[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.090 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:55

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:16:
Ik zit vaker mis dan goed dus jullie hebben waarschijnlijk gelijk en stiekem hoop ik dat ook :D
Het is sowieso goed om te discussieren denk ik (daarom lees ik hier, en in een paar Discords waar mensen zitten die 50 BTC swingtrades pakken zonder stress) want dan her-evalueer je je eigen plan. d:)b
YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:20:
[...]

Dit vind ik wel discutabel. Op welk timeframe baseer je dit? M.i. zitten we op een heleboel timeframes inmiddels zeker niet meer in een downtrend, daar zijn namelijk ook lower lows voor nodig.
Op de daily, zie onder de swing structure. Zie dat magnet mode uit stond, dus het kon iets netter maar punt is duidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-50GKptnKV5D2pM0VfsKCgE6R2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GX2oYj6VDwoR0bABWTdtEwzT.png?f=fotoalbum_large

De low van 3/1/24 op 40.210 werd gebroken met een lower low op 23/1/24 van 38.531, dus daar is de trend nog steeds intact. Pas als we de corresponderende high opnieuw pakken op 49053.8 dan is de swing structure (trend) op de daily weer bullish. Alles onder de daily (H4, H1, etc) is al confirmed uptrend.

[ Voor 56% gewijzigd door tomtom901 op 10-02-2024 13:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:20:
[...]

Het is sowieso goed om te discussieren denk ik (daarom lees ik hier, en in een paar Discords waar mensen zitten die 50 BTC swingtrades pakken zonder stress) want dan her-evalueer je je eigen plan. d:)b

[...]

Op de daily, zie onder de swing structure. Zie dat magnet mode uit stond, dus het kon iets netter maar punt is duidelijk.

[Afbeelding]

De low van 3/1/24 op 40.210 werd gebroken met een lower low op 23/1/24 van 38.531, dus daar is de trend nog steeds intact. Pas als we de corresponderende high opnieuw pakken op 49053.8 dan is de swing structure (trend) op de daily weer bullish. Alles onder de daily (H4, H1, etc) is al confirmed uptrend.
Ik spreek na de huidige moves omhoog vanaf 38.5k, met een stukje sideways en opnieuw een dikke move omhoog zelf niet meer van een downtrend. Er is geen duidelijke higher low doordat er geen echte retrace is, dus technisch gezien heb je waarschijnlijk nog gelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:31:
[...]

Ik spreek na de huidige moves omhoog vanaf 38.5k, met een stukje sideways en opnieuw een dikke move omhoog zelf niet meer van een downtrend. Er is geen duidelijke higher low doordat er geen echte retrace is, dus technisch gezien heb je waarschijnlijk nog gelijk ook.
Hangt gewoon van de timeframe af, alles onder de daily vind ik bullish en sterk (daarom zit ik ook long), maar de daily heeft nog even nodig. Dat is ook prima, want als we explosief omhoog gaan, is de kans groot dat er inefficiente prijsactie gemaakt wordt die ook explosief ingeleverd gaat worden op een retrace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:22
knakworst schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:21:
[...]

Nee bij mij werkt het ook in het weekend altijd instant bij bybit.
Het is er doorheen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:24
Iemand deze al tegengekomen tijdens carnaval?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DHCWHyFT9HlkFoF00QJyP4o7Mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/30SWLkiUdtLq8M3OssdGTAKb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Mien, woar is mijn bitcoin? Mien woar is mijn coin? Woar is mijn bitcoin gebleven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 18:01
Moiety schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:16:
[Afbeelding]
En dan iemand in n boormachine pak erachteraan? Ik zal er zo eens op letten.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Moiety schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:16:
[Afbeelding]
Als ik die zie, trek ik thuis dit pak aan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHjpKJGURKG-MfLNMRH-vm7ycBY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34VskKgi0oDQSPufErt38Lj6.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:32
Pelox schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 16:09:
[...]

Als ik die zie, trek ik thuis dit pak aan..

