Bedankt man op deze vroege morgen! Lekker de FOMO aanwakkeren. We zouden toch nog naar de 38k gaan, met een wick naar de 36k? En als het echt los ging naar de 32k?
Kijkend naar de koers staan we nog rond de 43k. Nooit meer kopen onder de 40k? Dat doet pijn in m'n hart.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zag gister een bericht dat een wick naar de 33k 19 miljard USD aan liquidaties oplevert. Dus wie weet.Coldcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:03:
[...]
Bedankt man op deze vroege morgen! Lekker de FOMO aanwakkeren. We zouden toch nog naar de 38k gaan, met een wick naar de 36k? En als het echt los ging naar de 32k?
Kijkend naar de koers staan we nog rond de 43k. Nooit meer kopen onder de 40k? Dat doet pijn in m'n hart.
USDT gaat veel via het TRON netwerk las ik. Staat ook op m'n lijst om wat van op te pikken mocht er een dip komen. Echter alweer bijna op de ATH.Matthias87 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:12:
TRON levert mij al aardig wat pegels op laatste tijd, gaat maar door!
Ken ik niet maar maakt me nieuwsgierig.oNo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 07:54:
Iemand any news voor (Space) ID
Toch wel een leuk pumpje van 0.28 naar 0.51.
Voor Digital ID heb ik goede verwachtingen van CHEQD.
Quamfy since '20, chemfy since '23 --- you can't spell crypto without cry
Meestal als dat gezegd wordt, staan we ergens +1%. Maar -3%, really?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Sleeping Giant, helaas geen Tron meer hierMatthias87 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:12:
zeker! lekker laten rijpen op Kraken met staking rewardsMatthias87 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:12:
nothing stops this train
dit ja! en usdt wordt zeer veel gebruikt als bank in 3e wereld landenColdcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:20:
[...]
USDT gaat veel via het TRON netwerk las ik. Staat ook op m'n lijst om wat van op te pikken mocht er een dip komen. Echter alweer bijna op de ATH.
nothing stops this train
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
$MSTR bought another 850 #bitcoin worth $37M.#MicroStrategy now holds 190K $BTC($8.15B), and the average buying price is $31,224.
— Kyledoops (@kyledoops) 7 februari 2024
Microstrategy's profit currently sits at $2.22B.
This is DCAing on steroids. pic.twitter.com/rG47kmzfkj
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het mooie van deze is. Daar heb ik een mooi flufje van met als enige reden dat in een cycling game dat ik veel doe, er een Tron bike is. Die kan je verdienen en is een hele coole bike. Daarom heb ik deze shitcoin, prima reden dacht ikMatthias87 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:12:
Als je uitzoomt dan vraag ik me af of er überhaupt een echte dip komt. Het is geen dikke gains coin, maar wel een die gestaag over lange tijd langzaam omhoog gaat. Mooi HODL muntjeColdcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:20:
[...]USDT gaat veel via het TRON netwerk las ik. Staat ook op m'n lijst om wat van op te pikken mocht er een dip komen. Echter alweer bijna op de ATH.
[ Voor 35% gewijzigd door oNo op 07-02-2024 11:25 ]
LINK/ETH/BTC
nothing stops this train
Tron is een dikke scam met Justin Sun. Dit is de volgende die achter de tralies gaat verdwijnen. Ik blijf er ver vandaan. Kan het verder een prima netwerk zijn om USDT te verplaatsen. Maar dat zijn Solana (als het netwerk het doet) en Polygon ook. En dan in een rijtje plaatsen met LINK/ETH/BTC.Kol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:26:
TRON is here to stay! valt onder blue chips zoals
LINK/ETH/BTC
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 07-02-2024 11:31 ]
maar je hebt ook nog 2 andere die waartschijnlijk ook goed blijven doen: XRP(army) en de ADA(boys)zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:30:
[...]
Tron is een dikke scam met Justin Sun. Dit is de volgende die achter de tralies gaat verdwijnen. Ik blijf er ver vandaan. Kan het verder een prima netwerk zijn om USDT te verplaatsen. Maar dat zijn Solana (als het netwerk het doet) en Polygon ook.
nothing stops this train
Het zijn allemaal geen blue chips. Misschien dat zkSync een bluechip wordt. Maar daar is het ook nog te vroeg voor.Kol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:31:
[...]
maar je hebt ook nog 2 andere die waarschijnlijk ook goed blijven doen: XRP(army) en de ADA(boys)
zkSync.....toch die verdomde ASTR hezwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:34:
[...]
