[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.039.977 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
M'n Trezor mag nu wel aankomen. Staat nu al een week op "The consignment was sent to the destination country.". :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
GET protocol komt af met een rebrand. In de meeste gevallen doet dat iets positiefs met de prijs.

https://twitter.com/GETcommunity_/status/1755518273767023033

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Adnanos schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:36:
GET protocol komt af met een rebrand. In de meeste gevallen doet dat iets positiefs met de prijs.

leuk project met actual usecase. dat hebben er maar weinig. jammer dat het niet op een normale exchange te krijgen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:30:
M'n Trezor mag nu wel aankomen. Staat nu al een week op "The consignment was sent to the destination country.". :/
Geduld, duurt lang maar komt uiteindelijk wel aan, die economic free delivery gaat met reguliere post gaat gewoon heel erg traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:30:
Aliexpress of ebay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:59
2e kansje Coolblue?

Die is (hier geloof ik) ook eens letterlijk voorbij gekomen. |:(

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PostaOnline? Komt uit Tsjechië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

mayhem schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:19:
Sinds 2017 aan het DCAen, HODLen en af en toe wat leuke trades doen met winst uit de HODL (is het dan nog HODLen? ;) )

Resultaat: [Afbeelding]
Kwam recent ook uit op +36% (kleinere bedragen en tussendoor wat dingen van de hand gedaan). Toch grappig, ben nog niet zo lang bezig als de meesten hier. Zelfde geldt voor beleggen, precies gestart tijdens de start van pandemie: perfect instapmoment 8)

En zo kloten we maar wat aan he?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:59:
[...]

PostaOnline? Komt uit Tsjechië.
Duurt idd even maar komt gewoon netjes binnen. Mijn model T was ook 2 weken onderweg vanuit Tsjechie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
Adnanos schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:36:

Doet mij denken aan de antshares naar neo rebrand days

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42
resusaapje schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Hmm, dat lijkt weinig? Komt dat door een verkrampte hodl?
200% vind ik best netjes door te hodlen. Het percentage is bij mij een stuk lager geweest doordat ik in de bull bleef bijkopen, en pech gehad door een behoorlijke som over te maken in wat later de laatste leg up bleek te zijn 8)

Bij deze dan ook een dikke shoutout naar vaste slowchatklanten die er op bleven hameren de gehele bear gewoon door te blijven kopen, voor de hodlers onder ons is dat de beste strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Je hold nog bnb shitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:42
Haha ja ik heb het sws nodig voor de BSC tokens. BSC is niet meer wat het was, maar af en toe maak ik nog wel leuke winsten daar :p

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13

orf

mayhem schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:19:
Sinds 2017 aan het DCAen, HODLen en af en toe wat leuke trades doen met winst uit de HODL (is het dan nog HODLen? ;) )

Resultaat: [Afbeelding]
Even patsen met mijn hodl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFRuVj4Q6Ut1ySclXGlNct_7zX4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DdpPKSkfn02sXwNDiaMB71Vm.jpg?f=user_large

Sinds 2013 in BTC. Vroeger wel trades gedaan, maar in de bull markets alleen stukjes verkocht en nu nog een deel behouden. Ik neig er steeds meer naar om dat laatste deel ook nog maar te cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Van Reddit.... die DYM gaat meteen lekker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IK40HVmgLzAZDqeDlt6amtzmn8c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Ya9nbopscV61OC21LslIAi9.jpg?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb net een excel bestandje gemaakt met een overzicht: datum, inleg, koers op dat moment. Mijn gemiddelde BTC aankoopkoers is EUR 40.002,83 (is nu EUR 41.584).

Vind ik niet slecht als je er een maandje in zit. :+

Mij lijkt dat het doel nu is om dat gemiddelde omlaag te krijgen, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:08:
Ik heb net een excel bestandje gemaakt met een overzicht: datum, inleg, koers op dat moment. Mijn gemiddelde BTC aankoopkoers is EUR 40.002,83 (is nu EUR 41.584).

Als je blijft kopen middels DCA zal het als de koers omhoog gaat ook stijgen.