[Afbeelding]
Doe dat dan bij deze. Dat moet toch hilarische avonden opleveren.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39
$Beam en $Tao trekken ff een sprintje 🚀🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:26:
Mooi man! Zou ik nu eindelijk een bluechip te pakken hebben na 3 cryptoruns? Ik stop met dromen en ga verder met bier drinken. We zien het wel. Alaaf :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04
Alpina schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:28:
[...]

Mooi man! Zou ik nu eindelijk een bluechip te pakken hebben na 3 cryptoruns? Ik stop met dromen en ga verder met bier drinken. We zien het wel. Alaaf :9B
Zeker weten. Niet in een dronken bui alles sellen he!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:15
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:47:
[...]

is misschien wel het beste. Shitcoins is net als met drank, de kater komt later. En vaak ook met drank, extra dunne drek de volgende dag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwCwryUplu4XI0sxoom5CJHae1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r9S11cZ6bdBgvRUDyfHSfN7P.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:26:
Haha sell order geraakt. Alles verkocht. Had een limit sell tegen de ath gezet en die groene paal jaste zo door mijn sell order.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zA4DsBm7ttrsZIvMIzTsMZ-TiLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FRbWiAuF2J4coJUdHWogx0fp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door zwembroek op 10-02-2024 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

mayhem

zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:51:
[...]

Haha sell order geraakt. Alles verkocht. Had een limit sell tegen de ath gezet en die groene paal jaste zo door mijn sell order.
[Afbeelding]
Nu al? 😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
ik heb de winst eruit getrokken bij BEAM, dus eigen inleg laten staan.

zet een nieuwe kooporder in van de winst

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
+40% in twee dagen is niet houdbaar. Pak hem onderin de range wel weer op. En anders maar niet en op naar de next one. Staan genoeg op mijn watchlist. De bedoeling was om een bag voor de bull in drie delen te kopen. Maar ik heb geen zin om achter een koers aan te lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:31:
[...]

+40% in twee dagen is niet houdbaar. Pak hem onderin de range wel weer op. En anders maar niet en op naar de next one. Staan genoeg op mijn watchlist. De bedoeling was om een bag voor de bull in drie delen te kopen. Maar ik heb geen zin om achter een koers aan te lopen.
ik heb dat met LIS waar ik de sell order lekker hoog zet.
vandaag +32% maar toch net niet mijn sell order geraakt :+

inleg met winst er al uit gehaald, nu is het lekker spelen met LIS :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z06S2fqDw4GUU3-AD_qxSLOiw0Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/knP6Y56ruyrNdFgE329XOefE.png?f=fotoalbum_large

hoe volatieler hoe beter bij die shitcoins, ik kijk dan voornamelijk bij weekly en monthly hoe ze erbij liggen....
het zijn dan geen grote bedragen hoor, maar kratjes.

ik doe dit liever dan bijv met die pancakeswap gebeuren, dat is nog hoger risico..... genoeg rugpulls meegemaakt :+

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2024 18:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:34:
[...]

ik heb dat met LIS waar ik de sell order lekker hoog zet.
vandaag +32% maar toch net niet mijn sell order geraakt :+

inleg met winst er al uit gehaald, nu is het lekker spelen met LIS :7

[Afbeelding]
Netjes! Leuk om te doen zo'n spot trade. Had ik hem nou maar 50x leveraged gedaan. :+ Nee ik moet daar echt niet aan beginnen. Gaat prima met buy en hodl.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2QDasaWl6jessj3WpS_IHDQgVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1BU1DGht0GkGDpnmF8EWILYJ.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
*O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxQHLDny35ia2u9uGx4TAi5GLic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ORuEwl07vEVn74NFOsFgStsh.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Go Taro!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwbFQw2KN0r5xsRRa1Lf6Rg_LKU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOzh1JEKIPXbqaScUlc7uls5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Zij: je bent een mongool als je denkt hier veel geld mee te verdienen.
Ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBt8ULfvQ1AEHHb3xN_9LdZjHdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yazNYeNQjVHJq0JuJsJMCbQj.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb denk ik toch meer met passief indexbeleggen dan met crypto...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6NMFDZMJAq7Z5nyHDYZ4waK4so=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4IQxDRySHYX4igP4111jbeUQ.png?f=user_large

Wel balen dat ik dus laatst 16 stuks TAO heb verkocht, heb er nog wel een aantal en een deel van dat geld is o.a. richting MANTA, SOL, INJ en anderen gegaan, maar achteraf gezien gewoon moeten holden.

