FF wat lage bids inzetten. oh wacht

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

🚨 Solana blockchain is down! 🚨
— Bitcoin Scoop (@bitcoin_scoop) 6 februari 2024
30 minutes without any transaction. Ethereum killers 🥱🤡
Its was one chain with many down and its continuing. Never i will invest 1$ in this shit. pic.twitter.com/RH3beMkWX6
hallo ING Solana
bijna -6%
dat is makkelijk cashen voor de Solana boys.....ff shortjes klaarzetten en ff offline gaan
bijna -6%
dat is makkelijk cashen voor de Solana boys.....ff shortjes klaarzetten en ff offline gaan
[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 06-02-2024 12:16 ]
nothing stops this train
Solana devs making sure that’s nothing goes wrong with their blockchain
— Gordon (@AltcoinGordon) 6 februari 2024
pic.twitter.com/JuW0m5u5YC
nothing stops this train
Is het niet gewoon de schuld van de Rabobank?Kol Nedra schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:14:
hallo ING Solana
bijna -6%
:strip_exif()/f/image/AXvZTCJ1XHFNxOF51UejhIzh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 06-02-2024 12:27 ]
Eventjes al mijn accounts bij CEX/brokers aan het nagaan of er nergens restjes staan. Zie ik volgende transactiegeschiedenis van extra spot aankopen in de accumulatiefases bovenop mijn maandelijkse DCA. Wat een mooie tijd was dat. In ieder geval klaar voor de volgende bull.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Kgftopy5ccI7O8HYyUcMyR27.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Kgftopy5ccI7O8HYyUcMyR27.png?f=user_large)

Nieuwe listings van tokens, airdrop of gewone listing niet aanraken voordat ze zijn uitgeraasd en een bodem hebben gevonden. Straks met zkSync hetzelfde verhaal. Die wil ik graag maar niet direct bij listing.Pinsa schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:21:
SOL trekt ook JUP mee, 2e keer al dat de Solana chain me naait wanneer leer ik eens van mijn fouten
PYTH kopen is ook Solana ecosysteen voor een derde keer?Pinsa schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:21:
SOL trekt ook JUP mee, 2e keer al dat de Solana chain me naait wanneer leer ik eens van mijn fouten
Welke parel is het geworden?BootjeVaren schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:24:
[...]
Geen haat hoor. Net zelf een knikker (al dan niet met stront aan) aan de collectie toegevoegd. Lijkt me wel een pareltje.
Hopelijk zijn we nu dan keer echt af van die flauwekul als Solana.... Just BTC
Zolang BTC geen airdrops heeft, vind ik outages van SOL wel te slikkenmicmulder schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:41:
Zat net zo hard te grijnzen dat mijn solletjes van dikke minus in absurde plus zat in mijn mooie gekke portfolio!
Maar goed gister niet uitgestapt, dus nu ook niet
Maar goed gister niet uitgestapt, dus nu ook niet
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
TPAD. Zag daarnet dat ie wel al in het MC topic voorbij is gekomen. Beetje WTAO rewards harken en hopelijk komen er wat leuke projecten op hun launchpad. TPAD zelf zal hopelijk meeliften met de TAO hype.
Vind ik wel een leuk berekend gokje in het shitcoin segment.
Solana gaat gewoon vrolijk verder want zo gaat het nu eenmaal in cowboy land. Ik denk wel dat Institutional Investors twee keer zullen nadenken voordat ze in deze brakke security gaan investeren. Dat wordt gewoon wat extra BTC en straks ETH inslaan.micmulder schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:41:
mwa imo niet....micmulder schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:41:
tijdens bullrun altjes accumuleren zodat de rendument hoger ligt...
rendementeren!
nothing stops this train
Het Nexo model begrijp ik heel goed, ik oogst daar de voordelen van mensen die persé willen lenen in plaats van eerst verdienen en sparen, maar dat is nog wat anders dan waar het hier al een paar pagina's over gaatexelletor schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:23:
[...]
