[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.671 views

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:57:
Wow, me nooit gerealiseerd hoe:
- klein 1kg goud is (11x5x9cm!!!!)
- duur 1kg goud is (1,3 BTC)
Moet je even uitrekenen hoe duur & zwaar die gigantische goudblokken zijn die ze in films altijd gebruiken, da's pas lachen _O-

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:28
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:51:
[...]
Trump is wel redelijk pro crypto toch? Of naja, dat dacht ik.
Hij was altijd een fel tegenstander. Hij snapt het niet, maar alles om de dollar te beschermen was zijn motto

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:59:
Hoe werkte die CSS ook alweer om irritante tweakers te blokkeren?
Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="666"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

666 vervangen door de juiste userid (in de url van het profiel)
Ik geef het toch maar ff mee, kan altijd nog van pas komen :+

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

Slonzo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:01:
[...]

Cascading Stylesheet:
1
div[data-owner-id="666"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

666 vervangen door de juiste userid (in de url van het profiel)
Ik geef het toch maar ff mee, kan altijd nog van pas komen :+
Haha, 't was maar een gebbetje. Ik ben dol op Kol !! ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 18:56
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 08:37:
[...]

Meesterwerk dit

Grootste meesterwerk is deze wat mij betreft: YouTube: Jones & Stephenson The First Rebirth

En als laatste deze nog even: YouTube: The Age of Love (jam & spoon remix) (1992)
Tnx voor dat laatste plaatje die zocht ik nog, gelijk in mijn lijstje gezet d:)b

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:34

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@resusaapje ik wacht nog op Nance TH maar moet eerst even mijn rijbewijs in NL vernieuwen en daarna een Thaise aanvragen. Benieuwd wat er in 13 jaar veranderd is :$

In de tussentijd de bekende site met liquidation mailtjes geprobeerd. Die vraagt bij NL paspoort alleen verificatie met iDeal dus daar kwam ik wel door :P

Edit: oh ja we waren een hardcore topic toch? Doe maar Gizmo dan (en Darkraver zo gek als een deur).

YouTube: DJ Gizmo & The Darkraver Live at Thunderdome 1993 oldskool gabba

[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 22-01-2024 10:49 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
anti elppa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:47:
[...]

ja en dan zaten er van die bejaarden tegenover.......zaten dan afkeurend te kijken naar die kop van je met nog steeds enorme doppen
_O- Machtig! En ik hoorde nog steeds in elk trein geluidje een melodie of bass.
Vis schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:45:
[...]

Reality check altijd ja, dat moment dat de lichten weer aangaan.. maar op de terugreis in de trein was je alweer bezig met het volgende feestje 😃🥳

Gouden tijden vroegah...
Wat een kut moment was dat zeg dat de lichten aan gingen. En dan kwam het besef dat je nog 1,5 uur moest reizen. :o
Mooi man! Maar hoe zit dat eigenlijk? Wen Moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8Jp6NHNWcy077fGtBuyRZfAElQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
oh ja voor de mensen die Curve black hebben: je kan nu 6 retailers kiezen voor cashback :)

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Europa wordt wakker? :|

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie wick :D. 40.200 komt rap in zicht zo.

• zwembroek
Ethereum weak.

• UniMatrix
  • Laatst online: 07-12-2025
OT maar aflevering 2 voor de oude ravers erg leuk denk ik: https://npo.nl/start/serie/30-jaar-dutch-dance

Na mijn tijd... Ik ben nog een paar keer in de iT geweest :o

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:51:
[...]

Trump is wel redelijk pro crypto toch? Of naja, dat dacht ik.
En ja, alles beter dan die ouwe seniele gek die er nu zit en met de halve wereld oorlog aan het voeren is...
Republieken zijn overwegend meer pro-crypto dan de Democraten. Trump heeft ook een ander gedaan met NFT’s en bezit dan ook ETH.

Trump laat zijn ego ook afhangen van wat de beurs doet, dus verwacht dat als hij herkozen wordt wel positief is voor risk-on assets.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Zat ook net te kijken ja, krijgt flink op z'n falie :+

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-01 18:18
Het grote wachten is weer op Grayscale en of die weer een mega dump gaat laden rond 15 uur, niemand durft z'n vingers op dit moment te branden aan de internet muntjes.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:26:
Het grote wachten is weer op Grayscale en of die weer een mega dump gaat laden rond 15 uur, niemand durft z'n vingers op dit moment te branden aan de internet muntjes.
Dit is juist het moment om weer te beginnen met inslaan vs op 49k. Precies wat ik aan het doen ben dus. Kan prima doorschieten naar 38k maar die premium is een stuk beter dan kopen op 49 en nu bagholden op 40.

