[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.036.136 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:40
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:28:
[...]

Over de Superbowl gesproken, waren er geen Bitcoin ETF reclames? Heeft iemand hier wat van meegekrengen?
Nope

https://twitter.com/BobLoukas/status/1756886797966057791

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Over de Superbowl gesproken, waren er geen Bitcoin ETF reclames? Heeft iemand hier wat van meegekrengen?
Nee en gelukkig niet. Sellsignal als het wel zo zijn geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 12-02-2024 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:15
[...]

Alleen "Satoshi" zat naast Jay-z en Beyonce. Verder niks. Toch een soort van aandacht voor BTC.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:25
Stokstaart schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:53:
[...]

Biden post een foto van zichzelf met laser eyes en niemand reageert? Er zijn hier toch niet alleen maar post-2021 bezoekers?
Vrees dat hij dit op een andere manier bedoelt dan dat wij doen ;)
Wat een held toch die Jack _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door kernie op 12-02-2024 10:36 ]

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Ik blijf even langs de zijlijn wachten voordat ik weer in een altcoin stap. Greed en vertrouwen is weer erg groot na de laatste pumps. Testje van de 45k zit er ook wel in denk ik. Bearish divergen op de 4h. En BTC.D nog naar de 60% voor de halving??

In de PAAL Telegram zitten ze ook weer een major bombshell te teasen. Blijft mooi dat crypto.

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 12-02-2024 10:50 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:38
zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:42:
Ik blijf even langs de zijlijn wachten voordat ik weer in een altcoin stap. Greed en vertrouwen is weer erg groot na de laatste pumps. Testje van de 45k zit er ook wel in denk ik. Bearish divergen op de 4h. En BTC.D nog naar de 60% voor de halving??
Vaak ben je te bang. Ik zeg 50K deze week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:50:
[...]

Vaak ben je te bang. Ik zeg 50K deze week.
Kan prima, maar ook dan kunnen we nog terug testen. Bags zijn al ready dus alles is prima. Dat maakt wachten op wat buitenkansjes een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-03 22:17
zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:52:
[...]

Kan prima, maar ook dan kunnen we nog terug testen. Bags zijn al ready dus alles is prima. Dat maakt wachten op wat buitenkansjes een stuk makkelijker.
Wen Zksync token launch, heb ook nog wat fiat langs de zijlijn van mijn DOT en KSM verkopen, gereserveerd voor dit project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:10
Taro schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:10:
SOL en INJ gaan ook weer lekker. MANTA ook aan het recoveren. Mooie tijden. Zou nog mooier zijn met een nieuw horloge ;) HODL.
Met zo'n percentages op je smart watch springt die toch meteen weer kapot. Ik zou die horloge laten voor wat het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Mr.P!nk schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:17:
[...]

Wen Zksync token launch, heb ook nog wat fiat langs de zijlijn van mijn DOT en KSM verkopen, gereserveerd voor dit project.
Nog geen datum. Ik ga er wat Ethereum op stuk slaan. Maar die airdrop is mogelijk gigantisch. Dus ik spring er zeer zeker niet meteen op. Ik laat hem liever lopen dan dat ik er teveel voor betaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:02

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:01

YES

Moderator General Chat
Ja ja, en als die halve gare zich zelf nou ook had gehouden aan dit idee zat ie nu perfect in positie. Helaas heeft pure greed en roekeloosheid zijn leveraged potje doen liquideren. De Ledger ligt nog wel te slapen ergens, gelukkig vergeven van satoshi's. Lang niet genoeg voor boormachine-taferelen natuurlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:10:
[...]

Ja ja, en als die halve gare zich zelf nou ook had gehouden aan dit idee zat ie nu perfect in positie. Helaas heeft pure greed en roekeloosheid zijn leveraged potje doen liquideren. De Ledger ligt nog wel te slapen ergens, gelukkig vergeven van satoshi's. Lang niet genoeg voor boormachine-taferelen natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8fj4kn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:10
NeoflexNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:51:
[...]

