Ik wil eigenlijk niet happen maar doe het toch, deze uitspraak klopt niet helemaal. Normaal zorgt een halving juist voor een opgaande prijs, dat het minder gunstig is om te gaan minen ben ik wel met je eens omdat je natuurlijk minder opbrengsten krijgt. Lees je eens goed in hoe alles werkt in cryptoland, vind het wel grappig dat je overal haaks tegen in gaat, Lekker eigenwijs heerlijkozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:55:
[...]
Voor de halving zullen ook veel Bitcoin mining bedrijven hun Bitcoins verkopen omdat ze minder zullen verdienen.
gok dat niemand die een beetje verstand heeft onze @zwembroek gaat volgen mbt trading......ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:47:
[...]
Haha Dead zegt ie door jouw gedrag hebben mensen van de top gekocht omdat je zo nodig dacht dat Bitcoin naar de 100k ging haha
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Omdat het hip is, ga ik mijzelf ook even quoten.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven en netjes iedere keer weer onderbouwd ...
Een klein bilateraaltje (gruwel-woord):Ray_ schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 18:43:
[...]
Vanaf de zijlijn gezien: je registreert je met een nieuw account op een forum en een dag later produceer je een paar vrij stellige reacties en kom je met reacties die haaks op de algemene opvattingen van het leeuwendeel van de deelnemers staan.
Dat kan prima, mits je het fatsoenlijk onderbouwt. En niet als een botte hark op de man reageert.
Het is niet heel gek dat je dan de wind van voren krijgt of voor troll wordt aangezien.
Kort hierna deed je een mea culpa, maar vlak daarna viel je weer in het oude patroon. Het einde.
Hij mag doorgaan met zwembroek verkopen. Doet ie ook aan kortingen in de winter?anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:48:
[...]
gok dat niemand die een beetje verstand heeft onze @zwembroek gaat volgen mbt trading......![]()
![]()
De sfeer is weer verschikkelijk hier. Vaak is dat als de koers stabiel naar rechts gaat.
Dit is wellicht de kans van het jaar om goedkoop in te kopen! Welke shitcoins moeten er gekocht worden vanmiddag? Ik zie -30/-40% op de 30D!
Dit is wellicht de kans van het jaar om goedkoop in te kopen! Welke shitcoins moeten er gekocht worden vanmiddag? Ik zie -30/-40% op de 30D!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Denk dat iedereen hier wel zag aankomen dat we een retrace zouden krijgen.
Vergeet niet dat we sinds Sept/Okt '23 omhoog zijn geschoten, deels gevoed door ETF geruchten, maar je zal toch een keer je support moeten testen (net als de weerstand op 49K bijv).
Vergeet niet dat we sinds Sept/Okt '23 omhoog zijn geschoten, deels gevoed door ETF geruchten, maar je zal toch een keer je support moeten testen (net als de weerstand op 49K bijv).
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee hoor, mijn btc is grotendeels gekocht in het dal van de covid dip. Mij maken ze niet gekozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:46:
[...]
Haha dat ga jij doen als je btc portfolio naar de 20k gaat xD
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Jim Cramer staat op hetzelfde niveau als de meeste youtube influencers.. iedere dag een andere uitspraak en daarnaast Cramer is een voormalig hedgefund manager dus per definitie onbetrouwbaar. Zit er bij CNBC alleen voor de entertainmentVis schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:58:
Jim Cramer is de laatste tijd ook lekker bearish aan het tweeten over Bitcoin.
[Afbeelding]
Moon soon jongens... Moon soon.. en BTFD
Als BTC stijgt komen de moonboys met hun gemekker, uit mijn weerstand hiertegen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat in mijn optiek trollen gezelliger zijn dan astronautenMicroWhale schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:57:
Hahah, briljant... BTC daalt en meteen komen allerlei minder of onbekende gluurders hun gif spuwen.
anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:48:
[...]
gok dat niemand die een beetje verstand heeft onze @zwembroek gaat volgen mbt trading......![]()
![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik verwacht ieder moment een gifje van een kat die als een bezetene op het toetsenbord slaat, gevolgd door de tekst KOM ER MAAR IN TARO, ER MOET WEER GEMOD WORDEN.
