Ik dacht eerst dat het een hele speciale Kawasaki Ninja zou zijn, dus ik zocht 'm even op. Het bleek nog een mooiere machine te zijn dan ik dacht.St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:27:
[...]
Ik wacht nog heel even, die Ninja AF451 is er bijna
Ja.. ik kan ze niet allemaal kopenTaro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:30:
[...]
Pyth gaat idd lekker, TAO doet het ook prima vandaag met een nieuwe ATH en OLAS ook +25% vandaag. Vind alleen 0KN wel tegenvallen in de pf, maar HODL.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moet je misschien eens stoppen met die 750 per vrijdagavond uit te geven, dan kan dat prima...St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:31:
[...]
Ja.. ik kan ze niet allemaal kopenmaar dat zijn betere cijfers
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:34:
[...]
Moet je misschien eens stoppen met die 750 per vrijdagavond uit te geven, dan kan dat prima...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad een pracht machine!Ray_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:31:
[...]
Ik dacht eerst dat het een hele speciale Kawasaki Ninja zou zijn, dus ik zocht 'm even op. Het bleek nog een mooiere machine te zijn dan ik dacht.
De Ninja AF451EU Airfryer XXL is een grote airfryer met twee onafhankelijke kookzones, waardoor je twee verschillende recepten tegelijkertijd kunt koken. Denk hierbij aan één bak met friet en één bak met snacks, of één met groenten en één met aardappeltjes.
Jammer dat ik Pyth zelf niet heb opgepakt. Maar ik heb nu eenmaal met mezelf afgesproken om geen verse fiat meer in crypto te kieperen tenzij buitenkansjes. En daar ben ik laatst al van afgeweken door 2 extra Ether te halen. En daarnaast komen er nog twee echte parels aan met Starknet en zkSync.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je klinkt als Mike van telsellzwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:34:
[...]
Inderdaad een pracht machine!
De Ninja AF451EU Airfryer XXL is een grote airfryer met twee onafhankelijke kookzones, waardoor je twee verschillende recepten tegelijkertijd kunt koken. Denk hierbij aan één bak met friet en één bak met snacks, of één met groenten en één met aardappeltjes.
We pingpongen weer wat in een driehoekje....loopt er zo uit. Dus waarschijnlijk wat actie soon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:37:
We pingpongen weer wat in een driehoekje....loopt er zo uit. Dus waarschijnlijk wat actie soon
Hier niet, maar wat ik wel ben moest ik even opzoekenKhaelos schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:43:
Kwam deze net tegen, zijn er ook BTC Kings hier?![]()
[Afbeelding]
Ik ben nooit vroeg ingestapt bij nieuwere coins, los van memes.zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:34:
[...]
Jammer dat ik Pyth zelf niet heb opgepakt. Maar ik heb nu eenmaal met mezelf afgesproken om geen verse fiat meer in crypto te kieperen tenzij buitenkansjes. En daar ben ik laatst al van afgeweken door 2 extra Ether te halen. En daarnaast komen er nog twee echte parels aan met Starknet en zkSync.
Die Starknet en zkSync zien er interessant uit. Als de Starknet tokens in de verkoop gaan, zijn dit dan van die momenten dat er een minimale inleg gevraagd wordt van pak hem beet een paar duizend? Dat zie ik wel eens voorbijkomen, een dergelijk risico durf ik niet te nemen. Ietsje minder wel.
Schildknaap?JoebarRC schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:46:
[...]
Hier niet, maar wat ik wel ben moest ik even opzoeken
Pyth vorige week opgepakt (stil hodl), leuk ritje gehad met Manta...St@m schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:02:
Pyth, die ik heb opgepikt na een shill hier, doet het ook lekker. Nieuwe high sinds 7 weken.
GTAI ook weer opgepikt en gisteren weer afscheid van genomen...
Tao had ik ook in gedachten van het weekend maar is bij gedachte gebleven...
