[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.040.014 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:18:
Op de bekende Youtube kanalen nog steeds geen woord over Astar. Dat krijg je als een project geen betaalde shillers inhuurt.
De enige echte Astar shiller zit verstopt in deze SC :+
Maar weet niet of het nou een voor- of nadeel is dat er weinig wordt geshilled. Kan zijn dat bij een mooie prijsexplosie het vanzelf breder wordt opgepakt, maar betaalde roeptoeters helpen vaak toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
JPS schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:22:
[...]

De enige echte Astar shiller zit verstopt in deze SC :+
Maar weet niet of het nou een voor- of nadeel is dat er weinig wordt geshilled. Kan zijn dat bij een mooie prijsexplosie het vanzelf breder wordt opgepakt, maar betaalde roeptoeters helpen vaak toch wel.
Het is 100% beter als een project uit eigen kracht de weg omhoog vindt. Vaak worden die betaalde shillers betaald met tokens. Dus die shillen ze dan onder hun volgers om ze vervolgens op diezelfde volgers te kunnen dumpen. Betaalde Youtubers zijn echt de rotte appels van crypto. En als een project de top 20 binnenkomt dan wordt het vanzelf opgepakt en benoemd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ja ik stoor me ook mateloos aan die opportunistische roeptoeters dus zal principeel niet in dergelijke muntjes stappen. Maar als je puur voor de gains gaat dan is de kans op een x50 met zulke troep groter dan met een degelijk project.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3QScqjKkcGAOjyxXPsmmEjVBj0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ddhJyvDiXVt46mBdVxtTW1R0.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
JPS schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:36:
Ja ik stoor me ook mateloos aan die opportunistische roeptoeters dus zal principeel niet in dergelijke muntjes stappen. Maar als je puur voor de gains gaat dan is de kans op een x50 met zulke troep groter dan met een degelijk project.
kans op -99% is ook 99%

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:14
Hmm portfolio ATH vandaag denk ik, niceeee

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:55
Zit ik hier in de crypto SC "Shill your own bags" :?
Juist, ons samballeke. Mis er hier nog wel een aantal van vorige bull. Ali Baba en z'n 40 rovers? Of zit die al lang ergens te rentenieren in z'n grot?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:45

Coldcat

HODL

JPS schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:36:
Ik kan me daar ook mateloos aan ergeren. Soms is er wel goede content waar je wat van opsteekt. Echter is het merendeel bezig met sluikreclame. Helemaal met het weggeven van gratis coins :r :r

Het begint gewoon te kriebelen bij dat soort lui. Jammer genoeg trappen er veel mensen blind in die troep. Hier mag de wetgeving wat mij betreft wel een stuk stricter op zijn om Henk en Ingrid te beschermen voor manipulatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4zUTRtDHa0jU05hGWD_PTidYXM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hTZwUjIIGK1n9UpP5JIiJTKt.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:17

Vanaf 3:08 mooie analyse van hoe hard de BTC ETFs gaan.. Zelfs als ze de rest van het jaar op slechts 25% van het huidige tempo doorgaan, dan nog hebben ze dit jaar een behoefte van 4,5x het aantal bitcoins dat er dit jaar nog gemined gaat worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:48:
[...]

Ik kan me daar ook mateloos aan ergeren. Soms is er wel goede content waar je wat van opsteekt. Echter is het merendeel bezig met sluikreclame. Helemaal met het weggeven van gratis coins :r :r

Het begint gewoon te kriebelen bij dat soort lui. Jammer genoeg trappen er veel mensen blind in die troep. Hier mag de wetgeving wat mij betreft wel een stuk stricter op zijn om Henk en Ingrid te beschermen voor manipulatie.

[Afbeelding]
haha! Zo volgde ik af en toe iemand onder de naam Corne Marchant. Woont lekker in Spanje met zijn verdiende Crpyto centjes. Had laatst een seminar over de 10 best coins waarmee je zeker weten x100 zou gaan in de komende bull market. Op het einde van de seminar kwam het er op neer dat je voor 100en euro's een soort abbo bij hem moest kopen en dan zou je de informatie krijgen. hahahaha.. Wat een gasten zijn het!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Wie verkloot jullie algoritme dat je bij zulke drek uitkomt dan? Jullie laten zeker de vrouw, of de kinderen op je profiel...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

technoaddict schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:51:
[...]

haha! Zo volgde ik af en toe iemand onder de naam Corne Marchant. Woont lekker in Spanje met zijn verdiende Crpyto centjes. Had laatst een seminar over de 10 best coins waarmee je zeker weten x100 zou gaan in de komende bull market. Op het einde van de seminar kwam het er op neer dat je voor 100en euro's een soort abbo bij hem moest kopen en dan zou je de informatie krijgen. hahahaha.. Wat een gasten zijn het!
Hij heeft z'n centen niet verdient met crypto maar met het uitmelken van Henk & Ingrid die iets met crypto doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:26:
[...]

