Wordt? BAN!resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Had hij sowieso verkeerd gespeld? BAN!
Een bal tegen je kop af en toe is niet verkeerd. Wordt je wakker van.
Wet van Muphry aan het werk

[ Voor 93% gewijzigd door resusaapje op 13-02-2024 08:52 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Een bal tegen je kop af en toe is niet verkeerd. Word je wakker van.
ieder zijn fetisch....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mwah, zou iemand hem door de 50k willen hebben? de wall is 200btc hoog. Knappe jongen als je daar doorheen komt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/IUuLbVTNGTMq4Cswjp6XzqeL.png?f=user_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
is wel zo, en dan gaat het voornamelijk over kinderen en de agenda voor komende week.Moiety schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:14:
[...]
Tja, na 13 jaar praat je niet meer met elkaar, maar bespreek je dingen.
nothing stops this train
Links of rechts?MicroWhale schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:59:
Mwah, zou iemand hem door de 50k willen hebben? de wall is 200btc hoog. Knappe jongen als je daar doorheen komt.
[Afbeelding]
200 bitcoin is niets als er 10,000 in die ETF gaan.. per dag.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je het vraagteken aan het begin zet kun je hem invullen met Cryptosletje
Zo lang we geen posts in het nieuws voorbij zien komen van een rare man die z'n computer in de bus meeneemt blijf ik lekker HODLen:Bushalte schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:44:
Ik twijfelde vanochtend om mijn computer mee te nemen naar werk, "want stel dat BTC grote stappen maakt en mijn alts volgen". Niet gedaan en dus ook niet zwak kunnen zijn en verkopen. Portfolio op ATH (alweer, gisteren ook al). Het is een mooie dag vandaag.

Laptops zijn voor no-coiners natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-02-2024 09:05 ]
Groen is 200btc hoog op binance.Coldcat schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:01:
[...]
Links of rechts?
200 bitcoin is niets als er 10,000 in die ETF gaan.. per dag.
Ik weet dat die ETF veel meer in de schaal brengt. Het zegt wat over de verandering in de markt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Antwoord van Bitvavo:
De melding 'transactiekosten verouderd' betekent dat het op de desbetreffende blockchain dusdanig druk is, dat de blockchain fee in hoge mate fluctueert.
U kunt uw webpagina verversen en vervolgens de opname opnieuw uitvoeren óf de opname uitvoeren op een later moment, wanneer het ietwat rustiger is.
Weten we dat ook weer.
De melding 'transactiekosten verouderd' betekent dat het op de desbetreffende blockchain dusdanig druk is, dat de blockchain fee in hoge mate fluctueert.
U kunt uw webpagina verversen en vervolgens de opname opnieuw uitvoeren óf de opname uitvoeren op een later moment, wanneer het ietwat rustiger is.
Weten we dat ook weer.
Nog beter, gebruik een exchange die niet zo snel gaat roken. Bijvoorbeeld Bybit.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:09:
Antwoord van Bitvavo:
Weten we dat ook weer.
Dus eigenlijk had je het antwoord hier al op het forum gehad.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:09:
Antwoord van Bitvavo:
Weten we dat ook weer.
knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:36:
[...]
Vanavond zijn die gasfees weer hoog
Probeer in het weekend.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Wispe, dit is een handige:Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:09:
Antwoord van Bitvavo:
Weten we dat ook weer.
https://etherscan.io/gastracker
Hier kan je goed nakijken wat een mooie tijd is om een Ethereum transactie te doen.
@Wispe Ik had dit paar weken geleden ook.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:09:
Antwoord van Bitvavo:
Weten we dat ook weer.
Na 6x refreshen nog steeds niks.
Toen op mijn telefoon op de app geprobeerd en lukte meteen, dus je zou dat nog kunnen proberen.
Hoe moet ik hem lezen? Hoe lichter oranje, hoe beter/mooier?BeyondThunder schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:13:
[...]
Wispe, dit is een handige:
https://etherscan.io/gastracker
Hier kan je goed nakijken wat een mooie tijd is om een Ethereum transactie te doen.
