[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.041.918 views

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Toch altijd interessant dat de COVID crash wordt meegenomen. Dit is echt een anomalie.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat houd de BTC halving eigenlijk in ?
Ik dacht dat alleen een miner 50% minder krijgt voor zijn aanbod, maar kennis van me denkt dat zijn gekochte BTC gehalveerd wordt ? Hij wil dus verkopen voor de halving

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:59

St@m

@ Your Service

Hackus schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:11:
Ik dacht dat alleen een miner 50% minder krijgt voor zijn aanbod, maar kennis van me denkt dat zijn gekochte BTC gehalveerd wordt ? Hij wil dus verkopen voor de halving
https://www.google.com/se...&chrome_dse_attribution=1

Verkopen is dus de enige optie die je vriend heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 30-01-2024 11:13 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Als ze on chain staan verandert er niets.

Staan ze op gure Exchanges dan gaan het eeerst goed. Daarna zijn er gigantische stijgingen. Daarna vallen er een paar om en ben je de helft van je sats kwijt. Shitcoins hebben soms wel een halving waarde van 90%.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:18

NeoflexNL

Forever young

De block reward wordt gehalveerd, wat betekent dat een miner met dezelfde rekenkracht minder BTC krijgt. Zou een goed moment kunnen zijn om de BTC van je kennis over te nemen :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:07
Sterker nog, niet alleen je Bitcoin wordt gehalveerd maar je hele profiel.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bedankt, was met een lastig probleem bezig waar ik niet blij van word, maar hier heb ik toch eens goed mee kunnen lachen.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 12:20

WhySoSerious

Be the change.

Z'n IQ gaat ook door de helft.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-11 16:22
Wij kunnen natuurlijk lachen om dat halving verhaal, maar dat is wel hoe veel mensen er naar kijken.

Slechts een klein percentage van de bevolking koopt Bitcoin. En maar een klein percentage hiervan snapt Bitcoin.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Mooi inderdaad! Voor mij wel een reden om even wat minder te posten (waren toch alleen maar memes :') ) en even een exitplan te bekijken voor dit jaar. De TAO bag (+90 stuks) is inmiddels zo gegroeid dat er echt wel wat leuks mee gedaan kan worden.

Mocht dit AI sprookje instorten heb ik ook nog BTC en ETH. Daar heb ik wel alle vertrouwen in na de halving. Succes met de gains cryptobroeders en probeer de moonboys hier wat buiten te houden. Ik blijf soms wel lurken uiteraard…

Voor nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJ2dIYUZeza94kcuU_K6k7GCkBI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YP3U3ROxB1hu4dLUdRcF1UTE.gif?f=user_large

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Slonzo schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:15:
[...]

Bedankt, was met een lastig probleem bezig waar ik niet blij van word, maar hier heb ik toch eens goed mee kunnen lachen.
Zoals Bassie zei; Altijd blijven lachen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:32:
Wij kunnen natuurlijk lachen om dat halving verhaal, maar dat is wel hoe veel mensen er naar kijken.

Slechts een klein percentage van de bevolking koopt Bitcoin. En maar een klein percentage hiervan snapt Bitcoin.
Dit dus

• jvel92
Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:32:

Sorry, maar dit heeft weinig te maken met het niet snappen van Bitcoin. Je hebt dan gewoon uberhaupt niet je huiswerk gedaan, laat staan de moeite genomen om iets even te Googlen. De halving is niet het meest ingewikkelde concept van Bitcoin om te begrijpen.

Niet voor niets staat in de topic warning: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Stokstaart viezerik.. Wikipedia: Rocco Siffredi :P

Tja, je moet toch wat als BTC amper beweegt. Komt Amerika vandaag of morgen weer met rente nieuws? Heb nog vieze fiat over...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
inflatie Bitcoin nu 1.8%
na de halving 0.9%

rekt toch? want 2% inflatie is toch gezond? :+

Ben er bang voor dat we in 2026+ double digit inflatie gaan krijgen in de fiat wereld....

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 30-01-2024 12:18 ]

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

I'm having a shitty day, I'm depressed. Tell me a funny joke.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:19:
[...]

