[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.701 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
technoaddict schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:36:
Nooit meegedaan met staking / launchpads. Na verhalen hier 100 euro in usdt/ondo launchpad gestopt. Na 2 dagen 50 usdt cent ontvangen. Waarde van ondo zal de hoogte van de staking bepalen, maar dit is toch te mooi om waar te zijn? Is het enige risico dat ondo zelf naar een cent gaat en je niks hebt aan die staking rewards? Of zijn er andere risico’s?
Als je kijkt naar TIA waar je bij Bitvavo behoorlijk wat staking rewards krijgt zie je wel dat veel mensen er geld in gooien en het muntje zelf behoorlijk in waarde kan stijgen. Wie weet zelfde met ondo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V20Tdf5WdR6DVXQPn7R61IbRvBA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/leVExDEgaaVLWNlpRyLnbNOD.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
technoaddict schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:36:
Nooit meegedaan met staking / launchpads. Na verhalen hier 100 euro in usdt/ondo launchpad gestopt. Na 2 dagen 50 usdt cent ontvangen. Waarde van ondo zal de hoogte van de staking bepalen, maar dit is toch te mooi om waar te zijn? Is het enige risico dat ondo zelf naar een cent gaat en je niks hebt aan die staking rewards? Of zijn er andere risico’s?
Als je kijkt naar TIA waar je bij Bitvavo behoorlijk wat staking rewards krijgt zie je wel dat veel mensen er geld in gooien en het muntje zelf behoorlijk in waarde kan stijgen. Wie weet zelfde met ondo?
Welkom in de wereld van crypto, waar het inderdaad zo kan werken.

Je investeert 100 USD, koopt daarmee iets van 100 USD. Dat stop je tijdelijk in een launchpool. Dat levert je bijv. 50 cent per dag op gedurende 10 dagen. Je krijgt muntjes ter waarde van 5 USD. Dat muntje doet een x20 en nu heb je 200 USD. Maar tegelijkertijd is de totale crypto market cap met 200 USD gestegen, terwijl je maar 100 USD hebt ingelegd. Magisch he? Nu moet je alleen nog iemand vinden die die muntjes voor 200 USD van je overneemt en dus 200 USD investeert en dan klopt het geheel weer. Degene die als laatste die muntjes kopen, op de top van de bullrun, zien daarna hun 200 USD verdampen tot 2 USD, doen een panic sell. En in de bearmarket kopen de mensen die al wat langer meegaan die muntjes weer op om ze daarna van 2 USD naar 300 USD te zien stijgen.

Dus nee, het is niet te mooi om waar te zijn, maar het is wel de kunst om er daadwerkelijk op tijd winst op te nemen en niet de laatste in de rij te zijn. Met altcoins is die kans gewoon heel erg groot, over 4 jaar hoor je niets meer over ONDO. En voor de volledigheid: Ja, het is met veel altcoins echt een pyramidespel, daar kunnen we omheen draaien of zeggen dat het niet zo is, maar zo werkt het nou eenmaal.

Daarom: Altijd een flufje Bitcoin en ETH in de pf hebben en houden, die zijn er over 4 jaar nog wel.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-01 07:14
zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:29:
[...]

Kijk zelf maar even. :) Neurolanche zou ook mijn eerste keus zijn. Destore is ook interessant. Maar dat is een heel verhaal met aanvullende voorwaarden. Dus daarom zelf even nalezen.
Ziet er goed uit, helaas alleen net geen 25k astar.

• zwembroek
UniMatrix schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:50:
Ok even mee gespeeld, ASTR native met Ledger overzetten naar EVM (Metamask Ledger) is erg simpel. https://docs.astar.networ...ge-assets/transfer-tokens
  1. Connect op Astar portal met wallet Metamask, sign network change met Ledger. Je hebt nu een EVM adres.
  2. Connect weer met Polkadot.js en Ledger extension op Astar portal.
  3. Kies send en als bestemming je Metamask (Ethereum) adres.
  4. Sign met Ledger en de tokens staan op de EVM.
Ik heb het even met 10 stuks gedaan om te testen :)
Easy peasy idd. En dan kan je bijna geruisloos overgaan naar dAPP staking v3. Ik heb alles niet meer in staking. Staat op de Ledger te wachten op de eindbestemming. Heb met staking mooi wat virtueel verdiend. Dat had ik niet bij de bank gekregen.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21

resusaapje

h less

Da's lekker wakker worden! ASTR roelz!

