“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De 2eTaro schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:27:
Welke wrap moet het worden jongens? Moet het overmorgen doorgeven.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn AI kunsten zijn prima, ik heb tegenwoordig ook een Instagram AI accountje dat lekker groeit.Barrycade schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:57:
Weet je meteen weer hoe AI de boel niet kan redden op dit moment, of het kan aan de prompt kunde van Taro liggen. Maar ik zal basis de plaatjes ook in het Kamp, huh is Taro een Belg? Ook door de achtergronden die op Zuidelijk regionen leek.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 22-01-2024 23:14 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Met allemaal Belgen zekerTaro schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:09:
[...]
Mijn AI kunsten zijn prima, ik heb tegenwoordig ook een Instagram AI accountje dat lekker groeit.
Genoeg tijd voor 28k
Recently, $BTC has taken center stage with the approval of spot Bitcoin ETFs in the United States, but the outperformance of AI-related crypto assets serves as a reminder of the broadening applicability and relevance of public blockchain use cases beyond payments. (1/4) pic.twitter.com/wH0Oh4Dbnu
— Grayscale (@Grayscale) 22 januari 2024
Reacties daaronder zijn wel geweldig trouwens.
#stopdumpingBarry
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jmlvYp71sIK6gbM5WDIjUFll.gif?f=user_large)
Eens kijken waar we donderdag staan
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
btc (en dus shitcoins) gaan juist altijd down voor de halving. Na de halving nog wat gepruttel eerste dagen en dan pas up. En meestal gaan 1e jaar na halving shitcoins door het putje in BTC pair. Pas laatste 4 a 5 maanden doen alts het goedLankHoar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:25:
Mijn portfolio van alts gaat mooi door het putjeHad juist een dikke pump verwacht zo richting de halving. Leuk he crypto, doet precies het tegenovergestelde van wat je verwacht (voor mij tenminst)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Alle pumps voor de halving zijn bonus. Na de halving begint het echte feestje. Op dagen als deze zie je het belang van een pf met als basis Bitcoin en of Ethereum. Als ik naar mijn pf kijk dan houdt Ethereum de schade beperkt. Als alles straks weer groen is dan mag Astar weer laten zien wat het waard is.LankHoar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:25:
Mijn portfolio van alts gaat mooi door het putjeHad juist een dikke pump verwacht zo richting de halving. Leuk he crypto, doet precies het tegenovergestelde van wat je verwacht (voor mij tenminst)
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
86 jaJDx schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:45:
Maar die halving is pas over 80 dagen ofzo toch?
Dus eigenlijk kan ik nu beter even uitstappen lijkt me zo te horen, en dan BTC/ETH pakken juist.
Er is geen enkele garantie dat het dieper gaat zakken. Als je nu nog niet bent uitgestapt, lekker blijven zitten ben ik bang.. Je kan uiteraard wel gokken. NFI. Ik vind het allemaal vrij stabiel als ik eerlijk ben. Dipje stelt helemaal niets voor.LankHoar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:47:
Hmm dan ben ik verkeerd geïnformeerd door mensen om me heen waarvan ik dacht dat ze er verstand van hadden. Zit nu 100% in alts na een 100% BTC/ETH portfolio te hebben gehad.
Dus eigenlijk kan ik nu beter even uitstappen lijkt me zo te horen, en dan BTC/ETH pakken juist.
Maar goed, kan zo ook nog 10% dippen, kan ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 23-01-2024 07:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doe niet zo raar, zit hier al sinds 2017 in maar mag het toch wel balen vinden
Dat weet niemand. Alts kunnen snel bouncen. Maar ik ben bang dat Bitcoin sowieso de 21 EMA nog gaat opzoeken. Niemand kan jou daarin advies geven. Het kan zoals altijd alle kanten op.LankHoar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:47:
Hmm dan ben ik verkeerd geïnformeerd door mensen om me heen waarvan ik dacht dat ze er verstand van hadden. Zit nu 100% in alts na een 100% BTC/ETH portfolio te hebben gehad.