Volgens mij is dat een van de verdienmodelllen van Nexo, al is dat een Cefi: Crypto als onderpand storten, "echte" eurootjes op je rekening gestort krijgen en daarmee een auto kopen. Wel 15%(?) rente betalen, waarvan de stakers tussen 7 en 13% voor krijgen. Als je magische muntjes van Nexo zelf in je portfolio neemt, dan betaal je minder rente of krijg je als staker juist extra uitgekeerd.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Mijn restjes zijn zo klein dat ik er geen moer mee kan..een van de grootste ergernissen van die hele crypto moet ik zeggen. Leermomenten genoeg gehad de afgelopen jarenBootjeVaren schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:34:
Eventjes al mijn accounts bij CEX/brokers aan het nagaan of er nergens restjes staan. Zie ik volgende transactiegeschiedenis van extra spot aankopen in de accumulatiefases bovenop mijn maandelijkse DCA. Wat een mooie tijd was dat. In ieder geval klaar voor de volgende bull.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
En dankzij de Bitcoin ETF's weet ik eindelijk wie die kerel is
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoe kan een gedecentraliseerde blockchain eigenlijk een outage hebben. Snap er niks van. Shitcoin!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FnCLFwGQ4ENxTDoq47j48CcE.gif?f=user_large)
Is ook gewoon nog steeds de nummer 5 qua marketcap. Verder is het geen geitenbende hoor dat crypto.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HMX36orJ2gzM47YjBHRe3FuO.gif?f=user_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Darrell op 06-02-2024 13:36 ]
De bears hebben Alt coins stevig in hun klauwen. Zie weinig signalen om het verlies van gemiddeld 50% per coin van de afgelopen weken worden goed gemaakt.
Ik heb extra JUP en WEN gekocht. Wel high risk, maar dat ben ik gewend.
Welke coins heb jij in je watchlist dat je gemiddeld 50% daling ziet?FranB70 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:35:
De bears hebben Alt coins stevig in hun klauwen. Zie weinig signalen om het verlies van gemiddeld 50% per coin van de afgelopen weken worden goed gemaakt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb wat koop orders geplaatst op Coinbase tussen 60 en 80 USD. Kijken of die zo geraakt gaan worden. Verwacht wel wat volatiliteit zodra het spul weer online is_Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:35:
kan je sowieso ook vergeten. Normaal als BTC consolideert, wat ie nu aan het doen is, gaan alts wat up. Nu dus niet, wat een extreem slecht teken is (of goed vanuit mijn stoelFranB70 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:35:
Alts gaan pas over 1,5 jaar echt wat doen. Ben je bagholder van het juiste muntje, of heb je nu vroeg het juiste "projectje" te pakken, dan komt het wel goed. 99% vd mensen krijgt helaas een bord rektoni voor de kiezen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan heb je te laat of de verkeerde alt coins gekocht. Ik ben meer dan 400% up. En ik ben niet de enige hier. Kijkt naar @Alpina ....FranB70 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:35:
Yup, hier ook met o.a. AIOZ en mijn totale Solana PF. Kwestie van juiste moment en de kans pakken.zwembroek schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:41:
[...]
Dan heb je te laat of de verkeerde alt coins gekocht. Ik ben meer dan 400% up. En ik ben niet de enige hier. Kijkt naar @Alpina ....
Zeker het proberen waard! Ga ik misschien ook doenjvel92 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:39:
[...]
Heb wat koop orders geplaatst op Coinbase tussen 60 en 80 USD. Kijken of die zo geraakt gaan worden. Verwacht wel wat volatiliteit zodra het spul weer online is
Ik krijg ook een beetje bearish feelings, laten we vooral naar de lange termijn kijken komt wel goed schatjes
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/flWeAim2k9H45znVtWUH6G0Q.gif?f=user_large)
zwembroek schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:41:
[...]
Dan heb je te laat of de verkeerde alt coins gekocht. Ik ben meer dan 400% up. En ik ben niet de enige hier. Kijkt naar @Alpina ....
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XYssRii3oNMaQReV5rZ6lw96.gif?f=user_large)
Heb jij ook al een leuke winst kunnen realiseren? Ik ben echt benieuwd omdat ik jou ook vaak rare sprongen heb zien maken._Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:44:
[...]
Zeker het proberen waard! Ga ik misschien ook doen
Ik heb nergens last van. En je weet het he, pullbacks zijn bullbacks.Pinsa schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:46:
Ik krijg ook een beetje bearish feelings, laten we vooral naar de lange termijn kijken komt wel goed schatjes![]()
[Afbeelding]
Vooral bezit ik ETH en BTC voor de lange termijn zoals velen hier :-) Paar gokjes gewaagd met INJ-BONK-GALA na het zien van die NL'se Youtube crypto "analisten", maar gaan ook flink door het putje inmiddels.