Het zijn allemaal geen blue chips. Misschien dat zkSync een bluechip wordt. Maar daar is het ook nog te vroeg voor.
nothing stops this train
Astar gaat het ook afleggen tegen zkSync.
https://zksync.io/
Hyperscalability: the Endgame
To meet web3's exponential demand, blockchains needs to scale like the Internet: processing an unlimited number of transactions without a marginal impact on security or cost. We call this property hyperscalability, and this is the ultimate goal of ZK Stack.
[ Voor 42% gewijzigd door zwembroek op 07-02-2024 11:42 ]
Is de strijd tussen optimistic en zero knowledge op ETH gestreden dan?zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:39:
[...]
To meet web3's exponential demand, blockchains needs to scale like the Internet: processing an unlimited number of transactions without a marginal impact on security or cost. We call this property hyperscalability, and this is the ultimate goal of ZK Stack.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die zkSync gaat een dikke worden. Wanneer airdrop?zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:39:
[...]

Precies voordat de bull start waarschijnlijk
https://icodrops.com/zksync/
https://cryptorank.io/ico/zksync
Niemand hier waarbij die ICO inschrijving was gelukt toch?
[ Voor 3% gewijzigd door BeyondThunder op 07-02-2024 12:33 ]
Op alle grote exchanges straks. Wel even laten afkoelen en een bodem laten vinden. Al kan dat bij een listing na de halving nog moeilijk worden.BeyondThunder schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:33:
En hoe geraken we straks aan zkSync tokens? Airdrops bij verschillende Tx-en o.i.d.?
https://icodrops.com/zksync/
https://cryptorank.io/ico/zksync
Niemand hier waarbij die ICO inschrijving was gelukt toch?
Voorheen was hun fee 2,5%, nu zijn ze gezakt naar 1,5%
619K BTC op 1 januari x 43.000 x 2,5% = 665.425.000
Stel de outflow blijft aanhouden en ze zakken dit jaar richting 250.000 BTC. Bij het huidige prijsniveau en 1,5% fee praat je over 161.250.000.
Dat is even 500 miljoen minder aan jaarlijkse inkomensten. Dan hebben ze ook nog dat akkefietje met Gemini/Bitvavo, hoe ze daar zijn opgetreden wekt ook weinig vertrouwen.
In tijden dat je kosten op alle onderdelen stijgen, lijkt mij dit geen prettige ontwikkeling voor Grayscale.
Voorheen was het niet mogelijk om zomaar uit de trust te stappen, nu kunnen investeerders makkelijk uitstappen (realisatie van winst en belasting betalen neem je dan voor lief om je geld te redden van de ondergang).
[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2024 13:01 ]
Ik doe m'n research altijd in dit topic, werkt uitstekend_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:00:
Ik doe ook mee met zkSync. Puur om de hype, zonder eigen research
@BTC100K2021 Zonder kennis te hebben van Greyscale en hun inkomsten verwacht ik niet perse dat ze in de problemen zullen komen hierdoor? In het ergste geval zullen we wat minder mensen nodig hebben die dan worden ontslagen.
[ Voor 32% gewijzigd door Nopheros op 07-02-2024 13:02 ]
Geen idee. Maar ze kunnen toch prima naast elkaar bestaan?Wiley99 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:17:
[...]
Is de strijd tussen optimistic en zero knowledge op ETH gestreden dan?
Owja dus we doen wel degelijk research op die manierNopheros schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:01:
[...]
Ik doe m'n research altijd in dit topic, werkt uitstekend
Als je inkomsten dalen met 75%, kun je niet zomaar 75% kosten schrappen in deze branche. Je organisatie en bijbehorende kosten voor het beheer van 100.000 BTC of 600.000 BTC zijn vrijwel gelijk.Nopheros schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:01:
[...]