ah vind de sfeer wel meevallen hoor. Zit 1 iemand tussen die wat wereld vreemd is. Maar dat houd het ook weer interessant toch? En wat hier al gemeld is, gros (op een enkeling na) wist dat dit ging komen. Over een jaar als het hier weer stikt van de H&I's klapt het er veel harder in als we ff een 20% down doen. Dan heb je ook weer veel mensen die met geld spelen wat ze niet kunnen missen. Misschien zelfs wel weer wat idioten die met overwaarde huis op de roulette tafel zitten (en dan liefst in shitcoins of x50 leverage).Coldcat schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:50:
De sfeer is weer verschikkelijk hier. Vaak is dat als de koers stabiel naar rechts gaat.
Nah. Meen me te herinneren dat je onlangs nog je excuses had aangeboden voor je taalgebruik.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven
Kijk is met zulke mensen kan je discussiëren. Zeer grote verschil tussen jou en zwembroek haha.Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:48:
[...]
Ik wil eigenlijk niet happen maar doe het toch, deze uitspraak klopt niet helemaal. Normaal zorgt een halving juist voor een opgaande prijs, dat het minder gunstig is om te gaan minen ben ik wel met je eens omdat je natuurlijk minder opbrengsten krijgt. Lees je eens goed in hoe alles werkt in cryptoland, vind het wel grappig dat je overal haaks tegen in gaat, Lekker eigenwijs heerlijk
Eigenlijk alle mining bedrijven zijn niet rendabel en verbranden nog steeds veel cash. Uiteraard zullen ze het meerendeel van hun holdings verkopen om hun hoofd boven water te houden. Er zullen heel weinig mining bedrijven actief zijn. Grote spelers zoals riot of Marathon digital zullen wel overleven.
@Joosie200 hoe kun je nu het belangrijkste vergeten? Bull tetten
De Bruna zal je dankbaar zijn....
Dan maar even inlezen deze beer zodat je bij de bull ook een fatsoenlijke foto analyse kan uitvoeren naast je TA.

Siliconen zijn ook net als shitcoins, ziet er leuk uit maar op een dag ploft het. [insert ontploffende tiet mevrouw gif]
Dan maar even inlezen deze beer zodat je bij de bull ook een fatsoenlijke foto analyse kan uitvoeren naast je TA.
Siliconen zijn ook net als shitcoins, ziet er leuk uit maar op een dag ploft het. [insert ontploffende tiet mevrouw gif]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier in NL zal het minen niet rendabel zijn met die absurde stroomprijzen, ik ken de mine bedrijven niet uit mijn hoofd maar denk dat die grotendeels zitten gevestigd zitten in azie, waar de prijzen wel nog gunstig zijn. Maar waarom zou je zoiets opzetten als het niet rendabel blijlkt te zijn? Zonder miners natuurlijk geen BTC, maar denk dat het nog te vroeg is om te zeggen dat dit volledig zal verdwijnen. Jaa er komt weer een nieuwe ATH is deze er ook over 10jaar geen idee? Voordat alle bitcoins gemined zijn, zijn we al een stuk verder of dood, Waar schaarste is gaat de prijs omhoog zolang het product werkt. Geloof je zelf welozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:03:
[...]
Kijk is met zulke mensen kan je discussiëren. Zeer grote verschil tussen jou en zwembroek haha.
Eigenlijk alle mining bedrijven zijn niet rendabel en verbranden nog steeds veel cash. Uiteraard zullen ze het meerendeel van hun holdings verkopen om hun hoofd boven water te houden. Er zullen heel weinig mining bedrijven actief zijn. Grote spelers zoals riot of Marathon digital zullen wel overleven.
In crypto dan of zit je meer in aandelen?
Die benoemde ik als btc babes.sh4d0wman schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:08:
@Joosie200 hoe kun je nu het belangrijkste vergeten? Bull tettenDe Bruna zal je dankbaar zijn....
Dat er een hele lijst aan criteria voor bestaat is dan weer nieuw. Overigens kunnen we met vanochtend nog steeds dit zeggen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qqOY1FYlOWw9evysor6VIB02.jpg?f=user_large)
On point ook met de uitverkoop van de Greyscale funds. Ene tweakert met een spartamet had een vooruitziende blik
anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:48:
[...]
