Holy shit. Een hoop Quant orders zijn bij mij geraakt. Nu hopen dat het goed gaat aflopen. Wish me luck
https://snipboard.io/yZRaCd.jpg
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 20:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 20:23 ]
Ik doe ook mee. Bij elke fiat airdrop een DCA.Gelukszoekr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:08:
[...]
Zekers. Gestopt met Bitcoin. Maar elke euro die ik overhoud gaat in shitcoins nu
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is de bedoeling van buy orders toch?_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:15:
Holy shit. Een hoop Quant orders zijn bij mij geraakt. Nu hopen dat het goed gaat aflopen. Wish me luck
Ja toch, de laatste lootjes om de portfolio moonproof te makenzwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:16:
[...]
Ik doe ook mee. Bij elke fiat airdrop een DCA.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is waar. Het gekke is dat het alleen bij Kraken lijkt te zijn gedipt tot $91. Bij Binance is het in orde.zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:17:
[...]
Dat is de bedoeling van buy orders toch?
[ Voor 12% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 20:22 ]
_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:15:
Yep. En na de halving ga ik rustig door. Komen genoeg nieuwe tokens uit. Only up season. Zonde om je overtollige euros van je salaris op je rekening te houden.Gelukszoekr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:17:
[...]
Ja toch, de laatste lootjes om de portfolio moonproof te maken
Dan heb je een cadeautje gekregen._Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:18:
[...]
Dat is waar. Het gekke is dat het alleen bij Kraken lijkt te zijn gedipt tot $91. Bij Binance is het in orde.
Prijs is overigens weer hersteld, dus winst
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
LOL. Door delisting op Binance?_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:12:
Uiteindelijk toch wel een mooie cryptodag. Alleen jammer dat ik gisteren geen Monero heb ingeslagen rond de $100...
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja inderdaad. Wist je het niet?
[ Voor 25% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 21:43 ]
Heb het maar half gevolgd. Je kon sowieso niet meer handelen erin op Binance, dus ik begrijp niet heel goed wat dit toevoegt. Of was het Europees vs nu wereldwijd?_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:40:
[...]
Ja inderdaad. Wist je het niet?
Het kan wel lonen om dagelijks de top 100 coins even te chekken...
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Volgens mij voor Binance wereldwijd. Maar op andere exchanges is het er nog wel...Th1x4nG schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:43:
[...]
Heb het maar half gevolgd. Je kon sowieso niet meer handelen erin op Binance, dus ik begrijp niet heel goed wat dit toevoegt. Of was het Europees vs nu wereldwijd?
Heb al m'n Monero de deur uitgestampt aan $178 (opgepikt rond 140). Hiervoor nog een Kucoin accountje moeten maken om naar USDT te zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 21:48 ]
Even een vlugge sjor eraan neemt niemand je kwalijk.anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:12:
[...]
nein, zakken zijn al meer dan een jaar goed gevuld
Ik denk inderdaad niet dat privacy coins een kans op slagen hebben._Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:46:
[...]
Volgens mij voor Binance wereldwijd. Maar op andere exchanges is het er nog wel...
Ik weet ook niet echt of het toekomst heeft. Privacycoins hebben het niet makkelijk. Maar voor een snelle winst was het wel mooi geweest. Maargoed: ik had het helaas laten schieten.
Idd en het is nu nog rustig dus niemand die het merkt.WhySoSerious schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Even een vlugge sjor eraan neemt niemand je kwalijk.
Blijft altijd wel wat aan je handen plakken als je daar geweest bent...Darrell schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:54:
[...]
Idd en het is nu nog rustig dus niemand die het merkt.
[Afbeelding]
@sjorremans al helemaal nietWhySoSerious schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Even een vlugge sjor eraan neemt niemand je kwalijk.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kruidvat zit gelukkig vaak binnen handbereik van de Bruna.WhySoSerious schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:55:
[...]
Blijft altijd wel wat aan je handen plakken als je daar geweest bent...
_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:12:
Uiteindelijk toch wel een mooie cryptodag. Alleen jammer dat ik gisteren geen Monero heb ingeslagen rond de $100...
nothing stops this train
nothing stops this train
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Vertel dan ook even waarom.elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:13:
OCEAN in de gaten houden
Vanwege de zeespiegel? 😬
Hoop dat je een goede SL gezet hebtTaro schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:16:
Bitcoin short geopend, nu zal die groene face ripping god candle wel volgen....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Interessante technologie. Hebben een partership met Mercedes Benz: https://connectivity.mercedes-benz.com/ en de TA laat zien dat een uitbraak aanstaande is. Ook ligt er weer een AI hype in het vooruitschiet.