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-01 18:18
tomtom901 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:29:
[...]

Dit is juist het moment om weer te beginnen met inslaan vs op 49k. Precies wat ik aan het doen ben dus. Kan prima doorschieten naar 38k maar die premium is een stuk beter dan kopen op 49 en nu bagholden op 40.
Ohja dat zeker, het is nu een prima buy the dip waarschijnljk. Al is het nog eventjes afwachten hoe ver het nog zakt, maar mogelijk niet heel veel dieper.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:34:
[...]

Ohja dat zeker, het is nu een prima buy the dip waarschijnljk. Al is het nog eventjes afwachten hoe ver het nog zakt, maar mogelijk niet heel veel dieper.
Hangt er vanaf, de range 40.200 - 40k is belangrijk. Verliezen we die, dan kunnen we nog een stuk verder richting 38-36k.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:03
Zo werkt dat dus niet, gaat allemaal OTC en heeft in feite eigenlijk geen impact op de marktprijs. Sterker nog, als dat wel zo zou zijn zou je juist een stijgende BTC verwachten omdat er netto meer inflow in de ETFs zit dan outflow. Ergo, de OTC buffer is dalende door de ETFs

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2025

FijneKerst

Flufjes!!

keanu_ schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:52:
[...]

Want Trump lost alles op in 24u natuurlijk.
Enfin, sowieso een grote soap daar.

''On topic''
Wen 37k?
Vanmiddag als de yankees wakker worden.

"HEY WTF happened to my UST? ... fuk me.. SELL THIS CRAP"

:X

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Pinsa
Cheap sats jonguh! Laat die dip maar komen almost FIAT airdrop day (y)

• Pinsa
Ken deze muntjes eigenlijk alleen van hier:

Maar hebben jullie goed voor elkaar gekregen om deze op Bitvavo te laten listen :D

Dikke Manta jonguh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGTQc_TgN3SSJb0WtvcRD39xHDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7M1XFdseA0wuPo8dbvNaesIx.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mA2QkxKqomA-reh5x2tJrWz4xKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JGtbjvBjahvpvLs77nAASdI8.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05

Darrell

Fiat moonboy

Ben toch blij dat ik mijn onregelmatige dca ongepland naar gisteren vervroegd had. Anders had ik nu extra veel sats voor mn geld gehad.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Tot aan de halving beheerst kopen. Na de halving meer agressief!

Wat is geduld toch moeilijk. Die stables willen de markt invliegen!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:43

Vis

Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:58:

Maar hebben jullie goed voor elkaar gekregen om deze op Bitvavo te laten listen :D

Dikke Manta jonguh

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op veler verzoek vanuit de "community " hahaha yeah right.. om je zakken te vullen met de fees van Henk en Ingrid die hierin trappen ja.
En dan de Bitvavo app weer niet toegankelijk maken als het even druk is.

Vond het wel grappig dat de heren van Satoshi Radio altijd zeer kritisch waren op Bitvavo, totdat het hun sponsor werd.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:58:

Dikke Manta jonguh

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog steeds geen Astar. Een extra exit optie is altijd handig.

• Pinsa
zwembroek schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:31:
[...]

Nog steeds geen Astar. Een extra exit optie is altijd handig.
Komt vast ook nog wel ;)

• zwembroek
Slappe PAAL. Ding zit ook vast in een range tussen de 0,12 en 0,20.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05

Darrell

Fiat moonboy

Grappig, na al die hakkuh praat vond ik net een oud muntje. Dat was pas dikke tech en toen al oranje. Ben benieuwd of mensen het kennen en er ook geweest zijn. Is in mn hometown.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqtni3mBfP4shkWMZVbrjsoUX5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ztle6VxLYA09QQdnaYPjgLO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xX5eNYAwsp-n-UR_8uGl8SQXy4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxlHw4nRouFL3bQ7Jk9IUtL0.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 13:01

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Toch stiekem veel beginnende boomers actief hier.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
Darrell schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:42:
Grappig, na al die hakkuh praat vond ik net een oud muntje. Dat was pas dikke tech en toen al oranje. Ben benieuwd of mensen het kennen en er ook geweest zijn. Is in mn hometown.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
hahah, iedere laatse vrijdag van de maand toch? pilletje erin, potje tafelvoetballen en knallen maar. dan in de ochtend nog even anderhalf uur op de fiets terug naar huis. mooie tijden

