Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Box 2 heeft een niet veel lagere belasting. Daarnaast is geld vanuit privé naar een BV sluizen nooit heel rendabel.
Je moet gewoon alle emotie eruit slaan met verkopen. Vorige keer bleef ik ook met bijna alle coins zitten. Had ik maar verkochtPureLOOD schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:11:
[...]
Andere indicatoren die jij aandraagt vind ik lastiger op waarde te schatten. Als deze cyclus echt anders is, dan zitten deze ernaast. Als ik het goed begrijp, heeft goud na de ETF goedkeuring een bullmarkt van 8 jaar gehad, dan verkoop je waarschijnlijk te vroeg.
Op het moment dat de top daar is, is iedereen om je heen euforish. Zie het alsof je om 01:00 in de kroeg staat. Het feest is net begonnen en iedereen staat bij de bar om een lekkere bak drinken te halen. Jij neemt op dat moment water en iedereen kijkt je raar aan.
Om 02:00 wordt de sfeer al slechter. Jij bent nuchter en voelt je stom. Om 03:00 is het gedaan, sfeer is rot... naar huis.
Een paar uur laten wordt jij fris wakker en kun je de marathon rennen. De rest heeft een kater.
Verkopen is net als water in plaats van bier drinken aan het einde van de avond.
In Dubai gaan wonen, daar hoef je niet fysiek aanwezig te zijn. Eens per 180 dagen even inchecken
Volgens mij mag je dan 180 dagen in Schengen zijn. De rest lekker in Azië.
[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 13-02-2024 14:23 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Shit, het was vanochtend al op RTLZ en nu.nlKol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:37:
ligt aan de adoptie, als MSM en normies teveel beginnen te roepen dan is het tijd om mondjesmaat te verkopen
Als ik uitga van volledig stoppen met werken en een rente van 2,46% (Bunq) kom ik ongeveer op de 2,5 miljoen uit wat ik nodig heb voor 2 personen (rekening houdend met vermogensbelasting). Echter betekend dit waarschijnlijk dat ik ook een stuk pensioen ga missen en vervolgens heb ik de inflatie nog niet meegerekend..FijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:10:
[...]
Wacht ff, jij hebt 5 Miljoen nodig om normaal te kunnen leven (uitgaande van pensioen leeftijd tegen die tijd).
WTF is jouw uitgave patroon man
Aangezien ik in de 30 ben komt daar dus nog wel wat bij..
Aan de andere kant is bovenstaande wel wat pessimistisch met 2,46% rente.
25% in aandelen
25% in Bitcoin
50% spaarrekening
Hiermee kom je met 2 miljoen al een heel eind waarschijnlijk.
Coldcat schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:16:
[...]
Je moet gewoon alle emotie eruit slaan met verkopen. Vorige keer bleef ik ook met bijna alle coins zitten. Had ik maar verkochtDe tekenen waren daar.
Op het moment dat de top daar is, is iedereen om je heen euforish. Zie het alsof je om 01:00 in de kroeg staat. Het feest is net begonnen en iedereen staat bij de bar om een lekkere bak drinken te halen. Jij neemt op dat moment water en iedereen kijkt je raar aan.
Om 02:00 wordt de sfeer al slechter. Jij bent nuchter en voelt je stom. Om 03:00 is het gedaan, sfeer is rot... naar huis.
Een paar uur laten wordt jij fris wakker en kun je de marathon rennen. De rest heeft een kater.
Verkopen is net als water in plaats van bier drinken aan het einde van de avond.Saai maar verstandig.
Ik was vrij laat op het feest, vorige cyclus
Een deel van mijn alts ben ik uiteraard nog steeds bagholder (met name ADA), maar break-even komt inmiddels in de buurt
Volgende feest inderdaad op tijd naar huis
- PureLOOD 1 jaar later -PureLOOD schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:24:
[...]