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 10-02-2024 19:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:55:
[Afbeelding]

Wel balen dat ik dus laatst 16 stuks TAO heb verkocht, heb er nog wel een aantal en een deel van dat geld is o.a. richting MANTA, SOL, INJ en anderen gegaan, maar achteraf gezien gewoon moeten holden.
Still holding Taro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OEVV54DDuEUS0FsDquevAVZZO7U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tT9rwOjrPk2OmrVX0adTSW06.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

[Afbeelding]

Hups, dikke procenten weer, lekker hoor!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39
[Afbeelding]

Ach dat was nu maar 10K waard geweest. Wat koop je tegenwoordig nog voor 10K..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
morgen weekly close.....ben benieuwd of we 49k gaan kussen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[Afbeelding]

Als je ergens in geloofd en het is allemaal realistisch qua marketcap gewoon hodlen. Waarom zou je het niet doen? We moeten nog beginnen. Verkopen kan in 2025 ook nog wel. Als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Ik denk dat de Ada hipstermoonbois klaar zijn!

Astar Ailandboi it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17:37
[Afbeelding]

Dit gebeurd hier erg vaak. Random pics met x% profits. Maar wat ik graag wil weten, want daar leer ik van, is waarom die entry at that time? En waarom met dan 16x leverage? Kunnen we hier iets leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
elektriekert schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:35:
[...]

Ik denk dat de Ada hipstermoonbois klaar zijn!

Astar Ailandboi it is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8gQ8b4Rs1FgqfZizStBEWZ8d-w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/apkjqujebpt6AtooNpDazndG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Durpstick schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:38:
[...]

Dit gebeurd hier erg vaak. Random pics met x% profits. Maar wat ik graag wil weten, want daar leer ik van, is waarom die entry at that time? En waarom met dan 16x leverage? Kunnen we hier iets leren?
Die van mij zijn niet random en ik kondig vaak netjes vooraf aan waarom ik wat ga doen:

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 10-02-2024 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik zie nu net dat mijn oude 2.500.000 corgiai die ik voor 230 dollar had opgepikt laatst 7500 waard was. Maar dat is lastig verkopen met een sell limit.

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 10-02-2024 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Dikke paal ook trouwens. Inmiddels alweer +42%. Deze hou ik wel vast.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrMrq
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:43:
Ik zie nu net dat mijn oude 2.500.000 corgiai die ik voor 230 dollar had opgepikt laatst 7500 waard was. Maar dat is lastig verkopen met een sell limit.
Da’s allemaal leuk en aardig, maar het verandert niets aan het feit dat er ongeveer 3,5 miljoen Uruguayanen zijn en ongeveer 50 miljoen kangoeroes in Australië, en dat als die kangoeroes dus Uruguay zouden binnenvallen, dat iedere Uruguayaan veertien kangoeroes zou moeten verslaan. Heb je daar wel aan gedacht?!

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:12
G00gle: Trending zoekopdrachten in NL:

#7 - Bitcoin halving

I rest my case 8-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:59:
Same here :)

MetaMask Shitcoin PF #1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3smuhZs5XrgNG_xJSenSKCIPns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pSH6grQMge6S17XJ8ji9GAXW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:59:
<<thats what she said meme>>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:01:
[...]

