[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.930 views

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Voeren we dit gesprek niet wat te vroeg?
Zolang btc nog niet op 150K staat lijkt me het niet dat we al onze vrouwen kunnen inwisselen voor een jonger exemplaar…

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31

BeyondThunder

Lost Lightning

Zijn hier toevallig ook SOV Hodlers (Sovryn)? (DeFi on Bitcoin)
Blijft wel een aardig product en team, lijkt erop dat e.e.a. is gereanimeerd.
+160% in een week

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

We lullen hier allemaal wel over dikke gains, maar de toppers onder de techaandelen (NVIDIA, BESI, ASML, AMD, MICROSOFT) doen het gemiddeld zeker niet minder sinds de bodem in 2022. NVIDIA zelfs veel beter, BESI heeft ook 300% gedaan.

Versus BTC bedoel ik dan uiteraard. De tijden van extreme gains zijn wel achter ons, iedere cycle deminishing returns.

Risks/rewards meegenomen, moet je eigenlijk meer gaan diversificeren in plaats van meer BTC kopen.

En dan dus niet de S&P500 kopen, maar de winnaars in tech (daar hoort onze autobouwer TESLA overigens al lang niet meer bij).

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:22:
We lullen hier allemaal wel over dikke gains, maar de toppers onder de techaandelen (NVIDIA, BESI, ASML, AMD, MICROSOFT) doen het gemiddeld zeker niet minder sinds de bodem in 2022. NVIDIA zelfs veel beter, BESI heeft ook 300% gedaan.

Versus BTC bedoel ik dan uiteraard. De tijden van extreme gains zijn wel achter ons, iedere cycle deminishing returns.

Risks/rewards meegenomen, moet je eigenlijk meer gaan diversificeren in plaats van meer BTC kopen.

En dan dus niet de S&P500 kopen, maar de winnaars in tech (daar hoort onze autobouwer TESLA overigens al lang niet meer bij).
Dat is de koe in z'n kont kijken. Een paar dikke altcoins doen die dikke tech weer terugzetten naar een flatline.

Stonks heb ik naast me neergeled. Daar zitten zoveel aanlisten rond de aandelen dat je altijd achter staat qua informatie. Ik las in het boek van Musk dat de shortshellers met drones over de fabriek vlogen. Dat is wellicht wat overdreven, maar iemand bij de poort zal er zeker gestaan hebben.

Dan is crypto eenvoudiger met 4 jarige cyclus. Je kunt lekker op je stoel blijven zitten en de sfeer in dit topic peilen om te kijken of er al gekocht kan worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 26-01-2024 09:27 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31

BeyondThunder

Lost Lightning

@BTC100K2021 Niet van die gekke dingen zeggen hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9c-zT4cEQKVj0POtBFgGgB6Nms=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dIdwlJ95NkmlymrxjWATxo19.png?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52

je pakt nu het accumulatie stuk van btc en niet de full pull bullmarkt. Kijkt over 1,5 jaar nog een keer naar dit bericht.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:25

Buy high!

• BTC100K2021

BTC100K2021

anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:28:
[...]

je pakt nu het accumulatie stuk van btc en niet de full pull bullmarkt. Kijkt over 1,5 jaar nog een keer naar dit bericht.
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/Vf3adgtpfischioMNY/giphy.gif?cid=6c09b952hf2snenwvjbo6mdgrfxr6de4yynoyipgm603gh2v&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Gevoelige snaar dit, gelijk 5 reacties.

SC gebruikers na een kritische noot over hun magische internet muntjes versus vrije kasstroom genererende bedrijven:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/70/81/0f/70810f656b0c1839b54fb6e120256afb.gif

[ Voor 24% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2024 09:34 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Moiety schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:42:
[...]

Mmm, is dit wel maatschappelijk/sociaal geaccepteerd? Er is een formule voor: je eigen leeftijd door de helft + 7. Zo oud moet je vriendin minimaal zijn.
Hahaha dan zak ik voor die test. :*) (Gelukkig schatten de meeste dames mij rond haar leeftijd dus geen rare gezichten.) Edit verkeerd geïnterpreteerd. Goedemorgen. -O- Het verschil is slechts 11 jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 26-01-2024 09:46 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Hahaha dan zak ik voor die test. :*)
aangepast: REKT!