Het is 100% beter als een project uit eigen kracht de weg omhoog vindt. Vaak worden die betaalde shillers betaald met tokens. Dus die shillen ze dan onder hun volgers om ze vervolgens op diezelfde volgers te kunnen dumpen. Betaalde Youtubers zijn echt de rotte appels van crypto. En als een project de top 20 binnenkomt dan wordt het vanzelf opgepakt en benoemd.
Wen RMRK moon :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
technoaddict schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:51:
[...]

Die gast is nog erger dan Michaël van de Poppe. Eigenlijk moeten ze zo'n gast als Corne in Spanje opzoeken en zijn poten breken. Wat een slechte calls geeft deze man zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:53:
Wie verkloot jullie algoritme dat je bij zulke drek uitkomt dan? Jullie laten zeker de vrouw, of de kinderen op je profiel...
Grapjas, die zijn al lang verpand. De bull komt er aan dus tja, alles in magische internetmuntjes. :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:18:
Astar heeft echt een prachtige chart. Consolideert nu al een tijdje in een prachtige range. Dat wordt vast een mooie breakout. Gelijk maar door de oude ATH en in price discovery gaan. Op de bekende Youtube kanalen nog steeds geen woord over Astar. Dat krijg je als een project geen betaalde shillers inhuurt.

[Afbeelding]
omdat ASTR zo mooi in deze range zit dacht ik idd: ik koop toch nog een plukje bij.... mocht deze range 23 februari nog hebben dan gaat er weer een deel fiat % ook weer in..... dan ietsje minder ETH (BTC blijft onveranderd)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
Wat gaaf dat Charles aan hem een interview wil geven, geen tijd om het nu te bekijken, morgen ff doen,, heb jij wel het hele filmpje bekeken?

Gelijk een Solana Diss in de 1e 10min mooi man :D

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 08-02-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als BTC zo mooi het voortouw omhoog neemt moet ik altijd denken aan:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:59:
Als BTC zo mooi het voortouw omhoog neemt moet ik altijd denken aan:

[YouTube: Clouseau - Daar gaat ze]
Btc ik kan niet zonder jou btc...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Die gast is nog erger dan Michaël van de Poppe. Eigenlijk moeten ze zo'n gast als Corne in Spanje opzoeken en zijn poten breken. Wat een slechte calls geeft deze man zeg.
Hij zit vast voor een green screen op een zolderkamer in Ommen ofzo. Met een glas aanmaaklimonade en een rietje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Vergeet dat project maar. Kan er van alles over zeggen. Volg ze nog steeds in de Telegram. Heel erg jammer want hun NFT tech is echt next level. Alleen voegt de RMRK token niets toe aan het hele project. Die CEO twittert de koers omlaag. Heeft een schijt hekel aan Amerikanen. Heeft Amerikanen ook uitgesloten uit principe om die token te kunnen kopen. Etc Etc. Maar nogmaals de tech is indrukwekkend als NFT's je interesseren. De toepassingen van de tech in games zijn eindeloos. Maar het rare is dat andere projecten slechte kopieën maken in de vorm van EIP's i.p.v. de bestaande RMRK ERC standaard te gebruiken. Deze zijn dan veel van hetzelfde maar missen een aantal unieke features. Dergelijke projecten gebruiken dan veel funds uit hun eigen DAO voor research en ontwikkeling terwijl ze het wiel opnieuw uit proberen te vinden.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Hij zit vast voor een green screen op een zolderkamer in Ommen ofzo. Met een glas aanmaaklimonade en een rietje.
Hahahhaa idd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:43:
[...]

En @Malarky en @Jedi_Pimp

Las ik ook altijd graag hoe die tegen de markt aankijken (y)
Ik tag @Ngangatar eigenlijk alleen zodat ik hem uit kan maken voor boomer :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
Precies dit. En daarna weer een stukje omlaag waarschijnlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Persoonlijk kijk/luister ik helemaal geen crypto filmpjes of podcasts meer.