Ik doe m'n research altijd in dit topic, werkt uitstekend
@BTC100K2021 Zonder kennis te hebben van Greyscale en hun inkomsten verwacht ik niet perse dat ze in de problemen zullen komen hierdoor? In het ergste geval zullen we wat minder mensen nodig hebben die dan worden ontslagen.
Tenzij ze voorheen jaarlijks gigantische winsten draaiden is dit een mokerslag voor Grayscale en DGC.
Ik vertrouw die Barry Silbert nog minder dan CZ.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2024 13:08 ]
Vergeet ook Starknet niet!Coldcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:17:
[...]
Die zkSync gaat een dikke worden. Wanneer airdrop?![]()
Precies voordat de bull start waarschijnlijk
Starknet is a Validity-Rollup (aka ZK-Rollup) Layer 2 network that operates on top of Ethereum, enabling dApps to massively scale without compromising on security. Starknet utilizes the power of STARK (Scalable, Transparent Argument of Knowledge) technology to ensure computational integrity. By validating off-chain transactions with advanced math and cryptography, Starknet overcomes Ethereum’s scalability limitations.
It achieves this by bundling transactions into an off-chain computed STARK proof. This proof is then submitted to Ethereum as a single transaction, resulting in significantly higher throughput, faster processing times, and much lower costs, all while retaining the robust security of the Ethereum settlement layer.
zkSync en Starknet. Daar ga ik wat Ethereum op kapot slaan. Zou mooi zijn als die listings pas komen nadat Ethereum op een $3400 of hoger zit.
Zonder weer een shitcoin te willen afzeiken, maar is het niet zo dat als deze technieken echt de toekomst zijn dat het vanzelf wel opduikt in de software van Microsoft en andere techbedrijven?zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:10:
[...]
Vergeet ook Starknet niet!
Starknet is a Validity-Rollup (aka ZK-Rollup) Layer 2 network that operates on top of Ethereum, enabling dApps to massively scale without compromising on security. Starknet utilizes the power of STARK (Scalable, Transparent Argument of Knowledge) technology to ensure computational integrity. By validating off-chain transactions with advanced math and cryptography, Starknet overcomes Ethereum’s scalability limitations.
It achieves this by bundling transactions into an off-chain computed STARK proof. This proof is then submitted to Ethereum as a single transaction, resulting in significantly higher throughput, faster processing times, and much lower costs, all while retaining the robust security of the Ethereum settlement layer.
zkSync en Starknet. Daar ga ik wat Ethereum op kapot slaan. Zou mooi zijn als die listings pas komen nadat Ethereum op een $3400 of hoger zit.
Die laten tech startups in de vorm van shitcoins lekker aanmodderen en als het echt nuttig is, implementeren ze het.
Dit hoeft een positieve prijsactie op die shitcoin niet in de weg te staan, maar dit soort ronkende teksten over de techniek is echt kroegpraat. Gemiddelde project heeft een handvol middelmatige coders aan boord, die gaan echt de wereld niet veroveren.
Wat heeft ETH na al die jaren tot op heden bereikt behalve een tokenburn om de holders tevreden te houden en het handhaven van de "nummer 2 positie"? Nummer 2 is ook de eerste van de verliezers.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2024 13:20 ]
Het beste wat TRON nu kan overkomen is dat Justin achter de tralies verdwijnt. Maar het netwerk is prima.zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:30:
[...]
Tron is een dikke scam met Justin Sun. Dit is de volgende die achter de tralies gaat verdwijnen. Ik blijf er ver vandaan. Kan het verder een prima netwerk zijn om USDT te verplaatsen. Maar dat zijn Solana (als het netwerk het doet) en Polygon ook. En dan in een rijtje plaatsen met LINK/ETH/BTC.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Het mooie van crypto is het vinden van de nieuwe hype meer niet. Het interesseert mij ook niet wat Ethereum heeft bereikt of de nummer 2 is. Net zoveel als dat het mij geen moer interesseert dat Bitcoin het beste is wat de mens ooit heeft uitgevonden.BTC100K2021 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:15:
[...]
Zonder weer een shitcoin te willen afzeiken, maar is het niet zo dat als deze technieken echt de toekomst zijn dat het vanzelf wel opduikt in de software van Microsoft en andere techbedrijven?
Die laten tech startups in de vorm van shitcoins lekker aanmodderen en als het echt nuttig is, implementeren ze het.