Da’s allemaal leuk en aardig, maar het verandert niets aan het feit dat er ongeveer 3,5 miljoen Uruguayanen zijn en ongeveer 50 miljoen kangoeroes in Australië, en dat als die kangoeroes dus Uruguay zouden binnenvallen, dat iedere Uruguayaan veertien kangoeroes zou moeten verslaan. Heb je daar wel aan gedacht?!
Dat zet je wel aan het denken inderdaad.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

De zaterdagavond is hier altijd speciaal, I'm loving it d:)b

Owjah, misschien goed om te vermelden: Heb een Duvel Triple IPA op, evt. adviezen die later vanavond nog volgen kan je dus beter negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:14:
[...]

Owjah, misschien goed om te vermelden: Heb een Duvel Triple IPA op, evt. adviezen die later vanavond nog volgen kan je dus beter negeren.
<<insert meme met een popcorn etende man in de bios>>

IIg dank voor de waarschuwing!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Nou, als je daarbij in ogenschouw neemt dat het Australisch leger al eens een oorlog verloor tegen emoes én dat elk dier in Australië als enige doel heeft je te vermoorden, dan weet je dat de Uruguayanen vrij hard de lul zijn als die kangoeroes hun positie t.o.v. Luis Suarez en consorten door hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:16:
[...]

Nou, als je daarbij in ogenschouw neemt dat het Australisch leger al eens een oorlog verloor tegen emoes én dat elk dier in Australië als enige doel heeft je te vermoorden, dan weet je dat de Uruguayanen vrij hard de lul zijn als die kangoeroes hun positie t.o.v. Luis Suarez en consorten door hebben.
Over lullen gesproken: Ik heb Darrell na gisteren niet meer gezien. Dat hij die drie bier op zou kunnen drinken geloof ik wel, maar is het bij de stap daarna mogelijk verkeerd afgelopen?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/negwE_WHSbAl6F0md3RwtbHKqhg=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/cFeutIbaBR4CHjx2l5exJ2aa.webp?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:18:
[...]

Over lullen gesproken: Ik heb Darrell na gisteren niet meer gezien. Dat hij die drie bier op zou kunnen drinken geloof ik wel, maar is het bij de stap daarna mogelijk verkeerd afgelopen?
Geen idee, ook geen reports meer binnen gekregen van hem sindsdien? Dan maak ik me wel zorgen ja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
D_Jeff schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:01:
G00gle: Trending zoekopdrachten in NL:

#7 - Bitcoin halving

I rest my case 8-)
Laat ik ook eens inhoudelijk reageren.

Betekent dit, plus de fomo op meme coins, niet gewoon dat we de halving enorm aan het frontrunnen zijn?
De greed is aan, en iedereen heeft het weer over de cryptootjes.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja is toch ook gewoon amazing dat je dergelijke battles op je PC kan laten uitvechten. Anders had je al die t-rexen nog moeten clonen uit een stuk hars (ik noem maar een zijstraat) en die kippen ook allemaal bij elkaar moeten verzamelen. Gedoe gewoon.

Hang er nog een blockchain aan om de resultaten in te borgen en één of andere token die je kan kopen om [insert random toegevoegde waarde] aan het project toe te voegen en je hebt echt een dik crypto project ook.

Wen project? Wen ICO? All-in. Buy my kidney pls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Yes, whatskeburt?

waarom nickchange?

[ Voor 7% gewijzigd door D_Jeff op 10-02-2024 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:24:
[*****], whatskeburt?

waarom nickchange?
Pls no mentioning previous nick. Klein soort van doxing incidentje, eigenlijk wel helemaal opgelost maar wilde de oude nick niet meer gebruiken/zien.
Als je hem even weg wilt editen ben ik je zeer erkentelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:07

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:18:
[...]

Ben er gewoon. Heb het zelfs nog inhoudelijk over hashreets gehad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrMrq schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:21:
[...]

Betekent dit, plus de fomo op meme coins, niet gewoon dat we de halving enorm aan het frontrunnen zijn?
Frontrunnen betekent ook dat de halving zelf weinig of minder effect meer zal hebben.