Ik zie dat je graag het principe buy, sell low toepast. Geen erg, heeft iedereen hier wel meegemaakt.FranB70 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:56:
Vooral bezit ik ETH en BTC voor de lange termijn zoals velen hier :-) Paar gokjes gewaagd met INJ-BONK-GALA na het zien van die NL'se Youtube crypto "analisten", maar gaan ook flink door het putje inmiddels.
Geen groene candles chasen zou mijn eerste raad zijn voor jou. Ik vemoed dat je BONK niet hebt gekocht voor de runup in Nov/Dec?
Haha goeie vraagzwembroek schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:49:
[...]
Heb jij ook al een leuke winst kunnen realiseren? Ik ben echt benieuwd omdat ik jou ook vaak rare sprongen heb zien maken.
Ik heb voor mezelf een soort budget gemaakt om rare sprongen te maken. Daar gebruik ik de winst voor die ik uit altcoins heb gehaald. Mijn nieuwe investeringen staan op een lichte verlies. Maar nog niks om me druk om te maken...
Mijn JUP (en MANTA) hebben nooit in het groen gestaan, dus ik bedank ervoor._Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:35:
Haha geen dank. De bodem is gewoon moeilijk in te schatten. Daarom heb ik als plan om op 49, 47 en 45 cent ook weer wat JUP bij te kopen. High risk, high reward.Wispe schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:13:
[...]
Mijn JUP (en MANTA) hebben nooit in het groen gestaan, dus ik bedank ervoor.
Zit ff op kraken te loeren en denk: Hé, de rewards van mn dot staking zijn redelijk wat hoger dan vorige keer, nice!
Alleen in de kolom ernaast zie ik nu een fee die wordt ingehouden van de staking rewards. Dit is voor de eerste keer.
Iemand enig idee wat er veranderd is en of dit alleen bij Kraken is
(nee ik heb me er niet zo in verdiept
)
Alleen in de kolom ernaast zie ik nu een fee die wordt ingehouden van de staking rewards. Dit is voor de eerste keer.
Iemand enig idee wat er veranderd is en of dit alleen bij Kraken is
(nee ik heb me er niet zo in verdiept

Waarom niet op 39, 27 en 6?_Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:17:
[...]
Haha geen dank. De bodem is gewoon moeilijk in te schatten. Daarom heb ik als plan om op 49, 47 en 45 cent ook weer wat JUP bij te kopen. High risk, high reward.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Goed punt. Die buy orders had ik een paar dagen geleden al geplaatst. Maar in de huidige situatie is het niet ondenkbaar dat het plotseling harder kan zakken. Dus idd iets om over na te denken.
Daarop inhakend:
https://www.hln.be/intern...ok-en-instagram~a4904723/
@Don Guacamole (en ik zelf ook wel) moeten nu niet meer twijfelen aan de echtheid van de memmen. Alhoewel het vaak aan de vingers al wel te zien was…
JUST IN: #Solana network has stopped processing transactions due to an outage.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 6 februari 2024
https://watcher.guru/news...sactions-due-to-an-outageSolana Stops Processing Transactions Due To An Outage
Sol is weer online

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi. Kan SOL en alle bijbehorende ponzi smart contract op smartcontract lenden tegen hoge APR via de oogieboogie wallet op het konami netwerk constructies om airdrops en punten te scoren dan nu verder in het memecoin hoog risico shitcoin topic besproken worden?
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 06-02-2024 16:34 ]
.nlDarrell schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:33:
Mooi. Kan SOL en alle bijbehorende ponzi smart contract op smartcontract lenden tegen hoge APR via de oogieboogie wallet op het konami netwerk constructies om airdrops en punten te scoren dan nu verder in het memecoin hoog risico shitcoin topic besproken worden?
Voor de volgende keer, hier kan je een restart goed volgen
https://stakewiz.com/restart
Ik heb direct na de herstart het merendeel SOL verkocht

verstandig!!!Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:37:
Voor de volgende keer, hier kan je een restart goed volgen
Kan me niet eens voorstellen dat btc ff op zwart gaat....zou te bizar zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 06-02-2024 16:40 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, het was leuk zolang het duurde. Jammer, vermaakte me wel. maar eigenlijk slaat dit natuurlijk nergens op.anti elppa schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:40:
[...]
verstandig!!!