I'm having a shitty day, I'm depressed. Tell me a funny joke.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1LG-IMsw51dOgzMaSQe_LjppAk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/deVZmAEeBUoGjKOgaTmxi3P9.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Er schijnt een phishingmail te zijn van Bitvavo. Wees alert

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:29

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:06:
[...]
Je hebt dan gewoon uberhaupt niet je huiswerk gedaan
Dat bedoel ik. Dat doen mensen over het algemeen niet.

• UniMatrix
  • Laatst online: 05-11 06:58
Ik vind het wel grappig dat dat Evergrande verhaal (moet van een rechter in Hong Kong liquideren) geen enkele invloed op beurzen en crypto lijkt te hebben terwijl dit vorig jaar nog zo'n beetje de instorting van het financiële systeem zou inhouden zoals het toen voorgesteld werd.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Acidrain
  • Laatst online: 22:29
sh4d0wman schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:15:
@Stokstaart viezerik.. Wikipedia: Rocco Siffredi :P

Tja, je moet toch wat als BTC amper beweegt. Komt Amerika vandaag of morgen weer met rente nieuws? Heb nog vieze fiat over...
Andere Rocco ;) wel vies.. die hersenen van die kat aan de muur..

• keanu_
UniMatrix schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:25:
Ik vind het wel grappig dat dat Evergrande verhaal (moet van een rechter in Hong Kong liquideren) geen enkele invloed op beurzen en crypto lijkt te hebben terwijl dit vorig jaar nog zo'n beetje de instorting van het financiële systeem zou inhouden zoals het toen voorgesteld werd.
Already priced in

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:06:
[...]

Sorry, maar dit heeft weinig te maken met het niet snappen van Bitcoin. Je hebt dan gewoon uberhaupt niet je huiswerk gedaan, laat staan de moeite genomen om iets even te Googlen. De halving is niet het meest ingewikkelde concept van Bitcoin om te begrijpen.

Niet voor niets staat in de topic warning: Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
Zelfs ik wist het. :7

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:24
Alpina schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:52:
[...]

Mooi inderdaad! Voor mij wel een reden om even wat minder te posten (waren toch alleen maar memes :') ) en even een exitplan te bekijken voor dit jaar. De TAO bag (+90 stuks) is inmiddels zo gegroeid dat er echt wel wat leuks mee gedaan kan worden.

Mocht dit AI sprookje instorten heb ik ook nog BTC en ETH. Daar heb ik wel alle vertrouwen in na de halving. Succes met de gains cryptobroeders en probeer de moonboys hier wat buiten te houden. Ik blijf soms wel lurken uiteraard…

Voor nu:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPjehEcjLzuP66ZorgP8K8_XrkQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jS3kvVxHXolZ3eDsZpT0H0m5.gif?f=user_large

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:17
UniMatrix schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:25:
Die FUD was echt enorm toen ja!

• Stokstaart
Acidrain schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:25:
[...]

Ik heb een Troy Duffy gesigneerde rozenkrans liggen ergens. Nog steeds één van mn lievelingsfilms _/-\o_

Deel 2 daarentegen...

• keanu_
op naar de 44k

• Coldcat

Coldcat

HODL

• Wispe
  • Niet online
Doe niet zo mal. Op naar de 420k!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:11

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:21:
[...]

Doe niet zo mal. Op naar de 420k!
Onvermijdelijk.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01
Binance founder Changpeng “CZ” Zhao has been ordered to stay in the United States until his sentencing in February, with a federal judge determining there’s too much of a flight risk if the former exchange CEO is allowed to return to the United Arab Emirates.

On Dec. 7, Seattle district court Judge Richard Jones ordered Zhao to stay in the U.S. until his Feb. 23, 2024 sentencing date. He faces up to 18 months in prison after pleading guilty to money laundering on Nov. 21 and has agreed not to appeal any potential sentence up to that length.
Hoi, gezien wat er in de bovenstaande citatie staat, moeten we ons geen zorgen maken? Het lijkt misschien erger dan de situatie met FTX..
Ik wilde gewoon weten wat jullie hierover denken _/-\o_

Edit: Fed-rente besluit morgen. Zal zeker de markten in beweging brengen!

[ Voor 4% gewijzigd door TQMA op 30-01-2024 13:35 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

TQMA schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Hoi, gezien wat er in de bovenstaande citatie staat, moeten we ons geen zorgen maken? Het lijkt misschien erger dan de situatie met FTX..