[ Voor 44% gewijzigd door BoulaMouzer op 30-01-2024 21:09 ]
Schandknaapje
Ik was er ook ingetraptzwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:34:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nog niks bekend over de ZkSync airdrop of überhaupt token launch toch? Ik kan er niks over vinden in ieder geval, hoor wel geruchten over april maar dat lijkt vooral speculatie.zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:34:
[...]
Die tokens zijn volgens mij alleen beschikbaar via een airdrop. Dus dat wordt kopen op een exchange. Dat is in de bull lastig genoeg om een goede prijs mee te pakken. Meestal moeten ze na de listing even flink afkoelen. Maar het is de vraag of dat wel gebeurt. Een pre sale zou easy money zijn als je daarvoor zou worden uitgeloot. Dan zou ik altijd de maximale allocatie met dergelijke toppers nemen.poekiepoes12 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:48:
[...]
Ik ben nooit vroeg ingestapt bij nieuwere coins, los van memes.
Die Starknet en zkSync zien er interessant uit. Als de Starknet tokens in de verkoop gaan, zijn dit dan van die momenten dat er een minimale inleg gevraagd wordt van pak hem beet een paar duizend? Dat zie ik wel eens voorbijkomen, een dergelijk risico durf ik niet te nemen. Ietsje minder wel.
Ik doelde denk ik op een pre sale waarbij een minimale inleg gevraagd wordt. Daar zie ik wel eens voorbijkomen dat er een flink bedrag op tafel moet komen. Socials gewoon goed in de gaten houden is het enige wat je kan doen voor pre sales of?zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:31:
[...]
Die tokens zijn volgens mij alleen beschikbaar via een airdrop. Dus dat wordt kopen op een exchange. Dat is in de bull lastig genoeg om een goede prijs mee te pakken. Meestal moeten ze na de listing even flink afkoelen. Maar het is de vraag of dat wel gebeurt. Een pre sale zou easy money zijn als je daarvoor zou worden uitgeloot. Dan zou ik altijd de maximale allocatie met dergelijke toppers nemen.
Eindelijk mijn transactiekosten terug (na een herinnering vandaag, waar meteen op werd gereageerd).Wispe schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:47:
[...]
Jawel, dat wist ik wel. Was een actie dat je handelskosten terugkreeg tot 10.000 EUR als je voor 10 januari verhandelde. Net zoals die 10 euro welkomstbonus als je een account aanmaakte bij Bitvavo.
Zal ze van de week wel weer even lastigvallen.
Vraag me af of ze echt gingen teruggeven als ik niet achter hun broek aan zat....
In ieder geval, vers fiat
Is maar 1 serieuze optie uiteraardWispe schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:42:
[...]
Eindelijk mijn transactiekosten terug (na een herinnering vandaag, waar meteen op werd gereageerd).
Vraag me af of ze echt gingen teruggeven als ik niet achter hun broek aan zat....
In ieder geval, vers fiatWaar zal ik hem in stoppen?
Meestal moet je ook actief zijn op het betreffende Discord kanaal en Telegram om geselecteerd te worden. Maar het is iedere keer weer anders. En pre sales via Tokensoft of Coinlist zie ik niet gebeuren. En de meeste pre sales zijn gokjes. Maar Starknet en ZkSync zijn niet zomaar projecten. Dat zijn wel blue chips. Als je daar een pre sale van kan meepakken dan is dat gratis geld. Alleen geloof ik niet in een pre sale van deze tokens voor retail. Zal wel veel Venture Capital in zitten.poekiepoes12 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:37:
[...]
Ik doelde denk ik op een pre sale waarbij een minimale inleg gevraagd wordt. Daar zie ik wel eens voorbijkomen dat er een flink bedrag op tafel moet komen. Socials gewoon goed in de gaten houden is het enige wat je kan doen voor pre sales of?
zkSync staat altijd hoog bij de gas spenders. Eigenlijk altijd wel op P2 als ik het eens bekijk. Daar moet volume zijn.zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:58:
[...]