Vaak toch hetzelfde verhaaltje of nog erger uit eigenbelang.

Dit filmpje gaat wel vaak op repeat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dBAlmCzRfgQ2bN01iyZTwxFNLU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bdR9nGlHphQoVWWp5QRe7rV7.gif?f=user_large

Gewoon lekker je eigen onderzoek doen en het belangrijkste is hier toch wel bekend.

Zoveel mogelijk Bitcoin en of Ethereum verzamelen.

En shitcoins op een mooi punt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Alpina schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:37:
Persoonlijk kijk/luister ik helemaal geen crypto filmpjes of podcasts meer.

Vaak toch hetzelfde verhaaltje of nog erger uit eigenbelang.

Dit filmpje gaat wel vaak op repeat:

[Video: F1 - Pure V10 Sound At Monaco]

[Afbeelding]

Gewoon lekker je eigen onderzoek doen en het belangrijkste is hier toch wel bekend.

Zoveel mogelijk Bitcoin en of Ethereum verzamelen.

En shitcoins op een mooi punt verkopen.
Marlboro
Shell
Fosters reclame, wat tegenwoordig verboden is ofzo :z

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:17

Darrell

Fiat moonboy

Daar komt de donderdagdip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:53:
[...]

Marlboro
Shell
Fosters reclame, wat tegenwoordig verboden is ofzo :z
Vroegah was alles beter...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb nog nooit een boek gelezen. Bij meer dan 3 alinea's haak ik meestal snel af
Misschien voel ik me daarom hier ook wel thuis op de slowchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Ik haat long x 37.5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 17:57:
Ik heb nog nooit een boek gelezen. Bij meer dan 3 alinea's haak ik meestal snel af
Misschien voel ik me daarom hier ook wel thuis op de slowchat.
Toch denk ik dat je van goud tot Bitcoin wel interessant vind @Gelukszoekr .

Maar als je echt nooit leest misschien weer niet.
Ik weet niet of er er een luisterboek van is :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alpina schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:14:
[...]

Toch denk ik dat je van goud tot Bitcoin wel interessant vind @Gelukszoekr .

Maar als je echt nooit leest misschien weer niet.
Ik weet niet of er er een luisterboek van is :')
Binnenkort maar eens halen. Heb hem eerder langs zien komen.

Voor @Gelukszoekr

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 08-02-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Voor iederen met TIA vergeet niet je ALT te claimen. (helaas heb ik zelf geen TIA. Geen idee waarom ik die gemist heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:57

BeyondThunder

Lost Lightning

Over YT Crypto gasten die ik graag kijk kan ik enkel Guy van CoinBureau noemen.
Maar ook Guy heeft nu een heel premium model gelanceerd, vind ik jammer.
Ik snap dat hij geld moet verdienen, maar volgens mij heeft al geld zat in Crypto

Oja, er er moest natuurlijk een lekker wijf bij....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
BeyondThunder schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:30:
Over YT Crypto gasten die ik graag kijk kan ik enkel Guy van CoinBureau noemen.
Maar ook Guy heeft nu een heel premium model gelanceerd, vind ik jammer.
Ik snap dat hij geld moet verdienen, maar volgens mij heeft al geld zat in Crypto

Oja, er er moest natuurlijk een lekker wijf bij....
ik vind haar mega irritant, die stem van haar is niet om aan te horen ;(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18-09 17:08
Zoveel ASTR shill hier. Maar Bybit biedt nog geen spot ASTR aan? Alleen maar perpetual?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nog niks veranderd in cryptoland zie ik.
Slux dumpt zijn BTC en BTC staat even later op weer 45k :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCaZn8CArwt9hoVswjuxuykzLHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nWcs8gmGoZpdzCh7S07k7HJm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Durpstick schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:39:
Zoveel ASTR shill hier. Maar Bybit biedt nog geen spot ASTR aan? Alleen maar perpetual?
je kan het spot kopen bij Kraken of Crypto.com

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja, Coinbureau is inhoudelijk best wel goed. Maar de nieuwe dingen zoals de club en tetten zijn ruk wat mij betreft.

Satoshi radio doet het wel leuk de laatste tijd. Er zit wat meer structuur in. Maar waarschijnlijk te inhoudelijk en traag voor de meeste mensen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:09:
Hoe gaat het met je short @Taro?
Don't short the king.
Fijn dat je het vraagt en bedankt voor je interesse.

