[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.045.028 views

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:53

Chaes

#HODL

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Je moet wat vaker in het NK topic gaan buurten :)
Ah, nog niet gedaan vandaag. Thanks :P

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:43:
[...]

I know, had Cspr geswitch voor wat anders 1 week voor de listing op Bitvavo…. Dus geld zien verdampen helaas maar ik had die listing ook nooit zien aankomen, kon mij toen wel voor de kop rammen, maar doe je niks aan. Cspr bloed nu toch langzaam dood, al zie ik deze in de komende Bull misschien nog wel wat leuks mee doen who knows.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
Het Flufje GT Protocol, komt langzaam in beweging... O-)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
LOL, vanochtend toevallig alle CSPR voor MANTA omgewisseld :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jv-VrpI4r_iabGiaVqnM0I4cujA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D8UJthf0WYixpL9XKOIKjii0.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:31
Ik dacht aan de chart al te zien dat ergens wel wat FUD moest zijn. Gelukkig heeft @Mooody de gave om altijd op een mooi punt te wisselen.

Blijft toch altijd wel een ding bij nieuwe alts als er ergens iets niet oke blijkt. Nu is dat met flufjes nog wel te overzien maar soms is het een fluf geworden natuurlijk.

Achja no risk no gain zeker? :')

• Alpina
Owja en @Taro heeft ook die gave _O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooody Je zat toch enige tijd geleden (nagenoeg) all-in CSPR? Die shit mooi gedodged :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Gipsy King
Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:05:
[...]

[Afbeelding]
Well done , crypto profeet !

Ik was deze keer te laat(break even), dacht zal es lezen wat er gaande is , heb ze er ook maar uitgekicked. Bij manta erbij gepropt.

• Gipsy King
P.s. zijn er hier nog meningen over ILV ? Zou dit zijn 2021 bull ath ooit nog hitten ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0euwLuLQXGOOavcHFskkoHPiJH4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rw1lNE95Rgcb7elHpCM4p6az.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik heb ook maar een flufje in Manta gestopt. Maar verkopen wanneer jullie roepen dat jullie gaan verkopen/verkocht hebben. :+ (en ik niet in het rood sta)

[ Voor 10% gewijzigd door Wispe op 28-01-2024 20:13 ]

• Alpina
Wispe schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:12:
Ik heb ook maar een flufje in Manta gestopt. Maar verkopen wanneer jullie roepen dat jullie gaan verkopen/verkocht hebben. :+ (en ik niet in het rood sta)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DX7LYg6qg6WBiEr13EsOzAopZLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kPCQKLXBU0YRhZFdks27G4Dy.jpg?f=user_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:19
Bullish news? Ben benieuwd gun het de CSPR holders van harte zitten er hier nog wel een aantal :)

Heb pas spijt als de coin 0,50 gaat hitten oid :+

[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 28-01-2024 20:21 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:08:
[...]

Well done , crypto profeet !

Ik was deze keer te laat(break even), dacht zal es lezen wat er gaande is , heb ze er ook maar uitgekicked. Bij manta erbij gepropt.
En iedereen die die CSPR gestaked heeft rent wat langzamer naar de uitgang. 2 cent soon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:17:
[...]

En iedereen die die CSPR gestaked heeft rent wat langzamer naar de uitgang. 2 cent soon.
Daarom is locked staking voor een lange periode ook gewoon niet slim. Vaak gaat het goed, maar heb meerdere malen meegemaakt dat het verlies groter is dan de staking rewards + een >50% daling van de coin zelf. O.a. met KSM, volgens mij >80 USD per stuk verloren door waardedaling, maar wel bij wijze van spreken 0.2 KSM erbij gestaked...

Ik heb bijv. SOL, INJ en anderen wel op ByBit in flexible staking staan, SOL ook in 30D staking met hogere rewards, maar langer durf ik niet aan.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

Beetje fud van 1 post over cspr?

Volgende week weer richting de 5 cent 😃😜

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Cspr is klaar. Kijk naar die grafiek. Een dino uit het verleden welke je geen gains meer gaat geven. Dat is echt een illusie.
Ik zou echt switchen naar nieuwe coins zonder bagholders en met een actief team plus hype.
Tuurlijk gaat ie nog naar 5 cent. Dat is alleen wel pas als de andere coins ruim x5 zijn gegaan.

Uiteraard nfa en maar een mening maar ik zie het echt niet meer gebeuren met dit soort projecten uit het verleden..

