True. Mijn droom was altijd een cabrio, toen ik als tiener flinke klappers maakte met SEO (toen het nog flink te manipuleren was) heb ik op mijn 22ste een Audi Cabrio gekocht, lekker patsen, dames oppikken bij de bushalte, waar moeten jullie heen, centrum, oh rij maar meeVis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:12:
[...]
Een auto is een pronkstuk voor velen, maar het moet ook gewoon praktisch blijven, vervoer van a naar b.
Toen waren mensen volgens mij ook nog niet zo bang, bij een overwinning van het Nederlands elftal met open dak en de auto vol, zittend op de kofferbak, voeten op de achterbank, juichend door het centrum, maar na enkele weken zat ik eigenlijk alleen maar naar buiten te kijken wanneer het een keer droog was zodat ik weer met open dak kon rijden. En dan was het mooi weer en dan... milkshake halen bij de Mac ofzo dan maar, was er al snel flauw van, als je niet ergens heen hoeft, wat moet je er dan mee.
Toch wel leuk om ooit een cabrio gehad te hebben, maar het is denk ik vooral leuk als 2e auto, daarna alleen maar praktische (wel snelle) auto's gehad.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
:strip_exif()/f/image/5tah4ZS0xHEzo3icav3muunz.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/anQoeZrlxL6h0lZ4MloYrHIC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/10auXgocxPyBAmgccO2XAklV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K3gGs9sWBWcWO29Sr2nQ3Hud.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/E71LwImsZO7pqCxy9no0tVIK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AjsOjxH7eKQi1FQC1BsURSOR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X6OXNZdFLEAJbfR01YElfCc8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ANwFzJbKTHPJJIsVs7LyaEdc.jpg?f=fotoalbum_large)