![]()
Je kunt natuurlijk ook naar het Cryptocurrency topic van ozan20 gaan hier op Tweakers, is heel erg informatief en zeker leerzaamJoosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:28:
[...]
Dat heet een meme. Dit hele topic is gebouwd op slap ouwehoeren, memes posten en btc babes indien prijs X is behaald.
Wil je een serieuze discussie dan is daar het andere topic voor: [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3
*spuit elf achievement unlocked ✅
[ Voor 4% gewijzigd door BoulaMouzer op 23-01-2024 12:17 ]
Joosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:14:
[...]
Ene tweakert met een spartamet had een vooruitziende blik
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hey, dat is interessant! Heb je hier meer informatie over? Of een link? Want daar wil ik eerlijk gezegd wel wat meer over weten.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:03:
[...]
Eigenlijk alle mining bedrijven zijn niet rendabel en verbranden nog steeds veel cash.
(ik zal zelf ook even googlen hoor)
Ik lul ook zomaar wat
Ik zit volledig in tech aandelen. Ik vind het toch fijner om in aandelen te zitten dan crypto's.Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:12:
[...]
Hier in NL zal het minen niet rendabel zijn met die absurde stroomprijzen, ik ken de mine bedrijven niet uit mijn hoofd maar denk dat die grotendeels zitten gevestigd zitten in azie, waar de prijzen wel nog gunstig zijn. Maar waarom zou je zoiets opzetten als het niet rendabel blijlkt te zijn? Zonder miners natuurlijk geen BTC, maar denk dat het nog te vroeg is om te zeggen dat dit volledig zal verdwijnen. Jaa er komt weer een nieuwe ATH is deze er ook over 10jaar geen idee? Voordat alle bitcoins gemined zijn, zijn we al een stuk verder of dood, Waar schaarste is gaat de prijs omhoog zolang het product werkt. Geloof je zelf wel
In crypto dan of zit je meer in aandelen?
Dat verklaart een hoop.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Ik zit volledig in tech aandelen. Ik vind het toch fijner om in aandelen te zitten dan crypto's.
De Bitcoin-bezittingen van Grayscale zijn gedaald van ongeveer 619.000 naar ongeveer 552.000 $BTC.
— Newsbit (@NewsbitNL) 23 januari 2024
BIJNA 67.000 BTC uitstroom sinds 11 januari, toen de handel begon.
Het fonds is al 10% van haar vermogen verloren (inclusief het vermogen van FTX). #Grayscale #Bitcoin #BTC…
Waarom zijn aandelen boys bijna altijd anti crypto ik hoor dat zo vaak om me heen, word er somsozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Ik zit volledig in tech aandelen. Ik vind het toch fijner om in aandelen te zitten dan crypto's.
een beetje moe van, moet mezelf dan ook weer verdedigen waarom crypto wel waarde heeft etc. Maar ik respecteer ieder zn ding hoor, persoonlijk gaan aandelen veel te langzaam voor mij. Maar waarom zit je dan toch hier op het crypto gedeelte als ik vragen mag?
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 23-01-2024 12:45 ]
*flamebait*shovelhead1340 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:35:
[...]
Hey, dat is interessant! Heb je hier meer informatie over? Of een link? Want daar wil ik eerlijk gezegd wel wat meer over weten.
(ik zal zelf ook even googlen hoor)
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2024 20:14 ]
Mwah bedrijven zoals Nvidia, Tesla, Meta hebben het evengoed en zelfs beter dan Bitcoin gedaan. Kijk is even naar de rendement van Bitcoin mining bedrijven. Marathon digital 800% in 1 jaar tijd!Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:42:
[...]
Waarom zijn aandelen boys bijna altijd anti crypto ik hoor dat zo vaak om me heen, word er soms
een beetje moe van, moet mezelf dan ook weer verdedigen waarom crypto wel waarde heeft etc. Maar ik respecteer ieder zn ding hoor, persoonlijk gaan aandelen veel te langzaam voor mij. Maar waarom zit je dan toch hier op het crypto gedeelte als ik vragen mag?
ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:44:
[...]
Pff ik weet niet of je serieus bent of niet maar je kan het even googlen hoor. Ik weet dat het voor een cryptofanaat zulke dingen moeilijk is om te lezen. Succes
Ik zie het ja.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:38:
[...]
Ik heb altijd op een hele normale manier hier geschreven
Als je geen interesse hebt in crypto, niet kan communiceren en humor niet kan waarderen, snap ik werkelijk waar niet waarom je zo actief bent in dit topic.. Behoefte aan aandacht?
[ Voor 32% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2024 20:15 . Reden: Quote aangepast ]
Crypto fanaten willen ook helemaal niets weten van aandelen. Wat maakt het verschil dan tussen een aandelen belegger en een crypto belegger?Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:42:
[...]
Waarom zijn aandelen boys bijna altijd anti crypto ik hoor dat zo vaak om me heen, word er soms
Een groot verschil wat direct opvalt, is dat de cryptofanaten niet in het aandelen topic gaan vertellen dat aandelen stom zijn.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:54:
[...]
Crypto fanaten willen ook helemaal niets weten van aandelen. Wat maakt het verschil dan tussen een aandelen belegger en een crypto belegger?
Omdat je onmogelijk vóór beide kan zijn. Je moet kiezen. Bij wet verplicht. Op Europees niveau bepaald.Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:42:
Waarom zijn aandelen boys bijna altijd anti crypto ik hoor dat zo vaak om me heen
Maar je moet wel gek zijn om voor crypto te zijn; stonks only go up & ethirium is super volatiel.
Als de verkoop van zo'n 50k BTC van GBTC inderdaad zorgt voor deze drop dan ben ik zeer benieuwd wat we met de 140k BTC van MtGox gaan beleven.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:34:
Flink bearish nu aan het worden, nooit verwacht dat GBTC zoveel dump zou veroorzaken, komt ook nog een mount gox deel aan.. de komende maanden zien er niet lekker uit..
Tja.. waag me ook maar eens aan een target.. vorige week dachten we nog dat de 41k de bodem was.. nu rond de 35k? Gaat verdraaid hard nu
Als t goed is duurt dat nog wel even én gaat het hopelijk in kleine batches.
Ik lul ook zomaar wat
Ik ben zéker wel serieus maar jij bent degene die het beweert. Dus dan is het wel tof als je ook wat meer info kunt geven.
Voor zover ik kan vinden is mining over het algemeen zeker winstgevend en zeker als de markt stijgend is.
Bij dalende prijzen is het vaak niet rendabel (tot de difficulty voldoende is aangepast)
Hier n grafiek die dat n beetje weergeeft:
https://en.macromicro.me/...oin-production-total-cost
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2024 20:16 ]
Ik lul ook zomaar wat
Dat is dus niet zo, want tegelijkertijd is er ook 95k inflow geweest in de overige 9 ETF's. Dus netto is er juist meer vastgezet.shovelhead1340 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:56:
[...]
Als de verkoop van zo'n 50k BTC van GBTC inderdaad zorgt voor deze drop dan ben ik zeer benieuwd wat we met de 140k BTC van MtGox gaan beleven.
Edit: Van ~620k in ETFs naar ~655k in ETFs volgens de laatste inzichten.
[ Voor 7% gewijzigd door Blik1984 op 23-01-2024 13:25 ]
Als je iets beweert, ben jij degene die het zal moeten bewijzen. Slap onder de gordel reageren is dan vooral een teken dat je beweringen niet kan onderbouwen. Bovendien maak je constant aannames, cryptofanaten niet in aandelen? Ik ben het anekdotische bewijs dat dit wel degelijk het geval is, en er zijn een heleboel anderen.
Je bazelt maar wat en reageert hypocriet als mensen je wat onvriendelijk te woord staan. Way to go.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2024 20:16 . Reden: Quote aangepast ]
Ik heb ongeveer 50/50 aandelen en crypto en ben zwaar crypto fan, ook heb ik al meer winst behaald met crypto dan aandelen. Beetje rare opmerking dit. Net als het hele "of je bent links of rechts" politiek georiënteerd in NL. Waarom moet iedereen in een hokje geplaatst worden?ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:54:
[...]