Volgens mij is die storm al wel gaan liggen. CZ is ook al geen CEO van Binance meer inmiddels. En als ie 18 maanden te horen krijgt is dat niet erger dan bij FTX lijkt me, SBF gaat wel wat langer de bak in vrees ik.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 12:20

WhySoSerious

Be the change.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:39
Einde vd maand, ben benieuwd of Michael Saylor nog een aankondiging doet over het aantal bitcoin dat is aangekocht en of ze over de 200k bitcoin heengaan

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
Je zal je Bitcoin maar verkopen omdat we mogelijk nog wat lager gaan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gelukszoekr
TQMA schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat je hier vooral niet zoveel over moet denken. Het is slechts ruis

• Blik1984
zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:04:
Je zal je Bitcoin maar verkopen omdat we mogelijk nog wat lager gaan.
[Twitter]
Grappige is wel dat als je kijkt over de afgelopen 20 dagen er netto "maar" 17k inflow is geweest in de bitcoin ETFs. Nog niet eens genoeg om de dagelijkse mining hoeveelheid van 900 stuks direct in op te kunnen nemen. Netto impact is vooralsnog dus nog helemaal niet zo hoog. Heeft natuurlijk diverse oorzaken, waaronder ook de verplichte verkoop van FTX funds

Denk echter wel dat GBTC outflow dalende is en dat de inflow in de nieuwe ETFs de komende tijd redelijk stabiel zal blijven, de ETF market is er toch voornamelijk 1 van maandelijkse inleg via DCA.

• keanu_
Blik1984 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:15:
[...]

Grappige is wel dat als je kijkt over de afgelopen 20 dagen er netto "maar" 17k inflow is geweest in de bitcoin ETFs. Nog niet eens genoeg om de dagelijkse mining hoeveelheid van 900 stuks direct in op te kunnen nemen. Netto impact is vooralsnog dus nog helemaal niet zo hoog. Heeft natuurlijk diverse oorzaken, waaronder ook de verplichte verkoop van FTX funds

Denk echter wel dat GBTC outflow dalende is en dat de inflow in de nieuwe ETFs de komende tijd redelijk stabiel zal blijven, de ETF market is er toch voornamelijk 1 van maandelijkse inleg via DCA.
Er is al een enorm volume aan de gang, 17k aan btc weinig?
Behoorlijke inflow hoor:
[Twitter: https://x.com/HODL15Capital/status/1752010497744912432?s=20]

Zoals al vaak wordt gedacht, niet iedereen springt meteen in een ETF. Er zal een nieuwe strategie voor veel investeerders moeten worden opgezet om te beoordelen of bijvoorbeeld: 1% in een ETF BTC is verantwoord.
Dit wordt het komende jaar alleen maar meer

En ja de outflow neemt af

[Twitter: https://x.com/HODL15Capital/status/1752119661070885194?s=20]

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 30-01-2024 14:24 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Blik1984 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:15:
[...]

Die FTX funds komen vanzelf weer een keer richting klanten. Een groot deel is afgeschreven dus gaat direct weer terug in BTC!

• zwembroek

• Blik1984
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:18:
[...]

Zoals al vaak wordt gedacht, niet iedereen springt meteen in een ETF. Er zal een nieuwe strategie voor veel investeerders moeten worden opgezet om te beoordelen of bijvoorbeeld: 1% in een ETF BTC is verantwoord.
Dit wordt het komende jaar alleen maar meer
Ik denk dat vantevoren de verwachtingen wel wat hoger waren dan slechts 17k netto inflow over de eerste weken en dat de outflow van GBTC en verplichte sales van FTX een beetje onverwacht waren. Iedereen zat vastgegespt om direct naar de maan te gaan.

Maar verder verwacht ik ook dat grote beleggers langzaam richting een x% allocatie in Bitcoin ETFs gaan, en dat heeft tijd nodig.

• Blik1984
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:18:
[...]

Behoorlijke inflow hoor:
[Twitter]
Maar dus ook 123k BTC als outflow, dus enorme volumes die netto dus zorgen voor "maar" 17k BTC netto inflow

• keanu_
Blik1984 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:27:
[...]

Maar dus ook 123k BTC als outflow, dus enorme volumes die netto dus zorgen voor "maar" 17k BTC netto inflow
Het glas is halfvol, of halfleeg ;)

• Blik1984
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:28:
[...]