Kan me niet eens voorstellen dat btc ff op zwart gaat....zou te bizar zijn.
Dat kun je vergeten.Darrell schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:33:

Eigenlijk is het opmerkelijk dat er zelfs op dit forum geen aparte topics voor deze dikke tech bestaan. We komen niet verder dan het shillen van coins die al een dikke groene paal hebben neergezet, een grap om een x100 long, een verloren Fries of dikke memmen.
Een drie of vier letterige afkorting met koers en we vliegen er als strontvliegen op af. Helemaal met blauw logo. Nu is die interesse er maar bij een enkeling. Laat staan als de bull markt eenmaal aan is. Dan weet 9/10 Henk's niet eens wat SOL doet. Enkel omdat ze opeens TA kenner zijn schuiven ze er geld in.
Kortom, het gaat er enkel maar om of een bepaalde munt een hype kan creëren. De rest maakt niet. Hoe moeilijker het klinkt, hoe interessanter het wordt.
oogieboogie walletDarrell schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:33:

This always works https://t.co/5kVRVGFM4l pic.twitter.com/X9yJXcETQn
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 6 februari 2024
Staat nergens dat dergelijke posts hier niet horen. Wellicht niet voor iedereen altijd even interessant, maar datzelfde geldt voor de zoveelste shill van dezelfde coin, of we nu moeten in/uitstappen vragen zonder onderbouwing etc. Hoort nu eenmaal bij een slowchat, waar je alles op een vergaarbak gooit.Darrell schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:33:
Oh ga vooral je gang. Maar zelden zo een overgewaardeerd gedrocht als SOL gezien.jvel92 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:15:
[...]
Staat nergens dat dergelijke posts hier niet horen. Wellicht niet voor iedereen altijd even interessant, maar datzelfde geldt voor de zoveelste shill van dezelfde coin, of we nu moeten in/uitstappen vragen zonder onderbouwing etc. Hoort nu eenmaal bij een slowchat, waar je alles op een vergaarbak gooit.
SOL is misschien maar door 1 groep gekocht.....net zoals voorheen FTX..
insert BTC flowchart
insert BTC flowchart
nothing stops this train
Dikke livestream over 5 dagen.
ASTR uptime 100% toch? beat that Solana
nothing stops this train
Onverwoestbaar was dit spul
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
-32% inmiddels.Kanter schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:40:
Monero gedelist van binance.
The decision to delist XMR is based on various factors, including “contribution to a healthy and sustainable crypto ecosystem,” “evidence of unethical or fraudulent conduct or negligence,” as well as responsiveness to Binance’s periodic due diligence requests and others.
https://cointelegraph.com...th-lows-binance-delisting
[ Voor 53% gewijzigd door _Gast_ op 06-02-2024 18:38 ]
GVD DYM airdrop maar kan de munten niet verplaatsen. Altijd hetzelfde gedoe met die shitcoins

Stond zo aangekondigd op het memecoins topicColdcat schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:38:
GVD DYM airdrop maar kan de munten niet verplaatsen. Altijd hetzelfde gedoe met die shitcoins
Holy shit.. lang geleden dat je 1 Monero kon kopen voor onder de 100 euro._Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:30:
[...]
-32% inmiddels.
The decision to delist XMR is based on various factors, including “contribution to a healthy and sustainable crypto ecosystem,” “evidence of unethical or fraudulent conduct or negligence,” as well as responsiveness to Binance’s periodic due diligence requests and others.
Gauw wat van inkopen op Kraken en doorzetten naar Ledger voor doomsday.
[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 06-02-2024 19:22 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je kunt cryptocurrency niet etenVis schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:21:
[...]
Holy shit.. lang geleden dat je 1 Monero kon kopen voor onder de 100 euro.
Gauw wat van inkopen op Kraken en doorzetten naar Ledger voor doomsday.
:strip_exif()/f/image/HyAy85Xzj1lWYgqqKKRb0OZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan ik mooi bij jou blikken erwtensoep kopen tegen die tijd ? Ik stuur je dan via het Monero netwerk anoniem 0.00005 XMR oke?souljah1h schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:35:
[...]
