[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.895 views

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:12:
[...]
Een auto is een pronkstuk voor velen, maar het moet ook gewoon praktisch blijven, vervoer van a naar b.
True. Mijn droom was altijd een cabrio, toen ik als tiener flinke klappers maakte met SEO (toen het nog flink te manipuleren was) heb ik op mijn 22ste een Audi Cabrio gekocht, lekker patsen, dames oppikken bij de bushalte, waar moeten jullie heen, centrum, oh rij maar mee :D

Toen waren mensen volgens mij ook nog niet zo bang, bij een overwinning van het Nederlands elftal met open dak en de auto vol, zittend op de kofferbak, voeten op de achterbank, juichend door het centrum, maar na enkele weken zat ik eigenlijk alleen maar naar buiten te kijken wanneer het een keer droog was zodat ik weer met open dak kon rijden. En dan was het mooi weer en dan... milkshake halen bij de Mac ofzo dan maar, was er al snel flauw van, als je niet ergens heen hoeft, wat moet je er dan mee.

Toch wel leuk om ooit een cabrio gehad te hebben, maar het is denk ik vooral leuk als 2e auto, daarna alleen maar praktische (wel snelle) auto's gehad.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:10:
[...]

Eens, afgelopen zondag is een vriend van mij ineens overleden. 39 jaar jong.

Geniet van het leven (y)
Sterkte man, vreselijk zo jong. :/

PS5

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:42

Vis

JDx schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:57:
[...]

True. Mijn droom was altijd een cabrio, toen ik als tiener flinke klappers maakte met SEO (toen het nog flink te manipuleren was) heb ik op mijn 22ste een Audi Cabrio gekocht, lekker patsen, dames oppikken bij de bushalte, waar moeten jullie heen, centrum, oh rij maar mee :D

Toen waren mensen volgens mij ook nog niet zo bang, bij een overwinning van het Nederlands elftal met open dak en de auto vol, zittend op de kofferbak, voeten op de achterbank, juichend door het centrum, maar na enkele weken zat ik eigenlijk alleen maar naar buiten te kijken wanneer het een keer droog was zodat ik weer met open dak kon rijden. En dan was het mooi weer en dan... milkshake halen bij de Mac ofzo dan maar, was er al snel flauw van, als je niet ergens heen hoeft, wat moet je er dan mee.

Toch wel leuk om ooit een cabrio gehad te hebben, maar het is denk ik vooral leuk als 2e auto, daarna alleen maar praktische (wel snelle) auto's gehad.
Haha klinkt als een leuke jongens droom, inmiddels ben ik hier de 35 gepasseerd en ziet mijn leven er wel anders uit als toen ik net mijn rijbewijs had en vrijgezel was 😋
Hier is het vooral de praktische kant van het leven omarmen, ruime kofferbak (dus ouwe stationwagen van begin 2000), hypotheek zo laag mogelijk houden om leuke dingen te kunnen doen etc.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• JDx

JDx

Ben ik ^

Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:19:
[...]

Haha klinkt als een leuke jongens droom, inmiddels ben ik hier de 35 gepasseerd en ziet mijn leven er wel anders uit als toen ik net mijn rijbewijs had en vrijgezel was 😋
Hier is het vooral de praktische kant van het leven omarmen, ruime kofferbak (dus ouwe stationwagen van begin 2000), hypotheek zo laag mogelijk houden om leuke dingen te kunnen doen etc.
Haha, ben inmiddels ook 41 hoor, heb niet eens een auto meer, terwijl ik best wel een liefhebber ben, heb alles gehad van Ford Ka tot Toyota Supra. Hypotheek is 250 euro, 2 airco's, 8 zonnepanelen, energierekening van 50 euro, mijn hobby is nu veel met de PC, videokaarten, goeie speakers, dikke koptelefoons en als ik naar de winkel moet (1,5km) ga ik lekker op een ouwe Marktplaats fiets :9

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 17:37
JDx schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:57:
[...]

Ik heb ook meerdere Audi cabrio's gehad. Daar heb ik toch altijd nog wel een zwak voor. Als het ook maar even kon ging het dakje open. Als je er nu op let, vooral bij mooi weer, bijna al die cabrio's rijden met het dak dicht. Daar snap ik echt niks van.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:25:
[...]

Ja, dat is het ook.. en ik ben normaal gesproken iemand die op het gebied van financiën heel rationeel in het leven staat.

Het is voor mij ook een manier om de emotie er wat uit te halen. Krijgen we een dikke bull: koop ik een dikke Land Rover Defender om met de kids door de blubber te jagen en prachtige reizen mee te maken. Komt ie niet, ach dan rij ik nog wel een paar jaar door met de huidige wagen. Ook helemaal prima.

Als ik voor ogen ga houden dat ik met de winst m'n hypotheek ga verlagen dan worden die fictieve cijfertjes in de Delta app toch wat zwaarder en ga ik waarschijnlijk tegen m'n plan in te emotioneel handelen.
Dit klinkt toch fantastisch?
En ja, je moet het allemaal niet uitstellen als het nu kan want het leven is idd kort. En ja je kan zo'n ding huren, maar je wilt ook dromen, dus zelf zo'n ding hebben en dit doen. Geeft je meer vrijheid en je kan m pakken wanneer je wilt.
Het hebben van die droom is soms al genoeg.
Ik heb vergelijkbare dromen die dan bereikbaar worden maar zal het najagen van herinneringen tussentijds niet laten.