De stop loss is gisteravond al geraakt, 23 USD verlies, dat is minder dan de helft van de long die ik daarvoor sloot en vanochtend een long geopend die inmiddels lekker in de plus staat.

Bij jou alles goed met ASTR? Hoop dat het verlies van de afgelopen dagen je niet teveel raakt.

Groetjes.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De vlaming
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-09-2024
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:54:
Ja, Coinbureau is inhoudelijk best wel goed. Maar de nieuwe dingen zoals de club en tetten zijn ruk wat mij betreft.

Satoshi radio doet het wel leuk de laatste tijd. Er zit wat meer structuur in. Maar waarschijnlijk te inhoudelijk en traag voor de meeste mensen
Wel jammer dat het tinfoil-hatgehalte van coinbureau merkbaar gestegen is de laatste maanden.

Quamfy since '20, chemfy since '23 --- you can't spell crypto without cry

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:02:
[...]

De stop loss is gisteravond al geraakt, 23 USD verlies, dat is minder dan de helft van de long die ik daarvoor sloot en vanochtend een long geopend die inmiddels lekker in de plus staat.

Bij jou alles goed met ASTR? Hoop dat het verlies van de afgelopen dagen je niet teveel raakt.

Groetjes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0w2apk-UNUYOBy6LnNJKCxeBxYg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XyavwBJ6Pvlb12HTckjndNAS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:02:
[...]

Groetjes.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19
Slux schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:39:
Nog niks veranderd in cryptoland zie ik.
Slux dumpt zijn BTC en BTC staat even later op weer 45k :(

[Afbeelding]
Jij bent ook niks veranderd zie ik, gelukkig maar.. Kom je in het parabolische gedeelte weer wat vaker langs? *;

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit echt met een enorm dilemma... Eergisteren mijn horloge laten vallen, glas kapot. Krijg 140 Euro van de verzekering terug, maar een nieuwe kost 599 Euro. En eigenlijk wil ik dan de duurdere versie van 899 Euro.

Aan het begin van de bearmarket had ik nu die dure gekocht. Maarja, voor dat bedrag kan je veel shitcoins kopen die x30 gaan en dan heb ik straks een smartwatch voor de prijs van een Rolex. Ik kan ook plakband op het glas doen en die 140 Euro in shitcoins steken. Of ik steek die 140 Euro in shitcoins én verkoop het horloge voor ergens tussen de 1 INJ en 1 SOL. Kijk ik in de bearmarket wel weer naar een nieuwe.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 08-02-2024 19:20 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen horloge.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 16:25
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:18:
Ik zit echt met een enorm dilemma... Eergisteren mijn horloge laten vallen, glas kapot. Krijg 140 Euro van de verzekering terug, maar een nieuwe kost 599 Euro. En eigenlijk wil ik dan de duurdere versie van 899 Euro.

Aan het begin van de bearmarket had ik nu die dure gekocht. Maarja, voor dat bedrag kan je veel shitcoins kopen die x30 gaan en dan heb ik straks een smartwatch ter waarde van een Rolex. Ik kan ook plakband op het glas doen en die 140 Euro in shitcoins steken. Of ik steek die 140 Euro in shitcoins én verkoop het horloge voor ergens tussen de 1 INJ en 1 SOL. Kijk ik in de bearmarket wel weer naar een nieuwe.

Wat zouden jullie doen?
Ik zou geen horloge omdoen en waarschijnlijk die 140 euro stukslaan op een obscure alt na wat geshill ervan gezien te hebben in de slowchat. Ik kijk wel op mijn telefoon als ik de tijd wil weten. Of ik vraag het aan een ander, da's nog goedkoper. Gierige vrek die ik ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Aan het begin van de bearmarket had ik nu die dure gekocht. Maarja, voor dat bedrag kan je veel shitcoins kopen die x30 gaan en dan heb ik straks een smartwatch ter waarde van een Rolex. Ik kan ook plakband op het glas doen en die 140 Euro in shitcoins steken. Of ik steek die 140 Euro in shitcoins én verkoop het horloge voor ergens tussen de 1 INJ en 1 SOL. Kijk ik in de bearmarket wel weer naar een nieuwe.