Volgende feest inderdaad op tijd naar juis
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9W49ElQc4g1o6cxsPcXUNTSs.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Yup, over 3 min als het goed isPinsa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:26:
Was die Fed meeting vanmiddag?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als je geen uitnodiging hebt gehad kan je helaas niet aanschuiven..Pinsa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:26:
Was die Fed meeting vanmiddag?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik breng de koffie wel rond daar met mooie mokken met oranje Bitcoin logo’s eropNeoflexNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:27:
[...]
Als je geen uitnodiging hebt gehad kan je helaas niet aanschuiven..
Ik weet wat ik doe.Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:57:
[...]
Een zwembroek met deep pockets.
Ook al weet ik dat je ruimschoots in het groen staat: pas nou maar op, er was een tijd dat ik zoiets in DOT had zitten...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 3.1%, higher than expectations.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 februari 2024
rente bank is echt laag, kies voor dividend aandelen.Nopheros schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:20:
[...]
Als ik uitga van volledig stoppen met werken en een rente van 2,46% (Bunq) kom ik ongeveer op de 2,5 miljoen uit wat ik nodig heb voor 2 personen (rekening houdend met vermogensbelasting). Echter betekend dit waarschijnlijk dat ik ook een stuk pensioen ga missen en vervolgens heb ik de inflatie nog niet meegerekend..
Aangezien ik in de 30 ben komt daar dus nog wel wat bij..
Aan de andere kant is bovenstaande wel wat pessimistisch met 2,46% rente.
25% in aandelen
25% in Bitcoin
50% spaarrekening
Hiermee kom je met 2 miljoen al een heel eind waarschijnlijk.
kijk bijv naar die saaie aandelen zoals coca cola, of kijk naar andere dividend kings.
nothing stops this train
APY is momenteel 11%NeoflexNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:49:
[...]
Lekker hoor! Wat is de apy en wat is de unbond period?
Ook maar eens even induiken..
Unbond was tot vandaag 21 dagen. Met de nieuwe staking regels wordt je ook al automatisch eruit gegooid als je niet voldoende actief meedoet erc
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ben benieuwd wat dit betekend, dollar die omlaag zakt? Goed voor crypto?
10 era's unbonding is geen 21 dagen.resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:31:
[...]
APY is momenteel 11%
Unbond was tot vandaag 21 dagen. Met de nieuwe staking regels wordt je ook al automatisch eruit gegooid als je niet voldoende actief meedoet erc
Mwoah, in principe betekent hogere inflatie -> minder snel rente verlagen cq. langer hoog houden -> slecht voor risk on assets.Jorah_Newstone schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:31:
[...]
Ben benieuwd wat dit betekend, dollar die omlaag zakt? Goed voor crypto?
Maar btc is niet meer het 'tech aandeel' zoals het was. Denk dat het dipje nu straks wel weer wordt opgekocht.
Ach mooi momentje om af te koelen en weer lager in te stappen.
Zou me niets verbazen als BTC even snel terug gaat naar de 48.6 regio
Stellen we die rente verlagingen nog even uit en schuift het alt season wat op. Time is on our side deze keer.NeoflexNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:34:
[...]
Mwoah, in principe betekent hogere inflatie -> minder snel rente verlagen cq. langer hoog houden -> slecht voor risk on assets.
Maar btc is niet meer het 'tech aandeel' zoals het was. Denk dat het dipje nu straks wel weer wordt opgekocht.
Idd, moet ook allemaal niet te hard gaan hezwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Stellen we die rente verlagingen nog even uit en schuift het alt season wat op. Time is on our side deze keer.
Van ETF's naar halving naar rente verlagingen hoeft ook niet allemaal binnen een half jaar..
https://finance.yahoo.com/quote/GC%3DF
Je moet je scherm even draaien denkknakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:43:
Grappig dat goud gewoon doorstijgt en BTC een dipje vertoont.
https://finance.yahoo.com/quote/GC%3DF
:fill(white):strip_exif()/f/image/h7TNDbMncDpHihznH88bYHkp.png?f=user_large)
Dat. Als we in 6 dagen 8k kunnen gainen en bitcoin als de mes door de warme boter snijdt is 1k eraf zien gaan niets.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:48:
Dipje van niets bij Bitcoin.