Mijn transactie was tussen 6-7 uur vanmorgen.
Ik zal misschien de enige hier zijn maar van mij mogen we nu even gaan rangen tussen de 45K en 50K. Ik vind het maar niks dat het allemaal zo snel gaat. Vanavond maar even plat voor ome Bob.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Echter, wat ik niet snap, Bitvavo vraagt voor een Eth opname 0.00072 ETH.
Dat is momenteel een kleine 2 euro.
Maar de daadwerkelijke transactie kosten zijn veel hoger dan dat.
Hier verliest Bitvavo toch geld? Niets voor Bitvavo ;-)
Niet als ze blijkbaar de transactie niet uitvoeren
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Een ethereum transactie kost momenteel minder. Zie de gas price tracker. Een Erc-20 token transfer is duurder. Dus als USDT op de ethereum blockchain hetzelfde kost, maakt Bitvavo daar winst op.BeyondThunder schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:18:
Echter, wat ik niet snap, Bitvavo vraagt voor een Eth opname 0.00072 ETH.
Voorbeeld versturen ether:
https://etherscan.io/tx/0...b1ee36cd2728cb58d3cc62c32
$1.18 aan transactiekosten.
Ze zijn dus niet gek geworden bij bitvavo.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 13-02-2024 09:23 ]
Hier hetzelfde gevoel. Echter met die ETF inflow kan het anders zijn.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:17:
Ik zal misschien de enige hier zijn maar van mij mogen we nu even gaan rangen tussen de 45K en 50K. Ik vind het maar niks dat het allemaal zo snel gaat. Vanavond maar even plat voor ome Bob.
Misschien de super cycle? Dan teken ik ervoor. Ongekende price levels, of snel REKT door een left handed cycle.
Vermogensbeheerders zijn ook niet stom. Als je die BTC uitlegt en verteld dat de supply afneemt in drie maanden tijd dan snappen ze ook wat dat betekend… the only way is up. Met grote tassen geld dat niet van hunzelf is… grote bonussen op de loer.
Aha, dus een contract interaction, zoals staken, unstaken, claimen etc is veel duurder dan enkel een Eth transactie van wallet naar wallet. Weer wat geleerd. Thanks!knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:21:
[...]
Een ethereum transactie kost momenteel minder. Zie de gas price tracker. Een Erc-20 token transfer is duurder. Dus als USDT op de ethereum blockchain hetzelfde kost, maakt Bitvavo daar winst op.
Voorbeeld versturen ether:
https://etherscan.io/tx/0...b1ee36cd2728cb58d3cc62c32
$1.18 aan transactiekosten.
Ze zijn dus niet gek geworden bij bitvavo.
Waarschijnlijk bestaat een contract interaction dus uit meerdere transacties.
Ik dacht dat dit allemaal hetzelfde was, momenteel 23 Gwei op low (erc20).
Nee, de contract interactions = meer code = meer gwei.BeyondThunder schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:43:
[...]
Aha, dus een contract interaction, zoals staken, unstaken, claimen etc is veel duurder dan enkel een Eth transactie van wallet naar wallet. Weer wat geleerd. Thanks!
Waarschijnlijk bestaat een contract interaction dus uit meerdere transacties.
Ik dacht dat dit allemaal hetzelfde was, momenteel 23 Gwei op low (erc20).
Bij de cost of transaction interaction zie je de meest gebruikelijke.
https://etherscan.io/gastracker#costTxAction
Een token op het ethernetwerk = ERC-20
of?Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:47:
maanden niet naar mn of gekeken en de laatste dagen moon
[Afbeelding]
nice
OnlyFans?
@knakworst Erg bedankt voor je uitleg.
na 11 jaar in crypto leer ik nog steeds ;-)
na 11 jaar in crypto leer ik nog steeds ;-)
Mensen houden van super bowl. Ik check liever ome Bob of het een left translated cycle of super cycle gaat zijn.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:17:
Niks op RTLZ over Bitcoin? Hebben ze niks meer te zeuren? Bereiden ze iets positiefs voor?