• Vis

Vis

Darrell schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:42:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ken Zoetermeer alleen van het Silverdome, Qlimax en nog wat feestjes in de early hardstyle tijd.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yiqx3IibF3aYivjiFLCFBmBGgcU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZhzmkjMin6UUI97PfFnYRjn3.png?f=fotoalbum_large

Op plek 11 en gaat richting 0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E15RlEjlPb67T7LffvzbMVrBLK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• zwembroek
Weer een mooie TA update van Kyle.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:43

YES

Moderator General Chat
Gewoon bullish signs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzvU-aSJ1QAP-k66WO9RTJkAHuY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V28Oc8kqKBw70PhrkIf0pLqy.png?f=fotoalbum_large

• Pinsa
Vis schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:30:
[...]

Op veler verzoek vanuit de "community " hahaha yeah right.. om je zakken te vullen met de fees van Henk en Ingrid die hierin trappen ja.
En dan de Bitvavo app weer niet toegankelijk maken als het even druk is.

Vond het wel grappig dat de heren van Satoshi Radio altijd zeer kritisch waren op Bitvavo, totdat het hun sponsor werd.
Heb je al eens gekeken wie de eigenaren van tweakers zijn? Kwam er laatst per toeval achter, Dpg media is een belgisch media bedrijf en heeft heel veel in NL overgenomen.

Kijk zelf maar:

https://www.dpgmediagroup...5BmaxValuesPerFacet%5D=15

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 09:44

mayhem

ASTAR...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgER9m2_k9nhyokMAWn6QMAbf78=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qZDVxfQlfjum6colDc3Hlyi4.jpg?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:09:
Ben toch blij dat ik mijn onregelmatige dca ongepland naar gisteren vervroegd had. Anders had ik nu extra veel sats voor mn geld gehad.
Say the words Darrell!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
Blik1984 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:38:
[...]

Zo werkt dat dus niet, gaat allemaal OTC en heeft in feite eigenlijk geen impact op de marktprijs. Sterker nog, als dat wel zo zou zijn zou je juist een stijgende BTC verwachten omdat er netto meer inflow in de ETFs zit dan outflow. Ergo, de OTC buffer is dalende door de ETFs
Zo werkt dat dus niet. OTC transacties hebben behoorlijk impact op de marktprijs. Jouw uitspraak is net als mensen die zeggen dat sancties op rusland geen effect hebben 'want ze verkopen het goedkoop aan india en die verkoopt het met winst weer door aan europa'. Effect? India blij met wat winst, rusland break even op kosten voor het oppompen van olie/gas. Europa heeft voor een acceptabele prijs energie. OTC hoort gewoon bij de gehele markt. Anders hadden indiers wellicht spul uit het midden oosten of amerika gekocht, maar dat doen ze niet, want ze krijgen russische korting. Ook op die manier kan europa dan die resources die normaal naar india gingen kopen van die leveranciers die india ineens niet meer als afzetmarkt hebben. OTC crypto is niet identiek maar daar spelen zelfde soort zaken mee.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-01-2024 13:55 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01 19:38
TWeaKLeGeND schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:52:
[...]

Zo werkt dat dus niet. OTC transacties hebben behoorlijk impact op de marktprijs. Jouw uitspraak is net als mensen die zeggen dat sancties op rusland geen effect hebben 'want ze verkopen het goedkoop aan india en die verkoopt het met winst weer door aan europa'. Effect? India blij met wat winst, rusland break even op kosten voor het oppompen van olie/gas. Europa heeft voor een acceptabele prijs energie. OTC hoort gewoon bij de gehele markt. Anders hadden indiers wellicht spul uit het midden oosten of amerika gekocht, maar dat doen ze niet, want ze krijgen russische korting. Ook op die manier kan europa dan die resources die normaal naar india gingen kopen van die leveranciers die india ineens niet meer als afzetmarkt hebben. OTC crypto is niet identiek maar daar spelen zelfde soort zaken mee.
Het heeft indirect impact op de prijs doordat er minder Bitcoin beschikbaar is, maar dat gaat wel even duren voordat we dat gaan merken. Voor vandaag en morgen zal het geen impact hebben lijkt mij.