Ben gewoon een enorm slechte belegger.. in 2021 de ATH laten liggen en freaking veel geld zien verdampen.. nu weer zo’n moment..jvel92 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:58:
[...]
Aan wat-als heb je niets aan. Want dan ken ik er nog wel een paar. Als je een HODLer bent en gelooft in de lange termijn lekker wat anders gaan doen en stoppen met het kijken naar de koers.
stomme is dat ik echt niet het geld nu nodig heb, nog maar 10 jaar tot pensioen en leef prima maar toch zou je die bak geld een keer willen cashen (geen idee waarvoor haha) en daar ben ik juist zo slecht in..
Waarom niet nog eens 10 jaar lekker laten staan? Ben je weer 3 halving verder en kun je echt cashen.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:05:
[...]
Ben gewoon een enorm slechte belegger.. in 2021 de ATH laten liggen en freaking veel geld zien verdampen.. nu weer zo’n moment..
stomme is dat ik echt niet het geld nu nodig heb, nog maar 10 jaar tot pensioen en leef prima maar toch zou je die bak geld een keer willen cashen (geen idee waarvoor haha) en daar ben ik juist zo slecht in..
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 23-01-2024 08:28 ]
Ik zit in dezelfde positie heb ook een hoop geld zien verdampen en ben begonnen met er af en toe plukjes uit te halen als iedereen juicht.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:05:
[...]
Ben gewoon een enorm slechte belegger.. in 2021 de ATH laten liggen en freaking veel geld zien verdampen.. nu weer zo’n moment..
Je ziet, de boel gaat vanzelf weer naar beneden en dan kun je er een deel terug insteken.
De echte boom moet over een paar jaar komen als genoeg mensen 2017/2018 zijn vergeten en er een nieuwe generatie is die die gekte niet heeft meegemaakt. Iemand moet het betalen nietwaar?
Hosky maximist
Als je plan HODL is gaat het erg goed.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:05:
[...]
Anders zou ik verkoop targets gaan maken. En je daar aan houden. Maar ze op een rustig moment als de koersen niet exploderen. Anders neemt de greed het van je over.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Voor 2021 geldt hier hetzelfde, veel geld zien verdampen maar uiteindelijk wel winst kunnen nemen. Nu staat PF hoger dan de PF ATH van destijds.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:05:
[...]
Het beste is om een plan te hebben en voor jezelf bepalen wanneer je winst neemt. Bepaal ook wat je met de genomen winst doet. Ik cash zelf altijd een gedeelte van de winst uit naar mijn bankrekening. Gedeelte gaat naar long term BTC + ETH en restant gaat naar stables voor een eventuele dip.
Precies, en als BTC de lagere regionen opzoekt, dan doen de alts daar normaliter nog een stapje bovenop (eraf eigenlijk)...zwembroek schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:02:
[...]
Dat weet niemand. Alts kunnen snel bouncen. Maar ik ben bang dat Bitcoin sowieso de 21 EMA nog gaat opzoeken. Niemand kan jou daarin advies geven. Het kan zoals altijd alle kanten op.
Ben nu 3 jaar bezig ongeveer, destijds precies voor de pieken ingestapt dus heeft heel lang geduurt voor ik weer in de plus stond (Q4 vorig jaar). Toen ben ik de alt coins weer ingestapt (ADA, XRP, DOT etc), en hoewel ik +25% heb gestaan sta ik nu weer -5% ofzo. Zou erg jammer zijn als dat - 25% wordt bijvoorbeeld, vooral omdat ik juist dacht dat de halving vooreen leuke bullrun zou zorgen
Week of 10 consolidatie zit er wel in
[ Voor 36% gewijzigd door The Redman op 23-01-2024 08:55 ]
Het is maar de vraag of we na deze bullrun weer een nieuwe krijgen. Altijd proberen voor de bear uit te stappen. En dan een jaar na de top weer rustig inslaan.Wispe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:10:
[...]