Feit is dat de institutions nu echt zijn ingestapt. Dit doen ze imo voor de lange termijn, dus tits going up forever Laura. Tuurlijk af en toe dippen we wat, misschien maar die momenten zijn er om je vieze oneindige fiat om te ruilen voor sats.
Feit is dat de institutions nu echt zijn ingestapt. Dit doen ze imo voor de lange termijn, dus tits going up forever Laura. Tuurlijk af en toe dippen we wat, misschien maar die momenten zijn er om je vieze oneindige fiat om te ruilen voor sats.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zet de supply van fiat en goud af tegen de max of eigenlijk afnemende supply van bitcoin in een tijd van digitalisatie en 50k is echt een koopje. Als de vermogende partijen ook maar een vleugje interesse krijgen gaan we face ripping moon. Kan niet anders.
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
Ik zie dat het drukker is.
Ik zie dat we ons rijk rekenen.
Ik zeg dat jullie voorzichtig moeten zijn
Ik zie fomo.
Maktub
Ik zeg yoloMrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
Ik deel deze mening.MrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
Ik ben nog nooit zo voorzichtig geweest als nu.MrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
Dus de rest kan maar beter all-in gaan.
Behavioral finance, interessante discipline.MrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
We zitten nu in die fase waar bagholders gemaakt worden.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Voor het eerst sinds 2 eerdere bullruns te maken met een van tevoren bedacht uitstapplan. Gisteren rondom de koers van 50k de eerste verkoop gedaan. Voelt ontzettend moeilijk door de FOMO maar na 2x niet op tijd te hebben ingegrepen is het nu emotie uitschakelen en gaan.
Heb nog gedacht aan een stoploss op een exchange maarja na Celsius debacle gaat ook dat me niet meer overkomen
Voor het overgrote deel geldt nog immer: HODL!!1!1!!11
Heb nog gedacht aan een stoploss op een exchange maarja na Celsius debacle gaat ook dat me niet meer overkomen
Nee man! Als het goed is Q4 2025. Nu al bagholder worden is wel heel erg negatief!Th1x4nG schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:18:
[...]
We zitten nu in die fase waar bagholders gemaakt worden.
Als de gekte echt aan is en Henk en ingrid Sol gaan kopen voor 450 dollar per Sol. Dan worden bagholders gemaakt.
[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 13-02-2024 10:26 ]
Op app ook gelukt (weet niet of het nu zou lukken om via PC te doen).keinless schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:17:
[...]
@Wispe Ik had dit paar weken geleden ook.
Na 6x refreshen nog steeds niks.
Toen op mijn telefoon op de app geprobeerd en lukte meteen, dus je zou dat nog kunnen proberen.
Hoe ziet de rest van je plan uit?PHPResource schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:18:
Voor het eerst sinds 2 eerdere bullruns te maken met een van tevoren bedacht uitstapplan. Gisteren rondom de koers van 50k de eerste verkoop gedaan. Voelt ontzettend moeilijk door de FOMO maar na 2x niet op tijd te hebben ingegrepen is het nu emotie uitschakelen en gaan.
Wie wilde er ook alweer een nieuw klokje hier? Niet te lang wachten, nu is de markt bearish (schijnt het)
https://www.geenstijl.nl/5174812/Oei-Rolexen
Maar ja ik weet daar net zo weinig vanaf als BTC dus dyor
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zou helemaal niet verkeerd zijn om nog een beetje af te koelen. Deze weekly cycle even netjes afmaken met nog een (kleine) correctie richting eind februari begin maart. Dan consolideren tot de halving en dan maar weer door.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Greed is er alleen bij mensen die in fiat gains denken. Dat doet hier in dit topic toch niemand? We zijn hier toch veel slimmer? Echte tweakers zijn nerds die alleen in satoshis rekenen.MrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie greed.
Ik zie fomo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Goed om te horenWispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:29:
[...]
Op app ook gelukt (weet niet of het nu zou lukken om via PC te doen).
En geen idee haha, ik hoefde het ook niet meer te proberen want mijn coins waren al weg
Zolang die hypotheek nog in fiat afgerekend moet worden, lijkt mij in fiat gains denken geen probleem.