Ik ben ook zeer positief erover hoor, maar een flufje realisme tegenover moonboy sentiment kan soms geen kwaad. Deze bitcoin ETFs (en de ETF die mogelijk aanstaande is in HongKong) i.c.m. de halving over 3 maanden is wat mij betreft een perfect storm voor een enorme boost omhoog nog dit jaar

• Gelukszoekr
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:28:
[...]

Of halving

• keanu_
Blik1984 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:30:
[...]

Ik ben ook zeer positief erover hoor, maar een flufje realisme tegenover moonboy sentiment kan soms geen kwaad. Deze bitcoin ETFs (en de ETF die mogelijk aanstaande is in HongKong) i.c.m. de halving over 3 maanden is wat mij betreft een perfect storm voor een enorme boost omhoog nog dit jaar
Helemaal mee eens.
Inclusief pivot van de FED: moon

• jvel92
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:34:
[...]

Helemaal mee eens.
Inclusief pivot van de FED: moon
Mensen die zeggen FED pivot = Moon hebben nog nooit het volgende scenario opgezocht:
  • Rente boven de 5%
  • Rente wordt verlaagd

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:37:
[...]

Mensen die zeggen FED pivot = Moon hebben nog nooit het volgende scenario opgezocht:
  • Rente boven de 5%
  • Rente wordt verlaagd
This time it's different..

• keanu_
jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:37:
[...]

• Rente boven de 5%
  • Rente wordt verlaagd
Fijn dat je generaliseert denkende dat ik daar niet naar heb gekeken :)
Er is een mooie clustering van momenten die zorgt voor een, mogelijk, significante stijging/start van de bullmarket

[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 30-01-2024 14:42 ]

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-11 22:03
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:41:
[...]

Er is een mooie clustering van momenten die zorgt voor een, mogelijk, significante stijging/start van de bullmarket
Rate cuts kunnen we nog wel even op wachten denk ik, economie draait voorlopig prima op deze rentestand. Unemployment blijft ook dalen dus geen reden voor de FED om nu al wat bps omlaag te gaan.

• Kol Nedra
laat die beren dit maar ff hunten! krijg je een slingshot omhoog :)

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dark-Mist schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:52:
[...]

Rate cuts kunnen we nog wel even op wachten denk ik, economie draait voorlopig prima op deze rentestand. Unemployment blijft ook dalen dus geen reden voor de FED om nu al wat bps omlaag te gaan.
Ik verwacht nu ook nog geen pivot, maar ergens dit jaar zal ie wel moeten komen. Ik las ergens dat de Amerikaanse overheid dit jaar meer dan 1 biljoen (en nee, geen verkeerde vertaling van billion, maar 1 biljoen) aan rente-uitgaven heeft.

• keanu_
Dark-Mist schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:52:
[...]

Verwachting is inderdaad per maart

https://www.cmegroup.com/...es/cme-fedwatch-tool.html

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 30-01-2024 14:59 ]

• jvel92
keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:41:
[...]

Dan snap ik niet hoe je tot de conclusie komt: FED Pivot = Moon.
Klopt, maar deze factoren zorgen mijn inziens voor bullmarket en niet een FED pivot.

• Luuk
  • Niet online
Acidrain schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:25:
[...]

Skippy. Arme kat. :o

een van de beste films ooit

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-11 11:22

MicroWhale

The problem is choice

Zijn we al rijk?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:09
Nee, ik ben net nog armer geworden.
Mijn plan was eigenlijk winst af te romen en daarmee mijn nieuwe motor te bekostigen. Lekker materialistisch, I know, maar ik lach iedereen uit als jullie allemaal met al die Lambo's in de file staan en ik er tussendoor kan rijden.

Anyway: puntje. Paaltje. Zonde om nu uit te keren als de boel relatief laag staat. Dus alsnog de spaarrekening geplunderd :+

• Stokstaart
Luuk schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:15:
[...]

Skippy. Arme kat. :o

een van de beste films ooit
What color was it, bitch? _O-

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:40
Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:53:
[...]

Mijn plan was eigenlijk winst af te romen en daarmee mijn nieuwe motor te bekostigen. Lekker materialistisch, I know, maar ik lach iedereen uit als jullie allemaal met al die Lambo's in de file staan en ik er tussendoor kan rijden.