Meestal moet je ook actief zijn op het betreffende Discord kanaal en Telegram om geselecteerd te worden. Maar het is iedere keer weer anders. En pre sales via Tokensoft of Coinlist zie ik niet gebeuren. En de meeste pre sales zijn gokjes. Maar Starknet en ZkSync zijn niet zomaar projecten. Dat zijn wel blue chips. Als je daar een pre sale van kan meepakken dan is dat gratis geld. Alleen geloof ik niet in een pre sale van deze tokens voor retail. Zal wel veel Venture Capital in zitten.
/f/image/8O8rqxfVvB0RH7jmC1jg78gD.png?f=fotoalbum_large)
Als je toch 2 extra ETH gekocht hebt gewoon even bridgen naar era en weer terughalen. Kost je wat fees, maar wie weet wat je ervoor terugkrijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 30-01-2024 22:21 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hangt er een beetje vanaf hoe je tegenover kinderen staat.Wispe schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:42:
Waar zal ik hem in stoppen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
@Sandyman538 "naakt" is niet het juiste antwoord zeker?
Die Duitse crimineel met weak hands.... je zal zijn handlanger zijn.
Die Duitse crimineel met weak hands.... je zal zijn handlanger zijn.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In de gaten houden = kopen ? Und warum ?elpee schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 01:54:
COTI in de gaten houden
[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 31-01-2024 06:53 ]
Vanmiddag om 16:00 zal de Airdrop plaatsvinden van JUP. Ik denk dat dit een grote drop zal worden, met andere woorden dat deze veel aandacht zal krijgen. Dat betekend niet perse dat de prijs omhoog zal gaan
Maar je hebt nu wel een kans het te kopen voor het op exchanges staat. Als je dit aandurft, dan kan je dit nu voorbereiden. Koop wat SOL, verhuis het naar een Phantom wallet (Metamask voor Solana). Vervolgens kan je ze hier kopen: https://jup.ag/swap/SOL-JUP
Ik wil benadrukken dat je zoiets als dit écht als een gokje moet zien. Helemaal de eerste uren kan de prijs super volatiel zijn.
Maar je hebt nu wel een kans het te kopen voor het op exchanges staat. Als je dit aandurft, dan kan je dit nu voorbereiden. Koop wat SOL, verhuis het naar een Phantom wallet (Metamask voor Solana). Vervolgens kan je ze hier kopen: https://jup.ag/swap/SOL-JUP
Ik wil benadrukken dat je zoiets als dit écht als een gokje moet zien. Helemaal de eerste uren kan de prijs super volatiel zijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Duidelijke taal, dank.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:54:
Vanmiddag om 16:00 zal de Airdrop plaatsvinden van JUP. Ik denk dat dit een grote drop zal worden, met andere woorden dat deze veel aandacht zal krijgen. Dat betekend niet perse dat de prijs omhoog zal gaan
En long term?
Goed geshill is het halve werkGelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:54:
Ik heb geen glazen bol. Wat je nu moet weten is dat JUP de token is van Jupiter. Dit is zegmaar de Uniswap op Solana. Jupiter draaide de afgelopen dagen een vergelijkbaar volume als Uniswap. De UNI token staat al sinds de Airdrop steady in de top20.poekiepoes12 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:04:
[...]
Duidelijke taal, dank.
En long term?
Voor de duidelijkheid. Ik krijg ze zelf niet. Maar ik ga wel even klaarzetten om 16:00 om er een paar op te pikken. Ik wil niet shillen, ik wil informatie delen. En dan liever vooraf. Achteraf heeft niemand er meer wat aan.
Voor de Helium IOT miners onder ons (leven die nog)? Je kan je HNT, je IOT of je SOL in je Helium wallet ook omzetten naar JUP straks. Wallet connecten met jup.ag wat je normaal ook doet om van IOT te swappen naar SOL alleen swap je dan naar JUP.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:54:
kreeg bericht van ByBit dat ze JUP gaan listen.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:54:
Ik denk dan:
nothing stops this train
Stukje van de Jupiter discord
About Jupiter:
1. Most used trading platform in defi
2. Direct 80% of organic volume
3. Most used program in Solana
4. Top 2 by vol on Coingecko
5. Most integrated platform on Solana
6. One of the top perp platforms ($1.4B volume last week)
Links can be found here:
https://x.com/JupiterExch.../1752478419852599397?s=20
Wordt gelist op de grotere exchanges ByBit, Binance etc.