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2024 09:53 ]

nothing stops this train

• zwembroek
Zie edit. Toch geen bazige baas.....

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Darrell

Fiat moonboy

Gerapporteerd

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
Don Guacamole schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:07:
[...]
Je krijgt een nieuwe vrouw vanwege je geld.
Leg mij eens uit waarom dat geen genot is?
Don Guacamole schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:05:
Voeren we dit gesprek niet wat te vroeg?
Zolang btc nog niet op 150K staat lijkt me het niet dat we al onze vrouwen kunnen inwisselen voor een jonger exemplaar…
Ik zou die fixatie op vrouwen los laten. Ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld door mijn privé situatie maar toch.

Een groeiende, ruime meerderheid van mannen zegt tegenwoordig bewust niet meer iets te willen met vrouwen te maken willen hebben op relationeel vlak. Een bijzondere ontwikkeling wel.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:49:
[...]

[...]

Ik zou die fixatie op vrouwen los laten. Ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld door mijn privé situatie maar toch.

Een groeiende, ruime meerderheid van mannen zegt tegenwoordig bewust niet meer iets te willen met vrouwen te maken willen hebben op relationeel vlak. Een bijzondere ontwikkeling wel.
Dat zijn mannen die teveel bezig zijn met crypto en over dikke god candles dromen.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-01 01:45
Die van mij geeft niets om crypto. Ze zegt telkens het gaat omhoog of naar beneden maar toch gaat er alleen maar geld bij. Wanneer zien we ooit iets terug van dat geld? :+

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4seQrPJyG0Jl22g-UAuC0XVBF4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mThjpAEFvF8hYPKVAel2ozFw.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Kol Nedra
[...]

[...]

mijn privé situatie is trouwens ook niet lekker....we zijn nog wel bij elkaar (voor kinderen/financieel makkelijk) maar geen idee hoelang het goed kan blijven gaan... gelukkig weinig ruzie en we respecteren elkaars manier van leven.... de spark is weg en zijn eigenlijk uit elkaar gegroeid... en scheiden lijkt me helemaal niet goed, deze weg lijkt me een hel om te volgen ;w

nothing stops this train

• zwembroek
Hij zegt relationele sfeer. Dat zegt niets over de seksuele sfeer.

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 13:44

mayhem

Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:58:
[...]

mijn privé situatie is trouwens ook niet lekker....we zijn nog wel bij elkaar (voor kinderen/financieel makkelijk) maar geen idee hoelang het goed kan blijven gaan... gelukkig weinig ruzie en we respecteren elkaars manier van leven.... de spark is weg en zijn eigenlijk uit elkaar gegroeid... en scheiden lijkt me helemaal niet goed, deze weg lijkt me een hel om te volgen ;w
Poe, sterkte man.

• Gelukszoekr
[...]

Whow, heftig man. En herkenbaar uiteraard. Als ik je ergens mee kan helpen, de DM staat open

• Alpina
BurnerT schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:54:
Die van mij geeft niets om crypto. Ze zegt telkens het gaat omhoog of naar beneden maar toch gaat er alleen maar geld bij. Wanneer zien we ooit iets terug van dat geld? :+
Hebben wij dezelfde vrouw?

• zwembroek
[...]

Mehh minder man. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik bij mijn (h)ex ben weggegaan. (7 jaar geleden) Ondanks dat mijn beide dochters toen nog maar 4 jaar waren. Kinderen en financiën zijn voor mij geen reden om bij elkaar te blijven. En nu achteraf gezien is het juist beter voor mijn dochters. Gelukkig zien ze mijn vriendin ook echt als hun tweede moeder en bestie zoals ze dat zelf zeggen. Dat helpt ook heel erg mee.
Sterkte ermee!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:52
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:00:
[...]

Hij zegt relationele sfeer. Dat zegt niets over de seksuele sfeer.
if it flies, floats or fucks, rent it!

