Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:36:
[...]
Dat kan je wel vinden, maar die zie ik nagenoeg niet langskomen. Schaarste?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KGchFp7QSci1W6CVxS6Pvdza.jpg?f=user_large)
Maktub
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
:strip_exif()/f/image/N3mHlvketm8J1Nfru7ovxUd5.jpg?f=fotoalbum_large)
Was even met een kleine rekensom bezig geweest en kwam tot de conclusie dat deze mensen daar met serieuze lonen thuis komen.
Eenmaal thuis, even in de koelkast gekeken. En daar kwam ik nog een zielig stukje worst tegen.
:strip_exif()/f/image/RtrTELm4C2IUN3qSZkhK8Zai.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan niet wachten tot de DOT jes weer naar de moon gaan, karige shit hier in de koelkast
Goed weekend verder mannen
UberLurker Departement #GG.
Een bloemlezing van alles veel van wat mis is met deze wereld.
Man op leeftijd doet zich hele dag voor als tekenfilm muizin, om (kinderen van) mensen die veel verdienen te vermaken.
Man die daar niet veel mee verdient geeft het uit aan slecht eten en nog slechtere sigaretten... Waar die rijken waarschijnlijk wat aan verdienen.
Het is eerzaam dat je werkt voor je geld, maar dit kan toch niet zijn hoe wij als volwassenen met elkaar om willen gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 11-02-2024 00:30 ]
Maktub
https://www.reddit.com/u/CathrinMachin/s/R0K1c71Kn5
:strip_exif()/f/image/UvspH8QDH2Pv2UOSMLYNScZz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lzTWeR08gqEfnvaBAvxpEiOv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HmEXXWIP29Yg5zZpiyk0lr2T.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer je schilderijen zo mooi en bijzonder zijn dat je, wanneer je ze deelt met het internet, er zelf bij op de foto moet..Pinsa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 06:36:
Over Moon & Memmen gesprokem kwam deze dame tegen op reddit:
https://www.reddit.com/u/CathrinMachin/s/R0K1c71Kn5
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wen 50(0)k?
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 11-02-2024 06:59 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Haha 50k soon! Ik verwacht een bullish aankomend weekje lets go!sh4d0wman schreef op zondag 11 februari 2024 @ 06:57:
@Pinsa goh dat is best verbluffend. Die robo hondjes en stijve harken van Boston Dynamics vallen dan toch tegen. Zeker als je er grote memmen op plakt ziet het er levensecht uit.(Machin....)
Wen 50(0)k?
Klopt.. ze had net zo goed haar eigen manen kunnen laten zienYES schreef op zondag 11 februari 2024 @ 06:56:
[...]
Wanneer je schilderijen zo mooi en bijzonder zijn dat je, wanneer je ze deelt met het internet, er zelf bij op de foto moet..
Zoek dan even verder op OF ipv reddit. Daar kan je vermoedelijk echt wel pareltjes vinden (en echte shitcoins)Pinsa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 07:12:
[...]
Klopt.. ze had net zo goed haar eigen manen kunnen laten zien
:strip_exif()/f/image/bBcZe9e5ZCqC5RQQ073JQoeR.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi hoe ze deze 48k toejuicht
[ Voor 41% gewijzigd door Masstje op 11-02-2024 07:34 ]
Moest even denken wat is OF maar toen viel het kwartje, op zo,n kanalen zit ik zelf niet, maybe kan jij wat leuks posten voor de aanstaande 50kMasstje schreef op zondag 11 februari 2024 @ 07:29:
[...]
Zoek dan even verder op OF ipv reddit. Daar kan je vermoedelijk echt wel pareltjes vinden (en echte shitcoins)
[Afbeelding]
Zelf nog niet getest tbhPinsa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 07:36:
[...]
