“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
📢 Get ready and set! dApp Staking v3 is launching on Astar Network tomorrow morning CET.
— Astar Network (@AstarNetwork) 12 februari 2024
Follow official announcements, and enjoy the enhanced staking experience on Astar, soon! pic.twitter.com/zRFrI61iMh
Damn, juist als ik een keer naar kantoor gazwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:39:
Morgen ochtend kan er weer gestaked worden.
[Twitter]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
The last time #BTC was at $50,000:
— Mitchell 🇺🇸🚀 (@MitchellHODL) 12 februari 2024
- >50% of supply held by lettuce hands
- Terra/Luna running ponzi
- FTX selling paper BTC
- GBTC premium buyers getting rekt
- Precipice of fastest rate hike in history
- Super Bowl "crypto" ads#BTC at $50,000 today:
- 70% of supply held by… pic.twitter.com/yL4ZdiFyzJ
nothing stops this train
Wat zijn 'slahanden' nou weer
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vanavond op 49k gedaan. Mijn behoorlijke fluf die ik op 20k had gekocht binnengehengeld. Ja, 't staat nu hoger maar dit voelt wel aardig goed hoor.tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:12:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar denken jullie ook aan op tijd een beetje winst nemen?
Waarschijnlijk mieter ik het er ongezien weer in als we een paar K lager komen te staan.
Dat doe ik wel rond 2050tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:12:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar denken jullie ook aan op tijd een beetje winst nemen?
Eerst lekker nog wat meer sats stacken wanneer het uitverkoop is
FTFYRay_ schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:00:
[...]
Vanavond op 49k gedaan. Mijn behoorlijke fluf die ik op 20k had gekocht binnengehengeld. Ja, 't staat nu hoger maar dit voelt wel aardig goed hoor.
Waarschijnlijk mieter ik het er ongezien weer in als we een paar K lager hoger komen te staan.

:fill(white):strip_exif()/f/image/U6KCb6kmKZz1HZlHkFgZc4bt.png?f=user_large)
U ziet hier een:
a. Bull flag
b. iets anders
Met die naam zou ik me nu maar even snel koest houden.Bartje-bart schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:09:
[Afbeelding]
U ziet hier een:
a. Bull flag
b. iets anders
Thanks!
Ray_ schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:00:
[...]
Vanavond op 49k gedaan. Mijn behoorlijke fluf die ik op 20k had gekocht binnengehengeld. Ja, 't staat nu hoger maar dit voelt wel aardig goed hoor.
Waarschijnlijk mieter ik het er ongezien weer in als we een paar K lager komen te staan.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Yst2iWLIMr22MJB2d9reJaKd.gif?f=user_large)
Vraag dat alsjeblieft niet met zo'n ludieke toon als je Badr Hari tegenkomt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bestel een nieuwe, seed erin en fertigbaba420 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:42:
Het schermpje van mijn ledger is kapot. Ik word gewoon geforceerd om te hodlen. Alleen in een pikdonkere kamer en camera van mn telefoon is het schermpje leesbaar.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik had al staking aan staan maar moet ik met die nieuwe versie nog iets doen?zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:39:
Morgen ochtend kan er weer gestaked worden.
[Twitter]
[ Voor 98% gewijzigd door green-tea op 12-02-2024 21:02 ]
Niet iedereen heeft alle posts kunnen bijhouden vandaag
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Deze komt uit NK topic, en daar was hij wel relevant en grappig (reactie op doortrekken Taro's kanaaltje), maar niet de bedoeling daar.NeoflexNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:01:
[...]
Niet iedereen heeft alle posts kunnen bijhouden vandaag
He is already getting the spirit
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Jaapio is en blijft een fijnproever.Taro schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:19:
50k![]()
Jaapio kon het niet laten en heeft geheel belangeloos nog wat moois voor ons in elkaar geflanst. Aan mij de eer om dit moois met jullie te delen:
[Afbeelding]
Stiekem denkt hij dus nog wel aan ons
Dank voor de moeite, Taro
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja maar de test pagina is offline. Instructies staan er morgen wel bij.elektriekert schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:52:
[...]