Sterkte @Kol Nedra

Stack Sats

• BTC100K2021

BTC100K2021

Het is allemaal de schuld van smartphones en social media.

Constante confrontatie met ogenschijnlijk perfecte levens van anderen kan niet gezond zijn.

Uit onderzoeken komt al naar voren dat de jongste generatie zich nauwelijks wil binden in een relatie, omdat ze wachten op de "perfecte match" waar ze op de socials mee worden doodgegooid (de 0,1% met het perfecte lichaam en looks, maar 0 inhoud).

[ Voor 44% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2024 10:13 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 16:33

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:05:
[...]

Whow, heftig man. En herkenbaar uiteraard. Als ik je ergens mee kan helpen, de DM staat open
Past er nog een matras in die kamer van je voor Kolletje?

Nah, geintje. Sterkte @Kol Nedra ! En jij ook Roel :(:)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:07:
[...]

Mehh minder man. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik bij mijn (h)ex ben weggegaan. (7 jaar geleden) Ondanks dat mijn beide dochters toen nog maar 4 jaar waren. Kinderen en financiën zijn voor mij geen reden om bij elkaar te blijven. En nu achteraf gezien is het juist beter voor mijn dochters. Gelukkig zien ze mijn vriendin ook echt als hun tweede moeder en bestie zoals ze dat zelf zeggen. Dat helpt ook heel erg mee.
Sterkte ermee!
Nooit geweten dat jij daar ook doorheen bent gegaan. En mooi om te weten dat het goed gaat met je dochters. Ik hoop dat het voor mij ook wat rustiger weer zal worden nadat we klaar zijn met onze birdnesting situatie over een paar maanden...

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
[...]

Sterkte man! :(:)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:07:
[...]

Sterkte ermee!
ik kan ook goed begrijpen dat uit elkaar gaan ook goed kan zijn. Het is niet dat we ruzies hebben etc...
We wonen samen, we respecteren elkaars behoeften en beide hebben ''genoeg'' tijd voor onszelf (tot zover dat kan met jonge kinderen natuurlijk)
onze kinderen staan op plek 1, dat zal ook zo blijven!

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:14:
[...]

ik kan ook goed begrijpen dat uit elkaar gaan ook goed kan zijn. Het is niet dat we ruzies hebben etc...
We wonen samen, we respecteren elkaars behoeften en beide hebben ''genoeg'' tijd voor onszelf (tot zover dat kan met jonge kinderen natuurlijk)
onze kinderen staan op plek 1, dat zal ook zo blijven!
Ben je zelf niet te 'jong" om de rest van je leven zo door te brengen? Ik snap dat je kinderen op de eerste plek staan maar vergeet jezelf niet.

Ik ben helaas een geval waarbij de ouders bij elkaar zijn gebleven tot ik en mijn broertje oud genoeg waren om te gaan scheiden... die zijn 10-12 jaar lang ongelukkig bij elkaar gebleven en dat is ook echt geen goed voorbeeld geweest kan ik je vertellen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:59

WhySoSerious

Be the change.

BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:09:
Het is allemaal de schuld van smartphones en social media.

Constante confrontatie met ogenschijnlijk perfecte levens van anderen kan niet gezond zijn.

Uit onderzoeken komt al naar voren dat de jongste generatie zich nauwelijks wil binden in een relatie, omdat ze wachten op de "perfecte match" waar ze op de socials mee worden doodgegooid (de 0,1% met het perfecte lichaam en looks, maar 0 inhoud).
Die inhoud moet je erg zelf in stoppen HAR HAR HAR :')

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:10:
[...]