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-01 20:37
Don Guacamole schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:39:
Cspr is klaar. Kijk naar die grafiek. Een dino uit het verleden welke je geen gains meer gaat geven. Dat is echt een illusie.
Ik zou echt switchen naar nieuwe coins zonder bagholders en met een actief team plus hype.
Tuurlijk gaat ie nog naar 5 cent. Dat is alleen wel pas als de andere coins ruim x5 zijn gegaan.

Uiteraard nfa en maar een mening maar ik zie het echt niet meer gebeuren met dit soort projecten uit het verleden..
Yup, sommigen zijn echt veel te nostalgisch over coins die het in het verleden hier goed hebben gedaan. Deze projecten zitten vol met bagholders die op je willen dumpen. Nieuwe coins met verse chart en hype gaan het velen malen beter doen. Uitzonderingen daar gelaten uiteraard.

• Pinsa
Had ook hele goeie hoop voor CSPR, het leek hele dikke tech, maar achteraf… In het begin is de coin nog even naar 32 dollar per stuk gevlogen alleen bijna niemand kon cashen toen want locked up periode, totdat de coin op een steady prijs van 0,03 kwam. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen voor het spookje, maar zoals anderen zeggen denk ik dat je met andere munten meer rendement kan behalen.

@Gipsy King Ook geen CSPr meer dan? Of wil je toch weer instappen voor de long term?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29
Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:05:
[...]

[Afbeelding]
Vanochtend om 20:01? ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat was de tijd waarop ik het screenshot nam, in de afbeelding staat een tijd in de ochtend :)

• Gelukszoekr
Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:57:
[...]

Dat was de tijd waarop ik het screenshot nam, in de afbeelding staat een tijd in de ochtend :)
Check. My bad. Goed gedaan! ;)

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 20-01 17:27
Gipsy King schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:11:
P.s. zijn er hier nog meningen over ILV ? Zou dit zijn 2021 bull ath ooit nog hitten ?
Ik zou gewoon instappen. Als je er nu 100 koopt, betaal je $6900 + fees. Als-ie zijn ATH weer haalt, heb je $149.800. Dat is $149.800 - $6900 = $142900 winst. EZ money. Ik zou het doen pik. Bedank me later maar.

• Gipsy King
WillemdeZijger schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:02:
[...]

Ik zou gewoon instappen. Als je er nu 100 koopt, betaal je $6900 + fees. Als-ie zijn ATH weer haalt, heb je $149.800. Dat is $149.800 - $6900 = $142900 winst. EZ money. Ik zou het doen pik. Bedank me later maar.
Er keken twee ogen nogal boos naar me :P O+

• Gipsy King
Pinsa schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:55:
Had ook hele goeie hoop voor CSPR, het leek hele dikke tech, maar achteraf… In het begin is de coin nog even naar 32 dollar per stuk gevlogen alleen bijna niemand kon cashen toen want locked up periode, totdat de coin op een steady prijs van 0,03 kwam. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen voor het spookje, maar zoals anderen zeggen denk ik dat je met andere munten meer rendement kan behalen.

@Gipsy King Ook geen CSPr meer dan? Of wil je toch weer instappen voor de long term?
Nope , out.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Moet je nagaan wat een winst je hebt als je er 1000 koopt. Het is dat ik het geld niet heb, anders zou ik het doen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bij de 41.5k is het erop of eronder voor de weekly close:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCWV3GIRdzzUZKpTwjXEl7aStkI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C8v8nczvEPavTsuUg6p26Mqr.png?f=fotoalbum_large

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Vis schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:30:
Beetje fud van 1 post over cspr?

Volgende week weer richting de 5 cent 😃😜
Is dit niet juist het moment om wat cspr in te slaan?

Wat is het slechte nieuws/post precies? Heeft iemand een link?

• Don Guacamole
[...]

Wat een fantastische kerstboom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgDyMnn_sb84u_-KuoSHPeyQXHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUEdNywYIOJ0EOk7u4v8ACjT.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens kan je van die 7K ook trapbekleding kopen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Don Guacamole op 28-01-2024 21:27 ]

• Pinsa
_Gast_ schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:19:
[...]

https://twitter.com/Kevin_Cage_/status/1751315507943239695

• Vis

Vis

[...]

Absoluut, die ponzi gaat vanzelf weer omhoog.