• Gelukszoekr
Gecondoleerd @Taro

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:10:
[...]

Eens, afgelopen zondag is een vriend van mij ineens overleden. 39 jaar jong.

Geniet van het leven (y)
Gecondoleerd, zet alles weer in perspectief.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01 18:52
Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:19:
[...]

Zo is dat, een oude stationwagen this is the way! *O*
die van mij is van 2008, dat is dan nog erg nieuw vergeleken met jouw bakkie :7

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Don Guacamole schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:39:
[...]

Dit klinkt toch fantastisch?
En ja, je moet het allemaal niet uitstellen als het nu kan want het leven is idd kort. En ja je kan zo'n ding huren, maar je wilt ook dromen, dus zelf zo'n ding hebben en dit doen. Geeft je meer vrijheid en je kan m pakken wanneer je wilt.
Het hebben van die droom is soms al genoeg.
Ik heb vergelijkbare dromen die dan bereikbaar worden maar zal het najagen van herinneringen tussentijds niet laten.
Ja, alleen het dromen over zo'n auto vind ik al leuk, en oprecht, lukt het niet, dan lukt het niet..

De dag dat je dromen uitkomen begint hier toch?

waar is dat tegeltje?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Yolo!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:47
NeoflexNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:01:
[...]

Ja, alleen het dromen over zo'n auto vind ik al leuk, en oprecht, lukt het niet, dan lukt het niet..

De dag dat je dromen uitkomen begint hier toch?

waar is dat tegeltje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUBXNOB-p1BrRtEE_qn3NeNJKB8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DGtL6T6HlnrPbjRczeeHQV9d.png?f=user_large

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45
Heerlijk al die mooie dromen, voor mij net zo, vaste lasten zo laag mogelijk houden.
Goedkope Peugeot lease van de zaak, hopelijk wordt het ooit echt dik met mijn magische internet muntjes dan zou ik graag non stop gaan rondreizen :)
Huis verhuren, leven van de 5%+ rente op USDT? >:)

PS5

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:35
PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:04:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon een soort jongensdroom, klapper maken en een dikke bak kopen. Plus we hebben dit nodig om te schillen! 'Woow dikke bak', ja gekocht met magische internet muntjes
Aardappels doe je “schillen”…

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Dacht laat ik na een jaar niets doen behalve wat dca-en ook weer eens een handige trade doen.

Ben er gelijk alweer klaar mee. Hodl.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7JOJrvs0Y9aWtq3UHPmWC1qNnw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VwsFyZCaYAfibDrYgdAs3qFL.jpg?f=user_large

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:30
elektriekert schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:31:
[...]

Aardappels doe je “schillen”…
Ja, had de koffie nog niet op :P

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 16:19
Khaelos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 00:39:
Er zijn hier vast mensen die hun seed phrase op metalen ringen hebben geslagen?
Ik ben op zoek naar zo'n letter slag set, maar zie door de bomen het bos niet meer..
Wie kan een degelijke set aanbevelen?
Graag niet van Temu of Ali :+
Met n set van HBM kon ik heel erg veel letters slaan. Check wel even welke grootte je nodig hebt.

https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-slaglettersets

Ik lul ook zomaar wat

• elektriekert
  • Laatst online: 08:35
PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:38:
[...]

Ja, had de koffie nog niet op :P
Net aan ;)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:18
Leuk die auto’s. Ik wil een Alpina in TAO zwart met witte bekleding :+

Nee vorige run speelde dat nog wel hier een auto etc. Nu totaal niet meer. Zelfs aan het bekijken waar ik kan besparen voor extra sats…

• Ray_
Beginnersfout: ik heb veel te weinig PYTH gekocht om de andere rode cijfers te kunnen compenseren.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:15
Kol Nedra schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:54:
[...]

Zo is dat, een oude stationwagen this is the way! *O*
die van mij is van 2008, dat is dan nog erg nieuw vergeleken met jouw bakkie :7
Eens, die van mij is uit 2010.

Maar als mijn pf nog x10 gaat doen, gaat er toch wel een nieuwe auto komen denk ik (Tesla model Y)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:39

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:37:
Dacht laat ik na een jaar niets doen behalve wat dca-en ook weer eens een handige trade doen.

Ben er gelijk alweer klaar mee. Hodl.
[Afbeelding]
Gerappateerd.

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 13:13
Khaelos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 05:50:
[...]

Ik had deze al gezien maar..Deze heeft wel echt bar slechte recensies..