Nooit geweten dat jij daar ook doorheen bent gegaan. En mooi om te weten dat het goed gaat met je dochters. Ik hoop dat het voor mij ook wat rustiger weer zal worden nadat we klaar zijn met onze birdnesting situatie over een paar maanden...
Ik hoop het met je mee.
Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel moeite mee heb gehad maar mijn situatie was niet vergelijkbaar. Ik ben toen bij mijn moeder ingetrokken en die vond het prachtig. Kleinkinderen en haar zoon in huis haha. Al mijn beste vrienden wonen hier in de buurt. Ik woonde met mijn ex namelijk 30km verderop in een andere stad. Uiteindelijk is mijn moeder op een gegeven moment verhuist en heb ik de hypotheek vrije woning geschonken gekregen. Deze heb ik nu mooi verbouwd. Dat ik het financieel zo goed heb en maar 4 dagen hoef te werken heb ik volledig aan mijn moeder te danken.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:22:
[...]

Ik hoop het met je mee.
Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel moeite mee heb gehad maar mijn situatie was niet vergelijkbaar. Ik ben toen bij mijn moeder ingetrokken en die vond het prachtig. Kleinkinderen en haar zoon in huis haha. Al mijn beste vrienden wonen hier in de buurt. Ik woonde met mijn ex namelijk 30km verderop in een andere stad. Uiteindelijk is mijn moeder op een gegeven moment verhuist en heb ik de hypotheek vrije woning geschonken gekregen. Deze heb ik nu mooi verbouwd. Dat ik het financieel zo goed heb en maar 4 dagen hoef te werken heb ik volledig aan mijn moeder te danken.
Ik denk oprecht dat het feit dat je bij je moeder (de oma van je kinderen) bent ingetrokken een extreem positief effect heeft gehad op je kinderen. Scheiden is normaal geen pretje voor een kind (ook al lijken ze er van de buitenkant niet zo mee te zitten). Oma's zijn over het algemeen een veilige en fijne plek voor een kind, dus als je de ene veilige plek (thuissituatie voor scheiding, ook al zijn er spanningen) kan vervangen voor een andere is dat een mooie oplossing voor een toch verdrietige situatie.

We zijn wel een beetje het VIVA forum 2.0 aan het worden hier, maar zolang we sideways gaan is dat prima.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-01-2024 10:28 ]

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:27:
[...]
We zijn wel een beetje het VIVA forum 2.0 aan het worden hier, maar zolang we sideways gaan is dat prima.
Dit haha. Ik wil overal nog wel op reageren, maar zal me inhouden. Sorry @Taro voor de offtopic bromance. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-01-2024 10:34 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:29:
[...]

Dit haha. Ik wil overal nog wel op reageren. Sorry @Taro voor de offtopic bromance. :P
Tijd voor een SC layer2

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• zwembroek
Zo heeft iedereen wel zijn verhaal. We zijn hier verdorie net mensen!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:44
[...]

Sterkte kerel!

PS5

• zwembroek
Nog meer Bitcoin sell pressure.

• mayhem

mayhem

Nickchange gedaan. Wil wel wat anoniemer zijn op Tweakers, vooral omdat ik ook wat dingen over crypto meld hier. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn he.

• mayhem

mayhem

Prima, nog een paar dagen voordat de fiat airdrop hier landt, dus dippen maar voor de maandelijkse BTC DCA. :D

• Gelukszoekr
mayhem schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:44:
Nickchange gedaan. Wil wel wat anoniemer zijn op Tweakers, vooral omdat ik ook wat dingen over crypto meld hier. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn he.
Nice! Wat was je oude nick dan?

• mayhem

mayhem

Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Nice! Wat was je oude nick dan?
Haha, als je het echt wilt weten mag je dat in DM vragen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDvWsapYkZBWlcQ6IMHd8Qc6S48=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/n5ueSLuVLxeye7lkbLFRCsm7.gif?f=user_large

• zwembroek
Het is ook erop of eronder voor de alts. Als de support het begeeft dan is het weer sale.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GEvssCmXEAAEu8v?format=jpg&name=large

[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 26-01-2024 10:53 ]

• Alpina
mayhem schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:44:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0-RaOQBWZP_WEQzQIQeXwLcG-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dVrNMXzs9FtUohzX3bKkEoax.jpg?f=user_large

Maar verstandig, vorige run ook gedaan omdat mijn naam erin stond. Sowieso sinds crypto redelijk anoniem door het leven, socials aangepast etc tot aan Marktplaats toe.