Moest even denken wat is OF maar toen viel het kwartje, op zo,n kanalen zit ik zelf niet, maybe kan jij wat leuks posten voor de aanstaande 50k
Het zal vast mijn gebrek zijn, maar dit is toch gewoon sneu? Dat je je kunst alleen maar een beetje gezien krijgt als je er zo voor gaat staan dat tieten ook goed zichtbaar zijn. Lijkt mij juist de ultieme bevestiging dat je schilderijen er totaal niet toe doen.Masstje schreef op zondag 11 februari 2024 @ 07:29:
[...]
Zoek dan even verder op OF ipv reddit. Daar kan je vermoedelijk echt wel pareltjes vinden (en echte shitcoins)
[Afbeelding]
Maar goed, vrouwke zal wel gaan voor de aandacht en geld ipv waardering voor haar schilderijen of zo.
hahahaaYES schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Het zal vast mijn gebrek zijn, maar dit is toch gewoon sneu? Dat je je kunst alleen maar een beetje gezien krijgt als je er zo voor gaat staan dat tieten ook goed zichtbaar zijn. Lijkt mij juist de ultieme bevestiging dat je schilderijen er totaal niet toe doen.
Maar goed, vrouwke zal wel gaan voor de aandacht en geld ipv waardering voor haar schilderijen of zo.
De wereld is gewoon rot. Waarom zie je mannen nooit met hun leuter over dat soort dingen heen hangen? Vrouwen mogen dat wel doen, en daarna klagen dat mannen daar van genieten.
De tijd dat er nog gridgirls waren in de F1

edit: ja die grid ziet eruit als MGP, gaat om het idee
Laten we hopen dat de BTC babes niet hetzelfde lot ondergaan. Hulde aan de maker
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 11-02-2024 08:57 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Is inderdaad MotoGP. Mooie tijden waren dat bij F1. Daarna hebben ze nog even met gridboys ook geprobeerd ter compensatieColdcat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:56:
[...]
hahahaa
De wereld is gewoon rot. Waarom zie je mannen nooit met hun leuter over dat soort dingen heen hangen? Vrouwen mogen dat wel doen, en daarna klagen dat mannen daar van genieten.
De tijd dat er nog gridgirls waren in de F1. Voor iedereen mooi om te kijken. Vrouwtjes een leuk zakcentje en een rijke knakker ernaast. Al het moois gaat langzaam weg.
[Afbeelding]
Laten we hopen dat de BTC babes niet hetzelfde lot ondergaan. Hulde aan de maker

Mooie dames horen gewoon bij dat soort events en zijn er zelf inderdaad ook blij mee.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ben benieuwd of BEAM nu in price discovery gaat. Dacht aardig de top te hebben getimed. Maar na de 40% alweer 20% erbij. Baal wel een beetje dat ik op 0,0168 niet de hele moonbag heb gekocht.Kol Nedra schreef op zondag 11 februari 2024 @ 00:30:
als het zo doorgaat kan ik weer een plukje BEAM verkopen en eigen inleg (in dollars) erin laten 😃
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als we er overheen gaan dan zou dat de 'buy the rumor, sell the news' voor de halving kunnen zijn in april.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ze hebben er ook zichtbaar plezier in, ze schitteren echt. Wat een droefenis eigenlijk. Maar goed, het is werk, dus camera aan en lachen maar.Coldcat schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:56:
[...]
hahahaa
De tijd dat er nog gridgirls waren in de F1. Voor iedereen mooi om te kijken. Vrouwtjes een leuk zakcentje en een rijke knakker ernaast. Al het moois gaat langzaam weg.
[Afbeelding]
LINK al gezien? Op naar de $50Chaes schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:17:
Niemand hier die LINK noemt maar die knalt rustig door de $20 heen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Maar de vraag is heb jij ook een mega vette über dikke kater?
Ja, maar over een uurtje trekken we de eerste weer open.zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:49:
[...]
Maar de vraag is heb jij ook een mega vette über dikke kater?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F7zobLZJATPXMgtoMhXzyfvJ.gif?f=user_large)
Lets go Astar! Ik wil ook dubbele cijfers in het groennnn.
Lekker man. Weekje vrij?Alpina schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:54:
[...]
Ja, maar over een uurtje trekken we de eerste weer open.