Slechte kwaliteit.De kwaliteit is dusdanig slecht dat ze niet goed bruikbaar zijn. De letters zijn niet goed geslepen. Veel letters zijn plat ipv scherp waardoor ze slecht ingeslagen worden. Op de foto’s staat een nette kwaliteit, alleen op de laatste foto staat de werkelijk kwaliteit. Maar deze foto is zo slecht belicht dat je niet kunt zien hoe beroerd ze zijn.
Laat mijn Seed altijd bij de lokale schoenmaker op de plaat zetten, die levert altijd vakwerk af... :+

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-01 23:24
Belg met bedrijfswagen checking in. Leasekost aan de firma 1.089 EUR per maand, als ik hem zou omruilen naar brutoloon houd ik netto ongeveer 300 EUR meer over (omzetten naar brutoloon + het voordeel alle aard of bijtelling zoals jullie het zouden noemen die ik uitspaar).

Dus dan maar een BMW X1 30e rijden met onbeperkt alles en nog betaald krijgen voor het thuisladen terwijl ik zonnepanelen en een terugdraaiende teller heb.

Als het systeem niet zo pervers was zou ik een 20 jaar oude Toyota of Mazda rijden. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-01 21:45
Zijn er inmiddels alweer nieuwe crypto.com / CRO achtige staking deals waarbij abbonementen zoals spotify/netflix reimbursed worden? Of zitten we nog de te vroeg in de bullmarkt?

• BoulaMouzer
rainier15 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:00:
Zijn er inmiddels alweer nieuwe crypto.com / CRO achtige staking deals waarbij abbonementen zoals spotify/netflix reimbursed worden? Of zitten we nog de te vroeg in de bullmarkt?
Weet niet of Plutus bij je past,

https://plutus.it/

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Th1x4nG schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:59:

Dus dan maar een BMW X1 30e rijden met onbeperkt alles en nog betaald krijgen voor het thuisladen terwijl ik zonnepanelen en een terugdraaiende teller heb.
De teller van de BMW dan toch neem ik aan? Want zo rollen we hier..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
De prijs is behoorlijk gezakt zie ik nu. Good time to buy?

https://www.coingecko.com/en/coins/pluton

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:38
rainier15 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:00:
Gebruik Plutus bijna 2 jaar inmiddels sinds crypto.com hun voorwaarden zo had gewijzigd dat het voor mij niet meer interessant was. Heb aardig wat inkomsten uit Plutus gehaald en omgezet naar BTC/ETH dus ik ben tevreden.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Nopheros schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:21:
[...]

Gebruik Plutus bijna 2 jaar inmiddels sinds crypto.com hun voorwaarden zo had gewijzigd dat het voor mij niet meer interessant was. Heb aardig wat inkomsten uit Plutus gehaald en omgezet naar BTC/ETH dus ik ben tevreden.
is dat zo?
Je moet toch voor bepaalde tiers een bepaald aantal hebben en dit dan staken?
Gezien de waarde daling van de coin, weegt dit dan op tegen de extra PLU die je ontvangt?

Dit was ook het hele gedoe met CRO. Voor een beetje cashback moest je iets van 3500$ staken. Als je dit gedaan had bij een koers van $0,90 had je er zo ontzettend veel mee verloren...

• BoulaMouzer
_Gast_ schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:20:
[...]

Zal iedereen voor zich zelf moeten beslissen, geloof je in het project en zie je financiële voordelen dan is de entry niet verkeerd...

• resusaapje
  • Laatst online: 08:42

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Th1x4nG
NeoflexNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:17:
[...]

De teller van de BMW dan toch neem ik aan? Want zo rollen we hier..
Nee die zou ik net willen vooruitdraaien, dan kan ik nog jerrycans met benzine vullen en doorverkopen voor kilometers die ik nooit gemaakt heb. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 25-01-2024 13:50 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Stovirpi
  • Laatst online: 13:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-jJUwHVTS-N3hVCUX304jX50X8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5tah4ZS0xHEzo3icav3muunz.jpg?f=fotoalbum_large

Thanks voor de melding, ING.

Tijd dat we afscheid nemen van fiat. Dan bestaat deze bank niet meer zou @Kol Nedra zeggen!

Stack Sats

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57
Don Guacamole schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:37:
[...]

is dat zo?
Gezien de waarde daling van de coin, weegt dit dan op tegen de extra PLU die je ontvangt?

Dit was ook het hele gedoe met CRO. Voor een beetje cashback moest je iets van 3500$ staken. Als je dit gedaan had bij een koers van $0,90 had je er zo ontzettend veel mee verloren...
Ik ben tot nu toe wel blij met mijn stack voor Hero, nu zo'n 3 maanden geleden. In die tijd is de koers zo'n 10% gedaald. Nu een Hero nemen is ongeveer EUR 1000 en je krijgt al snel zo'n EUR 100 per maand aan extra voordelen (hangt wel van je situatie af en de berekening). Daarmee kun je een best forse koersdaling opvangen. Uiteraard NFA en ieder zijn keuze. BTC kopen geeft vast een hoger rendement, maar in mijn geval was die 1200 voor Hero anders naar een spaarrekening gegaan.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach mijn huis is afgelost, we rijden een klein kut wagentje en hebben twee kinderen te voederen. De komende bull is bescheiden...

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/513jWOANNoL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Leverage x veel O-) gaat het fout kan ik nog net de mok bezitten :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:38
[...]

is dat zo?

