“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
laatste keer over trap(je)? hopelijk mag dezeTaro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:01:
Zullen we het weer over crypto ipv trappen hebben?
nothing stops this train
Hopelijk geen bull trap.Taro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:01:
Hoi,zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:06:
[...]
Vanaf nu ga ik all in wanneer een nieuwe naam hier komt vragen wat vinden jullie van coin X i.p.v. hem op de topic warning te wijzen.
Ik ben Henk,
Ik las op X dat XRP wel wat kan zijn. Pump incoming!
Grappig dat er veel nu toch in Manta zitten terwijl het mij (mede door jou) afgeraden werd ivm de red flags 😁
Heb er zelf ook 135 trouwens hoor. Ik kan en durf alleen niet met zoveel geld als de meeste van jullie te spelen ivm ongeveer nog steeds -50% sinds ik ooit begon.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Sorry nog daarvoor 😀 Heb zelf wel een kleine gok genomen..zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:06:
[...]
Vanaf nu ga ik all in wanneer een nieuwe naam hier komt vragen wat vinden jullie van coin X i.p.v. hem op de topic warning te wijzen.
Godver dit kan geen toeval zijn._jero_813 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:12:
[...]
Grappig dat er veel nu toch in Manta zitten terwijl het mij (mede door jou) afgeraden werd ivm de red flags 😁
Heb er zelf ook 135 trouwens hoor. Ik kan en durf alleen niet met zoveel geld als de meeste van jullie te spelen ivm ongeveer nog steeds -50% sinds ik ooit begon.
:strip_exif()/f/image/HHNwone3mPVrspx9aBnpfboG.jpg?f=fotoalbum_large)
Bullish!
Jij hebt er 0.6874 meer 🤣Darrell schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:16:
[...]
Godver dit kan geen toeval zijn.
[Afbeelding]
Bullish!
Heb jij nu ook al meerdere accounts....pfff...ik hou deze shit niet meer bij zo.Darrell schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:16:
[...]
Godver dit kan geen toeval zijn.
[Afbeelding]
Bullish!
De trap van @Wispe
Klopt, maar rode vlaggen benoemen icm vragen of er perspectief wordt gezien is niet iets waarop ik doorgaans zeg: Ja, doen!_jero_813 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:12:
[...]
Ik accepteer zelf rode vlaggen en neem bewust een risico. Anderen adviseren of antwoorden met "Ja, doen!" vind ik niet verantwoord. Vandaar.
Voor de transparantie: Hier op dit moment 369
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Trapsgewijs verkopen wel toegestaan?Taro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:01:
Als je het van te voren netjes komt melden wel. Dan is het trapssparant...badum tss.
Klopt, dat snap ik helemaal. Misschien had ik mijn initiele vraag verkeerd gesteld. Ik zag deze ineens vanuit het niets de top 10 van coins binnenkomen, vroeg mij af of daar een reden voor was. Had toen inderdaad de topic warnings (nog) niet goed gelezen 😀Taro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:26:
[...]
Klopt, maar rode vlaggen benoemen icm vragen of er perspectief wordt gezien is niet iets waarop ik doorgaans zeg: Ja, doen!
Ik accepteer zelf rode vlaggen en neem bewust een risico. Anderen adviseren of antwoorden met "Ja, doen!" vind ik niet verantwoord. Vandaar.
Voor de transparantie: Hier op dit moment 369stuks.
Foei, dit is een ladderKol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:06:
[...]
laatste keer over trap(je)? hopelijk mag deze
[Afbeelding]
Ooooh ja.....nou die is toegestaan dus
nothing stops this train
Ik kom wat reddit threads tegen die niet zo mooi klinken over LBank. Met de search kwam ik op tweakers al wat posts tegen die gaan over de beschikbaarheid van coins in 2018. Maar niets inhoudelijks over bv withdrawels en of dit wel goed gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Technewbie op 26-01-2024 19:42 ]
All in...Technewbie schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:41:
Heeft iemand hier ervaring met LBank en zijn die goed?
Ik kom wat reddit threads tegen die niet zo mooi klinken over LBank. Met de search kwam ik op tweakers al wat posts tegen die gaan over de beschikbaarheid van coins in 2018. Maar niets inhoudelijks over bv withdrawels en of dit wel goed gaat.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Met eigen token?Technewbie schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:46:
LBank is een exchange.