Jazeker, ik gok/hoop op een wick:anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:31:
[...]
Hoop dat je een goede SL gezet hebt![]()
Mijn long loopt uiteraard nog steeds
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:16:
Bitcoin short geopend.
Had het idee om tot de zomer via DCA in te blijven leggen, maar vind het tegelijkertijd ook wat onwerkelijk.zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:21:
[...]
Yep. En na de halving ga ik rustig door. Komen genoeg nieuwe tokens uit. Only up season. Zonde om je overtollige euros van je salaris op je rekening te houden.
Trust me when I say this is only the beginning.
elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:32:
[...]
Interessante technologie. Hebben een partership met Mercedes Benz: https://connectivity.mercedes-benz.com/ en de TA laat zien dat een uitbraak aanstaande is. Ook ligt er weer een AI hype in het vooruitschiet.
Genoeg redenen?
Hey grapjas!RelBel80 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:39:
Grapjas waar op de gelinkte site zie ik OCEAN terug? TA zie ik niks bijzonders, kan je dat toelichten? Ben jij degene die hypes kan voorspellen?
[...]
Dus zelf al all-in en nu zieltjes nodig om je dromen te realiseren?elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:42:
[...]
Hey grapjas!Niet? Acentrik is een data marktplaats die is gecreëerd door Ocean Protocol, kijk de whitepaper er maar op na. In de TA zie ik een bullish signalen. En ja, hypes zijn interessant. AI heeft al een kleine hype gemaakt in crypto, wanneer de volgende gaat komen valt niet direct te zeggen, maar dat ie gaat komen is voor mij een gegeven.
Haha, het enige wat ik gezegd heb is dat jullie OCEAN in de gaten konden houden. Vervolgens krijg ik kritiek dat ik met een onderbouwing moet komen. Kom ik met een onderbouwing, krijg ik vervolgens kritiek dat ik voor eigen parochie preek.Taro schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:42:
[...]
Dus zelf al all-in en nu zieltjes nodig om je dromen te realiseren?
Je spreekt je hoop uit, dat is geen onderbouwing.elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:44:
[...]
Haha, het enige wat ik gezegd heb is dat jullie OCEAN in de gaten konden houden. Vervolgens krijg ik kritiek dat ik met een onderbouwing moet komen. Kom ik met een onderbouwing, krijg ik vervolgens kritiek dat ik voor eigen parochie preek.
Dan koop je toch lekker niet
Best hoor. xxxTaro schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:45:
[...]
Je spreekt je hoop uit, dat is geen onderbouwing.
Als je vindt dat op basis van de TA een uitbraakt volgt, dan post je dus een TA.
Nu is het gewoon een ouderwetse shill in een vorm waar we hier allergisch voor zijn zoals je merkt.
elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:42:
[...]
Hey grapjas!Niet? Acentrik is een data marktplaats die is gecreëerd door Ocean Protocol, kijk de whitepaper er maar op na. In de TA zie ik een bullish signalen. En ja, hypes zijn interessant. AI heeft al een kleine hype gemaakt in crypto, wanneer de volgende gaat komen valt niet direct te zeggen, maar dat ie gaat komen is voor mij een gegeven.
Ik denk dat de samenwerking als volgt is uit te leggen: De CEO van de betreffende coin heeft van zijn winsten een Mercedes gekocht. Zo werkt het doorgaans.RelBel80 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:50:
Op de home site van https://acentrik.io/ wordt Ocean ook niet benoemd en uiteraard kunnen de makers van Ocean in de whitepaer benoemen dat ze een bepaalde connectie hebben, maar die met Mercedez lijkt wel heel ver weg. Dus je Shilled die coin gewoon, geef het gewoon toe.
[...]
Omdat jij zelf (blijkbaar) niet in staat bent de whitepaper te lezen zal ik speciaal voor jou een afbeelding bijvoegen.RelBel80 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:50:
Op de home site van https://acentrik.io/ wordt Ocean ook niet benoemd en uiteraard kunnen de makers van Ocean in de whitepaer benoemen dat ze een bepaalde connectie hebben, maar die met Mercedez lijkt wel heel ver weg. Dus je Shilled die coin gewoon, geef het gewoon toe.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door elpee op 07-02-2024 22:53 ]
Meelopen is super cool!Alpina schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:54:
Yo boys heb nu een coin. Kan hem nu nog niet prijsgeven maar denk binnen dit en een paar weken wel (ligt aan de koers)
Samenwerking met Lada schijnbaar, is verder niet op de site terug te vinden maar zal aan de AI bot liggen.