Lichtpuntje...
de fiat ponzi blijft nog zeker jaren intact, het Westerse kapitalisme is wel sterk, we gaan het ''normaal'' vinden straks een inflatie van 7+%LuisjeNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:36:
Zolang die hypotheek nog in fiat afgerekend moet worden, lijkt mij in fiat gains denken geen probleem.
nothing stops this train
Iemand al met de nieuwe ASTR staking aan de slag gegaan? Nog spannende dingen opgemerkt? Worden we nóg rijker?
Zit op kantoor en kan er effe niet bij...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb er even naar gekeken, maar was mij al weer teveel gedoe (leek het). Heb die dingen bij een exchange staan en ik zit gewoon te wachten tot dat muntje $3,- aantikt. Vooralsnog wordt het kanaaltje steeds smaller en smaller, dus binnenkort zal er wel een uitbraak komen.. en ik hoop omhoog.resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:46:
Iemand al met de nieuwe ASTR staking aan de slag gegaan? Nog spannende dingen opgemerkt? Worden we nóg rijker?
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 13-02-2024 10:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij is nu $0,18. Voordat we bij $3 zijn, hebben we nog effe. Ondertussen 10,5% compounded binnenhalen zou niet gek zijn.St@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:48:
[...]
Heb er even naar gekeken, maar was mij al weer teveel gedoe (leek het). Heb die dingen bij een exchange staan en ik zit gewoon te wachten tot dat muntje $3,- aantikt. Vooralsnog wordt het kanaaltje steeds smaller en smaller, dus binnenkort zal er wel een uitbraak komen.. en ik hoop omhoog.
Maar jij wil waarschijnlijk profiteren van tussentijdse fluctuaties?
Nee hoor, het was me gewoon niet helemaal duidelijk wat ik allemaal moest gaan doen.. maar zodra er een uitbraak volgt is het wel mogelijk om een 10% te pakken.. maar eerst maar eens uitbreken,resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:55:
[...]
Hij is nu $0,18. Voordat we bij $3 zijn, hebben we nog effe. Ondertussen 10,5% compounded binnenhalen zou niet gek zijn.
Maar jij wil waarschijnlijk profiteren van tussentijdse fluctuaties?
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 13-02-2024 11:01 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Voor wie nog BTC onder de 50k wil scoren: Laatste kans.
Gisteren weer 10k aan bitcoin vertrokken richting de ETFs, hoogstwaarschijnlijk voor de langere termijn. In 3 handelsdagen een volledige maand aan bitcoin mining erdoorheen gejaagd.Vis schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:00:
This time is echt different, gooi alle data van het verleden overboord. Left translated, right translated, het boeit allemaal geen ruk.
De eerste voorzichtige inschattingen vooraf waren dat er 10 miljard USD richting de ETFs zouden gaan. Dat lijkt nu eerder richting de 50 miljard te gaan.
Ik opende ook net de portfoliotool op m'n mac en zag bijna +75% like wtf...tis dubbel zonnig vandaagVerwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 09:47:
maanden niet naar mn pf gekeken en de laatste dagen moon
[Afbeelding]
nice
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Vooruit.knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:42:
Ik help het je hopen maar we gaan allebei lang genoeg mee om te weten dat Bitcoin regelmatig de weg van de meeste pijn volgt. Ik ben dan ook niet meteen overtuigd van je gelijk.knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:42:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door veertje op 13-02-2024 12:26 ]
Als het goed is… Op basis van rendamenten uit het verleden.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:20:
[...]
Nee man! Als het goed is Q4 2025. Nu al bagholder worden is wel heel erg negatief!
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een heel Shib / Sol / WSB / GameStop leger all-in is gegaan omdat het bear is / yolo / we gaan naar de 100k.
Maar wie garandeert ons dat er nog meer degens zijn? Op een moment zijn de greater fools toch op? Wat als wij Henk en Ingrid zijn?
Vooropgesteld, ik zit ook nog met de sats die ik kan missen in de markt, en het verhaal van Bitcoin is ijzersterk.
