Patroon zeker, alleen staat de pijlrichting verkeerd.Don Guacamole schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:41:
Om nog wat meer shitcoins te delen.
Check dit. Ben niet goed in TA maar we kunnen dit op zijn minst een patroon noemen:
$Ator
[Afbeelding]
Bedankt voor de link. Wat een ongefundeerde bagger zeg. I call bullshit. Daarnaast maakt het geen reet uit welke dAPP je kiest wat betreft veiligheid. Neurolanche is niet de beheerder van het smart contract. Astar heeft alles in eigen beheer. Het is dus niet zo dat Neurolanche je tokens kan stelen. Ieder smart contract is even veilig/onveilig wat betreft hacks en dergelijke.
Ik stake zelf trouwens mijn Astar niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 29-01-2024 12:55 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De vraag is idd wat Neurolanche zou kunnen bereiken áls het waar zou zijn? M.a.w., what's in it for them?zwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor de link. Wat een ongefundeerde bagger zeg. I call bullshit. Daarnaast maakt het geen reet uit welke dAPP je kiest wat betreft veiligheid. Neurolanche is niet de beheerder van het smart contract. Astar heeft alles in eigen beheer. Het is dus niet zo dat Neurolanche je tokens kan stelen. Ieder smart contract is even veilig/onveilig wat betref hacks en dergelijke.
En volgens mij lopen stakers idd sowieso geen risico.
Vaag verhaal.
Het komt er in dat stuk kort op neer dat ze straks hun eigen token NEROX goed in de markt willen lullen. Astar tokens staan daar idd los van.Bananeman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:55:
[...]
De vraag is idd wat Neurolanche zou kunnen bereiken áls het waar zou zijn? M.a.w., what's in it for them?
En volgens mij lopen stakers idd sowieso geen risico.
Vaag verhaal.
Eens, ik zei ook al dat het vooralsnog FUD is maar denk wel dat het goed is dat de informatie hier gedeeld wordt.zwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor de link. Wat een ongefundeerde bagger zeg. I call bullshit. Daarnaast maakt het geen reet uit welke dAPP je kiest wat betreft veiligheid. Neurolanche is niet de beheerder van het smart contract. Astar heeft alles in eigen beheer. Het is dus niet zo dat Neurolanche je tokens kan stelen. Ieder smart contract is even veilig/onveilig wat betref hacks en dergelijke.
FUD betekend koop kansen 🙂
kom maar met die BTC 12k
kom maar met die BTC 12k
nothing stops this train
Hahaha grappig, gisteren dApp fud over cspr, vandaag dApp fud astr, het rijmt gewoon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
plukje ETH gekocht, dus we gaan zo lager 👀
nothing stops this train
ah mooi, kan ik weer een zakje bijkopenKol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:18:
plukje ETH gekocht, dus we gaan zo lager 👀
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 29-01-2024 13:35 ]
nothing stops this train
300 miljard schuld. #hoedan
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat zie je op de foto's. Luchtkastelen bouwen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier krijg je de gerechtsdeurwaarder al aan de deur met een openstaande schuld van 100€
Hoe reageren stock boys overigens op dit nieuws en vooral dan het schrappen van het aandeel? Was 1 van hun USP's niet dat je geen risico hebt dat het aandeel naar 0 gaat?
[ Voor 26% gewijzigd door BootjeVaren op 29-01-2024 15:03 ]
Ken je https://stacker.news/ ? Daar zitten de échte maxis. En daar hebben ze ook wel een leuke feature, namelijk dat je elkaar in plaats van duimpjes échte satjes geeft.anti elppa schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Topic alleen voor btc is wel wat saai gok ik.
Ik zie dat @anti elppa daar ook actief is.Gelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:03:
[...]
Ken je https://stacker.news/ ? Daar zitten de échte maxis. En daar hebben ze ook wel een leuke feature, namelijk dat je elkaar in plaats van duimpjes échte satjes geeft.
https://stacker.news/items/405008
StakkersGelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:03:
[...]