Deze gaat ook wel ver terug. Pingo was een dame (toch?) die altijd maar lager terug wilde kopen
Onze suikertante. Of ja, ze was net niet van suiker zei zelf. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik had mijnn Ledger-stack echt zo enorm kunnen uitbreiden met mijn leveraged potje, als ik in januari '23 niet de geopende long positie snel weer gesloten had na een enorme sprong en dus winst (mijn inschatting was dat we de bodem gezien hadden, waarom dan een long die er vlak bij geopend is weer sluiten), of mijn eigen analyse voor de langere termijn gevolgd had en funds bewaard had voor 1 februari j.l...

Maar nee, gewoon gokken met te hoge leverages, gebaseerd op slechte analyses en weinig tot geen risk management en op die manier je potje sats zien verdwijnen, wat bedoelt voor langlopende, winstgevende long posities (die je zelfs open hebt gehad).

Verder ben ik wel optimistisch hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:03

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:29:
[...]

:(:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:29:
[...]

Ik had mijnn Ledger-stack echt zo enorm kunnen uitbreiden met mijn leveraged potje, als ik in januari '23 niet de geopende long positie snel weer gesloten had na een enorme sprong en dus winst (mijn inschatting was dat we de bodem gezien hadden, waarom dan een long die er vlak bij geopend is weer sluiten), of mijn eigen analyse voor de langere termijn gevolgd had en funds bewaard had voor 1 februari j.l...

Maar nee, gewoon gokken met te hoge leverages, gebaseerd op slechte analyses en weinig tot geen risk management en op die manier je potje sats zien verdwijnen, wat bedoelt voor een langlopende, winstgevende long posities (die je zelfs open hebt gehad).

Super kut gewoon. Jammer dat het niet gelukt is. Ik zou bijna zeggen met zoveel leermomenten zou je het misschien nog eens kunnen proberen. Je kan de chart goed lezen altijd. Maar op die laatste sats moet je wel een beetje zuinig zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:37:
[...]

Super kut gewoon. Jammer dat het niet gelukt is. Ik zou bijna zeggen met zoveel leermomenten zou je het misschien nog eens kunnen proberen. Je kan de chart goed lezen altijd. Maar op die laatste sats moet je wel een beetje zuinig zijn.
Ik ga het 100% zeker niet proberen met mijn huidige stack sats. Sterker nog, ik ga mijn potje ETH weghalen bij Bybit en naar de Ledger sturen.
Ik had twee grote ijkpunten, die hoge 16k als bodem, ik gokte/verwachte dat dat het was en opende een long maar schrok gewoon van de winst die ik in korte tijd had gemaakt. Achteraf was dat niet eens zo gek, was één van mijn eerste, meest succesvolle leveraged posities.
Andere ijkpunt was 01-02-24 op basis van die chart die @elektriekert aanhaalde. Die boot heb ik gemist door pure roekeloosheid.

Ik heb nu even geen mikpunten en ook weinig zin in een nieuwe positie. Ik blijf DCA doen via Bybit, als we nog een keer onder de 40k duiken sluit ik een positie met een x3 of x5 leverage oid niet uit hoor.
Maar ik moet dan eerst weer een beetje de motivatie vinden om het dit keer wél goed te doen.

Er moet dan fatsoenlijke risk management onder zitten, er moet een fatsoenlijke analyse onder liggen en ik moet en zal me dan aan het plan houden. SL's of triggers op tradingview en er naar handelen, geen gekut met leverage schuifjes of posities aanpassen, sluiten en weer heropenen en dergelijke.
Misschien wel een bepaald plan om het leverage iets op te krikken wanneer de winst en markt het toe laat zodat meer in de positie kan worden gepompt.

Maar voordat dat zover is.. Misschien beter om er gewoon niet aan te beginnen en te wachten tot een volgende bearmarket, of ik daar wederom op een mooi punt een long kan openen en hem dan wél open kan houden..
Voor mij persoonlijk is het grote punt juist dat ik zoveel leerpunten heb gehad maar er onderaan de streep gewoon niets mee heb gedaan. Dat doet me twijfelen of ik er nog wel aan moet beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 12-02-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Is het wisselen van de 1U, 1D, 7D en 30D-grafieken bij Bitvavo ook bij jullie stuk?
Op mobiele app.

Loopt niet lekker hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:59:
Is het wisselen van de 1U, 1D, 7D en 30D-grafieken bij Bitvavo ook bij jullie stuk?
Op mobiele app.