[Afbeelding]
Rond 28 pas weer enige weerstand.Chaes schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:17:

https://www.coinglass.com/BitcoinOpenInterest
Voorzichtigheid lijkt mij geboden.
Omhoog graag
En is DOT nog relatief nieuw, pak de koersen van de minder grote oudere munten er maar eens bij.Don Guacamole schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:41:
Tussen al dat geweld van groene koersen vallen de oude alts wel erg uit de toon; $ada op 0,55, dot op 7 en xrp op 0,53..
ICON / DASH / EOS / NANO
Op de all time grafiek nauwelijks een opleving zichtbaar vanaf de low deze cycle.
De alts zijn een soort drugs, de verslaafde moonboys gaan van munt naar munt als die een net iets betere high belooft.
Over langere periode alts hodlen is gewoon garantie voor pijn in de buik.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2024 11:56 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/DHDpTt7Y1EbcwtBaDxusRlUI.png?f=user_large)
<<insert meme: He sold? pamp it>>Chaes schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:17:
3,5 week geleden -- ik 0,1% winst hebben na 18 maanden in de wacht gestaan te hebben, had ik zoiets van: 1,2 weg ermee
zucht
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Adviesje: ETH nog lekker gaan, de rest cashenTaro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:55:
Nou moet ik natuurlijk niet te gretig worden om ook die laatste paar stuivers er nog bij te verdienen ten koste van de huidige stand. Twijfel om winst te nemen...
[Afbeelding]
Is je horloge ook weer sneller terug
Ik zou in deze periode echt niets verkopen, tenzij je bags heel erg heavy op 1 specifieke coin leunen. Dat had ik bijv. bij TAO, vandaar wat meer spreiding, maar ik koop in deze fase eigenlijk alleen nog maar bij ipv verkopen of hoppen tussen coins.D_Jeff schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:56:
[...]
<<insert meme: He sold? pamp it>>
3,5 week geleden -- ik 0,1% winst hebben na 18 maanden in de wacht gestaan te hebben, had ik zoiets van: 1,2 weg ermee
zucht
Winst is winst, nu netjes BTC kopen en achterover leunen de bull in.D_Jeff schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:56:
[...]
<<insert meme: He sold? pamp it>>
zucht
Het stakingsdeel heb nog (free cash), maar ik was echt wel een beetje klaar met link.Taro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:59:
[...]
Ik zou in deze periode echt niets verkopen, tenzij je bags heel erg heavy op 1 specifieke coin leunen. Dat had ik bijv. bij TAO, vandaar wat meer spreiding, maar ik koop in deze fase eigenlijk alleen nog maar bij ipv verkopen of hoppen tussen coins.
Aanvul: Les #4 in dit topic is en was: spreiden, spreiden, spreiden.
Voor de verkoop acties was link ongeveer 8% van m'n PF
[ Voor 12% gewijzigd door D_Jeff op 11-02-2024 12:04 ]
Als dat 850 dollar winst is.. Lekker cashen en gaan shoppen voor een nieuw klokje om je pols. Of als je onder de rivieren woont: je kunt je lekker lamlendig zuipen tot woensdag voor dat bedrag.Taro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:55:
Nou moet ik natuurlijk niet te gretig worden om ook die laatste paar stuivers er nog bij te verdienen ten koste van de huidige stand. Twijfel om winst te nemen...
[Afbeelding]
En op tijd verkopen is garantie voor vlinders in de buik.BTC100K2021 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:54:
[...]
En is DOT nog relatief nieuw, pak de koersen van de minder grote oudere munten er maar eens bij.
ICON / DASH / EOS / NANO
Op de all time grafiek nauwelijks een opleving zichtbaar vanaf de low deze cycle.
De alts zijn een soort drugs, de verslaafde moonboys gaan van munt naar munt als die een net iets betere high belooft.
Over langere periode alts hodlen is gewoon garantie voor pijn in de buik.
Ik ben vooral blij dat ik een ledger heb. Sta met mijn tradingpot alweer langs de zijlijn te koekeloeren nu, beetje het gevoel dat @zwembroek beschrijft voor dat gedeelteTaro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:59:
[...]