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 26-01-2024 19:50 ]
Alpina schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:51:
[...]
Ja LBK. Steady lads, deploying more capital.
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-slaglettersetszwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:49:
[...]
Welke letter grootte Heb je een linkje. Ik ga ook even knutselen.
Gebruik een zware hamer zodat je 1 harde tik kunt geven.
Zelf had ik 5 mm letters maar als je deze jig gebruikt moet je 4 mm hebben:
https://www.thingiverse.com/thing:5437950
Ik lul ook zomaar wat
de 0,107de daarvan investeert inGelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met m'n shitcoin avontuur. 25 muntjes uitgezocht en wil elke 25e van de maand €30 per stuk bijkopen (€750 in totaal)
.Je dacht dat ik een maxi was omdat ik geloof in een toekomst waarin Bitcoin de wereld gaat overnemen? Ik probeer vooral zoveel mogelijk rendiment te behalen. Bitcoin heeft gewoon hele goede papieren wat dit betreft. En is de downside risk veel lager dan met shitcoins.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:25:
Vind wel grappig dat jullie vallen over mijn trapavontuur, maar dat niemand valt over dat
[...]
de 0,107de daarvan investeert in
[Afbeelding].
Dat wil niet zeggen dat niet vies ben van een gokje met wat shitcoinerij. Als er straks een dikke bullrun komt dan zullen een aantal shitcoins best wel een tijdje weer Bitcoin outperformen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb een paar duizend van die krengen dus het mag nog wel even verder pompen. Tvl loopt in elk geval nog verder op.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 26-01-2024 20:49 ]
Ik vind het behoorlijk veel fiat voor shitcoin. Maar da's misschien omdat ik mezelf vanaf het begin heb laten aanpraten om er niet aan te beginnen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:40:
[...]
Je dacht dat ik een maxi was omdat ik geloof in een toekomst waarin Bitcoin de wereld gaat overnemen? Ik probeer vooral zoveel mogelijk rendiment te behalen. Bitcoin heeft gewoon hele goede papieren wat dit betreft. En is de downside risk veel lager dan met shitcoins.
Dat wil niet zeggen dat niet vies ben van een gokje met wat shitcoinerij. Als er straks een dikke bullrun komt dan zullen een aantal shitcoins best wel een tijdje weer Bitcoin outperformen.
Have fun staying poorWispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:45:
[...]
Ik vind het behoorlijk veel fiat voor shitcoin. Maar da's misschien omdat ik mezelf vanaf het begin heb laten aanpraten om er niet aan te beginnen.
Goed plan, net vol in $TRAP gestapt. Schijnt dat @Alpina daar een behoorlijk rendament mee had behaald.Taro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:01:
750 euro? Dat geef ik op een dinsdagavond uit aan hoeren en coke man.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:45:
[...]
Ik vind het behoorlijk veel fiat voor shitcoin. Maar da's misschien omdat ik mezelf vanaf het begin heb laten aanpraten om er niet aan te beginnen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Don Guacamole schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:53:
[...]
Goed plan, net vol in $TRAP gestapt. Schijnt dat @Alpina daar een behoorlijk rendament mee had behaald.
Hoeveel zou jij uitgeven aan een traprenovatie?St@m schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:54:
[...]
750 euro? Dat geef ik op een dinsdagavond uit aan hoeren en coke man.
Nog steeds bij dezelfde werkgever, of inmiddels een sidehustle?St@m schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:54:
[...]
Trappen zijn toch gewoon ontopic?Taro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:01:
Haha, op dit moment nog steeds dezelfde werkgeverTaro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:58:
[...]
Nog steeds bij dezelfde werkgever, of inmiddels een sidehustle?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mag ik een keer mee op stap met je op een dinsdagavond?St@m schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:54:
[...]
PS5
Heb je een pm gestuurd. Zou mooi zijn als je er 1 of 1,5 ETH op kan besparen.Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:57:
[...]
Hoeveel zou jij uitgeven aan een traprenovatie?