Waarom niet nog eens 10 jaar lekker laten staan? Ben je weer 3 halving verder en kun je echt cashen.
Over een paar jaar zitten we weer in de bear.Jimbeam schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:15:
[...]
Ik zit in dezelfde positie heb ook een hoop geld zien verdampen en ben begonnen met er af en toe plukjes uit te halen als iedereen juicht.
Je ziet, de boel gaat vanzelf weer naar beneden en dan kun je er een deel terug insteken.
De echte boom moet over een paar jaar komen als genoeg mensen 2017/2018 zijn vergeten en er een nieuwe generatie is die die gekte niet heeft meegemaakt. Iemand moet het betalen nietwaar?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
is het donderdag dipsdag? anders begin ik pas donderdag met rustig inkopen
nothing stops this train
Ja heel grappig.. er is hier helemaal niemand geweest die heeft gezegd dat het niet mogelijk is om onder die 40k uit te komen.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:10:
Grappig dat ik op 12 januari had geschreven dat we onder de 40k zouden uitkomen en daarna richting de 38k. Wie heeft zijn huiswerk beter gedaan? Die analisten waarvan we snel naar de 50k zouden gaan na etf goedkeuring of mijne?
Ik heb je wel meer horen roepen, zoals dat de etf's zouden worden afgekeurd een dag voor de goedkeuring. Moet de rest daar ook nog even z'n gelijk over halen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zal het blijven herhalen captain zwembroekozan20 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:42:
Er was gewaarschuwd voor sell the news. Ik verwacht dat het onder de 40k komt. Mochten we hitten dan zal het snel gaan tot 38k.
Heb je er ook naar gehandeld?ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:04:
Als je op x zelfbenoemde analist/expert leest dat ze koersdoelen afgeven van 100k/250k/500k/1m met een raket emoji erbij dan is het tijd om je winst te nemen en op een ander moment instappen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gelukkig hebben we nu het orakel binnen ons forum. Deze pre halving dip heeft niemand van ons zien aankomen. Heb je ook een Telegram voor je signals?ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:10:
Grappig dat ik op 12 januari had geschreven dat we onder de 40k zouden uitkomen en daarna richting de 38k. Wie heeft zijn huiswerk beter gedaan? Die analisten waarvan we snel naar de 50k zouden gaan na etf goedkeuring of mijne?
Ik zou willen voorstellen in de OP te zetten dat iedereen naar jou moet luisteren.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:10:
Waarom? Als je iets denkt zeker te weten, dan is het niet zo slim hier niet op te handelen toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Eight Days of #Bitcoin ETF Trading
— Thomas | heyapollo.com (@thomas_fahrer) 23 januari 2024
What have we learned so far?
9 New ETFs have accumulated 95K #Bitcoin ($3.8 B)
65K #Bitcoin have flowed out of GBTC ($2.9B)
22K have been from selling from the FTX Estate i.e. NOT FLOWING INTO THE OTHERS
Here's my thoughts. pic.twitter.com/vMm1dLuzRM
hier een mooie uitleg over gbtc en dat er ook velen zijn om in gbtc te blijven en waarom gbtc die 1.5% wel prima vind
nothing stops this train
Fiat hier net binnen ik wacht fijn op de donderdagKol Nedra schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:13:
helaas geen fiat gekregen vandaag, nog 1 dagje wachten.....
is het donderdag dipsdag? anders begin ik pas donderdag met rustig inkopen
Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:21:
[...]
Waarom? Als je iets denkt zeker te weten, dan is het niet zo slim hier niet op te handelen toch?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Voor de halving had ik zeker geen nieuwe ATH verwacht, als je naar het verleden kijkt had je kunnen zien dat we zwz eerst lagere regionen gingen testen. Dit niveau kan nog wel maanden aanhouden. Ik zie het positief eigenlijk want dan kunnen er nog genoeg mensen instappen om daarna te kunnen meegenieten van the gains.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:10:
En btw niemand kan de koersen voorspellen
Oh en ADA krijgt eindelijk een echte dip lekker hoor
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 23-01-2024 10:35 ]
Tja.. waag me ook maar eens aan een target.. vorige week dachten we nog dat de 41k de bodem was.. nu rond de 35k? Gaat verdraaid hard nu
Ja daarnet op de wc al 100x hoorde je dat niet?