Crypto fanaten willen ook helemaal niets weten van aandelen. Wat maakt het verschil dan tussen een aandelen belegger en een crypto belegger?
Als de koers stijgt zijn ze bezig met het goedpraten van hun keuze om niet in te stappen.graceful schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:04:
Waarom komen mensen altijd haat gooien in dit topic als de prijs daalt.
Polariseren, daar houdt men vansolidslayer schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:12:
[...]
Ik heb ongeveer 50/50 aandelen en crypto en ben zwaar crypto fan, ook heb ik al meer winst behaald met crypto dan aandelen. Beetje rare opmerking dit. Net als het hele "of je bent links of rechts" politiek georiënteerd in NL. Waarom moet iedereen in een hokje geplaatst worden?
GBTC heeft 10% gedumpt, en de prijs van Bitcoin is met 20% naar beneden gegaan.
Er gaat dus nog 9x een -20% komen. Ik heb het even snel nagerekend, de bodem ligt op €0.06
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Ik zit klaar met wat stable coins voor ETH < 2K
Dat snap ik. Veel is ook gewoon herbalanceren ipv echt verkopen. Maar (crypto) nieuws sites verkopen het (vaak) wel spectaculair (sellof, massive outflow, etc) en dat maakt het sentiment niet positiever.Blik1984 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:03:
[...]
Dat is dus niet zo, want tegelijkertijd is er ook 90k inflow geweest in de overige 9 ETF's. Dus netto is er juist meer vastgezet
Bij MtGox verwacht ik ook niet dat iedereen alles meteen verpatst maar er komt wél n enorme hoeveelheid BTC vrij en daarmee ook publiciteit. En dat kan dus invloed op de markt hebben.
Ik lul ook zomaar wat
Ik hoop dat je er mee blijft zitten haha. Dat zou wel heel erg zwak zijn als ETH de $2100 support verliest.
Ik voorspel naar rechts, eventueel nog omhoog, of omlaag.Pinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:45:
USA moet nog wakker worden dump or pump of naar rechts…
Voor wie het interessant vind, Arkham heeft de ETF adressen achterhaald
https://twitter.com/ArkhamIntel/status/1749487643425968438
IBIT iShares Bitcoin Trust
Holdings: 28.62K BTC
Value: $1.16B
Entity Link:
https://platform.arkhamin...explorer/entity/blackrock
FBTC Fidelity Wise Origin Bitcoin Fund
Holdings: 29.91K BTC
Value: $1.21B
Entity Link:
https://platform.arkhamin.../explorer/entity/fidelity
BITB Bitwise Bitcoin ETF
Holdings: 10.15K BTC
Value: $422.68M
Entity Link:
https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/bitwise
Entity Link:
Entity Link:
BITB Bitwise Bitcoin ETF
Entity Link:
[ Voor 72% gewijzigd door Afca_020 op 23-01-2024 14:06 ]
Heb dat zelf totaal niet, zit diep in crypto sinds 2017/2018. Aandelen PF is ongeveer 25% van crypto PF met groei (Unilever, shell, ahold enz) en tech (apple, nio, tesla enz) maar ook goud en zilverPinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:42:
[...]
Gewoon mijn eigen mandje MAND!! Voor spreiding.. helaas doet bijna alles het minder sinds januari maar goed
Precies en ook nog eens flink eng te weten dat er pas 10% van de assets van grayscale nu gedumpt zijnshovelhead1340 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:56:
[...]
Als de verkoop van zo'n 50k BTC van GBTC inderdaad zorgt voor deze drop dan ben ik zeer benieuwd wat we met de 140k BTC van MtGox gaan beleven.
UIteindelijk wordt alles opgekocht, en zeker door institutions nu het officieel mag.
Dus vooral niet sidelined blijven, diamond hands en alvast nadenken over de kleuren van je lambo
Dus vooral niet sidelined blijven, diamond hands en alvast nadenken over de kleuren van je lambo
De 'dump' van Grayscale btc is toch niet dé aanleiding voor deze dip? Als er netto meer inflow is dan kunnen we Grayscale toch niet de schuld geven van een correctie?