[ Voor 17% gewijzigd door Alpina op 26-01-2024 21:12 ]
:strip_exif()/f/image/3EWl3ncT9nB5fKBybue8GDCy.jpg?f=fotoalbum_large)
Rendament blijft toch een lastig woord blijkt maar weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 26-01-2024 21:32 ]
Not being all-in on #Bitcoin will lead to regrets: pic.twitter.com/0oR6dpt34D
— Robin Seyr (@RobinSeyr) 26 januari 2024
nothing stops this train
Ik vind 't een leuk experiment! Doe je af en toe ff een update?Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:40:
[...]
Je dacht dat ik een maxi was omdat ik geloof in een toekomst waarin Bitcoin de wereld gaat overnemen? Ik probeer vooral zoveel mogelijk rendiment te behalen. Bitcoin heeft gewoon hele goede papieren wat dit betreft. En is de downside risk veel lager dan met shitcoins.
Heb je er ook end game bij of volgt dat gaandeweg?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zij dat…Darrell schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:30:
Kwam een mooi stukje proza tegen op reddit over een verwarmingsketel.
[Afbeelding]
Darrell schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:30:
Kwam een mooi stukje proza tegen op reddit over een verwarmingsketel.
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oftewel, iedere dag is de beste dag om bitcoin te kopenAfca_020 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 06:09:
Ik dacht, is zal eens vragen wat de beste dag is om een DCA te doen.
Dat heeft vast al eens iemand uitgezocht.
[Afbeelding]
Zat te wachten tot een koers onder de 1$ maar uiteindelijk op $1,20 m’n eerste bag maar gevuld.
Lijkt erop dat ie weer vertrokken is..
Wat een onzin. Iedereen weet dat donderdagavond of vrijdagochtend het beste moment is.Afca_020 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 06:09:
Ik dacht, is zal eens vragen wat de beste dag is om een DCA te doen.
Dat heeft vast al eens iemand uitgezocht.
[Afbeelding]
Zero.
Ik dacht dat iedereen wist dat soortgelijk inzichtvol DCA geleuter vooral op confabulatie berust.Pelox schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:21:
[...]
Wat een onzin. Iedereen weet dat donderdagavond of vrijdagochtend het beste moment is.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ook ‘EL Botski’ geeft weer een zomerdip aan zoals vorige run:Coldcat schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:46:
[...]
Hier de nieuwe FIAT er niet in gegaan helaas. Enkel alles teruggekocht (in BTC).
We zitten nog drie maanden tot de halving. Iedere maand DCA ik er een zesde in. Komt er een dip dan gaat het meteen erin.
Vanaf de zomer gaat het er meteen in.
Dat is mijn plan.
/f/image/SXP0DvMfDLnEkGdWkmLr37tM.png?f=fotoalbum_large)
Maar wel hoger dan de huidige prijs
[ Voor 11% gewijzigd door Alpina op 27-01-2024 09:26 ]
Hier op 13 & 15 januari bijgekocht, dus sta nu gelukkig weer in de plusDon Guacamole schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:02:
@zwembroek nog Sui opgepakt?
Zat te wachten tot een koers onder de 1$ maar uiteindelijk op $1,20 m’n eerste bag maar gevuld.
Lijkt erop dat ie weer vertrokken is..
/f/image/TP7eyPUhdOVv6NV22zaipULj.png?f=fotoalbum_large)
Ivm higher lows mogelijk nog een keer 3.40 testen en dan hopelijk door naar hogere regionen ipv een Bart (terug naar 3.0).
Excuses voor de late reactie, maar gecondoleerd en erg veel sterkte toegewenst voor jou en alle nabestaanden.
@Kol Nedra, zoals hierboven aangegeven, ben ik een beetje traag, maar las je bericht.
Uit ervaring kan ik je melden dat je niet om de ‘verkeerde’ redenen bij elkaar moet blijven. Geloof me dat is voor niemand goed.
Jullie lijken mij nog jong en hebben nog een ( hopelijk ) lang leven voor jullie. Het is zonde als jullie er later op terug kijken en spijt hebben niet eerder acties te hebben ondernomen.
UberLurker Departement #GG.
Durf je een voorspelling te maken ?
Mijn Condoleances, ik liep achter. ExcusesTaro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:10:
[...]
Eens, afgelopen zondag is een vriend van mij ineens overleden. 39 jaar jong.