Alles boven de 30K is bullish.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:34:
Flink bearish nu aan het worden, nooit verwacht dat GBTC zoveel dump zou veroorzaken, komt ook nog een mount gox deel aan.. de komende maanden zien er niet lekker uit..
Tja.. waag me ook maar eens aan een target.. vorige week dachten we nog dat de 41k de bodem was.. nu rond de 35k? Gaat verdraaid hard nu
Pff, jij bent zeker niet bekend met Twitter/X? Daar zijn heel veel orakels te vinden die de koers EXACT kunnen voorspellen. Vooral achteraf!
Ray_ schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:38:
[...]
Pff, jij bent zeker niet bekend met Twitter/X? Daar zijn heel veel orakels te vinden die de koers EXACT kunnen voorspellen. Vooral achteraf!
Ik zei het toch!!!!zwembroek schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:40:
Laat nog maar even verder zakken. Fear and greed is nog neutraal. De eerste mensen hebben het zweet alweer in de panty haha. Ik vind helemaal mooi. Het zijn maar wat getalletjes die wat op een neer gaan mensen.
Mooi dit voor de positievelingen
Dit wordt weer helemaal niks meer
TAO strong like bull!Alpina schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:47:
[...]
Ik zei het toch!!!!
Mooi dit voor de positievelingen
Dit wordt weer helemaal niks meer
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kijk, ik snap dat men erg positief was omdat Bitcoin goed jaar had in 2023, maar koersdoelen van 100k is gewoon niet haalbaar in korte termijn. Toen Bitcoin 69k had aangetikt had je toen lage inflatie en lage rente! Nu staat inflatie hoger en rente staat nu op 5% en Jerome Powell heeft niet eens 1 keer de rente verlaagd en men spreekt nu al van 100k Bitcoin oid.NeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ja heel grappig.. er is hier helemaal niemand geweest die heeft gezegd dat het niet mogelijk is om onder die 40k uit te komen.
Ik heb je wel meer horen roepen, zoals dat de etf's zouden worden afgekeurd een dag voor de goedkeuring. Moet de rest daar ook nog even z'n gelijk over halen?
Wat er over 10 jaar zal gebeuren weet ik ook niet, maar Bitcoin 100k voor dit jaar of nieuw ath is naar mijn gevoel nog niet haalbaar.
Ik denk dat BTC wel weer boven de 40K komt. Target ergens deze week wel 40K.
Lekker langs de zijlijn blijven staan jongen dat lijkt mij het allerbeste. En dan niet janken dat we straks ATH na ATH gaan verbreken in 2024 / 2025.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:49:
[...]
Kijk, ik snap dat men erg positief was omdat Bitcoin goed jaar had in 2023, maar koersdoelen van 100k is gewoon niet haalbaar in korte termijn. Toen Bitcoin 69k had aangetikt had je toen lage inflatie en lage rente! Nu staat inflatie hoger en rente staat nu op 5% en Jerome Powell heeft niet eens 1 keer de rente verlaagd en men spreekt nu al van 100k Bitcoin oid.
Wat er over 10 jaar zal gebeuren weet ik ook niet, maar Bitcoin 100k voor dit jaar of nieuw ath is naar mijn gevoel nog niet haalbaar.
Voor de halving zullen ook veel Bitcoin mining bedrijven hun Bitcoins verkopen omdat ze minder zullen verdienen.Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:34:
[...]
Voor de halving had ik zeker geen nieuwe ATH verwacht, als je naar het verleden kijkt had je kunnen zien dat we zwz eerst lagere regionen gingen testen. Dit niveau kan nog wel maanden aanhouden. Ik zie het positief eigenlijk want dan kunnen er nog genoeg mensen instappen om daarna te kunnen meegenieten van the gains.