Loopt niet lekker hier.
Zou puur voor charts sowieso Tradingview gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Zal vast op aanraden van zijn vriendje Larry Fink zijn zakken hebben gevuld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 13:35
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:53:
[...]

Ik ga het 100% zeker niet proberen met mijn huidige stack sats. Sterker nog, ik ga mijn potje ETH weghalen bij Bybit en naar de Ledger sturen.
Ik had twee grote ijkpunten, die hoge 16k als bodem, ik gokte/verwachte dat dat het was en opende een long maar schrok gewoon van de winst die ik in korte tijd had gemaakt. Achteraf was dat niet eens zo gek, was één van mijn eerste, meest succesvolle leveraged posities.
Andere ijkpunt was 01-02-24 op basis van die chart die @elektriekert aanhaalde. Die boot heb ik gemist door pure roekeloosheid.

Ik heb nu even geen mikpunten en ook weinig zin in een nieuwe positie. Ik blijf DCA doen via Bybit, als we nog een keer onder de 40k duiken sluit ik een positie met een x3 of x5 leverage oid niet uit hoor.
Maar ik moet dan eerst weer een beetje de motivatie vinden om het dit keer wél goed te doen.

Er moet dan fatsoenlijke risk management onder zitten, er moet een fatsoenlijke analyse onder liggen en ik moet en zal me dan aan het plan houden. SL's of triggers op tradingview en er naar handelen, geen gekut met leverage schuifjes of posities aanpassen, sluiten en weer heropenen en dergelijke.
Misschien wel een bepaald plan om het leverage iets op te krikken wanneer de winst en markt het toe laat zodat meer in de positie kan worden gepompt.

Maar voordat dat zover is.. Misschien beter om er gewoon niet aan te beginnen en te wachten tot een volgende bearmarket, of ik daar wederom op een mooi punt een long kan openen en hem dan wél open kan houden..
Voor mij persoonlijk is het grote punt juist dat ik zoveel leerpunten heb gehad maar er onderaan de streep gewoon niets mee heb gedaan. Dat doet me twijfelen of ik er nog wel aan moet beginnen.
Het kan verkeren man, gewoon stick to the plan.

Heb hier ook al tal van die fouten begaan, zie onder… 1000€ traden tot 2350€ op weekje tijd om ze te zien verdampen tot 50€ begin deze week.

Ofwel heb je een gigantisch goede entry met verantwoorde leverage (buffer mocht er toch een dump aankomen) ofwel ga je hoog in de leverage met heel minieme stoploss.

Zoals je zegt is greed een slechte raadgever, het is zoals de duivel die op je schouder mee beslist, die moet je trachten uit te schakelen.

Sterkte, dca verder en komt wel goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bffyWaS82k5pwCEqr6P2Qlch1js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Om1tmdhW6g1VNygQLwdx2ayJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:11:
[...]

Het kan verkeren man, gewoon stick to the plan.

Heb hier ook al tal van die fouten begaan, zie onder… 1000€ traden tot 2350€ op weekje tijd om ze te zien verdampen tot 50€ begin deze week.

Ofwel heb je een gigantisch goede entry met verantwoorde leverage (buffer mocht er toch een dump aankomen) ofwel ga je hoog in de leverage met heel minieme stoploss.

Zoals je zegt is greed een slechte raadgever, het is zoals de duivel die op je schouder mee beslist, die moet je trachten uit te schakelen.

Sterkte, dca verder en komt wel goed!

[Afbeelding]
Oef, dat is ook een pittige zeg.. Sterkte!

Mbt mijn eigen verhaal: het komt misschien over alsof ik diep in de put zit maar dat valt mee hoor. Het is alleen wel zo dat ik mijn doel qua het aantal sats wat ik zou willen hebben om deze bullrun mee in te gaan, niet ga halen. En dat ik dat wel gewoon had kunnen redden, met gemak zelfs. Achteraf is het altijd mooi wonen en fouten horen erbij, maar ik vind op dit gebied dat ik gewoon dom geweest ben. En ik ga hier denk ik nog vaak aan terugdenken in de komende bullrun, 'had ik maar'.