Geniet van het leven
Het betreft price discovery, dan valt er niets zinnigs over te zeggen, behalve de high rondom bijv. de listing op ByBit die rond de 5 USD zit:
/f/image/ARJwuGcC0ZRzVMAiRhSQxnF0.png?f=fotoalbum_large)
Ik tel die 5 USD niet mee als ATH, dat is gewoon een wick en volatiliteit rondom de listing geweest, dus de huidige koers is wat mij betreft de ATH. Dan heb je geen oude levels om op te richten, weerstand te verwachten, etc.
Dus: 5 USD next target, daarna tjah, hangt van Bitcoin en het sentiment af, maar dan kan die net als vele nieuwe alts nog wel een mooie run gaan maken. Ik ben niet van: Oh, die gaat nog wel x30 of richting 20 USD, want dan had ik nu mijn huis verkocht en alles erin gedrukt. Maar ik hou deze nog wel enkele maanden vast, tenzij de koers zich negatief gaat ontwikkelen.
Check , Ik heb nog wel een Bagg klaar staan om ergens in te zetten , dan gaan we maar eens een Manta poging ondernemen. See u on the Bright side.Taro schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:42:
[...]
Het betreft price discovery, dan valt er niets zinnigs over te zeggen, behalve de high rondom bijv. de listing op ByBit die rond de 5 USD zit:
[Afbeelding]
Ik tel die 5 USD niet mee als ATH, dat is gewoon een wick en volatiliteit rondom de listing geweest, dus de huidige koers is wat mij betreft de ATH. Dan heb je geen oude levels om op te richten, weerstand te verwachten, etc.
Dus: 5 USD next target, daarna tjah, hangt van Bitcoin en het sentiment af, maar dan kan die net als vele nieuwe alts nog wel een mooie run gaan maken. Ik ben niet van: Oh, die gaat nog wel x30 of richting 20 USD, want dan had ik nu mijn huis verkocht en alles erin gedrukt. Maar ik hou deze nog wel enkele maanden vast, tenzij de koers zich negatief gaat ontwikkelen.
We leven in een consumptiemaatschappij. Dit is dramatisch voor het mileu. Bitcoiners kopen Bitcoin, en dus veel minder dingen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Een beter milieu begint bij jezelf. Koop Bitcoin in plaats van spullen.
hahaha zeer zeker true......maar als bitcoin naar 1 miljoen miljard biljoen gaat dan gaat die vlieger niet helemaal meer op gok ikGelukszoekr schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:04:
Bitcoin is goed voor het milieu.
We leven in een consumptiemaatschappij. Dit is dramatisch voor het mileu. Bitcoiners kopen Bitcoin, en dus veel minder dingen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Een beter milieu begint bij jezelf. Koop Bitcoin in plaats van spullen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zou niet weten waarom het dan niet meer zou werken. Maar stel dat dat zo is.anti elppa schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:22:
[...]
hahaha zeer zeker true......maar als bitcoin naar 1 miljoen miljard biljoen gaat dan gaat die vlieger niet helemaal meer op gok ik
Moet je eens nagaan hoeveel we het milieu in de tussentijd kunnen (be)sparen
Die vlieger gaat alleen op in de accumulatie fase. Op een gegeven moment gaat men zijn Bitcoin omzetten naar goederen, diensten en ervaringen. Niet iedereen is van plan om zijn Bitcoin mee te nemen het graf in.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:31:
[...]
Ik zou niet weten waarom het dan niet meer zou werken. Maar stel dat dat zo is.
Moet je eens nagaan hoeveel we het milieu in de tussentijd kunnen (be)sparen
Je zou kunnen stellen dat shitcoiners dan beter bezig zijn, de kans dat die wat overhouden om überhaupt uit te geven is stuk kleiner.
Behalve gratis geld heeft het verder geen utility.
Deze is wel sterk hahajvel92 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:55:
[...]
Je zou kunnen stellen dat shitcoiners dan beter bezig zijn, de kans dat die wat overhouden om überhaupt uit te geven is stuk kleiner.
Nice man!jvel92 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:10:
Voor de gebruikers die actief zijn op het Solana netwerk: de $WEN airdrop is live. Dus check voor 29 januari even of je wat gratis geld kunt claimen. Website: https://www.wenwencoin.com/

Maar nu, verkopen of nog even wachten? ...
En hoe kom je hier nou weer bij. Ik had dit nooit gevonden. Thanks!