Ik zou in deze periode echt niets verkopen, tenzij je bags heel erg heavy op 1 specifieke coin leunen. Dat had ik bijv. bij TAO, vandaar wat meer spreiding, maar ik koop in deze fase eigenlijk alleen nog maar bij ipv verkopen of hoppen tussen coins.
Bijkopen in een dip lukt goed, vasthouden als de stijging harder gaat dan ik passend vind bij de fase van de bull is moeilijker. We zitten al zo dicht tegen die ATH aan. Voorbij de 50K geeft extra FOMO, dan is het richting 64K (de echte ATH wat mij betreft als je alle metrics zoals transactiefee bekijkt) echt niet ver meer.
Zou kunnen dat de adoptie die wordt versterkt door die ETF's voor een megabull zorgt die alle logica die we uit het verleden kunnen halen zal tarten. We gaan het meemaken, de ledger komt hier pas boven de 100K tevoorschijn.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2024 12:07 ]
Ja, ok. Voorheen (= "vroeger") had ik na bullish berichten over LINK >18 USD en vandaag LINK >20 USD weer een deel uit een andere coin naar LINK geschoven. Tegenwoordig denk ik: Het is wel prima zo, iedere coin doet het wel een keer lekker, maar kijk ook vooral naar welke coins je al hebt, hoe die performen, etc. Het is op een gegeven moment goed om afscheid van coins te nemen en winst nemen is natuurlijk altijd goed. Maar in deze periode trade ik bijv. niet (Alleen leverage, ik verkoop niets), ik hold ze, want in een bullrun is de kans dat je ze later weer duurder terug moet kopen enorm groot. Maar als je definitief afscheid neemt en het in bijv. BTC of een nieuwere coin met meer potentieel stopt, dan is het helemaal logisch.D_Jeff schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:00:
[...]
Het stakingsdeel heb nog (free cash), maar ik was echt wel een beetje klaar met link
Inderdaad, vanaf 50k naar 69k kan een kwestie zijn van een weekje. Als de FOMO aan is en de kranten er weer over schrijven, dan gaat het echt hard. Niet te vroeg verkopen, al kan achteraf gezien natuurlijk nu wel een beter moment blijken te zijnBTC100K2021 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:06:
[...]
We zitten al zo dicht tegen die ATH aan. Voorbij de 50K geeft extra FOMO, dan is het richting 64K (de echte ATH wat mij betreft als je alle metrics zoals transactiefee bekijkt) echt niet ver meer.
Zou kunnen dat de adoptie die wordt versterkt door die ETF's voor een megabull zorgt die alle logica die we uit het verleden kunnen halen zal tarten. We gaan het meemaken, de ledger komt hier pas boven de 100K tevoorschijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, 841 USD winst. Ik verkoop nog niet, stel wel wat stop losses in.Joosie200 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:02:
[...]
Als dat 850 dollar winst is.. Lekker cashen en gaan shoppen voor een nieuw klokje om je pols. Of als je onder de rivieren woont: je kunt je lekker lamlendig zuipen tot woensdag voor dat bedrag.
Met een dubbele top NA de halving.zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:11:
Ik hoop toch echt geen ATH te zien voor de halving.
Ik teken er zo voor.
En toen dat gebeurde, had ik eigenlijk moeten verkopen. Bedankt voor de herinneringGelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:09:
Toen we in oktober 2021 door de 48k beukten stonden we 17 dagen later op 67k. Let that sink in...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bestaat er een hypotheek met de looptijd van 17 dagen?Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:09:
Toen we in oktober 2021 door de 48k beukten stonden we 17 dagen later op 67k. Let that sink in...
of 1e week december 2017. in 1 week van 11 naar 19.9k Mooie tijden. Heb toen amper een oog dicht gedaan die weekGelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:09:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja. Die heet "voortijdig aflossen".Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:20:
[...]
Bestaat er een hypotheek met de looptijd van 17 dagen?
