[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.871 views

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Jaaaaa dat snap ik ook wel. Maar ik denk ik stuur even een extra waarschuwing.

Omdat het vanaf trezor.io is verzonden is het wel uitzonderlijk en gevaarlijk. Het is dus van een legitiem adres verzonden, met ook een legitieme URL in de mail, die uiteindelijk wel redirect. Dus waarschijnlijk de mailingdienst/server van Trezor gehackt.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:45:
[...]

Dus ik moet eerst ff bijhouden hoeveel ik heb ingelegd tegen welke koersen. In een excel bestandje ofzo.
Nu heb ik het ongeveer in mn hoofd zitten. :+
Er is ook ruimte voor het pragmatisch invullen van een en ander hoor.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:57
Mr. Jinx schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:59:
Omdat het vanaf trezor.io is verzonden is het wel uitzonderlijk en gevaarlijk. Het is dus van een legitiem adres verzonden, met ook een legitieme URL in de mail, die uiteindelijk wel redirect. Dus waarschijnlijk de mailingdienst/server van Trezor gehackt.
Het lijkt misschien van trezor.io verzonden en er is natuuriljk altijd de mogelijkheid dat dat echt zo is, maar ik denk dat wanneer je alle volledige mailheaders goed bekijkt, dat je zult zien dat het eigenlijk toch ergens anders vandaan is verzonden, zoals in de meeste gevallen met zulke e-mails. Het From-adres kun je sowieso altijd faken.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08
NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Dikke groene manta dus. Alleen daarom zou ik er al wat van willen hebben.

[Afbeelding]
Ook ingestapt? Heb zo,n idee dat dit wel eens wat kan gaan worden, altijd moeilijk te zeggen of zo,n nieuw project gaat slagen of niet natuurlijk. Er zijn pas 25% van alle manta’s in omloop, ook niet zo voordelig lijkt mij + 50 miljoen stuks uitgedeeld in een airdrop.

Dus wat gaat Pinsa doen… :>

[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 24-01-2024 19:27 ]

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Eegee schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:11:
[...]

Het lijkt misschien van trezor.io verzonden en er is natuuriljk altijd de mogelijkheid dat dat echt zo is, maar ik denk dat wanneer je alle volledige mailheaders goed bekijkt, dat je zult zien dat het eigenlijk toch ergens anders vandaan is verzonden, zoals in de meeste gevallen met zulke e-mails. Het From-adres kun je sowieso altijd faken.
Als het from adres of returnadres wordt gefaked dan zou SPF en DKIM ook failen. Beiden kloppen.
Ook in de header ziet alles er goed uit.
De mail is ook echt gesigned door trezor.io.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:16:
[...]

Ook ingestapt? Heb zo,n idee dat dit wel eens wat kan gaan worden, altijd moeilijk te zeggen of of zo,n nieuw project gaat slagen of niet, dus wat gaat Pinsa doen… :>
Ah @Pelox brengt zijn kinderen weer naar bed! (y)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
zwembroek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:25:
[...]

Ah @Pelox brengt zijn kinderen weer naar bed! (y)
Wat bedoel je met deze? Ben ik te laat :+

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:51

Vis

Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:28:
[...]

Wat bedoel je met deze? Ben ik te laat :+
Zodra het is gelist op Bitvavo ben je überhaupt te laat, dat geldt voor alle shitcoins.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:29:
[...]

Zodra het is gelist op Bitvavo ben je überhaupt te laat, dat geldt voor alle shitcoins.
Nee dat klopt niet kijk maar naar Tia of Cspr en nog wat meuk, maar ik snap je insteek.

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 24-01-2024 19:33 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:57
Mr. Jinx schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:25:
[...]

Als het from adres of returnadres wordt gefaked dan zou SPF en DKIM ook failen. Beiden kloppen.
Ook in de header ziet alles er goed uit.
De mail is ook echt gesigned door trezor.io.
Het is kennelijk verzonden door een third-party provider die ze gebruiken, volgens de tweet hieronder van zojuist van Trezor. Waarschijnlijk zal het zo ingesteld zijn dat die 3e partij namens domein trezor.io mag mailen. Iemand heeft dan een accountje bij die 3rd party weten te kraken of iets dergelijks, wellicht hetzelfde account van het support/mailinglist-lek van een paar dagen terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Eegee op 24-01-2024 19:42 ]

• Vis

Vis

Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:31:
[...]

Nee dat klopt niet kijk maar naar Tia of Cspr en nog wat meuk, maar ik snap je insteek.
Oja cspr heb ik ook nog gestaked via de Ledger.. dik een jaar geleden gekocht, had toen ook even een kortstondig pumpje van 2,5 cent naar 4 a 5 cent om vervolgens weer terug te gaan.
Na die listing van Bitvavo ging het ook zo, en nu weer terug bij af.

Doet niks die dunne tech.

• Pinsa
Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:39:
[...]

Oja cspr heb ik ook nog gestaked via de Ledger.. dik een jaar geleden gekocht, had toen ook even een kortstondig pumpje van 2,5 cent naar 4 a 5 cent om vervolgens weer terug te gaan.
Na die listing van Bitvavo ging het ook zo, en nu weer terug bij af.

Doet niks die dunne tech.
I know, had Cspr geswitch voor wat anders 1 week voor de listing op Bitvavo…. Dus geld zien verdampen helaas maar ik had die listing ook nooit zien aankomen, kon mij toen wel voor de kop rammen, maar doe je niks aan. Cspr bloed nu toch langzaam dood, al zie ik deze in de komende Bull misschien nog wel wat leuks mee doen who knows.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:34
[...]