Persoonlijk, permabear als ik ben, zie ik dit als een enorm bullish iets: De halving heeft daadwerkelijk effect aangezien de verkoopkant halveert en de koopkant minimaal hetzelfde blijft. Maar door de ETF's, toegenomen DCA volumes en steeds meer mensen die voor de lange termijn Bitcoin inslaan kan dit nog weleens een erg mooie run worden.

Frontrunnen vermoed ik dus niet, wel anticiperen op de halving, maar niet ten koste van de gevolgen van de halving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:19:
[...]

Geen idee, ook geen reports meer binnen gekregen van hem sindsdien? Dan maak ik me wel zorgen ja..
Ah je bent er weer. Zojuist de eerste weer bij Taro naar binnen geschoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:27:
[...]

Owjah, plaatje wel gezien, de poster even gemist ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:27:
[...]

Zolang je niet hash als inhoud in je reet hebt gehad ben ik gerustgesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:28:
[...]

Ah je bent er weer. Zojuist de eerste weer bij Taro naar binnen geschoven.
De wat? Wel netjes toestemming gevraagd? Anders heb je zo weer een #metoo geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
@YES Als je al ffkes meedraait in dit topic, vallen aanpassingen aan de stamgasten al vrij snel op

Verder: kleinigheidje, zo gefixt :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog iets hoger en ik ga morgen een horloge bestellen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fG5O2SP_BlhrqAhqpYlJgi5nyYw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/13JH2nVVVX64fo1g05yMDRoN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Als Luciano Rodriguez het maar overleefd dan vind ik alles best.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:31:
@YES Als je al ffkes meedraait in dit topic, vallen aanpassingen aan de stamgasten al vrij snel op

Verder: kleinigheidje, zo gefixt :)
Klopt, heb mede om die reden mijn Avatar niet aangepast (die overigens nu juist perfect matcht met mijn nick), omdat anders de autisten/stamgasten/langer mee draaienden nog meer van de leg zouden raken.

En thanks :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:29:
[...]

De wat? Wel netjes toestemming gevraagd? Anders heb je zo weer een #metoo geval.
Die houdt wel van kanaaltjes en doet daar niet zo moeilijk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:33:
[...]

Als Luciano Rodriguez het maar overleefd dan vind ik alles best.
Ik denk dat die niet meer komt hoor, in de zomer. Voelt een beetje als het definitief klappen van mijn leverage potje: boot gewoon gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:34:
[...]

Die houdt wel van kanaaltjes en doet daar niet zo moeilijk over.
Hahaha, geniaal _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:15
YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:33:
[...]

Klopt, heb mede om die reden mijn Avatar niet aangepast (die overigens nu juist perfect matcht met mijn nick), omdat anders de autisten/stamgasten/langer mee draaienden nog meer van de leg zouden raken.

En thanks :)
Mooie is dat ik meeste mensen alleen aan de avatar herken.....

En nog erger, na paar blikken schultenbrau weet ik nu niet eens meer je oude nick :9B :9B :9B 8)7 8)7 _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fn__Ijfq1aor4Mhxcb4fNfqvFNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McKIHmKKzt0j555YCk4s05cT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:36:
[...]

Mooie is dat ik meeste mensen alleen aan de avatar herken.....

En nog erger, na paar blikken schultenbrau weet ik nu niet eens meer je oude nick :9B :9B :9B 8)7 8)7 _O-
Godverdomme Schulties, dat is pas goeie shit. Had ik dat maar consequent gedronken ipv kansloos dure A-merk pils, overhyped, overbought en overpriced IPA's en terecht iets meer kostende weizen bieren. Dan had ik oneindig veel fiat gehad om de long des longs te openen.

Maar ja, die dorst en decadentie hè, wat doe je er tegen..
:9B :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:21:
[...]