Het was dik drie maanden lang up-only, dan is een correctie en wat winst-nemingen toch wel logisch?
Het was dik drie maanden lang up-only, dan is een correctie en wat winst-nemingen toch wel logisch?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nog een paar dagen en dan gaat de DCA order voor BTC er weer uit. Dat zakken is prima, meer sats voor je fiat. Ga je voor de korte trades, dan kan je nu of je verlies pakken, of op je handen zitten. En blijf aardig tegen elkaar. Wel zo aardig
.

Of zouden ze ook door een sim swap te legen zijn?

Of zouden ze ook door een sim swap te legen zijn?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jawel want de dump is op de spot market en de inflow op de otc market.. scheelt nogalNeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:36:
De 'dump' van Grayscale btc is toch niet dé aanleiding voor deze dip? Als er netto meer inflow is dan kunnen we Grayscale toch niet de schuld geven van een correctie?
Ze hebben ook een dashboard met de grootste BTC ETFs, hierin kun je ook linksonderin de laatste transacties zien. Waaronder bijvoorbeeld dat Fidelity zojuist 4k BTC heeft overgeheveld naar hun ETF. Daarmee zijn ze nu eventjes de grootste van de nieuwelingenAfca_020 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:02:
Voor wie het interessant vind, Arkham heeft de ETF adressen achterhaald
Entity Link:
Entity Link:
BITB Bitwise Bitcoin ETF
Entity Link:
https://platform.arkhamin...aa-4b25-bd6b-dce366042aa8
Er zal niet 1 aanleiding zijn maar Grayscale is wel een belangrijke trigger op dit moment, maar het is ook zeker zo dat na de ETF approval het wel logisch is dat er een soort sell the news correctie komt.NeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:36:
En natuurlijk heb je ook weer inflows elders als Grayscale dumpt. Eigenlijk valt de dump tot nu toe nog relatief mee, nog amper onder de 39k.
Mt.Gox
Samengevat. Na een decennium van tegenslagen en juridische strijd, keert Mark Karpelès, de voormalige baas van het beruchte Mt. Gox, terug in de schijnwerpers van de crypto-wereld met een nieuwe onderneming. In 2014 werd Mt. Gox, destijds verantwoordelijk voor 70% van alle Bitcoin-transacties, gehackt. 850.000 Bitcoins verdwenen als sneeuw voor de zon.
https://businessam.be/fra...d-in-de-sector-vergroten/
Samengevat. Na een decennium van tegenslagen en juridische strijd, keert Mark Karpelès, de voormalige baas van het beruchte Mt. Gox, terug in de schijnwerpers van de crypto-wereld met een nieuwe onderneming. In 2014 werd Mt. Gox, destijds verantwoordelijk voor 70% van alle Bitcoin-transacties, gehackt. 850.000 Bitcoins verdwenen als sneeuw voor de zon.
ETH's 2.2K support heeft het niet gehouden zo te zien
Vrienden Knip
Inmiddels een paar weken verder, er is iets meer duidelijkheid voor de toekomst..
De medicijnen lijken een positieve werking te hebben, hopen dat dit aanhoudt!
Echter heeft ze vorige week een hersenbloeding gekregen en kunnen we nog niet precies zeggen wat dit voor haar inhoud.
Van de ene kant extreem blij dat de medicijnen hun werk doen, van de andere kant geestelijk helemaal kapot mede door de bloedingen.
We houden hoop!
Knip
Knip
Wanneer meerdere mensen je dit aangeven, is mijn tip om even geen toetsen meer aan te slaan, het even aan te kijken. En bij een volgend bericht even tot 10 gaan tellen.
Ze zijn hier echt wel aardig!
Inmiddels een paar weken verder, er is iets meer duidelijkheid voor de toekomst..
De medicijnen lijken een positieve werking te hebben, hopen dat dit aanhoudt!
Echter heeft ze vorige week een hersenbloeding gekregen en kunnen we nog niet precies zeggen wat dit voor haar inhoud.
Van de ene kant extreem blij dat de medicijnen hun werk doen, van de andere kant geestelijk helemaal kapot mede door de bloedingen.
We houden hoop!