Ik had al staking aan staan maar moet ik met die nieuwe versie nog iets doen?
Kak, weer moeite doen duszwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:21:
[...]
Ja maar de test pagina is offline. Instructies staan er morgen wel bij.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Its a hard HODL life for us... its the hard HODL life for us
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bwah, als zelfs BTC nog x3 zal doen, gaan enkele shitcoins minstens x10.AlterBridge schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:11:
Alles wat we nu dus nog kopen gaat niet eens meer een x3 waarschijnlijk? Shit.
Vele andere (al deze in mijn PF dus) gaan minder hard gaan.
Klopt. Maar weet je wat nog mooier is en wat we met nog meer zekerheid kunnen zeggen? Dat die shitcoins daarna -99,9999% op de charts gaan zetten.Masstje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:20:
[...]
Bwah, als zelfs BTC nog x3 zal doen, gaan enkele shitcoins minstens x10.
Vele andere (al deze in mijn PF dus) gaan minder hard gaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel, heb toch even m’n pf van stocks boven gehaald en dit ziet er toch ook niet al te denderend uit. Daar werkelijk een -98 tussen, meest slechte shitcoin ging amper -90 afgelopen cryptowinteranti elppa schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:25:
[...]
Klopt. Maar weet je wat nog mooier is en wat we met nog meer zekerheid kunnen zeggen? Dat die shitcoins daarna -99,9999% op de charts gaan zetten.
Dan heb je de betere shitcoin te pakken gehad. Of soms moet je gewoon 2 cycles bagholden voor de ultieme -99,999% volle luier experienseMasstje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:31:
[...]
Wel, heb toch even m’n pf van stocks boven gehaald en dit ziet er toch ook niet al te denderend uit. Daar werkelijk een -98 tussen, meest slechte shitcoin ging amper -90 afgelopen cryptowinter
Guurste shitcoin blijft toch Ziggo, blij dat ik daar na morgen van af ben.anti elppa schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:35:
[...]
Dan heb je de betere shitcoin te pakken gehad. Of soms moet je gewoon 2 cycles bagholden voor de ultieme -99,999% volle luier experiense
Als het goed is...
Ah goeie idd. Die troep heb ik vorig jaar augustus gedumpt. Extreem blij mee.WhySoSerious schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:39:
[...]
Guurste shitcoin blijft toch Ziggo, blij dat ik daar na morgen van af ben.
Als het goed is...
PLUG? In ieder geval lees ik in het beleggen topic ook wat onrust. Bubblevorming, hoelang gaat dit nog door etc. Hopelijk doet crypto de komende 1,2 jaar gewoon zijn ding en dan mooi uitcashen. We gaan het meemaken.Masstje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:31:
[...]
Wel, heb toch even m’n pf van stocks boven gehaald en dit ziet er toch ook niet al te denderend uit. Daar werkelijk een -98 tussen, meest slechte shitcoin ging amper -90 afgelopen cryptowinter
1,2 jaar? Djeezus wat ingewikkeld. Eh 1,2 * 365,25 = 438,3 dagen = 3 onthouden 2 weggooien = 1 jaar, 2 maanden, 1 week, 1 werkweek, 1 uur en 12 minuten plus of minus een schrikkelseconde.Alpina schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:45:
[...]
PLUG? In ieder geval lees ik in het beleggen topic ook wat onrust. Bubblevorming, hoelang gaat dit nog door etc. Hopelijk doet crypto de komende 1,2 jaar gewoon zijn ding en dan mooi uitcashen. We gaan het meemaken.
