“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zou al je BTC verkopen en op die spaarrekening zetten als ik jou was.resusaapje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:40:
Neem eens een kijkje bij Humptiedumptie bank. Onze nieuwe spaarrekening biedt wel 3% rente op jaarbasis.
Wel, woeptiedoeoeoe, dat is een aantrekkelijk aanbod!
* resusaapje kijkt even naar z'n 24h BTC groei...
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Met deze vaart, lijkt me niet onmogelijk.Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:42:
Voor vanavond nog de 50k doorbreken?
Misschien met een beetje hopium voor 17:00 (4hr candle close)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
https://bitvavo.com/nl/bl...ing-ondo-astr-blz-ssv-dymBinnenkort bij Bitvavo: ONDO, ASTR, SSV, BLZ en DYM
Professioneel Heftruck Syndroom
Gerapporteerd!tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:51:
Ik zal het maar vast zeggen, ik zou er niet van staan te kijken als we voor de halving nog minimaal 43k terugtesten.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Speciaal voor jou nog een keertje:BootjeVaren schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:52:
Ik zit nog steeds te wachten op die 6 cent
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/11yYKVFnw6k0MBHFPJHFYbQt.jpg?f=user_large)
Over een kwartiertje.virofi schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:56:
Wanneer spreken we eigenlijk van een god candle?

Hij bedoelt "in welke omstandigheid", niet "hoe laat". Ik leg het maar even uit; het wordt vaak verkeerd begrepen...
Hier nog niet, jij woont oostelijker dan ik waarschijnlijk
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Neuh woon behoorlijk aan de westelijke kant van het land, maar zag em de 50k aantikken op aggrTh1x4nG schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:59:
[...]
Hier nog niet, jij woont oostelijker dan ik waarschijnlijk
Hoogste op baainens was 49949. SO FAR.DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Neuh woon behoorlijk aan de westelijke kant van het land, maar zag em de 50k aantikken op aggr
Nieuwe poging in de maak?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Terug naar 7k?tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:51:
Ik zal het maar vast zeggen, ik zou er niet van staan te kijken als we voor de halving nog minimaal 43k terugtesten.
Damn
Maktub
ja hier meer dan 2 maanden werk in 1 dag.....en nee ik ben geen uitkering trekkerJoosie200 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:07:
Bitcoin heeft me vandaag meer opgeleverd dan mijn werk. Al lijkt 50k trotseren nog een dingetje.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mooi weer een extra exit mogelijkheid.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik moest dit doen zodat het nu vlot naar de 69k kan beuken.
Pauze in de zone 57 tot 59k zou wel welkom zijn. FF op adem komen. Nu meteen vol retail fomo erachteraan zou niet beste scenario zijn.
Waar zit de BMSB nu? 45k?anti elppa schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:12:
wel mooi dit, worden direct dikke koop muren opgegooid, funding is neutraal, spot volume mooi hoog. Heerlijk dit. Ik zie dit niet snel stoppen.
Pauze in de zone 57 tot 59k zou wel welkom zijn. FF op adem komen. Nu meteen vol retail fomo erachteraan zou niet beste scenario zijn.
Net onder de 40k.
ik kijk eigenlijk nooit naar dat ding. Moet je @Taro ff vragen
Fomo is een bitch @Wispe! Buy in red, sell in green.Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:22:
Ik heb weer wat coins gekocht en nu wilde ik ze naar mn Trezor sturen, maar dat kan alleen als de Crypto opnameslot uitgeschakeld is. En daarvoor moet ik weer 1 euro overmaken naar Bitvavo. Kan het niet anders/makkelijker?
Dat lijkt toch wel een beetje de volgende milestone te worden als je naar de drop kijkt sinds de laatste ATH. 52K en 59K zijn dan volgens mij punten om in de gaten te houden.Coldcat schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:43:
Naar de volgende halte, 52k?
Maar ik zie hem vandaag die 50K nog wel even kort over gaan. Of we daar blijven.....
[ Voor 12% gewijzigd door Astennu op 12-02-2024 17:45 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Zeker, bitvavo niet gebruiken is al een grote stap naar simpliciteit.Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:22:
Ik heb weer wat coins gekocht en nu wilde ik ze naar mn Trezor sturen, maar dat kan alleen als de Crypto opnameslot uitgeschakeld is. En daarvoor moet ik weer 1 euro overmaken naar Bitvavo. Kan het niet anders/makkelijker?
@zwembroek De 2 onderste lijnen:anti elppa schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:39:
[...]
ik kijk eigenlijk nooit naar dat ding. Moet je @Taro ff vragen
/f/image/CQQAgkn5jyGbViEguv8Xwn3S.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
voor Bitcoin gebruik ik Kraken
Vroeg of laat ga ik toch op mn bek.zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:40:
[...]
Fomo is een bitch @Wispe! Buy in red, sell in green.
Met wat voor reden? Makkelijker naar je wallet te sturen?Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:54:
Bitvavo gebruik ik voor de shitcoinerino
voor Bitcoin gebruik ik Kraken
Je kunt het alleen withdrawen naar een webwallet en Rabby maakt het mogelijk om een extern adres in te vullen waardoor je de PLU direct op een exchange kunt droppen, zonder ETH voor het versturen nodig te hebben.Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:59:
[...]
oke maar waarom Rabby dan, kan Plutus dan niet direct naar het PLU-kucoin adres sturen....
kan je Rabby vergelijken met een vernieuwd soort Metamask? ik moet me hierin meer verdiepen zo te zien
In Rabby dus het PLU deposit adres van bijv. KuCoin of Coinbase invoeren, 3 Euro aan Plutus betalen et voila.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
En kijk eens naar die babe die wordt gedeeld - het lijkt wel dé droom van de cryptowereld. Als je er lang genoeg naar kijkt, zie je misschien Satoshi Nakamoto die je vanuit de wolken toewenkt.
Maar wacht, voordat je je in de cryptowereld stort als een dolle stier, herinnert het forum je eraan om niet te veel te lachen, want slowchat en flauwe grappen zijn hier alleen gewogen welkom. We nemen crypto net zo serieus als een accountant zijn belastingaangifte.
Als je echter denkt aan leverage traden, herinnert de forumgemeenschap je er vriendelijk aan dat het net zo riskant is als het proberen te jongleren met kettingzagen - zonder oefening en voorzichtigheid, kun je jezelf ernstig verwonden.
En natuurlijk, de gouden regel van het forum: Wees vriendelijk, wees informatief en investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen - want wie weet, misschien verandert BTC binnenkort in een "BitTroubleCoin".
dit jaWispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:00:
[...]
Met wat voor reden? Makkelijker naar je wallet te sturen?
Jup aan het herstellen...