In z'n eentje m'n hele dotsama portfolio uit het slop getrokken.

Eindelijk groen. Even traantje wegpinken...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
resusaapje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:07:
Da's lekker wakker worden! ASTR roelz!

In z'n eentje m'n hele dotsama portfolio uit het slop getrokken.

Eindelijk groen. Even traantje wegpinken...
De aanhouder wint.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Tenzij je te lang aanhoudt, dan verlies je.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Welkom in de wereld van crypto, waar het inderdaad zo kan werken.

Je investeert 100 USD, koopt daarmee iets van 100 USD. Dat stop je tijdelijk in een launchpool. Dat levert je bijv. 50 cent per dag op gedurende 10 dagen. Je krijgt muntjes ter waarde van 5 USD. Dat muntje doet een x20 en nu heb je 200 USD. Maar tegelijkertijd is de totale crypto market cap met 200 USD gestegen, terwijl je maar 100 USD hebt ingelegd. Magisch he? Nu moet je alleen nog iemand vinden die die muntjes voor 200 USD van je overneemt en dus 200 USD investeert en dan klopt het geheel weer. Degene die als laatste die muntjes kopen, op de top van de bullrun, zien daarna hun 200 USD verdampen tot 2 USD, doen een panic sell. En in de bearmarket kopen de mensen die al wat langer meegaan die muntjes weer op om ze daarna van 2 USD naar 300 USD te zien stijgen.

Dus nee, het is niet te mooi om waar te zijn, maar het is wel de kunst om er daadwerkelijk op tijd winst op te nemen en niet de laatste in de rij te zijn. Met altcoins is die kans gewoon heel erg groot, over 4 jaar hoor je niets meer over ONDO. En voor de volledigheid: Ja, het is met veel altcoins echt een pyramidespel, daar kunnen we omheen draaien of zeggen dat het niet zo is, maar zo werkt het nou eenmaal.

Daarom: Altijd een flufje Bitcoin en ETH in de pf hebben en houden, die zijn er over 4 jaar nog wel.
Mooie omschrijving voor in de OP, ook makkelijk met naar verwijzen :P

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:31
Slonzo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Tenzij je te lang aanhoudt, dan verlies je.
Het is pas verlies als je verkoopt. :')
Famous bagholder quote

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Alpina schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:11:
[...]

Was die ook niet gepost door @zwembroek ?

Gem spotter :*)
Haha ja kan goed.

Ik had Graphlinq (GLQ) gevonden toen ik zocht naar een zakje ultra low marketcap tokens met AI narrative, serieus dev team/doel en goede tokenomics.
Tractie lijkt nu te komen; MC is nu net >10M$ dus nog veel uplift potentie.

Heb me door @zwembroek wel in ASTR en RMRK laten shillen. ASTR welbekend een mooi project en heb ik nu een aardige stake van in mijn portfolio. RMRK heb ik me niet echt in verdiept en is een flufje gokgeld. Er gebeurt nog weinig mee maar wie weet explodeert ie nog eens. MC net boven de 20M$ en bijna alle tokens uitgegeven, dus kan maar zo gebeuren :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

knakworst

Get more sats!

UniMatrix schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:50:
Ok even mee gespeeld, ASTR native met Ledger overzetten naar EVM (Metamask Ledger) is erg simpel. https://docs.astar.networ...ge-assets/transfer-tokens
  1. Connect op Astar portal met wallet Metamask, sign network change met Ledger. Je hebt nu een EVM adres.
  2. Connect weer met Polkadot.js en Ledger extension op Astar portal.
  3. Kies send en als bestemming je Metamask (Ethereum) adres.
  4. Sign met Ledger en de tokens staan op de EVM.
Ik heb het even met 10 stuks gedaan om te testen :)
Henk en Ingrid adoptie soon. Alleen eventjes met polkadot.js en Ledgger extension op Astar protocol connecten.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:59

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:02:
[...]

Henk en Ingrid adoptie soon. Alleen eventjes met polkadot.js en Ledgger extension op Astar protocol connecten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZwH6UfxMuNXAQKBundxq5D8K5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/goRs4XEdqwbMoBG5F1e5Hhrd.gif?f=user_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Alpina schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:24:
[...]

Het is pas verlies als je verkoopt. :')
Famous bagholder quote
<insert servieskast>

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
JPS schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Haha ja kan goed.