Het staken was nooit nodig bij Plutus, inmiddels (sinds deze week) zijn de voorwaarden wat gewijzigd. In principe hoef je niet (+/-1250 dollar) te staken maar dat verhoogt je inkomsten wel met een flink stuk.

In het geval je wel gaat staken voor die 1250 dollar (iets van 1150 euro dus) dan heb je dat er met 10 á 12 maanden uit als Plu naar 1 cent zou gaan. Als de prijs stabiel blijft vanaf nu dan verwacht ik er ongeveer 1250-1400 euro per jaar uit te halen.

De prijs van Plu is vooral gedaald door de gewijzigde voorwaarden, ze hebben in een korte periode heel veel gewijzigd en een deel van de gebruikers was het daar niet mee eens en hebben alles gedumpt. Het idee is dan ook dat de daling inmiddels klaar is maar of dat ook daadwerkelijk zo is moeten we natuurlijk afwachten.

Plutus calculator: https://starlinez.github.io/plutus-calculator

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 25-01-2024 14:06 ]

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
BoulaMouzer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Laat mijn Seed altijd bij de lokale schoenmaker op de plaat zetten, die levert altijd vakwerk af... :+
Geen probleem. Je gaat naar 3 schoenmakers en laat ze elk een plaat met 4 woorden fabriceren.

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 22:30
Nopheros schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:02:
[...]

Het staken was nooit nodig bij Plutus, inmiddels (sinds deze week) zijn de voorwaarden wat gewijzigd. In principe hoef je niet (+/-1250 dollar) te staken maar dat verhoogt je inkomsten wel met een flink stuk.

In het geval je wel gaat staken voor die 1250 dollar (iets van 1150 euro dus) dan heb je dat er met 10 á 12 maanden uit als Plu naar 1 cent zou gaan. Als de prijs stabiel blijft vanaf nu dan verwacht ik er ongeveer 1250-1400 euro per jaar uit te halen.

De prijs van Plu is vooral gedaald door de gewijzigde voorwaarden, ze hebben in een korte periode heel veel gewijzigd en een deel van de gebruikers was het daar niet mee eens en hebben alles gedumpt. Het idee is dan ook dat de daling inmiddels klaar is maar of dat ook daadwerkelijk zo is moeten we natuurlijk afwachten.
Ik krijg weer nare flashbacks naar CRO, gelukkig was ik er vroeg bij, maar uiteindelijk toch met wat verlies uit ellende alles omgezet naar euro's en er een leuke vakantie van geboekt. Hoe marginaler de perks worden hoe meer er gedumpt gaat worden, kan ik je nu al zeggen.

• BootjeVaren
PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:04:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon een soort jongensdroom, klapper maken en een dikke bak kopen. Plus we hebben dit nodig om te schillen! 'Woow dikke bak', ja gekocht met magische internet muntjes
Ik heb me recent ook maar zo'n dikke schilbak aangeschaft. Aanrader.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wr2QFI6QsBSl_9KrDbGuK1kfruU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anQoeZrlxL6h0lZ4MloYrHIC.png?f=fotoalbum_large

En veel sterkte @Taro . Zoiets tragisch zet natuurlijk wel vrij veel zaken in een ander perspectief.

[ Voor 6% gewijzigd door BootjeVaren op 25-01-2024 14:21 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

solidslayer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:11:
[...]

Ik krijg weer nare flashbacks naar CRO, gelukkig was ik er vroeg bij, maar uiteindelijk toch met wat verlies uit ellende alles omgezet naar euro's en er een leuke vakantie van geboekt. Hoe marginaler de perks worden hoe meer er gedumpt gaat worden, kan ik je nu al zeggen.
Verschil is dat er bij Plutus geen locked staking is, technisch gezien is het ook geen staking (ze noemen het stacking, wat nogal verwarrend klinkt). Je kan dus op ieder moment besluiten je winst/verlies te nemen en ermee te kappen.

Daarnaast is een belangrijk verschil in mijn ogen dat de tiers, en ook aanvullende voorwaarden zoals het ophogen van je caps, o.b.v. het aantal tokens gaat, en niet de fiatwaarde daarvan. De eerste tier is met 250 PLU gewoon 'prima' te betalen..

Tenminste, vergeleken met de € 3.500,- tier die ik bij CRO had ;w

• WhySoSerious
  • Laatst online: 06:39

WhySoSerious

Be the change.

AEX gaat weer moon!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
0.38 procent, really? :+

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Laatste keer boven de 800 puntengrens was (gisteren, maar daarvoor) 2021.

De AEX gaat waarschijnlijk sneller over zijn ATH dan BTC. Koers/winst verhouding is nu gezonder dan in 2021. Gas op die lollie :P

• PureLOOD
  • Laatst online: 09:30
BootjeVaren schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:19:
[...]

Ik heb me recent ook maar zo'n dikke schilbak aangeschaft. Aanrader.

[Afbeelding]
Kun je ook nog mee bootjevaren

• Ray_
PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:54:
[...]

Tenzij het bakje van pure lood is natuurlijk.

• BootjeVaren
PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:54:
[...]