Of ik kijk te veel crimi series kan ook. Vanavond weer Sleepers *O*

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-12-2025
BurnerT schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:54:
Die van mij geeft niets om crypto sex. Ze zegt telkens het gaat omhoog of naar beneden

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:40
Druppel gloeiende plaat, iets van 3000 bitcoin?

Sowieso wordt dit niet op de markt gegooid, maar zal dit in 1x via een OTC als Coinbase gaan neem ik aan

[ Voor 16% gewijzigd door Blik1984 op 26-01-2024 11:00 ]

• mayhem

mayhem

• zwembroek
Blik1984 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:58:
[...]

Tijd voor koffie! Gaat lekker vanochtend...ik las 130 miljoen BTC. i.p.v. $. Of 130k pfffff. Ik hou me nu even rustig voor vandaag.... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 26-01-2024 11:02 ]

• anti elppa
Blik1984 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:58:
[...]

ja das totaal niets. Grayscale is extreem veel grote kwa weakhands.

Maar positief iig, zijn we daar ook weer vanaf

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:40
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:00:
[...]

Tijd voor koffie! Gaat lekker vanochtend...ik las 130 miljoen BTC. i.p.v. $.
:D

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:00:
[...]

Tijd voor koffie! Gaat lekker vanochtend...ik las 130 miljoen BTC. i.p.v. $.
nee das gewoon fud. YAnks hebben alleen maar wat wisselgeld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17wz2M1Kr3HJjXchg-0Yuc-babA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hIaVSPR7Ct2tUyq3JAk8QO5u.png?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:02:
[...]

nee das gewoon fud. YAnks hebben alleen maar wat wisselgeld
De rest van mijn leven zal ik streven naar minder dan 1% van dat "wisselgeld" :'(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ray_
  • Laatst online: 18:51
resusaapje schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:12:
[...]

De rest van mijn leven zal ik streven naar minder dan 1% van dat "wisselgeld" :'(
Kop op. Denk groot! Ik durfde vroeger ook niet eens te dromen dat ik ooit nog eens benoemd zou worden in de statistieken, maar kijk eens hoe ver ik het heb geschopt in mijn leven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXIqxRtbLA5NYVzij5fORcyPLM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MeYspCAyeIzEe0Xk3anK82ZL.png?f=user_large

• BootjeVaren
  • Laatst online: 12-01 11:11
BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:29:
[...]

[Afbeelding]

SC gebruikers na een kritische noot over hun magische internet muntjes versus vrije kasstroom genererende bedrijven:

[Afbeelding]
Je weet toch dat dit een sekte is die van geen kritiek wil weten? BTC naar ongekende hoogtes of de gladiolen.

Ik hoop uiteraard op een nickname change ergens eind 2024 of begin 2025. Excuses en deze post quoten kan ik ook mee leven. :+

• BootjeVaren
[...]

[...]

Ik zou alle vrouwen die hun partner lieten staan en nu terug willen niet te eten willen geven.

Ik zat overigens gisteren wat te mijmeren over de aankomende bull run en kwam tot de constatie dat de BTC Babes eigenlijk vooral zijn gecreëerd voor menig borstenman. Zelf ben ik uiteraard een billenman en ik eis dat wanneer BTC in price discovery gaat er ook eens aan ons gedacht wordt.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

BootjeVaren schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:32:
[...]

Ik zou alle vrouwen die hun partner lieten staan en nu terug willen niet te eten willen geven.

Ik zat overigens gisteren wat te mijmeren over de aankomende bull run en kwam tot de constatie dat de BTC Babes eigenlijk vooral zijn gecreëerd voor menig borstenman. Zelf ben ik uiteraard een billenman en ik eis dat wanneer BTC in price discovery gaat er ook eens aan ons gedacht wordt.
Ik vrees dat je de FOMC meetings moet afwachten voor dat verzoek..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
[...]

daar hebben we reethikes voor toch? ;)
ikzelf ben ook meer een billenman :)

nothing stops this train

• Alpina
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umd9H7hDH_0hfAO0fRYk7Y3Mno4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zx15t03OPHb2VfHuPm0IDNmh.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBYGGStBPwEVx1CFb4oU_Ko8SA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ev5XZYX0Jo0QZbfHWtG85uyF.jpg?f=fotoalbum_large

Yes

• resusaapje

resusaapje

h less

Moon!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hey, daar is die groene manta ook weer!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[...]