Wat zouden jullie doen?
Plakband 100%. Moet je nagaan wat die trap van @wispe straks kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19
Op de spaarrekening.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:50
Aan het begin van de bearmarket had ik nu die dure gekocht. Maarja, voor dat bedrag kan je veel shitcoins kopen die x30 gaan en dan heb ik straks een smartwatch voor de prijs van een Rolex. Ik kan ook plakband op het glas doen en die 140 Euro in shitcoins steken. Of ik steek die 140 Euro in shitcoins én verkoop het horloge voor ergens tussen de 1 INJ en 1 SOL. Kijk ik in de bearmarket wel weer naar een nieuwe.

Wat zouden jullie doen?
Je kan geen koersen of wallet zien op je rolex toch? Een smartwatch om af te rekenen met je CC met crypto cashback is dan de enige rede om er toch een te nemen lijkt me :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:45
mayhem schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:54:
Vraagje voor de traders onder ons. Als je een sell target hebt vastgesteld, en je ziet dat een munt heel hard die richting op gaat, laat je je sell target dan staan, of pas je het aan naar boven?
Split & DCA

Dus een deel alsnog in de verkoop laten gaan en een deel behouden.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Of @Taro je kijkt even op marktplaats voor een buitenkansje. Ik zat met die roeimachine in de maag van 1100 euro. Daarna marktplaats even in de gaten gehouden. En daar stond ie ineens. 6 maanden gebruikt en nog 2,5 jaar garantie van wat oudere mensen. Voor iets meer dan de helft 575 op kunnen halen na een goed gesprek. Dat voelde als een goede trade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Wat zouden jullie doen?
Geen horloge dragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
Nieuw horloge kopen, hoe ga je anders de top kunnen timen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:21:
[...]

Plakband 100%. Moet je nagaan wat die trap van @wispe straks kost.
Volgende week komen ze :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Verkopen, aandeeltje van Lamborghini op de kop tikken en verkopen als alle SC’ers hun eigen Lambo gekocht hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:56:
[...]

omdat ASTR zo mooi in deze range zit dacht ik idd: ik koop toch nog een plukje bij.... mocht deze range 23 februari nog hebben dan gaat er weer een deel fiat % ook weer in..... dan ietsje minder ETH (BTC blijft onveranderd)
Eingelijk he… moet jij alleen BTC kopen. Is een publiek geheim, maar toch.
Gewoon een andere uit je horlogedoos pakken. Je hebt er toch wel meerdere? En de volgende keer een seiko skx kopen, dingen zijn vrijwel onverwoestbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Wat zouden jullie doen?
De 140 euro van de verzekering swappen naar btc

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik zou mezelf afvragen waarom je überhaupt een horloge nodig denkt te hebben. Zonder spullen heb je ook niet deze kopzorgen.

Lang leve minimalisme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:26:
Of @Taro je kijkt even op marktplaats voor een buitenkansje…
Horlogeforum.nl en dan Horlogemarkt.
Daar heb ik goede ervaringen mee.

Maar wat een grappig dilemma! Ik ‘ken’ je als iemand van de ratio, die goed op de centen let én die van een tientje een ton kan maken… kDacht dat dit dan een nobrainer zou zijn.

Zelf loop ik al een jaar rond zonder horloge omdat ik te lam ben om het goede bandje te orderen…

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kaF0-UW3pXBM0x4TH2SIAja6984=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgmCm4ae4M0iZKfryyx4eCHk.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is stiekem gewoon Taro! gelukkig heb je je andere sieraden nog

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35

Wat zouden jullie doen?
Af en toe verwennen mag toch ook wel? Tuurlijk een horloge van 10 euro geeft ook perfect de tijd weer. Ws wil je iets specials en dit kost duurder, zijn ook zat horloges die meer waard worden naar verloop van tijd, die van 899 betwijfel ik. Vraag je vooral af draag ik het veel? is het de prijs waard? Of pleur ik nog wat in munten en verdien straks een dikker horloge wat naar verloop van tijd toch meer waard word. Keuzes…. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:57

BeyondThunder

Lost Lightning

Fuck Horloges.
Waarschijnlijk stuitert jouw PF met duizenden per dag op en neer je laat geen traan om een shitcoin die rekt gaat of een leverage trade die mislukt.
En dan piepen om een horloge van een paar SOL?

Tenzij dat ding echt emotionele waarde, in de prullenbak (of marktplaats ermee)

Zeg ik, die net 5 zware houten balken heeft verkocht voor 25 euro. 20 euro winst.
Op een een of andere manier geeft dat meer voldoening dan een +5% op een shitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
BeyondThunder schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:41:
[...]