Knip
Knip
Wanneer meerdere mensen je dit aangeven, is mijn tip om even geen toetsen meer aan te slaan, het even aan te kijken. En bij een volgend bericht even tot 10 gaan tellen.
Ze zijn hier echt wel aardig!
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 23-01-2024 20:49 ]
UberLurker Departement #GG.
Pfff een hersenbloeding.. ongekend.
Wel ontzettend fijn dat de medicijnen positief lijken te werken. Hopelijk zet zich dat door!
Respect voor je volhardendheid/doorzettingsvermogen!
Hang in there!
[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 23-01-2024 20:49 ]
Hier is ook een 'leuke' podcast over gemaakt van de BNR, 'De koude crypto oorlog' kun je prima luisteren onder het rijden: https://www.bnr.nl/podcast/koude-crypto-oorlog
Urbanus schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:56:
Mt.Gox
Je moet ook op tijd uitstappen en niet blijven hodlenJoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:31:
[...]
Heb dat zelf totaal niet, zit diep in crypto sinds 2017/2018. Aandelen PF is ongeveer 25% van crypto PF met groei (Unilever, shell, ahold enz) en tech (apple, nio, tesla enz) maar ook goud en zilver
Gewoon mijn eigen mandje MAND!! Voor spreiding.. helaas doet bijna alles het minder sinds januari maar goed
Yep… heb eigenlijk iemand nodig die op de sell knop duwtPinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:20:
[...]
Je moet ook op tijd uitstappen en niet blijven hodlen
Ik wil eigenlijk wat SUI inslaan. Ondanks dat de meeste alts hard rekt gaan vandaag wil deze maar niet echt dalen..
Kunnen we niet nog wat meer rekt?
+1YES schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:16:
[...]
Pfff een hersenbloeding.. ongekend.
Wel ontzettend fijn dat de medicijnen positief lijken te werken. Hopelijk zet zich dat door!
Respect voor je volhardendheid/doorzettingsvermogen!
Hang in there!![]()
Heel veel sterkte!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je kan ook een sell ordertje plaatsen bij het bedrag waar jij tevreden mee bent.JoebarRC schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:23:
[...]
Yep… heb eigenlijk iemand nodig die op de sell knop duwt
Waarom geen Sei? Serieuze vraag. Ik heb ze ook een watchlist.Don Guacamole schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:26:
Ik wil eigenlijk wat SUI inslaan. Ondanks dat de meeste alts hard rekt gaan vandaag wil deze maar niet echt dalen..
420kPinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Je kan ook een sell ordertje plaatsen bij het bedrag waar jij tevreden mee bent.
Good luck staying less rich!!
Sei heb ik ook in het vizier. Maar Sui heeft een behoorlijke correctie achter de rug en wilde ik net onder 1 dollar oppikken. Sei mag eerst nog wat meer af voordat ik hier in stap.zwembroek schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:33:
[...]
Waarom geen Sei? Serieuze vraag. Ik heb ze ook een watchlist.
Beide zijn het large caps, nieuw, en zijn relatief veilig om op te pakken als de bullrun weer aan gaat. Een x10 lijkt me haalbaar, voor allebei.
Ik laat btc eerst nog even wat pruttelen, maar goed, voor hetzelfde geld zitten we eind vd week weer op 42K en was dit de correctie.
De fiat brandt overigens niet in mijn broekzak, maar als er een mooie kans voordoet wil ik die niet laten liggen.
hahaha wat een figuur is het ook man. Daar kan je toch niets meeNeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:44:
[...]
Gast, let even op wat voor berichten je quote man
@Skrunsies veel sterkte wederom!!!
Ik heb een update gemaakt van de A87 blocker (vanochtend al trouwens), kan hem openbaar zetten voor de mensen met Custom CSS?Alpina schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:41:
[...]
Harteloze frikandel, beter als je gewoon weg gaat hierzo.
Ik ben toch maar wat blij met een niet nader te noemen CSS code 
@Skrunsies Sterkte!!
@Skrunsies Sterkte!!
[ Voor 19% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-01-2024 15:49 ]
Great minds think alike.DutchCrownNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:48:
Ik ben toch maar wat blij met een niet nader te noemen CSS code
@Skrunsies Sterkte!!