Dit zou ik toch eerder kwalificeren als dobberen dan varen.
Overigens vlieg ik liever dan dat ik vaar. Iets met raketten, manen en seatbelts on *O*

• BootjeVaren
Th1x4nG schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:59:
Belg met bedrijfswagen checking in. Leasekost aan de firma 1.089 EUR per maand, als ik hem zou omruilen naar brutoloon houd ik netto ongeveer 300 EUR meer over (omzetten naar brutoloon + het voordeel alle aard of bijtelling zoals jullie het zouden noemen die ik uitspaar).

Als het systeem niet zo pervers was zou ik een 20 jaar oude Toyota of Mazda rijden. :p
300EUR aan VAA? Best veel voor dat elektrsch bakje. Mijn VAA voor m'n dieselwagen is zelfs lager? 8)7
Maart mag ik een nieuwe gaan kiezen en dus verplicht om met een elektrisch exemplaar rond te tuffen.
Niet ideaal als je een appartement hebt zonder garagebox en er in mijn gemeente 6 laadpalen staan waarvan de helft nog niet eens fast charge :+

• Kol Nedra
vandaag is het toch donderdag dipsdag toch? hoelaat begint dat?

nothing stops this train

• Th1x4nG
BootjeVaren schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:43:
[...]

300EUR aan VAA? Best veel voor dat elektrsch bakje. Mijn VAA voor m'n dieselwagen is zelfs lager? 8)7
Maart mag ik een nieuwe gaan kiezen en dus verplicht om met een elektrisch exemplaar rond te tuffen.
Niet ideaal als je een appartement hebt zonder garagebox en er in mijn gemeente 6 laadpalen staan waarvan de helft nog niet eens fast charge :+
Nah ik zit met VAA bijna aan het laagste (16g CO2, maar wel 59K cataloguswaarde). Ik bedoelde de netto-impact in totaal van auto afstaan.

Als ik hem opgeef krijg ik 640 EUR werkgeverskost in de plaats, dus laat ons zeggen ruwweg 210 EUR netto per maand (een derde van de werkgeverskost). Je wint natuurlijk ook wel vakantiegeld + 13e maand op het stuk bruto dat je bijkrijgt dus dat had ik een waarde gegeven van 40 EUR. Dan netto-impact van 80 EUR voor belastingen + SZ op mijn VAA.

Heb hem trouwens nog niet, ben mij gewoon rijk aan het rekenen. :*) Is sinds juni besteld, net nadat de budgetten toffer geworden zijn bij ons (mei) en net voor het niet meer interessant was om hybride te gaan (juli).

[ Voor 10% gewijzigd door Th1x4nG op 25-01-2024 15:48 ]

• Gelukszoekr
_Gast_ schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:20:
[...]

Plutus is denk ik nu niet een goede investering. Het achterliggende product werkt, maar je hoeft van de token geen x10 te verwachten. Gaat niet gebeuren.

Daarentegen is de usecase van het bedrijf wel goed. Een van de weinige "crypto" producten die je kan gebruiken, en ook echt wat oplevert

• BootjeVaren
Th1x4nG schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:47:
[...]

Nah ik zit met VAA bijna aan het laagste (16g CO2, maar wel 59K cataloguswaarde). Ik bedoelde de netto-impact in totaal van auto afstaan.

Als ik hem opgeef krijg ik 640 EUR werkgeverskost in de plaats, dus laat ons zeggen ruwweg 210 EUR netto per maand (een derde van de werkgeverskost). Je wint natuurlijk ook wel vakantiegeld + 13e maand op het stuk bruto dat je bijkrijgt dus dat had ik een waarde gegeven van 40 EUR. Dan netto-impact van 80 EUR voor belastingen + SZ op mijn VAA.

Heb hem trouwens nog niet, ben mij gewoon rijk aan het rekenen. :*) Is sinds juni besteld, net nadat de budgetten toffer geworden zijn bij ons (mei) en net voor het niet meer interessant was om hybride te gaan (juli).
Ah zo inderdaad. Niet dat je een wagen kan kopen met het geld die je daarvoor in de plaats krijgt.
Bij ons kon er enkel nog in 2022 Hybride besteld worden. Sinds 2023 is de catalogus bij ons volledig elektrisch. De 1X 30e zit er ook in net als de EQA maar man wat zijn die modellen lelijk geworden :|

• BootjeVaren
Kol Nedra schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:47:
TRX buy orders niet gehit zeker? :+

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
[...]

is dat zo?

Gewoon een klasieke ponzi. Stop nooit geld in dit soort bedrijven, maar maak gebruik van de gratis diensten totdat het feestje over is. Word vooral geen bagholder wanneer de muziek stopt.

Plutus is alles steeds verder aan het uitkleden, ik denk niet dat ze nog veel nieuwe users kunnen rondselen en dan gaat hun 10 miljoen crappy app snel omlaag in waarde..

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Vanavond als Pelox z'n kinderen op bed aan het leggen is natuurlijk

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:51:
[...]

Plutus is denk ik nu niet een goede investering. Het achterliggende product werkt, maar je hoeft van de token geen x10 te verwachten. Gaat niet gebeuren.

Daarentegen is de usecase van het bedrijf wel goed. Een van de weinige "crypto" producten die je kan gebruiken, en ook echt wat oplevert
Ja inderdaad. De ''bonussen'' die ze geven moeten toch ergens van gefinancieerd worden. Maar een x2 of x3 zit er wel mss wel in...

• zwembroek
Ethereum ETF van BlackRock uitgesteld, beslissing verwacht in voorjaar:
https://www.crypto-inside...ing-verwacht-in-voorjaar/

Voor een ethereum ETF is geen rechtszaak nodig, zegt SEC functionaris:
https://www.crypto-inside...ig-zegt-sec-functionaris/

• Vis

Vis

Daar gaan we! Laatste kans om onder de 40k te kopen is vanavond!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:54:
[...]

Daar gaan we! Laatste kans om onder de 40k te kopen is vanavond!
Waarom laatste kans?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Omdat we vanaf morgen in 1 streep naar de 69K gaan.

*sarcasme modus uit*
Laatste kans om <insert something> is een meme ;)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Kol Nedra
BootjeVaren schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:09:
[...]

TRX buy orders niet gehit zeker? :+
nope, geen enkele orders zelfs, ook ASTR niet.

dus ff wachten tot de kinderen van Pelox naar bed gaan :D

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 25-01-2024 17:32 ]

nothing stops this train

• Vis

Vis

Alleen beetje jammer dat ze het adverteren als een betaalmiddel, terwijl Bitcoin toch echt gezien moet worden als digitaal goud. Dus een hedge tegen inflatie.

Hell, Larry Fink geeft zelfs aan dat het digitaal goud is. Daar hoor je toch niet mee te betalen imo...

Betalen met Bitcoin is gewoon simpelweg niet te doen met die hoge fee's en Lightning neemt weer al het decentrale aspect van de techniek weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 25-01-2024 18:17 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:34
Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Alleen beetje jammer dat ze het adverteren als een betaalmiddel, terwijl Bitcoin toch echt gezien moet worden als digitaal goud. Dus een hedge tegen inflatie.

Hell, Larry Fink geeft zelfs aan dat het digitaal goud is. Daar hoor je toch niet mee te betalen imo...
Uiteindelijk is het ook een middel om mee te betalen. Alleen in tegenstelling tot fiat behoudt het beter zijn waarde. Net als goud ook een betaalmiddel is, maar in tegenstelling tot Bitcoin is het bijzonder onpraktisch om mee te betalen. Of om van persoon tot persoon door te geven (peer-to-peer).
Betalen met Bitcoin is gewoon simpelweg niet te doen met die hoge fee's en Lightning neemt weer al het decentrale aspect van de techniek weg.
Voor betalen is geen maximale decentralisatie nodig. Wat daarvoor wel nodig is zijn lage kosten.

Voor HODL (digital gold) daar wil je wel maximale decentralisatie voor hebben.

• Vis

Vis

jvel92 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:40:
[...]

Uiteindelijk is het ook een middel om mee te betalen. Alleen in tegenstelling tot fiat behoudt het beter zijn waarde. Net als goud ook een betaalmiddel is, maar in tegenstelling tot Bitcoin is het bijzonder onpraktisch om mee te betalen. Of om van persoon tot persoon door te geven (peer-to-peer).

[...]

Voor betalen is geen maximale decentralisatie nodig. Wat daarvoor wel nodig is zijn lage kosten.

Voor HODL (digital gold) daar wil je wel maximale decentralisatie voor hebben.
"Nobody wants to be the pizza guy"

Is een bekende uitspraak onder coiners en een terechte imo.

Als crypto over een paar jaar flink geadopteerd is gaat niemand zijn dure satjes spenderen aan dagelijkse bestedingen. Daar zullen imo andere chains voor gebruikt worden.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:48
En iemand die wel een goede plek heeft op de zkLink token sale? Ik sta (zoals bijna altijd) weer op een plek waar ik geen kans maak.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
Egeau schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:12:
En iemand die wel een goede plek heeft op de zkLink token sale? Ik sta (zoals bijna altijd) weer op een plek waar ik geen kans maak.
Nog 14000 voor me. Nee dus :(

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Egeau schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:12:
2000+ wachtende, nog 45 min wachttijd met nog maar 15% beschikbaar.
Ik denk dat ik zo wat muntjes ga terug storten :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Pinsa
  • Laatst online: 10:52
Pred87 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:15:
[...]

Nog 14000 voor me. Nee dus :(
Dat had ik al voorspeld, maar je kan het altijd proberen, maybe heeft @zwembroek wel geluk deze keer?

• Gelukszoekr
Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:58:
[...]

Als crypto over een paar jaar flink geadopteerd is gaat niemand zijn dure satjes spenderen aan dagelijkse bestedingen. Daar zullen imo andere chains voor gebruikt worden.
De echte pizza guy, Lazlo, is helemaal niet zuur. "Iemand moest de eerste zijn die een echte transactie ging doen met Bitcoin". Anders was het misschien wel nooit überhaupt iets waard geworden.

Toen was het verhaal nog heel duidelijk dat het een betaalmiddel moest worden, en dan moet het wel gebruikt worden.

Pas later realiseerde men dat de eigenschappen van Bitcoin er voor zorgt dat men het ging hoarden in plaats van gebruiken.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
Pinsa schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Dat had ik al voorspeld, maar je kan het altijd proberen, maybe heeft @zwembroek wel geluk deze keer?
Ja veel hoop had ik ook niet. Maar het is ooit wel gelukt met de CSPR sale.

• Egeau
  • Laatst online: 16-01 09:48
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:22:
[...]

2000+ wachtende, nog 45 min wachttijd met nog maar 15% beschikbaar.
Ik denk dat ik zo wat muntjes ga terug storten :+
Same here... nog 30 min wachten met 5% over dus dat gaat hem niet worden.

Gaat dat muntjes terugstorten nog net zo k*t als vroeger? Ik meen mij van 2 jaar terug te herinneren dat het lastig was om je muntjes daar weer weg te krijgen

• Pinsa
Pred87 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:24:
[...]

Ja veel hoop had ik ook niet. Maar het is ooit wel gelukt met de CSPR sale.
Nice! Had ik ook veel geluk mee toen der tijd was erg blij midden in de nacht dat het gelukt was, alleen die locked up periode was echt … maar goed

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 25-01-2024 19:26 ]

• DutchCrownNL
Egeau schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:25:
[...]

Same here... nog 30 min wachten met 5% over dus dat gaat hem niet worden.

Gaat dat muntjes terugstorten nog net zo k*t als vroeger? Ik meen mij van 2 jaar terug te herinneren dat het lastig was om je muntjes daar weer weg te krijgen
Geen idee, ga er zo achter komen (tenzij er nog iets anders leuks op staat natuurlijk).
Voor mij alweer poosje geleden dat ik het platform gebruikt heb

Edit: Withdraw ingediend direct naar ByBit.
Staat nog wel op Pending en zonde van de hoge fees, maar 't is niet anders.
Zet het op ByBit wel weer om naar iets anders :)

[ Voor 14% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-01-2024 20:10 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:34
Vis schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:58:
[...]

Er zijn natuurlijk ook andere bestedingen dan pizza’s of dagelijkse uitgaven. Dat is mijn inziens ook niet waar Bitcoin voor bedoelt is, net als je dat ook met goud niet doet.

Maar wel waardevolle peer-to-peer transacties, aankoop van huis, verbouwing, afbetalen hypotheek of leningen, studie van je nageslacht, medische behandeling, auto etc.

Niemand wil die pizza jongen zijn. Maar je wilt ook niet de persoon zijn en die terugkijkend op zijn leven en beseft dat hij eigenlijk veel te weinig heeft geleefd, terwijl hij eigenlijk de middelen daartoe wel had. Komen hier wekelijks wel voorbeelden voorbij dat het zomaar afgelopen kan zijn en dan boeien die sats vrij weinig.

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:23:
[...]

De echte pizza guy, Lazlo, is helemaal niet zuur. "Iemand moest de eerste zijn die een echte transactie ging doen met Bitcoin". Anders was het misschien wel nooit überhaupt iets waard geworden.
Absoluut waar, dat is dus juist ook het signaal: geen betaalmiddel maar een oppot middel.

• Vis

Vis

jvel92 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:33:
[...]

Er zijn natuurlijk ook andere bestedingen dan pizza’s of dagelijkse uitgaven. Dat is mijn inziens ook niet waar Bitcoin voor bedoelt is, net als je dat ook met goud niet doet.

Maar wel waardevolle peer-to-peer transacties, aankoop van huis, verbouwing, afbetalen hypotheek of leningen, studie van je nageslacht, medische behandeling, auto etc.

Niemand wil die pizza jongen zijn. Maar je wilt ook niet de persoon zijn en die terugkijkend op zijn leven en beseft dat hij eigenlijk veel te weinig heeft geleefd, terwijl hij eigenlijk de middelen daartoe wel had. Komen hier wekelijks wel voorbeelden voorbij dat het zomaar afgelopen kan zijn en dan boeien die sats vrij weinig.
Zekers, snap ik helemaal. Voor mega grote uitgaven zie ik ooit het nut ook wel.

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2025
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:26:
[...]

Geen idee, ga er zo achter komen (tenzij er nog iets anders leuks op staat natuurlijk).
Voor mij alweer poosje geleden dat ik het platform gebruikt heb

Edit: Withdraw ingediend direct naar ByBit.
Staat nog wel op Pending en zonde van de hoge fees, maar 't is niet anders.
Zet het op ByBit wel weer om naar iets anders :)
Hoge fees? Withdraw je het over het Ethereum netwerk? Je kunt ook van en naar Coinlist via Algorand, scheelt een hoop

• DutchCrownNL
Snikkeldrijer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:46:
[...]

Hoge fees? Withdraw je het over het Ethereum netwerk? Je kunt ook van en naar Coinlist via Algorand, scheelt een hoop
Hmm die optie heb ik dan over het hoofd gezien.. Oh well, morgen maar brood met suiker ter compensatie :P

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Nope....

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOwiwXg2I9k5isYcz-JpbSW-Q7c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zatBf1sDYHlStf8bUm2bfT6O.jpg?f=user_large

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
Al een aantal keer aan het refreshen vandaag ja xD… Is dit dan de bodem van deze dip?

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
AlterBridge schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:02:
Al een aantal keer aan het refreshen vandaag ja xD… Is dit dan de bodem van deze dip?
Nee, de 32k komt ook nog een keer voorbij.

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
thierry1982 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:10:
[...]

Nee, de 32k komt ook nog een keer voorbij.
Ja, als bodem na de halving

• BoulaMouzer
Heb eens een flufje in GT Protocol (GTIA) gesmeten, ben benieuwd... ;w O-)

• Kol Nedra
TA experts: wat vinden jullie van MASK/USDT op weeklie chart?

https://www.bybit.com/en/...SK/USDT?affiliate_id=9763

nothing stops this train

• Kol Nedra
Be like Tom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKtmR925n7xhuE43Id-CPBykz1M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E71LwImsZO7pqCxy9no0tVIK.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Jaja Tom boort Jessica totdat zei weet dat hij er 29 heeft. Dan zijn de rollen omgedraaid en de wallets leeg....

Daarom: flufjes. De dames moet je lokken met je Lambo, prive vliegtuig en een prive eiland. (kunnen ze niet weg zwemmen O-) )

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Pinsa
Wat een op en neer gerommel….. dip nou eens fatsoenlijk door dan kunnen we daarna door pakken.

Nog wat verwachtigen voor de Ada boys:
https://cryptonews.com/ne...of-growth-for-cardano.htm

Oh en voor de ICO liefhebbers op Coinlist staan weer 2 token sales waaronder: Niburu & Meson

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZH_qnuk1e6x1NM6BRy5OLI2oP0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AjsOjxH7eKQi1FQC1BsURSOR.jpg?f=fotoalbum_large

Pittige (AI) ? dame die uitleg geeft:

YouTube: Coinlist's New Pre-Sale NIBIRU | How to Participate in NIBIRU Pre-sale?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WRWuGqgpCBu6mHMti2KE7WAacyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X6OXNZdFLEAJbfR01YElfCc8.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8qYxy4nIkaNUmdGc4iP_xKQDf-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ANwFzJbKTHPJJIsVs7LyaEdc.jpg?f=fotoalbum_large

Fijne dag,
Almost weekend 8)

[ Voor 96% gewijzigd door Pinsa op 26-01-2024 08:45 ]

• Pinsa
.

[ Voor 99% gewijzigd door Pinsa op 26-01-2024 07:25 ]

• Ray_
Pinsa schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 06:04:
Pittige (AI) ? dame die uitleg geeft <3 :
Mocht je nog twijfels hebben worden die wel weggenomen als ze prijzen uitspreekt ( "Dollar fifty" ).

Een dood nepwijf in een niemendalletje dat wat oppervlakkige details geeft over een niet vernieuwend product in een poging zo veel mogelijk geld op te halen bij publiek waarvan het overgrote deel verlies zal maken. Wat waarschijnlijk nog werkt ook.

What a time to be alive.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
Mmm, is dit wel maatschappelijk/sociaal geaccepteerd? Er is een formule voor: je eigen leeftijd door de helft + 7. Zo oud moet je vriendin minimaal zijn.

• Pinsa
Ray_ schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:41:
[...]

Mocht je nog twijfels hebben worden die wel weggenomen als ze prijzen uitspreekt ( "Dollar fifty" ).

Een dood nepwijf in een niemendalletje dat wat oppervlakkige details geeft over een niet vernieuwend product in een poging zo veel mogelijk geld op te halen bij publiek waarvan het overgrote deel verlies zal maken. Wat waarschijnlijk nog werkt ook.

What a time to be alive.
Puur toeval dat ik die video op yt zag staan maar heb niet de hele video gekeken maar dacht al dat ze nep was toen ik er een stukje van zag -O-

• JDx

JDx

Ben ik ^

Moiety schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:42:
[...]

Mmm, is dit wel maatschappelijk/sociaal geaccepteerd? Er is een formule voor: je eigen leeftijd door de helft + 7. Zo oud moet je vriendin minimaal zijn.
De regel werkt goed, altijd net op het randje gaan zitten, dan zit je goed :9

• Kol Nedra
Moiety schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:42:
[...]

laat die +7 maar zitten, eigen leeftijd door de helft is prima 🙂

tenzij het je eigen leeftijd is en +7

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2024 08:58 ]

nothing stops this train

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra laat onze milf hunter dit maar niet lezen O-) Die gaat +20 en +7? :+

edit: bedankt voor de verduidelijking @Moiety Al vroeg mijn vrouw wel wat ik met een vriendin moet dus mag weer op de bank slapen ;(

[ Voor 45% gewijzigd door sh4d0wman op 26-01-2024 08:58 ]

• Ray_
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:55:
[...]

laat die +7 maar zitten, eigen leeftijd door de helft is prima 🙂

tenzij het je eigen leeftijd is en +7
Dit wordt er niet duidelijker op. Zijn er ook uitzonderingen voor als je vriendin regelmatig roept dat je het verstand van een 7-jarige hebt?
Pagina: 1 ... 135 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!