Maar onder aan de streep is het niks meer dan handel in vertrouwen en vertrouwen is kwetsbaar.
TL/DR: Heb een plan, hou je daar aan.
Maktub
Maar één plan. PlanB.MrMrq schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:57:
[...]
Als het goed is… Op basis van rendamenten uit het verleden.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een heel Shib / Sol / WSB / GameStop leger all-in is gegaan omdat het bear is / yolo / we gaan naar de 100k.
Maar wie garandeert ons dat er nog meer degens zijn? Op een moment zijn de greater fools toch op? Wat als wij Henk en Ingrid zijn?
Vooropgesteld, ik zit ook nog met de sats die ik kan missen in de markt, en het verhaal van Bitcoin is ijzersterk.
Maar onder aan de streep is het niks meer dan handel in vertrouwen en vertrouwen is kwetsbaar.
TL/DR: Heb een plan, hou je daar aan.
Mocht er nog twijfel zijn over of de ETF's nou wel echt aanslaan...
:fill(white):strip_exif()/f/image/MY8Dl6MONFj0vWVURna691l2.png?f=user_large)
https://cointelegraph.com...-10-x-more-btc-than-mined
Verklaard ook gelijk (voor een groot deel) de stijging de laatste dagen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MY8Dl6MONFj0vWVURna691l2.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
En dan de halving nogFijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:19:
[Afbeelding]
Maktub
Volgens mij is dit de vertaling van het boek Number go up van vorig jaar. Gaat over de vorige run.veertje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:55:
[Afbeelding]
Voor de liefhebber, geen idee waar dit over zal gaan.
Edit:
/f/image/xYWKrOGRanyGMVFtPnxSODR0.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels achterhaald want crypto (of in ieder geval Bitcoin) heeft wel degelijk een rol gekregen in de financiële wereld door middel van ETF. Hoe gek die financiële wereld nu is, is weer een ander verhaal natuurlijk. Misschien leuk voor een boek of film over een paar jaar
Ja als dit zo blijft gaan, dan knalt die BTC koers zo nog de pan uit.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
En als die miners nou slim zijn draaien ze de kraan een beetje dicht OPEC-stijlFijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:19:
[Afbeelding]
Gaan we rond half vier weer helemaal los als Amerika wakker aan het worden is?
Ik ben altijd in voor een nieuw klokjesh4d0wman schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:31:
Wie wilde er ook alweer een nieuw klokje hier? Niet te lang wachten, nu is de markt bearish (schijnt het)
Vooral vandaag, want mijn vrouw is zwanger

Des te meer reden nu om te hodlen, nu doe ik het niet meer voor mijzelf, maar voor mijn nageslacht

Och man, hier krijg je toch weer een partijtje FOMO van...FijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:19:
[Afbeelding]
Congratz @Jorah_Newstone
Nog 2% omhoog en dan pak ik weer een mooie 7% winst met een ETH trade. Toch fijn om de orthodontist van de oudste daarvan te kunnen betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2024 13:06 ]
nothing stops this train
Ondanks alle euforie de laatste dag(en), zou je nog steeds kunnen zeggen dat de impact van de ETF's nog steeds moeilijk op waarde te schatten is (in de zin van hoeveel, niet of, het een positieve bijdrage heeft)FijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:19:
[Afbeelding]
1. Iedereen en zijn moeder kan nu BTC exposure hebben, direct, of via pensioen constructies.
2. Financiele adviseurs kunnen nu legitiem BTC als onderdeel van beleggingsportfolio's adviseren (1% allocatie, 10%? wie zal het zeggen)
Als de huidige inflows zo doorgaan, kunnen de 100K voorspellingen wel het raam uit, voor je het weet zijn we eroverheen
Lastig om nu te bepalen wanneer winst te nemen, misschien alleen op alts, BTC durf ik nu haast niet te verkopen.
Ik zat laatst wat na te denken en kwam tot de conclusie dat je op twee manieren kunt verkopen, eigenlijk drie:PureLOOD schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:22:
[...]