Ken je https://stacker.news/ ? Daar zitten de échte maxis. En daar hebben ze ook wel een leuke feature, namelijk dat je elkaar in plaats van duimpjes échte satjes geeft.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ken ik nietGelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:03:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een topic waarbij BTC, memes en altcoins iets meer in balans zijn zou wel super zijn.
Tientallen berichten over hoe hard MANTA wel niet stijgt hebben we niets aan. Dat neigt gewoon naar pump & dump praktijken, want volgende week is het weer een andere munt waar ineens iedereen in zit. De goede traders blijken dan weer exact op het goede moment te zijn uitgestapt en minder gefortuneerde gebruikers (en mensen die alleen meelezen) zitten weer met de gebakken peren.
Bij BTC is het melden van stijgingen wel relevant, omdat dan alles meestijgt en omdat een brede groep gebruikers een positie heeft.
Memes zijn ook relevant, omdat die leuk zijn.
Alts zijn eigenlijk te gast in dit topic, maar nemen af en toe het topic over als een onbeschofte vakantieganger op een all-inclusive vakantie.
Tientallen berichten over hoe hard MANTA wel niet stijgt hebben we niets aan. Dat neigt gewoon naar pump & dump praktijken, want volgende week is het weer een andere munt waar ineens iedereen in zit. De goede traders blijken dan weer exact op het goede moment te zijn uitgestapt en minder gefortuneerde gebruikers (en mensen die alleen meelezen) zitten weer met de gebakken peren.
Bij BTC is het melden van stijgingen wel relevant, omdat dan alles meestijgt en omdat een brede groep gebruikers een positie heeft.
Alts zijn eigenlijk te gast in dit topic, maar nemen af en toe het topic over als een onbeschofte vakantieganger op een all-inclusive vakantie.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-01-2024 15:23 ]
Let op:BTC100K2021 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:22:
Een topic waarbij BTC, memes en altcoins iets meer in balans zijn zou wel super zijn.
Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: (Zie ook over SC vs NK topic).
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja nu wordt ie helemaal mooi.resusaapje schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:24:
[...]
Let op:
Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: (Zie ook over SC vs NK topic).
Hier kun je lekker praten over MANTA en andere meme muntjes:
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Waarom 2024? Ben benieuwd naar het plan.Coldcat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:52:
Gisteren de eerste DCA voor komende zes maanden gedaan. Lang niet meer gekocht maar met de halving voor de deur is dat m’n plan! Uitvoeren als een domme!
Volgens jaar komen de sats weer de markt op!
Als ik kijk naar het 24 uurs handel volume van MANTA dan is het vrij onrealistisch om te denken dat een tweakers forum ook maar enige invloed op de koers heeft.BTC100K2021 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:22:
Tientallen berichten over hoe hard MANTA wel niet stijgt hebben we niets aan. Dat neigt gewoon naar pump & dump praktijken, want volgende week is het weer een andere munt waar ineens iedereen in zit.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
das een flinke, laat die derksen het maar niet zien
Maxis gonna maxi.
Ik vind het altijd wel verfrissend als we met zn allen weer te ver in de drek gezakt zijn en er weer eentje langskomt, meestal @anti elppa , om ons er weer uit te trekken.
Nobel eigenlijk wel.
Pfoe, daar gaan we, eerst even naar 69k en dan 420k
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
thanks. Komt ook gewoon door de pijn die ik zelf heb gehad. Ik zou graag iedereen die ellende willen besparen. Lukt alleen totaal nietDarrell schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:03:
[...]
Maxis gonna maxi.
Ik vind het altijd wel verfrissend als we met zn allen weer te ver in de drek gezakt zijn en er weer eentje langskomt, meestal @anti elppa , om ons er weer uit te trekken.
Nobel eigenlijk wel.