Voor zover ik weet worden de Grayscale tokens wel direct op de beurs verkocht maar echt bewijs heb ik daar verder ook niet voor. Als dat klopt hebben de verkopen dus wel direct invloed op de prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 14:10 ]

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Je kunt de bitcoin aan en verkopen van Grayscale hier volgen.
Gaat allemaal via Coinbase Prime.

https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale

Benieuwd of we vandaag weer een lijstje gaan zien zoals dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNIzzro6WjbFTn9_1oxuzwLpaJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/58tigfeWbABqYmPX6gBmnMZj.png?f=fotoalbum_large

• Blik1984
TWeaKLeGeND schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:52:
[...]

Waar jij het over hebt is wel echt meer langere termijn, voor vandaag/morgen heeft het geen of weinig impact. Het heeft pas impact zodra de OTC buffers aangevuld moeten worden met market buys omdat er niet genoeg inflow is vanuit miners, GBTC en andere grote jongens die verkopen. Of natuurlijk vice versa en er gedumpt wordt op de markt vanuit OTC.

De prijsactie zoals we die dus op dit moment zien (lees: de afgelopen week) moet echt gezocht worden in de markt exclusief de ETFs want, zoals eerder gezegd. Als de ETFs wel impact hadden zouden we juist een prijsstijging moeten hebben gehad

[ Voor 11% gewijzigd door Blik1984 op 22-01-2024 14:27 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:55

St@m

@ Your Service

Dank je wel voor het zeggen, gaat weer de goede kant op.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gelukszoekr
Afca_020 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:15:

[Afbeelding]
Ziet er mooi uit, die site.

• resusaapje

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Nog een halfuurtje voor de ellende start. Kijken wat ie doet!

Doet me denken aan dit legendarisch fragment: https://lyrics.network/nl...egende_Panters/Dikkie_Dik

• Kol Nedra
Bitcoin RN:

nothing stops this train

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-01 23:25
Nu toch al bijna 10k gezakt. Duw hem nog maar even 2k of 3k lager en ik koop voor het eerst in tijden weer eens wat BTC bij!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Doet me denken aan de vorige cycle.. bergen mensen die zeggen als het nog lagere gaat dan koop ik bij.. nee hoor dat doe je niet, je wacht en hoopt dat het daarna nog lager gaat en voor je het weet sta je in de rij om bij 50k+ te kopen..

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-01 23:25
JoebarRC schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:53:
Doet me denken aan de vorige cycle.. bergen mensen die zeggen als het nog lagere gaat dan koop ik bij.. nee hoor dat doe je niet, je wacht en hoopt dat het daarna nog lager gaat en voor je het weet sta je in de rij om bij 50k+ te kopen..
Ik heb een prachtige ladder staan tussen € 31.700 en €36.000. Bij iedere € 200 daling daartussen koop ik dus automatisch een plukkie bij!

Helaas niet goed voor mijn GAK. Was zo blij vorig jaar dat hij eindelijk onder de 30k kwam :p

• Kol Nedra
Ben benieuwd wat hiermee gaat gebeuren na de halving.....ik verwacht de komende maanden na halving dat hashreet wel wat zal gaan dalen.
maargoed dan krijgen de miners % wel weer meer rewards

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNXG-zCt3hUzcG63pe7_nYRM7gE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N18ZEl56RJUuIKTBk9B9A7f8.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Blik1984

[Afbeelding]
Er is alweer 15k aan BTC weg

• Afca_020
Grayscale gaat weer verder met verkopen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flCeC7sRUisEvfNh9o8TZiM66yQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z4cmHaYCpicF0ezkBPkHh4Uj.png?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:08:
[...]

Heb je al eens gekeken wie de eigenaren van tweakers zijn? Kwam er laatst per toeval achter, Dpg media is een belgisch media bedrijf en heeft heel veel in NL overgenomen.

Kijk zelf maar:

https://www.dpgmediagroup...5BmaxValuesPerFacet%5D=15
Jup, tweakers is ook niet meer wat het geweest is.

Kom er alleen nog maar voor deze dagelijkse lolligheid en soms Pricewatch als ik sporadisch weer eens opzoek moet naar wat nieuwe elektronische apparatuur.
Maar heb wel geleerd om meer geld te steken in die andere dikke tech genaamd Bitcoin, want al het andere is maar materialisme.