Ondanks alle euforie de laatste dag(en), zou je nog steeds kunnen zeggen dat de impact van de ETF's nog steeds moeilijk op waarde te schatten is (in de zin van hoeveel, niet of, het een positieve bijdrage heeft)
1. Iedereen en zijn moeder kan nu BTC exposure hebben, direct, of via pensioen constructies.
2. Financiele adviseurs kunnen nu legitiem BTC als onderdeel van beleggingsportfolio's adviseren (1% allocatie, 10%? wie zal het zeggen)
Als de huidige inflows zo doorgaan, kunnen de 100K voorspellingen wel het raam uit, voor je het weet zijn we eroverheen
Lastig om nu te bepalen wanneer winst te nemen, misschien alleen op alts, BTC durf ik nu haast niet te verkopen.
1. Ik doe maar wat
2. Op prijs niveau
3. Op datum niveau
Voor 1 maakt het allemaal niet zoveel uit.
Mocht deze cycle anders worden dan kun een deel op prijsniveau verkopen, een deel op datum, en een deel HODL. Daarmee heb je volgens mij een plan wat ergens op slaat.
Prijs is met FIB levels neer te zetten en de rainbow band. Datum kun je naar de pi-cycle indicator kijken. Of naar de ranges van de vorige cycle / hoeveel hype er op dat moment is. En als het echt hard gaat wil je altijd een HODL pot houden.
Als je 1/3 per categorie toewijst (ook 1/3 HODL), dan zit je nooit verkeerd lijkt me.
Wat denken jullie hierover?
ligt aan de adoptie, als MSM en normies teveel beginnen te roepen dan is het tijd om mondjesmaat te verkopen
nothing stops this train
Nog een goed uurtje en de inflatiecijfers zijn ook weer bekend gemaakt in de US.
Benieuwd wat voor actie dat teweeg brengt en vooral waar we eindigen (zal wel weer op hetzelfde niveau zijn als voor bekendmaking
)
Benieuwd wat voor actie dat teweeg brengt en vooral waar we eindigen (zal wel weer op hetzelfde niveau zijn als voor bekendmaking
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik kijk zelf naar een combinatie tussen 2 en 3, dus een combinatie tussen prijsniveau en punt in de yearly cycle. Deze combi maakt het wel lastig te kwantificeren, wat enkel op prijs of enkel op datum natuurlijk perfect kwantificeerbaar is. Stel dat we voor de zomer al 100k aantikken, ben ik niet van plan om te verkopen, ondanks dat dat an sich een prachtig resultaat zou geven.Coldcat schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:34:
[...]
Ik zat laatst wat na te denken en kwam tot de conclusie dat je op twee manieren kunt verkopen, eigenlijk drie:
1. Ik doe maar wat
2. Op prijs niveau
3. Op datum niveau
Mocht deze cycle anders worden dan kun een deel op prijsniveau verkopen, een deel op datum, en een deel HODL. Daarmee heb je volgens mij een plan wat ergens op slaat.
Prijs is met FIB levels neer te zetten en de rainbow band. Datum kun je naar de pi-cycle indicator kijken. Of naar de ranges van de vorige cycle / hoeveel hype er op dat moment is. En als het echt hard gaat wil je altijd een HODL pot houden.
Als je 1/3 per categorie toewijst (ook 1/3 HODL), dan zit je nooit verkeerd lijkt me.
Wat dat betreft is deze periode, en ook de afgelopen 1 - 1,5 jaar de makkelijkste periode, gewoon kopen en naar de ledger versturen.
vraag ik me af "this time is different". adoptie is nu veel groter dan vorige bullmarkt. ik heb altijd gehodld en ja, erg spijt dat ik destijds niet verkocht heb. maar mn "strategie" nu is, go big or go home, en zolang ik het niet nodig heb hodl ik, totdat ik niet meer hoef te werken....Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:37:
ligt aan de adoptie, als MSM en normies teveel beginnen te roepen dan is het tijd om mondjesmaat te verkopen
DCA-out op verschillende niveaus
Gaat nu tijdelijk op een Raisin fiat rekening totdat de gewone beurs weer een beetje is afgekoeld
Tja, en elke cycle wordt ook "this time it's different" geroepen. Er zijn elke cycle omstandigheden die de cycle anders maken dan voorgaande cycles. Of het wezenlijk anders gaat zijn dan de voorspellingen vooraf (die sowieso al van 6 cent tot honderdmiljoenmiljard uiteen lopen), dat vraag ik me dan weer af.jasper7878 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:41:
[...]