En dan was het bij mij vaak maar max 10% van pf waar ik bagholder werd of totaal rekt ging door shitcoins. Ik zie hier af en toe cirkeldiagrammen langs komen dat ik echt denk wtf
OT. BTC tikte net weer ff tegen de 50DMA aan. Als we er door rammen kan het hard gaan
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 29-01-2024 17:13 ]
Sloomklets. Maar da's eigenlijk nooit waar. Het is eerder een hollen-of-stilstaanklets.
Yep, ik verwees je naar het COIN topic, jij verwijst naar het MEMECOIN topic, en dit is het MEME topic.BTC100K2021 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:29:
[...]
Ja nu wordt ie helemaal mooi.
Hier kun je lekker praten over MANTA en andere meme muntjes:
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Tijd daf er ook een memmen topic komtresusaapje schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:18:
[...]
Yep, ik verwees je naar het COIN topic, jij verwijst naar het MEMECOIN topic, en dit is het MEME topic.
[Afbeelding]
Daarvoor kan je bij Fok! terecht
Ik post, en krijg meteen daarop de volgende Bybit update:
"Users can now opt to execute their limit orders as Fill Or Kill (FOK)"
Wow, bullish! Of bearish?
JUST IN: Within the first hour of trading, BlackRock's #Bitcoin ETF is surpassing GBTC in volume, marking the first time a new #Bitcoin ETF is outperforming Grayscale.
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 29 januari 2024
If this trend continues, it will be the first day a Bitcoin ETF has a higher trading volume than Grayscale. pic.twitter.com/n5PrFWZhgt
nothing stops this train
En dan krijgen we snel de fud dat greyscale geheel opgedoekt kan worden omdat de liquiditeit van blackrock etf beter is, en het beheer goedkoper...
Toeter wel even langs met de Lambo binnenkort. Thanks voor de waarschuwing zeg ik dan.anti elppa schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:08:
[...]
thanks. Komt ook gewoon door de pijn die ik zelf heb gehad. Ik zou graag iedereen die ellende willen besparen. Lukt alleen totaal niet![]()
![]()
En dan was het bij mij vaak maar max 10% van pf waar ik bagholder werd of totaal rekt ging door shitcoins. Ik zie hier af en toe cirkeldiagrammen langs komen dat ik echt denk wtf![]()
![]()
. 99% gaat ongekend hard op zijn bek facedown in de gier.
OT. BTC tikte net weer ff tegen de 50DMA aan. Als we er door rammen kan het hard gaan
Maar al het andere hoort toch in memetopiczwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:02:
En dit topic heet toch echt het cryptocurrency slowchat topic. Niet het Bitcoin slowchat Topic.
Het meme topic is voor high risk microcaps.knakworst schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:02:
[...]
Maar al het andere hoort toch in memetopic
Lijkt net op sex dat btc , eerst een enorme piek en daarna een slappe jan. Man man , pump nou es door joh.
Bon apetitWispe schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:07:
Nondejeu, zit je avondeten te bereiden, schiet BTC door de 40k (EUR) heen.
ligt aan de liquiditeit en aan de spreadGipsy King schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:20:
Lijkt net op sex dat btc , eerst een enorme piek en daarna een slappe jan. Man man , pump nou es door joh.
nothing stops this train
Sandwichspread?Kol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:55:
[...]
ligt aan de liquiditeit en aan de spread
Ik keek net even in de toekomst, overmorgen komt JUP de top 50 binnen. De token van Jupiter. Je weet wel, de DEX die momenteel meer volume draait dan Uniswap
Nooit van gehoord, doen ze ook aan drops?Gelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:27:
Ik keek net even in de toekomst, overmorgen komt JUP de top 50 binnen. De token van Jupiter. Je weet wel, de DEX die momenteel meer volume draait dan Uniswap
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Voor de eerste AirDrop niet gekwalificeerd, was voor gebruikers voor 2023. Komen er nog drie aan, dus in de toekomst mogelijk wel.Gelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:27:
Maar ga sowieso wat proberen op te pikken, als de kans zich voodoet.