Zoek er altijd eentje uit die dat toestaat. Het liefst in BTC natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 11-02-2024 12:33 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb toen de 30e de helft verkocht omdat ik er ook slecht van sliep. Het was ineens geen speelgeld meer. Achteraf gezien bleek het ook nog eens de topanti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:32:
[...]
of 1e week december 2017. in 1 week van 11 naar 19.9k Mooie tijden. Heb toen amper een oog dicht gedaan die week
Het nadeel is ook dat je dat pas achteraf weet.Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:34:
[...]
Ik heb toen de 30e de helft verkocht omdat ik er ook slecht van sliep. Het was ineens geen speelgeld meer. Achteraf gezien bleek het ook nog eens de top
Daarom: exit plan maken en daar bij houden.
@Taro mag dat horloge pas over 363 dagen kopen. Tot die tijd hodl was de afspraak toch?
Ik heb er in 2017/2018 ook echt wel slecht van geslapen, als ik 's nachts wakker werd toch even snel kijken naar de koers, pf schommelingen van +15k en -15k in een nachtje waren geen uitzondering en dat is echt wel heftig een eerste keer. Toen heb ik ook afgeroomd tot een bedrag waarbij ik dat gevoel niet meer had. Tegenwoordig doet het mij minder of eigenlijk nauwelijks meer iets, omdat ik wel vertrouwen heb in de langere termijn en alles went. Maar als je je op een gegeven moment niet meer comfortabel voelt met de grootte van je pf en je slaap er onder gaat leiden, dan zou ik sowieso wat gaan afschalen.Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:40:
Tegenwoordig is dat andersom. Ik zou me niet lekker voelen zonder Bitcoin. En ik twijfel veel minder aan de veiligheid. Bijzonder hoe je mindset verandert. Dat zullen de traders onder ons ook herkennen denk ik . Je kan het in theorie uitleggen, het echt zelf leren moet je ervaren
En idd, je kunt het anderen 10x zeggen, maar het werkt pas als je het zelf hebt ervaren.
Ja, van die 1 INJ, 1 SOL en 0,98 TIA ja, maar die hold ik ook welDon Guacamole schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:39:
[...]
Het nadeel is ook dat je dat pas achteraf weet.
Daarom: exit plan maken en daar bij houden.
@Taro mag dat horloge pas over 363 dagen kopen. Tot die tijd hodl was de afspraak toch?
Ja voor mij niet anders, in die week bizar geld verdiend, maar toen ook echt wel weinig geslapen. Was gelukkig in december, dus ik heb de rest van de maand toen maar vrij genomenTaro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:51:
[...]
Ik heb er in 2017/2018 ook echt wel slecht van geslapen, als ik 's nachts wakker werd toch even snel kijken naar de koers, pf schommelingen van +15k en -15k in een nachtje waren geen uitzondering en dat is echt wel heftig een eerste keer. Toen heb ik ook afgeroomd tot een bedrag waarbij ik dat gevoel niet meer had. Tegenwoordig doet het mij minder of eigenlijk nauwelijks meer iets, omdat ik wel vertrouwen heb in de langere termijn en alles went. Maar als je je op een gegeven moment niet meer comfortabel voelt met de grootte van je pf en je slaap er onder gaat leiden, dan zou ik sowieso wat gaan afschalen.
En idd, je kunt het anderen 10x zeggen, maar het werkt pas als je het zelf hebt ervaren.
Voor wat betreft BTC vandaag, ik verwacht minimaal 48500 weer te zien, want de swing low op de M15 timeframe werd geen lower low, dus de swing high is de volgende target
ja same. Maar 2013 voelde wel anders. Daar ging het vooral 2 maanden idioot hard. Die laatste week viel nog wel mee. Plus pf was in euro's nog niet idioot toen. Was in 2017 wel anders alTaro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:51:
[...]