Zeg ik, die net 5 zware houten balken heeft verkocht voor 25 euro. 20 euro winst.
Op een een of andere manier geeft dat meer voldoening dan een +5% op een shitcoin.
Nogal wiedes, 400% winst op $WOOD is beter dan +5% op $SHTCN

Maktub

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypto f*ckt echt met je hersenen. Ik overweeg op dit moment zelfs om mijn hele DeGiro aandelen pf om te zetten in BTC & ETH omdat het voor geen meter opschiet. En ik twijfel over een bedrag voor een horloge waarover ik voorheen geen seconde zou hebben nagedacht... :X

Die 140 Euro gaat in shitcoins en ik blijf wel even rondlopen met een barst in het scherm, schrale atser...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:48:
Crypto f*ckt echt met je hersenen. Ik overweeg op dit moment zelfs om mijn hele DeGiro aandelen pf om te zetten in BTC & ETH omdat het voor geen meter opschiet. En ik twijfel over een bedrag voor een horloge waarover ik voorheen geen seconde zou hebben nagedacht... :X

Die 140 Euro gaat in shitcoins en ik blijf wel even rondlopen met een barst in het scherm, schrale atser...
Zit je niet gewoon in een midlife crisis ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:49:
[...]

Zit je niet gewoon in een midlife crisis ?
Dat is helemaal correct.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
Heeft @WhySoSerious die Ducati nog te koop?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

horloge is zo 1990. Nouja na 2000 werd een soort mode ding voor onzekere paupers.

Dus of gewoon een ding uit de 1 euro bak van de action/ kruidvat of niets en die 140 euro in shitcoins stoppen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
hahaah jezus man, dat was 5 jaar terug toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat zouden jullie doen?
Ik zou netjes de verzekeringsmaatschappij inlichten dat je het opgelost hebt met een plakbandje en het verzekeringsgeld niet nodig hebt. Waarom zou je dat claimen als je het niet gebruikt? :+

Serieus, ik zou gewoon lekker het horloge kopen dat je wilt hebben. Je hebt al genoeg crypto. Dat gaat echt geen verschil maken. Een shitcoin meer of minder merk je echt niet op het totaalresultaat. Wel als je er over nadenkt. Een horloge heb je iedere dag plezier van als je erom geeft.

Als je het goed wilt aanpakken verkoop je je huis en ga je iets huren zodat je de overwaarde in DYM kunt gooien en er een kasteel voor kunt terugkopen. Dat zet zoden aan de dijk!
Crypto f*ckt echt met je hersenen. Ik overweeg op dit moment zelfs om mijn hele DeGiro aandelen pf om te zetten in BTC & ETH omdat het voor geen meter opschiet.
Dat was hier het plan als we richting de 36k /32k gingen. Nu een ander moment kiezen om het om te zetten. Of alles in COIN investeren. Had ik dat maar gedaan want die staat vandaag +8%. Het rendament van een jaar stonks |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 08-02-2024 19:55 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verkoop gewoon je hele crypto pf, koop een echte auto op benzine zoals een Porsche, zet je giro pf langzaam weer over naar crypto en gas op die lolly, oh ja vergeet niet je wederhelft in te ruilen voor een jong mokkeltje ;)

Als je nog tips nodig hebt dan hoor ik het wel, ben er net zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Slux schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:55:
[...]

Uit de crypto?
Ik las zoiets. Waarom eigenlijk? En waar laat je de fiat?

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 08-02-2024 19:57 ]

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:55:
[...]

Verkoop gewoon je hele crypto pf, koop een echte auto op benzine zoals een Porsche, zet je giro pf langzaam weer over naar crypto en gas op die lolly, oh ja vergeet niet je wederhelft in te ruilen voor een jong mokkeltje ;)

Fijn dat je er weer bent Slux, jij denkt tenminste buiten de box :)

Zag dat je tegenwoordig op een sloepje met batterijen ipv onder een brug woont? Mooie upgrade man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52

Wat zouden jullie doen?
Er is nog een andere optie, namelijk niet akkoord gaan met het voorstel van de verzekeraar. Het is namelijk een voorstel. Horloges worden niet minder waard, sterker nog, vaak worden ze meer waard.
Al geldt dit wellicht niet voor een smartwatch, maar die zijn sowieso niet stijlvol.
Investeer je geld in een goede alt naar keuze (INJ of whatever). Schrijf dit in je digitale agenda, en verkoop deze exacte hoeveelheid op deze datum in 2025. De waarde die je dan hebt bepaalt wat je voor horloge gaat kopen. Ben je moon, koop een super dikke watch. Ben je rekt, ga naar de Action voor transparante plakband.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MrMrq schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:57:
[...]

