[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.035.288 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
razerBE schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:50:
Iemand ervaring met het innen van je Coinbase wallet naar Paypal?
Je zou natuurlijk ook gewoon je vraag kunnen stellen, dat is efficiënter.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 22:49
Taro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:06:
[...]

Je zou natuurlijk ook gewoon je vraag kunnen stellen, dat is efficiënter.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd een betalingswijze toe te voegen aan de Coinbase app. (Paypal)
Het hele gebeuren verloopt vlekkenloos maar echter zie ik nadien deze optie niet in de app of op de website van Coinbase verschijnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:17

Darrell

Fiat moonboy

2016-2017 koers over de huidige koersen gelegd. Zo maar doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYR5TztXX24XsKFL9z2K_xcqd9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoZqezF0A6zxUokdfDcDabYc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:59
Darrell schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:37:
[Afbeelding]
Haha das zelfs voor mij to much hopium

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:43

Coldcat

HODL

[Afbeelding]
Dit is verdomde serieus, daar is het NK topic voor. Reported!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:50:
[...]

Haha das zelfs voor mij to much hopium
De witte lijn gaat tot 2.6 miljoen. Toch het verkoopplan maar aanpassen.

Eigenlijk heel simpel. Verkopen vanaf december ‘24. Tenzij het echt hard gaat. Dan voor de gemoedstoestand 50% op pricelevel. De andere 50% op tijdslevel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:11

NeoflexNL

Forever young

[Afbeelding]
Dat wordt volgend jaar meivakantie al met de defender op pad d:)b

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-05 23:36
NeoflexNL schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Dat wordt volgend jaar meivakantie al met de defender op pad d:)b
Lekker hè, ik zat vanmiddag ook al te kijken wat ik ga uitzoeken zodra we de 150K aantikken. Helemaal niet zo onrealistisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[Afbeelding]
Wat krijg je als je 2012-2013 en 2020-2021 doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:53
ik heb geen idee wat ik ga doen als we $150+k aantikken. dagje minder werken? een dikke sigaar kopen, zon grote echte uit Cuba ofzo :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
deze weekly afsluiter ziet er wel erg groen uit! zit echt op een kritisch punt, als we hierdoor heen bonjouren dan kan het hard gaan.

maar het is nog stil in normieland, geen enkele collega of mijn vrouw praat er nog over

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2024 17:56 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Kol Nedra schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:54:
deze weekly afsluiter ziet er wel erg groen uit! zit echt op een kritisch punt, als we hierdoor heen bonjouren dan kan het hard gaan.

maar het is nog stil in normieland, geen enkele collega of mijn vrouw praat er nog over
Ik vind het ook echt zonde dat ik mijn vriendin niet zover kan krijgen om een beetje crypto te kopen. Ik heb haar al aangeboden dat ik garant sta voor haar inleg mocht het misgaan. Maar het antwoord blijft nee. Ik kreeg laatst al van mijn zwagers te horen van he jong wat hoor ik van mijn zusje? Probeer je haar nu ook mee te trekken in dat piramidespel van je?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:05:
[...]

Ik vind het ook echt zonde dat ik mijn vriendin niet zover kan krijgen om een beetje crypto te kopen. Ik heb haar al aangeboden dat ik garant sta voor haar inleg mocht het misgaan. Maar het antwoord blijft nee. Ik kreeg laatst al van mijn zwagers te horen van he jong wat hoor ik van mijn zusje? Probeer je haar nu ook mee te trekken in dat piramidespel van je?
Nog even en wife changing money is een optie jong. Even uitzitten nog.

Haha nee maar zonder gein, als je samen bent met iemand die er absoluut niets van wilt weten lijkt me dat wel verdomt lastig om constant met elkaar samen te zijn toch? Of hebben jullie echt nog aparte rekeningen etc die jullie zonder te bespreken gewoon apart houden en doen wat jullie willen?
Als de relatie pril is kan dit natuurlijk gewoon.
Maar zodra je huisje boompje beestje gaat doen lijkt het me wel handig om op 1 lijn te zitten qua financiën en hoe om te gaan met geld.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:16:
[...]

Ook moon. Heb die plaat niet zelf gemaakt, kwam hem op telegram tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:05:
[...]

Je zal het niet zo zonde vinden als jullie ooit gaan trouwen en daarna ooit gaan scheiden. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:11:
[...]