Ik las iets van een grote staking of VC partij die de keutel heeft ingetrokken, maar verder dus niks mis met het project zelf. Is gewoon weer zoals vanouds crypto fud.

Ik heb zelf hoge verwachtingen van Casper, ze hebben laatst nog op het WEF een lezing gehad, dus moet wel dikke tech worden met real world adoptie.

Ik laat mijn stackje gewoon staken en zie het in 2030 wel weer. Het is sowieso have fun staying poor, of you own nothing and be happy.

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 20-01 17:27
Het is maar hoe je het bekijkt. De een ziet een fantastische kerstboom, de ander een dikke middelvinger naar alle bagholders.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-01 17:48
Het verandert niks aan de kern, maar dat van 26k cspr tokens (1k $) klopt niet. Het is 26k $ aan cspr tokens.

• jvel92
Goed om te zien dat zo vroeg in de cycle al voldoende exit liquiditeit zich vrijwillig aanmeldt :)

• _Gast_
Vis schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:30:
[...]

Ik las iets van een grote staking of VC partij die de keutel heeft ingetrokken, maar verder dus niks mis met het project zelf. Is gewoon weer zoals vanouds crypto fud.

Ik heb zelf hoge verwachtingen van Casper, ze hebben laatst nog op het WEF een lezing gehad, dus moet wel dikke tech worden met real world adoptie.

Ik laat mijn stackje gewoon staken en zie het in 2030 wel weer. Het is sowieso have fun staying poor, of you own nothing and be happy.
Haha inderdaad. Geen garanties, maar ook ik denk dat het weer goed moet komen. Alleen is het op dit moment wel vervelend voor de mensen die een ''buy high'' hebben gedaan....

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Het is mogelijk een mooie kans, aan de andere kant: Er zijn voldoende andere coins zonder fud, zonder bagholders, etc. die het waarschijnlijk veel beter (gaan) doen, want CSPR deed het de afgelopen tijd sowieso niet goed. Ik zou er geen cent meer in steken.

• Pinsa
exelletor schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:35:
[...]

Het verandert niks aan de kern, maar dat van 26k cspr tokens (1k $) klopt niet. Het is 26k $ aan cspr tokens.
Cspr heeft de aandacht weer eens gekregen wel mooi helaas wel negatief, toch wel benieuwd of ze het allemaal gaan waar maken de zogenaamde ETH 3.0 werden ze toen der tijd nog genoemd.

• Alpina
Pinsa schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:55:
[...]
de zogenaamde ETH 3.0 werden ze toen der tijd genoemd.
Sell signal.

• _Gast_
Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:55:
[...]

Het is mogelijk een mooie kans, aan de andere kant: Er zijn voldoende andere coins zonder fud, zonder bagholders, etc. die het waarschijnlijk veel beter (gaan) doen, want CSPR deed het de afgelopen tijd sowieso niet goed. Ik zou er geen cent meer in steken.
Je hebt inderdaad wel een punt. Ik ga er nog niks in steken. Mss pas als het meer in de buurt van de all time low komt ($0.022)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
_Gast_ schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:05:
[...]

Je hebt inderdaad wel een punt. Ik ga er nog niks in steken. Mss pas als het meer in de buurt van de all time low komt ($0.022)
Ook dan kan het nog halveren ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
_Gast_ schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:05:
[...]

Dan heb je kans op een stijging, terwijl andere coins dan al veel verder zijn gestegen en nog veel verder zullen stijgen. CSPR is gewoon een random shitcoin, die moet je ook zo behandelen. Don't marry an altcoin.

• _Gast_
Numbers schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:09:
[...]
Ook dan kan het nog halveren ;)
Haha het is idd nooit zonder risico's bij dit soort coins :P

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:14:
[...]

Dan heb je kans op een stijging, terwijl andere coins dan al veel verder zijn gestegen en nog veel verder zullen stijgen. CSPR is gewoon een random shitcoin, die moet je ook zo behandelen. Don't marry an altcoin.
@Kol Nedra ! Ze praten slecht over Casper! :(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:32:
[...]

En ze shorten Bitcoin!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7R0yk2LcsbF218OqPwKxw3Bb-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/perUv183sobLj2s0e582uNXy.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:32:
[...]

Hoe was trouwens de borrel waarvoor ik zowel niet als wel was uitgenodigd?

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:34:
[...]

Hoe was trouwens de borrel waarvoor ik zowel niet als wel was uitgenodigd?
Ik ben niet gegaan. Bang dat ik jou zou tegenkomen.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-01 19:32
Ben nu wel benieuwd naar dat lijstje nieuwe coins die ik moet aanschaffen ipv mijn huidige porto:

Ada
Dot
Vet
Celr
Hot
Zil
Ftm
Near
Link
Avax
KSM
Matic

(H)

Als ik het zo lees hebben we dus nieuwe coins nodig die nog geen bull hebben meegemaakt en nog volop hyped zijn!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:42:
[...]

Ik ben niet gegaan. Bang dat ik jou zou tegenkomen.
Mijn nieuwe favoriete woord van 2024 is: Verstekvreugde: het geluk dat je ervaart om ergens niet te hoeven zijn.

Ik kan thuis ook gewoon bier drinken en dan hoef ik jou en anderen niet tegen te komen. Helemaal mooi.

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:45:
[...]

Mijn nieuwe favoriete woord van 2024 is: Verstekvreugde: het geluk dat je ervaart om ergens niet te hoeven zijn.

Ik kan thuis ook gewoon bier drinken en dan hoef ik jou en anderen niet tegen te komen. Helemaal mooi.
Nou zeg ;(

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:43:
Ben nu wel benieuwd naar dat lijstje nieuwe coins die ik moet aanschaffen ipv mijn huidige porto:

Ada
Dot
Vet
Celr
Hot
Zil
Ftm
Near
Link
Avax
KSM
Matic

(H)

Als ik het zo lees hebben we dus nieuwe coins nodig die nog geen bull hebben meegemaakt en nog volop hyped zijn!
Dude, wrom heb je nog steeds geen ASTR? 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mjah, ik ben een beetje zuur omdat ik blijkbaar een feestje heb gemist... En jij wist dat ik niet zou komen omdat ik nergens van af wist, dan ga je zelf ook niet en zeg je dat je niet bent gegaan omdat je bang was mij tegen te komen... Lekker doorzichtig.

Maar goed, waar was dat feestje nou? Die Tesla club voor goede doelen? Want dan ben ik er graag de volgende keer bij :)

Heb enige tijd geleden ook @Gelukszoekr ergens ontmoet en even bijgepraat, dus ik ben echt niet te beroerd om mijzelf te doxxen hoor :)

• resusaapje

resusaapje

h less

Anyway.

Vandaag lekker met de vrouw een wandelingetje in het bos gemaakt. Heerlijk. Frisse lucht, zingende vogeltjes. En zelfs een kleine kudde "wilde" paarden. Voordien liep er een groepje Schotsenscheve hooglanders rond, maar die werden blijkbaar te agressief geacht, dus misschien zijn ze vervangen door een docielere soort zoogdieren.
Gedurende heel die tijd niet aan crypto of de Romeinen gedacht. Heerlijk!

Maar nu, zo in het warme sloomklets topic is het ook wel weer leuk heur O+

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:43:

Ada
Dot
Vet
Celr
Hot
Zil
Ftm
Near
Link
Avax
KSM
Matic

(H)

Totale score: 0/100, allemaal oude coins met bagholders. Idd even nieuwe aanschaffen.

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:55:
[...]

Mjah, ik ben een beetje zuur omdat ik blijkbaar een feestje heb gemist... En jij wist dat ik niet zou komen omdat ik nergens van af wist, dan ga je zelf ook niet en zeg je dat je niet bent gegaan omdat je bang was mij tegen te komen... Lekker doorzichtig.

Maar goed, waar was dat feestje nou? Die Tesla club voor goede doelen? Want dan ben ik er graag de volgende keer bij :)

Heb enige tijd geleden ook @Gelukszoekr ergens ontmoet en even bijgepraat, dus ik ben echt niet te beroerd om mijzelf te doxxen hoor :)
Haha, ik snap er helemaal niks meer van :+

Volgens mij begon het gedoe omdat jij iets specifieks riep over je leaseregeling. En die is exact zo als bij mij. Dus dan moeten we haast wel collega's zijn. Maar ik weet heus wel dat dat niet zo is.

Ben je eigenlijk al lid van de teslaclubvoorgoededoelen? En zit je in het whatsappgebeuren? Regelmatig onregelmatig komen er oproepjes om weer goed te doen voor mensen die het zwaar hebben.

Ik zal ze eens suggeren dat er een reünie moet komen. Banden warm houden en zo.

Ken je trouwens de stichting Opkikker? Ook tof om eens aan mee te doen.

• Vis

Vis

Mooi man, wat een slap geouwehoer hier. Gaat weer helemaal nergens over.

Morgen start van een nieuwe week, en daar hoort een nieuw narratief bij: Google

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SnDTjf1aZTlZ16YDSo7t5pK8uik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPzLC3zIElq3TRyf5iP82Dsx.jpg?f=fotoalbum_large

LFG 🚀

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:06:
[...]

Haha, ik snap er helemaal niks meer van :+

Volgens mij begon het gedoe omdat jij iets specifieks riep over je leaseregeling. En die is exact zo als bij mij. Dus dan moeten we haast wel collega's zijn. Maar ik weet heus wel dat dat niet zo is.
Ik vermoed dat we geen collega's zijn en toevallig dezelfde regeling hebben. Maar ik kan natuurlijk wel gewoon op een borrel verschijnen en doen alsof ik erbij hoor?
Ben je eigenlijk al lid van de teslaclubvoorgoededoelen? En zit je in het whatsappgebeuren? Regelmatig onregelmatig komen er oproepjes om weer goed te doen voor mensen die het zwaar hebben.

Ik zal ze eens suggeren dat er een reünie moet komen. Banden warm houden en zo.
Nee, heb destijds wel gekeken, maar aangezien ik alles zelf moet betalen (de werkgever betaalt mijn auto & kWh's niet) ervaar ik toch een drempel. Ja, ik ben egoïstisch, maar ik wil gewoon over 3 jaar met pensioen.
Ken je trouwens de stichting Opkikker? Ook tof om eens aan mee te doen.
Jazeker. Maar zowel auto als kWh's worden hier niet vergoed, allemaal privé bekostigd, dus sta er niet om te springen om ze weg te geven voor anderen. Het feit dat ik vrijwillig alle shit hier op Tweakers zit op te ruimen is al meer dan ik voor de maatschappij wil doen.

• AlterBridge
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:54:
[...]

Dude, wrom heb je nog steeds geen ASTR? 8)7
Sinds we niet meer op Binance kunnen gebruik ik weer Bitvavo. Helaas is Tweakers nieuwste favoriet daar nog niet beschikbaar.

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:13:
[...]

Ik vermoed dat we geen collega's zijn en toevallig dezelfde regeling hebben. Maar ik kan natuurlijk wel gewoon op een borrel verschijnen en doen alsof ik erbij hoor?
Dat is zeker mogelijk. Weet je wat, bij de volgende "neem je broer mee naar kantoor" meeting, nodig ik je uit :*)
Nee, heb destijds wel gekeken, maar aangezien ik alles zelf moet betalen (de werkgever betaalt mijn auto & kWh's niet) ervaar ik toch een drempel. Ja, ik ben egoïstisch, maar ik wil gewoon over 3 jaar met pensioen.
Meestal hoor ik "dat lijkt me erg zwaar" of "ik heb erg weinig tijd", dus deze is heulemaol nieuw voor me. En idd, nu €50 besparen is in 2040 een hele BTC bezitten d:)b
Jazeker. Maar zowel auto als kWh's worden hier niet vergoed, allemaal privé bekostigd, dus sta er niet om te springen om ze weg te geven voor anderen. Het feit dat ik vrijwillig alle shit hier op Tweakers zit op te ruimen is al meer dan ik voor de maatschappij wil doen.
Ehm, neuh, je bent dan een begeleider van een gezin bij een event op een locatie. Je kunt daar ook per trein of bus naar toe. Of fiets, als je in de buurt woont :)

Maar hier die shit opruimen is natuurlijk ook mooi werk. En hooggewaardeerd werk O+

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:22:
[...]

Sinds we niet meer op Binance kunnen gebruik ik weer Bitvavo. Helaas is Tweakers nieuwste favoriet daar nog niet beschikbaar.
En jij bent monogaam in alles wat je doet? Dus geen Bybit als maitresse, of een uniswap voor de snelle wip? Geen onenightstand met beefy?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:24:
[...]

Maar hier die shit opruimen is natuurlijk ook mooi werk. En hooggewaardeerd werk O+
Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat ik al het werk doe door die shit te rapporteren.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:24:
[...]

Dat is zeker mogelijk. Weet je wat, bij de volgende "neem je broer mee naar kantoor" meeting, nodig ik je uit :*)
Ik wil ook, gratis eten is altijd goed :o Ik heb wel altijd gereedschap in de auto, maar geen zorgen, het is werk gerelateerd, ik zweer het. :P

• jvel92
AlterBridge schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:22:
[...]

Tegen de tijd dat je bij Bitvavo ASTR kunt kopen ben je waarschijnlijk de exit liquiditeit van een Tweaker, die een kledingstuk als username heeft.

Voor de wat nieuwere coins moet je bij Bybit zijn of inderdaad on-chain. Bitvavo komt nu met relieken uit de vorige bullrun aanzetten, zoals Caspr

• AlterBridge
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:28:
[...]

En jij bent monogaam in alles wat je doet? Dus geen Bybit als maitresse, of een uniswap voor de snelle wip? Geen onenightstand met beefy?
Stiekem met een Jade Green van Crypto.com in zee gegaan en € 3.500 gelocked tegen een koers van € 0,47. We zitten nog wel even aan elkaar vast.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Wanneer kan ik hem nou weer eens lekker bij de Bruna door het vuistje heen jagen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

elektriekert schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:46:
Wanneer kan ik hem nou weer eens lekker bij de Bruna door het vuistje heen jagen?
Niemand houdt je morgen tegen. Het is maandag, pas om 13.00 open maar lekker rustig.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59
resusaapje schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:28:
[...]

of hard wordt genomen door crypto.com
(hoge fees)

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:42:
[...]

Stiekem met een Jade Green van Crypto.com in zee gegaan en € 3.500 gelocked tegen een koers van € 0,47. We zitten nog wel even aan elkaar vast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cByJjkkLoj1A0tZZoxn3nBJ8iGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large

• IetsAndersDan
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 29-01-2024
Jongens, ik heb wat geld over. Wat denken jullie dat handig is om te kopen?

• resusaapje

resusaapje

h less

Hey @Darrell , heb je je werk al gedaan?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

St@m

@ Your Service

IetsAndersDan schreef op maandag 29 januari 2024 @ 01:01:
Astr, net een dipje gehad. Staat binnenkort op 0,24. Lees maar terug.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 29-01-2024 06:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gipsy King
St@m schreef op maandag 29 januari 2024 @ 06:51:
[...]

Ada ook , dipje sinds 2021 , 5usd in de bull , no stress - bierfles.

• Gipsy King
??

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:58
Kol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 00:11:
[...]

of hard wordt genomen door crypto.com
(hoge fees)
De Exchange heeft toch niet perse hele hoge fees? Het is vooral handelen binnen de wakker waar de spread enorm is

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Deze is momenteel hip:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ef0uY0Pv8SleCGFzGKhAQI1eeDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PWWMChMfZSZn3Nt9th9VEHa0.jpg?f=user_large

En voor de overige keuzes geldt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhQv95hk5e9e3JkjNERgLXupB5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large

En voor het ultieme advies:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DjSuhGX6pHXof8-9HoQcIwA4Rc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h0548545kWiA2XEi70o02Dav.jpg?f=fotoalbum_large

En op persoonlijke noot, zou 50/50 voor BTC en ETH gaan. Zit je voor crypto begrippen redelijk veilig.

[ Voor 4% gewijzigd door Numbers op 29-01-2024 08:45 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
IetsAndersDan crypto.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Taro schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:07:
@Mooody Je zat toch enige tijd geleden (nagenoeg) all-in CSPR? Die shit mooi gedodged :)
Niet all-in, maar wel een deel CSPR gehad ja. Zelfs meegedaan met de ICO :P
Vertrouwen werd een paar maand geleden wat minder na wat berichten over lage liquiditeit en niet-groeiende userbase bij het project.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Blik1984 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:12:
[...]

De Exchange heeft toch niet perse hele hoge fees? Het is vooral handelen binnen de wakker waar de spread enorm is
CDC was vroeger DUUUUUUUUUR

Nu zijn ze een van de goedkoopste. Vorig jaar hebben ze in stilte de strategie aangepast. Echter is de website ruk en traag in mijn geval. Het ontbreekt de gun-factor.

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Weet iemand een website waar je onderstaande informatie kunt vinden over cryptocoins?
Dus wie heeft hoeveel percentage van de coins in bezit.

Dit is een screenshot van een filmpje over Injective.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJ43_8bOeU41GAiuiomF8T8Bp90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jAcZmwNv4YDyxjVbRHDccu3d.png?f=fotoalbum_large

Nu zal het ook uitmaken wie de Whale is...bv. het ontwikkelteam . Maar toch vind ik dat wel belangrijk om dit aspect mee te nemen in de risicoanalyse van een cryptocurrency.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-01 20:55
Afca_020 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:19:
Weet iemand een website waar je onderstaande informatie kunt vinden over cryptocoins?