Ik heb er in 2017/2018 ook echt wel slecht van geslapen, als ik 's nachts wakker werd toch even snel kijken naar de koers, pf schommelingen van +15k en -15k in een nachtje waren geen uitzondering en dat is echt wel heftig een eerste keer. Toen heb ik ook afgeroomd tot een bedrag waarbij ik dat gevoel niet meer had. Tegenwoordig doet het mij minder of eigenlijk nauwelijks meer iets, omdat ik wel vertrouwen heb in de langere termijn en alles went. Maar als je je op een gegeven moment niet meer comfortabel voelt met de grootte van je pf en je slaap er onder gaat leiden, dan zou ik sowieso wat gaan afschalen.
Ik heb in de bullrun van december 2020 de helft verkocht rond de 25k, zat er met "teveel" in
Inmiddels zit ik er met 6x zoveel in en slaap ik als een roos.
Stukje gewenning en meer vertrouwen in de markt (Bitcoin) i guess.
Dat geeft maar aan dat het nog helemaal niet zo makkelijk is om een crypto-miljonair te worden. Het is een weg met tal van obstakels, niet alleen in de koers maar ook vooral psychologisch.
Helaas zullen we in normieland uitgelachen worden als de koers naar beneden gaat. En hebben we simpelweg geluk gehad als we dik cashen
Toen kwam daar nog overheen dat ons bedrijf tijdelijk dicht moest en alles financieel compleet onzeker was geworden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Can't be this simple, right? Bitcoin will stay above 2Y realized price (grey line, now $32k and rising) until next all time high (next last red dot)? pic.twitter.com/guOOJhycK8
— PlanB (@100trillionUSD) 11 februari 2024
[ Voor 13% gewijzigd door mayhem op 11-02-2024 13:28 ]
Ja precies dat.anti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:29:
[...]
Wat? Dat ie niet meer onder de 32k komt? Kan erg goed. Schreef poosje terug al dat ik de kans klein acht dat we ooit nog onder de 38, of 35k komen. 32k is echt net zo iets als 6 cent imo
Mooie reflecties hierboven.Nopheros schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:06:
Stukje gewenning en meer vertrouwen in de markt (Bitcoin) i guess.
Is het ook niet zo dat het makkelijker wordt/werd naarmate je winsten groter worden, je plan beter en het perspectief op winsten groter wordt?
Mijn eerste jaar in crypto was 2021. We zaten allemaal nog in price discovery en ikzelf in shitcoins. Het was niet ondenkbaar dat winsten volledig zouden verdampen en dat inleg werd opgevreten.
Waarom heb ik nu meer ease? Zelfs als de boel implodeert stap ik met winst van tafel. En we zitten in een fase van de bull waarop de kans op (meer) winst veel groter is dan toen.
Maktub
nouja wat jij schrijft was ongeveer mijn situatie in 2013. Beetje yolo achtig. PF was onder de 4k gok ik. In 2017 ging het om een bedrag met 4 nullen. Was gewoon veel geld voor mij toen. TA was ik nog niet echt goed in en die cycles waren echt nog niet zo duidelijk. Gaf me heel veel stress toen. Resultaat, amper wat verkocht, te weinig DCA in de jaren ervoor gedaan, en veel, echt veel te veel gekloot met shitcoins.MrMrq schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Mooie reflecties hierboven.
Is het ook niet zo dat het makkelijker wordt/werd naarmate je winsten groter worden, je plan beter en het perspectief op winsten groter wordt?
Mijn eerste jaar in crypto was 2021. We zaten allemaal nog in price discovery en ikzelf in shitcoins. Het was niet ondenkbaar dat winsten volledig zouden verdampen en dat inleg werd opgevreten.
Waarom heb ik nu meer ease? Zelfs als de boel implodeert stap ik met winst van tafel. En we zitten in een fase van de bull waarop de kans op (meer) winst veel groter is dan toen.
Van al die fouten geleerd en zo ging ik veeeeeel relaxter de run van 2021 in. Uiteraard wel weer te weinig verkocht, maar rest echt wel aardig perfect uitgevoerd (DCA, amper shitcoins, en mooie leverage trades).