Zorg ervoor dat je niet de fouten maakt die hier veel genoemd zijn. Dan ga je een mooie winst tegemoet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30

Michael Sayler die koopt ook gewoon door wanneer de prijs omhoog gaat.

Als JUP nu even naar de fibonacci 0.618 gaat dan pak ik hem ook op. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• De vlaming
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-09-2024
Om ook maar mee te doen:

GAK:

BTC: $21.313
ETH: $1.248
QNT: $7,93
CHEQ: $0,05146

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yiDHi-cBcXzW79Vi9KtWpjSxAZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCsYVXlcEz25a7lt2fjAELxz.jpg?f=fotoalbum_large

Quamfy since '20, chemfy since '23 --- you can't spell crypto without cry

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29

BeyondThunder

Lost Lightning

Hier wat Eth erbij ge-DCA-t, deze moet nog gaan.
De Dencun update komt er straks aan op Mainnet. Eth Moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:10

Tijdens de 36k EUR dip niets gekocht? :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:24
@Egeau Kan je in cijfers duidelijk maken hoeveel jouw methode (ook de mijne sinds 1 jan '24) je heeft opgeleverd ten opzichte van DCA?

Ik heb nu zes keer ingelegd, waarvan 1x het doelbedrag (de eerste inleg), 2x erboven en 3x eronder. Ik kom nu op een gemiddelde aankoopkoers (in euro's) van 39077, waar dat met DCA 39135 zou zijn geweest (0,15% besparing). Niet schokkend dus, maar hoe langer je erin zit hoe groter dit verschil vermoed ik..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
over mijn pf: ik sta wel in de plus% maar hoeveel geen idee!

ook geen idee hoeveel fiat ik erin gegooid heb.... maakt mij ook niet zoveel uit, ik verkoop nu wel op de top.....ja toch? :+

maakt ook uiteindelijk niet uit in fiat terms:

when money dies...
dan wil je liever toch crypto hebben en vooral BTC

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2024 12:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:19:
[...]

Michael Sayler die koopt ook gewoon door wanneer de prijs omhoog gaat.

Als JUP nu even naar de fibonacci 0.618 gaat dan pak ik hem ook op. :)
YouTube: CAN JUP RALLY AGAIN?🚨 | JUPITER PRICE PREDICTION & NEWS 2024!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
D_Jeff schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Tijdens de 36k EUR dip niets gekocht? :p
Nee, stom he.
Toen dacht ik: ik heb ingekocht voor rond 39/40k, nu is het 36k, waarom zou ik er nog meer in stoppen om dan vervolgens naar 33k te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Matthias87 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:36:
[...]

Het kan vriezen en het kan dooien.

In een notendop al die filmpjes.
Niemand kan de toekomst voorspellen, overigens een NL’er in dat filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58

tomtom901

Moderator General Chat
Matthias87 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:36:
[...]

Het kan vriezen en het kan dooien.

In een notendop al die filmpjes.
Als je erin zit om te traden, dan maakt het ook niet uit of de koers stijgt of daalt, dan speel je gewoon mee op de wave. Daarom zijn die filmpjes vaak, als X gebeurt, dan is de reward op een short beter met target Y. Als A gebeurt dan long met target B.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:06
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:04:
[...]

Kan je een samenvatting geven?
Dat doet Ome Dan wel :)

Gewoon effe kijken als je zit te Kleine joh opt werk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Ik ben echt een YT verslaafde. Alles kan je daar vandaan halen. Maar dat soort hobby technisch analisten is alles behalve leerzaam

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:35:
[...]

Nee, stom he.
Toen dacht ik: ik heb ingekocht voor rond 39/40k, nu is het 36k, waarom zou ik er nog meer in stoppen om dan vervolgens naar 33k te gaan :+
Om dan een nieuwe dca te doen. Simpel. :) Ik heb meer moeite met een dca op een hoger prijs niveau. Mijn regel is simpel. Dipt een token die ik bezit voor de long term run onder entry is bijkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Ik hou het graag makkelijk zonder de mening van Youtubers. Buy target staat voor JUP op de 0.618. (rond $0,38) Komt ie daar niet dan next one. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:22
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9racrl4gwlm51.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 23:10
El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:24:
@Egeau Kan je in cijfers duidelijk maken hoeveel jouw methode (ook de mijne sinds 1 jan '24) je heeft opgeleverd ten opzichte van DCA?