Ik heb er niet zoveel als jij helaas
Ik zie wel wat er gebeurd..
:fill(white):strip_exif()/f/image/bPy2jNwg5XsTGSSjdqoTgxga.png?f=user_large)
Blijkbaar had ik mn ledger niet nodig en kon ik ze zo naar een polkadot.js wallet sturen.. Waarschijnlijk morgen gehacked en alles kwijt, maar ja..
Vond het wel spann0nd.. tis toch een best eurobedrag
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 13-02-2024 14:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nice paint skills.St@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:57:
[...]
Ik heb er niet zoveel als jij helaasMaar ik heb jou maar gewoon nagedaan..
[Afbeelding]
Wel gecheckt bij welke partij je staked en waarom? DeStore geeft volgens mij pas voordelen bij 25k+, geen idee hoeveel je hebt natuurlijk. Ik zit er vlak onder dus nu voor Neuro gekozen ivm bonus.\St@m schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:57:
[...]
Ik heb er niet zoveel als jij helaasMaar ik heb jou maar gewoon nagedaan..
[Afbeelding]
Blijkbaar had ik mn ledger niet nodig en kon ik ze zo naar een polkadot.js wallet sturen.. Waarschijnlijk morgen gehacked en alles kwijt, maar ja..
Vond het wel spann0nd.. tis toch een best eurobedrag
Edit: Ah zit zelf even goed te lezen en ook daaronder dus blijkbaar voordelen, misschien is dat veranderd nu.
[ Voor 6% gewijzigd door jasperz89 op 13-02-2024 15:05 ]
Een goede 20 min voordat de ETF lui los kunnen gaan, 52K soon?
Klopt is veranderd. Neurolauncher lijkt ook prima maar met 100.000.000 Astar in staking vraag ik me af hoeveel je dan van die goodies gedropt krijgt. Slechts 10% van de Nerox tokens worden verdeelt onder de stakers. En dan kijken ze naar aantal Astar x Era's. Met al 100.000.000 Astar wat daar in staking staat verwacht ik niet dat je er veel beter van wordt. Maar wie weet.jasperz89 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:03:
[...]
Wel gecheckt bij welke partij je staked en waarom? DeStore geeft volgens mij pas voordelen bij 25k+, geen idee hoeveel je hebt natuurlijk. Ik zit er vlak onder dus nu voor Neuro gekozen ivm bonus.\
Edit: Ah zit zelf even goed te lezen en ook daaronder dus blijkbaar voordelen, misschien is dat veranderd nu.
And its gone meme.DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:08:
Nog steeds in de 49-50K reeks na de inflatiecijfers, valt me reuze mee eigenlijk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vl3jq4wrb8wSPKAL6CJYZn5U.jpg?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 13-02-2024 15:23 ]
GejinxtDutchCrownNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:08:
Nog steeds in de 49-50K reeks na de inflatiecijfers, valt me reuze mee eigenlijk.
Famous last words...DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:08:
zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:24:
Prachtig. Kan wel meer af lets go. Fuck die left translated cycle.
:strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large)
een rode!
prima daling, dus een marketbuy gedaan
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2024 15:29 ]
nothing stops this train
idd. Left translated moeten we niet hebbenzwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:24:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
I rest my keeshond (no DOGE)Stokstaart schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:52:
[...]
Ik help het je hopen maar we gaan allebei lang genoeg mee om te weten dat Bitcoin regelmatig de weg van de meeste pijn volgt. Ik ben dan ook niet meteen overtuigd van je gelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nee ik snap die haast ook niet van sommige mensen. Het is nog maar februari man.anti elppa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:29:
[...]
idd. Left translated moeten we niet hebben
Kon niet langer wachten. We kunnen weer omhoog hoor.Ray_ schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:00:
[...]
Vanavond op 49k gedaan. Mijn behoorlijke fluf die ik op 20k had gekocht binnengehengeld. Ja, 't staat nu hoger maar dit voelt wel aardig goed hoor.