Haha nee maar zonder gein, als je samen bent met iemand die er absoluut niets van wilt weten lijkt me dat wel verdomt lastig om constant met elkaar samen te zijn toch? Of hebben jullie echt nog aparte rekeningen etc die jullie zonder te bespreken gewoon apart houden en doen wat jullie willen?
Maar zodra je huisje boompje beestje gaat doen lijkt het me wel handig om op 1 lijn te zitten qua financiën en hoe om te gaan met geld.
ja lijkt me ook lastig. Hier heb ik dat niet. In 2013 nadat ik de eerste 400 euro erin geknikkerd had, en volgende 200 erin wilde stoppen stopte mijn vriendin er ook nog eens 200 in. Ze is mega hodler. Eigen trezor waar nooit wat afgaat. Dat is gok ik ook het deel wat nadat we 420k gezien hebben gewoon blijft staan voor later.....als we de 5meur per coin aan tikken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Welke Tweaker zal Charlene de Carvalho-Heineken eindelijk van haar troon stoten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:17
Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:16:
[...]

2012-2013 = -1

2020-2021 = -1

-1 + -1 = -2

Zo moeilijk was dat toch niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

jup verdomd lastig, ik sluis iedere maand mijn salaris weg naar aandelen en crypto, ze zegt er gelukkig niks over. mijn vrouw zit 100% in fiat (haar eigen deel), terwijl bij mij niet het geval is.
het sparen wat wij doen voor onze kinderen is helaas ook 100% in fiat bij de bank.....het is gewoon vermogen zien verdampen en dat is erg zuur ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:51

WhySoSerious

Be the change.

Was je toen nog vloeibaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:26:
[...]

jup verdomd lastig, ik sluis iedere maand mijn salaris weg naar aandelen en crypto, ze zegt er gelukkig niks over. mijn vrouw zit 100% in fiat (haar eigen deel), terwijl bij mij niet het geval is.
het sparen wat wij doen voor onze kinderen is helaas ook 100% in fiat bij de bank.....het is gewoon vermogen zien verdampen en dat is erg zuur ;w
Hier was laatst iemand die crypto heeft gekocht voor de (minderjarige) kinderen. Misschien iets voor jou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 17:34
Nee in de begintijden las ik over de koersen op FOK! Met al die zure reacties. Toen trok ik alleen nog maar APY op mijn spaarrekening en met extra aflossen.

Ik ben pas op 12 april 2021 begonnen met €500 in HOLO, dat is nu €54,73 waard. Zo leer je snel.

Later met heel wat salarisjes doorgegaan met slecht getimede aankopen. Maar wel de bear door gehodled! Op oktober/november 2021 na altijd rood gestaan tot afgelopen herfst =), nu doe ik ook mee met de gainzzzz *O* !

Maar als ik in bijvoorbeeld 2017 zoveel had ingelegd als nu, dan had ik ook kunnen dromen over dagen minder werken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

We houden alle financien gescheiden. Het is mijn huis en mijn geld. Het grootste deel van de vaste lasten betaal ik zelf. Boodschappen delen we een beetje zoals het uitkomt. Zij kan daardoor goed sparen en ik red mezelf ook meer dan prima. Als zij om de 6 weken haar nagels laat doen, haar, wimpers, elke week nieuwe kleren of weet ik het allemaal dat moet ze lekker zelf weten. Het is haar eigen geld en ik doe wat ik wil met mijn eigen geld. Dit werk prima voor ons. En soms hebben we gezamenlijke aankopen en dan betaal ik in verhouding meestal wat meer maar soms is het andersom. Vrijheid blijheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:51

WhySoSerious

Be the change.

Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:36:
[...]

Hier was laatst iemand die crypto heeft gekocht voor de (minderjarige) kinderen. Misschien iets voor jou?
Ik ken ook iemand die de studiefondsen in heeft gezet voor een (succesvolle) trade :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
WhySoSerious schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:38:
[...]