..BTC Babes eigenlijk vooral zijn gecreëerd voor menig borstenman. Zelf ben ik uiteraard een billenman en ik eis dat wanneer BTC in price discovery gaat er ook eens aan ons gedacht wordt.
Je hebt gelijk. Op het moment dat we ooit weer een nieuwe ETH-babe nodig hebben zal de eerstvolgende aan je wensen voldoen (en de mijne).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:22
BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:29:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9xsdA-wGATU0P5OBKYniD8pZNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7kklPHKCNd96EXLwQRrQmPxJ.gif?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:22
mayhem schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:47:
[...]

Haha, als je het echt wilt weten mag je dat in DM vragen ;)
[Afbeelding]
HOI JAAPIO, VERWIJDERD69 en BAASSOUFLÉ!!!!

• mayhem

mayhem

elektriekert schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:57:
[...]

HOI JAAPIO, VERWIJDERD69 en BAASSOUFLÉ!!!!
Shit. Busted. -O-

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
Ik kijk net op de charts en denk bij mezelf: Goh, is het al weer vrijdag?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:54:
[...]

Daar gaan we! Laatste kans om onder de 40k te kopen is vanavond!
En nu is iedereen te laat :)

• BootjeVaren
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:38:
[...]

https://www.wikiloc.com/trails/hiking/belgium/flanders/reet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ozfY-eVoOyfIQwBEQDK_xfaprew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BqDPksuBjEfnNHf7Et3MyqPW.png?f=user_large
Stokstaart schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:43:
[...]

Je hebt gelijk. Op het moment dat we ooit weer een nieuwe ETH-babe nodig hebben zal de eerstvolgende aan je wensen voldoen (en de mijne).
ETH of BTC babes. Ik ben niet kieskeurig.

[ Voor 24% gewijzigd door BootjeVaren op 26-01-2024 12:18 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
BTC doet een aanloopje voor de 41K?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Vis
  • Laatst online: 23:33

Vis

Told ya 😋

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gadverdamme... ik had nog meer coins willen kopen. Te laat :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke moon!

• zwembroek
Daar was de short squeeze al. Nu de bulls straks weer op de daken. Daarna alsnog de 34k/35k.

• Alpina
Ik ga niet op de 35k aanbidder van deze week reageren te makkelijk. Maar deze kan wel toch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hY1G9PuEIWAlaCKVjEUl-etU66s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lECJzxND0kyeNp93blumIs1n.jpg?f=fotoalbum_large

• BootjeVaren
Allemaal ruis jongens. Stay calm and keep DCA'ing.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Flufjes *O*

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 14:39
Ah de befaamde anale driehoek in België

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCbnHvLyHjUQ5IKbG1aiNtCtqtM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hHDLbibdPXKNhDduZBXfN5rR.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:35:
Ik ga niet op de 35k aanbidder van deze week reageren te makkelijk. Maar deze kan wel toch:

[Afbeelding]
Capo meme kan altijd. Eerst maar zien of de koers qua weekly sluit boven of onder 42.5k. Ik laat mijn deploy extra cash ladder tussen 32-38k nog staan. Eerste extra buy was bijna geraakt. Maar het kan nog steeds.

• zwembroek
Joosie200 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:45:
[...]

Capo meme kan altijd. Eerst maar zien of de koers qua weekly sluit boven of onder 42.5k. Ik laat mijn deploy extra cash ladder tussen 32-38k nog staan. Eerste extra buy was bijna geraakt. Maar het kan nog steeds.
De koers volgt het allemaal weer exact zoals de meeste TA mensen het hebben voorspelt. Invalidatie hiervan zou betekenen dat we niet meer onder de 40k komen. Anders komt die range van jou nog wel aan de beurt.

• Kol Nedra
invert Bart in de maak? 48k soon!