Ik had Graphlinq (GLQ) gevonden toen ik zocht naar een zakje ultra low marketcap tokens met AI narrative, serieus dev team/doel en goede tokenomics.
Tractie lijkt nu te komen; MC is nu net >10M$ dus nog veel uplift potentie.

Heb me door @zwembroek wel in ASTR en RMRK laten shillen. ASTR welbekend een mooi project en heb ik nu een aardige stake van in mijn portfolio. RMRK heb ik me niet echt in verdiept en is een flufje gokgeld. Er gebeurt nog weinig mee maar wie weet explodeert ie nog eens. MC net boven de 20M$ en bijna alle tokens uitgegeven, dus kan maar zo gebeuren :)
Nog een potentiele AI shitcoin met lage marketcap is LAI (LayerAI) :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Volgens mij las ik gisteren hier dat de ETFs een grotere outflow dan inflow hadden, onderstaand artikel zegt weer wat anders:

4 miljard inflow en 2,8 miljard outflow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrKc973iUHh3F658Vh7YiMGZeUk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lmgYSpfTwE1yRbarpbK5v7Gz.png?f=user_large

https://www.tradingview.c...-days-approaching-4b-aum/

• Jimbeam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-01 12:35
Voor de Ada holders, staking for Palmyra tokens: https://palmtoken.net/

Ik heb dit in het verleden met een hoop projecten gedaan en dat heeft me geen windeieren gelegd. Wel verkopen zodra de tokens iets waard zijn. Maar genius Yield alleen al heeft me zo €600,- opgeleverd. De Minswap tokens heb ik nog....(zijn €500 ofzo waard maar ik heb het gevoel dat daar nog wel wat kan gebeuren).

Hosky maximist

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Sinds ik mijn adblocker heb moeten verwijderen van tweakers zie ik steeds van die berichten zoals hierboven

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-01 14:50
zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:00:
[...]

Easy peasy idd. En dan kan je bijna geruisloos overgaan naar dAPP staking v3. Ik heb alles niet meer in staking. Staat op de Ledger te wachten op de eindbestemming. Heb met staking mooi wat virtueel verdiend. Dat had ik niet bij de bank gekregen.
Ik stake al een heel poosje via de polkadot.js wallet. Moet je daar ook voor overstappen? Hangt geen hardware wallet aan bij mij.

• Jimbeam
Mijn adblocker is gewoon actief (Brave) en ik zie niet wat je bedoeld, tenzij je op mijn bericht boven dat van jou doelt :)

Hosky maximist

• resusaapje

resusaapje

h less

DJ-Promo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:04:
[...]

Ik stake al een heel poosje via de polkadot.js wallet. Moet je daar ook voor overstappen? Hangt geen hardware wallet aan bij mij.
Neen het.

Zorgen dat je regelmatig claimt in v2 en zodra v3 er is, staking opnieuw aan zetten.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 18:56
Jimbeam schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:58:
Voor de Ada holders, staking for Palmyra tokens: https://palmtoken.net/

Ik heb dit in het verleden met een hoop projecten gedaan en dat heeft me geen windeieren gelegd. Wel verkopen zodra de tokens iets waard zijn. Maar genius Yield alleen al heeft me zo €600,- opgeleverd. De Minswap tokens heb ik nog....(zijn €500 ofzo waard maar ik heb het gevoel dat daar nog wel wat kan gebeuren).
Wat is 1 palm token waard? Vraag me wel altijd af bij dit soort projecten zijn je funds safe? en hoe snel heb je ze er weer vanaf…

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 14:28
Nopheros schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:57:
Volgens mij las ik gisteren hier dat de ETFs een grotere outflow dan inflow hadden, onderstaand artikel zegt weer wat anders:

4 miljard inflow en 2,8 miljard outflow.

[Afbeelding]

https://www.tradingview.c...-days-approaching-4b-aum/
Ik dacht dat GBTC 650k BTC had, maar blijkbaar was dat minder en rond de 620k BTC. Dus GBTC is minus 70k en de andere ETFs +95k. Dus inflow in ETFs is ongeveer 25k BTC de eerste ruime week.

• Nopheros
Blik1984 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:22:
[...]

Ik dacht dat GBTC 650k BTC had, maar blijkbaar was dat minder en rond de 620k BTC. Dus GBTC is minus 70k en de andere ETFs +95k. Dus inflow in ETFs is ongeveer 25k BTC de eerste ruime week.
Elke dag komt er +/- 900 BTC bij, vanaf april +/- 450 BTC.