Ik heb nu zes keer ingelegd, waarvan 1x het doelbedrag (de eerste inleg), 2x erboven en 3x eronder. Ik kom nu op een gemiddelde aankoopkoers (in euro's) van 39077, waar dat met DCA 39135 zou zijn geweest (0,15% besparing). Niet schokkend dus, maar hoe langer je erin zit hoe groter dit verschil vermoed ik..?
Hi, ik zal geen cijfers delen omdat ik geen boormachine wil tegenkomen maar ik kan wel een screenshot posten van het verloop van deze methode. Hier kan je zien dat ik nu op het punt ben aangekomen dat de waarde van mijn BTC dubbel zo veel is als dat er in Euro is ingestoken. Nu komt hopelijk het leuke stuk dat ik er steeds wat vaker ook geld uit kan trekken en als dat bruine lijntje op 0 staat dan is de investering er uit + de waarde van BTC is nog steeds 2x mijn inleg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NCR69dPXLfgjPhg3BU4FOxMS7u4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PdPnLsgSRTnc4FJeEqXUeZM0.png?f=fotoalbum_large

Enfin; ik vond het niet meer dan logisch dat ik in het begin vooral veel geld moest storten aangezien ik anticipeerde op een markt die nog wel een poosje slecht ging. Ik weet ook niet of nu nog starten met deze methode de meest succesvolle is maar dat is natuurlijk achteraf makkelijk roepen.

Je hebt in ieder geval een plan wat je weerhoudt om allemaal 'rare' emotionele aankopen/verkopen te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Egeau schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Ik weet ook niet of nu nog starten met deze methode de meest succesvolle is maar dat is natuurlijk achteraf makkelijk roepen.

Je hebt in ieder geval een plan wat je weerhoudt om allemaal 'rare' emotionele aankopen/verkopen te doen
Tof overzicht! Resssssspect :)

Nu ermee starten, gisteren ermee starten, morgen ermee starten, het doet er niet toe.

DCA werkt idd omdat het er de emotie uit haalt. Enige kanttekening is dat deze methode financieel vooral iets oplevert is als de markt veel fluctueert. Als er een simpele lijn van A naar B loopt, voegt het alleen qua discipline iets toe.
Maar goed, ook dat kan handig zijn, omdat je het dan kan automatiseren en het minimale tijd kost. Eenmaal aanzetten, nooit meer omkijken, fulltime meme's posten in de slowchat.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
Egeau schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:12:
[...]
Ik weet ook niet of nu nog starten met deze methode de meest succesvolle is maar dat is natuurlijk achteraf makkelijk roepen.

Dank voor je inzichten! Gemiddelde aankoopkoersen zeggen IMHO overigens niets over hoeveel coins je hebt en of dat de moeite waard is voor iemand met een boormachine om langs te komen. Misschien leg je slechts €5 per maand in..

Wat betreft je opmerking over 'nu nog starten met deze methode' ben ik het niet helemaal met je eens. Ja het is altijd beter jaren geleden gestart te zijn en dat heb ik ook gedaan, alleen tot de jaarwisseling met een andere methode (DCA). De vraag moet in eerste instantie zijn wil je op dit moment nog inleggen. Mijn antwoord daarop is ja. Wat is voor mij dan de beste methode met de kleinste kans om door emotie beïnvloed te worden en enigszins van koerswisselingen te profiteren? Mijn antwoord daarop is deze methode.

Is diep in de bearmarkt starten zoals jij met deze methode beter? Ja, maar dat geldt ook voor DCA en de meeste, zoniet alle, andere strategieën. Ik heb al een heel mooi bedrag in BTC geDCA't en sta ruim in de winst. Ik hoef in deze fase niet zo nodig meer vol in te leggen, dus als de koers nu alleen nog maar omhoog gaat en ik dus minder mag inleggen, hoor je mij niet klagen.