En btw niemand kan de koersen voorspellen
Oh en ADA krijgt eindelijk een echte dip lekker hoor
Edit: het is dus wachten tot de juiste personen voldoende skin in the game hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Stokstaart op 23-01-2024 10:56 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat zijn ze hier altijd allemaal eigenwijs he?ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:55:
[...]
Voor de halving zullen ook veel Bitcoin mining bedrijven hun Bitcoins verkopen omdat ze minder zullen verdienen.
Dat is ook wel een bijzondere stelling.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:55:
[...]
Voor de halving zullen ook veel Bitcoin mining bedrijven hun Bitcoins verkopen omdat ze minder zullen verdienen.
Juist omdat ze er minder minen, gaat in theorie de prijs omhoog. Waarom zou je dan net hiervoor nog verkopen?
Ik vraag me trouwens af of serieuze mining bedrijven proberen de markt te timen. Die verkopen een groot deel van de miningopbrengsten op vaste momenten om de operationele kosten te bekostigen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vis schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:58:
Jim Cramer is de laatste tijd ook lekker bearish aan het tweeten over Bitcoin.
[Afbeelding]
Moon soon jongens... Moon soon.. en BTFD
nothing stops this train
MicroWhale schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:57:
Hahah, briljant... BTC daalt en meteen komen allerlei minder of onbekende gluurders hun gif spuwen.
Wel prettig dat hij bearish is, anders ging ik me echt zorgen maken.Vis schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:58:
Jim Cramer is de laatste tijd ook lekker bearish aan het tweeten over Bitcoin.
[Afbeelding]
Moon soon jongens... Moon soon.. en BTFD
Chinees Nieuw Jaar komt er weer aan dus misschien nog mooie kortingen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De zekerheid dat de Ethereum ETF wordt goedgekeurd is wel wat lager, wat ik lees zo rond de 60% nu
beide vorige bulluns zien er anders uit, als we de 2014-2017 volgen dan gaan we nu alleen naar rechts, als we de vorige pakken gaan we nog hard dalen.zwembroek schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:07:
Wat is Continuation toch mooi. Like clockwork.
[Afbeelding]
maar dat was denk ik de covid black swan?
nothing stops this train
35k usd.St@m schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:52:
Zal ik dan ook maar even een voorspelling doen, kom ik achteraf wel m'n gelijk halen.
Ik denk dat BTC wel weer boven de 40K komt. Target ergens deze week wel 40K.
this time it's different: Donderdag moondag!
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 23-01-2024 11:20 ]
nothing stops this train
jij bent wel echt een aanwinst voor dit topic moet ik zeggen. Krijg je nu ook echt een harde tak van je gelijk halen en dan ook weer je eigen bericht 10x quoten?ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:49:
[...]
Kijk, ik snap dat men erg positief was omdat Bitcoin goed jaar had in 2023, maar koersdoelen van 100k is gewoon niet haalbaar in korte termijn. Toen Bitcoin 69k had aangetikt had je toen lage inflatie en lage rente! Nu staat inflatie hoger en rente staat nu op 5% en Jerome Powell heeft niet eens 1 keer de rente verlaagd en men spreekt nu al van 100k Bitcoin oid.
Er zijn hier 100en mensen die gelijk hebben, die doen dat kleinerende idiote gepost ook niet. 1x is grappig, 2x is al irritant, 50x is om te kotsen.
Je zou daar echt ff op moeten letten. Denk dat je best wel wat toe te voegen hebt. Maar door je gedrag sta je nu al bij 90% vd mensen hier op de ignore list.
Zwembroek komt iedere keer weer met een rare foto als ik iets schrijf. Ontzettend logisch als ik mijn gelijk wil halen toch?anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:22:
[...]
jij bent wel echt een aanwinst voor dit topic moet ik zeggen. Krijg je nu ook echt een harde tak van je gelijk halen en dan ook weer je eigen bericht 10x quoten?