Dit hoeft een positieve prijsactie op die shitcoin niet in de weg te staan, maar dit soort ronkende teksten over de techniek is echt kroegpraat. Gemiddelde project heeft een handvol middelmatige coders aan boord, die gaan echt de wereld niet veroveren.
Wat heeft ETH na al die jaren tot op heden bereikt behalve een tokenburn om de holders tevreden te houden en het handhaven van de "nummer 2 positie"? Nummer 2 is ook de eerste van de verliezers.
En Ethereum heeft weer wat bereikt.
Could Ethereum be about to change forever? The Dencun upgrade is around the corner and many are wondering what it could mean for the network and the potential of $ETH. We explore today 👇👇https://t.co/sZerEe5JcO
— Coin Bureau (@coinbureau) 6 februari 2024
Die voelt zich de koning nu nadat die door een diep diep dal gegaan is.
Jah, als die nog ff 5 cent hoger wil dan ben ik mijn mooie impuls aankoop ook weer kwijt (met minimale winst..) zal ik daarna weer braaf verder gaan met BTC en ETH vergaren.

Met USDT of ETH of SOL? kon ik niks.
Gisteren voor het eerst weer eens wat betaald met BTC, Windows licentie.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Uhm ik heb wel wat meer nodig als 5 cent dus ik hoop op 10 tot 15 centAcidrain schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:21:
[...]
Jah, als die nog ff 5 cent hoger wil dan ben ik mijn mooie impuls aankoop ook weer kwijt (met minimale winst..) zal ik daarna weer braaf verder gaan met BTC en ETH vergaren.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 07-02-2024 15:21 ]
Ik ga erg slecht op onaangekondigde spontane naamswijzigingen zonder toelichting.BeyondThunder schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:57:
@zwembroek Thanks, laten we die bodem met elkaar vinden. @Taro kan er vast wel een mooie TA op loslaten straks
Ik heb onderzoek gedaan.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LCo1PeUdI7Ai7qa54siO7zmu.gif?f=user_large)
Maar ik heb niets kunnen vinden

Ik had ook nog een order staan op $0.50350, maar die is net niet geraakt...
Jup. Of niet._Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:26:
Zou $0.51 dan de bodem zijn voor JUP?
Ik had ook nog een order staan op $0.50350, maar die is net niet geraakt...
There are liquidations on both sides for $BTC but shorts are heavy.
— Kyledoops (@kyledoops) 7 februari 2024
Which one does it tap first?
1.5B worth of short positions is going to get liquidated if #bitcoin re-visits $43.7k pic.twitter.com/bSs36yoZh8
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 07-02-2024 16:37 ]
Ik ookPinsa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Uhm ik heb wel wat meer nodig als 5 cent dus ik hoop op 10 tot 15 centmaar wie weet wat Jup op lange termijn gaat doen, #moonsoon
Had 10tje ingestopt, sta nu op EUR 8,54. Dus moet nog even wat omhoog.
idd best wat volume in een kleine bandbreedte
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pump gaat redelijk lekker next target 0.78 ben benieuwd, maar morgen donderdag dus kan ook andere kant op gaanWispe schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:42:
[...]
Ik ook
Had 10tje ingestopt, sta nu op EUR 8,54. Dus moet nog even wat omhoog.
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 07-02-2024 16:04 ]
ETH is the sleeping monster and a meal which is being served to you on a silver platter.
— Kyledoops (@kyledoops) 6 februari 2024
Just 15 weeks to go for a spot ETH ETF and we already know what BTC did in its ETF saga.
ETH is surely the next big bet. 👌 pic.twitter.com/NJwqOxFVFO
[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 07-02-2024 15:55 ]
vast wel, maar ook sell the news en gaat alles richting BTC voor winstzwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:54:
Ben benieuwd of deze ook zo gaat uitspelen.