Waarschijnlijk mieter ik het er ongezien weer in als we een paar K lager komen te staan.
Toch een buy low geworden!Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:33:
[...]
Kon niet langer wachten. We kunnen weer omhoog hoor.
Ja sorry, dat hadden we eigenlijk niet afgesproken.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Stiekem is een buy low sell high wel beter. Maar we zijn er zelf in gaan geloven dat een sell low en buy high beter was. Het was bedoeld om @Pelox een beter gevoel te geven totdat we het allemaal zelf ook gingen doen.Ray_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:36:
[...]
Ja sorry, dat hadden we eigenlijk niet afgesproken.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Eens, wat mij betreft hoeft er geen ATH te komen voor de halving. Wellicht nog 52K pakken en dan weer een poosje zijwaarts zou top zijn.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:24:
Vanmiddag uit Jup gestapt, voor die 0,38 weinig te verliezen. Nu mijn ogen op Zeta gezetzwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:55:
Ik heb er ook maar een buy order voor Jup ingezet op $0,38. BEAM buy order op $0,021.
Eerst nog 1.000 eraf voor het complete Bartje.anti elppa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:57:
veel shorts nu. Veel mensen levensmoe volgens mij
:strip_exif()/f/image/5lkneqXYEmAcsMUV1gDqqqMH.jpg?f=fotoalbum_large)
meestal, en zie het nu ook wel gaan gebeuren, gaat het straks weer heel hard de andere kant uit. Bodem vorming is nu al in (volume drop). Dit is overigens ook 100% margin trade driven. Long short ratio zwaar naar shorts nu, price margin ook stuk lager dan spot. Als ETF gewoon door blijft kopen (wat ze doen), stopt dit geneuzel redelijk rap.knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Eerst nog 1.000 eraf voor het complete Bartje.
[Afbeelding]
Al zou een drop naar 46k en dan ff paar weken hangen beter zijn, verwacht ik dat niet
Jij durft! 341.85% in 12 dagen.Pinsa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:56:
[...]
Vanmiddag uit Jup gestapt, voor die 0,38 weinig te verliezen. Nu mijn ogen op Zeta gezet
Klopt
Zeg ook niet dat iemand mij na moet doen don’t chase green candles…
De dag is nog niet voorbij he... hij kan nog in het groen eindigen!!!!.. #hopiumknakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:59:
[...]
[Afbeelding]
/f/image/p5TtrAqIFhPpgNLjVKqdl20N.png?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
hoe dan
ALTIJD, ALTIJD als ik ergens geld in pomp, komt DIRECT daarna de drop.
Ik heb gewoon meer geluk in de liefde denk ik. Ik zal nooit rijk worden van crypto
Professioneel Heftruck Syndroom
NeFoRcE schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:13:
[...]
hoe dan
Ik heb gewoon meer geluk in de liefde denk ik. Ik zal nooit rijk worden van crypto
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E8XMTFHUh1ob4sAeW1egr37J.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kans op renteverlaging is dus gedaald. En alles daalt dus mee
Haha, tja
Zit er sinds 2017 in. Denk dat ik er iets van 8k ingepompt heb, en miss 1k winst eruit geplukt?

Gewoon rustig afwachten tot volgend jaar Q3/4 volgens dit topic en luisteren naar wat er wordt gezegd.NeFoRcE schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:17:
[...]
Haha, tja
Zit er sinds 2017 in. Denk dat ik er iets van 8k ingepompt heb, en miss 1k winst eruit geplukt?Maar steek nu steeds meer in btc. gelukkig voor de stijging paar dagen terug nog een half maandsalaris erin gegooid. Had ik nu maar meer gedaan... ach ja, zo gaat dat continu.
Ook als je in je liefde pompt volgt de dropNeFoRcE schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:13:
[...]
hoe dan
Ik wou net zeggen deze dip stelt niks voor, kan zo maar bouncen en omhoog schietenFijneKerst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:06:
[...]