vraag ik me af "this time is different". adoptie is nu veel groter dan vorige bullmarkt. ik heb altijd gehodld en ja, erg spijt dat ik destijds niet verkocht heb. maar mn "strategie" nu is, go big or go home, en zolang ik het niet nodig heb hodl ik, totdat ik niet meer hoef te werken....
Oftewel: 'History never repeats, but often rhymes'.YES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:47:
[...]
Tja, en elke cycle wordt ook "this time it's different" geroepen. Er zijn elke cycle omstandigheden die de cycle anders maken dan voorgaande cycles. Of het wezenlijk anders gaat zijn dan de voorspellingen vooraf (die sowieso al van 6 cent tot honderdmiljoenmiljard uiteen lopen), dat vraag ik me dan weer af.
Lekker hoor! Wat is de apy en wat is de unbond period?
Ook maar eens even induiken..
daaamn dat is een serieus amount
nothing stops this train
Die ga ik op mijn schouderblad laten tatoeëren. Naast "Let the times speak out the truths". Op mijn voorhoofd staat al het HEX logo.NeoflexNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:48:
[...]
Oftewel: 'History never repeats, but often rhymes'.
Tja, btc naar 1mln in 2030 lijkt me niet onredelijk.
Om daar straks van te kunnen leven, heb ik 5mln nodig, heb ik wel eens doorgegerekend. Dat betekent dus, dat ik tussen nu en 2030 zo'n 5 btc moet verzamelen.
Dat wordt nog hard werken. En dan kan ik alleen maar leven zoals nu. Tja, accumaleren dan maar!
Om daar straks van te kunnen leven, heb ik 5mln nodig, heb ik wel eens doorgegerekend. Dat betekent dus, dat ik tussen nu en 2030 zo'n 5 btc moet verzamelen.
Dat wordt nog hard werken. En dan kan ik alleen maar leven zoals nu. Tja, accumaleren dan maar!
:strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large)
5 miljoen is veel hoor. Met een safe withdrawal rate van 4% kom je daarmee op € 200.000 per jaar. Is dat nu ook je inkomen? (Dan moet het verzamelen van 5 btc in de komende 15 jaar ook niet zo’n probleem zijn. )resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:51:
[Afbeelding]
Als jij het kan, zou ik het ook moeten kunnen.. heb je een linkje naar een duidelijke handleiding hoe dit te doen?
Als je dit of het vorige topic op ASTR zoekt dan vind je een stappenplan. Heb ik ook ooit eens gevolgd.St@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:55:
[...]
Als jij het kan, zou ik het ook moeten kunnen.. heb je een linkje naar een duidelijke handleiding hoe dit te doen?
Fees zijn goedkoop. Altijd even een test transactie doen omdat je die EVM shit hebt.
Gevonden:
/f/image/t8Q6Y1KzR2NVUuZC65EtX68F.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 13-02-2024 13:59 ]
Een zwembroek met deep pockets.
Ook al weet ik dat je ruimschoots in het groen staat: pas nou maar op, er was een tijd dat ik zoiets in DOT had zitten...
Verwijderd
Eerder ~€100.000 na box 3.orf schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:54:
[...]
5 miljoen is veel hoor. Met een safe withdrawal rate van 4% kom je daarmee op € 200.000 per jaar. Is dat nu ook je inkomen? (Dan moet het verzamelen van 5 btc in de komende 15 jaar ook niet zo’n probleem zijn. )
Maar hij verkoopt het op $1, de sukkel.
Ik hodl tot $5

Top, heb de ledger niet bij meColdcat schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:56:
[...]