Jaapio kon het niet laten en heeft geheel belangeloos nog wat moois voor ons in elkaar geflanst. Aan mij de eer om dit moois met jullie te delen:
:strip_exif()/f/image/ERHFh9S3Jf8zyAz6ivps26Xf.jpg?f=fotoalbum_large)
Stiekem denkt hij dus nog wel aan ons
Don Guacamole schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:00:
De 50K babe van vorige bull was mijn absolute favoriet, maar ben bang dat die verloren is gegaan de de archieven van japio, verwijderd69, baassouffle..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JwLgcMdkM8GNIsudRZNHNECt.gif?f=user_large)
Wen 100k memeTaro schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:19:
50k![]()
Jaapio kon het niet laten en heeft geheel belangeloos nog wat moois voor ons in elkaar geflanst. Aan mij de eer om dit moois met jullie te delen:
[Afbeelding]

Kom op met die superultramegamoon!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Op naar die 52K resistance
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Doe m de groeten!Taro schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:19:
50k![]()
[Afbeelding]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is wel heel optimistisch ^^Joosie200 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:36:
Doorbeuken it is. Wenn 69k weekly close?
Was dichterbij.Coldcat schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:38:
En opeens is de $100,000 dichterbij dan $0.06.......
Is mijn impulsieve aankoop vanmiddag toch goed afgelopen.Taro schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:32:
ETH ook bezig met een inhaalslag, mooie groene candle. Hier doen we het allemaal voor, de bearmarket doorstaan, prachtig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

goeie nieuws is, dan hebben we straks weer een nieuwe 50K babe!
meerdere keren per dag die babe zeg ik geen nee tegen hoorBartje-bart schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:40:
BEAR BEAR! We zijn alweer onder de 50K gezakt.....![]()
goeie nieuws is, dan hebben we straks weer een nieuwe 50K babe!
Ik dacht het daarnet ook, maar feitelijk nog steeds een whopping +40% te gaan…WillemdeZijger schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:40:
50k. Voor mijn gevoel komt-ie dan toch weer aardig dicht bij de ATH.
Maktub
Ieder z'n voorkeuren natuurlijk, maar voor mij werkt Bitvavo echt dikke primaWispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:00:
[...]
Met wat voor reden? Makkelijker naar je wallet te sturen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Taro schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:32:
ETH ook bezig met een inhaalslag, mooie groene candle. Hier doen we het allemaal voor, de bearmarket doorstaan, prachtig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/Hf4bx4R5PlMtmFkaT4UOXel9.png?f=user_large)
Voor de nieuwe generieke is een miljonair niets bijzonders!Darrell schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:48:
Als iedere miljonair op aarde een wholecoiner wil zijn zijn er bij lange na niet genoeg bitcoinen.
Een wholecoiner wordt de nieuwe norm!
prachtig die had ik kunnen maken in het verlengde van deze
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large)
ja met een rejection van de 420k en een bodem daarna van 69k. I'm inknakworst schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:35:
[...]
Ooit is er een bearmarket en heeft hij gelijk. Hopelijk is dat via de 420k.
Reageer even met have fun staying poor.NeoflexNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:01:
Ondertussen op nu.nl... Het is weer genieten geblazen!
Doet ie wel netjes met 11 duimpjes trouwens, dat moet ik nageven
[Afbeelding]
winst nemen ofniet, lastig lol
Half kratje heb ik nog niks aan dus laat het nog ff staan.Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:04:
BEAM......wowie!
winst nemen ofniet, lastig lol
"5% van de totale hoeveelheid verhandelbare Bitcoin is door de ETF's opgekocht in 30 dagen"

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!