De dag is nog niet voorbij he... hij kan nog in het groen eindigen!!!!.. #hopium
[Afbeelding]
Ik ga mijn fles hopium alvast uit de kelder halen:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/W4jNuceCRewGPY2PxgQF9lsT.gif?f=user_large)
Net een blauwe maandag hier en nu al verstandige dingen zeggenWispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:24:
[...]
Gewoon rustig afwachten tot volgend jaar Q3/4 volgens dit topic en luisteren naar wat er wordt gezegd.

Je leert snel
Niet alleen luisteren en alles voor waarheid aannemen hoor.Wispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:24:
[...]
Gewoon rustig afwachten tot volgend jaar Q3/4 volgens dit topic en luisteren naar wat er wordt gezegd.
Er komt vanzelf weer een periode waarin allerlei figuren opduiken met de meest gure shills. Soms oprecht omdat ze denken een goudmijn gevonden te hebben (en soms is dat nog waar ook) maar ook vaak genoeg de meest pure stront en bij een enkeling lijkt het zelfs voor eigen gewin (al vraag ik me af hoe je dat in crypto denkt te bereiken op een klein forum als dit).
Ik heb goede leermeesters hier.elektriekert schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Net een blauwe maandag hier en nu al verstandige dingen zeggen
Je leert snel
Pure stront is alleen een subjectieve opvatting.YES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Niet alleen luisteren en alles voor waarheid aannemen hoor.
Er komt vanzelf weer een periode waarin allerlei figuren opduiken met de meest gure shills. Soms oprecht omdat ze denken een goudmijn gevonden te hebben (en soms is dat nog waar ook) maar ook vaak genoeg de meest pure stront en bij een enkeling lijkt het zelfs voor eigen gewin (al vraag ik me af hoe je dat in crypto denkt te bereiken op een klein forum als dit).
Met luisteren naar wat er wordt gezegd bedoel ik luisteren naar de vaste figuren hier.YES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Niet alleen luisteren en alles voor waarheid aannemen hoor.
Met dank aan en de groetjes van @Bartje-bart die dit gisteren al over ons afriep.knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:59:
[...]
[Afbeelding]
Ja was ook semi-serieus hoor. Maar het is wel degelijk goed om je ervan bewust te zijn dat je hier veel hebt aan een bullshit-filterWispe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:40:
[...]
Met luisteren naar wat er wordt gezegd bedoel ik luisteren naar de vaste figuren hier.
Maar gezien je posts tot nu toe komt dat wel goed
Klopt. Net als dat iemand ergens gouden bergen in ziet qua potentie.Darrell schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:39:
[...]
Pure stront is alleen een subjectieve opvatting.
YES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:43:
[...]
Klopt. Net als dat iemand ergens gouden bergen in ziet qua potentie.
:strip_exif()/f/image/GYXryM1LVFdM0271eiwGZ9G2.jpg?f=fotoalbum_large)
en waarom?
Klopt. ik heb de komma verschoven.NeFoRcE schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:52:
[...]
en waarom?misschien heb je wel met F12 gewoon dat amount aangepast?
In '21 bitcoin topped at $69k. I'm targeting $200-$600k by 2026. Fueled by $ trillions in global bailouts/stimulus. https://t.co/ULslIMgzee
— Tuur Demeester (@TuurDemeester) 12 februari 2024
Dan moet je 'm wel inclusief de oorspronkelijke taalfout doen, dat schijnt een ding te zijn met tatoosYES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:51:
[...]
Die ga ik op mijn schouderblad laten tatoeëren. Naast "Let the times speak out the truths". Op mijn voorhoofd staat al het HEX logo.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ah onze goeie Belgische vriend tuur. Heeft best vaak goede kijk op zaken. Hoop alleen niet dat ie weer aan de cactussen heeft lopen knagen
Dan moet ik ff terug gaan zoeken naar het origineel, geen idee wat de oorspronkelijke fout was.Wiley99 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:04:
[...]
Dan moet je 'm wel inclusief de oorspronkelijke taalfout doen, dat schijnt een ding te zijn met tatoos
Heel goed. No regerts!YES schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:51:
[...]
