Mijn Macbook heeft laatste tijd kuren.
Waarom nu en niet na de halving?!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nieuwe trap en macbook. Have fun staying poor.Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:30:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:34:
[...]
Nieuwe trap en macbook. Have fun staying poor.
Het is een teken: Snel verkopen dat ding en het geld in shitcoins steken.Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:30:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 09-02-2024 20:59 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben toe aan een nieuw horloge, Tag Heuer Richard Mille heb ik nog niet..Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:36:
[...]
Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon, maar die kan nog wel een jaartje mee...
DJ-Promo schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:39:
Hier nog een schrale atser. Receiver is al een tijd stuk. Zit nu dus met die gare tv speakers. De 5.1 set doet niks. Wel sats kopen en de gratis airdrops aanhouden. Wordt denk ik pas mijn bull beloning in 2025.
nothing stops this train
Maktub
5 jaar... die is dus nog nieuw.Kol Nedra schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:48:
[...]
[Afbeelding]
Hier mijn versleten muis een Logitech G300s
weet niet precies hoe oud die al is maar zeker wel 5 jaar
doet het nog goed dus waarom nieuwe kopen
schrale atser I dont care:P
Zero.
Stoppen met bloedverdunnersMrMrq schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:54:
On topic, papa wil weten hoe hij een nieuwe TIA kan krijgen!
Zero.
Opzich is dat ook wel een hele goede prijs.Darrell schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:58:
Nou ik heb gewoon een nieuwe tv gekocht heur. Dikke lul. 3 bier.
Hoop wel eerst drie bier, voordat je die dikke lul moedt verwerken. Sterkte! Hoop dat de televisie het waard is.Darrell schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:58:
Nou ik heb gewoon een nieuwe tv gekocht heur. Dikke lul. 3 bier.
Stack Sats
Prijzen met carnaval moet je niet onderschatten.twain4me schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:10:
[...]
Opzich is dat ook wel een hele goede prijs.
twain4me schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:10:
[...]
Opzich is dat ook wel een hele goede prijs.
UberLurker Departement #GG.
Ik mis alleen nog een onderbouwing?Buks995 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:33:
Vanaf 48.1 short gezet. En SL goed staan. Fijne avond. Laat maar zakken
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 09-02-2024 22:48 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 09-02-2024 23:01 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Doorgaans 20-40 minuten.Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:13:
Hoelang duurt het voordat Bitvavo je BTC stuurt naar je Trezor?
Heb net een klein testje gedaan, nu staat 'In afwachting van verwerking'.
Ik wil weten of het goed gaat voordat ik de rest doe en/of ga slapen.
Oke, dan wacht ik nog even. Kan toch vrij weinig fout zijn gegaan als je het adres copy paste hebt gedaan?
Klopt, ik check wel altijd even de eerste 2-3 en laatste 2-3 karakters om zeker te weten dat het dezelfde zijn. Er zijn ook keyloggers of adresvervangers bekend die bij het copy pasten het adres door een ander adres vervangen.Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:15:
[...]
Oke, dan wacht ik nog even. Kan toch vrij weinig fout zijn gegaan als je het adres copy paste hebt gedaan?
$BTC showing amazing strength.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 9 februari 2024
Got me. Since ETF news, I've been in cash, till today (trading account) waiting expected Weekly Cycle Decline. This move defies that, generally weakest part of Cycle.
Brings into focus Left Trans 4 yr Cycle or super cycle. Promise new video Tue. pic.twitter.com/sGi0egafvG
Trust me when I say this is only the beginning.
0,44 eurocent.Taro schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:18:
[...]
Klopt, ik check wel altijd even de eerste 2-3 en laatste 2-3 karakters om zeker te weten dat het dezelfde zijn. Er zijn ook keyloggers of adresvervangers bekend die bij het copy pasten het adres door een ander adres vervangen.
Maar je hebt natuurlijk eerst even een tientje ter controle overgemaakt, dus kan niet fout gaan. Toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 09-02-2024 23:22 ]
Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:20:
[...]
0,44 eurocent.
Edit: hij staat eropGoed gegaan dus.
Dan ga ik nu de rest doen.
It's time to sell #bitcoin for CBDCs. pic.twitter.com/yOhGg4SQKD
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 9 februari 2024
nothing stops this train
Ik controleer het hele adres 2x en toch blijft dat half uur voor de definitieve bevestiging telkens spannend.Taro schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:18:
[...]
Klopt, ik check wel altijd even de eerste 2-3 en laatste 2-3 karakters om zeker te weten dat het dezelfde zijn.
Dit is niet goed voor mijn aluminium hoedje gedachtes. Ik hoor het m'n vrouw alweer zeggen "jaja en de FBI kijkt zeker ook weer mee?"Er zijn ook keyloggers of adresvervangers bekend die bij het copy pasten het adres door een ander adres vervangen.