Door het succes van de Bitcoin ETF's krijgen we gewoon een mega bull en daar zijn dit de voortekenen van. We frontrunnen gewoon alle greater fools omdat we weten wat er komen gaat. Daarom wil iedereen maximaal zijn bags hebben gevuld. Ik zie er geen teken in dat we deze keer eerder zullen pieken. Tenzij left translated cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40
Wat ik mij altijd heb afgevraagd @YES: was jouw vorige nick gerelateerd aan video? Zonder al te veel te verklappen deed jouw naam mij altijd aan een protocol denken. Was ook maar een dingetje dat je net moest weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog 180 USD nodig (en USD -> EUR correctie ;) )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJlVH0jHjFPBt9J5pS-93RASIZo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DHut6uPj4eNKA53gY4fgBs8K.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:41:
Wat ik mij altijd heb afgevraagd @YES: was jouw vorige nick gerelateerd aan video? Zonder al te veel te verklappen deed jouw naam mij altijd aan een protocol denken. Was ook maar een dingetje dat je net moest weten.
Nee, stond daar volledig los van en het zegt me ook niets :) Het was iets van heel wat jaren terug. Ga de betekenis niet uitleggen maar het paste inmiddels ook al al lang niet meer bij me.

YES daarentegen past perfect bij me. X100 long openen met je laatste restje leverage pf vlak voor je gaat slapen in de ultieme kamikaze move? YES.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
* D_Jeff schuift nog een Oost-Europees biertje over de counter naar @YES
Je denkt teveel & drinkt te weinig

proost ouwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 21:55
48k, daar zijn we weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:45:
* D_Jeff schuift nog een Oost-Europees biertje over de counter naar @YES
Je denkt teveel & drinkt te weinig

proost ouwe
Onlangs nog een paar blikken Pools Pils bij de Poolse supermarkt gehaald. Mooi spul dat bier.
Dank wederom, proost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:34:
[...]

Ik denk dat die niet meer komt hoor, in de zomer. Voelt een beetje als het definitief klappen van mijn leverage potje: boot gewoon gemist.
Don Kloessoe regelt dat gewoon. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:26:
Er komt sowieso een retrace van een paar K binnen nu en een paar dagen.
Een retrace omhoog bedoelde je toch?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:48:
[...]

I'm not buying Bitcoin, I'm selling fiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:48:
[...]

Don Kloessoe regelt dat gewoon. :)
Nou, ik begin me steeds meer af te vragen of Don Kloessoe de transfers er wel echt in zijn eentje even bij moet blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon in het weekend? Zou lang geleden zijn dat het niet tam is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:51:
Moon in het weekend? Zou lang geleden zijn dat het niet tam is.
Ik vermoed dat richting de halving steeds minder weldenkende mensen gaan verkopen, dus hopelijk wordt dit de nieuwe trend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:27:
[...]

Persoonlijk, permabear als ik ben, zie ik dit als een enorm bullish iets: De halving heeft daadwerkelijk effect aangezien de verkoopkant halveert en de koopkant minimaal hetzelfde blijft.
Toen ik deze combinatie van posts doorzag was ik sneller uit crypto dan [vul zelf maar een woordgrap in, ik ben wasted]

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:55:
[...]

[...]

Toen ik deze combinatie van posts doorzag was ik sneller uit crypto dan [vul zelf maar een woordgrap in, ik ben wasted]
@Darrell uit het kanaaltje van @Taro?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Wat kost Tweakers eigenlijk? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik uitcash.

Dan zal ik Taro in zijn rol als vrijwilliger zijn salaris verdubbelen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:03:
Wat kost Tweakers eigenlijk? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik uitcash.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IS5eMkOAmx9XOKeYM8bmJqVK1nA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UqKdSqCg1mVs2xAiqKTauGCV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:03:

Na het gratis gebruiken van mijn kanaaltje verwacht ik toch wel een kleine donatie als je uitcashed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:13:
[...]

Discl: ik zit long op BTC en ETH futures.
Target voor de scalp gehaald;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gqKaL4507l1aFcqVdk3rqNv_0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VQEqA8ItDBkyylZZ2iGDKHlQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:48:
[...]

Boy was I wrong :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:06:
[...]