Daarnaast vind ik het aan deze methode wel leuk dat je iets meer 'feeling' met de koers krijgt. Als DCA hodl'er moet je natuurlijk periodiek blind inleggen en mag de koers geen invloed op je hebben. Bij onze methode ben ik blij als de koers zakt (ik mag extra inleggen) en blij als de koers stijgt (mijn winst neemt toe). Altijd grote blij!
El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:24:

Edit: nog even een controle gedaan op de huidige BTC prijs. Als die hetzelfde blijft, hoef ik maandag nog maar 70% van mijn doelbedrag in te leggen. Ik heb dan 10,7% goedkoper ingekocht dan met de DCA strategie. Bovenstaand bedrag valt gewoon niet zo positief uit omdat ik 2x onder en 3x boven het doelbedrag heb ingelegd, dat middelt elkaar uit..

[ Voor 20% gewijzigd door El Caballero op 08-02-2024 14:35 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:29:
Ik ben klaar. Laatste restje van de leveraged pot is weg (al een paar dagen overigens) doordat ik WEER te ongeduldig was. Verdiende loon, terecht, klaar en over nu. Vanaf nu DCA en een spot accountje met minder dan een trade per dag, leveraged traden is gewoon niet goed voor me. Misschien spot ook wel niet. Overall sta ik over de afgelopen jaren niet meer in de plus op gebied van sats en dat is echt kwalijk vind ik, totaal onnodig.

Edit: ETH overigens wel dik in de plus, en gok eens: daarmee heb ik niet leverage getraded en alleen dmv spot mijn positie langzaamaan uitgebreid. Duidelijk verhaal dus.

Mijn langlopende leveraged long positie, zoals ik die een paar jaar geleden voor ogen had, had ook prima gekund, ik heb zelfs nog even een long open gehad vlak na de dip onder 16k. Deze bullrun wordt voor mij de bullrun van 'had ik maar..' denk ik. Niet zo dramatisch dat ik nu een groot deel van mijn pf kwijt ben hoor, maar het had zoveel meer kunnen zijn met wat meer zelfdiscipline. Lessen leren en volgende bullrun een nieuwe poging wellicht? :+
Het is tegenwoordig ook niet meer makkelijk traden nu het kanaal van A87 offline is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
When Donderdag Dip ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o68XcZYkbfqli9FWShB4XAIHWjU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/miACDvPMO8G5Y6H4BtE9oHme.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Not! over een klein uurtje Pompende donderdag :P

En anders zit ik ernaast…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:12:

[...]

Edit: nog even een controle gedaan op de huidige BTC prijs. Als die hetzelfde blijft, hoef ik maandag nog maar 70% van mijn doelbedrag in te leggen. Ik heb dan 10,7% goedkoper ingekocht dan met de DCA strategie. Bovenstaand bedrag valt gewoon niet zo positief uit omdat ik 2x onder en 3x boven het doelbedrag heb ingelegd, dat middelt elkaar uit..
Wat is het verschil als je alles had gehodld?

Eigenlijk vergroot je dus het inlegbedrag met jouw manier, om later sats te verkopen, om zodoende het inlegbedrag omlaag te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BEAM doet het een beetje te goed. Daarom werkt lumpsum beter voor mij. Word ongeduldig van DCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:45:
BEAM doet het een beetje te goed. Daarom werkt lumpsum beter voor mij. Word ongeduldig van DCA.
Ja die gaat lekker, hup, door naar de 0.02!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Vraagje voor de traders onder ons. Als je een sell target hebt vastgesteld, en je ziet dat een munt heel hard die richting op gaat, laat je je sell target dan staan, of pas je het aan naar boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zet de 45k babe maar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:40:
[...]

Wat is het verschil als je alles had gehodld?
Dat probeer ik bij @Egeau te ontfutselen. Die doet dit al veel langer dan ik.