Die ga ik op mijn schouderblad laten tatoeëren. Naast "Let the times speak out the truths". Op mijn voorhoofd staat al het HEX logo.
idd. Maar dat gezegd hebbende, waar en of wie is er ooit met die 420k gekomen? Ik weet bijvoorbeeld dat @Tominatie volgens mijn ooit met 69k kwam......en dat werd het toen ookPelox schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:23:
[...]
Kan mijn sell order op 420 dus laten staan.

Geprognotiseerde halving date 4-20anti elppa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:26:
[...]
idd. Maar dat gezegd hebbende, waar en of wie is er ooit met die 420k gekomen? Ik weet bijvoorbeeld dat @Tominatie volgens mijn ooit met 69k kwam......en dat werd het toen ook, maar waar komt die 420k nu ook eigenlijk weer vandaan waar we het hier al 5 jaar over hebben
Is het niet iets met cannabis dayanti elppa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:26:
[...]
idd. Maar dat gezegd hebbende, waar en of wie is er ooit met die 420k gekomen? Ik weet bijvoorbeeld dat @Tominatie volgens mijn ooit met 69k kwam......en dat werd het toen ook, maar waar komt die 420k nu ook eigenlijk weer vandaan waar we het hier al 5 jaar over hebben
Wikipedia: 420 (cannabiscultuur)
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 13-02-2024 17:31 ]
Nee. Dus luister vooral niet naar mij.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat was ik.anti elppa schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:26:
[...]
Net als donderdag dipdag. Die is ook van mij.
Maar kan best dat de komende bull een 190 of 210 eerst komt en de cycle daarna pas de 420. De 690 zal ook nog wel op de borden komen.. mensen houden van leuke getallen.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 13-02-2024 17:54 ]
Zero.
Verwijderd
Tijdens de afgelopen halvings ging BTC gemiddeld x10 dus ik denk dat 420 conservatief is. Ik verwacht 500k na de komende halving en 7M a 8M bij de halving erna. Koopje om nu BTC te kopen, voor $50k gegarandeerd multi-miljonair worden.Pelox schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:49:
[...]
Dat was ik.![]()
Net als donderdag dipdag. Die is ook van mij.
Maar kan best dat de komende bull een 190 of 210 eerst komt en de cycle daarna pas de 420. De 690 zal ook nog wel op de borden komen.. mensen houden van leuke getallen.
Hè hoe wat waar? Ik zat al bij ze in v2. Hoe krijg ik gratis geld?zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:55:
Toch nog een NEROX airdrop geregeld voor mezelf en alle stakers die al voor staking v3 dus in v2 deelnamen bij Neurolauncher. Thank me later.
[Afbeelding]
Kijk, hier hebben we wat aanVerwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:56:
[...]
Tijdens de afgelopen halvings ging BTC gemiddeld x10 dus ik denk dat 420 conservatief is. Ik verwacht 500k na de komende halving en 7M a 8M bij de halving erna. Koopje om nu BTC te kopen, voor $50k gegarandeerd multi-miljonair worden.
Je hoeft niets te doen. Ze hebben een lijst met alle wallets die deelnamen aan v2. Airdrop over 3 maanden.resusaapje schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:57:
[...]
Hè hoe wat waar? Ik zat al bij ze in v2. Hoe krijg ik gratis geld?
Aha, dus iedereen die bij ze steekte vóór vandaag, krijgt in mei een ei vakantietoelage.zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:59:
[...]
Je hoeft niets te doen. Ze hebben een lijst met alle wallets die deelnamen aan v2. Airdrop over 3 maanden.
* resusaapje pakt agenda: tjek!
OK en dan moet je op dat moment in staking staan? Geen voorwaarden hoe lang/met hoeveel je in v3 en v2 hebt gestaked?zwembroek schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:59:
[...]
Je hoeft niets te doen. Ze hebben een lijst met alle wallets die deelnamen aan v2. Airdrop over 3 maanden.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!