Dit gaat op een gegeven moment erg interessant worden :)

• Jimbeam
Pinsa schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:19:
[...]

Wat is 1 palm token waard? Vraag me wel altijd af bij dat soort projecten, zijn je funds safe en hoe snel heb je ze er weer vanaf…
Je funds zijn volledig safe, staken in Cardano is simpel en super veilig, je Ada blijft gewoon in je eigen wallet.
Ook kun je op elk gewenst moment unstaken en kost dat niks anders dan de stake rewards van de betreffende epoch (vijf dagen).

Wat een token waard wordt weet natuurlijk niemand, maar dat het meer waard wordt dan de paar Ada aan stakerewards die je inlevert heb je al heel snel.

Overigens heb ik ook voorbeelden van projecten waar ik aan mee heb gedaan en die zijn verdampt (wat is er gebeurd met Maladex?).

Edit: https://twitter.com/CardanoMaladex
Lekker scherp...

[ Voor 3% gewijzigd door Jimbeam op 21-01-2024 13:27 ]

Hosky maximist

• Blik1984
Nopheros schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Elke dag komt er +/- 900 BTC bij, vanaf april +/- 450 BTC.

Dit gaat op een gegeven moment erg interessant worden :)
Ja, als de OTC-buffer leger wordt en de buffers via market buys aangevuld moet worden, dan gaat het impact hebben op de prijs :9~

• Pinsa
Jimbeam schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Je funds zijn volledig safe, staken in Cardano is simpel en super veilig, je Ada blijft gewoon in je eigen wallet.
Ook kun je op elk gewenst moment unstaken en kost dat niks anders dan de stake rewards van de betreffende epoch (vijf dagen).

Wat een token waard wordt weet natuurlijk niemand, maar dat het meer waard wordt dan de paar Ada aan stakerewards die je inlevert heb je al heel snel.

Overigens heb ik ook voorbeelden van projecten waar ik aan mee heb gedaan en die zijn verdampt (wat is er gebeurd met Maladex?).

Edit: https://twitter.com/CardanoMaladex
Lekker scherp...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzRvdwg2_PShz6x0g0by1AqdZuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N6gJ6IQUCOId0M2PvfXp6HBi.png?f=fotoalbum_large

• Jimbeam
Bijna net zo gratis als een airdrop ;)

Hosky maximist

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYcpSX9a7xPk9DR4CQoZiGfzwE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OCNAAWJYYgFaIHejZapocKwe.png?f=user_large

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16

St@m

@ Your Service

Had ik toch weer ASTR moeten verkopen op 19 cent he.. die zien we dus nooit meer terug.. :/

:+

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 21-01-2024 15:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• JPS
  • Niet online

JPS

keanu_ schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:53:
[...]

Nog een potentiele AI shitcoin met lage marketcap is LAI (LayerAI) :)
Heb net een beetje zitten inlezen in LAI en die lijkt best promising. Wel wat eerdere twitterfud ivm rebranding/tokenswap, maar hey, is daardoor weer lekker ingezakt tot het supportnivo. De onderliggende dikke vette cryptotech wordt niet begrepen door de snelle moonboys die nu het hazenpad kiezen.

Nog ff doorlezen of ik mijn RMRK zakje hiervoor ga inruilen.

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-01 12:12
Toch altijd mooi hoe alles omhoog gaat wat ik niet bezit..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Technofreakz schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:17:
Toch altijd mooi hoe alles omhoog gaat wat ik niet bezit..
En als je die coin alsnog aanschaft dan daalt de koers ipv te stijgen. En als je er een ander voor verkoopt, dan stijgt die direct na verkoop. Daarom ook niet teveel wisselen, maar evt. bijkopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-01 12:12
Taro schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:24:
[...]

En als je die coin alsnog aanschaft dan daalt ide koers ipv te stijgen. En als je er een ander voor verkoopt, dan stijgt die direct na verkoop. Daarom ook niet teveel wisselen, maar evt. bijkopen.
dat is indd precies hoe het gaat… dus gewoon hodl.