Na het gratis gebruiken van mijn kanaaltje verwacht ik toch wel een kleine donatie als je uitcashed.
Zoveel homo-erotische dubbelzinnigheden in één post zag ik hier niet meer sinds iemand al zijn CumRocket omzette in PAAL waarna zijn zak een ATH bereikte…

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:43:
Nog 180 USD nodig (en USD -> EUR correctie ;) )
[Afbeelding]
Moet je in the pocket hebben nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 18:28
Als we deze barrière doorbreken dan is het morgen leuk wakker worden. Geen idee waar de volgende barrière ligt, maar who cares right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Currry schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:34:
Als we deze barrière doorbreken dan is het morgen leuk wakker worden. Geen idee waar de volgende barrière ligt, maar who cares right
-> Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Currry schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:34:
Ik zie deze (slordige/grove) levels een beetje als punten waarop resistance/support gevonden kan worden. Kijk ik verder nergens anders naar dan horizontale levels, geen idee of er nog relevante MA's of andere zaken invloed hebben eigenlijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3qqChAglJbdwfYB1FYF6nt90BvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IaxFqiwK9w1pXY57r9yqP6Fj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien doet de biertjes al zijn werk maarre skip je dan 52k niveau omdat het kan?

Hier was het trouwens Leffe voor vandaag. Alaaf of zoiets :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:06:
[...]

Misschien doet de biertjes al zijn werk maarre skip je dan 52k niveau omdat het kan?

Hier was het trouwens Leffe voor vandaag. Alaaf of zoiets :9B
In principe is iedere USD hoger natuurlijk een niveau en daarmee relevant. Maar ga je op hogere timeframes kijken dan is 51-52k niet relevant, zoals op de monthly:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h12f9y-50UC7ue4kgcP1M3xnUe8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0qgQueLQY2MHCadgpJMacv8M.png?f=fotoalbum_large

Ps. sommige lijntjes zien er nu vreemd uit, maar zijn bijv. op de weekly wel relevant. En met +-500 USD passen die lijntjes ook mooi op de montly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:13:
[...]

In principe is iedere USD hoger natuurlijk een niveau en daarmee relevant. Maar ga je op hogere timeframes kijken dan is 51-52k niet relevant, zoals op de monthly:
[Afbeelding]

Ps. sommige lijntjes zien er nu vreemd uit, maar zijn bijv. op de weekly wel relevant. En met +-500 USD passen die lijntjes ook mooi op de montly.
Ik kan hem volgen. Maar ik doelde dus ook op het lijntje van Yes zijn screenshot op de weekly. Ik zie rond november high 2021 wel een bepaald level rond 52k rond juli en december. Eerste keer in januari-april periode niet echt terug te zien, half jaar later wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:17:
[...]

Ik kan hem volgen. Maar ik doelde dus ook op het lijntje van Yes zijn screenshot op de weekly. Ik zie rond november high 2021 wel een bepaald level rond 52k. Eerste keer in april periode niet echt terug te zien, half jaar later wel.
Ik zie idd welk niveau dat betreft, heb die hier nu ook in aangegeven (weekly):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPxF2NSQTafL1w65EXEyvqVkRD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3l1eYEuUNivOqyBk14Eu99cU.png?f=fotoalbum_large

Ps. Ik heb deze lijntjes niet vanavond getekend, maar misschien al wel een jaar geleden.

Op de montly ziet dat er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FL-NeLdjH1B3Lz342ZAUeEz_ZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RKdJIcDDjVXuhuzrEWIpVIgb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Zeg Taro, verplaatst die posts eens heel gauw naar het NK topic. In dit slowchat topic is alleen plaats voor memes en tieten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:34:
In dit slowchat topic is alleen plaats voor memes en tieten :+
Dat kan je wel vinden, maar die zie ik nagenoeg niet langskomen. Schaarste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:36:
[...]

Dat kan je wel vinden, maar die zie ik nagenoeg niet langskomen. Schaarste?
Tja de komende halving betekent hopelijk niet een halvering in het aantal memes en schaars geklede dames
Pagina: 1 ... 160 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!