• Kol Nedra
Afca_020 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:27:
Grayscale gaat weer verder met verkopen

[Afbeelding]
kan goed weken of maanden doorgaan, dikke prima!
kopers wachten vast tot ze zien dat Grayscale minder gaat verkopen, vind het helemaal mooi :)

nothing stops this train

• Blik1984
Kol Nedra schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:29:
[...]

kopers wachten vast tot ze zien dat Grayscale minder gaat verkopen, vind het helemaal mooi :)
Maanden lijkt me sterk. Als dit tempo 5-6 weken doorgaat heeft GBTC 0 BTC over.

• Afca_020
Kol Nedra schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:29:
[...]

Voor nu maar een kleine short geopend

• Pinsa
Vis schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:28:
[...]

Jup, tweakers is ook niet meer wat het geweest is.

Kom er alleen nog maar voor deze dagelijkse lolligheid en soms Pricewatch als ik sporadisch weer eens opzoek moet naar wat nieuwe elektronische apparatuur.
Maar heb wel geleerd om meer geld te steken in die andere dikke tech genaamd Bitcoin, want al het andere is maar materialisme.
A real BTC maxi maar True d:)b Helaas moet je soms uitgaven doen waar je niet onder uit komt, ik had zoveel respect toen der tijd voor die Bitcoin family, die hun huis complete inboedel alle speelgoed van hun kids, spaargeld etc regelrecht in BTC gooide, maar denk dat ik dat hier thuis niet voor elkaar krijg :+

Veel van de normale mensen snappen nog steeds niet dat FIAT steeds minder waard word, maar zeiken overigens wel overal dat alles kneiter duur is en ze geen cent overhouden goh hoe komt dat…

[ Voor 12% gewijzigd door Pinsa op 22-01-2024 15:35 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Afca_020 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:31:
[...]

Voor nu maar een kleine short geopend
Ik zou dit niet als negatief zien tbh. het is een verwacht patroon bij GBTC die verkocht wordt. En is al dagen aan de gang.. en gaat nog even door.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ze hebben het wallet management wel op orde bij Grayscale, het lijkt wel geautomatiseerd hoe ze de BTC vanaf talloze wallets op dezelfde momenten richting Coinbase knallen.

• Blik1984
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:35:
Ze hebben het wallet management wel op orde bij Grayscale, het lijkt wel geautomatiseerd hoe ze de BTC vanaf talloze wallets op dezelfde momenten richting Coinbase knallen.
Wat ik dan wel weer interessant vind is dat de totale aantal BTC in het dashboard niet naar beneden is gegaan, zou toch met elkaar moeten communiceren zou je denken

• Afca_020
keanu_ schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:33:
[...]

Ik zou dit niet als negatief zien tbh. het is een verwacht patroon bij GBTC die verkocht wordt. En is al dagen aan de gang.. en gaat nog even door.
Is ook maar een beetje kleingeld, gewoon proberen of traden bij mij past.

Als we uitzoomen denk ik echt wel dat we nog flink gaan stijgen.

• zwembroek
Short squeeze soon. Daarna alle bulls blij. En dan komt de 21 EMA goedendag zeggen. Alts -30%. Laatste moment om in te slaan en dan gaan met die 🍌.

[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 22-01-2024 15:41 ]

• Afca_020
Dit weekend dit filmpje gekeken van Invest Answers

https://www.youtube.com/watch?v=bE2EGqI-hco

Hij verwacht dat de ETFS een totaal van 1 miljoen bitcoins gaan accumuleren dit jaar.
Dat aantal is bij lange na niet beschikbaar.

Nu is natuurlijk de vraag of het echt een miljoen gaan worden, maar hij is erg overtuigd.

Hij gaat ervan uit dat er elke dag 3381 Bitcoins gekocht gaan worden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDPVNZMA20K5WSmgRF2hsSQZXPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h7rMXMeSmoXWjzUFaBrv4Yo6.png?f=fotoalbum_large

En dan krijg je een tekort vaa 635976 Bitcoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDNAoqfTrng6beTa8y8zaATE9N4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uZ9okXAyBjLycy3h6XCGL9hH.png?f=fotoalbum_large

Is dit erg veel hopium of een reëel beeld ?

• Blik1984
Afca_020 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:48:
Dit weekend dit filmpje gekeken van Invest Answers

https://www.youtube.com/watch?v=bE2EGqI-hco

Hij verwacht dat de ETFS een totaal van 1 miljoen bitcoins gaan accumuleren dit jaar.
Dat aantal is bij lange na niet beschikbaar.