Ook ingestapt? Heb zo,n idee dat dit wel eens wat kan gaan worden, altijd moeilijk te zeggen of zo,n nieuw project gaat slagen of niet natuurlijk. Er zijn pas 25% van alle manta’s in omloop, ook niet zo voordelig lijkt mij + 50 miljoen stuks uitgedeeld in een airdrop.

Ik heb deze om die reden laten gaan. Dacht er over om rond 2$ in te stappen maar meestal dalen dit soort coins vlak na de listing voordat ze omhoog gaan (zoals Sui bijvoorbeeld).
Nu gebeurt dit dus niet. Of nog niet iig. Wat je kan doen is dca in. Dan loop je niet naar een stijgende koers te kijken en baal je niet van een dalende koers. Want bij daling dca je je gak omlaag.
Voor de longrun is deze methode geschikt, je pakt alleen nooit het allerlaagste instapmoment maar voorkomt fomo op de mogelijke top.

• Don Guacamole
Prachtig dit trouwens:
$Ator en $dione. Heerlijke moonbags nog van staan.

• Pinsa
Don Guacamole schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:50:
[...]

Ik heb deze om die reden laten gaan. Dacht er over om rond 2$ in te stappen maar meestal dalen dit soort coins vlak na de listing voordat ze omhoog gaan (zoals Sui bijvoorbeeld).
Nu gebeurt dit dus niet. Of nog niet iig. Wat je kan doen is dca in. Dan loop je niet naar een stijgende koers te kijken en baal je niet van een dalende koers. Want bij daling dca je je gak omlaag.
Voor de longrun is deze methode geschikt, je pakt alleen nooit het allerlaagste instapmoment maar voorkomt fomo op de mogelijke top.
Ben al vaker nat gegaan met shitcoins, dus laat ik het op dit moment ook maar niet doen, beter even die turbo van de Manta laten afkoelen en kijken wat er gebeurd. Tnx voor je input (y)

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:44

LankHoar

Langharig tuig

Vis schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:20:
Herinnering voor alle twijfelaars hier en bouw nou eerst een Bitcoin portfolio op voor langere termijn ipv shitcoinerij spielerei.

[Afbeelding]
Hoe moet ik dit interpreteren? Er komt 10, nog wat uit, geen rond getal ofzo? :?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

[...]

Nee, niet ingestapt. Ik zou eigenlijk nog wel met wat meer alts de bull in willen nemen en kijk dan vooral naar tia en avax. Maar alleen als er nog een serieuze dip komt.

Heb me voorgenomen om nog redelijk grof te dca'en in btc tot aan de halving, en dan maar eens een keer achterover leunen.

Je kan de centen ook maar 1x uitgeven he..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:57

resusaapje

h less

LankHoar schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:03:
[...]

Hoe moet ik dit interpreteren? Er komt 10, nog wat uit, geen rond getal ofzo? :?
Tja, er staat "stacking power" en vervolgens komen er cijfers die je niet moet stacken. Verwarrend idd.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Naar welke user moet ik luisteren als we de ATH hebben bereikt en ik op de sell knop moet drukken?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:56
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:45:
[...]

Dus ik moet eerst ff bijhouden hoeveel ik heb ingelegd tegen welke koersen. In een excel bestandje ofzo.
Nu heb ik het ongeveer in mn hoofd zitten. :+
Als hodler en niet-Belg (belasting): Gewoon ergens bijhouden hoeveel euro's je erin geplempt hebt. Dat vergelijken met wat het nu waard is.
Jezelf een doel stellen, bijvoorbeeld omgekeerd DCA-en vanaf dat het 2x zoveel waard is als je inleg. Omdat je net pas begonnen bent redt je het wellicht om je inleg eruit te halen voordat de beer met een gootsteen voor de deur staat en je je realiseert dat je bijna te laat bent. De rest (minimaal de helft dus) nog rustig 1 of 2 cycli laten staan, tenzij de hel lijkt los te barsten.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Don Guacamole
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:15:
Naar welke user moet ik luisteren als we de ATH hebben bereikt en ik op de sell knop moet drukken?
Er was hier recent iemand actief die alles vrij goed kon voorspellen. Er is het 1 en ander van hem weggemod..

• Wiley99
Naar niemand maar nu al je eigen plan maken en je daaraan houden! Voor dat plan mag je wel tips van SC-ers gebruiken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Wispe
  • Niet online
Wiley99 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:17:
[...]

Als hodler en niet-Belg (belasting): Gewoon ergens bijhouden hoeveel euro's je erin geplempt hebt. Dat vergelijken met wat het nu waard is.
Jezelf een doel stellen, bijvoorbeeld omgekeerd DCA-en vanaf dat het 2x zoveel waard is als je inleg. Omdat je net pas begonnen bent redt je het wellicht om je inleg eruit te halen voordat de beer met een gootsteen voor de deur staat en je je realiseert dat je bijna te laat bent. De rest (minimaal de helft dus) nog rustig 1 of 2 cycli laten staan, tenzij de hel lijkt los te barsten.
Ik zal morgen eens een excel bestandje maken en kijken wat in heb ingelegd en wanneer. Misschien wel goed idee om hier en daar winst te pakken. Afgelopen weken heb ik wel best wat winst gezien, maar is nu allemaal weg. Als ik nu bedenk wat ik daarmee nu had kunnen doen. :+
Ik dacht gewoon: dca'en en hodl'en met fiat wat ik niet nodig heb (maandelijks ook) en in 2030 de boel verkopen (heb een doel voor in/rond 2030 namelijk :P).
Ik laat mijn coins nu gewoon voor wat het is tot de effecten van de halving zichtbaar zijn.

• Vis

Vis

LankHoar schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:03:
[...]

Wat snap je hier niet aan? Wat bedoel je met 10?

• Wiley99
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:23:
[...]

Ik zal morgen eens een excel bestandje maken en kijken wat in heb ingelegd en wanneer. Misschien wel goed idee om hier en daar winst te pakken. Afgelopen weken heb ik wel best wat winst gezien, maar is nu allemaal weg. Als ik nu bedenk wat ik daarmee nu had kunnen doen. :+
Ik dacht gewoon: dca'en en hodl'en met fiat wat ik niet nodig heb (maandelijks ook) en in 2030 de boel verkopen (heb een doel voor in/rond 2030 namelijk :P).
Ik laat mijn coins nu gewoon voor wat het is tot de effecten van de halving zichtbaar zijn.
Die laatste zin zou ik zeker aanhouden en voorlopig nog niet de tweede zin! Als het goed is gaat het het komende anderhalf jaar gebeuren, dus rustig wachten en niet naar omkijken tot het 2x zoveel waard is, als we tenminste BTC/ETH praten.
Over al het andere, helemaal de shitcoinerij die hier de laatste tijd voorbij komt, doe ik geen uitspraken. Je bent/lijkt zeker geen trader dus die zou ik of niet aanraken of er fy-geld instoppen en wachten tot het minimaal 2-cijferig vermenigvuldigt.

• zwembroek
Als Bitcoin de 34k/35k opzoekt dan zullen er nog wel wat alts in de aanbieding gaan. Alles voelt overpriced. ik zie op dit moment geen kandidaat om in de pf op te nemen voor de long run. De enige die een kans maakt is PYTH. Maar dan wel onder de 0,30. Stiekem hoop ik om bij de token listings van Zksync en Starknet wat van beide op te kunnen pakken voor een redelijke prijs

• Wispe
  • Niet online
Wiley99 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:30:
[...]

Die laatste zin zou ik zeker aanhouden en voorlopig nog niet de tweede zin! Als het goed is gaat het het komende anderhalf jaar gebeuren, dus rustig wachten en niet naar omkijken tot het 2x zoveel waard is, als we tenminste BTC/ETH praten.
Over al het andere, helemaal de shitcoinerij die hier de laatste tijd voorbij komt, doe ik geen uitspraken. Je bent/lijkt zeker geen trader dus die zou ik of niet aanraken of er fy-geld instoppen en wachten tot het minimaal 2-cijferig vermenigvuldigt.
Wat bedoel je met 'voorlopig nog niet de tweede zin'?
Idd alleen ETH/BTC. De rest ga ik me niet aan branden (al vanaf het begin aan gezegd). ;) Ben ook geen trader, want ook geen tijd voor en het oogt zo ingewikkeld met al die termen.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:23:
[...]

Wat snap je hier niet aan? Wat bedoel je met 10?
Het bericht krijgt veel likes en is zelfs gepint, dus ik probeer het te begrijpen, maar snap er niets van. Ik zit die getallen op te tellen, maar kom dan over de 10, dacht misschien moet er 100% uitkomen? Maar ik heb dus werkelijk geen idee :?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:19
LankHoar schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:38:
[...]

Het bericht krijgt veel likes en is zelfs gepint, dus ik probeer het te begrijpen, maar snap er niets van. Ik zit die getallen op te tellen, maar kom dan over de 10, dacht misschien moet er 100% uitkomen? Maar ik heb dus werkelijk geen idee :?
Kort gezegd:
Zorg dat je n paar BTC binnenharkt en je hoeft over n tijdje nooit meer te werken

Ik lul ook zomaar wat

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:36
zwembroek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:32:
Als Bitcoin de 34k/35k opzoekt dan zullen er nog wel wat alts in de aanbieding gaan. Alles voelt overpriced. ik zie op dit moment geen kandidaat om in de pf op te nemen voor de long run. De enige die een kans maakt is PYTH. Maar dan wel onder de 0,30. Stiekem hoop ik om bij de token listings van Zksync en Starknet wat van beide op te kunnen pakken voor een redelijke prijs
Hier inmiddels wel een DCA aanstaan op PYTH op een positie op te bouwen. Daalt het verder, dan daalt de GAK. Indien ik er rekt op ga, kan ik het altijd nog staken en community member/bag holder worden.

• Wispe
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:43:
[...]

Kort gezegd:
Zorg dat je n paar BTC binnenharkt en je hoeft over n tijdje nooit meer te werken
Als ik dit zo lees: dan moet je toch niet verkopen? :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:46:
[...]

Je lijkt iets niet mee te nemen: Stel je verkoopt op 128k en koopt weer terug op 64k, dan heb je 2x zoveel BTC. Natuurlijk gaat het niet perfect uitspelen, maar je kunt de hoeveelheid verhogen door te handelen. Wil of durf je dat niet, verkoop dan vooral niet en koop alleen bij, mits je vertrouwen hebt in een hogere toekomstige koers uiteraard.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Wiley99
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:33:
[...]

Wat bedoel je met 'voorlopig nog niet de tweede zin'?
Voorlopig nog geen winst nemen, wachten op x2 of 2025.

Of wat Taro zegt, maar dan ga je handelen en dat is risicovoller.

[ Voor 13% gewijzigd door Wiley99 op 24-01-2024 20:53 ]

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:50:
[...]

Je lijkt iets niet mee te nemen: Stel je verkoopt op 128k en koopt weer terug op 64k, dan heb je 2x zoveel BTC. Natuurlijk gaat het niet perfect uitspelen, maar je kunt de hoeveelheid verhogen door te handelen. Wil of durf je dat niet, verkoop dan vooral niet en koop alleen bij, mits je vertrouwen hebt in een hogere toekomstige koers uiteraard.
Stel dat de ATH wordt bereikt, kan het dan in 1 minuut omslaan naar -20% eraf?
Mij lijkt dat iedereen een doel voor zichzelf heeft gesteld om bij 100K te verkopen en ik lig op dat moment te snurken. Wat dan?

• Vis

Vis

LankHoar schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJzuWto2AXwAjrwQts44czXzyJI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/46Q8hHHzmWw2smEcRfRpILel.jpg?f=user_large

Het is allemaal niet zo moeilijk, er staat precies uitgelegd hoeveel BTC je moet hebben en hodlen tot je neervalt.

Het is natuurlijk een meme. Maar wel eentje die 200% klopt, als iedereen erin geloofd natuurlijk ;)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:37
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:46:
[...]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben wel van het verkopen. Maar dan het liefst wel met een doel.
En dat is geen nieuwe auto.

Los schulden af, Misschien krijg je de kans om eindelijk een woning te kopen. Los (een deel) van je hypotheek af. Investeer in je woning om te vernieuwen en lasten te verlichten, zoals isolatie, warmtepomp. Of woongenot zoals een nieuwe tuin, keuken of badkamer. Of ga voor de herinneringen zoals een mooie reis.

Allemaal dingen die bijdragen aan een betere toekomst. Minder lasten en mooie herinneringen. En zo vergroot je voor jezelf de mogelijkheden om met geld opnieuw te investeren wat indirect gratis is.
Maar alsjeblieft, geen auto. Dat is slechtste investering die er is. En toch zijn er zoveel die in deze val trappen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-01-2024 20:59 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:16
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:56:
[...]

Mij lijkt dat iedereen een doel voor zichzelf heeft gesteld om bij 100K te verkopen en ik lig op dat moment te snurken. Wat dan?
nee niet in 1 min. Wat er gebeurd.....er gaat 5 a 6% af in een paar uur. Dan bounced er weer wat. 99% denkt dan, oh eind vd week staan nog hoger dan gisteren, lambo, villa's, hopium......morgen komt, en dan is het nog een keer 3% eraf....dan een dagje rust....nog weer wat. Na 25% komt er een bounce van 10%....lambo's komen weer langs enz enz, tot je na 1 jaar bear en niet sellen op -60 tot 70% van de top zit. Gewoon puur omdat je elke keer denk dat het wel hersteld en echt 420k word ipv 69k.

Sellen is donders moeilijk. Kopen en hodl gruwelijk simpel...voor mij dan :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:57:
[...]

[Afbeelding]

Het is allemaal niet zo moeilijk, er staat precies uitgelegd hoeveel BTC je moet hebben en hodlen tot je neervalt.

Het is natuurlijk een meme. Maar wel eentje die 200% klopt, als iedereen erin geloofd natuurlijk ;)
Ah, op zo'n fiets, nu is het logisch!

Ik zat echt veels te moeilijk te denken 8)7

Snel wat BTCtjes binnenharken, en dan HODL de moeder oOo

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:58:
[...]

Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben wel van het verkopen. Maar dan het liefst wel met een doel.

Los schulden af, Misschien krijg je de kans om eindelijk een woning te kopen. Los (een deel) van je hypotheek af. Investeer in je woning om te vernieuwen en lasten te verlichten, zoals isolatie, warmtepomp. Of woongenot zoals een nieuwe tuin, keuken of badkamer. Of ga voor de herinneringen zoals een mooie reis.

Allemaal dingen die bijdragen aan een betere toekomst. Minder lasten en mooie herinneringen.
Maar alsjeblieft, geen auto. Dat is slechtste investering die er is. En toch zijn er zoveel die in deze val trappen.
Gelukkig boeit een (nieuwe) auto mij niet. Ben tevreden met mijn 11 jarige Amsterdamse auto. :P
Ik ben net verhuisd naar een B-label woning waar alles is gerenoveerd en nieuw. Zonnepanelen komen eraan, geen plek voor wamtepomp.

Ik wilde dankzij BTC in/rond 2030 groter wonen in Amsterdam in een onbetaalbare/voor mij onbereikbare buurt (woon ik nu ook, maar deze woning is geen een blijvertje).

• Don Guacamole
[...]

Allemaal dingen die bijdragen aan een betere toekomst. Minder lasten en mooie herinneringen. En zo vergroot je voor jezelf de mogelijkheden om met geld opnieuw te investeren wat indirect gratis is.
Dat is jouw mening, als ik deze bolide kan kopen door rijk te worden met crypto koop je ook herinneringen.
Je wilt niet weten hoe leuk dat is, vol gas met dit ding door het dorp.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPMJwwAAwQZtpgaSECGcgMIuPZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5sW158KK2m7PcCRKTxC5NWk0.jpg?f=fotoalbum_large
Iedereen kijkt naar je, ziet hoe succesvol je bent.
Je krijgt een nieuwe vrouw vanwege je geld.
Leg mij eens uit waarom dat geen genot is?

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:49
anti elppa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:00:
[...]

nee niet in 1 min. Wat er gebeurd.....er gaat 5 a 6% af in een paar uur. Dan bounced er weer wat. 99% denkt dan, oh eind vd week staan nog hoger dan gisteren, lambo, villa's, hopium......morgen komt, en dan is het nog een keer 3% eraf....dan een dagje rust....nog weer wat. Na 25% komt er een bounce van 10%....lambo's komen weer langs enz enz, tot je na 1 jaar bear en niet sellen op -60 tot 70% van de top zit. Gewoon puur omdat je elke keer denk dat het wel hersteld en echt 420k word ipv 69k.

Sellen is donders moeilijk. Kopen en hodl gruwelijk simpel...voor mij dan :P
Yep ik heb rond 62k nog bijgekocht |:( (na ATH), want we gingen zeker naar 90k, en misschien wel naar 150k.
Pas bij 49k gaan verkopen. Aan de andere kant, tussen 16k en 40k heb ik weer ge-dca'd, meeste <20k. Oftewel, de top en de dip timen is niet per se noodzakelijk voor rendament.
Op naar de 120k oOo

• Vis

Vis

Don Guacamole schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:07:
[...]

Dat is jouw mening, als ik deze bolide kan kopen door rijk te worden met crypto koop je ook herinneringen.
[Afbeelding]
Ben je wel altijd de Bob... Beetje jammer

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Het is allemaal niet zo moeilijk.

Groene blokken is accumuleren! De beste momenten een jaar na de nieuwe ATH. Dit is een lange periode waar je goedkoop sats kunt harken (nu dus ook).

In de vorige run had je de eerste run omhoog moeten verkopen. Daarna terugkopen toen er in korte tijd een 50% drop was. En daarna alles vekopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mgZIDKqpX_68q3CHnQrTGsstug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g36yCa7oCYVoRdjGlQKXnqEl.png?f=user_large

Vertalend naar de komende run:

We zitten in de fase om sats te verzamelen. Doorbreken we de ATH dan zijn er 4 mogelijkheden:

1. We gaan een 8 jarige bull tegemoet, net als bij goud
2. We volgens de vorige rug
3. We volgen een oudere run
4. We doorbreken de ATH niet

Wat zou verstandig?

1. Alles verkopen is niet handig
2. Parabolische snelle stijging. Indicatoren tonen aan (Pi cycle / Risk level / BTC vs. shit) dat de markt oververhit raakt. We zitten nog maar een paar maanden na het doorbreken van de ATH. Zet een gedeelte om in stables. Is er een snelle 50% drop, koop weer bij.
3. Parabolische stijging die langer aanhoudt (>6 maanden). Grote kans dat er geen dubbele piek komt. Dump uw bags, in ieder geval de ALTS.
4. REKT

Kortom, niemand die het weet.

Kijkend naar het verleden weet je wel dat je nu moet kopen en vasthouden. Als we de ATH doorbreken dan moet je niet meteen alles verkopen. Zitten we rond de 120k 3 maanden na het doorbreken van de ATH, en vervolgens op 130k 4 maanden na het doorbreken van de ATH. Dan wordt het zaak wat af te romen.

Mijn strategie is om niet te weinig coins te kopen. Het is beter om het risico nu te pakken, dan het risico op langer HODLen terwijl je niet weet waar de top komt te liggen. Richting de 100k is 2.5x vanaf hier. Een 2.5x vanaf ATH is 172k.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:19
[...]

En dan weet je dat je binnenkort weer op de fiets naar de voedselbank gaat

Ik lul ook zomaar wat

• Gelukszoekr
[...]

[Afbeelding]
Het is lastig uit te leggen, maar het is een illusie. Misschien moet je het gewoon zelf meemaken ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:56:
[...]

Dan stel je vooraf of een verkoop of OCO order in, zodat je daarvan profiteert.

Maar goed, lees je even goed in in het geheel. Je zult op een gegeven moment zelf keuzes moeten gaan maken.

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:20:
[...]

Dan stel je vooraf of een verkoop of OCO order in, zodat je daarvan profiteert.

Maar goed, lees je even goed in in het geheel. Je zult op een gegeven moment zelf keuzes moeten gaan maken.
Klopt. Is wel lastige materie, moet er tijd voor maken.
Tnx. :)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:18:
In de vorige run had je de eerste run omhoog moeten verkopen. Daarna terugkopen toen er in korte tijd een 50% drop was. En daarna alles vekopen.
Ik begon toen met verkopen rond 50k, kocht terug op 32k en vergat te verkopen op 64k en hoger want we gingen toch naar de 100k. Nee natuurlijk niet, het was ultra greed.

De beer door gehodld, beetje bijgekocht. Dus dat werkt ook: de absolute top missen en de bear je portfolio waarde negeren. Lastiger is om echt alles te lossen op en nabij de top.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:28
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:23:
[...]

[...]

Maar verkoop je dan alles?
Stel dat ik 0,1 BTC tegen een koers van EUR 35.000 heb gekocht. En ik wil verkopen als de koers op EUR 45.000 staat. Wat moet ik dan verkopen? Hoe reken je dat om naar BTC?
Op Bitvavo zie ik alleen een knop waarmee je alles kan verkopen, maar niet hoe je kunt omrekenen naar dat je die winst wil cashen.

Ik ben duidelijk geen wiskundige genie.
0,1 BTC = 0,1BTC :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Ik heb juist wel een nieuwe auto gekocht. Betaal geen wegenbelasting, "brandstof" kost maar 2-3 cent per km, nog 5 jaar geen APK kosten, nog jaren garantie, etc. en in ruil daarvoor krijg ik een mobiliteitsbudget en km-vergoeding die de afschrijving en overige kosten dekken. Is dus in mijn geval een positieve business case :)

• elektriekert
@Gelukszoekr meen ik

• Jimbeam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-01 12:35
Ik begrijp dat het hier geen helpdesk is maar misschien kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Ik zit een beetje te spelen met het demo account van Bybit. Als ik op BTC/USDT een Cross Margin trade wil plaatsen dan krijg ik de melding: Cross Margin Trading not yet supported by the selected coin

Isolated Margin werkt trouwens ook niet.

De de FAQ helpt ook niet echt met deze melding:
https://www.bybit.com/en/...Margin-Trading-on-Bybit#B

Kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Hosky maximist

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Spuit elf ;)

Verder kun je op de satoshi nauwkeurig vantevoren je limiet orders erin jassen op prijsniveaus waar jij happy mee bent. Of al die niveaus ook aangetikt gaan worden is afwachten @Wispe

Bij 69k gaat mijn inleg eruit. Alles daarna is price discovery en kan ik gratis mee de rit omhoog pakken waar bitcoin ook gaat pieken. Is iets wat ik de vorige keer nog niet heb gedaan. Inleg terugpakken en gratis speelgeld overhouden spreekt mij wel aan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jimbeam schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:29:
Ik begrijp dat het hier geen helpdesk is maar misschien kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Ik zit een beetje te spelen met het demo account van Bybit. Als ik op BTC/USDT een Cross Margin trade wil plaatsen dan krijg ik de melding: Cross Margin Trading not yet supported by the selected coin

Isolated Margin werkt trouwens ook niet.

De de FAQ helpt ook niet echt met deze melding:
https://www.bybit.com/en/...Margin-Trading-on-Bybit#B

Kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Welke coin heb je in dat account staan?

• Jimbeam
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:32:
[...]

Welke coin heb je in dat account staan?
In het demo account BTC en USDT.
In het live account alleen BTC (geen van beide krijg ik aan de gang).

Edit: maar met alleen BTC zou ik een short moeten kunnen plaatsen zou je denken...

[ Voor 13% gewijzigd door Jimbeam op 24-01-2024 21:33 ]

Hosky maximist

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jimbeam schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:33:
[...]

In het demo account BTC en USDT.
In het live account alleen BTC (geen van beide krijg ik aan de gang).
Perpetual of inverse? Probeer eens de ander?

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:29:
[...]

Ik heb juist wel een nieuwe auto gekocht. Betaal geen wegenbelasting, "brandstof" kost maar 2-3 cent per km, nog 5 jaar geen APK kosten, nog jaren garantie, etc. en in ruil daarvoor krijg ik een mobiliteitsbudget en km-vergoeding die de afschrijving en overige kosten dekken. Is dus in mijn geval een positieve business case :)
Grappig. Dan zie ik je morgen bij de data-borrel ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:
[...]

Huh, wat?

• elektriekert
[...]

Een auto is zeker een slechte investering.
Niet voor niets heb ik nog steeds een auto van 18 jaar oud.

Vanwege gezinsuitbreiding is een grotere auto wel een pre, en ben het jaarlijks APK klaar maken ook wel beu.

Nu kan ik weer een benzine auto kopen of een elektriekert (tweedehands uiteraard), maar dan denk ik toch dat ik voor zo'n elektriekert ga.
Ook al kost dat een bak meer geld.

En dan is het natuurlijk niet dat ik al mijn centen in een auto duw.
Nee, idealiter maar 10% van het opgebouwde vermogen door crypto.
Maar dat ligt aan de aankomende bullrun.

Neemt niet weg dat ik al mooi verduurzaamd heb na de vorige bullrun :9

Edit: en ja, ik praat het voor mezelf goed :*)

• Jimbeam
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:33:
[...]

Perpetual of inverse? Probeer eens de ander?
Dank je, dat was de oplossing.

Hosky maximist

• Gelukszoekr
Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:29:
[...]

Het kan, maar je weet zelf ook dit een zeer specifiek scenario is. In bijna alle gevallen is een auto niet verstandig.

Het daalt altijd fors in waarde. Het blijft permanent geld kosten, brandstof, onderhoud, verzekering, belasting, etc. Duurdere auto's zijn vaak minder praktisch. Weinig bergruimte, slecht overzicht door de spiegels, grote draaicirkel etc. Hoe duurder het model, hoe voorzichtiger je wilt zijn. Er mag immers geen krasje op komen.

Het nieuwe is er meestal al snel vanaf. Wat overblijft zijn de kosten die alleen maar zullen oplopen en de kopzorgen over vuil, schade en diefstal. En dat allemaal om indruk te maken op mensen die je niet eens kent.

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-01 13:53
Ik kan niet meer inloggen bij Bitvavo. Mijn wachtwoord werkt niet meer en als ik op "wachtwoord vergeten" klik dan zou ik een e-mail moeten krijgen maar die e-mail krijg ik niet ...

Iemand hier ervaring mee?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
jvel92 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:44:
[...]

Hier inmiddels wel een DCA aanstaan op PYTH op een positie op te bouwen. Daalt het verder, dan daalt de GAK. Indien ik er rekt op ga, kan ik het altijd nog staken en community member/bag holder worden.
Bij mij zijn ze al aan t staken, zal wel binnenkort bagholder worden... ;)

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:41:
[...]

Het kan, maar je weet zelf ook dit een zeer specifiek scenario is. In bijna alle gevallen is een auto niet verstandig.

Het daalt altijd fors in waarde. Het blijft permanent geld kosten, brandstof, onderhoud, verzekering, belasting, etc. Duurdere auto's zijn vaak minder praktisch. Weinig bergruimte, slecht overzicht door de spiegels, grote draaicirkel etc. Hoe duurder het model, hoe voorzichtiger je wilt zijn. Er mag immers geen krasje op komen.

Het nieuwe is er meestal al snel vanaf. Wat overblijft zijn de kosten die alleen maar zullen oplopen en de kopzorgen over vuil, schade en diefstal. En dat allemaal om indruk te maken op mensen die je niet eens kent.
Herkenbaar. Ik kan niet omweg met grote auto's. Veel te groot en te eng qua fileparkeren.
Peugeootje 107 is tha bomb _O_

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-01 13:53
Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:44:
[...]

Herkenbaar. Ik kan niet omweg met grote auto's. Veel te groot en te eng qua fileparkeren.
Peugeootje 107 is tha bomb _O_
BMW 5 G31 :+

Wel een grote draaicirkel ja :P

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 23:09
ColeJ schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:43:
Ik kan niet meer inloggen bij Bitvavo. Mijn wachtwoord werkt niet meer en als ik op "wachtwoord vergeten" klik dan zou ik een e-mail moeten krijgen maar die e-mail krijg ik niet ...

Zou me niks verbazen als je betreffende mail een paar uur later krijgt, of zelfs morgen...

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025

Probeer het zonder het te copy-pasten. Dus zelf volledig intypen.

• twain4me
  • Laatst online: 00:21

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Heb je 2FA aanstaan?

• Wispe
  • Niet online
Is er al wat meer bekend over dat Satoshi een paar miljoen aan BTC gestort kreeg zodat hij aangifte moet doen in de VS in de hoop dat zijn identiteit werd onthuld?

Tenzij het geen een VS-burger is natuurlijk. :P

• twain4me

twain4me

[...]

Zo stond ik er ook altijd in,maar inmiddels helpt de luxe in de auto me om een beter leven te hebben. ik kom veel minder vermoeid aan, heb daarmee veel meer aan de dag of de activiteit die ik ging doen en kan dus beter van het leven genieten. Als ik eerlijk ben, het beste bestede geld ooit, ookal kan je het qua vermogen net zogoed in de sloot pletteren.

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 17:54

Als ik op 'jouw wachtwoord vergeten' druk krijg ik wel een mailtje...🤓

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Uit de oude doos Roellie in het vliegtuig met een budgetticket om zn kosten voor de schoonmaakster te dekken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JV10dvsHdPUWOF_WOxX7cGRc71c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7bUzSaOcG7Oe5JgwT6POIN4.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Ben je niet uitgenodigd? Nou moe.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:22:
[...]

Ben je niet uitgenodigd? Nou moe.
-O-

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Als het allemaal meezit ga ik yolo-style zeker een nieuwe auto kopen, en een dikke ook.

Rationeel heb je gewoon gelijk, maar mijn hele crypto avontuur is begonnen als spielerij en ik wil er gewoon echt iets leuks mee doen als het echt aantikt. De overige zaken die je benoemt overigens grotendeels wel op orde, dat speelt ook mee.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
resusaapje schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCDQIVLJFM023l1LtHiwilscWSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hPuhjDDXZwCGHd2IvZO1QBn8.gif?f=user_large

• twain4me

twain4me

NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:44:
[...]

Als het allemaal meezit ga ik yolo-style zeker een nieuwe auto kopen, en een dikke ook.

Rationeel heb je gewoon gelijk, maar mijn hele crypto avontuur is begonnen als spielerij en ik wil er gewoon echt iets leuks mee doen als het echt aantikt. De overige zaken die je benoemt overigens grotendeels wel op orde, dat speelt ook mee.
Mark my words: Het leven is echt te kort voor alleen rationele beslissingen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twain4me schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Eens, afgelopen zondag is een vriend van mij ineens overleden. 39 jaar jong.

Geniet van het leven (y)

• Vis

Vis

Ik zei laatst dat de ETFs zwaar overschat worden.. ik neem hierbij mijn woorden terug want wat Bitwise hier doet is toch wel meesterlijk imo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_7eqxIS-_yAkBo51qLdRD3hoq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P0FGdRQHuiy1qpDRjUQZWcZt.jpg?f=fotoalbum_large

Transparantie _/-\o_

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MYRO maar omgezet naar extra MANTA, weer een browsertab minder open. Let's go!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

twain4me schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Ja, dat is het ook.. en ik ben normaal gesproken iemand die op het gebied van financiën heel rationeel in het leven staat.

Het is voor mij ook een manier om de emotie er wat uit te halen. Krijgen we een dikke bull: koop ik een dikke Land Rover Defender om met de kids door de blubber te jagen en prachtige reizen mee te maken. Komt ie niet, ach dan rij ik nog wel een paar jaar door met de huidige wagen. Ook helemaal prima.

Als ik voor ogen ga houden dat ik met de winst m'n hypotheek ga verlagen dan worden die fictieve cijfertjes in de Delta app toch wat zwaarder en ga ik waarschijnlijk tegen m'n plan in te emotioneel handelen.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:10:
[...]

Geniet van het leven (y)
Pfoe dat is pittig man.. gecondoleerd en sterkte!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:07
Sterkte @Taro !

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:52
Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:20:
Ik zei laatst dat de ETFs zwaar overschat worden.. ik neem hierbij mijn woorden terug want wat Bitwise hier doet is toch wel meesterlijk imo:

[Afbeelding]

Transparantie _/-\o_
Dit is gewoon zoals het hoort!! Zo kan er gevolgd worden dat ze die BTC daadwerkelijk hebben!

@Taro Sterkte!

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:25:
[...]

Ja, dat is het ook.. en ik ben normaal gesproken iemand die op het gebied van financiën heel rationeel in het leven staat.

Het is voor mij ook een manier om de emotie er wat uit te halen. Krijgen we een dikke bull: koop ik een dikke Land Rover Defender om met de kids door de blubber te jagen en prachtige reizen mee te maken. Komt ie niet, ach dan rij ik nog wel een paar jaar door met de huidige wagen. Ook helemaal prima.
Is dat echt helemaal prima? Het klinkt als een droom die je je kinderen mee wil geven.

Neem een beetje winst of leg een beetje minder in, huur de defender en ga die herinneringen gewoon maken. Ik heb een close call gehad en heb spijt van de herinneringen die ik niet heb gemaakt door " verstandige" keuzes in het verleden. Dat is namelijk wat je opgeeft: de herinnering voor de toekomst die er misschien wel helemaal niet is. Ik heb door lichamelijke problemen nog maar heel weinig energie dus ik kan ook heel veel van de dromen die ik had helemaal niet meer waarmaken.. Pakken wat je pakken kan vindt ik altijd het egoistisch maar in dit geval doe het gewoon. Pak elke droom die je waar kan maken maken op het moment dat je ze waar kan maken. :)

Voordeel van de verstandige keuzes is wel dat ik nu wat makkelijker kan doen wat ik wil (zoals een auto kopen) :+ het is dus ook niet de bedoeling om alles over de balk te smijten, YOLO mensen O-)

• resusaapje

resusaapje

h less

Vis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:20:

[Afbeelding]

Transparantie _/-\o_
En elke share is nu $22 waard. Ik zie daarin een mooi plan voor de toekomst

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 23:02
Er zijn hier vast mensen die hun seed phrase op metalen ringen hebben geslagen?
Ik ben op zoek naar zo'n letter slag set, maar zie door de bomen het bos niet meer..
Wie kan een degelijke set aanbevelen?
Graag niet van Temu of Ali :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UIN6--mJZje_-m48Cid44jFMkkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46IspyrosUsczBXpCq7RtUY9.jpg?f=fotoalbum_large

Zo iets dus

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-01 04:35
Khaelos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 00:39:
Ik ben op zoek naar zo'n letter slag set, maar zie door de bomen het bos niet meer..
[Afbeelding]

Zo iets dus
Bekijk Benson Slagletters en Cijfers - Slagletterset - Ø 5 mm - 36 delig op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

• Khaelos
Technofreakz schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 05:36:
[...]

Bekijk Benson Slagletters en Cijfers - Slagletterset - Ø 5 mm - 36 delig op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Ik had deze al gezien maar..Deze heeft wel echt bar slechte recensies..

Slechte kwaliteit.De kwaliteit is dusdanig slecht dat ze niet goed bruikbaar zijn. De letters zijn niet goed geslepen. Veel letters zijn plat ipv scherp waardoor ze slecht ingeslagen worden. Op de foto’s staat een nette kwaliteit, alleen op de laatste foto staat de werkelijk kwaliteit. Maar deze foto is zo slecht belicht dat je niet kunt zien hoe beroerd ze zijn.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-01 04:35
Khaelos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 05:50:
[...]

Ik had deze al gezien maar..Deze heeft wel echt bar slechte recensies..

Slechte kwaliteit.De kwaliteit is dusdanig slecht dat ze niet goed bruikbaar zijn. De letters zijn niet goed geslepen. Veel letters zijn plat ipv scherp waardoor ze slecht ingeslagen worden. Op de foto’s staat een nette kwaliteit, alleen op de laatste foto staat de werkelijk kwaliteit. Maar deze foto is zo slecht belicht dat je niet kunt zien hoe beroerd ze zijn.
Herkansing? Lijkt op de foto’s wel solide te zijn. En meer dan prima voor huis tuin en keuken gebruik.
https://www.soer.nl/slagletters-en-cijfers-38-delig.html

[ Voor 3% gewijzigd door Technofreakz op 25-01-2024 05:57 ]

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
Goedemorgen manta

• Khaelos
Technofreakz schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 05:56:
[...]

Herkansing? Lijkt op de foto’s wel solide te zijn. En meer dan prima voor huis tuin en keuken gebruik.
https://www.soer.nl/slagletters-en-cijfers-38-delig.html
Ik ga deze dan proberen, fun fact.. bij Bol is bij veel duurder :+
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Edit: ok toch niet.. het is ex btw, met btw 29,28€ en 10,00€ verzendkosten 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Khaelos op 25-01-2024 07:20 ]

• zwembroek
[...]

Geniet van het leven (y)
Gecondoleerd Taro. Verschrikkelijk veel te jong. Sterkte met het verlies.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
[...]

Geniet van het leven (y)
Gecondoleerd, veel te jong :-( .

Ah, donderdag dip-dag.. eens zien welke muntjes vandaag met korting te krijgen zijn :9

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:37
NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:44:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon een soort jongensdroom, klapper maken en een dikke bak kopen. Plus we hebben dit nodig om te schillen! 'Woow dikke bak', ja gekocht met magische internet muntjes

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

A87

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Geniet van het leven (y)
Sucks Taro, gecondoleerd.

• Vis

Vis

PureLOOD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:04:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon een soort jongensdroom, klapper maken en een dikke bak kopen. Plus we hebben dit nodig om te schillen! 'Woow dikke bak', ja gekocht met magische internet muntjes
Als het echt FY money is, ja dan is het wel eens leuk om een splinternieuwe uit de showroom mee te nemen.
Als het gewoon een x5 (niet de BMW) of x10 is na een goeie bull en je hebt toevallig een nieuwere auto nodig dan volstaat een jonge 2e hands occasion toch ook? Er zijn ook Defenders van 15 jaar geleden die bazig door de modder rijden, de kids zien met verschil niet hoor.

Een auto is een pronkstuk voor velen, maar het moet ook gewoon praktisch blijven, vervoer van a naar b.

• mayhem
  • Laatst online: 14-01 09:44

mayhem

[...]

Geniet van het leven (y)
Poe, sterkte man, en gecondoleerd. :-(

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Khaelos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 00:39:
[Afbeelding]

Zo iets dus
Heb zelf deze en kon ze zo in metaal slaan. Je moet in 1x hard slaan, want een 2e keer en een klein beetje verschuiven maakt het niet beter.

https://www.hornbach.nl/p...67/?searchTerm=Slagletter
Pagina: 1 ... 134 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!