Uit de crypto?
ja precies.....en zeker rond deze tijd?
het is nu juist schrale atser spelen en al je fiat geld die je overhoudt aan einde vd maand in shitcoins +bitcoin/ETH drukken!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrMrq schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:57:
[...]

Uit de crypto?
Voor een paar uurtjes, die paar centjes die ik heb staan gewoon nog op de exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18-09 17:08
Horloge? Voor de tijd of...? Wat? Heb je geen veel te overpriced Iphone daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Wat heb je dan in hemelsnaam voor een blue chips :x Plug Power en ViaPlay?
Hier gaan indexfondsen en DeGiro best hard sinds november. Met name die laatste sinds 1-jan (wat meer tech-georienteerde ETF's daar staan).

Op DeGiro bijna uit het rood na 3 jaar :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:15
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:54:
Die kun je dan wel weer makkelijk op 1,5x afspelen op Spotify, klinkt verbazingwekkend 'normaal' bij hen. Herbert en Daniël staan dan goed op stoom maar bij de Satoshi boyz hoor je het niet eens.

Ik kijk helemaal geen crypto YT (of X of wat dan ook). Crypto is lezen en luisteren. YT is voor comedy, wetenschap en Colin Furze tunnels
Ik dacht dat ze al geweest waren?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Don Guacamole schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Er is nog een andere optie, namelijk niet akkoord gaan met het voorstel van de verzekeraar. Het is namelijk een voorstel. Horloges worden niet minder waard, sterker nog, vaak worden ze meer waard.
Al geldt dit wellicht niet voor een smartwatch, maar die zijn sowieso niet stijlvol.
Investeer je geld in een goede alt naar keuze (INJ of whatever). Schrijf dit in je digitale agenda, en verkoop deze exacte hoeveelheid op deze datum in 2025. De waarde die je dan hebt bepaalt wat je voor horloge gaat kopen. Ben je moon, koop een super dikke watch. Ben je rekt, ga naar de Action voor transparante plakband.
Succes.
Maar op een smartwatch kan je wel een BTC-ticker tonen B-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Haha nee gek, die is 3 jaar geleden oid al verkocht.
Is nu een Lamborghini waard...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
El Caballero schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 16:50:
[YouTube: 🚀 Wen Bitcoin Supply Crunch: IA Math Predictions!📈]
Vanaf 3:08 mooie analyse van hoe hard de BTC ETFs gaan.. Zelfs als ze de rest van het jaar op slechts 25% van het huidige tempo doorgaan, dan nog hebben ze dit jaar een behoefte van 4,5x het aantal bitcoins dat er dit jaar nog gemined gaat worden..
Wel weer extreem jammer dat ie volledig op zijn bek gaat met die 90 dagen regel. Klopt geen ene jota van. Wel opvallend want meestal is het wel van exact data. Maar hier gaat ie echt volledig fout. Gok dat ie 9 maanden bedoelt na en 90 dagen voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 19:57:
[...]

Fijn dat je er weer bent Slux, jij denkt tenminste buiten de box :)

Zag dat je tegenwoordig op een sloepje met batterijen ipv onder een brug woont? Mooie upgrade man.
Ben nooit echt weg geweest lees regelmatig mee ;)

Hahaha, ja klein sloepje van een paar meter past net niet in de haven daar :*)
Nee was het maar zo, dat sloepje kan ik niet betalen, agm accus zijn inmiddels vervangen voor die lifepo4 dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WhySoSerious schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:01:
[...]

Wat heb je dan in hemelsnaam voor een blue chips :x Plug Power en ViaPlay?
Hier gaan indexfondsen en DeGiro best hard sinds november. Met name die laatste sinds 1-jan (wat meer tech-georienteerde ETF's daar staan).

Op DeGiro bijna uit het rood na 3 jaar :')
Ik had +33% op $TSLA in de afgelopen periode op de laatst aangekochte batch, maar dat is eergisteren verdampt, sta daar nu break even. Gelukkig wel een mooie winst behaald op de batch daarvoor, maar toch jammer.