[Twitter]
[Afbeelding]
nothing stops this train
ja en ook hier, vergeet die enorme bags eth van grayschale nietKol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:57:
[...]
vast wel, maar ook sell the news en gaat alles richting BTC voor winst
doemp iet
Wacht maar. ETH flipt die boomermunt deze run.anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:58:
[...]
ja en ook hier, vergeet die enorme bags eth van grayschale niet
doemp iet
moet het nog zien. Maar ik heb in aantallen meer ETH dan BTC. Dus als ETH BTC flipt deze run, dikke prima, dan kan ik sowieso een briefje sturen naar mijn baas eind 2025 dat ze de klere kan krijgen, en al die pleuris zooi allemaal zelf maar oplostDarrell schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:00:
[...]
Wacht maar. ETH flipt die boomermunt deze run.
JUP 60 cent aangetikt!Acidrain schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:21:
[...]
Ik ga er voorlopig niet aan zitten denk ik. Als het inzakt dan koop ik weer wat bij...
Dat doe ik ook als ada 5 usd aantiktanti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:14:
[...]
moet het nog zien. Maar ik heb in aantallen meer ETH dan BTC. Dus als ETH BTC flipt deze run, dikke prima, dan kan ik sowieso een briefje sturen naar mijn baas eind 2025 dat ze de klere kan krijgen, en al die pleuris zooi allemaal zelf maar oplost
hahahaha valt mee hoor, is % gezien niet heel veel in mijn PF. En ik geloof echt wel dat ETH nog aardig wat groei potentie heeft. Heb ze ook al heel erg lang op mijn trezor staanAlpina schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:26:
Wanneer @anti elppa tevens ETH maxi is.
[Afbeelding]
JUP kon je gister voor 0,50 halen. Waarom dan nu bij een pump naar 0,60 twijfelen om te kopen? En als het inzakt naar hoeveel? Want alles boven de 0,50 heeft geen zin anders had je die 0,50 wel gekocht toch? Ik help je even over je FOMO heen goed?_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:28:
[...]
JUP 60 cent aangetikt!
Ik ga er voorlopig niet aan zitten denk ik. Als het inzakt dan koop ik weer wat bij...
En ik als Astar de $5 aantikt. Helaas heb ik dan al lang verkocht en kunnen jullie mij het gesticht in pesten.
This time it's different.Kol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:57:
[...]
vast wel, maar ook sell the news en gaat alles richting BTC voor winst
Ik weet het, dit is accumuleren, maar het voelt mega lang deze keer.
Inderdaad zeg, had een week geen koersen gekeken, en kom tot de conclusie dat ik volstrekt niks gemist heb…anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:29:
GAAAAAAP, wat is BTC saai zeg op het moment. Eigenlijk zijn we sinds begin dec al sideways aan het gaan, op her en der een wick na.
Hier en daar een lokaal pumpje en dumpje maar thats it..
Omdat er ook weer kans is op een dump na zo'n pump ga ik het nu nog niet kopen. Dat 0.50 cent de bodem is weten we nu pas en daar pas ik me op aan. FOMO is inderdaad aanwezig, maar daarnaast geloof ik dat deze coin veel meer kan doen als de bull weer aan gaat. Maar ondanks de potentie wil ik mentaal gezien niet teveel/te lang in de min staan. Dus het is een beetje zoeken naar de balans tussen die twee...zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:12:
[...]
JUP kon je gister voor 0,50 halen. Waarom dan nu bij een pump naar 0,60 twijfelen om te kopen? En als het inzakt naar hoeveel? Want alles boven de 0,50 heeft geen zin anders had je die 0,50 wel gekocht toch? Ik help je even over je FOMO heen goed?
Kwa prijs is het een beetje aanvoelen. Als het de komende dagen bijv. zijwaarts gaat (stabiel), dan kan ik het ook wel op $0.58 kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2024 17:54 ]
Maar serieus, wen moon, lambo, etc? Want ik ben het er mee eens dat dit gedreuzel echt saai is. Gaat dit echt zo blijven tot minstens de halving, mogelijk nog een tijd daarna?
Zo foutje weer herstelt, 31 jan gekocht. Gisteren stack verdubbeld (dca?) en nu een sell all_Gast_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:28:
[...]
JUP 60 cent aangetikt!
[ Voor 7% gewijzigd door Acidrain op 07-02-2024 18:21 ]
Is er een specifieke reden waarom dit al 2 dagen gebeurt?Darrell schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:02:
Dikke ethers
Bitcoin geeft toestemmingWispe schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:29:
[...]