Mijn pf is nog hartstikke mooi, mijn aantal ETH is meer dan verdubbeld sinds de vorige bullrun, mijn aantal sats is (in tegenstelling tot wat ik dacht) nog op hetzelfde niveau als de vorige bullrun. Het is alleen gewoon zo zonde dat ik veel sats heb laten verdampen.

Het is een stukje zelfkritiek wat ik nodig heb om mezelf te helpen herinneren dat ik een roekeloze idioot kan zijn :+
Hopelijk pas ik die lessen nog een keer goed toe, er komen nog runs genoeg denk ik :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:45
Ja, het is klote. Maar probeer het ook gewoon snel weer vergeten. Je hebt een risico genomen, en je hebt verloren. Niet te lang er in blijven hangen. Accepteren en door. Probeer weer terug te gaan naar een neutrale houding. Anders loop je het risico dingen te gaan doen die het alleen maar erger maken.

Niet om het te bagatelliseren, maar als tip.

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-02-2024 13:23 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:23:
Ja, het is klote. Maar probeer het ook gewoon snel weer vergeten. Je hebt een risico genomen, en je hebt verloren. Niet te lang er in blijven hangen. Accepteren en door. Probeer weer terug te gaan naar een neutrale houding. Anders loop je het risico dingen te gaan doen die het alleen maar erger maken.

Niet om het te bagatelliseren, maar als tip.
Ja daarom zei ik net ook dat ik misschien negatiever overkom dan ik ben. Ik heb besloten er even afstand van te nemen en ondertussen door de DCA'en. Ik beschouw wat ik beschreven heb echter wel als belangrijke en in de toekomst hopelijk wijze lessen!

Bedankt voor je tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Over ETH naar je Ledger verplaatsen gesproken, dan moet je het ERC20 netwerk gebruiken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:31:
Over ETH naar je Ledger verplaatsen gesproken, dan moet je het ERC20 netwerk gebruiken toch?
Yes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:16:
[...]

Oef, dat is ook een pittige zeg.. Sterkte!

Mbt mijn eigen verhaal: het komt misschien over alsof ik diep in de put zit maar dat valt mee hoor. Het is alleen wel zo dat ik mijn doel qua het aantal sats wat ik zou willen hebben om deze bullrun mee in te gaan, niet ga halen. En dat ik dat wel gewoon had kunnen redden, met gemak zelfs. Achteraf is het altijd mooi wonen en fouten horen erbij, maar ik vind op dit gebied dat ik gewoon dom geweest ben. En ik ga hier denk ik nog vaak aan terugdenken in de komende bullrun, 'had ik maar'.

Mijn pf is nog hartstikke mooi, mijn aantal ETH is meer dan verdubbeld sinds de vorige bullrun, mijn aantal sats is (in tegenstelling tot wat ik dacht) nog op hetzelfde niveau als de vorige bullrun. Het is alleen gewoon zo zonde dat ik veel sats heb laten verdampen.

Het is een stukje zelfkritiek wat ik nodig heb om mezelf te helpen herinneren dat ik een roekeloze idioot kan zijn :+
Hopelijk pas ik die lessen nog een keer goed toe, er komen nog runs genoeg denk ik :)
YES, onze roekeloze ridder :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qx_SLk_i0U1U03ZpX_itZfsswtY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LhJrFXCgRXcMFCvOwHQbrpEF.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:40
Yes, btw verkijk je niet op de gas fees voor zowel erop te zetten, als eraf te halen dus neem andere routes (crypto tokens) ook mee in je achterhoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:51

resusaapje

h less

Kan ook bv via Arbitrum.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh ik zag al dat daar de fees een stuk lager waren. Maar heb de boel al overgepompt via ERC20 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-06 23:03

NeoflexNL

Forever young

Vanochtend nog wat sats naar de Ledger gestuurd. Was alweer even geleden, maar € 1,80 aan transactiekosten vond ik toch erg netjes..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wie staked hier via de Ledger? Ik zie dat je direct vanuit je Ledger ETH kan staken op Lido of Kiln maar voor bijvoorbeeld Kiln is het me na een korte zoektocht niet bepaald duidelijk wat de APR is bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:15
NeoflexNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:55:
Vanochtend nog wat sats naar de Ledger gestuurd. Was alweer even geleden, maar € 1,80 aan transactiekosten vond ik toch erg netjes..
Voor een kratje sats is dat best veel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Pelox schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Voor een kratje sats is dat best veel.
Zoals gezegd was het alweer even geleden, spaar alle DCA's op bij de exchange tot ik het niet meer chill vind. In mijn herinnering heb ik ook wel eens > € 10,- betaald voor een opname..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16

Coldcat

HODL

YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:25:
[...]