Verrekte specifiek, ik zet het in de agenda!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
trigger in 3...2...1...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Biochem, zoals Biocratis, Celyad, Mithra, … gelukkig wel op tijd eruit bij enkele en schade weten te beperken. Maar toch, overal zijn shitcoins te vinden, ware parels eens je erop stoot. Zonder boe of ba alles kwijtAlpina schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:45:
[...]
PLUG? In ieder geval lees ik in het beleggen topic ook wat onrust. Bubblevorming, hoelang gaat dit nog door etc. Hopelijk doet crypto de komende 1,2 jaar gewoon zijn ding en dan mooi uitcashen. We gaan het meemaken.
DYORresusaapje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:50:
[...]
1,2 jaar? Djeezus wat ingewikkeld. Eh 1,2 * 365,25 = 438,3 dagen = 3 onthouden 2 weggooien = 1 jaar, 2 maanden, 1 week, 1 werkweek, 1 uur en 12 minuten plus of minus een schrikkelseconde.
Verrekte specifiek, ik zet het in de agenda!

Donderdag dipdag toch? Vorige week overgeslagen, dus dan is ie deze week extra heftig.Wiley99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:50:
Maar even mee zuur doen dan... Mij was nog een kleine verkoop dump van de Amerikanen beloofd voor mijn maandagavond ETH en SOL DCA maar nu moet ik die nog even uitstellen. Gelukkig kan dat probleemloos, die limit order blijft wel staan.
trigger in 3...2...1...
Ja precies, ik ben geduldig. En met twee DCA's wat dichter op elkaar lijkt de pot weer wat sneller te groeien.resusaapje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:57:
[...]
Donderdag dipdag toch? Vorige week overgeslagen, dus dan is ie deze week extra heftig.
Grappig overigens dat volgens mijn herinnering iemand hier juist is weggepest vanwege haar ontdekking van het Dalende Donderdag patroon en nog een paar uitspraken die hier tegenwoordig vaak gebezigd worden. Wederom is de SC niets anders dan de grote mensenwereld in het klein.
[ Voor 31% gewijzigd door Wiley99 op 12-02-2024 23:09 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gelukkig maar, kunnen al die nu.nl-reaguurders tenminste goed slapen.resusaapje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:57:
[...]
Donderdag dipdag toch? Vorige week overgeslagen, dus dan is ie deze week extra heftig.
Mijn sats slapen op de leger, ontbijten op de ledger. Ik heb hem op een extra warm plekje gelegd.AlterBridge schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:11:
Allemaal de nacht in hodlen nu?
Ik hoop dat ze snel ouder worden zodat ze zich ook gaan voortplanten en vermenigvuldigen op de ledger.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Onchain staken kan alleen bij shitcoins, toch?Coldcat schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:13:
[...]
Ik hoop dat ze snel ouder worden zodat ze zich ook gaan voortplanten en vermenigvuldigen op de ledger.
Ja, sinds 2013 gewoon helemaal dwars door die donkere dagdelen heen.AlterBridge schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:11:
Allemaal de nacht in hodlen nu?
Ook leverage long doet mee uiteraard. Waarom in godsnaam sellen? Gok dat ik in 2024 helemaal niets sell...
Als de geschiedenis zich herhaalt kunnen we over 2 weken rond ATH niveau zitten. Ik dacht dat je onzin uitkraamde gisteren. Als je de grafiek beijkt dan is dat dus echt zo.Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:09:
Toen we in oktober 2021 door de 48k beukten stonden we 17 dagen later op 67k. Let that sink in...
:fill(white):strip_exif()/f/image/bdIvny0XfOqDi7Ay59tdkKeG.png?f=user_large)
Niemand die het weet... Echter lijkt het me met deze sterke koersen ook niet heel realistisch dat we pas een half jaar na april de ATH gaan kietelen. Dan moeten er snel wat rode palen op het scherm komen.
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 12-02-2024 23:29 ]
Never say never. We gaan het zien morgen eerst carnavallen.Coldcat schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:27:
[...]