Je kunt cryptocurrency niet eten![]()
[Afbeelding]
Ik weet niet wat jij onder doomsday verstaat maar ik denk dat een $5 wrench attack dan om zo'n blik erwtensoep gaat en niet om virtuele anonieme muntjes die zonder elektriciteit alleen nog op wat brandende harddisks staan.Vis schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:41:
[...]
Kan ik mooi bij jou blikken erwtensoep kopen tegen die tijd ? Ik stuur je dan via het Monero netwerk anoniem 0.00005 XMR oke?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wanneer gaat Binance BNB delisten?_Gast_ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:30:
[...]
-32% inmiddels.
Het is wel vega erwtensoepVis schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:41:
[...]
Kan ik mooi bij jou blikken erwtensoep kopen tegen die tijd ? Ik stuur je dan via het Monero netwerk anoniem 0.00005 XMR oke?
En anders peer toe peer man, komt goed.souljah1h schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:04:
[...]
Het is wel vega erwtensoepals het internet nog werkt, deal.
Solana is al meerdere keren op zwart gegaan. Het maakt allemaal geen bal uit, waarom zou het deze keer zo desastreus zijn voor de koers? Tech <<<<<<< sentiment en hype.Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:45:
Ja, het was leuk zolang het duurde. Jammer, vermaakte me wel. maar eigenlijk slaat dit natuurlijk nergens op.
[ Voor 4% gewijzigd door Slonzo op 06-02-2024 20:19 ]
Bitcoin is ook wel eens down geweest. De laatste keer voor Solana was alweer een jaar geleden, je gaat dan bijna geloven dat het toch iets is.Slonzo schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:19:
[...]
Solana is al meerdere keren op zwart gegaan. Het maakt allemaal geen bal uit, waarom zou het deze keer zo desastreus zijn voor de koers? Tech <<<<<<< sentiment en hype.
Wel weer tekenend voor deze markt. Eigenlijk moet Solana voor zoiets dik op z'n kloten krijgen in de koers. Het is wat je zegt. Tech is helemaal niet belangrijk. Ook weer zo'n les voor nieuwe "investeerders" hier. Vergeet dikke tech. Als het er op aankomt maakt dat niks uit.
Wat dat betreft nog wel bijzonder dat Bitcoin wel gewaardeerd wordt om de eigenschappen van decentraal en veilig. Verder gebruikt men veel liever iets dat gewoon snel en goedkoop is. We zagen dit natuurlijk ook al eerder bij de groei van de BSC wat eigenlijk een gecentraliseerde oude kopie van Ethereum is.
First mover advantage van Bitcoin is datgene wat het zo robuust maakt imo. Al het andere zijn inderdaad of kopieën, al dan niet minder decentraal, of gewoon misschien wel beter qua tech maar gewoon nul interesse vanuit speculatief opzicht en liquiditeit.Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Bitcoin is ook wel eens down geweest. De laatste keer voor Solana was alweer een jaar geleden, je gaat dan bijna geloven dat het toch iets is.
Wel weer tekenend voor deze markt. Eigenlijk moet Solana voor zoiets dik op z'n kloten krijgen in de koers. Het is wat je zegt. Tech is helemaal niet belangrijk. Ook weer zo'n les voor nieuwe "investeerders" hier. Vergeet dikke tech. Als het er op aankomt maakt dat niks uit.
Wat dat betreft nog wel bijzonder dat Bitcoin wel gewaardeerd wordt om de eigenschappen van decentraal en veilig. Verder gebruikt men veel liever iets dat gewoon snel en goedkoop is. We zagen dit natuurlijk ook al eerder bij de groei van de BSC wat eigenlijk een gecentraliseerde oude kopie van Ethereum is.
X gaat helemaal los!
nothing stops this train
Ik ben er weer helemaal klaar met die DYM, maar dat gratis geld is wel weer erg lekker.
Komt net binnen op het moment dat ik 15 minuten later een call voor werk heb. De boel lijkt nog niet in te storten dus alles maar minimaliseren en negeren. Terwijl je weet dat die boel hard kan dalen na de listing.
Er zijn honderden fake / scam sites met verkeerde gegevens. Goed controleren dat ik de juiste te pakken heb. De funds staan op een ETH lijkend adres op de DYM chain. Via het portal withdrawen gaat niet. Op zoek naar de juiste gegevens om het netwerk in MM toe te voegen. Weer al die scamsites ontwijken.
