het tot ver in de bullrun
(net zoals CSPR)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vanwaar al die euforie?

De waarde van m'n bankrekening in sats is compleet REKT aan het gaan. Harder dan ik erbij kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Withdraw van Kucoin is binnen. De winst van diverse shitcoins zoals velen die noemen, staat klaar om de BTC DCA voor maart te doen. Twee weken te vroeg, dus alle extra winst is voor de babes, uhmhmm spaarrekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
BootjeVaren schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:59:
[...]

Er groeit een vinger uit haar buik.
Nu je het zegt, die ai heeft het echt moeilijk met vingers. Heb hier nog 6 vingerige types ook staan... if interested ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:00:
Vanwaar al die euforie?

De waarde van m'n bankrekening in sats is compleet REKT aan het gaan. Harder dan ik erbij kan werken.
Bitcoin stijgt harder dan ik hebben kan
Harder dan ik werken kan
Bitcoin stijgt harder dan mijn bank aankan
Harder dan fiat hebben kan

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLQUWuDG8BF4jQrhGlalMDKEwAU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yYytn9xyUr5HmgTepUG6Ckmn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Masstje schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:02:
[...]

Nu je het zegt, die ai heeft het echt moeilijk met vingers. Heb hier nog 6 vingerige types ook staan... if interested ;)
Make me a blonde transgender on the beach with big tits and fucked up hands.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
YES schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Bitcoin stijgt harder dan ik hebben kan
Harder dan ik werken kan
Bitcoin stijgt harder dan mijn bank aankan
Harder dan fiat hebben kan

spoiler:
heerlijk, toen cabaret nog echt de moeite was. Sinds die woke, cancel, ltbahhit, niemand kan meer tegen kritiek of duimpjes omlaag is er geen ene kut fuck meer aan helaas. Kijk daarom nog best vaak oude shows van 20+ jaar terug. Heerlijk.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:14:
[...]

heerlijk, toen cabaret nog echt de moeite was. Sinds die woke, cancel, ltbahhit, niemand kan meer tegen kritiek of duimpjes omlaag is er geen ene kut fuck meer aan helaas. Kijk daarom nog best vaak oude shows van 20+ jaar terug. Heerlijk.
Duimpje omlaag voor deze post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

anti elppa schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:14:
[...]

Rundfunk kan nog prima hoor :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Hahaha oh oh oh.. ik denk ik open even de sc hier op het werk.. een hele rits met dikke memme vol op mijn grote scherm voor alle collega's te zien.. d:)b

Zero.

Pagina: 1 ... 171 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!