Als de geschiedenis zich herhaalt kunnen we over 2 weken rond ATH niveau zitten. Ik dacht dat je onzin uitkraamde gisteren. Als je de grafiek beijkt dan is dat dus echt zo.
[Afbeelding]
Niemand die het weet... Echter lijkt het me met deze sterke koersen ook niet heel realistisch dat we pas een half jaar na april de ATH gaan kietelen. Dan moeten er snel wat rode palen op het scherm komen.
50K!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ook toen hadden we ervoor trouwens nog een correctie gehad van 50k naar net onder de 40k. Ik dacht in september 2021. Lijkt een beetje op de recente correctie van 48k naar 38k.Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:09:
Toen we in oktober 2021 door de 48k beukten stonden we 17 dagen later op 67k. Let that sink in...

Edit: @Alpina de uberbull zou natuurlijk zijn dat de aandelenmarkt een correctie krijgt en crypto vrolijk up blijft gaan. Dan heb je ETFs en nocoiner fomo gecombineerd. God candle
[ Voor 37% gewijzigd door sh4d0wman op 13-02-2024 02:04 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En 500m +Nubtrix schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:00:
JUP hier, JUP daar.
Een stomme DEX op Solana aan 800M MC.
De echte gains zaten/zitten in Zeta jongens![]()
Je kan niet elke dag een veelbesproken L1 kopen aan 200M. (ondertussen staan we op 400M)
Wat nu?
Nu of gisteren avond/deze nacht?Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:26:
Als ik ETH naar mijn Trezor wil overboeken, staat er: "De opnamekosten zijn in de tussentijd gewijzigd. Ververs de pagina en doe een nieuwe opname". Ik probeer dit al 4x, maar krijg iedere keer zelfde melding. (Bitvavo)
Wat nu?
Want als ik nu kijk zijn de gas fees laag en stabiel.
Heb geen ETH op Bitvavo, kan dus niet checken wat er bij mij gebeurd.
Word eens tijd voor een pump, een van de weinige coins die achter blijft, anders inruilen?
YouTube: WHEN WILL JUP RALLY?🔥 | JUPITER PRICE PREDICTION & NEWS 2024!
[ Voor 25% gewijzigd door Pinsa op 13-02-2024 06:47 ]
‘Avond bespreking met de vrouw’Moiety schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:09:
F*ck, tijdens mijn 5 minuten avond bespreking met de vrouw, lijkt zij ineens “unrealized profit” te begrijpen. “Waarom zitten wij dan nog op zo’n ouwe bank?!”. 0.1 bitcoin armer inmiddels.
Nu. Intussen 6x geprobeerd maar zelfde melding.Overgeef Dave schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:43:
[...]
Nu of gisteren avond/deze nacht?
Want als ik nu kijk zijn de gas fees laag en stabiel.
Heb geen ETH op Bitvavo, kan dus niet checken wat er bij mij gebeurd.
Opnieuw inloggen wil nog weleens helpen, of andere browser...Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:26:
Als ik ETH naar mijn Trezor wil overboeken, staat er: "De opnamekosten zijn in de tussentijd gewijzigd. Ververs de pagina en doe een nieuwe opname". Ik probeer dit al 4x, maar krijg iedere keer zelfde melding. (Bitvavo)
Wat nu?
Ook al gedaan. Helpt niet.BoulaMouzer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:48:
[...]
Opnieuw inloggen wil nog weleens helpen...
Die 500m+ was voor zeta , die gaat tot heden goed, krijg er wel een tia gevoel van.Pinsa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:44:
[...]
Word eens tijd voor een pump, een van de weinige coins die achter blijft, anders inruilen?
YouTube: WHEN WILL JUP RALLY?🔥 | JUPITER PRICE PREDICTION & NEWS 2024!