Nu zit ik in een positie dat het voor mij een aardige end game is geworden. Als alles beetje goed uitspeelt ben ik na deze run klaar. Stoppen met BTC ga ik niet doen, maar kan goed dat ik 50% eruit gehaald heb, en 10 jaar achterover ga hangen ergens aan de andere kant van de planeet.
Ook dat is een stukje van de puzzel inderdaad.MrMrq schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Mooie reflecties hierboven.
Mooie prospect, zo zit ik er ook in. Mijn portfolio is eigenlijk al voldoende om lekker relax te doen, maar ik heb het nog goed naar mijn zin en onze eerste is op komst dit jaar, ik voel me al super bevoorrecht dat ik met de winst op traden en wat spot swing sell/buy al de positie heb om wat tijd van werk vrij te nemen om met hem door te brengenanti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:16:
[...]
Nu zit ik in een positie dat het voor mij een aardige end game is geworden. Als alles beetje goed uitspeelt ben ik na deze run klaar. Stoppen met BTC ga ik niet doen, maar kan goed dat ik 50% eruit gehaald heb, en 10 jaar achterover ga hangen ergens aan de andere kant van de planeet.
Kun je uitleggen waarom niet? Is het gunstiger als de ATH na de halving is?zwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:11:
Ik hoop toch echt geen ATH te zien voor de halving.
Dat zou afwijken van eerdere cycles. Een nieuwe ATH moet eindelijk pas iets van een half jaar na de halving komen.Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:37:
[...]
Kun je uitleggen waarom niet? Is het gunstiger als de ATH na de halving is?
Hoe beter we eerdere cycles kopieren, des te beter is de top te voorspellen
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-02-2024 14:40 ]
Ja breken oude ath ongeveer 6 maanden na halving en nieuwe top 1,5 jaar na de halvingGelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:39:
[...]
Dat zou afwijken van eerdere cycles. Een nieuwe ATH moet eindelijk pas iets van een half jaar na de halving komen.
Hoe meer we eerdere cycles kopieren, des te beter is de top te voorspellen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Maar geen ramp als de ATH volgende week komt, toch? Zo interpreteer ik zijn bericht.Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:39:
[...]
Dat zou afwijken van eerdere cycles. Een nieuwe ATH moet eindelijk pas iets van een half jaar na de halving komen.
Hoe beter we eerdere cycles kopieren, des te beter is de top te voorspellen
Yes zeer zeker. Zit er klaar voor. Zeer benieuwd wat ie te melden heeftNeoflexNL schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:42:
Dinsdag komt nieuwe video van Bob Loukas, die zal dat scenario ongetwijfeld bespreken
Drop die link ook even hier als je wil, anders vergeet ik het misschienanti elppa schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:47:
[...]
Yes zeer zeker. Zit er klaar voor. Zeer benieuwd wat ie te melden heeft
Blijft grappig dat ie een mid cycle top ala 2016, 2019 blijft negeren en enkel die van 2020 zegt: black swan want corona.
Tussen 2016 - 2017 knalde ie van geel/oranje terug naar groen. Gedurende 2019 net zo. En dan is het nu next dot is rood hoe dan ook dus enter mania fase? Dat overtuigt van eigen gelijk en tegenspraak negeren / ignore knop krijg ik kriebels van. Plus die 100k verwachting vorige cycle negeren, maar wel 480k aanduiden voor deze cycle. Mij teveel grootspraak.
Daarbij vanaf de dip in 2015 duurde het tot eind 2018 dus ruim 3 jaar voor we de echte top te pakken hadden. Vanaf begin 2019 ruim 2 jaar en 3 maanden. Met de dip in november 2022 is het pas zover vanaf november-december dit jaar. Tot dat moment kunnen we nog steeds de grijze lijn / 2Y realized price taggen. Voor hetzelfde geld toppen we pas gedurende 2025 in januari tot april. Een systematische halving dit jaar in between doet daar niks aan af.
Het huidige fib level 618 aka 48.6k die vanochtend is aangetikt kan nog steeds teveel weerstand geven ofwel teveel mensen die winst veilig stellen. En dan kan dit een double mid cycle top geven voorlopig. Maarja dat is geen leuke clickbait titel.