Dank voor de tip! zoveel doe ik niet op solana maar toch +/- 60$ erbijjvel92 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:10:
Voor de gebruikers die actief zijn op het Solana netwerk: de $WEN airdrop is live. Dus check voor 29 januari even of je wat gratis geld kunt claimen. Website: https://www.wenwencoin.com/
Ja, ook maar gedaan. $65 gratis, niet verkeerdnorua schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Dank voor de tip! zoveel doe ik niet op solana maar toch +/- 60$ erbij
Zag het voorbijkomen op de X van Jupiter exchange. Die hebben aankomende week (31 jan) de eerste ronde van hun airdrop (komen er nog drie). Dit was een soort van test voor de lol ofzo.Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Nice man!
[Afbeelding]
Maar nu, verkopen of nog even wachten? ...
En hoe kom je hier nou weer bij. Ik had dit nooit gevonden. Thanks!
Ik zie m nu ook hier bij staan. https://solana-airdrop-checker.solworks.dev/jvel92 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:16:
[...]
Zag het voorbijkomen op de X van Jupiter exchange. Die hebben aankomende week (31 jan) de eerste ronde van hun airdrop (komen er nog drie). Dit was een soort van test voor de lol ofzo.
Misschien toch maar wat vaker in de gaten houden wat er aan zit te komen aangezien het vaak tijdsgebonden is
Via die link geeft hij op mijn SOL adres op alles 0.0 aan. Is er een minimum wat er in moet zitten of mag het niet gestaked staan?Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:21:
[...]
Ik zie m nu ook hier bij staan. https://solana-airdrop-checker.solworks.dev/
Misschien toch maar wat vaker in de gaten houden wat er aan zit te komen aangezien het vaak tijdsgebonden is
Ik heb helaas geen gratis geld vandaag haha.
Ik neem aan dat je interactie moet hebben gehad met de Jupiter exchangeBurnerT schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:37:
[...]
Via die link geeft hij op mijn SOL adres op alles 0.0 aan. Is er een minimum wat er in moet zitten of mag het niet gestaked staan?
Ik heb helaas geen gratis geld vandaag haha.
https://jup.ag/
Hij zei.elektriekert schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:03:
[...]
Is het ik zij of, ik zei?!
@mayhem kom er maar in!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ben blij dat ik hier advies heb gevraagd voordat ik mijn PF verkocht met verlies. Sta inmiddels weer bijna op hetzelfde als mijn inleg - dank allen!LankHoar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:52:
Pff ik vind het wel lastig hoor. Had er heel lang geen emotie meer bij maar nu ik winst "geproefd" heb en toch weer in de min sta (lees winst niet gepakt), merk ik dat ik niet goed weet wat ik wil: minimaal verlies pakken en wachten tot de markt beter is (maar ja, wanneer kies je het precieze moment dat dit zo is?), of gewoon HODL de moeder met mijn alts en de rit maar uitzitten? Dit is mijn portfolio momenteel:
30% Ripple XRP
20% Optimism OP
15% Cardano ADA
15% Polkadot DOT
15% Near Protocol NEAR
5% Dogecoin DOGE
Het gros van het sentiment is momenteel erg negatief in ieder geval
Ik wil leren van mijn fouten en wel mijn winst gaan pakken wanneer ik die heb. Dus daarom zit ik nu aan de volgende strategie te denken:
- Market order (verkoop) inzetten voor 10% van iedere munt in mijn PF voor iedere 10% winst boven mijn aankoop van die munt.
- Met 50% van die winst 50-50 in ETH/BTC aankopen.
- Andere 50% laten staan.
- Market order (koop) inzetten van de betreffende alt coins in mijn PF voor 20% onder mijn huidige instap waarde.
- Nader besluiten wanneer het een goed moment is om alles te verkopen voor de halving.
- Na de halving: rinse and repeat.
Zou haast weer met botjes kunnen gaan werken zo, hoewel ik daar dan eerst weer eens in moet duiken, en die uiteraard niet helemaal die process automatisch kunnen doorlopen.
Wat denk jullie van deze strategie? Hoor graag feedback, zodat ik ook daadwerkelijk leer van mijn fouten (lees: geen winst pakken en teveel alt coins in mijn PF).
[ Voor 4% gewijzigd door LankHoar op 27-01-2024 15:49 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Gewoon sol op je hardwarewallet doet dus niets daarmeeGelukszoekr schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:38:
[...]