Nog niet te verhandelen op Jup. Ag
About Jupiter:
Links can be found here:
ik kan mij iets herhinneren dat dit ook met SHIB gedaan werd..... ook overal op grote exchanges tegelijk!ViNOK16Bit schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:24:
About Jupiter:
Links can be found here:
SHIB ging hard naar beneden, JUP zal vast hard naar beneden gaan.
aangezien het van Solana netwerk komt kan ik ook verwachten dat SOL ook gaat dumpen
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2024 09:31 ]
nothing stops this train
Even afwachten tot het afgekoeld is en dan wat inslaan voor de bull dus?Kol Nedra schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:27:
[...]
ik kan mij iets herhinneren dat dit ook met SHIB gedaan werd..... ook overal op grote exchanges tegelijk!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Kan je ze wel voor de listings kopen op Jupiter?ViNOK16Bit schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:24:
About Jupiter:
Links can be found here:
Mensen hebben natuurlijk tijd nodig om het op exchanges te storten. Binance start bijvoorbeeld 30 minuten later als ik niet in de war ben met tijdzones.zwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Kan je ze wel voor de listings kopen op Jupiter?
Ik heb nog even wat onderzoek gedaan en ik ga hier mijn handen niet aan branden.Kol Nedra schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:27:
[...]
ik kan mij iets herhinneren dat dit ook met SHIB gedaan werd..... ook overal op grote exchanges tegelijk!
aangezien het van Solana netwerk komt kan ik ook verwachten dat SOL ook gaat dumpen
Ze zijn wel gewoon al lang verhandelbaar op Uniswap. Inmiddels 200% up.Gelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:54:
Wellicht een gekke vraag want ik hou het allemaal niet bij, maar is dat wel dezelfde Jupiter? Waarom staat er "no longer active" op de site?zwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:02:
[...]
Ik heb nog even wat onderzoek gedaan en ik ga hier mijn handen niet aan branden.
[...]
Ze zijn wel gewoon al lang verhandelbaar op Uniswap. Inmiddels 200% up.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/jupiter/exelletor schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:10:
[...]
Wellicht een gekke vraag want ik hou het allemaal niet bij, maar is dat wel dezelfde Jupiter? Waarom staat er "no longer active" op de site?
Ja leuk, maar dat is toch een heel ander project?
Dan zit ik er naast.exelletor schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:12:
[...]
Ja leuk, maar dat is toch een heel ander project?
The Jupiter token could begin trading with a market capitalization of around $700 million, considering the JUP-U.S. dollar perpetuals traded at 65 cents on Aevo https://app.aevo.xyz/perpetual/jup at press time.Slonzo schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:18:
Als je ze nog niet in je bezit hebt (als dat al kan, niet bekeken) om te dumpen bij listing, zou ik er voorlopig van weg blijven. Duurt meestal een paar dagen voor de prijs op een realistisch niveau zit.
Of the initial circulating supply of 1.35 billion, 1 billion coins are for airdrops, 50 million each for loans to market makers oAbout 955,000 wallets that interacted with Jupiter before Nov. 2 are eligible for the JUP airdrop, according to data source Airdrop Official.n centralized exchanges and liquidity pool needs, and 250 million for a launch pool.
Niet een gigantische marketcap maar door die 955.000 eligible wallets zal er wel aardig gedumpt worden.
Welke dag is het vandaag? Donderdag?
Ik zou die gure CMC ook gewoon niet meer gebruiken. Bah
https://www.coingecko.com/en/coins/jupiter-project
Hier staat het er gewoon bij: "Please be noted that this is an individual project that is NOT affiliated with Jupiter DEX on Solana. Please DYOR before making any investments."
donderdag dipdag is een dag te vroeg inderdaadknakworst schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:30:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
1000000000 / 955000 = 1047 magische internet muntjes per wallet?