Whoops verkeerd gelezen, Zeta gaat lekker dat poste ik gister al maar niet ingestapt, eigenlijk na de Coinbase listing vrijwel up. Had mijn gratis Zeta op 1,15 verkochtGipsy King schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:49:
[...]
Die 500m+ was voor zeta , die gaat tot heden goed, krijg er wel een tia gevoel van.

Blijft altijd gokken welke alt coin gaat moonen
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 13-02-2024 08:02 ]
Dan zijn je herinneringen verkeerd;Wiley99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:03:
[...]
Ja precies, ik ben geduldig. En met twee DCA's wat dichter op elkaar lijkt de pot weer wat sneller te groeien.
Grappig overigens dat volgens mijn herinnering iemand hier juist is weggepest vanwege haar ontdekking van het Dalende Donderdag patroon en nog een paar uitspraken die hier tegenwoordig vaak gebezigd worden. Wederom is de SC niets anders dan de grote mensenwereld in het klein.
1. Donderdag dipdag bestaat niet. Dat is al eens aangetoond door iemand die dit heeft geanalyseerd. Volgens mij was het de maandag die het meeste dipte (gemiddeld gezien). Dat het een meme is geworden betekent niet dat het waar is.
2. Ik neem aan dat je pingo (oid) bedoelt, die heeft dat niet ontdekt, die was gewoon bloed irritant en is vziw gewoon gebanned.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Daar was ik zaterdag
Had ik beter kunnen meenemen, inleveren en in BTC stoppen.
Inderdaad. Die 2,50 had over een jaar waarschijnlijk 7,50 kunnen zijn. Gemiste kans.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:14:
[...]
Geloof 25 blikjes achtergelaten inderdaad.
Had ik beter kunnen meenemen, inleveren en in BTC stoppen.
I'm having fun staying poor.WillemdeZijger schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:26:
[...]
Inderdaad. Die 2,50 had over een jaar waarschijnlijk 7,50 kunnen zijn. Gemiste kans.
Vanavond zijn die gasfees weer hoogWispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:57:
Heb maar mailtje gestuurd naar Bitvavo en mijn opnameslot weer ingeschakeld. Probeer vanavond wel weer.
Probeer in het weekend.
Waarom verschilt dat dan?knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:36:
[...]
Vanavond zijn die gasfees weer hoog
Probeer in het weekend.
Haha, exact dat zei mijn vrouw ook! Niet dat jouw vrouw mijn vrouw is... naja, nu wordt het ingewikkeld. Nevermind!Moiety schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:09:
F*ck, tijdens mijn 5 minuten avond bespreking met de vrouw, lijkt zij ineens “unrealized profit” te begrijpen. “Waarom zitten wij dan nog op zo’n ouwe bank?!”. 0.1 bitcoin armer inmiddels.
Professioneel Heftruck Syndroom
Dit is het verschil tussen iron en diamond hands!NeFoRcE schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:53:
[...]
Haha, exact dat zei mijn vrouw ook! Niet dat jouw vrouw mijn vrouw is... naja, nu wordt het ingewikkeld. Nevermind!
Tja, na 13 jaar praat je niet meer met elkaar, maar bespreek je dingen.
De volgende keer dat je denkt 'had ik maar...' , moet je even naar dat board kijken: https://pro.kraken.com/app/leaderboard
Sta je dan, met een ROI van 1000%. Totale winst: nog geen 2 USD
Die zal wel een 'had ik maar'-gevoel hebben.
Sidenote: ik snap 't overzicht niet helemaal geloof ik. Staat er eentje in met een ROI van 500%, maar toch in de rode cijfers...
Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:18:
Kraken heeft tegenwoordig een leaderboard, een top 50 van traders.
De volgende keer dat je denkt 'had ik maar...' , moet je even naar dat board kijken: https://pro.kraken.com/app/leaderboard
Sta je dan, met een ROI van 1000%. Totale winst: nog geen 2 USD![]()
Die zal wel een 'had ik maar'-gevoel hebben.