Ik ken ook iemand die de studiefondsen in heeft gezet voor een (succesvolle) trade :p
Ik zit te twijfelen om toch een gok te nemen en vrijwel mijn hele overwaarde in BTC te stoppen...
Tot nu toe ben ik erg voorzichtig geweest/wilde ik voorzichtig zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 23:48
Zijn er hier mensen bij wie de afroom-periode op het punt van beginnen staat? Zo ja, wat is je strategie? 👍 Ik hodl al een jaar of 8 en wil de komende bullrun misschien eens wat gaan cashen, maar hoe of wat…geen idee 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
pipapaulus schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:42:
Zijn er hier mensen bij wie de afroom-periode op het punt van beginnen staat? Zo ja, wat is je strategie? 👍 Ik hodl al een jaar of 8 en wil de komende bullrun misschien eens wat gaan cashen, maar hoe of wat…geen idee 🫣
Nu al afromen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:41

St@m

@ Your Service

Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Ik zit te twijfelen om toch een gok te nemen en vrijwel mijn hele overwaarde in BTC te stoppen...
Tot nu toe ben ik erg voorzichtig geweest/wilde ik voorzichtig zijn. :+
Ja, waarom niet. Ik heb ook de hypotheek met 3 ton verhoogd en dit in JUP gezet vrijdag.
Een x2 zit er wel in. Direct het huis afbetaald.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 11-02-2024 18:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 23:48
Nou ja, ik kan me voorstellen dat mensen langzaamaan na gaan denken om wat winst uit te cashen de komende maanden. Ben benieuwd naar hoe men dat aanpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
St@m schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:46:
[...]

Ja, waarom niet. Ik heb ook de hypotheek met 3 ton verhoogd en dit in JUP gezet vrijdag.
Een x2 zit er wel in. Direct het huis afbetaald.
Klinkt een betere keuze dan BTC inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

pipapaulus schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:46:
[...]

Nou ja, ik kan me voorstellen dat mensen langzaamaan na gaan denken om wat winst uit te cashen de komende maanden. Ben benieuwd naar hoe men dat aanpakt :)
Ik heb de afgelopen 2 weken gekocht:
Een Ninja airfryer, een Samsung Jet stofzuiger en een Jura E8 koffiemachine.
Dat heb ik aangepakt door een gedeelte van mijn winst te verkopen en uit te laten betalen op mijn bankrekening.
Nu verkoop ik voorlopig helemaal niets meer.

Winst uit Manta, Pyth en Byte. Mijn serieuze bags laat ik nog wel staan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 11-02-2024 18:50 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik kan me daar niets bij voorstellen. Voor de halving....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:14
zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:49:
[...]

Ik kan me daar niets bij voorstellen. Voor de halving....
Het is allemaal maar perspectief. Voor iemand die BTC kocht op 60k is nu verkopen een sell low.
Voor iemand die ze opraapte op 400 dollar zitten we nu op een enorme piek.

Ik kan me best voorstellen dat sommige OGs zo stilaan hun life changing money gaan laten uitbetalen. We kunnen alleen maar hopen dat de vriendin van @zwembroek tegen die tijd wél klaar is om die bags over te kopen…

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:48
[...]

Ik doe voor mijn neefjes elk jaar 2 bier en een borrelplank uit betalen, in btc natuurlijk.

Zeker nu ze de kado's toch niet onthouden een prima investering. Ze krijgen alsnog kado's, wij nemen zelf geen kinderen dus verwennen deze graag :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Even voor de duidelijkheid: ik geef hier geen financieel advies. Dus als ik hier iets roep over overwaarde van 3 ton in JUP drukken, is dat onzin.
Speel met geld wat je echt kan missen. Er is geen enkele, maar dan ook geen enkele garantie dat een magische internetmunt een x2 gaat doen, of sterker nog: blijft stijgen. Welke munt dan ook.

Blijkbaar is het nodig dat ik dit zeg ;) ik zal mijn posts voortaan wat zorgvuldiger opstellen.. nah dat ga ik niet doen :D

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 11-02-2024 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
LuisjeNL schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:00:
[...]

Ik doe voor mijn neefjes elk jaar 2 bier en een borrelplank uit betalen, in btc natuurlijk.

Zeker nu ze de kado's toch niet onthouden een prima investering. Ze krijgen alsnog kado's, wij nemen zelf geen kinderen dus verwennen deze graag :)
Lief. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:58:
[...]

Het is allemaal maar perspectief. Voor iemand die BTC kocht op 60k is nu verkopen een sell low.
Voor iemand die ze opraapte op 400 dollar zien we nu op een enorme piek.

Ik kan me best voorstellen dat sommige OGs zo stilaan hun life changing money gaan laten uitbetalen. We kunnen alleen maar hopen dat de vriendin van @zwembroek tegen die tijd wél klaar is om die bags over te kopen…
Zolang ik onze eigen OG @anti elppa daar niet over hoor dan zal dat in de meeste gevallen wel meevallen. Tenzij je ineens 500 BTC van Gox terugkrijgt. Dan zou ik daar zeker een deel van omzetten naar fiat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Verkopen voor de halving voelt een beetje als een premature ejaculatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:13:
[...]

Zolang ik onze eigen OG @anti elppa daar niet over hoor dan zal dat in de meeste gevallen wel meevallen. Tenzij je ineens 500 BTC van Gox terugkrijgt. Dan zou ik daar zeker een deel van omzetten naar fiat.
nouja ik ben niet iemand die het voor sub 100 opgepikt heeft. Uit mijn hoofd was het iets van 200 a 300 per stuk. Nog steeds super cheap.

En vergeet niet dat ik 24 maanden dca gedaan heb van 1 jan 2019 tot 1 jan 2021.

Ik heb het wel eens terug gerekend en alles bij elkaar zou mijn GAK rond de 8k zitten. Ook nog steeds een koopje. Vooral de aankoop nov 2022 heeft de GAK aardig omhoog getrokken. Maar kon een dikke spot aankoop voor die prijs toen niet laten liggen.

Al met al ga ik pas ergens paar k voor de 100k beginnen met beetje te sellen. Daarna elke 25k hoger een beetje. Tot ik iets van 55% verkocht heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

zodra mijn zoontje een mobiel gaat hebben vraag ik het volgende:
(als voorbeeld want weet niet of het dit wordt)
Wil je elke week €5 zakgeld of:
wil je elke week €6.50 in BTC op je eigen wallet krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:17
Ik zit er flink aan te twijfelen om mijn zak DOT en KSM uit staking te halen en 't in ASTR en PYTH te mieteren. Zal er 30 dagen op moeten wachten bij Kraken, maar ik denk eigenlijk dat als de shit écht aan is het de rest echt niet meer kan bijbenen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:06
Mijn ex wilde er ook niks van weten. Tot je natuurlijk dikke gains maakt, dan is het wel weer "ons geld"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
pipapaulus schreef op zondag 11 februari 2024 @ 18:42:
Ik wil je wel een deposit adres geven. Welke coin(s) heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:32:
Ik zit er flink aan te twijfelen om mijn zak DOT en KSM uit staking te halen en 't in ASTR en PYTH te mieteren. Zal er 30 dagen op moeten wachten bij Kraken, maar ik denk eigenlijk dat als de shit écht aan is het de rest echt niet meer kan bijbenen...
Ik kan me voorstellen dat je niet zoveel vertrouwen meer hebt in DOT. Maar over 30 dagen nog ASTR en PYTH kopen is ook wel een behoorlijk risico dat je deze hoog koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nog maar 9999 blokken tot de halving :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

De topicstart al gelezen? Daar staat een goede aanpak in.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als we echt de 100k aantikken ga ik naar de USA om te ervaren hoe het is om een Starship de ruimte in te voelen en horen schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:52:
Als we echt de 100k aantikken ga ik naar de USA om te ervaren hoe het is om een Starship de ruimte in te voelen en horen schieten!
eh ja das een goeie, dat zou ik ook wel eens willen zien ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ray_ schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:32:
En ben je te laat voor die tokens dan staan Zksync en Starknet ook nog in de startblokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 19:53:
[...]

eh ja das een goeie, dat zou ik ook wel eens willen zien ja
Volgens mij is er niets machtigers dan dat op aarde dan dat ding de ruimte in te schieten.

In Nederland staan een paar torens van rond de 160 meter. Deze raket is 120 meter. Ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:24:
[...]

Volgens mij is er niets machtigers dan dat op aarde dan dat ding de ruimte in te schieten.

[YouTube: Starship | Second Flight Test]

In Nederland staan een paar torens van rond de 160 meter. Deze raket is 120 meter. Ongekend.
ja volg spacex al sinds falcon 1. Ongeveer eerste 60 lanceringen van falcon 9 live gezien. Starship uiteraard ook alles gevold. Machtig mooi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:33
Coldcat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:24:
[...]

[YouTube: Starship | Second Flight Test]

Putin met zijn reet erop is nog net iets mooier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alpina schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:53:
[...]

Putin met zijn reet erop is nog net iets mooier.
Of erin. De eerste vlucht dat Starship betrouwbaar is. Vollop eten en drinken erin. Koers naar een zwart gat. Gewoon weg

Had die gebruiker met al die verschillende namen de contactgegevens van Musk toen hij de babes doorstuurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 16:32

BeyondThunder

Lost Lightning

Het lijkt erop dat ik een leuke pre-sale op Solana heb gevonden, die wil ik graag delen. Maar wordt dat op prijs gesteld? Aangezien er nog geen token is, valt er niets te Shillen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Nog paar uurtjes tot de weekly close. Bij deze koers sluiten zou et een donders bullishe kaars zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:33:
Nog paar uurtjes tot de weekly close. Bij deze koers sluiten zou et een donders bullishe kaars zijn
Pessimist. Close op 69k is nog steeds mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

BeyondThunder schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:32:
Het lijkt erop dat ik een leuke pre-sale op Solana heb gevonden, die wil ik ik graag delen. Maar wordt dat op prijs gesteld? Aangezien er nog geen token is, valt er niets te Shillen ;)
In het MC topic wordt dat vast gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BeyondThunder schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:32:
Het lijkt erop dat ik een leuke pre-sale op Solana heb gevonden, die wil ik graag delen. Maar wordt dat op prijs gesteld? Aangezien er nog geen token is, valt er niets te Shillen ;)
Hangt er met name vanaf of het een pareltje (in de dop) is, of een zoveelste random shitcoin. Als het echt wat lijkt toe te gaan voegen, dan kan het prima hier. Anders liever in het MC topic. Maar er zijn (bewust) geen regels voor, dus doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Dan gooi ik hem ook hier erin.
Ik vind het altijd wel fijn als het team bekend is.
Didi van de "bitcoin family" is van de PR, dus je zal veel over Asvoria op zijn kanaal op horen.

https://asvoria.io/presale

Nog iets meer dan een dag te gaan.

Natuurlijk is het "just another shitcoin".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-05 22:23
BeyondThunder schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:58:
Didi van de "bitcoin family" is van de PR, dus je zal veel over Asvoria op zijn kanaal op horen.

In de whitepaper staat:

In summary: Upon launch, you will receive 16% of your tokens, followed by 14% each month for the subsequent 6 months.

Dat is toch meteen dikke dealbreaker of ligt t aan mij, even los van de potentiële dikke vette biem die coin gaat maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12

Ziet er uit als een gigantische shitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@r0bb Dat zie je wel vaker in IDO's ICO's en pre-sales. Dat is het vesting schedule. Hiervan is het de bedoeling dat je niet gelijk je zak kan droppen na TGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Snikkeldrijer schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:05:
[...]

Ziet er uit als een gigantische shitcoin
Ja, en de whitepaper is alles behalve white.
Maar ja, een shitcoin met een paar bekende namen erachter, klein gokje waard.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Haha Didi en shitcoins shillen is echt een dikke red flag. Had hem altijd best hoog zitten vorige cycle maar de laatste maanden shilt hij aan de lopende band gare projectjes.

Heb vorig jaar een keer 2 kratjes in een project geduwd (XNova) welke hij mega hard aan het ophemelen was dat dit THE NEXT BIG THING zou worden.

Na 3 dagen waren die 2 kratjes 1 blik Schultenbrau geworden, en zit ik met dust te kijken op mn Metamask waar ik nooit meer vanaf kom.

Thanks Didi!

Gewoon Bitcoin kopen guys.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fd2yWJNRXt0cQtGk8UPfXCSrvMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaRB2exUIK5YetumxM0cxZRk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:25:
[...]

Haha Didi en shitcoins shillen is echt een dikke red flag. Had hem altijd best hoog zitten vorige cycle maar de laatste maanden shilt hij aan de lopende band gare projectjes.

Heb vorig jaar een keer 2 kratjes in een project geduwd (XNova) welke hij mega hard aan het ophemelen was dat dit THE NEXT BIG THING zou worden.

Na 3 dagen waren die 2 kratjes 1 blik Schultenbrau geworden, en zit ik met dust te kijken op mn Metamask waar ik nooit meer vanaf kom.

Thanks Didi!

Hij is laatst "gehacked" en toen heel veel tokens kwijtgeraakt, moeten natuurlijk weer even terugverdiend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zo ik heb mijn Paal weer opnieuw 56 dagen in locked staking gezet. Kosten 38 dollar aan gass. Het is dat de laatste 56 dagen 1.112 paal hebben opgeleverd anders is het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 23:32:
Zo ik heb mijn Paal weer opnieuw 56 dagen in locked staking gezet. Kosten 38 dollar aan gass. Het is dat de laatste 56 dagen 1.112 paal hebben opgeleverd anders is het niet te doen.
38 USD? Hier maar 7 USD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:44
Th1x4nG schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:07:
Oké dan, helft van de ADA verkocht, +140% moet volstaan. Kan ik straks de dip in BTC van kopen.

Of mijn Jura E8 in het nieuwe huis. *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fC1YbFZUElKVI0z1kWN9AGS01lw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NOo4v4RusUKLTyd8hEreMLKP.png?f=fotoalbum_large

2% cashback Shoop en 4% Plutus niet vergeten natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 11-02-2024 23:48 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 23:43:
[...]

38 USD? Hier maar 7 USD.
Misschien heb ik het fout gedaan...Eerst compound eth & relock. Toen claim paal rewards. Daarna die rewards ook weer gestaked . 3x fees. In totaal 38 dollar. Heb ik ook nog gekozen voor de cheap variant met pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

48.3 mooie close. Weekje afkoelen en weer door? Of gewoon gelijk door *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wakker van de TradingView alerts, alle TP’s in de pocket :) 3 nullen dagje, welterusten allen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YQ6fox3hYGskxbhUWQBlDe-30Qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fsKdHx4DtZksAlVv1Pn9zLCq.png?f=fotoalbum_large

Update;

We zitten weer in de range, ik zet wat longs klaar op 48.078-47.929

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ypcu5fj6m-IUPEMQC7y3HZmCN3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ixmcptvhHOCOXpsu5D3eGBYg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door tomtom901 op 12-02-2024 02:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:33
Vis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:25:
[...]

Thanks Didi!

Iemand die zijn volgers zonder enige vermelding van de risico's aanspoort hun huis te verkopen om all-in bitcoin te gaan, moet je niet te hoog hebben zitten.. Dat hij het zelf heeft gedaan, is nog tot daar aan toe, maar dit betekent niet dat dit voor iedereen de juiste keuze is. Zo'n beslissing moet je maken met jaren ervaring in crypto, en dan nog moet je ervan afzien IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrRpODzolx2RhFxgA4KnhL6PJqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h6wGZPVnBJci8KiEL9ieLHRk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dan maar wat bijkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 24-05 18:25
Rond de 40k zal ook wel nog kunnen, ik zie wel nog eens wat op en neer gebounce, zeker op basis van voorgaande grafiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:38:
Update;

We zitten weer in de range, ik zet wat longs klaar op 48.078-47.929
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cbQbr5Qxk2Y0uzzG9BNjnK8jGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q3uqLaSdKeAQtNBh2opcgmMA.png?f=fotoalbum_large

En long getriggerd, inmiddels 50% eruit, rest laat ik lopen tot 100% - 48.525.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Masstje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:20:
[...]

Rond de 40k zal ook wel nog kunnen, ik zie wel nog eens wat op en neer gebounce, zeker op basis van voorgaande grafiek.
Voor de allerlaatste keer richting 30k zou ik niet erg vinden, kan ik nog wat bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
https://twitter.com/JoeBiden/status/1756888470599967000

Ladies and gentlemen, we've got him.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:50
Vitalik een waar genie maar sociaal een tikje ongemakkelijk :+

YouTube: My half portfolio is in the hand of this man #ethereum #eth #crypto ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:14
Ik zoek nog steeds die eerste Charizard uit 1999, mooi dat ik die nu via rechtermuisknop -> opslaan kan bemachtigen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-05 16:50
El Caballero schreef op maandag 12 februari 2024 @ 06:23:
[...]

Iemand die zijn volgers zonder enige vermelding van de risico's aanspoort hun huis te verkopen om all-in bitcoin te gaan, moet je niet te hoog hebben zitten.. Dat hij het zelf heeft gedaan, is nog tot daar aan toe, maar dit betekent niet dat dit voor iedereen de juiste keuze is. Zo'n beslissing moet je maken met jaren ervaring in crypto, en dan nog moet je ervan afzien IMHO.
100% mee eens, beetje als je ziel verkopen voor de money...
Hij weet dat er veel naïeve mensen zijn die hem dan ook bij voorbaat al zullen vertrouwen, hij heeft naar mijn idee een soort voorbeeldfunctie waar hij nu dus op een verkeerde manier gebruik van maakt.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:14:
[...]