Ja daarom zei ik net ook dat ik misschien negatiever overkom dan ik ben. Ik heb besloten er even afstand van te nemen en ondertussen door de DCA'en. Ik beschouw wat ik beschreven heb echter wel als belangrijke en in de toekomst hopelijk wijze lessen!

Bedankt voor je tip :)
Een ding delen we allemaal. We hebben allemaal veel geld laten liggen. En fouten gemaakt, linksom of rechtsom.

Toevallig net het boek gelezen: "Why success always starts with failure" . Alles is erg complex in de wereld. Ook al denk je van niet. (eerste voorbeeld is een broodrooster. Te koop voor €20 euro. Als je echter vanaf nul zou beginnen zo'n ding te bouwen, heb je hem voor je dood niet af).

Greed en FOMO liggen om de hoek in deze hoek. Je denkt het zelf beter te weten. Je bent te voorzichtig of agressief. Door te beseffen wat er fout ging, en waarom verbeter je jezelf. Het mooie is dat je precies weet wat plan 2.0 wordt om de succesfactor te vergroten!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:58:
Wie staked hier via de Ledger? Ik zie dat je direct vanuit je Ledger ETH kan staken op Lido of Kiln maar voor bijvoorbeeld Kiln is het me na een korte zoektocht niet bepaald duidelijk wat de APR is bijvoorbeeld..
KILN wil je niet. die vragen 12% commissie. De APR zal net iets minder dan zijn via LIDO. En voor KILN moet je voor €73.800 aan ETH inleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:34:
[...]

KILN wil je niet. die vragen 12% commissie. De APR zal net iets minder dan zijn via LIDO. En voor KILN moet je voor €73.800 aan ETH inleggen.
Hmm, bij Lido spreekt men toch echt van no minimum. Maar eens goed doorlezen wat het nou kost en welke APR er aan hangt. Als er zo'n dikke commissie aan hangt is het niet aantrekkelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pa2kptD9WqdyYeGlMRcjINu2WZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FfaGgb7Tu40mZtorP9Udds0D.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:39
ff een vraagje, ik ga binnenkort eerste keer met MetaMask het Ethereum netwerk gebruiken, hoeveel ETH zal ik voor gas fees neerzetten? ik ga maar 1x versturen (PLU naar Kucoin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Hmm, bij Lido spreekt men toch echt van no minimum. Maar eens goed doorlezen wat het nou kost en welke APR er aan hangt. Als er zo'n dikke commissie aan hangt is het niet aantrekkelijk.
[Afbeelding]
Ja, LIDO is prima. Als je Ethereum wilt staken dan zou ik het via hun doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:39:
ff een vraagje, ik ga binnenkort eerste keer met MetaMask het Ethereum netwerk gebruiken, hoeveel ETH zal ik voor gas fees neerzetten? ik ga maar 1x versturen (PLU naar Kucoin)
Dat geeft Metamask toch zelf aan? Die berekend de fees voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:39:
Niet doen via Metamask maar via Rabby. Dan heb je geen ETH aan fee meer nodig
https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:41:
[...]

Niet doen via Metamask maar via Rabby. Dan heb je geen ETH aan fee meer nodig
https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5
Ja maar jij bezit de keys toch niet met Rabby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:43:
[...]

Ja maar jij bezit de keys toch niet met Rabby?
Je hebt al PLU op je Metamask wallet staan bedoel je? Ik dacht dat je vanaf je Plutus account wou versturen. Dan is het wat Zwembroek zegt, probeer het maar te versturen, dan komt Metamask vanzelf met hoeveel ETH je te weinig hebt om de transactie te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:45:
[...]