Gevonden, toevoegen. Overboeken naar een KEPLR 0x adres. Vervolgens staat het ook op de DYM chain. Naar Osmosis toe via een IBC transfer. Daar was een dikke premium op de koers. Lukt niet, fouten overal. Weer terug.
Kucoin dan maar. Kan het alleen via een DYM adres. Hier blijft het hangen op een memo. Het netwerk is rete traag en geen idee of de order goed is doorgezet.
Eindelijk zijn daar de munten aangekomen (50%). En verkocht voor een mooie prijs. De rest gaat in staking en in verkoop in de bull. Mocht het ergens sterk zakken dan gooi ik de USDT er weer in.
In USD toch 25% van de waarde van de ATOM die in staking stond. Leuk! Gebruiksvriendelijk met een drop echt niet.
Dit is er wel een die je na het uitrazen van de storm aan de shitcoins portefeuille wilt toevoegen. In een bull gaat die vanzelf. Tegen deze prijzen zou ik hem absoluut laten liggen na de listing.
Komt net binnen op het moment dat ik 15 minuten later een call voor werk heb. De boel lijkt nog niet in te storten dus alles maar minimaliseren en negeren. Terwijl je weet dat die boel hard kan dalen na de listing.
Er zijn honderden fake / scam sites met verkeerde gegevens. Goed controleren dat ik de juiste te pakken heb. De funds staan op een ETH lijkend adres op de DYM chain. Via het portal withdrawen gaat niet. Op zoek naar de juiste gegevens om het netwerk in MM toe te voegen. Weer al die scamsites ontwijken.
Gevonden, toevoegen. Overboeken naar een KEPLR 0x adres. Vervolgens staat het ook op de DYM chain. Naar Osmosis toe via een IBC transfer. Daar was een dikke premium op de koers. Lukt niet, fouten overal. Weer terug.
Kucoin dan maar. Kan het alleen via een DYM adres. Hier blijft het hangen op een memo. Het netwerk is rete traag en geen idee of de order goed is doorgezet.
Eindelijk zijn daar de munten aangekomen (50%). En verkocht voor een mooie prijs. De rest gaat in staking en in verkoop in de bull. Mocht het ergens sterk zakken dan gooi ik de USDT er weer in.
In USD toch 25% van de waarde van de ATOM die in staking stond. Leuk! Gebruiksvriendelijk met een drop echt niet.
Dit is er wel een die je na het uitrazen van de storm aan de shitcoins portefeuille wilt toevoegen. In een bull gaat die vanzelf. Tegen deze prijzen zou ik hem absoluut laten liggen na de listing.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 06-02-2024 21:01 ]
Tijd voor wat TP's op ETH posities
misschien vinden jullie deze persoon niet zo leuk maar gewoon leuke content
en iets spreekt mij wel aan
en iets spreekt mij wel aan
#Bitcoin is ushering in a new world and it’s unimaginably beautiful. @andreloja messaged me and suggested I attend @BitcoinAtlantis
— Eric V Stacks (@EricVStacks) 6 februari 2024
Yup, I’m going to go. I’m even going to play in the golf tournament! Super Grateful! What an amazing time to be alive!
♾️/21m pic.twitter.com/ZOA39BHb3U
nothing stops this train
Nu al? Beetje zuinig of niet?
Stappen allemaal over van Solana.knakworst schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:22:
Dikke ether maar nog geen reden tot juichen.
[Afbeelding]
Anders krijg je een mailtje van Kraken dat er een storting is gedaan, al ruim een jaar daar niet ingelogd maar vooruit. Dus open de app, login en zowaar is er wat ETH gestort. Had niets in staking staan dus ‘t zal wel. Gratis geld dus ik klaag niet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hangt er vanaf, ik was long vanaf 2284, dus bijna 5% op de trade is prima voor de trade portfolio
Charles Hoskinson had gister ook even zijn momentje gepakt
https://coinmarketcap.com...65c25507359a1a6839f24add/
https://coinmarketcap.com...65c25507359a1a6839f24add/
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 07-02-2024 06:17 ]
Op die manier.tomtom901 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 04:28:
[...]
Hangt er vanaf, ik was long vanaf 2284, dus bijna 5% op de trade is prima voor de trade portfolio. Traden is voor de lol, spot heb ik nog
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!