Doe ik als ie online istomtom901 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:50:
[...]
Drop die link ook even hier als je wil, anders vergeet ik het misschien
Ramp is een groot woord. Ongewenst is het zeker. Die ATH komt sowieso wel. Als we voor de halving op 100k staan hodl jij dan rustig door? Ik niet dan verkoop ik 80% want misschien staan we een half jaar later dan op -60%. Hardlopers zijn doodlopers. Het gaat gaat nu al snel genoeg toch? Nu heb je enigzins houvast. Anders word het echt een angstige bedoeling als je elk moment de bear in kan gaan. Maar voor hetzelfde geld verkoopt iedereen bij een left translated cycle en kopen die stropdassen gewoon door en komt er weer een ATH in 2025. Nee ik zou dat zelf een horror scenario vinden.Wispe schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:47:
[...]
Maar geen ramp als de ATH volgende week komt, toch? Zo interpreteer ik zijn bericht.
Ergens in het midden tik je 2018 en 3 jaar. Dat moet 2017 en 2 jaar zijn. Mid cycle top 19 was iets met china (de pump en daarna de dump), google maar ff. Niet zo extreem black swan als 2020, maar had best impact. 16 kan ik me niet eens meer herinneren, zal dus wel nog minder geweest zijn.Joosie200 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:53:
[...]
Blijft grappig dat ie een mid cycle top ala 2016, 2019 blijft negeren en enkel die van 2020 zegt: black swan want corona.
Tussen 2016 - 2017 knalde ie van geel/oranje terug naar groen. Gedurende 2019 net zo. En dan is het nu next dot is rood hoe dan ook dus enter mania fase? Dat overtuigt van eigen gelijk en tegenspraak negeren / ignore knop krijg ik kriebels van. Plus die 100k verwachting vorige cycle negeren, maar wel 480k aanduiden voor deze cycle. Mij teveel grootspraak.
Daarbij vanaf de dip in 2015 duurde het tot eind 2018 dus ruim 3 jaar voor we de echte top te pakken hadden. Vanaf begin 2019 ruim 2 jaar en 3 maanden. Met de dip in november 2022 is het pas zover vanaf november-december dit jaar. Tot dat moment kunnen we nog steeds de grijze lijn / 2Y realized price taggen. Voor hetzelfde geld toppen we pas gedurende 2025 in januari tot april. Een systematische halving dit jaar in between doet daar niks aan af.
Het huidige fib level 618 aka 48.6k die vanochtend is aangetikt kan nog steeds teveel weerstand geven ofwel teveel mensen die winst veilig stellen. En dan kan dit een double mid cycle top geven voorlopig. Maarja dat is geen leuke clickbait titel.
Afgezien daarvan, uiteraard niet blind zon figuur als plan b volgen. Eigenlijk helemaal niemand volgen. Trek je eigen plan.
Doe dat nou maar in 2026. Dure hobby. Jullie moeten beter timen hoor.AlterBridge schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:28:
[Afbeelding]
Dagje meubelboulevard… Leuk voor de Moonboys!
Yes!Gelukszoekr schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:12:
Grappig om te lezen dat we allemaal wel ongeveer dezelfde emotie ervaren.
Dat geeft maar aan dat het nog helemaal niet zo makkelijk is om een crypto-miljonair te worden. Het is een weg met tal van obstakels, niet alleen in de koers maar ook vooral psychologisch.
Helaas zullen we in normieland uitgelachen worden als de koers naar beneden gaat. En hebben we simpelweg geluk gehad als we dik cashen
:strip_exif()/f/image/C5Lb5mAyC2GtKomgulQ9QVuU.jpg?f=fotoalbum_large)
In 2026 shoppen we bij Louwmanzwembroek schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:32:
[...]
Doe dat nou maar in 2026. Dure hobby. Jullie moeten beter timen hoor.
:strip_exif()/f/image/7uiE9NMQt5NZaAQ0aNAlaqcU.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!