Je hebt al PLU op je Metamask wallet staan bedoel je? Ik dacht dat je vanaf je Plutus account wou versturen. Dan is het wat Zwembroek zegt, probeer het maar te versturen, dan komt Metamask vanzelf met hoeveel ETH je te weinig hebt om de transactie te betalen
nee staat nog niet op Metamask maar op Plutus account.
ik wilde connecten maar werkt niet (denk omdat ik geen ETH heb)
Metamask gebruik ik op dit moment alleen voor BsC

dus met die Rabby kun je dus aan Plutus connecten? eenmaal connected kan ik dus die €7.50 aan Plutus betalen.

maargoed eenmaal in die Rabby account dan moet ik het vervolgens naar Kucoin sturen neem ik aan.....hier moet ik toch gaat fee betalen lijkt mij?

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 12-02-2024 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:46:
[...]

Dan zou ik die Rabby wallet route nemen in plaats van Metamask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:46:
[...]

Metamask gebruik ik op dit moment alleen voor BsC
Ik denk niet dat jij daar vrolijk van gaat worden. De fees tikken aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:40:
[...]

Ja, LIDO is prima. Als je Ethereum wilt staken dan zou ik het via hun doen.
Ik ben er een beetje huiverig voor dat zo'n smart contract wordt gecompromitteerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:48:
[...]

dus connecten met Rabby en dan Rabby versturen naar Kucoin? wat kost dit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

mayhem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EoFDWv5OzM6wjCPOBqehfXoJ1U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oNTzUhKUotc7rGpwGQWRlNwe.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
elektriekert schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:49:
[...]

Ik ben er een beetje huiverig voor dat zo'n smart contract wordt gecompromitteerd :X
Ja, het is een extra risico. Maar om het een beetje in perspectief te plaatsen. Het hele bestaansrecht van Ethereum komt eigenlijk volledig uit de functionaliteit van smart contracten. En het contract van LIDO is denk ik (misschien na Uniswap) het meest gebruikte contract van allemaal. Een stETH is net zoveel waard als een ETH. Dus men is het er wel over eens dat LIDO relatief veilig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:51:
[...]
dus connecten met Rabby en dan Rabby versturen naar Kucoin? wat kost dit dan?
Het kost niks omdat je niet naar een eigen wallet verstuurd. Je kan het vanuit de Plutus-pot direct naar je exchange adres versturen. Ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sowiezo vind ik die Rabby wallet best wel mooier nog dat Metamask. Dat Metamask is een beetje de Firefox van crypto aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:54:
[...]

Het kost niks omdat je niet naar een eigen wallet verstuurd. Je kan het vanuit de Plutus-pot direct naar je exchange adres versturen. Ideaal.
oke maar waarom Rabby dan, kan Plutus dan niet direct naar het PLU-kucoin adres sturen....
kan je Rabby vergelijken met een vernieuwd soort Metamask? ik moet me hierin meer verdiepen zo te zien B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:24

BeyondThunder

Lost Lightning

Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:48:
[...]

Thanks, dat is een mooi alternatief voor Metamask. Ik ben ook wel te spreken over de Phantom wallet.
Uiteraard lost een wallet de hoge Eth gasfee niet op.

Daarom vermijd ik ook echt projecten op Ethereum. Jammer, maar stake harvest en opnieuw staken kost als snel 15 euro op maandag ochtend vroeg, en een veelvoud van dat op een druk moment. Te zot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:59:
[...]

oke maar waarom Rabby dan, kan Plutus dan niet direct naar het PLU-kucoin adres sturen....
kan je Rabby vergelijken met een vernieuwd soort Metamask? ik moet me hierin meer verdiepen zo te zien B-)
Probeer die handleiding maar te volgen, je moet het gewoon ff zien denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Thanks, dat is een mooi alternatief voor Metamask. Ik ben ook wel te spreken over de Phantom wallet.

Daarom vermijd ik ook echt projecten op Ethereum. Jammer, maar stake harvest en opnieuw staken kost als snel 15 euro op maandag ochtend vroeg, en een veelvoud van dat op een druk moment. Te zot.
voor whales maakt die $15 niet uit als ze zelf miljoenen verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BeyondThunder schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Ja, Phantom is ook heerlijk. Vooral omdat op SOL alles helemaal niks kost, en alles super snel gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:24

BeyondThunder

Lost Lightning

Nee, maar even $200 in een projectje gooien loont niet meer de moeite op Eth. Zonde.
Als je inderdaad met meerdere duizenden $ speelt, dan valt het allemaal wel wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:40
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:37:
[...]

[Afbeelding]
Het zijn metname de gas fees voor het omzetten die je nekken dus als je er voor kiest om te staken doe het dan met een flinke hoeveelheid en ook voor een langere tijd anders kun je het beter niet doen. Gisterenavond even gekeken maar omzetten van stETH naar ETH was gisteren bij mij een kleine 35 dollar, dat heeft die 6 maanden dat ik het nu stake niet opgeleverd dus kansloos. Dikke tech en money grab :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
BeyondThunder schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:05:
Nee, maar even $200 in een projectje gooien loont niet meer de moeite op Eth. Zonde.
Als je inderdaad met meerdere duizenden $ speelt, dan valt het allemaal wel wel.
Als dat projectje vervolgens x10 gaat prima toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

BEAM is lekker aan het bouncen. Het is dat ik door mijn budget heen ben deze maand, anders had ik er 0.024 nog wel een tasje mee willen vullen waarmee een snelle 10% mogelijk geweest zou kunnen zijn. Maar ja dat heb ik niet gedaan, dus eigenlijk is deze post helemaal voor niks getypt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:32

Vis

Miki schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:05:
[...]

Het zijn metname de gas fees voor het omzetten die je nekken dus als je er voor kiest om te staken doe het dan met een flinke hoeveelheid en ook voor een langere tijd anders kun je het beter niet doen. Gisterenavond even gekeken maar omzetten van stETH naar ETH was gisteren bij mij een kleine 35 dollar, dat heeft die 6 maanden dat ik het nu stake niet opgeleverd dus kansloos. Dikke tech en money grab :+
Juist dit.
Staken, en dan met name Ethereum doe je voor minimaal 5 jaar of zelfs nog langer zolang het project progressie boekt en adoptie toeneemt.

We zijn nog zo vroeg. Als er straks een ETH ETF komt ben je blij dat je long term in een asset class zit waar je pas over een aantal jaar de vruchten van zal plukken. Henk en Ingrid gaan pas bij een 20k Ethereum kopen, en wij doen al staken vanaf 2k, hoe mooi is dat.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:15:
[...]

Als dat projectje vervolgens x10 gaat prima toch?
Ja maar jij bent op zn fees uit zodat jouw ethtas exclusiever en daarmee duurder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 12:20
Nieuwe aanval op 49K in de maak?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 08:51

resusaapje

h less

De Amerikanen zijn weer wakker en vullen hun ETF's :)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Idd, USA begint zo te zien eindelijk letterlijk en figuurlijk het licht te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Nieuwe ATH voor BEAM in de maak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:22:
[...]

[Afbeelding]

En long getriggerd, inmiddels 50% eruit, rest laat ik lopen tot 100% - 48.525.1
Oja, die long 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uHSKVcPNlqzP9y35ax0Mck2_uE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bj03oTbjRn8qKtqCwjCxcMPM.png?f=fotoalbum_large

Ranges op de higher timeframes traden echt het makkelijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:39:
[...]

Ja maar jij bent op zn fees uit zodat jouw ethtas exclusiever en daarmee duurder wordt.
sssttt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:49:
[...]

Oja, die long 8)

[Afbeelding]

Ranges op de higher timeframes traden echt het makkelijkst.
Je hebt je winst veilig gesteld, ook wat waard :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:02
Heerlijk. Onderaan de paal een x27,5 long gestart. Stop loss maar gelijk ingesteld op 48.400. Dit keer laat ik hem niet zomaar naar beneden gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:54:
[...]

Je hebt je winst veilig gesteld, ook wat waard :)
Jup, dit was een hele duidelijke scalp. Ik heb daarnaast nog spot met x2 margin in een grotere positie, maar daar ga ik op 49k ook afromen. Komt hard in zicht.

Misschien vanavond de vrouw maar eens mee uit eten nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 12:03
Los Zeta's gaan ook Moon Soon ? top 100 coming.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/zetachain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mayhem schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:47:
Nieuwe ATH voor BEAM in de maak?
Price discovery? Baal er nu nog meer van dat ik niet de volledige bag heb gekocht. Ik wil niet zeuren omdat mijn andere bags er heel goed voor staan maar dit is een gemiste kans.

[ Voor 33% gewijzigd door zwembroek op 12-02-2024 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Zeker, ergens richting de 0.035 hoop ik. Dan verkoop van de helft van de tas, inleg eruit, en de rest laten moonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 18:53
Yep 49k1 is gehaald op naar de 50k!

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Staat de 49K babe al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 14:15
Astennu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:07:
[...]

Yep 49k1 is gehaald op naar de 50k!
In Turkse lira?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_ARlYDTxk96KQQf5S9vPXXOaQ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bpilIUrk69ixjGMXDuJ7wf4v.png?f=fotoalbum_large

Nee hoor gewoon USD

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:06
POMPUUHHHHH

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vxb2tdH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
49K geeft zich niet zomaar gewonnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:11:
49K geeft zich niet zomaar gewonnen _O-
Nee dat niet idd veel sell's rond die prijs wel even een piekje naar 49241.

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 12-02-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:02
Ben benieuwd. Na een goeie stijging gaan we vaak 1000 naar beneden om vervolgens weer hoger uit te komen. Ook nu zie je weer dat ie behoorlijk naar beneden knikkert. Mn gevoel zegt wel dat er nu meer buying pressure is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 14:15
Fat fingers gevalletje. Nou, ik reken 'm goed.
Edit: niet eens, aan het orderboek te zien. Excuus. Ik denk dat Bitfinex gewoon een kwartiertje voor loopt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ray_ op 12-02-2024 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Astennu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:11:
[...]

Nee dat niet idd veel sell's rond die prijs wel even een piekje naar 49241.
En mogelijk behoorlijk wat shorts die daar staan/gestart zijn van de vorige poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:14:
[...]

En mogelijk behoorlijk wat shorts die daar staan/gestart zijn van de vorige poging.
Ja nu lijkt hij wel wat lekkerder boven de 49K te blijven en niet de hele tijd weer richting de 488xx te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
YES schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:03:
[...]

Zou puur voor charts sowieso Tradingview gebruiken.
Ik zie alleen 1 jaar, 5 jaar en all time. Waar is de knop voor 1 uur of 1 dag o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:15:
[...]

Ik zie alleen 1 jaar, 5 jaar en all time. Waar is de knop voor 1 uur of 1 dag o.i.d.?
Links bovenaan hier (webbrowser)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL023IYi3Dt5ka-dr26gUuImjgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L7GMjXlKkYIScx86dGZYuO8d.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astennu
DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6zHgUuSCdLJS0-GEs_BTfxPO_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8SvQuaqdygBkLQD8xKiTjvW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Hij zei Tradingview, dus zat https://www.tradingview.com/symbols/BLX/ hier te kijken :P (komt uit de OP).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:18:
[...]

Hij zei Tradingview, dus zat https://www.tradingview.com/symbols/BLX/ hier te kijken :P (komt uit de OP).
Ja is ook Tradingview, maar je kan je eigen chart maken daar (via products en dan supercharts), dan kan je zelf je timeframe kiezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:21:
[...]

Ja is ook Tradingview, maar je kan je eigen chart maken daar (via products en dan supercharts), dan kan je zelf je timeframe kiezen :)
Zal thuis eens kijken, nu nog even de slaaf uithangen tot 17:00 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ongelooflijk jongens, wat gaat het lekker hard, scalps gaan goed! 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJHQkU9MyeA2JwRyS0-bCayTQFo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WlSN7v5SyhJ3hfCGQRjLEcBo.jpg?f=user_large

Let’s go heren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Die moet vast rugpijn hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
lekker hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4_eismr4EG9vB66Xkjzo7oL1xA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FPnSwG6kiFg200gj9Ozp12jP.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Denk dat 49K nu wel gebroken is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:16

Coldcat

HODL

Zo'n vaart omhoog had ik echt niet gedacht! Wat een kracht de afgelopen dagen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:32:
[...]

Die moet vast rugpijn hebben.
AI heeft geen zwaartekracht.
Pagina: 1 ... 163 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!