Holy crap, waar is die Generaal met 200 medailles op z'n borst als je hem nodig hebtGelukszoekr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:24:
Begin dit jaar begonnen met een shitcoin portfolio. In totaal nu voor €100 per coin gekocht. Een tussenstand;
[Afbeelding]
Numbers schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:30:
[...]
Holy crap, waar is die Generaal met 200 medailles op z'n borst als je hem nodig hebt
Zero.
Chz gaat toch wel nog een runnetje meegaan, niet? 😅Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:24:
Begin dit jaar begonnen met een shitcoin portfolio. In totaal nu voor €100 per coin gekocht. Een tussenstand;
[Afbeelding]
Je weet dat de Wouwse plantage ook onder de rivieren ligt?Wispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:48:
Zo, mijn coins zijn nu veilig op mn terzortje![]()
Kan ik dit weekend rustig carnavallen.
Terzortje. Dus toch aliexpressWispe schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:48:
Zo, mijn coins zijn nu veilig op mn terzortje![]()
Kan ik dit weekend rustig carnavallen.
Komde gij uit mastepinnelaand ? Buurman. Tullepetaon hiertwain4me schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 00:18:
[...]
Je weet dat de Wouwse plantage ook onder de rivieren ligt?
dApp staking v3 comes next week. This means token economics v2 will be also deployed soon. We will cut the inflation almost half and increase the burn rate. https://t.co/U4AmxZIJdA
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 9 februari 2024
Aha Astar heeft dus de titanic doen zinken , im in !
Netjes! Wat zijn je verwachtingen van deze coins? Of heb je lukraak wat gekozen?Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:24:
[Afbeelding]
technoaddict schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:29:
De stijging is voorbij jongens. De bullmarkt is afgelopen. Het was een fijne rit!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat vraag je aan de man die een Ethereum node heeft gedraaid. Zoek die criteria maar eens op.Wispe schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:28:
[...]
Netjes! Wat zijn je verwachtingen van deze coins? Of heb je lukraak wat gekozen?
Had je nog geen ETH?
/Bantechnoaddict schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:29:
De stijging is voorbij jongens. De bullmarkt is afgelopen. Het was een fijne rit!
Ik hoop dat ze ergens in de komende anderhalf jaar een keer flink gaan knallen tijdens altseason.Wispe schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:28:
[...]
Netjes! Wat zijn je verwachtingen van deze coins? Of heb je lukraak wat gekozen?
Had je nog geen ETH?
kijk jij naar screenshot van februari 2022? Druk ff op refresh. Het hele gebeuren is nog niet zo bullish geweest afgelopen 24 maandentechnoaddict schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:29:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nice behalve Jupiter. Ter referentie btc sinds 1 januari zou nu 112 euro zijn, en eth 109,60.Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:24:
[Afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 10-02-2024 08:50 ]
Het geeft wel een beetje vertekend beeld omdat ik niet netjes dca heb toegepast. Zodra ik wat geld over had is het er in gegaan.knakworst schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Nice behalve Jupiter. Ter referentie btc sinds 1 januari zou nu 112 euro zijn, en eth 109,60.
Je hebt dus niet op 1 januari alles erin gedumpt maar een dca gedaan op een manier dat je hier 10 pagina's kunt vullen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:50:
[...]
Het geeft wel een beetje vertekend beeld omdat ik niet netjes dca heb toegepast. Zodra ik wat geld over had is het er in gegaan.
Muntjes die in januari hard gingen zijn relatief minder gestegen omdat er toen in absolute bedragen minder in zat. Als je snapt wat ik bedoel
Overgemaakt via rekening op exact dezelfde naamDaWayne schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:57:
Hmm, ik heb via iDeal wat euro's ge-deposit op Bybit, maar deze is nu bij Bybit al >30 minuten "under review". Should be processed within 48 hours.
Heb ik nog niet eerder ervaren, anderen ook wel eens gehad?
Wispe schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:02:
Echt zo typisch dat de enige shitcoin van dat lijstje ik ook heb, in het rood staat (afgezien van ETH).
Kan er wel een beetje om lachen.
[ Voor 26% gewijzigd door sh4d0wman op 10-02-2024 09:09 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Er komt nog een 2e aidrop aan van Jup, dit gaat ook wat met de prijs doenWispe schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:02:
Echt zo typisch dat de enige shitcoin van dat lijstje ik ook heb, in het rood staat (afgezien van ETH).
Kan er wel een beetje om lachen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heb al eerder van deze rekening overgemaakt. Dus ik zou verwachten dat het goed gaat. Misschien omdat het weekend is?knakworst schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:02:
[...]
Overgemaakt via rekening op exact dezelfde naam
[ Voor 5% gewijzigd door DaWayne op 10-02-2024 09:19 ]
Thanks voor de disclaimer, dat scheelt weer een browserpagina opnenen.Bushalte schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:11:
Dot!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard niet de coin want die doet geen klote.
JUP is en blijft een gokje. Het kan nog maanden doodgaan, en dan ineens een nieuwe ath neerzetten. Of niet.Pinsa schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:11:
[...]
