Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:18:
Ik zit echt met een enorm dilemma... Eergisteren mijn horloge laten vallen, glas kapot. Krijg 140 Euro van de verzekering terug, maar een nieuwe kost 599 Euro. En eigenlijk wil ik dan de duurdere versie van 899 Euro.
Aan het begin van de bearmarket had ik nu die dure gekocht. Maarja, voor dat bedrag kan je veel shitcoins kopen die x30 gaan en dan heb ik straks een smartwatch voor de prijs van een Rolex. Ik kan ook plakband op het glas doen en die 140 Euro in shitcoins steken. Of ik steek die 140 Euro in shitcoins én verkoop het horloge voor ergens tussen de 1 INJ en 1 SOL. Kijk ik in de bearmarket wel weer naar een nieuwe.
Wat zouden jullie doen?
Ik zou netjes de verzekeringsmaatschappij inlichten dat je het opgelost hebt met een plakbandje en het verzekeringsgeld niet nodig hebt. Waarom zou je dat claimen als je het niet gebruikt?
Serieus, ik zou gewoon lekker het horloge kopen dat je wilt hebben. Je hebt al genoeg crypto. Dat gaat echt geen verschil maken. Een shitcoin meer of minder merk je echt niet op het totaalresultaat. Wel als je er over nadenkt. Een horloge heb je iedere dag plezier van als je erom geeft.
Als je het goed wilt aanpakken verkoop je je huis en ga je iets huren zodat je de overwaarde in DYM kunt gooien en er een kasteel voor kunt terugkopen. Dat zet zoden aan de dijk!
Dat was hier het plan als we richting de 36k /32k gingen. Nu een ander moment kiezen om het om te zetten. Of alles in COIN investeren. Had ik dat maar gedaan want die staat vandaag +8%. Het rendament van een jaar stonks
[
Voor 14% gewijzigd door
Coldcat op 08-02-2024 19:55
]