Ik heb nu 6x ingelegd dit jaar op koersen van 38754, 40069, 39197, 37786, 39166, 39837, dus gemiddeld 39135. Maar omdat onze strategie ervoor zorgt dat je iets meer koopt als de koers laag is, en iets minder koopt als de koers hoog is, heb ik daar nu gemiddeld 39077 voor betaald.
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:40:
[...]
Eigenlijk vergroot je dus het inlegbedrag met jouw manier, om later sats te verkopen, om zodoende het inlegbedrag omlaag te krijgen?
Bij onze methode bepaal je vooraf met welke waarde (in EUR/USD) je BTC bag elke dag/week/maand moet stijgen. Als de BTC koers stijgt, hoef je dus minder in te leggen om op dat doelbedrag te komen. Als de koers daalt, moet je meer inleggen. Als ik mag inleggen voer ik de BTC koers in in mijn Excel sheet en dan wordt mij verteld hoeveel ik moet inleggen (of opnemen) om op het doelbedrag uit te komen. Buy low, sell high, maar dan volledig zonder emotie. Egeau doet dit al zolang, en het bullseizoen zit mee, dat de stijgende koers ervoor zorgt dat zijn doelbedrag overschreden wordt. Dus mag hij die overschrijding opnemen en daarmee is zijn inleg gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Voor volgende week :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BAM! Daar gaatie!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:50
POV: Je handelt in euro’s.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:45:
You and me both brother. Ik was begonnen met een shitcoin porto, met doel DCA. Maar als ik geld over heb kan ik het niet in euro's aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:59:
Bij onze methode bepaal je vooraf met welke waarde (in EUR/USD) je BTC bag elke dag/week/maand moet stijgen. Als de BTC koers stijgt, hoef je dus minder in te leggen om op dat doelbedrag te komen. Als de koers daalt, moet je meer inleggen. Als ik mag inleggen voer ik de BTC koers in in mijn Excel sheet en dan wordt mij verteld hoeveel ik moet inleggen (of opnemen) om op het doelbedrag uit te komen. Buy low, sell high, maar dan volledig zonder emotie. Egeau doet dit al zolang, en het bullseizoen zit mee, dat de stijgende koers ervoor zorgt dat zijn doelbedrag overschreden wordt. Dus mag hij die overschrijding opnemen en daarmee is zijn inleg gezakt.
Ik ben op een gegeven moment gestopt met bijhouden van kopen aangezien dit teveel tijd koste. Met niet verkopen heb je een dike jump aan de rechterkant. Er zit meer FIAT in, maar ook meer sats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N60Ox1pOtZMIlATG7K0Gze6MOOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NWRSF2aAFiswxWYG4DVzIPfv.png?f=user_large

In deze fase van de market vraag ik me af verkopen iets toevoegt. Ik wil juist van de FIAT af :+

Het plaatjes iets vertekend omdat ik vanaf 16k de inleg verdubbelde.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 08-02-2024 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
donderdag dipsdag?

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Hoe gaat het met je short @Taro?
Don't short the king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:38
Normaal is het toch donderdag dipdag? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:09:
Don't short the king.
Taro de nieuwe capo? :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Blijft link range traden met leverage in deze range.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:50
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:09:
Don't short the king.
Niet naar de bekende weg vragen:
- Met winst gesloten;
- Met de winst een 50x long geopend op BTT;
- Van de oorspronkelijke inleg een windmolen en miner gekocht die gecombineerd 5 BTC per uur oprochelt;
- De winst van BTT afgeroomd en 39 pallets IPA gekocht;
- Barkie op straat gevonden;

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Wat is het stil hier...

45K!

Edit: sorry, dit is NK...

[ Voor 30% gewijzigd door WhySoSerious op 08-02-2024 15:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:13:
[...]

Niet naar de bekende weg vragen:
- Met winst gesloten;
- Met de winst een 50* long geopend op BTT;
- Van de oorspronkelijke inleg een windmolen en miner gekocht die gecombineerd 5 BTC per uur oprochelt;
- De winst van BTT afgeroomd en 39 pallets IPA gekocht;
- Barkie op straat gevonden;
_O- Zo gaat dat idd altijd met hem. Domme vraag van mij. Had het beter aan @YES kunnen vragen maar die heeft zijn liquidatie mailtje alweer gehad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWRxYdsGT76U8efz-IM_pMtmVw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UIk0wriEqrqkZONNhrKSFg6p.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:16:
[...]