WTF is dit weer die A87 gast of zo?anti elppa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:47:
[...]
hahaha wat een figuur is het ook man. Daar kan je toch niets meeDenk dat het leven erg zwaar is je je zo gedraagt. Denk vooral ook erg eenzaam op den duur.
@Skrunsies veel sterkte wederom!!!
@Skrunsies wederom heel veel sterkte... Ooh nog vergeten, hopelijk heb je nog kunnen shoppen met je andere dochtertje?
[ Voor 22% gewijzigd door kernie op 23-01-2024 15:57 ]
PS5
Lief blijven jonguns. Het gaat vanzelf wel weer onhoog allemaal
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan moet het spul wel op een exchange staan en wachten 420k lijkt me erg lang om op een echange te laten staanPinsa schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Je kan ook een sell ordertje plaatsen bij het bedrag waar jij tevreden mee bent.
Oke, Jomanda.ozan20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:39:
[...]
Ik ga niet meer hier op in en het boeit me niks meer. Ik had een paar uur geleden geschreven dat btc naar de 35k usd kan gaan. Indien dat zal lukken ga ik weer irritant lopen doe en mezelf weer qouten dat ik gelijk had.
Vraag me nog wel af hoe real-time de data van arkham is. Pak even als voorbeeld de IBIT Blackrock BTC ETF:
Current holdings volgens website: 39.925 BTC
https://www.ishares.com/u...011/ishares-bitcoin-trust
Arkham Dashboard: 33.431 BTC
Ik zou toch verwacten dat Arkham real-time data zou zijn, maar de data op de website lijkt accurater te zijn. Eenzelfde iets zie je ontstaan bij de GBTC data, op Arkham staat die nog op 558k BTC, en dat is dezelfde waarde als waar die vanochtend opstond. Terwijl er wel 16k BTC is verplaatst zojuist
1st world problems, I know
[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 23-01-2024 16:20 ]
hmmmmmm....idd, apartBlik1984 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:18:
[...]
Vraag me nog wel af hoe real-time de data van arkham is. Pak even als voorbeeld de IBIT Blackrock BTC ETF:
Ik zou toch verwacten dat Arkham real-time data zou zijn, maar de data op de website lijkt accurater te zijn. Eenzelfde iets zie je ontstaan bij de GBTC data, op Arkham staat die nog op 558k BTC, en dat is dezelfde waarde als waar die vanochtend opstond. Terwijl er wel 16k BTC is verplaatst zojuist
En GBTC heeft weer als holdings 552k BTC staan op hun website, komt niet overeen met de 558k BTC ofwel met de 558k BTC minus de verplaatsingen van zojuist
Ik weet niet wie er nu precies iets een dag later doet, maar er is iig ook dit:Blik1984 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:18:
[...]
De afbeelding in deze tweet is van het Arkham dashboardBlackrock also identified
— Alistair Milne (@alistairmilne) 22 januari 2024
Confirms the ETFs are doing on-chain settlement T+1
i.e. what you see on-chain today was actually from trades the prior day the market was open pic.twitter.com/A8fyZJtabW
[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 23-01-2024 16:39 ]
in 24 uur 10% omlaag...ach tis maar 10%.
vervolgens in 1 uur 3% omhoog...hyped!
Blijft toch een achtbaan dit. <insert bouncing...>
vervolgens in 1 uur 3% omhoog...hyped!
Blijft toch een achtbaan dit. <insert bouncing...>
[ Voor 25% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 23-01-2024 16:42 ]
nou jongens, dat was het weer.....nu staat het op nu........allemaal aan rektponzipiramidetulpen soep
https://www.nu.nl/economi...sinds-begin-december.html
https://www.nu.nl/economi...sinds-begin-december.html
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vj9KT7umZrLwa04b6DVT2NC6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aI0XWRSm5EeSRCIw1mh5LduC.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VfzyH3OE6TD2CZeOTdn5hopv.gif?f=user_large)
/f/image/7x84dG7k4Bga0Bs2Pr7pkNYZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gYJtpxckq06Fzi5GFpPiSJEa.png?f=fotoalbum_large)