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-01 09:21
Wat denken jullie van TRADE? Bezit al enige tijd wat stuks, leuke stijging doorgemaakt. RWA marketplace. Begint ergens op te lijken ook inmiddels.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:07:
Wat denken jullie van TRADE? Bezit al enige tijd wat stuks, leuke stijging doorgemaakt. RWA marketplace. Begint ergens op te lijken ook inmiddels.
De topicwaarschuwing toevallig gelezen?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P43OyWbLZrQ7joVE5Pe2yECP-vY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MMNKmmfM91Evk8zUiZfK7bXZ.jpg?f=user_large

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:09
Taro schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:11:
[...]

De topicwaarschuwing toevallig gelezen?
Voor een sc topic en vergeleken met andere vragen, vind ik een toelichting van twee zinnen nog best uitgebreid.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhQv95hk5e9e3JkjNERgLXupB5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large
:+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
exelletor schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:36:
[...]

Voor een sc topic en vergeleken met andere vragen, vind ik een toelichting van twee zinnen nog best uitgebreid.
Mjah, toelichting? Eerder een beschrijving van de persoonlijke situatie :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:49

Vis

Ik TRADE niet, enkel HODL, en nee niet de ETF van Van Eck, maar self custody echte Bitcoin.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:48
Vis schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:46:
[...]

Ik TRADE niet, enkel HODL, en nee niet de ETF van Van Eck, maar self custody echte Bitcoin.
Heb mij informatief ingelezen over HODL, zou dat ook wat worden in aankomende Bull... _/-\o_

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 15:50
Een tracker van de US Spot Bitcoin ETFs, met info over hoeveel BTC ze bezitten en het verloop over de afgelopen dagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kIHZxwRBCmiGYfmeiVHA6I297q4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8vXIP3GkVOCyuXwpg3A6HyqT.png?f=fotoalbum_large
Wellicht interessant om het verloop van de verhoudingen in de gaten te houden.

link: https://heyapollo.com/bitcoin-etf

• DJ-Promo
Dat van ik ga coins weg doen want ze doen niks heb ik $VELA die moonde even met alle hype van hun exchange en AirDrop. Weet nu al als ik het weg doe dan gaat ie.

• resusaapje

resusaapje

h less

Eegee schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:00:
Een tracker van de US Spot Bitcoin ETFs, met info over hoeveel BTC ze bezitten en het verloop over de afgelopen dagen:
[Afbeelding]

Zijn morgen de beurzen open? Dan moeten we morgen dus vóór 15u onze crypti hebben verkocht om het dan rond 17u eventueel terug te kopen.
Benieuwd of dat zo werkt...

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 17:25

BeyondThunder

Lost Lightning

DJ-Promo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:14:
Dat van ik ga coins weg doen want ze doen niks heb ik $VELA die moonde even met alle hype van hun exchange en AirDrop. Weet nu al als ik het weg doe dan gaat ie.
Ik heb deze zin 3X gelezen, en ik snap nog steeds niet wat je zegt....

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

BeyondThunder schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:42:
[...]

Echte shitcoins!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BeyondThunder schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:42:
[...]

Ik had bij de 2e keer lezen wel een idee van wat er ongeveer bedoeld werd, maar ik vermoed dat er drank in het spel is.

• Vis

Vis

DJ-Promo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:14:
Kon het niet laten: je nickname en deze comment =

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kbfN0YWzOcqL2GY_21EyPsmOD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F4w6c6kkcEZmRSfvjyTfxIF8.gif?f=user_large

:P

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-01 09:21
Taro schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:42:
[...]

Mjah, toelichting? Eerder een beschrijving van de persoonlijke situatie :)
Excuses, had niet in de gaten dat ik iets postte wat niet pluis is.
Heeft het te maken met advies vragen zonder voldoende research?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
poekiepoes12 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 20:50:
[...]

Nee, in 9/10 gevallen betreft het het shillen van een coin door een bagholder OF iemand die te lui is om eigen onderzoek te doen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
poekiepoes12 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 20:50:
[...]

Je gooit wat in het topic zonder echte uitleg wat het is. Mij zegt TRADE als coin/project niets, en RWA marketplace ook niets. Als je geen inhoudelijke (korte) uitleg geeft over wat het is en waarom je het hebt of waarom je het goed vind of waarom je graag andermans mening wilt horen, begint het op shillen te lijken :)

(althans, volgens mij is dat de reden. Voor mij is het in ieder geval wel een reden om dergelijke vragen te negeren, vaak mondt het uit in een ordinaire shill :) )

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:18
HODL & BRRR :o _/-\o_

2 internet memes die uiteindelijk zelfs officiële namen werden, wie had dat gedacht

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• DJ-Promo
Vis schreef op zondag 21 januari 2024 @ 20:19:
[...]