_O- Zo gaat dat idd altijd met hem. Domme vraag van mij. Had het beter aan @YES kunnen vragen maar die heeft zijn liquidatie mailtje alweer gehad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBoV5C1LrS_NKTNc2hnwVPT313c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BWER84t559Ja83S6TbhosikN.gif?f=user_large
@Skrunsies help me ook ff hier aub!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 23:10
El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:12:
[...]

Dank voor je inzichten! Gemiddelde aankoopkoersen zeggen IMHO overigens niets over hoeveel coins je hebt en of dat de moeite waard is voor iemand met een boormachine om langs te komen. Misschien leg je slechts €5 per maand in..
Ben het eens met heel je bericht! Ik had inderdaad prima de gemiddelde aankoopwaarde kunnen vermelden. Had de vraag denk ik niet helemaal goed gelezen maar mijn gemiddelde aankoopprijs is 20.429 euro over die periode

P.s. ik weet dat handelen in euro's een soort van doodzonde is hier maar voor nu was dit wel het makkelijkste qua bijhouden in Excel :+

[ Voor 10% gewijzigd door Egeau op 08-02-2024 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 08:56
WhySoSerious schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:15:
Wat is het stil hier...

45K!

Edit: sorry, dit is NK...
Nu omhoog, straks omlaag? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Caballero
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:07:
In deze fase van de market vraag ik me af verkopen iets toevoegt. Ik wil juist van de FIAT af :+
Heel logisch en ik denk zelf ook de juiste beslissing op dit moment, dus ik ga absoluut niet zeggen dat je iets fout doet. Maar het is in mijn mening wel een beslissing die je op emotionele basis neemt. Je vraagt je af of dit het juiste moment is, zeg je al. Dat is waar het bij veel mensen fout gaat. Ik weet het zeker wanneer ik extra moet inleggen of zelfs mag opnemen. Dat kost me een stuk rendament ten opzichte van perfect inkopen op de bodem en alles verkopen op de ultieme piek, maar de emotie is er wel volledig uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Daarom nooit op je werk vertellen dat je iets met crypto doet. Ik zou die mensen meteen ontslaan als ik de baas zou zijn. Je weet dat de hersencapaciteit ergens aanders naartoe vloeit.

In de bear zijn het harde werkers en kun je op ze aan. Dat is maar een paar maanden per 4 jaar helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Lekkere donderdag dipdag zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Klopt. En dan weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

USA gaat nu pas open ;) lets see ...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb een pluk ASTR gekocht.... hodl maar weer....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:32:
Ojee. Hier komt het commentaar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UtLz8eqRXrLHvMI23KJUrZZyHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1nQ8SeAYzbAxGWX9S87NEsPn.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
* YES nadat zijn laatste beetje leveraged PF kapot geliquideerd wordt en hij er luchtig over probeert te doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7iocaZe7TXDKzB4WJUjjLqCC38=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9aZjcRxcqGNahohhWToHoEkK.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:33:
[...]

* YES nadat zijn laatste beetje leveraged PF kapot geliquideerd wordt en hij er luchtig over probeert te doen
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68aXV7qflGRzivWPkJtZuqwuY3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/j6EQ8DVS52CvDaLvmrL001kl.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:32:
Dat is die nieuwe stablecoin toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:33:
[...]

[Afbeelding]
:(:) Genoeg kansen met spot kopen en hodl!
Top ergen augustus 2025 - november 2025? Time is on your side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
Egeau schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:21:
[...]

Ben het eens met heel je bericht! Ik had inderdaad prima de gemiddelde aankoopwaarde kunnen vermelden. Had de vraag denk ik niet helemaal goed gelezen maar mijn gemiddelde aankoopprijs is 20.429 euro over die periode
En dan is het vooral interessant als we dat kunnen vergelijken met wat je aankoopkoers in DCA geweest was? (als je van iedere aankoop de aankoopkoers in Excel hebt staan, gewoon alle cellen selecteren en kijken wat het gemiddelde is)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Genieten dit. Alle shorters kapot rekt geliquideerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Leeft @Ngangatar eigenlijk nog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:38:
[...]

Haha nog fraaier, mijn laatste restje is op een long geliquideerd. Belachelijk leverage en een kleine nachtelijke retrace was voldoende. Als die positie de nacht had overleeft had ik nu wellicht de horlepiep gedanst om over een maand of wat alsnog iets nog dommers te doen en toch geliquideerd te worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:38:
[...]