Ohja ook AI uiteraard!
TA lijkt me niet nodig when number only goes up?
Dus kopen! Of koop niet maar dan have fun staying poor enzo.
DYOR!
Laters
Meh:Taro schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:52:
[...]
Ik denk dat de samenwerking als volgt is uit te leggen: De CEO van de betreffende coin heeft van zijn winsten een Mercedes gekocht. Zo werkt het doorgaans.
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 07-02-2024 23:03 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Rendament is het enige wat teltAlpina schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:54:
Yo boys heb nu een coin. Kan hem nu nog niet prijsgeven maar denk binnen dit en een paar weken wel (ligt aan de koers)
Samenwerking met Lada schijnbaar, is verder niet op de site terug te vinden maar zal aan de AI bot liggen.
Ohja ook AI uiteraard!
DYOR!
Laters
Reported!Alpina schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:54:
Ohja ook AI uiteraard!
DYOR!
Laters
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
thanks reuseaapje!resusaapje schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:02:
[...]
Hey psst, je naam is foutief gespeld. Het moet zijn: "Juist"
elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:53:
[...]
Omdat jij zelf (blijkbaar) niet in staat bent de whitepaper te lezen zal ik speciaal voor jou een afbeelding bijvoegen. [Afbeelding]
Hier nog een direct linkje naar de whitepaper: https://support.acentrik.io/api/v1/attachments/1986
Doei
''Deze block Cain gebruikt?'' OCEAN is een ERC-20 token, fyi.RelBel80 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:08:
Dit kan ik waarderen, 1 van de 3 argumenten kan ik valide verklaren. De vraag is uiteindelijk in hoeverre Mercedes daadwerkelijk deze block Cain gebruikt(al kan ik me er een usercase op voorstellen van bv gebruikte onderdelen). Helaas is het document niet echt nieuw? Dus waarom dit vandaag hier benoemen en niet in dec 2023? Blijven de overige 2/3 over.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door elpee op 07-02-2024 23:16 ]
elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:10:
[...]
''Deze Block Cain?'' OCEAN is een ERC-20 token, fyi.
Jij kan je ''usercase op voorstellen van bv gebruikte onderdelen?''Nee is goed!
Dit verbaast me niets. Ik ook niet van jou ;-)
Speltip 7: Wees vriendelijk, reageer niet op de man.elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:14:
[...]
Dit verbaast me niets. Ik ook niet van jou ;-)
Ja hoor. Als mensen een beetje weten waar ze over praten, dan graag inhoudelijk.resusaapje schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:18:
[...]
Speltip 7: Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
Does niet zo arrogant. Je zit hier in de Tweakers Slowchat. Hier kom je voor de meme's. En om een beetje iets op te steken van anderen. Niet om afgezeken te worden als je probeert mee te denken.elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:19:
[...]
Ja hoor. Als mensen een beetje weten waar ze over praten, dan graag inhoudelijk.
elpee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:32:
[...]
Genoeg redenen?
Mina!!resusaapje schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:23:
Dus. welke shitcoin zal ik nou weer eens nemen? BTC is echt de duur nu en ASTR heeft de verkeerde kleur. Ik heb 40 euro te besteden!
Van de man die ons TAO bracht tijdens de donkere dagen van de bear neem ik alles aan. All inAlpina schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:54:
Ohja ook AI uiteraard!
DYOR!
Laters
Verrek, da's waar ook. Ik heb Mina ook al eerder gehad. Alles kwijtgeraakt en toen bij de Mac een mooie baan gekregen. Kan ik deze ronde best weer overnieuw doen. Dank kerel!Mr. Unexist schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:31:
[...]
Mina!!
Zit een hele mooie M in het logo, net zoals McDonalds heeft
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 87% gewijzigd door Coldcat op 08-02-2024 06:48 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nothing stops this train
Soon, LTC ETF comingKol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 07:39:
when LTC pump? ben geen TA expert maar die gaat binnenkort......ofniet wie zal het zeggen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoe spreekt een Chinees eigenlijk Jupiter uit?
Voorgaande cycles was LTC vaak de Jomanda onder de munten, zodra die een sprint trok kwam BTC (en de rest) er achter aan.Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 07:39:
when LTC pump? ben geen TA expert maar die gaat binnenkort......ofniet wie zal het zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-02-2024 08:51 ]
hashreet is het hier he op slowchat, niet hashrateBTC100K2021 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:48:
[...]