Bij 65 cent dus zo'n $700 aan gratis geld. Mocht die onder 50 cent komen, ben ik nu van plan om een tasje te halen. Ik denk dat het dumpen eigenlijk wel zal meevallen. Maar als ik dit zeg, dan openen die magische muntjes op $2 ofzo en ga ik het niet najagen.
Bij 65 cent dus zo'n $700 aan gratis geld. Mocht die onder 50 cent komen, ben ik nu van plan om een tasje te halen. Ik denk dat het dumpen eigenlijk wel zal meevallen. Maar als ik dit zeg, dan openen die magische muntjes op $2 ofzo en ga ik het niet najagen.
[ Voor 16% gewijzigd door exelletor op 31-01-2024 10:36 ]
FOMC day....knakworst schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:30:
Zo. Het zakje ASTR verkocht met 25% winst. Ja, het gaat vast nog hoger in de toekomst, of niet, ik wilde gewoon mijn winst pakken en niet te lang wachten, omdat ik de winst meteen door wilde pompen in de introductie van PMG die net is live gegaan op Kucoin.
Maar al die nieuwe projecten, gaan die nou daadwerkelijk iets bijdragen? Ik vraag het mij af.
Met name het kopen net na de listing, je koopt het dus van mensen die het gratis gekregen hebben. Tuurlijk kan iets hypen maar ik ga er mijn vingers niet aan branden.
Net voor de release van Astar zkEVM, Tokenomics 2.0 en Dapp staking v3.mayhem schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:39:
Zo. Het zakje ASTR verkocht met 25% winst. Ja, het gaat vast nog hoger in de toekomst, of niet, ik wilde gewoon mijn winst pakken en niet te lang wachten, omdat ik de winst meteen door wilde pompen in de introductie van PMG die net is live gegaan op Kucoin.
Don Guacamole schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:40:
Maar al die nieuwe projecten, gaan die nou daadwerkelijk iets bijdragen?
Nee, natuurlijk niet. Maar dat is geen verschil met de bestaande projecten toch?Don Guacamole schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:40:
Maar al die nieuwe projecten, gaan die nou daadwerkelijk iets bijdragen? Ik vraag het mij af.
Natuurlijk niet, al die hype projectjes zijn gewoon een stuk voor stuk money grabs voor fiat geilende moonboys. Zolang fiat nog bestaat blijven mensen greedy en zullen ze in deze ongereguleerde markt alles doen om meer winst te behalen ten behoeve van de retail investeerder.Don Guacamole schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:40:
Maar al die nieuwe projecten, gaan die nou daadwerkelijk iets bijdragen?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
TRON op plek 12, wut? laatste keer dat ik keek was het 18+
sleeping giant!
sleeping giant!
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2024 10:54 ]
nothing stops this train
Paniek...
Guys today we prepare for FOMC and volatility on the crypto market
— Sheldon The Sniper (@Sheldon_Sniper) 31 januari 2024
I am currently seeing weakness in BTC that could start a 20-30% pull back
Lets speak about how to prepare your portfolio if the big correction starts as it could be violent https://t.co/gj3RdT8lQe
grote bullshit. Komt geen rate hike. 97,9% is verwachting dat het gelijk blijft. Zal amper beweging komen door fomc meeting.
Sowieso hebben die fomc meetings laatste 6 maanden amper volatiliteit gegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 31-01-2024 11:09 ]
Me preparing my portfolio:
nothing stops this train
Ik zit nu naar die TA stream te kijken van die Sheldon. Zegt prima dingen.
Geloof hier niks van, juist het nieuws dat de outflow van GBTC aan het zakken is terwijl de bitcoin ETFs vrij stabiel blijven aankopen en nu netto voor 6k BTC inkopen per dag zou juist mega bullish moeten zijn. Daar houdt een TA analyse geen rekening mee
ik weet ik weet, dat gaat via OTC en heeft geen directe marktinvloed, maar het zou denk ik wel wat selling pressure van de markt weg moeten halen en op langere termijn heeft het zeker impact op de beschikbare supply.
[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 31-01-2024 11:23 ]
hoor alleen maar bagger. Op niets gebaseerd allemaalzwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:21:
Haha oke. Ik hoor twee scenario's. 40k of 35k. Waarvan hij verwacht dat 35k het main scenario is.anti elppa schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:24:
[...]
hoor alleen maar bagger. Op niets gebaseerd allemaal
Rate hike is wel geweest. Das war einmal.anti elppa schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:07:
[...]
grote bullshit. Komt geen rate hike. 97,9% is verwachting dat het gelijk blijft. Zal amper beweging komen door fomc meeting.
Sowieso hebben die fomc meetings laatste 6 maanden amper volatiliteit gegeven.
:strip_exif()/f/image/E1dILPdsVHrJqWN4VBs27nOH.jpg?f=fotoalbum_large)
Rate cut, wenn is de vraag. Denk dat maart te vroeg is en ze aansturen op mei.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GP4PepetKTZVPV5PYJh8CVfS.gif?f=user_large)
@anti elppa links @zwembroek rechts
Place your bets.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 31-01-2024 11:29 ]
@Joosie200

Ach zo lang we maar naar rechts blijven gaan vind ik het best. Heb nog wat USDT uit de stake morgen dus een extra dipje mag ook wel. Moon soon.

Ach zo lang we maar naar rechts blijven gaan vind ik het best. Heb nog wat USDT uit de stake morgen dus een extra dipje mag ook wel. Moon soon.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:21:
nothing stops this train
Fun with flags, altijd een opsteker
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Op deze Reet Hike , accepteer ik wel een rode CandleJoosie200 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:27:
[...]
Rate hike is wel geweest. Das war einmal.
[Afbeelding]
Rate cut, wenn is de vraag. Denk dat maart te vroeg is en ze aansturen op mei.
heb het na 15min afgezet, dus wellicht komt er daarna wel een goede onderbouwing. Eerste stuk is puur geschreeuw zonder degelijk TA.zwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:26:
[...]
Haha oke. Ik hoor twee scenario's. 40k of 35k. Waarvan hij verwacht dat 35k het main scenario is.
En feit dat hij fomc meeting erbij haalt geeft aan dat ie echt geen idee heeft. Verder hoor ik ook niets over dat de markt volledig spot gedreven is afgelopen periode. Pak daarbij etf buy volume op dagelijkse basis en er blijft maar weinig over van zijn verhaal. en ja die 35k blijven die gare joetubers roepen. Ik geloof er niet in. Dat ga je niet halen zonder extreme fud. En die is er niet. Zelfs de gbtc sellpressure was niet genoeg. Wat else???
Uiteraard kan er een correctie komen, dat kan altijd, maar zijn analyse vind ik aardig gammel. En dan gaat ie vanavond ook nog live alsof het een halving event is
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 31-01-2024 11:55 ]
Logisch na zo'n pump.Pinsa schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:49:
Dunne Manta
Heb zelf geen Mantazwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:56:
[...]
Logisch na zo'n pump.Ben benieuwd of de mensen die onder water staan ook gaan bijkopen of alleen maar groene candles kopen.
Ik vind het zeer aannemelijk wat hij zegt. Dus vandaar:anti elppa schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:51:
[...]
heb het na 15min afgezet, dus wellicht komt er daarna wel een goede onderbouwing. Eerste stuk is puur geschreeuw zonder degelijk TA.
En feit dat hij fomc meeting erbij haalt geeft aan dat ie echt geen idee heeft. Verder hoor ik ook niets over dat de markt volledig spot gedreven is afgelopen periode. Pak daarbij etf buy volume op dagelijkse basis en er blijft maar weinig over van zijn verhaal. en ja die 35k blijven die gare joetubers roepen. Ik geloof er niet in. Dat ga je niet halen zonder extreme fud. En die is er niet. Zelfs de gbtc sellpressure was niet genoeg. Wat else???
Uiteraard kan er een correctie komen, dat kan altijd, maar zijn analyse vind ik aardig gammel. En dan gaat ie vanavond ook nog live alsof het een halving event is
Komen die 200.000 mtgox tokens er binnenkort niet een keer aan? Dacht dat ze op het punt stonden om deze Bitcoins uit te betalen maar hou er me niet echt mee bezig verder.anti elppa schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:51:
[...]
heb het na 15min afgezet, dus wellicht komt er daarna wel een goede onderbouwing. Eerste stuk is puur geschreeuw zonder degelijk TA.
Persoonlijk ken ik iemand die denkt dat we weer richting de 10k gaan, snap er niets van want dat zie ik echt niet meer gebeuren..
Voor de volledigheid, dit is de goede op Coingecko: https://www.coingecko.com/en/coins/jupiterGelukszoekr schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:30:
[...]
https://www.coingecko.com/en/coins/jupiter-project
Hier staat het er gewoon bij: "Please be noted that this is an individual project that is NOT affiliated with Jupiter DEX on Solana. Please DYOR before making any investments."
is net zo iets als gbtc, die gaan lang niet allemaal sellen. En 200k btc is nog stuk minder dan grayscale had (650k)Nopheros schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 12:10:
[...]
Komen die 200.000 mtgox tokens er binnenkort niet een keer aan? Dacht dat ze op het punt stonden om deze Bitcoins uit te betalen maar hou er me niet echt mee bezig verder.
Persoonlijk ken ik iemand die denkt dat we weer richting de 10k gaan, snap er niets van want dat zie ik echt niet meer gebeuren..
Ik ken iemand (niet persoonlijk) die denkt dat we richting zero gaan.Nopheros schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 12:10:
[...]
Nopes, ik heb alleen de high gekocht uiteraard.zwembroek schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:56:
[...]
Logisch na zo'n pump.Ben benieuwd of de mensen die onder water staan ook gaan bijkopen of alleen maar groene candles kopen.
Ergens in de bear in 2026 verkoop ik het zakje is de planning.
Zijn hier ook mensen die op de Celsius claim zitten te wachten?
Hoe gaat ie vandaag met mijn juinbroeders?
Gelukkig daar alles weggehaald vlak voor de ellende begon.Ballie2210 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:11:
Hopelijk heb je er niet veel staan nog?
Yup. Kreeg zojuist nog een mail waarvan ik hoopte eindelijk een withdrawaldate te bevatten, helaas nog nietBallie2210 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:11:
Ik had gehoopt dat het vandaag zou zijn?PHPResource schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:53:
[...]
Yup. Kreeg zojuist nog een mail waarvan ik hoopte eindelijk een withdrawaldate te bevatten, helaas nog niet
Yes, mijn zuurverdiende BTC.Ballie2210 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:11:
Moet mij opnieuw verifiëren om te kunnen claimen. Dit is alleen wat CEL tokens. Had net voor de ellende begon op zondagmiddag alles eraf gehaald. Die paar CEL mogen ze houden.
Heb nog 1400 CEL of zo en 0,0025 BTC.DJ-Promo schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 15:35:
[...]
Moet mij opnieuw verifiëren om te kunnen claimen. Dit is alleen wat CEL tokens. Had net voor de ellende begon op zondagmiddag alles eraf gehaald. Die paar CEL mogen ze houden.
Die 1400 CEL hadden een kost van $1000. In de speculatiefase waren ze $6000 waard, had ik ze maar BUITEN Celsius gehad.
Ik heb het drama niet helemaal gevolgd maar ik begrijp dat 1 CEL nog een waarde van 25 cent zal krijgen of zo?
Zat er iemand van jullie in Hodlnaut? Daar heb ik mijn USDC naartoe getrokken vanuit Celsius voor alles tits up ging. Om daarna Hodlnaut tits up te zien gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Th1x4nG op 31-01-2024 15:41 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/jXKjoJymCEHHO7PuPwzZmUU4.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CGoh4QNzOnofn92RyZJNLmEv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CNMrtx1wuZaPf6LCcZShEJI9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0q8BP13oCLPOzrDhGDMAJ02h.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3Ssr3CAyrA7o4w8CrmBnbEM2.png?f=fotoalbum_large)