Nu is natuurlijk de vraag of het echt een miljoen gaan worden, maar hij is erg overtuigd.

Hij gaat ervan uit dat er elke dag 3381 Bitcoins gekocht gaan worden

[Afbeelding]

En dan krijg je een tekort vaa 635976 Bitcoins.

[Afbeelding]

Is dit erg veel hopium of een reëel beeld ?
Denk dat hier een paar aannames inzitten die uiteindelijk nogal veel impact hebben:
- drainage GBTC, zit nu al bijna op 90k BTC, volgens deze aanname nog maar 60k BTC te gaan. Lijkt me dus aan de lage kant
- de dagelijkse behoefte aan BTC lijkt met 3300 BTC aan de hoge kant te zijn. Dat is een beetje het gemiddelde van de afgelopen anderhalve week, maar zou mij wel verbazen als dat het hele jaar door doorgaat

Uiteindelijk heeft met name die laatste aanname de grootste impact op het eindgetal.

[ Voor 4% gewijzigd door Blik1984 op 22-01-2024 16:00 ]

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:32:
[...]

A real BTC maxi maar True d:)b Helaas moet je soms uitgaven doen waar je niet onder uit komt, ik had zoveel respect toen der tijd voor die Bitcoin family, die hun huis complete inboedel alle speelgoed van hun kids, spaargeld etc regelrecht in BTC gooide, maar denk dat ik dat hier thuis niet voor elkaar krijg :+

Veel van de normale mensen snappen nog steeds niet dat FIAT steeds minder waard word, maar zeiken overigens wel overal dat alles kneiter duur is en ze geen cent overhouden goh hoe komt dat…
ik leef met iemand die de ballen er niet van snapt, sterker nog in RL snapt niemand van mijn naasten hoe het werkt met fiat. dat clashed dus zo nu en dan. zeker toen BTC van 45k naar 18k ging. nu dankzij dca staan we weer in de plus. morgen of de dag erna komt er weer fiat binnen, dat gaat dus weer naar assets toe 🙂

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Nou komop, drop ff, dit is ook tergend :>

• BTC100K2021

BTC100K2021

Zak er nu maar doorheen

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/bg5KjgYn3lQAAAAC/lets-go-okay-lets-go.gif

• Ray_

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:01:
[...]

ik leef met iemand die de ballen er niet van snapt, sterker nog in RL snapt niemand van mijn naasten hoe het werkt met fiat. dat clashed dus zo nu en dan. zeker toen BTC van 45k naar 18k ging. nu dankzij dca staan we weer in de plus. morgen of de dag erna komt er weer fiat binnen, dat gaat dus weer naar assets toe 🙂
Erg herkenbaar, zolang je zelf maar gelooft in wat je doet en zolang je ook maar weer op tijd uit stapt straks, maar dat doe jij wel ;) Ws ruil je daarna je winsten toch weer voor FIAT in ofniet? Je thuisbasis gaat je over een tijd toch een schouderklopje geven als @Kol Nedra dikke winsten heeft behaald. Keep up the good work d:)b

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Helaas, het lijkt er niet in te zitten dat we onder de 40k gaan. Daar komt de bounce naar 420k d:)b

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:26:
Helaas, het lijkt er niet in te zitten dat we onder de 40k gaan. Daar komt de bounce naar 420k d:)b
We zijn net begonnen.

• Pinsa
Op naar de 36k…

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:41
Gelukszoekr schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:00:
[...]

Hij was altijd een fel tegenstander. Hij snapt het niet, maar alles om de dollar te beschermen was zijn motto
Daar zijn ze weer aardig mee bezig :')

Had goud in deze tijd al wel iets hoger verwacht maar oke.

Voor Bitcoin nu alleen maar goed om wat gas terug te nemen denk ik. Geen left translated cycle en na de halving de stijging gaan inzetten naar maan? :9B

• resusaapje

resusaapje

h less

Nou, we zijn op het exacte level waarop ik vanmorgen wakker werd. Niks gebeurd dus.

Sterker nog, High 41,3k low 40,3k had ik niet eens kunnen spot-traden op Bitbravo vanwege hun fees en mijn armoe _O-

Wen Moon

Uiteraard: gaan we nu 10% naar beneden, want dat is de afspraak na een stoere uitspraak O+

[ Voor 17% gewijzigd door resusaapje op 22-01-2024 17:11 ]

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:34

R.G

Damn gisteren weer wat ontdekt,

een jonge nederlandse gast die even cryptosea.com heeft gemaakt?

Hoe doet zon iemand dat? Heeft hij daar mensen voor of developers uit andere landen?

Ik zie hem niet zomaar even een slim algoritme maken?

Wat doen wij hier fout?

Ik vind ook de website en de filmpjes en alles behoorlijk indrukwekkend gemaakt?

Blijkbaar heet hij crypto rover en zit vaak in dubai?

• resusaapje

resusaapje

h less

R.G schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:11:
Damn gisteren weer wat ontdekt,

een jonge nederlandse gast die even cryptosea.com heeft gemaakt?

Hoe doet zon iemand dat? Heeft hij daar mensen voor of developers uit andere landen?

Ik zie hem niet zomaar even een slim algoritme maken?

Wat doen wij hier fout?

Ik vind ook de website en de filmpjes en alles behoorlijk indrukwekkend gemaakt?

Blijkbaar heet hij crypto rover en zit vaak in dubai?
Waarom vraag je dat aan mij? IK kom hier voor de memes.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Weer 16.000 btc van greyscale naar Coinbase verstuurd. Ftx heeft vandaag voor 1 miljard gbtc shares gedumpt 🤓

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Nopheros
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:25:
Weer 16.000 btc van greyscale naar Coinbase verstuurd. Ftx heeft vandaag voor 1 miljard gbtc shares gedumpt 🤓
Niet perse vandaag voor zover ik weet maar idd, groot deel van de outflow komt door FTX.

Of FTX moet sinds vandaag op 2 miljard aan verkopen zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 17:27 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:02
goeie zaak. Dit ruimt lekker op zo. Zeker dat FTX deel.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
Mooi dit! Hoe snel we van bullish naar bearish gaan.

Gelukkig toch geen left translated fiets, en toch nog wel aardige koopkansen.

Ik vind helemaal mooi!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BV0O1zoWLh_kHXwfZJb3TPaQvwk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pnYNNVpJZdwcdtwJ9ML2SoYb.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:31:

Ik vind helemaal mooi!
Precies meer bullish dan dit wordt het niet. Figuurlijk he boys.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:59
Gelukszoekr schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:31:

Ik vind helemaal mooi!
Zijn we nu bearish of juist extra bullish? Dus we zien het als positief dat BTC naar 37k of zelfs 30k gaat, dan zijn we eigenlijk bearish, maar toch bullish.

Mind is blown

Edit: @zwembroek was me voor

[ Voor 3% gewijzigd door Stovirpi op 22-01-2024 18:11 ]

Stack Sats

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Stovirpi schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:10:
[...]

Zijn we nu bearish of juist extra bullish? Dus we zien het als positief dat BTC naar 37k of zelfs 30k gaat, dan zijn we eigenlijk bearish, maar toch bullish.

Mind is blown
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o6Yg4GUVgIUg3bf7W/giphy.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:06
Arbitrum Team just shared: "Remind: Airdrop Event at $ARB"
Al 3 emails gehad van bingo@patreon.com
En no-reply@patreon.com.

Scammers gonna scam

• Gelukszoekr
Wat de prijs doet de komende maanden maakt mij niks uit.

In mijn bubbel merk ik wel een duidelijk gevoel van spanning, onzekerheid.

De ETF doet niks, de futures ETF was destijds de top. Zitten we nu weer op een top? GBTC kan nog maanden Bitcoin dumpen. Etc. Iedereen die de ETF heeft gekocht staat 10% in de min.

Dit is wat mij betreft prima voor deze periode :)

laat mensen maar rekt gaan nu, de interesse weer verliezen. Weg uit de media. Opladen voor de echte run :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:02
Gelukszoekr schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:17:

De ETF doet niks, de futures ETF was destijds de top. Zitten we nu weer op een top? GBTC kan nog maanden Bitcoin dumpen. Etc. Iedereen die de ETF heeft gekocht staat 10% in de min.

laat mensen maar rekt gaan nu, de interesse weer verliezen. Weg uit de media. Opladen voor de echte run :)
retail koopt amper die ETF. Dat zijn vooral grote jongens die er voor de long run inzitten. Dus dat die nu paar k per btc in de min staan boeit niets. Die gaan voor de 420k binnen paar jaar.

Ik maak me totaal nergens druk om iig. Vind het een bijzonder prettig gevoel dat we niet left translated krijgen. ETF, halving, printers en lage rente gaan voor de uberpumpbullmarkthypefomopaal zorgen. Mark my words

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:37
elektriekert schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Al 3 emails gehad van bingo@patreon.com
En no-reply@patreon.com.