Voorgaande cycles was LTC vaak de Jomanda onder de munten, zodra die een sprint trok kwam BTC (en de rest) er achter aan.
LTC is nog steeds nuttiger dan 99% van de andere muntjes (snel, veilig door prima hashrate), maar krijgt weinig liefde meer van de markt.
nothing stops this train
En zo wordt langzaam de top 100 gevuld met nieuwe shit!Gelukszoekr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:12:
En de volgend grote airdrop is onderweg, Wormhole.
"Wormhole has raised $225m in a funding round at a $2.5b valuation". Als je dat vertaald naar marketcap dan zou het direct in de top40 binnenkomen. Een serieuze concurrent voor de interoperability concurrenten.
Je bent te laat voor de airdrop, maar misschien iets om weer met een schuin oog in de gaten te houden. Wormhole dus, ticker W
[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 08-02-2024 08:57 ]
Ja oké ja.Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:52:
[...]
hashreet is het hier he op slowchat, niet hashrate![]()
Die trouwens op ATH staat (zowel BTC en LTC)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die is niet voor BTC hodlers.... meer voor shitcoin bagholderssh4d0wman schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:59:
Is dit nog iets voor de hardware hodl moonboys? Past gewoon een hele BTC in!
Nsfw
spoiler:
Ik was eigenlijk op zoek naar een reet, voor de ratehike meme he?
Krijg je dan een hashreet door te veel hasj te roken of wat?Kol Nedra schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:52:
[...]
hashreet is het hier he op slowchat, niet hashrate![]()
Die trouwens op ATH staat (zowel BTC en LTC)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Afgewezen op 0.5312$ zelfde als op 30-01.DutchCrownNL schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:15:
Mooie breakout poging van ADA, lijkt nog wel wat moeite te hebben met de 0.382.
Long voor nu even gesloten (op de 0.382)
Hmm, dat lijkt weinig? Komt dat door een verkrampte hodl? Na een ATH kan je toch beter alles naar stables/fiat gooien dan per se vasthouden? Niet dat ik het (sinds 2021) beter deed; verre van zelfs!mayhem schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:19:
Sinds 2017 aan het DCAen, HODLen en af en toe wat leuke trades doen met winst uit de HODL (is het dan nog HODLen?)
Resultaat: [Afbeelding]
In procenten lijkt het misschien weinig, maar in absolute getallen is het toch erg fijn.resusaapje schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:29:
[...]
Hmm, dat lijkt weinig? Komt dat door een verkrampte hodl? Na een ATH kan je toch beter alles naar stables/fiat gooien dan per se vasthouden? Niet dat ik het (sinds 2021) beter deed; verre van zelfs!
Maar DCA aanvullen met VA wil ik dit keer toch wel gaan toepassen:
Dollar Cost Averaging and Value Averaging
Target — We target growing our Bitcoin position by $100 every month. So in month 1 our target position is $100, in month 2 $200, in month 3 $300, and so on.
Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $100 worth of Bitcoin to add to the position.
Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $100 worth of Bitcoin to reduce the position.
BootjeVaren schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:38:
[...]
Hoe spreekt een Chinees eigenlijk Jupiter uit?
[YouTube: Belgian beer Jupiler publicity China Eastern Reclame bier]
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 08-02-2024 09:47 ]
Ha, ja 200% winst bij 1 miljoen inzet is niet mis. Ik moet nog evenmayhem schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:37:
[...]
In procenten lijkt het misschien weinig, maar in absolute getallen is het toch erg fijn.
VA is wel een dingetje ja, daar ga ik me eens in verdiepen. Thanks.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik doe dit sinds 1-8-22 en lijkt tot nu toe prima uit te pakken. Geeft rust omdat je een vaste strategie hebt.resusaapje schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:29:
[...]
Hmm, dat lijkt weinig? Komt dat door een verkrampte hodl? Na een ATH kan je toch beter alles naar stables/fiat gooien dan per se vasthouden? Niet dat ik het (sinds 2021) beter deed; verre van zelfs!
Maar DCA aanvullen met VA wil ik dit keer toch wel gaan toepassen:
Dollar Cost Averaging and Value Averaging
Target — We target growing our Bitcoin position by $100 every month. So in month 1 our target position is $100, in month 2 $200, in month 3 $300, and so on.
Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $100 worth of Bitcoin to add to the position.
Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $100 worth of Bitcoin to reduce the position.
De vraag is: kan Lewis Hamilton Max bijhouden?iceblack24 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:07:
[...]
De echte vraag is, als je het mij vraagt: kan ADA Bitcoin bijhouden?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq