Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met m'n shitcoin avontuur. 25 muntjes uitgezocht en wil elke 25e van de maand €30 per stuk bijkopen (€750 in totaal)
Prettig pumpje dus wel. Staat de eerste aankoop meteen lekker in het groen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voldemort en Nagini = Powell / Genseler
Deatheaters = ECB, Bank of Engeland etc
Harry Potter = Satoshi Nakamoto aka the chosen one
Order of the Phoenix = bitcoin foundation
Als je daarna die slagletters van de kwantum besteld, bestel dan gelijk een metalen lineaal mee voor een paar knaken. De achterkant daarvan is een stuk makkelijker te beslaan dan die ringen..Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
Nou dat was van korte duur.. na 4 woorden geslagen te hebben in sluitringen, denk ik ineens "huh de letters staan scheef"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die gaat dus terug naar bol.com..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Wat ik me afvraag is hoe dit soort dingen de reclame van FB e.d. insluipen? Volgens mij had ze deze zelfs van een Nederlandse gerenommeerde nieuwssite
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Puur uit interesse: waarom nu en niet eerder?Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met m'n shitcoin avontuur. 25 muntjes uitgezocht en wil elke 25e van de maand €30 per stuk bijkopen (€750 in totaal)
Prettig pumpje dus wel. Staat de eerste aankoop meteen lekker in het groen
FB is evil.LankHoar schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:06:
Mijn vrouw kwam via een reclame met deze website (pas op met deze link, kan scam zijn!) op de proppen zetten. Het heeft een hoog scam gehalte: ik zie BNers waarvan ik me echt afvraag of ze hun gezicht hier voor zouden lenen. Zo ook Australische miljardairs, waarvan er 1 al 5 jaar terug is overleden. Verder simpel verhaal en echt onrealistische gains.
Wat ik me afvraag is hoe dit soort dingen de reclame van FB e.d. insluipen? Volgens mij had ze deze zelfs van een Nederlandse gerenommeerde nieuwssite
Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
Nou dat was van korte duur.. na 4 woorden geslagen te hebben in sluitringen, denk ik ineens "huh de letters staan scheef"
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pFfK11LXmVfPNS2ap5xuqVpe.webp?f=user_large)
En zoiets?
Moet je nagaan als iemand twee linker handen heeft...Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan iedereen een cryptotag aanraden. Super goed materiaal. Voor je bitcoin wil je niet voor een halve sat op de eerste rang zitten.Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja? Zou het een scam zijn? Zou het?LankHoar schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:06:
Mijn vrouw kwam via een reclame met deze website (pas op met deze link, kan scam zijn!) op de proppen zetten. Het heeft een hoog scam gehalte: ik zie BNers waarvan ik me echt afvraag of ze hun gezicht hier voor zouden lenen. Zo ook Australische miljardairs, waarvan er 1 al 5 jaar terug is overleden. Verder simpel verhaal en echt onrealistische gains.
Bv: https://janbidb.com/offer...rypto-violet-global-0001/
Rudy Perkins geeft VIJF sterren
Zou hij echt Rudy heten?
Young Latin man portrait looking in front of camera
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vanmorgen nog een redelijk duit uit het zakje gehaald en de ponzicoin BTC gekochtBootjeVaren schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:35:
Allemaal ruis jongens. Stay calm and keep DCA'ing.
Jij kan nooit degene zijn die ik bedoelde....mayhem schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:24:
[...]
Ik denk vooral dat de afname, of het einde van het dumpen van BTC door Grayscale een factor is.
https://www.coindesk.com/...elling-pressure-jpmorgan/
Wat een serieus gelul van je
elektriekert schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:33:
[...]
Vanmorgen nog een redelijk duit uit het zakje gehaald en de ponzicoin BTC gekocht
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Duidelijk!resusaapje schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:32:
[...]
Ja? Zou het een scam zijn? Zou het?
Bv: https://janbidb.com/offer...rypto-violet-global-0001/
Rudy Perkins geeft VIJF sterren
Zou hij echt Rudy heten?
Young Latin man portrait looking in front of camera
[Afbeelding]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Sla ze eens alle 24, dan kan je hier de foto delen en dan kunnen we beoordelen of het slecht is of nietKhaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De bull is echt aan!
In het nieuws topic loopt iemand langs die zegt: "Mijn vriendin heet Ripple".

(kan ook zijn dat hij zei "heeft", maar dat maakt het niet minder errug)
🤣🤣Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Is het nou _serieus_ gelul of _serieus gelul_?elektriekert schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Jij kan nooit degene zijn die ik bedoelde....
Wat een serieus gelul van je
Jij bent hem echt niet,mayhem schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:30:
[...]
Is het nou _serieus_ gelul of _serieus gelul_?
Ik had een 5 voor Nederlands op de Hafo, dus hier zal je het mee moeten doen.
Ik heb de Fideum bag inmiddels geloosd. Support gewoonweg niet bereikbaar, internetapp en mobiele app lijken 2 verschillende werelden te zijn, mocht dit ooit succesvol gaan worden is er nog heel veel werk aan de winkel… de HODL visa kaart zou onderweg zijn maar ben benieuwd of die ooit aankomt. Gelukkig niks in staking gezet dankij een CRO trauma.
Ach weer wat ETH en TAO rijker
Gewoon n setje bij HBM bestellen, die sla je echt niet kapot.Khaelos schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb zo'n set 2 jaar lang laten mishandelen door mijn vmbo leerlingen en niet stuk te krijgen (wel bot tegen die tijd)
Ik lul ook zomaar wat
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:20:
pffff moet ik me zorgen maken dat mijn orders niet meer geraakt worden? when dump? gisteren nog netjes gewacht op donderdag dipsdag en dat de kinderen van Pelox naar bed gingen.....nou mooi niks gebeurd he....
Was voor mij de eerste keer dat ik bitcoin in het wild hoorde (koffieautomaat op werk is weinig wild, hier, helaas)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb jou dit echt al zo vaak zien schrijvenKol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:20:
pffff moet ik me zorgen maken dat mijn orders niet meer geraakt worden? when dump? gisteren nog netjes gewacht op donderdag dipsdag en dat de kinderen van Pelox naar bed gingen.....nou mooi niks gebeurd he....
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Anyways, pssst 30 ton gouderts kopen? Is weer eens iets anders dan malafide monero miners
Zie de brommen mannen leernichten down under: https://www.theguardian.c...oorlie-alleged-bikie-link
edit: @elektriekert en @mayhem
[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 26-01-2024 16:47 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
@mayhem kom er maar in!sh4d0wman schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:16:
@Wiley99 wilde hij haar niet gewoon de helft betalen in crypto?sh4d0wman moppelt iets met "sommige dingen moet je huren....."
Anyways, pssst 30 ton gouderts kopen? Is weer eens iets anders dan malafide monero miners![]()
Zie de brommen mannen leernichten down under: https://www.theguardian.c...oorlie-alleged-bikie-link
Hier moppelt er eentje!
Ik heb het niet zo met mensen die moppelen.elektriekert schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:31:
[...]
@mayhem kom er maar in!
Hier moppelt er eentje!
Soms moet je tijdig afscheid nemen van de gokjes. Heb je trouwens de GDAG chart gezien?Alpina schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:34:
@zwembroek
Ik heb de Fideum bag inmiddels geloosd. Support gewoonweg niet bereikbaar, internetapp en mobiele app lijken 2 verschillende werelden te zijn, mocht dit ooit succesvol gaan worden is er nog heel veel werk aan de winkel… de HODL visa kaart zou onderweg zijn maar ben benieuwd of die ooit aankomt. Gelukkig niks in staking gezet dankij een CRO trauma.
Ach weer wat ETH en TAO rijker
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Welke letter grootte Heb je een linkje. Ik ga ook even knutselen.shovelhead1340 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:37:
[...]
Gewoon n setje bij HBM bestellen, die sla je echt niet kapot.
Ik heb zo'n set 2 jaar lang laten mishandelen door mijn vmbo leerlingen en niet stuk te krijgen (wel bot tegen die tijd)
De koers komt vanzelf naar je orders toe. Je kan altijd nog een fomo buy doen.AlterBridge schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:47:
@Kol Nedra wat zullen we nou doen?? In fomo’en of afwachten? Mijn laddertje van 2k aan orders is ook net niet geraakt :’) ….
Ik zou nog ff wachten. Die fomo buys hebben we hard nodig als we door die belangrijke weerstand van 69k moeten.AlterBridge schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:47:
@Kol Nedra wat zullen we nou doen?? In fomo’en of afwachten? Mijn laddertje van 2k aan orders is ook net niet geraakt :’) ….
Aangezien jezelf quoten helemaal 2024 isNumbers schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:53:
[...]
Heb zelf deze en kon ze zo in metaal slaan. Je moet in 1x hard slaan, want een 2e keer en een klein beetje verschuiven maakt het niet beter.
https://www.hornbach.nl/p...67/?searchTerm=Slagletter
@zwembroek Van Hornbach is dezelfde set als van HBM zag ik.
jaAlterBridge schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:47:
nothing stops this train
Je weet hoe het werkt. Als je nu instapt staan we morgen een stuk lager. Als je niks doet staan we morgen een stuk hogerAlterBridge schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:47:
dus eigenlijk gewoon fiat geld binnen en hup all-in?Darrell schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:29:
Time in the market versus timing the market.
nothing stops this train
50% kans en altijd verkeerd, logica madness 😎Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:22:
[...]
Je weet hoe het werkt. Als je nu instapt staan we morgen een stuk lager. Als je niks doet staan we morgen een stuk hoger
Verkeerde topicKol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:29:
allebei precies dezelfde stijging
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nothing stops this train
Aanstaande maandag:Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:35:
bloemetje kopen betekend minder rendament op je BTC aankopen......zonde!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
of 1 dag minder werken en gewoon doorgaan.....keuzes.....keuzes....
nothing stops this train
Hier de nieuwe FIAT er niet in gegaan helaas. Enkel alles teruggekocht (in BTC).AlterBridge schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:47:
We zitten nog drie maanden tot de halving. Iedere maand DCA ik er een zesde in. Komt er een dip dan gaat het meteen erin.
Vanaf de zomer gaat het er meteen in.
Dat is mijn plan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nog maar rond de 80 dagenColdcat schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:46:
[...]
Hier de nieuwe FIAT er niet in gegaan helaas. Enkel alles teruggekocht (in BTC).
We zitten nog drie maanden tot de halving. Iedere maand DCA ik er een zesde in. Komt er een dip dan gaat het meteen erin.
Vanaf de zomer gaat het er meteen in.
Dat is mijn plan.
Bull markt staan om de hoek!knakworst schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:49:
En er is weer FOMO. Zo snel kan het gaan.
In het verleden was er na de halving ook een periode van stabiel naar rechts
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 26-01-2024 17:50 ]
Afgelopen keer totaal niet. Beide kanten op nietColdcat schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:50:
[...]
In het verleden was er na de halving ook een periode van stabiel naar rechts(3 maanden ervoor + 3 maanden erna)
Ik wou het zeggen. Net als iedereen lekker bearish is gaan we weer omhoogknakworst schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:49:
En er is weer FOMO. Zo snel kan het gaan.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verrassing! covid24 of hypercovid of een andere pandemie die weer voor een gigadip zorgt... zou wat zijn zeganti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:56:
[...]
Afgelopen keer totaal niet. Beide kanten op niet
Laten we zeggen: Test geslaagd.
Hosky maximist
COVID was een one-off (zo zie ik het).anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:56:
[...]
Afgelopen keer totaal niet. Beide kanten op niet
Voordat we echt moon gingen was het uiteindelijk lichte ruis (waar je door slim te handelen wel wat kon pakken natuurlijk).
:fill(white):strip_exif()/f/image/X2GZlgUaE4q4ECEHpRbOMW5a.png?f=user_large)
DCA dus in het groene blok + bij een BMS en lager verse FIAT erin. Ergens tegen het eind van het jaar zwaarder erin (maar dan ook snel eruit bij een stijging om risico af te schalen).
Loopt het deze keer anders, dan REKT.
Daar heb ik het niet over. Ook in 2016 was er genoeg actie.WarsemaW schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:58:
[...]
Verrassing! covid24 of hypercovid of een andere pandemie die weer voor een gigadip zorgt... zou wat zijn zeg
Zeggen dat er geen actie was in het verleden klopt niet
Zet die schaal eens anders zonder dat moonshot rechts. Dan zul je zien in % dat die beweging up en down geen ruis was. En heb et niet over covid.Coldcat schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:05:
[...]
COVID was een one-off (zo zie ik het).
Voordat we echt moon gingen was het uiteindelijk lichte ruis (waar je door slim te handelen wel wat kon pakken natuurlijk).