Ja, lastig. Ik krijg deze eerste ronde ook niks. Maar is het nog verstandig om direct te kopen als het meteen zo hoog binnenkort. Goed voor SOL in elk gevaljvel92 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:39:
[...]
Voor de eerste AirDrop niet gekwalificeerd, was voor gebruikers voor 2023. Komen er nog drie aan, dus in de toekomst mogelijk wel.
Maar ga sowieso wat proberen op te pikken, als de kans zich voodoet.
Dagelijkse kost vanaf nu? 
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 6,406 #BTC (276,005,241 USD) transferred from unknown wallet to Coinbase Institutionalhttps://t.co/T4sPVztbTl
— Whale Alert (@whale_alert) 29 januari 2024
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Even afhankelijk van hoe hoog het opent. Als er een dump is, pak ik mogelijk mijn kans.Gelukszoekr schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:42:
[...]
Ja, lastig. Ik krijg deze eerste ronde ook niks. Maar is het nog verstandig om direct te kopen als het meteen zo hoog binnenkort. Goed voor SOL in elk geval
ASTR kan vast deze momentum meepakken/liften met BTC! $0.25 soon!
nothing stops this train
Lekkere shillert van meKol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:58:
Als ik met m'n holle kies naar de koersen kijk dan kan er zo +3000 bij schieten. Als een mes door de warme boeter nar 46k!
Het kan ook meteen mes de andere kant opvallen richting de 40k.
Wat een mooie tijden!
Het kan ook meteen mes de andere kant opvallen richting de 40k.
Wat een mooie tijden!
En daarna snel naar de 0,47. Dan kan ik misschien nog Ethereum onder de 3k halen.Kol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:58:
haha valt wel mee toch?
proost
nothing stops this train
De whales (>1.000 BTC) hebben zich afgelopen weken weer tegoed gedaan aan de vrijgekomen BTC's van de weak hands
NEW: #Bitcoin 🐳 whales accumulate 76K #BTC (💵 $3B) since the beginning of the year 👀 pic.twitter.com/lVNRzpBPQm
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 28 januari 2024
Zoals verwacht. Nooit verkopen in de 3 jaar na 1 jaar bear.Numbers schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:17:
De whales (>1.000 BTC) hebben zich afgelopen weken weer tegoed gedaan aan de vrijgekomen BTC's van de weak hands![]()
[Twitter][Afbeelding]
Zoals ik in nk topic al schreef, nu nog wachten/ hopen op 35k is aardig kansloos
Volgend jaar zit die Trump weer met z'n dikke ego op de troon in het witte huis.
Dat komt mooi samen met die bull market. Wie wil z'n geld dan nog in USD laten staan? De dollar moet ooit kapot. Laat Trump de boel maar aanblazen!
Dat komt mooi samen met die bull market. Wie wil z'n geld dan nog in USD laten staan? De dollar moet ooit kapot. Laat Trump de boel maar aanblazen!
Biden heeft het lekker gedaan bedoel je?Coldcat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:41:
Volgend jaar zit die Trump weer met z'n dikke ego op de troon in het witte huis.
Die ouwe seniel is het grootste gevaar op deze planeet in zijn positie..zwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 23:12:
[...]
Biden heeft het lekker gedaan bedoel je?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ASTR is nog maar -9.87% verwijderd van ATH, price discovery soon
nothing stops this train
Huh? ATH is 0,33Kol Nedra schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 00:36:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Best wel ja. Ben blij dat die oranje crimineel er niet zat de afgelopen 3 jaar.zwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 23:12:
[...]
Biden heeft het lekker gedaan bedoel je?
Een crimineel nog wel. De reactie ging over de dollar en Bitcoin. Maar blijkbaar is de haat zo groot dat er niet inhoudelijk kan worden gereageerd als de naam Trump valt. Bijzonder.Snikkeldrijer schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:03:
[...]
Best wel ja. Ben blij dat die oranje crimineel er niet zat de afgelopen 3 jaar.
[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 30-01-2024 07:41 ]
Je maakt me blij met een dode mus! Nog slechts 80% te gaan ser!Kol Nedra schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 00:36:
Beter dan dood gemaakt worden met een blije mus.zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:44:
[...]
Je maakt me blij met een dode mus! Nog slechts 80% te gaan ser!
$WEN wordt gelist op Kucoin.. te vroeg verkocht waarschijnlijk...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die kerel moet zich vaker in de rechtbank melden dan ik naar de Bitcoin chart kijk. Crimineel in dat geval een passende omschrijving toch?zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:36:
[...]
Een crimineel nog wel. De reactie ging over de dollar en Bitcoin. Maar blijkbaar is de haat zo groot dat er niet inhoudelijk kan worden gereageerd als de naam Trump valt. Bijzonder.
Waarom bij Ethereum zoveel achter. De slechts presterende over de afgelopen 7d van de top100.
Hebben we hier een goede verklaring voor?
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-01-2024 08:32 ]
Mijn theorie: de modulaire aanpak met L2’s is te ingewikkeld.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:32:
Waarom bij Ethereum zoveel achter. De slechts presterende over de afgelopen 7d van de top100.
Ben je bullish Bitcoin, dan koop je BTC. Ben je bullish Solana, dan koop je SOL. Ben je bullish Ethereum, dan koop je ETH of toch een van de vele Layer 2 tokens of andere scaling tokens. Dit zorgt ervoor dat minder kapitaal de ETH token koopt.
Het shitcoin casino is in essentie ook verplaats naar Solana. Waar je zonder te moeten bridgen kunt shitcoinen tegen een fractie van een cent. De wallet UX van Phantom is ook gewoon beter dan een MetaMask.
Overigens zijn mijn ETH bags groter dan SOL, ben op de langere termijn wel bullish ETH. Maar huidige prijsactie is wel pijnlijk.
Vergelijk de koers met BTC, dan is het duidelijker. Uitbraak rejected.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:32:
Heb meerdere mailen gevraagd om astr en oraichain bij de service / support afdeling van bitvavo. Ipv pas listen als het schip weer vertrokken is.Pinsa schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:34:
[...]
Nee helaas niet je moet Bitvavo blijven lastig vallen uiteindelijk zal het jullie wel lukken
Antwoord : als we veel dezelfde vragen krijgen zullen we het in overweging nemen de coins aan te bieden.
Kortom spammen die handel.
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 30-01-2024 09:04 ]
En vergeet ADA natuurlijk niet, met zijn DeFi wat opkomend isjvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:03:
[...]
Mijn theorie: de modulaire aanpak met L2’s is te ingewikkeld.
Ben je bullish Bitcoin, dan koop je BTC. Ben je bullish Solana, dan koop je SOL. Ben je bullish Ethereum, dan koop je ETH of toch een van de vele Layer 2 tokens of andere scaling tokens. Dit zorgt ervoor dat minder kapitaal de ETH token koopt.
Het shitcoin casino is in essentie ook verplaats naar Solana. Waar je zonder te moeten bridgen kunt shitcoinen tegen een fractie van een cent. De wallet UX van Phantom is ook gewoon beter dan een MetaMask.
Overigens zijn mijn ETH bags groter dan SOL, ben op de langere termijn wel bullish ETH. Maar huidige prijsactie is wel pijnlijk.
En zo zouden ADA / DOT / L2 / ATOM / BNB in het begin van de bull in 2020 van de troon rukken. Twee maanden later ging de afterburner aan bij ETH. De tijd komt nog wel!keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:10:
[...]
En vergeet ADA natuurlijk niet, met zijn DeFi wat opkomend is
ETH blijft het zilver, als BTC goud is imho.Coldcat schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:24:
[...]
En zo zouden ADA / DOT / L2 / ATOM / BNB in het begin van de bull in 2020 van de troon rukken. Twee maanden later ging de afterburner aan bij ETH. De tijd komt nog wel!
Precies. En ETH doet gewoon wat het altijd doet pre halving. Daarnaast ben ik nu al tevreden met de mooie virtuele winst op ETH. En dat kan alleen maar meer worden. Of minder natuurlijk.Coldcat schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:24:
[...]
En zo zouden ADA / DOT / L2 / ATOM / BNB in het begin van de bull in 2020 van de troon rukken. Twee maanden later ging de afterburner aan bij ETH. De tijd komt nog wel!
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 30-01-2024 09:31 ]
Dit wordt echt al jaren geroepen. Nooit kan iemand met concrete voorbeelden en eigen ervaringen komen over het gebruik van DeFi, behalve het staken van ADA.keanu_ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:10:
[...]
En vergeet ADA natuurlijk niet, met zijn DeFi wat opkomend is
Dit geldt overigens niet alleen voor ADA. Gebruikers op dit forum, die actief gebruik maken van DeFi protocollen zijn op twee handen te tellen. Het komt in de regel niet veel verder dan speculeren op de bijbehorende tokens en niet zozeer het gebruik maken ervan. Tenzij er een incentive is zoals een airdrop. Dat is prima, maar het maakt mij altijd wat sceptisch op moment dat er geroepen wordt "DeFi is opkomend op x chain". Zeker omdat je voor DeFi ook elders terecht komt.
Welnee. Genoeg plekken waar je die zooi kan halen.Gipsy King schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:04:
[...]
Heb meerdere mailen gevraagd om astr en oraichain bij de service / support afdeling van bitvavo. Ipv pas listen als het schip weer vertrokken is.
Antwoord : als we veel dezelfde vragen krijgen zullen we het in overweging nemen de coins aan te bieden.
Kortom spammen die handel.
Over teleurstellend gesproken: wen BIFI moon?jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:33:
Gebruikers op dit forum, die actief gebruik maken van DeFi protocollen zijn op twee handen te tellen. Het komt in de regel niet veel verder dan speculeren op de bijbehorende tokens en niet zozeer het gebruik maken ervan.
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 29 januari 2024
5 Phases of The Bitcoin Halving
1. Pre-Halving period
Approximately 77 days remain until the Bitcoin Halving in April 2024
Historically, any deeper retraces that occur during this orange period tend to generate fantastic Return On Investment for investors in the several… pic.twitter.com/8JC8qX2IVm
[ Voor 184% gewijzigd door Gipsy King op 30-01-2024 10:50 ]
Mijn eigen ervaring naast het standaard staken van ADA is het meedoen aan stakepools waar je ook tokens van projecten krijgt (Initial Stakepool Offerings) en het swappen van Cardano Native Tokens op Minswap en Sundaeswap. Je kunt er ook liquiditeit farmen enz. maar dat doe ik allemaal niet meer.jvel92 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Dit wordt echt al jaren geroepen. Nooit kan iemand met concrete voorbeelden en eigen ervaringen komen over het gebruik van DeFi, behalve het staken van ADA.
Dit geldt overigens niet alleen voor ADA. Gebruikers op dit forum, die actief gebruik maken van DeFi protocollen zijn op twee handen te tellen. Het komt in de regel niet veel verder dan speculeren op de bijbehorende tokens en niet zozeer het gebruik maken ervan. Tenzij er een incentive is zoals een airdrop. Dat is prima, maar het maakt mij altijd wat sceptisch op moment dat er geroepen wordt "DeFi is opkomend op x chain". Zeker omdat je voor DeFi ook elders terecht komt.
Defi leeft dus wel op Cardano, ik heb een bag Minswap (MIN) in de hoop dat dit in de bull iets gaat doen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/HWGy9JoV0omzHHxdKeHJQr28.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bYfRJNRxMmMrftrEeCSxOW5M.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XP70Xc2Sc2TPWVI5ipF4JTDy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/z0Ze2l3HHdLiSJoItxgsTeZp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WfUL9UxDDBwT5ACXbIPTwlYb.jpg?f=fotoalbum_large)