Als je dit of het vorige topic op ASTR zoekt dan vind je een stappenplan. Heb ik ook ooit eens gevolgd.
Fees zijn goedkoop. Altijd even een test transactie doen omdat je die EVM shit hebt.
Gevonden:
[Afbeelding]
Van het negatiefste edoch realistische scenario uitgegaan. Dus nee, ik krijg nu geen 2ton als loonslaaf zijnde, maar wel een auto vd zaak en vrij reizen etc.orf schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:54:
[...]
5 miljoen is veel hoor. Met een safe withdrawal rate van 4% kom je daarmee op € 200.000 per jaar. Is dat nu ook je inkomen? (Dan moet het verzamelen van 5 btc in de komende 15 jaar ook niet zo’n probleem zijn. )
Dus ik verwacht nooit 5 btc te gaan hebben, maar kan er wel naar streven
Zeker lastig... ik hou het voor mezelf meer aan tijd gebonden.PureLOOD schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:22:
[...]
Ondanks alle euforie de laatste dag(en), zou je nog steeds kunnen zeggen dat de impact van de ETF's nog steeds moeilijk op waarde te schatten is (in de zin van hoeveel, niet of, het een positieve bijdrage heeft)
Ik ga er nog vanuit dat de cycle gewoon doorgaat zoals voorheen. Iedereen wil op een gegeven moment winst eruit halen.
Dus ik ga rond april 2025 eruit stappen, alles in Euros houden en rente trekken en dan (hopelijk) na de crash goedkoper inkopen
https://docs.astar.networ...-staking/dapp-staking-faqSt@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:04:
[...]
Top, heb de ledger niet bij memaar zal eens kijken of er vanavond nog plek is. Tnx
Vooral even goed lezen hoe je van native Astar naar Astar evm gaat. V3 werk met de Ledger alleen met Astar evm.
Wacht ff, jij hebt 5 Miljoen nodig om normaal te kunnen leven (uitgaande van pensioen leeftijd tegen die tijd).resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:51:
[Afbeelding]
WTF is jouw uitgave patroon man
Ik zat al met absolute prijstargets in mijn hoofd/plan. Dat is meer redeneren vanuit risk appetite. Tot welk bedrag kun je het tegenover jezelf (en wellicht betere helft) verantwoorden wat je in magische internetmuntjes hebt geparkeerd. Een paar bedragen als voorbeeld:Coldcat schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:34:
[...]
Ik zat laatst wat na te denken en kwam tot de conclusie dat je op twee manieren kunt verkopen, eigenlijk drie:
1. Ik doe maar wat
2. Op prijs niveau
3. Op datum niveau
1 kratje/fluflje - makkelijk
1 maandsalaris - makkelijk
1 leuke 2e hands auto (tot nu toe makkelijk, ik heb al een leuke auto
1 jaarsalaris - we gaan het zien als we zover komen, maar dat wordt al een stuk lastiger
1 Hypotheek - lastig voor te stellen dat je dat bedrag in crypto kan aanhouden
Wat zijn je doelen, dat is voor mij (vooralsnog) het uitgangspunt
Ik vind je suggestie van 1/3 Hodl wel mooi, maar dat wordt voor mij alleen BTC dan. De rest wil ik toch graag verkopen (met winst) en in een lagere risicoklasse parkeren
Andere indicatoren die jij aandraagt vind ik lastiger op waarde te schatten. Als deze cyclus echt anders is, dan zitten deze ernaast. Als ik het goed begrijp, heeft goud na de ETF goedkeuring een bullmarkt van 8 jaar gehad, dan verkoop je waarschijnlijk te vroeg.
Anyway nog tijd om over na te denken, voordat we zo ver zijn, niet te lang natuurlijk
Apy geen idee nog. In de pre voting periode een extra bonus. Daarnaast nog de specifieke rewards van de dapp zelf. Neurolauncher geeft bijvoorbeeld zijn eigen token als bonus.NeoflexNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:49:
[...]
Lekker hoor! Wat is de apy en wat is de unbond period?
Ook maar eens even induiken..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!