Ik zoek nog steeds die eerste Charizard uit 1999, mooi dat ik die nu via rechtermuisknop -> opslaan kan bemachtigen :P
Haha heb jij even geluk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
kernie schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:23:
[...]

100% mee eens, beetje als je ziel verkopen voor de money...
Hij weet dat er veel naïeve mensen zijn die hem dan ook bij voorbaat al zullen vertrouwen, hij heeft naar mijn idee een soort voorbeeldfunctie waar hij nu dus op een verkeerde manier gebruik van maakt.
Meh voorbeeldfunctie.. Iemand die zijn huis verkoopt door wat deze man zegt gaat zonder deze man te volgen ook wel op zn bek.
Ik vind niet dat deze man die mensen hoeft te beschermen tegen zichzelf...

Mensen moeten eens leren dat de fouten die ze maken hun eigen fouten zijn.. #Snowflakes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:14
Didi is het perfecte voorbeeld dan iemand die een gigantisch risico neemt (onverantwoord als je ook een gezin hebt), dat pakt goed uit en dan gaan ze in zichzelf geloven dat ze de nieuwe Jomanda zijn.

Begint meer risico te nemen, verliest een substantieel deel van zijn funds door een hack en probeert nu met het aanprijzen van gure muntjes zijn geld te verdienen.

Als je echt zo'n winstgevende trader bent als hij doet voorkomen, dan heb je dat helemaal niet nodig (en onderdeel van een goede trader zijn is risicomanagement, dus dan moet het nooit mogelijk zijn om een groot deel van je funds te verliezen door een hack).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 18:05
Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:30:
[...]

Voor de allerlaatste keer richting 30k zou ik niet erg vinden, kan ik nog wat bijkopen.
Pingo is that you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik snap hem niet, maar dat geeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@BTC100K2021 Hij had toch iets van 200K verloren bij die hack?
Ik denk dat dit nog wel meevalt op zijn vermogen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:11

NeoflexNL

Forever young

Wispe schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:48:
[...]

Ik snap hem niet, maar dat geeft niet.
Deze gaat ook wel ver terug. Pingo was een dame (toch?) die altijd maar lager terug wilde kopen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Biden post een foto van zichzelf met laser eyes en niemand reageert? Er zijn hier toch niet alleen maar post-2021 bezoekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
Stokstaart schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:53:
[...]

Biden post een foto van zichzelf met laser eyes en niemand reageert? Er zijn hier toch niet alleen maar post-2021 bezoekers?
Pre 2021 (2017) hier en ik moet zeggen dat die laser eyes redelijk aan mij voorbij is gegaan :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Klopt ja zag het ook zojuist op X.
Is volgens mij niet zijn officiële account, dat is iets met POTUS ofzo dacht ik. Dus zal wel een intern een grapje hebben uitgehaald op zijn andere account.

Lekker boeiend trouwens, Biden zelf is een meme van zichzelf met zijn ouderdoms kwaaltjes nog speeches geven en een land moeten besturen is de grootste grap van deze tijd.

En daar moet dan een andere oude man, Trumpo, die al helemaal belachelijk uit zn bek praat hem gaan vervangen. USA is echt een idioot land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ja, zeker wel opmerkelijk! Vraag me af wat het verhaal erachter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-05 09:06
Joe Biden zijn laser ogen heeft met de Super Bowl te maken. Volgens mij niks met BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Vis schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:04:
[...]

USA is echt een idioot land.
Dit is inderdaad zjn 'prive' account en volgens mij refereert de post naar de adoptie van de Dark Brandon meme door Biden.

Maar dat maakt niet uit! Biden met laser eyes! Boelies! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-05 23:36
zo, vandaag maar eens een goede tas OLAS aangeschaft. Heeft een behoorlijke correctie gehad.
Zier er wel sterk uit plus nieuwe tech! Let's go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:44
Gelukszoekr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:08:
[...]

Ja, zeker wel opmerkelijk! Vraag me af wat het verhaal erachter is
Alles op de Superbowl is rood dit jaar. Heb ik begrepen van het internet. :/

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Th1x4nG schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:25:
[...]

Alles op de Superbowl is rood dit jaar. Heb ik begrepen van het internet. :/
Over de Superbowl gesproken, waren er geen Bitcoin ETF reclames? Heeft iemand hier wat van meegekrengen?

Pagina: 1 ... 162 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!