Verder verspreid over 3 ETF's, vooral de S&P 500 pot doet het lekker met +13,7% over de afgelopen periode, maar dat is natuurlijk niets vs BTC over diezelfde periode en wat er hopelijk de komende 1-2 jaar nog aankomt.

Ik klaag ook verder niet, maar het mag allemaal wel wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WhySoSerious schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:03:
[...]

Maar op een smartwatch kan je wel een BTC-ticker tonen B-)
Exact, dat heb ik dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Smartwatch dumpen voor een mooie automaat.
Dikke tech en veel meer swek dan een smartwatch.
Kan ook zomaar een onbetaalbaar erfstuk worden voor je kind(eren).

(En mogelijks ook in waarde appreciëren maar daar zou ik niet op rekenen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik denk dat het tijd wordt iets te organiseren zodat we kunnen stemmen op wat de $100k babe moet worden. De tijd begint te dringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:07

NeoflexNL

Forever young

Wat is er mis met een barst in het scherm? I got you..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOxk6uYCvsdxiRNQ-KRTst95rG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JP3d0mIO0MSo2QM51IqltlyO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik sloop die kut smartwatches om de paar maanden omdat ik gewoon te laks ben om 'm af te doen als ik ga klussen of iets.. ik koop ook geen nieuwe meer. Voor mij nooit een Rolex..

Ohja, boomerstonks. Ik sta vanaf vandaag eindelijk weer in de plus met Adyen *O*

Sowieso een mooi groen dagje weer vandaag

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

Good good, let the...

Ach, ik kocht een paar weken terug een mobiel van €1000 en bedacht me dat dat bedrag over een jaar minstens het tienvoudige gaat zijn. En m'n huidige apparaat doet het nog prima.
Koop gecanceld.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mijn beste aandelen zijn Unilever, Intel en NN Group, toen die woekerpolis gebeuren in het nieuws was mooi in die dip gekocht :)

nothing stops this train

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
140 Euro ingelegd, wat mij betreft kan de trein vertrekken d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVWXbR6Jq1HkvZ2v20OyVIwSeWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AxGOFqhiXe6WEpq7p8tgFxv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zie hier waarom ik een trap van 7k heb gekocht en geen een van 2k.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:19:
[Afbeelding]
De wereld is veranderd, mensen betalen tegenwoordig voor een tia terwijl vroeger niemand er één wilde hebben

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
Wispe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:26:
[...]

Zie hier waarom ik een trap van 7k heb gekocht en geen een van 2k.
Bull trap.
Straks ga je er alleen maar langs naar beneden.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:19:
[Afbeelding]
TIA is ook een mooie voor de speculatie.
Celestia is a modular data availability (DA) network that securely scales with the number of users, making it easy for anyone to launch their own blockchain. Rollups and L2s use Celestia as a network for publishing and making transaction data available for anyone to download.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egoRYAPRmIhFDUG3e9rzzwaqycE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NXSQxq5IKYia35m0cSDX2EGE.png?f=user_large

Echter met zo'n dikke grafiek en een plek #25 op CMC terwijl de coin al vollop in de hype zit laat ik hem toch maar liggen. Er is vollop hype rond de munt, en een actie op STRD voor 100% APR. Vaak gaat dat niet lang goed. Maar nu staat de bull voor de deur.

Afbeeldingslocatie: https://www.business2community.com/wp-content/uploads/2017/03/emperor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-09 19:28
Coldcat schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:33:
[...]

TIA is ook een mooie voor de speculatie.

[...]

[Afbeelding]

Echter met zo'n dikke grafiek en een plek #25 op CMC terwijl de coin al vollop in de hype zit laat ik hem toch maar liggen. Er is vollop hype rond de munt, en een actie op STRD voor 100% APR. Vaak gaat dat niet lang goed. Maar nu staat de bull voor de deur.

[Afbeelding]
Hmm, ik ben er wel ingestapt, gewoon een voorgevoel :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/amhESu5G2BqUBwGM20SU8X53GCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXJL5LIljvIitSP1uN0n2gPS.jpg?f=fotoalbum_large

Zo kan het ook mensen.

Pa @Gelukszoekr met zus @Gelukszoekr!

Kun je nagaan als ze het het in SOL hadden gestopt. Dan konden ze vier keer op vakantie. Het geld ligt echt op straat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1i19dld52gUeRsHH7bM6JJTDdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4Z0qmwdvZNaFS4ROCNbDqn9.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 155 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!