Er komt nog een 2e aidrop aan van Jup, dit gaat ook wat met de prijs doen
TrueGelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:23:
[...]
JUP is en blijft een gokje. Het kan nog maanden doodgaan, en dan ineens een nieuwe ath neerzetten. Of niet.
De volgende airdrops zijn pas over een jaar. Dat is in shitcoin termen heel erg lang. De wereld van altcoins kan er weer totaal anders uitzien in een jaar tijd
Insert zelfde grafiek met Il Capo, insert zelfde grafiek met Peter Schiff.
Same data in BTC terms
— BitMEX Research (@BitMEXResearch) 10 februari 2024
* Total 11,388 BTC net inflow on 9th Feb
* GBTC outflow only 1,089 BTC on 9th Feb pic.twitter.com/o6mCcBBM7V
[ Voor 53% gewijzigd door Blik1984 op 10-02-2024 10:48 ]
Blik1984 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:33:.
https://x.com/bitmexresearch/status/1756239751693156448?s=46
(Embedden lukt niet op telefoon)
Same data in BTC terms
— BitMEX Research (@BitMEXResearch) 10 februari 2024
* Total 11,388 BTC net inflow on 9th Feb
* GBTC outflow only 1,089 BTC on 9th Feb pic.twitter.com/o6mCcBBM7V
1
| [embed] https://x.com/bitmexresearch/status/1756239751693156448?s=46[/embed] |
[ Voor 26% gewijzigd door resusaapje op 10-02-2024 10:40 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nee niet in het weekend voor zover ik weetsh4d0wman schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:29:
@Vis hij had wel gelijk.... voor 1 dagKopen die ETF yanks ook in weekenden of zitten ze dan ook aan het bier? Ik vond gister leuker dan vandaag.
Wist de code nietresusaapje schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:37:
[...]
[Embed]
Te lui om code te typen?
code:
1 [embed] https://x.com/bitmexresearch/status/1756239751693156448?s=46[/embed]
En zo worden we samen slimmer
1
| [video] [/video] |
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Inverse Kramer is een bewezen strategie die werkt
Hij is grappig. Maar ach, er is ook een etf die werkt obv willekeurige clicks van een aap. En die doet het het nog beter.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:44:
[...]
Inverse Kramer is een bewezen strategie die werkt
https://www.quotenet.nl/f...eter-presteert-dan-markt/
[ Voor 41% gewijzigd door sh4d0wman op 10-02-2024 11:16 ]
Nee bij mij werkt het ook in het weekend altijd instant bij bybit.DaWayne schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:11:
[...]
Heb al eerder van deze rekening overgemaakt. Dus ik zou verwachten dat het goed gaat. Misschien omdat het weekend is?
Die dagelijkse instroom bij Blackrock is indrukwekkend. Zijn zeker pensioenfondsen die hun olie investeringen inwisselen voor bitcoin etf.Blik1984 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:33:
Afgelopen 2 dagen bij elkaar 20k aan bitcoin naar de ETFs gegaan. Waar de outflow bij Grayscale lijkt te verminderen, lijkt juist de inflow bij de andere 9 ETFs aan te sterken.
[Twitter]
(Embedden met dank aan @resusaapje )
[Afbeelding]
PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:26:
Er komt sowieso een retrace van een paar K binnen nu en een paar dagen.
Zero.
Daarvoor werkt embed ook gewoon.resusaapje schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:42:
[...]
En zo worden we samen slimmer
For YouTube is trouwens:
code:
1 [video] [/video]
onderbouw eens?PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:26:
Er komt sowieso een retrace van een paar K binnen nu en een paar dagen.
Why so bearish?Don Guacamole schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:30:
4 digits soon..
Eerst 4, dan 5 in de full blown bull market
Geen TA. De rek en opwaartse buying pressure lijkt er nu even uit. Gaan nu wat winstnemingen zien met een tijdelijke double top als gevolg
Niet raar, tis weekend. Je ziet nu al weken dat het volume komt in doordeweekse dag tijden usa.PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 12:54:
[...]
Geen TA. De rek en opwaartse buying pressure lijkt er nu even uit. Gaan nu wat winstnemingen zien met een tijdelijke double top als gevolg
Mee oneens. Na een sterke move treedt er vaak een range op (sommigen noemen dat ook wel consolidatie). Dat geeft de prijs de mogelijkheid om even op adem te komen alvorens een nieuwe move te starten.PHPResource schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 12:54:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door tomtom901 op 10-02-2024 13:13 ]
Dit vind ik wel discutabel. Op welk timeframe baseer je dit? M.i. zitten we op een heleboel timeframes inmiddels zeker niet meer in een downtrend, daar zijn namelijk ook lower lows voor nodig.tomtom901 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:13:
[...]
Feit blijft zolang we niet door 49053.8 komen ( gebaseerd op BTCUSDT.P BYBIT high), we nog steeds in een downtrend zitten want dat zou de higher high zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq