vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Henk is nog niet geïnteresseerd.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
btc d is eindelijk weer uit een dal aan het klimmen. Verder zien depth charts btc, funding en feit dat we nu echt de 99 of 100 dma getest hebben, er uit alsof dit het wel was. Shitcoins gaan dan last hebben van terugkomende sterkte van bitcoin
Heb iig weer een long lopen (x10) sinds 39,1. Helaas heb ik die andere uber lang lopende long rond de 41 gesloten. 1 vd meest succesvolste leverage trades iig van mij geweest. sowieso by far de beste van afgelopen 2 jaar.
Kijken of we het nog een keer kunnen doen.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 24-01-2024 07:39 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Respect voor het feit dat je de discipline hebt om een long zo lang open te houden. 👍anti elppa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:39:
[...]
btc d is eindelijk weer uit een dal aan het klimmen. Verder zien depth charts btc, funding en feit dat we nu echt de 99 of 100 dma getest hebben, er uit alsof dit het wel was. Shitcoins gaan dan last hebben van terugkomende sterkte van bitcoin
Heb iig weer een long lopen (x10) sinds 39,1. Helaas heb ik die andere uber lang lopende long rond de 41 gesloten. 1 vd meest succesvolste leverage trades iig van mij geweest. sowieso by far de beste van afgelopen 2 jaar.
Thanks, maar was ook nog maar laatste 15% wat over was. Rest al gecashed in stapjes weken ervoor.zenith schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:43:
[...]
Respect voor het feit dat je de discipline hebt om een long zo lang open te houden. 👍
Gaat me ook niet snel nog een keer lukken ben ik bang
Verwacht je geen verdere daling meer van de alts? Zelf wacht ik toch nog even vandaag en morgen af.anti elppa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:39:
[...]
tja je weet wat ik denk van alts. Denk zeker als btc nu doorzet en bevestigd dat dit het was, dat alts echt nog wel stuk gaan dalen in btc pair.Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:46:
[...]
Verwacht je geen verdere daling meer van de alts? Zelf wacht ik toch nog even vandaag en morgen af.
Normaal, maarja wat is normaal bij crypto, komt het echte alt season pas aan het einde vd bullrun van btc.
Als ze 18 worden en die 0,1 BTC is 1 miljoen waard, gaat de BD dan niet miepen?Alpina schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:31:
[...]
Ja die 0.1 heb ik toen ook onthouden. Dus had laatst voor beide kids 0.1 op een hardware wallet gezet en dan kijken ze later maar.
[Afbeelding]
Nee want de ouders hebben die waarde ieder jaar netjes bij de aangifte IB aangegeven.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:59:
[...]
Als ze 18 worden en die 0,1 BTC is 1 miljoen waard, gaat de BD dan niet miepen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hosky maximist
Wakkert de Fomo al aan om bij te kopenWispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:59:
[...]
0.1 BTC is ip dit moment grofweg €4.000, en dat is ruim onder de belastingvrije grens van €6.633. Als je als ouder vervolgens netjes ieder jaar tot het kind 18 is de vermogensaangifte doet met de dan geldende waarde van BTC, dan is er niks aan de hand. Je gift is tenslotte maar €4.000 geweest en niet 1 miljoenWispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:59:
[...]
Niet bij een broker, een exchange: ByBit.Jimbeam schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:24:
Bij welke broker doen jullie die leveraged trades?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
In de dip ook de volgende alts ingeslagen: PYTH, MYRO & MANTA. Die laatste 2 slaan echt nergens op, dus doen het daarom vast prima in de volgende run.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Pyth staat ook op mijn watchlist. Ik kijk stiekem naar de 0,23. Maar die is alweer ver weg. Tegen de huidige prijs koop ik liever Ethereum bij. Volgens mij zit er bij Pyth weer een token unlock aan te komen. Ook al zegt dat niet altijd wat.Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:
De fiat airdrop is 2 dagen eerder, even kijken of ik de DCA mooi kan timen vandaag mbt BTC & ETH omdat die net weer stijgen...
In de dip ook de volgende alts ingeslagen: PYTH, MYRO & MANTA. Die laatste 2 slaan echt nergens op, dus doen het daarom vast prima in de volgende run.
Hier ook een flinke zak manta in de pre market gehaald. Wel veel hype en tvl dus kan het inderdaad nog best goed gaan doenTaro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:
De fiat airdrop is 2 dagen eerder, even kijken of ik de DCA mooi kan timen vandaag mbt BTC & ETH omdat die net weer stijgen...
Hier toevallig een uurtje terug ook wat pyth ingeslagen. Zit wel een leuk ritje in denk ik.Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:28:
anti elppa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:39:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large)
Mijn fiat airdrop is er morgen pas.
ASTR gaat trouwens alweer lekker de goede kant op.
Ray_ schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:41:
Gaan we ons nu weer verder in obscure doelloze drek onderdompelen? Met dit gedrag gaat die BTC dominantie er nooit komen hè?
:strip_exif()/f/image/bY7u0hGqaVuj1baZqIZ2wvB7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Darrell op 24-01-2024 08:48 ]
De posts hier helpen iig niet aan mijn plan om rustig de kat uit de boom te kijken.
T.o.v. begin deze maand sta ik nu in de min en ik weet niet of ik het prettig vind om er nog meer in te stoppen en op Bitvavo te laten staan zolang mijn trezor nog niet binnen is (nog een maand wachten).
Je hoeft soms alleen maar te bukken om het op te rapen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Say no more!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Manta kwam hier overigens vorige week ook langs met 2 rode vlaggen erbij, dus wel iets om op te letten. Ben mogelijk wat hypocriet in de ogen van anderen, om daar alvast op te anticiperen:keepitfrosty schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:35:
[...]
Hier ook een flinke zak manta in de pre market gehaald. Wel veel hype en tvl dus kan het inderdaad nog best goed gaan doen
- Er zit voor mij een verschil in of je aan anderen de vraag stelt of iets perspectief heeft icm 2 rode vlaggen, die keuze moet je zelf maken
- Hier vraagt of er potentieel zit in een coin icm zaken als rebranding om dan aan te nemen dat een prijs wel zal stijgen
VS:
Het geheel rationeel te bekijken en zelf een besluit te nemen of je denkt dat een koers zal stijgen:
- Hype, wordt ook op Crypto Twitter/X genoemd
- Geen bullrun meegemaakt
- Solana doet het ook goed ondanks negatief nieuws, wel alert blijven
- Hopelijk spoedig Price Discovery:
/f/image/egyd2CHTStTQmNmklEF5CWe8.png?f=fotoalbum_large)
Hetzelfde geldt voor heel veel andere coins, maar ik doe zelf niet meer mee met de duizenden 0,0000000000000001 muntjes.
ASTR is geen doelloze drek?Ray_ schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:41:
Gaan we ons nu weer verder in obscure doelloze drek onderdompelen? Met dit gedrag gaat die BTC dominantie er nooit komen hè?
Tuurlijk niet. Het heeft een blauw logo mét zelfs een kleurverloop er in. Zoals je ziet heb ik uitvoerig research gedaan vooral ik hier mijn tweede hypotheek in deponeerde.
Mjah, zie dit als een periode om je voor te bereiden op een bullrun die hoogstwaarschijnlijk wel zal komen, maar waarvan je niet weet wanneer die start en met de wetenschap dat de koers daarvoor nog mogelijk een stuk lager gaat.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:44:
[...]
De posts hier helpen iig niet aan mijn plan om rustig de kat uit de boom te kijken.
T.o.v. begin deze maand sta ik nu in de min en ik weet niet of ik het prettig vind om er nog meer in te stoppen en op Bitvavo te laten staan zolang mijn trezor nog niet binnen is (nog een maand wachten).
Als je net bent begonnen is het spannend en kan je erg veel geld verliezen, maar als je al wat langer meedraait én als je er van uitgaat dat die bullrun er wel weer komt, dan went het en zie je dit juist als een periode om je verder voor te bereiden en in te slaan. Maar dat kan best stressvol en spannend zijn.
Ik heb de afgelopen weken flink wat geld zien verdampen, maar het doet mij eigenlijk op dit punt niets meer. Sterker nog, ik koop bij. Maar ik accepteer het ook als de Bitcoin koers vanaf hier nog 15k daalt en er bijv. 1-2 jaar over doet om weer op te krabbelen. Ik zal er geen boterham minder door eten.
Je moet het echt zelf een paar keer ervaren om er maximaal gebruik van te kunnen maken.
Dus trek vooral je eigen plan, verkoop als je het té spannend vind worden, maar kijk wel goed naar je eigen gedrag. Ik heb de eerste periode ook echt heel vaak een sell low en buy high toegepast om daarmee enorm in te leveren op zowel BTC als fiat waarde van de pf en dat gaat mij niet nog een keer gebeuren
Er zijn alternatieven om risico te spreiden (en rust in je hoofd te creëeren).Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:44:
[...]
DeGiro heeft een aantal Physical BTC ETN's (flat fee 3 euro aan- en verkoopkosten).
Elders een account aanmaken kan (bijvoorbeeld onze Nederlandse trots Bitonic, zij hebben Bitonic BITS, automatisch DCA en vanaf bedrag x wordt die pas uitbetaald). Ik neem aan dat je op een later moment je uitbetaaladres kan toevoegen.
Of de laatste: gewoon even niet meer bijkopen.
Over Nederlandse trots gesproken: ASML trekt weer een mooie sprint op een recordinstroom van orders.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-01-2024 09:14 ]
Psies dat!Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:04:
Ik heb de eerste periode ook echt heel vaak een sell low en buy high toegepast om daarmee enorm in te leveren op zowel BTC als fiat waarde van de pf en dat gaat mij niet nog een keer gebeuren
Maak zelf de keuze om in te leveren op sats óf fiat. Ik kies voor fiat. Ik heb me toch een stapel sats jongeh! Maar in fiat is het bedroevend
Zo heb ik gisteren een Oneplus 12 gekocht in de presale. Maar toen ik zag dat ik daarmee €1000 zou weggeven, bedacht ik me dat m'n ouwe notsosmartphone het nog prima deed.
Koop gecanceld, sats gestackt, blij aapje, alsnog geen fiat meer.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb al tientallen jaren 2 longs open staan voor zuurstof. Diamond hands!zenith schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:43:
[...]
Respect voor het feit dat je de discipline hebt om een long zo lang open te houden. 👍
Eens hoor Manta blijft wel een risico maar puur kijkende naar de hype (wat natuurlijk ook kwam door de airdrop campagne) en de tvl kan deze nog best een run maken. Er lijken in elk geval genoeg dapps voor te komen en de prijs blijft ondanks de airdrop sellers toch behoorlijk in stand nog. Het is in elk geval geen lange hold voor mij.Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:57:
[...]
Manta kwam hier overigens vorige week ook langs met 2 rode vlaggen erbij, dus wel iets om op te letten. Ben mogelijk wat hypocriet in de ogen van anderen, om daar alvast op te anticiperen:
- Er zit voor mij een verschil in of je aan anderen de vraag stelt of iets perspectief heeft icm 2 rode vlaggen, die keuze moet je zelf maken
- Hier vraagt of er potentieel zit in een coin icm zaken als rebranding om dan aan te nemen dat een prijs wel zal stijgen
VS:
Het geheel rationeel te bekijken en zelf een besluit te nemen of je denkt dat een koers zal stijgen:
[Afbeelding]
Hetzelfde geldt voor heel veel andere coins, maar ik doe zelf niet meer mee met de duizenden 0,0000000000000001 muntjes.
Mijn plan is niet om te verkopen (hodl voor de komende 6 jaar minimaal). Van dat proberen te timen en de koersen 24/7 in de gaten houden word ik zenuwachtig. Daar heb ik de tijd ook niet voor. Ik merk wel dat dat koersen in de gaten houden steeds minder wordt en gewoon met de flow meega hier.Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:04:
[...]
Mjah, zie dit als een periode om je voor te bereiden op een bullrun die hoogstwaarschijnlijk wel zal komen, maar waarvan je niet weet wanneer die start en met de wetenschap dat de koers daarvoor nog mogelijk een stuk lager gaat.
Als je net bent begonnen is het spannend en kan je erg veel geld verliezen, maar als je al wat langer meedraait én als je er van uitgaat dat die bullrun er wel weer komt, dan went het en zie je dit juist als een periode om je verder voor te bereiden en in te slaan. Maar dat kan best stressvol en spannend zijn.
Ik heb de afgelopen weken flink wat geld zien verdampen, maar het doet mij eigenlijk op dit punt niets meer. Sterker nog, ik koop bij. Maar ik accepteer het ook als de Bitcoin koers vanaf hier nog 15k daalt en er bijv. 1-2 jaar over doet om weer op te krabbelen. Ik zal er geen boterham minder door eten.
Je moet het echt zelf een paar keer ervaren om er maximaal gebruik van te kunnen maken.
Dus trek vooral je eigen plan, verkoop als je het té spannend vind worden, maar kijk wel goed naar je eigen gedrag. Ik heb de eerste periode ook echt heel vaak een sell low en buy high toegepast om daarmee enorm in te leveren op zowel BTC als fiat waarde van de pf en dat gaat mij niet nog een keer gebeuren
Laatst zei iemand hier dat ik niet moest vergeten te verkopen, maar dat is toch in strijd met het hodl-plan? Waarom zou je dat doen?
Ik doe ook alleen maar HODL, maar probeer wel rond de top van deze bullmarkt te verkopen (of als doelen behaald). Om vervolgens weer in te kopen in de bear en weer HODL tot de volgende top.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Laatst zei iemand hier dat ik niet moest vergeten te verkopen, maar dat is toch in strijd met het hodl-plan? Waarom zou je dat doen?
Tuurlijk kun je ook doorhodlen, moet je zelf weten. Dat is jouw plan. Maar ik wil mijn bags niet meer doorhodlen in de bear.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 24-01-2024 09:58 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Niet naar je PF blijven kijken in barre tijden, denk vooral aan de lange termijn en kijk dan eens naar je PFWispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:44:
[...]
HODL is niet het doel, het is een middel om een doel te bereiken. En dus zijn er ook andere middelen om dat doel te bereiken. Bijvoorbeeld, als Taro zegt dat "het" er niet goed uitziet, gooi je alles in stables.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Mijn plan is niet om te verkopen (hodl voor de komende 6 jaar minimaal). Van dat proberen te timen en de koersen 24/7 in de gaten houden word ik zenuwachtig. Daar heb ik de tijd ook niet voor. Ik merk wel dat dat koersen in de gaten houden steeds minder wordt en gewoon met de flow meega hier.
Het resultaat is dat je meer sats kan hebben dan door stug te hodlen
Blijven shitcoins natuurlijk maar je weet als geen ander dat daar ook mee te verdienen valt, dus ws ook met Manta want hype (overigens geen advies voor anderen). BTC & ETH zijn natuurlijk veel veiligerTaro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:57:
[...]
Manta kwam hier overigens vorige week ook langs met 2 rode vlaggen erbij, dus wel iets om op te letten. Ben mogelijk wat hypocriet in de ogen van anderen, om daar alvast op te anticiperen:
VS:
[Afbeelding]
BTC100K2021 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:34:
https://coinmarketcap.com/currencies/tether/
Tether nieuwe all time high market cap.
Leuk weetje om het weekend in te gaan: vorige bear (2019) tikte Tether een nieuwe ATH aan op ~28-4-19, enkele dagen later werd de stijging van 5K naar uiteindelijk 14K ingezet.
Laten we zeggen dat sprake is van "diminishing returns" en we pakken een multiplier van 1,8 in plaats van 2,8.
Koersdoel 48,6K.
Vraag mij niet hoe het kan, profiteer er van!
Hij is fraai!BTC100K2021 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:04:
Omdat jezelf quoten de nieuwe hype is:
[...]
Ik zag hier gisteren die chart van de afgelopen circa 12 jaar voorbij komen met die fib levels erin en het patroon van een koersdraai op de .618. Achteraf gezien had ik dat toch beter in de gaten moeten hebben en toch een klein beetje moeten verkopen op 48-49k. Maar toe maar..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hodl is een methode. Een middel om het einddoel: Dagobert Duck filthy rich te halen zonder teveel gedoe. Einddoel is voor menigeen toch echt flinke waardevermeerdering in die waardeloze fiat euro's. Zodat er ruimte is voor die lambo, versneld hypotheek aflossen, zonnepanelen en wat niet meer.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Hodl voor 10 jaar zie ik weinig mensen doen. Eerder hodl tot maniafase er is, verkopen, wachten tot een jaar na de top, opnieuw inkopen, rinse en repeat. Ik heb zelf te kort en te lang aan hodl gedaan. In de 50k regionen al verkocht rond januari en teruggekocht in de 30k regionen in de zomer van 2021. Vervolgens niet meer verkocht op en nabij de 69k in november want 100k here we go. Dus daar is ruimte voor verbetering.
Dus het is meer op welk niveau stap je in, tot welk niveau hou je de boel vast en ga je over tot verkopen. De een hanteert risk zones, de ander een bandbreedte (kopen tot 30k/40k) Weer een ander stopt nooit met kopen. En weer een ander vind een HDD uit 2012 terug met nog een wallet erop en X bitcoin. Ook een methode. Vergeten dat je iets hebt lopen minen, gewoon je ding gaan doen en 10 jaar later ontdekken dat je nog een stash hebt.
Van die man die hier ooit CAKE introduceerde. Kom ik nu met 2 nieuwe DeFi moonshots/shitcoins
Pendle en Formation
Beide projecten hebben komen met oplossingen om het risico van DeFi (Yield farming, impermanent loss etc.) te kunnen managen. Beide projecten hebben een kort geleden zo'n 3.5mil aan funding opgehaald. Grote backers. Potentiele moonshots dus.
Pendle is sinds 6 dagen verhandelbaar, Formation zal binnenkort verhandelbaar zijn (Q2)
https://formation.fi/
https://pendle.finance/
Dit is zeker wel financieel advies. Verkoop je nier en all-in op deze onzin
Geintje natuurlijk

Een beetje vals is deze wel, had je aan het begin direct gekocht dan had je jaren onder water gestaan. Maar de gains van het jaatste jaar zijn wel huge
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-01-2024 10:28 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tsja, als je die in de bodem had gekocht.. Maar goed, heb je hier zelf iets mee gedaan dan nog?Gelukszoekr schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:27:
Over jezelf quoten gesproken...
[...]
[Afbeelding]
Een beetje vals is deze wel, had je aan het begin direct gekocht dan had je jaren onder water gestaan. Maar de gains van het jaatste jaar zijn wel huge
Van 0.04 in de bodem naar dik 2 dollar zijn beste gains.
Ja, heb ze wel een tijdje aangehouden. Maarja, op een gegeven moment denk je laat maar. En dan donder je alles in Bitcoin. Tenminste dat is wat ik vaak heb gedaan.Don Guacamole schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:03:
[...]
Tsja, als je die in de bodem had gekocht.. Maar goed, heb je hier zelf iets mee gedaan dan nog?
Van 0.04 in de bodem naar dik 2 dollar zijn beste gains.
Ja, daar was je dus compleet nat gegaan. Maar hier doen we alleen aan het delen van succesverhalen tochDon Guacamole schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:07:
En Formation.. Is dat deze?
Want dit is niet echt een gezonde chart....
[Afbeelding]
Ik voorzie nog geen god candles..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik ook eigenlijk niet. Totdat de mark realiseert dat de hoeveelheid beschikbaar Bitcoins toch wel echt hard aan het afnemen is, op dat moment is bijna elke prijs mogelijk.
Helaas duurt het nog wel even voordat we zover zijn, het aantal Bitcoins beschikbaar op exchanges blijft rond de 2 miljoen hangen op dit moment. Blijkbaar zijn er voor nu nog genoeg tokens via Coinbase OTC beschikbaar.
Dit is dan ook geen sprint, meer een marathon. Beschikbare bitcoin over tijd gaat hierdoor wel dalen over tijd, zeker ook met een halving in het verschiet.Nopheros schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:51:
[...]
Ik ook eigenlijk niet. Totdat de mark realiseert dat de hoeveelheid beschikbaar Bitcoins toch wel echt hard aan het afnemen is, op dat moment is bijna elke prijs mogelijk.
Helaas duurt het nog wel even voordat we zover zijn, het aantal Bitcoins beschikbaar op exchanges blijft rond de 2 miljoen hangen op dit moment. Blijkbaar zijn er voor nu nog genoeg tokens via Coinbase OTC beschikbaar.
40k BTC in ETFs erbij in minder dan 2 weken, mocht dit met eenzelfde tempo doorgaan dan zit je op 1 miljoen extra BTC in ETFs op het einde van het jaar. Nu zal het volume wel gaan zakken op termijn, maar dat geldt ook voor de outflow van GBTC.
gbtc outflow zal vast minder worden, faillissement FTX moest eenmaal direct gedaan worden.
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2024 12:13 ]
nothing stops this train
Als je erin zit voor de langere termijn is dit gerommel in de marge en heb je een extra kans om wat aan te kopen tegen korting.
Je hebt HODLers die meerdere cycles holden, en HODLers die minder goed zijn in HODLen en proberen de markt te timen. Dus uitstappen rondom de top en instappen in de bearmarket. Dat kan super lucratief zijn.Wispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Mijn plan is niet om te verkopen (hodl voor de komende 6 jaar minimaal). Van dat proberen te timen en de koersen 24/7 in de gaten houden word ik zenuwachtig. Daar heb ik de tijd ook niet voor. Ik merk wel dat dat koersen in de gaten houden steeds minder wordt en gewoon met de flow meega hier.
Ikzelf probeer rond de top helemaal uit te stappen en in de bearmarket weer helemaal in te stappen, waarbij ik DCA totdat de bullrun echt aan is, dan doe ik even niets, totdat het eind in zicht is (PI-cycle top, verstreken aantal maanden/jaren sinds de bodem, etc.) en dan gaandeweg uitstappen.
They also mentioned that a new game-changing project will emerge from Japan. Hopefully, it is us. https://t.co/VRBG4cHLw9
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 24 januari 2024
[/quote]
worden die BTC's van de ETF's niet ook gewoon op exchanges in custody gehouden? in dat geval staan ze daar wel,maar niet beschikbaar voor verkoop
Zero.
Weekendje milfhunten is ook wat waard.Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:09:
Ik probeerde ook de top te timen toen ik mijn ada op 0,20 usd en mijn eth op 1000 usd verkocht. Deze bedragen nooit meer teruggezien.. nee ik hodl wel gewoon.
doordeweeks ook toch?
nothing stops this train
Als je nu een handvat zou moeten geven voor het herkennen van de top, wat zal dat zijn?Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:43:
[...]
Je hebt HODLers die meerdere cycles holden, en HODLers die minder goed zijn in HODLen en proberen de markt te timen. Dus uitstappen rondom de top en instappen in de bearmarket. Dat kan super lucratief zijn.
Ikzelf probeer rond de top helemaal uit te stappen en in de bearmarket weer helemaal in te stappen, waarbij ik DCA totdat de bullrun echt aan is, dan doe ik even niets, totdat het eind in zicht is (PI-cycle top, verstreken aantal maanden/jaren sinds de bodem, etc.) en dan gaandeweg uitstappen.
De vraag wordt niet aan mij gesteld maar als ik toch een antwoord mag geven kijk ik zelf naar de 4-years cycle, waarbij de top volgens die cyclus valt in grofweg het najaar van 2025. Daar handel ik zelf in ieder geval op. Doel is geladderd uit te stappen na de zomer volgend jaar, maar hou tot die tijd wel vinger aan de pols.PlasticPimple schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:21:
[...]
Als je nu een handvat zou moeten geven voor het herkennen van de top, wat zal dat zijn?
Edit; met dat laatste bedoel ik dat ik vooral ook naar het sentiment kijk. Bert Slagter had daar laatst een leuke verwoording bij. Als je de moonboys weer aan tafel ziet zitten in de talkshows, er bussen/trams door de stad rijden met printen van hondenmuntjes erop, getapte cryptojongens die veel ruimte en exposure krijgen in grote financiële bladen, cryptopartijen groots inzetten met marketing, stadions omdopen tot 'Coinbase Stadium' of whatever..
Dat zijn ook wel indicatoren dat de top in ieder geval aanstaande is..
[ Voor 32% gewijzigd door NeoflexNL op 24-01-2024 14:29 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
-BTC
-ETH
ordertjes geplaatst:
-ASTR
-TRX
-CSPR
-LINK
-ADA
-ETH
-BTC
dus laat maar komen die dump
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2024 14:30 ]
nothing stops this train
ik ben alttijd bang te vroeg uit te stappen en daardoor vanaf 2017 al een aantal keer een vermogen zien verdampen. iedere keer neem ik me voor te cashen. maar is me nog nooit geluktNeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:25:
[...]
De vraag wordt niet aan mij gesteld maar als ik toch een antwoord mag geven kijk ik zelf naar de 4-years cycle, waarbij de top volgens die cyclus valt in grofweg het najaar van 2025. Daar handel ik zelf in ieder geval op. Doel is geladderd uit te stappen na de zomer volgend jaar, maar hou tot die tijd wel vinger aan de pols.
Edit; met dat laatste bedoel ik dat ik vooral ook naar het sentiment kijk. Bert Slagter had daar laatst een leuke verwoording bij. Als je de moonboys weer aan tafel ziet zitten in de talkshows, er bussen/trams door de stad rijden met printen van hondenmuntjes erop, cryptopartijen groots inzetten met marketing, stadions omdopen tot 'Coinbase Stadium' of whatever..
Dat zijn ook wel indicatoren dat de top in ieder geval aanstaande is..
Haha nee, zoals je ziet heb ik er nu best een concreet plan bij maar dat is ook voor het eerst bij mij. Zowel de top van 2017 en 2021 heb ik alles doorgehodl'd en 'alles' zien verdampen. Ik ben wel vrij vastberaden dit niet weer te laten gebeuren, maar ik ben een waardeloze seller.jasper7878 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:29:
[...]
ik ben alttijd bang te vroeg uit te stappen en daardoor vanaf 2017 al een aantal keer een vermogen zien verdampen. iedere keer neem ik me voor te cashen. maar is me nog nooit gelukt
Combinatie van factoren. Trendbreuk op de hogere timeframes (week en maand).PlasticPimple schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:21:
[...]
Als je nu een handvat zou moeten geven voor het herkennen van de top, wat zal dat zijn?
Daarnaast is sentiment ook een belangrijke. Tijdens de top van de vorige bull waren een hoop jongens op de gym drukker bezig met de Binance app dan met sporten. Achteraf gezien was dat een signaal om uit te stappen.
Vandaar een redelijk concreet plan en dus geladderd uitstappen. Je gaat de top toch nooit kunnen timen.
nothing stops this train
Er zijn inderdaad heel wat mooie, potentiele katalysatoren voor een bullmarkt van epische proporties!Kol Nedra schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:39:
wat wel is is dat het dit jaar Amerikaanse verkiezingen zijn, moneyrpinter gaat aan en rente verlagen? leuk voor korte termijn (en voor mensen die beleggen/crypto zitten) dat de inflatie weer verder rekt gaat in 2026/2027 double digits is een zorg voor dan
Desondanks de bovenstaande tegenslag toch weer stug doorgegaan. En deze keer met een wat lagere leverage en isolated ipv cross(en eigenlijk waren m'n vorige trades effectief maar x10 trades).Remy!!!! schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:13:
[...]
Nu een klein weekje later kreeg ik vanmiddag helaas een vervelend mailtjeIk had toen uiteindelijk de entry op ~44.630 gezet.
Dat was 1 van m'n subaccounts. Gelukkig room ik geregeld winst af, dus kan ik nog verder traden met m'n winst, maar volgende keer toch even iets beter het marktsentiment 'lezen'.
[...]
Op naar nog meer mooie trades dit jaar.
[ Voor 24% gewijzigd door resusaapje op 24-01-2024 15:33 ]
20.000 BTC naar Coinbase
https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
50% van de omzet van ASML is winst en dat percentage moet verder omhoog. Daar zal menig bedrijf van dromen.sjorremans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:39:
AEX aardig in het groen vandaag, dikke tech!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Morgen is het donderdagPinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:13:
Wen real dip?
12k?Pinsa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:13:
Wen real dip?
Heb ik aan 50 TAO genoeg?
ASML is ook mooie coin.sjorremans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:39:
AEX aardig in het groen vandaag, dikke tech!
Dat van Grayscale is gekkigheid alhoewel?
Verder hou ik dat NVDA aandeel in de gaten als leidraad. Zolang die blijft gaan zit je met een AI coin ook nog wel goed denk ik. Ooit zal de bubble wel klappen maar when?
Ps. Heb je echt TAO gekocht?
Nee haha. Dit bootje heeft de haven reeds verlaten. Ik denk soms wel even zal ik wat Ether omzetten maar dat ga ik niet doen. Had hem graag in de pf gehad. Als Astar vandaag een candle naar 0,47 zou printen dan zou ik een 75% ETH / 25% TAO overwegen.
Wie koopt nu jpegs als je gifs kan kopen?BTC100K2021 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:12:
Woensdag memedag
[Afbeelding].
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meerdere dagen tot weken sideways. Maargoed ik heb solana ook van 30 dollar naar 17 zien gaan en terug naar 95 voor ik uitstapte.PlasticPimple schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:21:
[...]
Je moet voor jezelf bepalen en accepteren als je instapt met fuck you money dat het maanden/jaren kan duren. En als je dan leuke profit hebt, dan stap je uit en neem je je winst. Tenzij je lid bent van een pumpgroepje of een glazen bol hebt is de absolute top in een moment nooit te voorspellen.
Er komt altijd wel een of andere tweet voorbij waardoor de boel weer omlaag gaat.
Stick to the plan inderdaadzwembroek schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:53:
[...]
Nee haha. Dit bootje heeft de haven reeds verlaten. Ik denk soms wel even zal ik wat Ether omzetten maar dat ga ik niet doen. Had hem graag in de pf gehad. Als Astar vandaag een candle naar 0,47 zou printen dan zou ik een 75% ETH / 25% TAO overwegen.
Ik heb nog een Fideum bag (new cro
Edit: en voorlopig is die bubble nog niet voorbij.
Nvidia, Microsoft, Google, and others partner with US government on AI research program https://t.co/0QhvxdQuYD by @DanielHowley
— Yahoo Finance (@YahooFinance) 24 januari 2024
[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 24-01-2024 17:25 ]
Dikke groene manta dus. Alleen daarom zou ik er al wat van willen hebben.Taro schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:46:
Manta op +32% vandaag, lekkerPrice discovery is begonnen.
[Afbeelding]
Ik zie vandaag dat er wat toegevoegd is -- Daar zal Ingrid blij mee zijn
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
St@m schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:57:
[...]
Ik doe ook alleen maar HODL, maar probeer wel rond de top van deze bullmarkt te verkopen (of als doelen behaald). Om vervolgens weer in te kopen in de bear en weer HODL tot de volgende top.
Tuurlijk kun je ook doorhodlen, moet je zelf weten. Dat is jouw plan. Maar ik wil mijn bags niet meer doorhodlen in de bear.
Maar verkoop je dan alles?Joosie200 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:26:
[...]
Hodl is een methode. Een middel om het einddoel: Dagobert Duck filthy rich te halen zonder teveel gedoe. Einddoel is voor menigeen toch echt flinke waardevermeerdering in die waardeloze fiat euro's. Zodat er ruimte is voor die lambo, versneld hypotheek aflossen, zonnepanelen en wat niet meer.
Hodl voor 10 jaar zie ik weinig mensen doen. Eerder hodl tot maniafase er is, verkopen, wachten tot een jaar na de top, opnieuw inkopen, rinse en repeat. Ik heb zelf te kort en te lang aan hodl gedaan. In de 50k regionen al verkocht rond januari en teruggekocht in de 30k regionen in de zomer van 2021. Vervolgens niet meer verkocht op en nabij de 69k in november want 100k here we go. Dus daar is ruimte voor verbetering.
Dus het is meer op welk niveau stap je in, tot welk niveau hou je de boel vast en ga je over tot verkopen. De een hanteert risk zones, de ander een bandbreedte (kopen tot 30k/40k) Weer een ander stopt nooit met kopen. En weer een ander vind een HDD uit 2012 terug met nog een wallet erop en X bitcoin. Ook een methode. Vergeten dat je iets hebt lopen minen, gewoon je ding gaan doen en 10 jaar later ontdekken dat je nog een stash hebt.
Stel dat ik 0,1 BTC tegen een koers van EUR 35.000 heb gekocht. En ik wil verkopen als de koers op EUR 45.000 staat. Wat moet ik dan verkopen? Hoe reken je dat om naar BTC?
Op Bitvavo zie ik alleen een knop waarmee je alles kan verkopen, maar niet hoe je kunt omrekenen naar dat je die winst wil cashen.
Ik ben duidelijk geen wiskundige genie.
Pvd was het maar alvast morgen. Salaris plus bonus dus wil er nog wel ff wat inkieperen voor de trein vertrekt.
1 BTC = 1 BTCWispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:23:
[...]
[...]
Maar verkoop je dan alles?
Stel dat ik 0,1 BTC tegen een koers van EUR 35.000 heb gekocht. En ik wil verkopen als de koers op EUR 45.000 staat. Wat moet ik dan verkopen? Hoe reken je dat om naar BTC?
Op Bitvavo zie ik alleen een knop waarmee je alles kan verkopen, maar niet hoe je kunt omrekenen naar dat je die winst wil cashen.
0.1 BTC = 0.1 BTC
Simpel
Zo is het!The Redman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:42:
[...]
1 BTC = 1 BTC
0.1 BTC = 0.1 BTC
Simpel
Je kan toch gewoon het aantal sats invullen en dan komt er in kleine letters de eurowaarde bij te staan.. beetje pielen met invoeren en je kan zo zien voor welk bedrag je dan uitcashtWispe schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:23:
[...]
[...]
Maar verkoop je dan alles?
Dus ik moet eerst ff bijhouden hoeveel ik heb ingelegd tegen welke koersen. In een excel bestandje ofzo.NeoflexNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:44:
[...]
Je kan toch gewoon het aantal sats invullen en dan komt er in kleine letters de eurowaarde bij te staan.. beetje pielen met invoeren en je kan zo zien voor welk bedrag je dan uitcasht
Nu heb ik het ongeveer in mn hoofd zitten.
Ik kreeg net een zeer vreemde mail van Trezor.
Verzonden als 'noreply@trezor.io', spf/dkim check is allemaal valid volgens mijn mail provider die dat checked.
Er wordt gevraagd om je Trezor met spoed te upgraden. Dat is natuurlijk meteen verdacht, maar zou kunnen.
In de mail een link beginnende met 'https://r.mailing.trezor.io'
Tot zover ziet alles er echt uit...
Echter word je doorgestuurd naar een phishing site!
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Jinx op 24-01-2024 19:48 ]
Je geeft zelf het antwoordMr. Jinx schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:48:
Tot zover ziet alles er echt uit...
Echter word je doorgestuurd naar een phishing site!
Als je twijfelt niks downloaden, geen gegevens invullen en zeker nooit je pass phrase!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/ZdbiYaqqJ8NEW6gtNFegYCgw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kdAv5eEUbilYka3X5ZMf7wHU.jpg?f=fotoalbum_large)
.

:strip_exif()/f/image/9t42BDHKYBw9JWsIRwTvx1Nn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GLIy8noxCKi4qr5H7kFOzgOJ.png?f=fotoalbum_large)