Ik neem aan dat je interactie moet hebben gehad met de Jupiter exchange
https://jup.ag/
no risk no gain
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De huidige coins die je hebt stijgen wel, maar stijgen procentueel gezien minder dan Bitcoin. Je kunt dus beter 100% in Bitcoin steken, daar verdien je per Euro meer mee in deze fase en bij deze coins. Coins die Bitcoin outperformen zijn bijv. INJ, SOL, ASTR, etc.
Lijkt me een uitstekende manier om jezelf te haten in de bull run, omdat je té vroeg hebt verkocht.LankHoar schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:49:
[...]
Ben blij dat ik hier advies heb gevraagd voordat ik mijn PF verkocht met verlies. Sta inmiddels weer bijna op hetzelfde als mijn inleg - dank allen!
Ik wil leren van mijn fouten en wel mijn winst gaan pakken wanneer ik die heb. Dus daarom zit ik nu aan de volgende strategie te denken:Mijn doel? Zoveel mogelijk muntjes verzamelen het komende jaar, voor de hopelijk grote pump van 2025
- Market order (verkoop) inzetten voor 10% van iedere munt in mijn PF voor iedere 10% winst boven mijn aankoop van die munt.
- Market order (koop) inzetten van de betreffende alt coins in mijn PF voor 20% onder mijn huidige instap waarde.
- Nader besluiten wanneer het een goed moment is om alles te verkopen voor de halving.
Zou haast weer met botjes kunnen gaan werken zo, hoewel ik daar dan eerst weer eens in moet duiken, en die uiteraard niet helemaal die process automatisch kunnen doorlopen.
Wat denk jullie van deze strategie? Hoor graag feedback, zodat ik ook daadwerkelijk leer van mijn fouten (lees: geen winst pakken en teveel alt coins in mijn PF).
We staan de voor avond van een (mogelijke) bull markt, ervan uitgaande dat je bewust voor dit portfolio hebt gekozen, is 10% verkopen op iedere 10% stijging geen goed idee. Je neemt dan wél winst, maar je laat ook een hoop potentiële winst liggen. Dat laatste is toch de reden waarom men in alt's zit i.p.v. Bitcoin.
Je doel is zoveel mogelijk muntjes verzamelen, maar je zegt tegelijkertijd dat je een fout maakt door te veel alt coins in je PF te hebben. Tenzij ik muntjes moet lezen als sats, staat dit haaks op elkaar.
Overigens ademt je PF wel nostalgie uit, met muntjes uit vorige cycles. Bewuste keuze?
Als je nu weer bijna op break even staat zou ik toch echt voor Bitcoin of Ethereum kiezen.LankHoar schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 15:49:
[...]
Ben blij dat ik hier advies heb gevraagd voordat ik mijn PF verkocht met verlies. Sta inmiddels weer bijna op hetzelfde als mijn inleg - dank allen!
Ik wil leren van mijn fouten en wel mijn winst gaan pakken wanneer ik die heb. Dus daarom zit ik nu aan de volgende strategie te denken:Mijn doel? Zoveel mogelijk muntjes verzamelen het komende jaar, voor de hopelijk grote pump van 2025
Zie vooral coins uit vorige runs, OP is een twijfel geval maar zijn ondertussen al weer andere keuzes voor zoals bv Arb of Metis.
Ik weet niet wat het totale PF bedrag is maar 3 a 4 coins lijkt me genoeg en overzichtelijk?
Ik zou 1 nieuwe midcap kiezen bv INJ, ASTR, KAS, ASTR, IMX, TAO of BEAM
En een nieuwe lowcap voor als je niet vies bent van een groter gokje. Ik lees veel over een MANTA?
Ik noem nu bewust parels uit dit forum want dan ga je in ieder geval samen rekt en dat is ook wat waard.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/NS3XWXozcEoMiBnThKRxX1bj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lyByBAjUHsccd80cMIble7Jr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mslsNGiTuuQkWfBCx00x1Tke.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uifvwhZqdsgtHwHNhodboRYM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7kgfOsK99Sq5jZa5B9GR5B8P.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cZ4v9yc0iBEwvvfqzEPtYIn9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BM3A5CpiROWxDKVYjuLRRVEd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BGUUbFl7f6rlOT0xut6whw7x.png?f=fotoalbum_large)