Anyway: puntje. Paaltje. Zonde om nu uit te keren als de boel relatief laag staat. Dus alsnog de spaarrekening geplunderd :+
Laat die Lamborghini maar, ik ga voor een monstertruck ik ga wel over de files heen! En dan hou ik genoeg over voor de komende rechtszaken.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:53:
[...]

Nee je bent rijker zelfs. Een ervaring.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:35
Net een huis betaald (35% geleend van mijn ouders, niks van de bank). Heb van mijn crypto het absolute minimum verkocht om dat huis te kunnen afleggen. Heb nog 1.500 euro fiat over tot m'n volgende loon komt, al de rest zit in stenen, Bitcoin en wat shitcoins.

Ben ik nu een maxi? Of heeft een maxi ook geen stenen? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 30-01-2024 16:20 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:30
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:19:
Net een huis betaald (35% geleend van mijn ouders, niks van de bank). Heb van mijn crypto het absolute minimum verkocht om dat huis te kunnen afleggen. Heb nog 1.500 euro fiat over tot m'n volgende loon komt, al de rest zit in stenen, Bitcoin en wat shitcoins.

Een maxi heeft een van zijn nieren verkocht en zijn partner verhuurd. :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Heb je je beide nieren nog?

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-11 12:36

mayhem

Ben ik nu een maxi?
Wow, goed bezig!
Daar droom ik nog even van verder, een huis kunnen kopen van de crypto pf. Een dikke Model X zou net kunnen :P

• Ray_
knakworst schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:11:
[...]

Nee je bent rijker zelfs. Een ervaring.
Rot op met je hippietegeltjesteksten.

• Th1x4nG
mayhem schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Wow, goed bezig!
Daar droom ik nog even van verder, een huis kunnen kopen van de crypto pf. Een dikke Model X zou net kunnen :P
Nuja in fairness het is vooral van de schrale atser uit te hangen en op mijn 31e nog wisselend thuis en bij schoonouders te wonen. :p

Crypto heeft me wel iets van duw in de rug gegeven het laatste jaar, maar zeker niet genoeg om een huis van te kopen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• mayhem

mayhem

Th1x4nG schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:29:
[...]

Nuja in fairness het is vooral van de schrale atser uit te hangen en op mijn 31e nog wisselend thuis en bij schoonouders te wonen. :p

Crypto heeft me wel iets van duw in de rug gegeven het laatste jaar, maar zeker niet genoeg om een huis van te kopen.
Ja. Zeg.
Dooie. Mus. ;)

• Gelukszoekr
Gratz @Th1x4nG. Een eigen woning is in deze tijd meer dan een felicitatie waard

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frJyQCmci4WfY6ryktreLD1M3yQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KwO5xxGT4KCfuOd3dRSN1YFE.png?f=user_large

• zwembroek
mayhem schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Wow, goed bezig!
Nieuw of een occasion. Dat scheelt nogal wat. :)

• mayhem

mayhem

zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:32:
[...]

Nieuw of een occasion. Dat scheelt nogal wat. :)
Nieuw.

• Th1x4nG
Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:31:
Gratz @Th1x4nG. Een eigen woning is in deze tijd meer dan een felicitatie waard
Dank. O+

Krijgt de Roelliepad al een beetje vorm in de tussentijd?

https://www.reddit.com/r/...ve_got_everything_i_need/

Ik zag deze voorbijkomen in de week en moest aan jou denken. :p

• zwembroek
Dikke prima toch!

Als ze deze even voor altijd uit de handel halen dan is Bitcoin weer een stukje schaarser geworden.

• mayhem

mayhem

zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:38:
[...]

Dikke prima toch!

[Twitter]
Als ze deze even voor altijd uit de handel halen dan is Bitcoin weer een stukje schaarser geworden.
Hoe kan de politie die coins nou in beslag nemen? Zijn de voormalige eigenaren zo stom om de passphrase ergens met een post-itje op te plakken?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:13
zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:38:
[...]

Dikke prima toch!

[Twitter]
Die coins kunnen prima verdeeld worden onder de mensen die nog btc tegoed hebben van mtgox.

• Gelukszoekr
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:38:
[...]

Dank. O+

Krijgt de Roelliepad al een beetje vorm in de tussentijd?

https://www.reddit.com/r/...ve_got_everything_i_need/

Ik zag deze voorbijkomen in de week en moest aan jou denken. :p
Die heeft gewoon 2 tafels. Zo exorbitant leef ik niet.