_O- Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/ydZw9EXVSQKQhPBVDm/200w.gif?cid=82a1493bln2ep0h2d9qfjw2ux5e8ph14n9miqvj7lindbtlc&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:39:
[...]

Haha nog fraaier, mijn laatste restje is op een long geliquideerd. Belachelijk leverage en een kleine nachtelijke retrace was voldoende. Als die positie de nacht had overleeft had ik nu wellicht de horlepiep gedanst om over een maand of wat alsnog iets nog dommers te doen en toch geliquideerd te worden :+
Ok dat is ook een kunst in een bullmarket.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:40:
[...]

Ok dat is ook een kunst in een bullmarket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQEOqfYbkkB8iih6Wu1R1PfK78c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ErJCzJbO4r1CdWZVoe5Fw3Ub.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://rattibha.com/storage/meta_images/1676494515157475330_1.png?updated=may22

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38
En @Malarky en @Jedi_Pimp

Las ik ook altijd graag hoe die tegen de markt aankijken (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:43:
[...]

En @Malarky en @Jedi_Pimp

Las ik ook altijd graag hoe die tegen de markt aankijken (y)
@Jedi_Pimp is ook rekt door Benjamin Cowen. En hij heeft er nog voor betaald ook. :+
Hoop ook dat zijn zakje GDAG niet te groot was en of tijdig maatregelen heeft genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:46:
[...]

@Jedi_Pimp is ook rekt door Benjamin Cowen. En hij heeft er nog voor betaald ook. :+
Hoop ook dat zijn zakje GDAG niet te groot was en of tijdig maatregelen heeft genomen.
Ja dat was nog een aardige glijbaan naar beneden maar eigenlijk is dit wel het moment om te kopen. KAS ook weer sterk. Maar ik kijk even nergens naar voor ik domme dingen ga doen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:48:
[...]

Ja dat was nog een aardige glijbaan naar beneden maar eigenlijk is dit wel het moment om te kopen. KAS ook weer sterk. Maar ik kijk even nergens naar voor ik domme dingen ga doen _O-
Ik blijf erbij dat het scammers zijn. Als je zo'n project neerzet dan ben je daar trots op en neem je de mensen daarin mee. Laat die gehuurde ruimte zien met de rigs. Wanneer ze binnenkomen met de pakketdienst, hoe ze worden opgebouwd etc etc.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sol staat gewoon 10% in de plus over 7 dagen.

Eigenlijk wel vreemd aangezien ze maar 6 dagen online waren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:54:

Blijft toch typisch crypto om dit soort praktijken niet af te straffen. Just another buying opportunity.

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 08-02-2024 15:59 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:54:

Als ie niet online is, kan er ook niet verkocht worden.

Afbeeldingslocatie: https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/d6a/dc7/4a5001b7beea096457f480c8808572428b-09-roll-safe.rsquare.w400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Volgende op Bitvavo Activated :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/axelar/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVfb3qSSQrV61jZvJlmn1MAct9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RzbDEJDCEpVL5FsYpYhT3nQG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door Gipsy King op 08-02-2024 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:56:
[...]

Blijft toch typisch crypto om dit soort praktijken niet af te straffen.
Of wel keihard, maar in ieder geval totaal onvoorspelbaar. Ik had wat buy orders gezet en toe steeg de boel, gekkigheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Voor wie in COTI zit. Ze zijn goed op weg in hun transitie naar een ''privacy-centric L2 on Ethereum''.
Mainnet verwacht Q4 2024

https://medium.com/cotine...een-achieved-593f845470b9

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 08-02-2024 16:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Astar heeft echt een prachtige chart. Consolideert nu al een tijdje in een prachtige range. Dat wordt vast een mooie breakout. Gelijk maar door de oude ATH en in price discovery gaan. Op de bekende Youtube kanalen nog steeds geen woord over Astar. Dat krijg je als een project geen betaalde shillers inhuurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQuid6hXFA02UpVqL7qenhC-XkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fNbFb1CvQjrsGii7Ebncpf1N.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 154 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!