Sidenote: ik snap 't overzicht niet helemaal geloof ik. Staat er eentje in met een ROI van 500%, maar toch in de rode cijfers...
:fill(white):strip_exif()/f/image/iL0S2b89Qw207DxXm5TYHHVn.png?f=user_large)
Dat is het beste om te doen, er zal wellicht een probleempje zijn.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:57:
Heb maar mailtje gestuurd naar Bitvavo en mijn opnameslot weer ingeschakeld. Probeer vanavond wel weer.
Overigens hebben zij 'vaste' opnamekosten die wel aangepast kunnen worden maar zeker niet zo variabel zijn als de onchain fees. Zoek op 'fees Bitvavo' met je favoriete zoekmachine of gebruik https://bitvavo.com/nl/fees.
Weggepest?Wiley99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:03:
[...]
Ja precies, ik ben geduldig. En met twee DCA's wat dichter op elkaar lijkt de pot weer wat sneller te groeien.
Alleen jaapio is hier ooit weggepest, omdat zijn gedichten te lang werden en hij niet naar het NK topic wilde verhuizen. Verder word je hier hooguit genegeerd. Sowieso als je zoizo verkeerd spelt.
277,52 USD = 257,60 EUR
Een krat Schultenbräu kost 8,22. Komt neer op 1,14 EUR per liter.
Uitkomst van de som is dat we Jaapio samen met zijn 225 liter Schultenbräu de rest van februari waarschijnlijk nog niet terug zullen zien.
Heb je @Darrell gister niet gezien? Het is dat ik zo'n dikke huid heb. Of een plaat voor mijn kop. Of een bal er tegenaan, als het aan hem ligt.resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:38:
[...]
Weggepest?
Alleen jaapio is hier ooit weggepest, omdat zijn gedichten te lang werden en hij niet naar het NK topic wilde verhuizen. Verder word je hier hooguit genegeerd. Sowieso als je zoizo verkeerd spelt.
Zal wel specifiek alleen ETH zijn, want met BTC ging het prima vannochtend.Wiley99 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:37:
[...]
Dat is het beste om te doen, er zal wellicht een probleempje zijn.
Overigens hebben zij 'vaste' opnamekosten die wel aangepast kunnen worden maar zeker niet zo variabel zijn als de onchain fees. Zoek op 'fees Bitvavo' met je favoriete zoekmachine of gebruik https://bitvavo.com/nl/fees.
Ik bedoelde ook niet dat het klopte maar inderdaad wel dat het een meme geworden is en uit die tijd stamt. (No pun intended) Hetzelfde als altijd maar vragen om een lagere koers want ik heb nog niet genoeg data.St@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:00:
[...]
Dan zijn je herinneringen verkeerd;
1. Donderdag dipdag bestaat niet. Dat is al eens aangetoond door iemand die dit heeft geanalyseerd. Volgens mij was het de maandag die het meeste dipte (gemiddeld gezien). Dat het een meme is geworden betekent niet dat het waar is.
Wat irritant is en wat niet is altijd over te twisten, maar laten we dat niet opnieuw doen. Het was maar een korte observatie tussen wat andere zure berichten. Laten we vooral weer blij zijn met 50+k voorlopig.
Jij begon.Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:41:
[...]
Heb je @Darrell gister niet gezien? Het is dat ik zo'n dikke huid heb. Of een plaat voor mijn kop. Of een bal er tegenaan, als het aan hem ligt.
ROI op mn staatsloten overigens wederom negatief deze maand.
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 13-02-2024 08:45 ]
Had hij sowieso verkeerd gespeld? BAN!Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:41:
[...]
Heb je @Darrell gister niet gezien? Het is dat ik zo'n dikke huid heb. Of een plaat voor mijn kop. Of een bal er tegenaan, als het aan hem ligt.
Een bal tegen je kop af en toe is niet verkeerd. Word je wakker van.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!