[Afbeelding]

Nu zal het ook uitmaken wie de Whale is...bv. het ontwikkelteam . Maar toch vind ik dat wel belangrijk om dit aspect mee te nemen in de risicoanalyse van een cryptocurrency.
GlassNode, daar vind je alle statistieken die je maar kunt bedenken (en als dat niet voldoende is kun je ze zelf nog in elkaar klikken).

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:30

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[Afbeelding]

Voor BTC hier veel charts/info:
https://www.lookintobitco.../realized-cap-hodl-waves/

Glassnode inderdaad ook, maar veel zit daar achter de betaalmuur.

• Gelukszoekr

[Afbeelding]

https://dune.com/home
https://defillama.com/

• Kol Nedra
Ik zou Bitcoin vast houden en niet verkopen.... anders ETH of ASTR

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

[Afbeelding]

https://token.unlocks.app/

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Dank voor de links

• Kol Nedra
St@m schreef op maandag 29 januari 2024 @ 06:51:
[...]

dat is wel denk ik de volgende halte.... maar gaat vast naar de $3+

nothing stops this train

• St@m

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:07:
[...]

dat is wel denk ik de volgende halte.... maar gaat vast naar de $3+
Als dat al zo is, wat ik niet denk, ga ik dat niet meemaken met mijn bag ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-01 13:22
Vis schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:30:
[...]

Ah Casper :) Ook hodl hier. Staat toch nog x3 sinds Coinlist buy hierzo. Ook de enige (na ZkLink vorige week) die ik heb mogen kopen.
Bagholders? Vraag me af of er veel zijn. Deze coin heeft nog niet eens een bull meegemaakt.
Gaan er andere coins beter doen? Vast wel. Maar geen zin om te hoppen. Hopium target: 1$

• Pinsa
Nubtrix schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:18:
[...]

Ah Casper :) Ook hodl hier. Staat toch nog x3 sinds Coinlist buy hierzo. Ook de enige (na ZkLink vorige week) die ik heb mogen kopen.
Bagholders? Vraag me af of er veel zijn. Deze coin heeft nog niet eens een bull meegemaakt.
Gaan er andere coins beter doen? Vast wel. Maar geen zin om te hoppen. Hopium target: 1$
Zklink gelukt? Dan heb je echt geluk gehad, 1$ ga het vergeten doe eens wat meer onderzoek, dat doel had ik ook voor ogen. Er komen ook elk jaar nieuwe coins bij. Oftewel de max supply blijft oplopen. Zo kom je nooit op die prijs…

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
HEX!.

Onee scamcoin

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-01 13:22
Pinsa schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:28:
[...]

Zklink gelukt? Dan heb je echt geluk gehad, 1$ dolalr ga het vergeten doe eens wat meer onderzoek, dat doel had ik ook voor ogen. Er komen ook elk jaar nieuwe coins bij. Oftewel de max supply blijft oplopen. Zo kom je nooit op die prijs…
Ik volg het nauwelijks. Ik koop gewoon en hodl. Dat werkt voor mij het beste. Zero of hero. SOL peak vorige bull was 70B marketcap. Casper 1$ is 12-13B. Ik zie wel waar we volgend jaar uitkomen.

ZkLink was ik als 60ste aan de beurt, ik kon mijn ogen niet geloven :p Hoop dat het weer lukt met Nibiru, lijkt me ook een stuk interessanter.

• Pinsa
Nubtrix schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:35:
[...]

Ik volg het nauwelijks. Ik koop gewoon en hodl. Dat werkt voor mij het beste. Zero of hero. SOL peak vorige bull was 70B marketcap. Casper 1$ is 12-13B. Ik zie wel waar we volgend jaar uitkomen.

ZkLink was ik als 60ste aan de beurt, ik kon mijn ogen niet geloven :p Hoop dat het weer lukt met Nibiru, lijkt me ook een stuk interessanter.
Zero of hero mooie gedachte, 60e damn echt veel geluk gehad je zal wel een gat in de lucht gesprongen hebben.

SOL was ook ooit een ICO op coinlist, vergeet wel niet dat hier veel meer gebruik van wordt gemaakt t.o.v. CSPR. + SOL staat ook op zowat elke exchange gelist.