Scammers gonna scam
Hier ook die patreon mailtje.

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:17:

M'n buy order staat al een tijdje klaar rond de 35k, dus laten dat ff aantikken deze week en daarna rustig stijgen tot de halving. Niets meer dan de bodem testen ga ik vanuit :)

• ozan20
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23-01-2024
Bij grayscale betaal je 1,5% fee!! Logisch dat mensen van grayscale afwillen en naar andere etfs kijken. Heel normaal dat Bitcoin nu last heeft van verkoopdruk. Als dit eenmaal achter de rug is kunnen we omhoog kijken :)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgWYpcvAc3tSDPiCD-o8JqoXyfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Enne welke verkoopdruk? Dat de koers nu drie keer 40.3k opzoekt en weer een bounce doet? Maak me maar wakker bij 32-38k. Dit is gepruttel in de marge.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:06
Dacuuu schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:28:
[...]

Hier ook die patreon mailtje.
Die?!.... Mailtje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1DtKjmTIJ6SwIFYImBA_pW4irU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Qm128PjcaGofR8KQ1zP6T0jb.gif?f=user_large

• ozan20
Joosie200 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:35:
Enne welke verkoopdruk? Dat de koers nu drie keer 40.3k opzoekt en weer een bounce doet? Maak me maar wakker bij 32-38k. Dit is gepruttel in de marge.
Mwah ytd doet Bitcoin het niet geweldig vind je niet? Dit is zeker verkoopdruk omdat mensen hun greyscale etf dumpen. Niemand betaalt 1,5% fee als je ergens anders je geld kan stallen voor lagere fee.

• Vis

Vis

ozan20 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:38:
[...]

Mwah ytd doet Bitcoin het niet geweldig vind je niet? Dit is zeker verkoopdruk omdat mensen hun greyscale etf dumpen. Niemand betaalt 1,5% fee als je ergens anders je geld kan stallen voor lagere fee.
Ik snap überhaupt niet waarom iemand (zelfs grote institutionele partijen) fee willen betalen om hun grootste bezit te laten "bewaren" door een custodian die vanalles met je papieren BTC kan doen.
Dan heb je echt niet je huiswerk gedaan imo.
Die hele ETF wordt zwaar overschat.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
[...]

Lol, heel Henk en Ingrid-wereld zit nog gewoon bij zijn of haar huisbank voor een schamele 1,5% rente op jaarbasis, dus dat hangt heel erg af van de persoon, zijn/haar targets en interesses.
En YTD roepen in week 3 vind ik wel een ding. Als mijn directeur dat doet stap ik gelijk op...

• Gelukszoekr
[...]
Ytd kan je nu toch niet zien als ijkpunt toch?

En, niemand betaalt die fee? De overgrotte meerderheid is nu, na 2 weken nog niet geswitcht. Zoveel haast hebben ze blijkbaar niet.

• ozan20
Heren boven mij

Bij blackrock of Ark kan je voor veel lagere fee een etf aanschaffen. Dat is flink minder dan wat greyscale doet. Ytd had ik erbij gehaald omdat Joosie200 schrijft dat het geen verkoopdruk is en daardoor haalde ik ytd bij. Overigens is dit de ondergang van greyscale hoor! 1,5% fee is gewoon erg veel!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Weet er iemand een mooie site waar je de historische chart van BTC over andere crypto charts (bijv ETH) kan leggen/mappen? Kan wellicht bij Tradingview, maar dan zit je denk ik aan een betaald abo vast?

• ozan20
Vis schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:43:
[...]

Ik snap überhaupt niet waarom iemand (zelfs grote institutionele partijen) fee willen betalen om hun grootste bezit te laten "bewaren" door een custodian die vanalles met je papieren BTC kan doen.
Dan heb je echt niet je huiswerk gedaan imo.
Die hele ETF wordt zwaar overschat.
Ik snap het wel een beetje dat het voor bepaalde mensen een etf erg handig kan zijn. Je betaalt voor het gemak laat ik het zo zeggen. Je koopt juist een etf omdat het goedkoper is dan je geld neerzetten bij een beleggingsfonds, maar greyscale vraagt fee's die beleggingsfondsen ook vragen! Waarom zou je dan uberhaupt via greyscale kopen dan?
Pagina: 1 ... 128 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!