Is er een specifieke reden waarom dit al 2 dagen gebeurt?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zoom out. Er gebeurt niets.Wispe schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:29:
[...]
Is er een specifieke reden waarom dit al 2 dagen gebeurt?
:strip_exif()/f/image/cNHZclSWzFW5Rd6piii7WYZR.jpg?f=fotoalbum_large)
Bitcoin ligt prima op schema. Boven verwachting zelfs.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
alsof btc keer naar mij luistert.....anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:29:
GAAAAAAP, wat is BTC saai zeg op het moment. Eigenlijk zijn we sinds begin dec al sideways aan het gaan, op her en der een wick na.
nu graag ff keer door de 44k heen bitte
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 07-02-2024 18:33 ]
Wat blijft het een ongelofelijk pauper bedrijf
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I see green candles.DutchCrownNL schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:37:
BTC doet poging om een paar shorts te wissen?
longterm is het up omdat fiat longterm down gaatzwembroek schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:00:
The longer the accumulation the bigger the next move. Vraag is alleen up or down.
nothing stops this train
Ik zei laatst tegen mijn zoon van 10; "Waarom spaar je het niet op, dan heb je na een jaar een grote bal die je in 1 keer op kan eten" Om een een of andere reden werd hij heel kwaad op mij.
anti elppa schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:31:
[...]
alsof btc keer naar mij luistert.....
nu graag ff keer door de 44k heen bitte
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/afqmZ9HdB0H5UGCJbCdaOwNu.gif?f=user_large)
Holesky is finalized for Deneb. Another successful upgrade!!
— terence (@terencechain) 7 februari 2024
Participation dropped by approximately 5%, which I suspect is mostly due to node operators being offline. I have not seen any bugs reported yet. https://t.co/qlrZFedAnN
Trust me when I say this is only the beginning.
Gister flufje ETH gekocht. Volgende week weer.Coldcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
Zijn hier nog mensen aan het inslaan in deze periode?
Als het nog ff lekker dipt koop ik nog wel wat maar ben wel ff klaar en tevreden met wat ik nu heb.Coldcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
Ja, tot aan de halving nog braaf dca, daarna achterover leunenColdcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hier zolang ik denk dat het hoger kan gewoon DCANeoflexNL schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:48:
[...]
Ja, tot aan de halving nog braaf dca, daarna achterover leunen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Enkel in BTC?NeoflexNL schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:48:
[...]
Ja, tot aan de halving nog braaf dca, daarna achterover leunen
Hier pak ik een paar vallende messen op. > 75% gaat in BTC via de maandelijkse DCA. Mocht het echt dippen dan heb ik schijt aan de DCA politie en gooi ik het er eerder in.
Op het moment dat we de ATH doorbreken (kan natuurlijk ook niet) dan ben ik van plan om een gedeelte van de BTC om te zetten in altcoins.
Dan blijf je je leven lang kopenSt@m schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:51:
[...]
Hier zolang ik denk dat het hoger kan gewoon DCA
Zekers, pas nadat we een nieuwe ATH hebben geprint schaal ik af qua DCA bedrag.Coldcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja, eigenlijk wel. Heb een hele poos 70/30 met Ether gedaan maar die positie vind ik eigenlijk wel best zo..
Ether en andere alts koop ik zo nu en dan wel eens sporadisch, meestal vrij impulsief
Meeste alts die hier voorbij komen pik ik vaak ook wel een zakje van op. Dan hoef ik alleen maar in de slowchat te kijken wat de koers doet
[ Voor 17% gewijzigd door NeoflexNL op 07-02-2024 20:09 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zekers. Gestopt met Bitcoin. Maar elke euro die ik overhoud gaat in shitcoins nuColdcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
[ Voor 17% gewijzigd door Gelukszoekr op 07-02-2024 20:08 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://pullix.io/
https://coinmarketcap.com...65c3916f287b734c1f3de04c/Pullix Unlocks $40 Trillion-a-day Money Markets, Sharing Revenue With Holders
Lets go !
https://bitvavo.com/nl/blog/bitvavo-delists-aragonBitvavo ondersteunt Aragon (ANT) niet meer
nein, zakken zijn al meer dan een jaar goed gevuldColdcat schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!