Succes met de muntjes may your dreams come true ;)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
word tijd dat bitcoin weer een move up doet. Of van mijn part naar beneden....zijn we tenminste weer af van al die gure drek die hier voorbij komt. Was daar niet ooit een apart riool topic voor eigenlijk? Kunnen we die niet weer ontstoppen zodat die drek daarheen spoelt?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• St@m

St@m

@ Your Service

anti elppa schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:26:
word tijd dat bitcoin weer een move up doet. Of van mijn part naar beneden....zijn we tenminste weer af van al die gure drek die hier voorbij komt. Was daar niet ooit een apart riool topic voor eigenlijk? Kunnen we die niet weer ontstoppen zodat die drek daarheen spoelt?
Dat topic leeft wel hoor, daarom hoor je hier niets over de echte drek. Maar ik heb een beter idee, open een topic waar het alleen over BTC mag gaan. Kunnen jij en de maximonsters daar juinen als BTC 5% doet in een week.
:p

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:26:
Het is tweakers. Er moet wat talent rondlopen dat dit eenvoudig kan oplossen.

De basis is deze flowchart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxHYzDW6ppK4xwykhi1kkHZzAJc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large

Middels AI zouden de posts automatisch in het juiste topic kunnen komen.

1. BTC > NK topic
2. Al die rioolverstoppers > MC

Houden we hier vanzelf de dikke tetten over. Ow wacht, de BTC memes gaan dan verkeerd. Toch maar niet.

Afbeeldingslocatie: https://arterritory.com/images/maintmp/24741-christine+wang+boobs+2018+photo+courtesy+christine+wang+and+galerie+nagel+draxler.jpg

• anti elppa
St@m schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:33:
[...]

Dat topic leeft wel hoor, daarom hoor je hier niets over de echte drek. Maar ik heb een beter idee, open een topic waar het alleen over BTC mag gaan. Kunnen jij en de maximonsters daar juinen als BTC 5% doet in een week.
:p
nouja meuk zoals casper is toch een donderse hoop mest als je het mij vraagt.

Topic alleen voor btc is wel wat saai gok ik. En shitcoins zijn wel goed om de veel maxi's te creeeren natuurlijk. Soort evolutie, eerst moet je je hele hebben en houwen verliezen (1 nier, overwaarde huis, kinderen, vrouw achter het raam) voor je maxi word. Sommigen helden hier doen dit dan eerst 2 x.....want this time its different :P

• Don Guacamole
Om nog wat meer shitcoins te delen.
Check dit. Ben niet goed in TA maar we kunnen dit op zijn minst een patroon noemen:
$Ator
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mK5434oajJfS_pQBtXzFIvd_W4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/49gFTl3inB9ywYW3AFFNbni9.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Don Guacamole schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:41:
Om nog wat meer shitcoins te delen.
Check dit. Ben niet goed in TA maar we kunnen dit op zijn minst een patroon noemen:
$Ator
[Afbeelding]
lower high confirmed, die gaat er door vallen

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28
Voor wie via Astar in Neurolanche staked, hou het even in de gaten (forum o.a.) er is wat onrust over het project. Vooralsnog lijkt het op FUD maar wees alert. De crypto scène is nooit zonder drama.

Als je het niet vertrouwd kun je vrij eenvoudig omschakelen naar een andere dApp zonder te hoeven unstaken :)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Miki schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:31:
Voor wie via Astar in Neurolanche staked, hou het even in de gaten (forum o.a.) er is wat onrust over het project. Vooralsnog lijkt het op FUD maar wees alert. De crypto scène is nooit zonder drama.

Als je het niet vertrouwd kun je vrij eenvoudig omschakelen naar een andere dApp zonder te hoeven unstaken :)
Heb je een linkje? Want Neurolanche is wat mij betreft de blue chip van dAPP staking samen met Destore. Ik volg ze op Telegram en Discord en ik heb daar helemaal niets van meegekregen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28
zwembroek schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:38:
[...]

Heb je een linkje? Want Neurolanche is wat mij betreft de blue chip van dAPP staking samen met Destore. Ik volg ze op Telegram en Discord en ik heb daar helemaal van meegekregen.
https://forum.astar.netwo...t-is-cause-for-alarm/5994

Edit:
Deze post is ook wel interessant: https://forum.astar.netwo...cy-txs-neurolanche/5991/2

[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 29-01-2024 12:53 ]

Pagina: 1 ... 140 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!