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:35:

[Afbeelding]
AI is écht slecht met vingers huh :F

Aha, we zijn niet de enigen die het opvalt

[ Voor 15% gewijzigd door resusaapje op 26-01-2024 13:12 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Darrell

Fiat moonboy

Moen

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 15:11
Waarom al deze plotselinge buy pressure?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
virofi schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:22:
Waarom niet.

Zero.

• virofi
Fair enough 7(8)7

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vertaling: ik sta aan de zijlijn met een zak fiat en ik zie de trein vertrekken.

• mayhem

mayhem

Ik denk vooral dat de afname, of het einde van het dumpen van BTC door Grayscale een factor is.
https://www.coindesk.com/...elling-pressure-jpmorgan/

• virofi
BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Vertaling: ik sta aan de zijlijn met een zak fiat en ik zie de trein vertrekken.
Haha, ik zit al wel even in de trein hoor, maar wilde met de maandelijkse fiat drop die 35k uitverkoop meepikken 🙏🏻

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ETH ook nog even omhoog, dan kunnen we rustig weekend vieren.

• anti elppa
virofi schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:26:
[...]

Haha, ik zit al wel even in de trein hoor, maar wilde met de maandelijkse fiat drop die 35k uitverkoop meepikken 🙏🏻
die 35 roept heel joetoep en alle gure shillers, beren en doemdenkers.

Vaak gebeurd dat dan dus niet. Mensen die er best wel wat verstand van hebben hadden 38k als target staan. Daar is ie ongeveer geweest.

Dit is waarom DCA zo goed werkt

• anti elppa
Wispe schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:28:
ETH ook nog even omhoog, dan kunnen we rustig weekend vieren.
btc d gaat eindelijk weer lekker omhoog. Dikke kans dat alts in btc pair voorlopig ff bloeden

• Gelukszoekr
Ik ben gisteren begonnen met m'n shitcoin avontuur. 25 muntjes uitgezocht en wil elke 25e van de maand €30 per stuk bijkopen (€750 in totaal)

Prettig pumpje dus wel. Staat de eerste aankoop meteen lekker in het groen

• virofi
anti elppa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:29:
[...]

die 35 roept heel joetoep en alle gure in shillers, beren en doemdenkers.

Vaak gebeurd dat dan dus niet. Mensen die er best wel wat verstand van hebben hadden 38k als target staan. Daar is ie ongeveer geweest.

Dit is waarom DCA zo goed werkt
Ik DCA elke week een vast bedrag op een vast moment. Maar ook wel altijd wat losse buys voor de “what if” scenario’s…

• zwembroek
Haha ik snap die vragen nooit. Waarom ineens een daling? Is er nieuws? Waarom ineens een stijging? Is Maxima ongesteld? Waarom moet er altijd een verklaring zijn haha. Het is crypto en het gaat op en neer. Nu zijn er meer buyers dan sellers. That's it.

• Alpina
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:30:
Ik ben gisteren begonnen met m'n shitcoin avontuur. 25 muntjes uitgezocht en wil elke 25e van de maand €30 per stuk bijkopen (€750 in totaal)

Prettig pumpje dus wel. Staat de eerste aankoop meteen lekker in het groen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUSESDiMg431a5jXoBXgDuXh7Yg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EE3RAT3FxPyPCWlk9ytgU9vy.jpg?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

virofi schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Ik DCA elke week een vast bedrag op een vast moment. Maar ook wel altijd wat losse buys voor de “what if” scenario’s…
DCA en losse aankopen, dat mag dus niet.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/ec4fa8c756ee5af6da7fbd80b4a3c634/tenor.gif

• mayhem

mayhem

BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:34:
[...]

[Afbeelding]
Ach, ik doe precies hetzelfde. En de VAR kijkt toch niet meer mee tegenwoordig ;)

• zwembroek

• virofi
BTC100K2021 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:34:
[...]

[Afbeelding]
Haha zal de regels er nog eens op naslaan

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Short liquidations...

• anti elppa
en terecht ook!!! kapot moeten ze

Pagina: 1 ... 136 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!