[Afbeelding]
DCA dus in het groene blok + bij een BMS en lager verse FIAT erin. Ergens tegen het eind van het jaar zwaarder erin (maar dan ook snel eruit bij een stijging om risico af te schalen).
Loopt het deze keer anders, dan REKT.
Verder uiteraard eens met wanneer dca en spot buy
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 26-01-2024 18:09 ]
Ik moet ook nog een traprenovatie. Maar die kan wachten tot 2026. De tuin en garage moet ook nog maar deze doen we ook pas in 2026. Je wilt toch niet dat het geld van die traprenovatie halverwege 2025 3x zoveel is? Dure trap.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:53:
Ik heb over 3 weken een traprenovatie van Upstairs (vt wonen) te betalen.
Hup BTC.
Voordeel is ook dat je onder de brug geen trap nodig hebt, zelfs geen waterbestendig karton.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:08:
[...]
Ik moet ook nog een traprenovatie. Maar die kan wachten tot 2026. De tuin en garage moet ook nog maar deze doen we ook pas in 2026. Je wilt toch niet dat het geld van die traprenovatie halverwege 2025 3x zoveel is? Dure trap.
Tegen die tijd trap er uit en lift er in.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:08:
[...]
Ik moet ook nog een traprenovatie. Maar die kan wachten tot 2026. De tuin en garage moet ook nog maar deze doen we ook pas in 2026. Je wilt toch niet dat het geld van die traprenovatie halverwege 2025 3x zoveel is? Dure trap.
Beetje pragmatisch blijven he.
Een traprenovatie vind ik echt vreselijk. Ik snap het hoor, je gebruikt dat ding veel maar die achterlijk lelijke reacties van die mensen in zo’n tv programma over als ze hun nieuwe trap zien zegt mij dat ik dit nooit ga doen.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:08:
[...]
Het is een trap, doe ff normaal.
Wat kost dat trouwens nu? Was vroeger 100$ per trede, zal intussen wel meer zijn?
Kan je behoorlijk wat sats van kopen!
Was meer als geintje bedoeld hoor 🙃anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:06:
[...]
Daar heb ik het niet over. Ook in 2016 was er genoeg actie.
Zeggen dat er geen actie was in het verleden klopt niet
Ik betaal 7k voor een trap met 13 treden en LED verlichting.Don Guacamole schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:18:
[...]
Een traprenovatie vind ik echt vreselijk. Ik snap het hoor, je gebruikt dat ding veel maar die achterlijk lelijke reacties van die mensen in zo’n tv programma over als ze hun nieuwe trap zien zegt mij dat ik dit nooit ga doen.
Wat kost dat trouwens nu? Was vroeger 100$ per trede, zal intussen wel meer zijn?
Ziet er wel heel strak uit hoor (op de plaatjes).
Ik wilde niet 2 jaar tegen een kale trap aankijken, dus BTC gaat in 2025/2026 ervoor zorgen dat ik hem gratis heb gekregen.
Dan ga ik mezelf ook maar quoten. Had wat ETH omgezet naar Manta en gaat nu toch wel lekker.Darrell schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:37:
Dacht laat ik na een jaar niets doen behalve wat dca-en ook weer eens een handige trade doen.
Ben er gelijk alweer klaar mee. Hodl.
[Afbeelding]
Klopt helemaal. De markt timen kan ik niet. Traden levert ook minder sats op. Dus vandaar m'n DCA approach. Ik moet het hebben van die dikke candle daar rechts in beeld.anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:07:
[...]
Zet die schaal eens anders zonder dat moonshot rechts. Dan zul je zien in % dat die beweging up en down geen ruis was. En heb et niet over covid.
Verder uiteraard eens met wanneer dca en spot buy
Nondeju!! 7K!Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:21:
[...]
Ik betaal 7k voor een trap met 13 treden en LED verlichting.
Ik wilde niet 2 jaar tegen een kale trap aankijken, dus BTC gaat in 2025/2026 ervoor zorgen dat ik hem gratis heb gekregen.
Dat moet idd een fantastische trap worden dan!
En dat is nog zonder trapwangen en trapbomenDon Guacamole schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:26:
[...]
Nondeju!! 7K!
Dat moet idd een fantastische trap worden dan!
Maar Upstairs heeft ook wel een goede reputatie. Daar zal het ook wel van afhangen.
Echt? Dan word je kei hard genaaid. Afgelopen jaar een trap met 15 treden laten doen, met echt super kwaliteit treden voor nog geen 4000 euro. Die gasten zijn met 2 man 4 uurtjes bezig, dus snel verdiendWispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:21:
[...]
Upstairs staat er om bekend absurde prijzen te vragen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Jinx op 26-01-2024 18:32 ]
Wat ik me heb laten aanpraten is dat de trap van Upstairs een leven mee kan. Die trappen hebben meerdere lagen waardoor de levensduur wordt verlengd t.o.v. de andere bedrijven/trappen.
eigenlijk moet het bij ons thuis ook maar wil het niet, de functie blijft hetzelfde: om naar boven te komen....mij boeit het weinig dat het verkleurd is en oud.
mijn auto precies hetzelfde verhaal: rechtsachter deuken en krassen (paal geraakt) maakt allemaal niet uit. de auto rijdt heerlijk ook al is ie niet mooi meer
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2024 18:35 ]
nothing stops this train
Dat zal. Ik weet niet hoe de trappen van de andere bedrijven gemaakt worden en hoelang ze er mee kunnen.Mr. Jinx schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:31:
[...]
Echt? Dan word je kei hard genaaid. Afgelopen jaar een trap met 15 treden laten doen, met echt super kwaliteit treden voor nog geen 4000 euro. Die gasten zijn met 2 man 4 uurtjes bezig, dus snel verdiend
Upstairs staat er om bekend absurde prijzen te vragen.
Ik vind de trap mooi en ik vind het een goede investering voor mijn huis, dus heb het er voor over.
Don Guacamole schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:18:
[...]
Een traprenovatie vind ik echt vreselijk. Ik snap het hoor, je gebruikt dat ding veel maar die achterlijk lelijke reacties van die mensen in zo’n tv programma over als ze hun nieuwe trap zien zegt mij dat ik dit nooit ga doen.
Mijn auto is een Amsterdamse auto. Sloten 3x geforceerd en volop met krassen. Boeit mij niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:33:
Dat is een boel geld, ik heb het er niet voor over...
eigenlijk moet het bij ons thuis ook maar wil het niet, de functie blijft hetzelfde: om naar boven te komen....mij boeit het weinig dat het verkleurd is en oud.
mijn auto precies hetzelfde verhaal: rechtsachter deuken en krassen (paal geraakt) maakt allemaal niet uit. de auto rijdt heerlijk ook al is ie niet mooi meer
Huis vind ik wat anders. Ik ben er iedere dag en ik leef er.
7k voor een trap met 13 treden????? WTF.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:21:
[...]
BTC gaat dat toch betalen/vergoeden in 2025/2026?zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:46:
[...]
7k voor een trap met 13 treden????? WTF.
Maar dan heb je wel treden met led verlichting inclusief zonnepanelen en gestoffeerd met biologisch alpaca wol.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:46:
[...]
7k voor een trap met 13 treden????? WTF.
Is dat een bull trap of een bear trap eigenlijk?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
7k op je feestje.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:49:
[...]
BTC gaat dat toch betalen/vergoeden in 2025/2026?
Of je stopt nu 7k in Bitcoin en je hebt 21k. Dan nog vind ik 7k voor een trap absurd veel, maar dan kan je wel zeggen boeien. Nu 7k vind ik dubbel zonde. En 13 treden he! Om in crypto termen te blijven een scam! Tenzij je treden van goud zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik had al gekocht voordat ik überhaupt aan BTC dacht en erin instapte/hier kwam buurten.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:53:
[...]
7k op je feestje.
Of je stopt nu 7k in Bitcoin en je hebt 21k. Dan nog vind ik 7k voor een trap absurd veel, maar dan kan je wel zeggen boeien. Nu 7k vind ik dubbel zonde. En 13 treden he! Om in crypto termen te blijven een scam! Tenzij je treden van goud zijn.
Ik redeneer het andersom: BTC gaat dat voor mij vergoeden/betalen in 2025/2026 en wat er overblijft, gaan de zonnepanelen in.
Kan ook hè
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/07o7UwbDuT8liaX59lrsj1tO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5xoi7ZXvsZcgp8j2hBdBvZZq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xf96yc1AfVhGaylaCalUfTju.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pJ9Zho0rzy2oE98Ms13iDiHd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vHTdihZbXL2qrF5aLpi58mmV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FLOhVF8IDS66pVyvK39xquV3.png?f=fotoalbum_large)
luxe led kost 175