Er zijn hier 100en mensen die gelijk hebben, die doen dat kleinerende idiote gepost ook niet. 1x is grappig, 2x is al irritant, 50x is om te kotsen.
Je zou daar echt ff op moeten letten. Denk dat je best wel wat toe te voegen hebt. Maar door je gedrag sta je nu al bij 90% vd mensen hier op de ignore list.
anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:22:
[...]
Krijg je nu ook echt een harde tak van je gelijk halen?
hahaha het is het slow chat topic. Niet alles is serieus. Dus ook niet die meme's die hij post. Word over het algemeen door 99% vd mensen als grappig gezien (incl mezelf).ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:24:
[...]
Zwembroek komt iedere keer weer met een rare foto als ik iets schrijf. Ontzettend logisch als ik mijn gelijk wil halen toch?
Voor serieuze shit moet je naar het NK topic
Dat heet een meme. Dit hele topic is gebouwd op slap ouwehoeren, memes posten en btc babes indien prijs X is behaald.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:24:
[...]
Zwembroek komt iedere keer weer met een rare foto als ik iets schrijf. Ontzettend logisch als ik mijn gelijk wil halen toch?
Wil je een serieuze discussie dan is daar het andere topic voor: [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3
*spuit elf achievement unlocked ✅
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 23-01-2024 11:29 ]
ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:24:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven en netjes iedere keer weer onderbouwd wat ik denk over Bitcoin en wat er in de toekomst zal gebeuren. Heel veel mensen waaronder zwembroek kunnen niet normaal discussiëren en posten kinderachtige reacties en voelen meteen op hun tikkie getrapt. Wanneer je een andere toon slaat zijn mensen meteen geirriteerd.anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:22:
[...]
jij bent wel echt een aanwinst voor dit topic moet ik zeggen. Krijg je nu ook echt een harde tak van je gelijk halen en dan ook weer je eigen bericht 10x quoten?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
gok dat als je een enquête hier start en vraagt hoe de mensen hier het zien, het dus precies andersom zien. Dat betekend dus dat dat feedback is voor jou, waar je wat me zou kunnen doen.....of niet. Dat mag je helemaal zelf weten.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven en netjes iedere keer weer onderbouwd wat ik denk over Bitcoin en wat er in de toekomst zal gebeuren. Heel veel mensen waaronder zwembroek kunnen niet normaal discussiëren en posten kinderachtige reacties en voelen meteen op hun tikkie getrapt. Wanneer je een andere toon slaat zijn mensen meteen geirriteerd.
Maar hoe kan je nou zeggen dat dit gaat gebeuren, er vervolgens niet naar handelen, maar wel je gelijk komen halen? Zo kan iedereen toch vanaf de zijlijn roepen? Daar zijn mensen over het algemeen gewoon niet van gediend, dat snap je hopelijk zelf ook wel.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven en netjes iedere keer weer onderbouwd wat ik denk over Bitcoin en wat er in de toekomst zal gebeuren. Heel veel mensen waaronder zwembroek kunnen niet normaal discussiëren en posten kinderachtige reacties en voelen meteen op hun tikkie getrapt. Wanneer je een andere toon slaat zijn mensen meteen geirriteerd.
Als je dit had gezegd, met je short posities erbij, had iedereen je hier gewoon gefeliciteerd. Maar zonder skin in the game roepen is natuurlijk niet zo moeilijk.
Haha dat ga jij doen als je btc portfolio naar de 20k gaat xD
Vooral niets doen met de gouden tip van @anti elppa. Lekker op dezelfde voet door blijven gaan! Bravo!ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:46:
[...]
Haha dat ga jij doen als je btc portfolio naar de 20k gaat xD
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/S8xvHkmL0vvwp6u4WovdgSym.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lmjaBKvx77wA6G4W2n6HOHXx.jpg?f=fotoalbum_large)