Ik hoop ook een dezer dagen te kunnen tekenen voor mijn woning. Ik moet wel weer een sloot van de bank lenen helaas

• resusaapje
  • Laatst online: 23:09

resusaapje

h less

Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBg4u8DpzNshbQtY9u9-YIO1y8c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ilT7l4nudY5y7MvJI8UwmAF3.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
mayhem schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:41:
[...]

Hoe kan de politie die coins nou in beslag nemen? Zijn de voormalige eigenaren zo stom om de passphrase ergens met een post-itje op te plakken?

• mayhem

mayhem

Wow, that was easy....

En bedankt. Ik heb geen Twitter, dus zie geen replies daar.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Waarschijnlijk strafvermindering en hebben ze op een ander adresje er nog 50.000.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zo lang criminaliteit een exportproduct is, is er goed aan te verdienen als land!

Kom maar door met die plofkraken over de grens!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:33
ETH pompt even een dikke groene paal. Lekker! Vanochtend net wat bijgekocht!

• Wispe
  • Niet online

Lekker! Gefeliciteerd :)

Dat is ook de reden waarom ik BTC ben ingestapt. Wil tegen 2030 een ander huis kopen. :*)

• Kol Nedra
hypotheekrente hier heel laag, dat laat ik lekker zo.
we hebben wel een koophuis maar ik zie een huis niet als een investering aangezien je erin woont... oke je kan wel zeker beter een koophuis hebben dan een huurhuis

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

virofi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:53:
ETH pompt even een dikke groene paal. Lekker! Vanochtend net wat bijgekocht!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:29

Vis

Ik lees hier al over exit strategieën en materialisme aankopen van bitcoins.. mij niet gezien hoor 👋

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCIlbOmyX3hYVOgQjDm9bYL7wU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iU6CMehn6Td7u9z7uwQc2Gx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BuMnbxvXUITFlwyXPCoJGc23XS8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UhdlxsAfuokk7fxdQjSs4ssx.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03

tomtom901

Moderator General Chat
Nou, maar goed dat ik vorige week ook flinke bags van die nummer 2 shitcoin gekocht heb, die komt ook eindelijk uit winterslaap :+

• St@m

St@m

@ Your Service

Jaja, +3%
Party!

Maar, wie het kleine niet eert..

[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 30-01-2024 18:28 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• knakworst

knakworst

Get more sats!

St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:17:
Jaja, +3%
Party!

Maar, wie het kleine niet eert..
2.400 s00n.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
2380 en nu zakkende. Hoop het…!! (2400+) Maar zal ook wel afhankelijk zijn van wat BTC komende uren / dagen gaat doen.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• St@m

St@m

@ Your Service

Pyth, die ik heb opgepikt na een shill hier, doet het ook lekker. Nieuwe high sinds 7 weken.

• Blik1984
Gisteren 6k BTC net inflow in bitcoin ETFs _/-\o_

https://x.com/hodl15capital/status/1752322110062563552?s=46

[ Voor 43% gewijzigd door Blik1984 op 30-01-2024 19:16 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:17
Kol Nedra schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:01:
hypotheekrente hier heel laag, dat laat ik lekker zo.
we hebben wel een koophuis maar ik zie een huis niet als een investering aangezien je erin woont... oke je kan wel zeker beter een koophuis hebben dan een huurhuis
Wacht maar tot je met pensioen bent in een afbetaald huis. Dan voelt het toch wel als een goede investering dat je geen hoge woonlasten hebt :P

• Ray_
St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:02:
Pyth, die ik heb opgepikt na een shill hier, doet het ook lekker. Nieuwe high sinds 7 weken.
Die gaat lekker inderdaad. Misschien dat ik de winst hiervan maar ga verzilveren. Heb ik toch weer een gratis ventieldopje van die nieuwe motor.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:26:
[...]

Die gaat lekker inderdaad. Misschien dat ik de winst hiervan maar ga verzilveren. Heb ik toch weer een gratis ventieldopje van die nieuwe motor.
Ik wacht nog heel even, die Ninja AF451 is er bijna :p

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:02:
Pyth gaat idd lekker, TAO doet het ook prima vandaag met een nieuwe ATH en OLAS ook +25% vandaag. Vind alleen 0KN wel tegenvallen in de pf, maar HODL.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Pagina: 1 ... 142 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!