Kon het niet laten: je nickname en deze comment =

[Afbeelding]

:P
Haha. Taro gaf advies aan iemand die kwam met alle coins gaan naar de maan maar die ik mijn pf heb niet. $VELA is er dus zo 1 bij mij. Is helemaal dood. Staat hier wel een klein beatje op inderaad :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SgCsCRnQGSvSIqsEqmzq-8qxCk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fk39FH676QyxCDBpFrEhgvwi.gif?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door DJ-Promo op 21-01-2024 21:15 ]

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@DJ-Promo Ik begin er steeds minder van de begrijpen.

• Alpina
Heb $VELA ook nog gehad ergens. Snap de pijn wel _O-

Op dit moment nog maar 4 coins, heerlijk rustig.

• DJ-Promo
Taro schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:24:
[...]

En als je die coin alsnog aanschaft dan daalt de koers ipv te stijgen. En als je er een ander voor verkoopt, dan stijgt die direct na verkoop. Daarom ook niet teveel wisselen, maar evt. bijkopen.
@BeyondThunder doel op bovenstaande. Ik ga weer in lurk mode.

• zwembroek
Alpina schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:24:
Op dit moment nog maar 4 coins, heerlijk rustig.
HA! Ik maar 3.

En offtopic DJ Promo was "vroeger" mijn favoriete DJ. Wat een baas. O+

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:38:
[...]

HA! Ik maar 3.

Nog rustiger!

Ja mooi toch krijg nu opeens flashbacks van Up yours! In Sunnybeach Bulgarije :9B

• DJ-Promo
[...]

HA! Ik maar 3.

Haal dat vroeger maar helemaal weg.

https://www.youtube.com/watch?v=ntfK_w-ol-8

1:17:48 _/-\o_

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
YES schreef op zondag 21 januari 2024 @ 20:58:
[...]

Je gooit wat in het topic zonder echte uitleg wat het is. Mij zegt TRADE als coin/project niets, en RWA marketplace ook niets. Als je geen inhoudelijke (korte) uitleg geeft over wat het is en waarom je het hebt of waarom je het goed vind of waarom je graag andermans mening wilt horen, begint het op shillen te lijken :)

(althans, volgens mij is dat de reden. Voor mij is het in ieder geval wel een reden om dergelijke vragen te negeren, vaak mondt het uit in een ordinaire shill :) )
Maar heb je ze nu gekocht? oOo

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• JPS
  • Niet online

JPS

JPS schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:46:
[...]

Nog ff doorlezen of ik mijn RMRK zakje hiervoor ga inruilen.
Zo zie je maar weer dat je altijd goed je huiswerk moet doen alvorens een kratje (of meer) in een fancy looking muntje te knikkeren:
https://www.linkedin.com/...rs-greedy-mehran-ta-rizi/
https://www.cryptopolitan...tocurrency-scam-unveiled/

Ik had er eerder vanmiddag ook overheen gekeken dat er maar 10% circulating supply was, dus ook een showstopper voor mij. Weet niet of jij er zelf in zit @keanu_ ?

• Blik1984
Eegee schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:00:
[Afbeelding]

Dit is wel een goede, ik had een andere site maar die is enkel in dollar en dat geeft met een dalende btc een vertekend beeld

https://btcetffundflow.com/

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

HA! Ik maar 3.

Ik kan mij alleen underground madness herinneren: YouTube: DJ Promo - My Underground Madness 😀👍

Uitkijken voor snelheidsboetes 😀

[ Voor 4% gewijzigd door zenith op 21-01-2024 21:57 ]

• zwembroek
Blijft fantastisch. Thunderdome 96 was mijn eerste feestje. Waar blijft de tijd man.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
gisteren DaBoyTommy en nu DJ PROMO, wat een ouwe zakken zijn wij _O-

nothing stops this train

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Kol Nedra schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:43:
Hier begonnen in Multigroove.
Waar is die tijd gebleven, wat een herinneringen....

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:51
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o6Zt62PeJeFUDwBUI/giphy.gif

• Kol Nedra
Bitcoin is Gunpowder...

nothing stops this train

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:43:
Mooi toch! Straks met die nieuwe ATH’s in zicht loopt de halve SC rond in zo,n cool Australian trainingspak, worden overigens nog steeds gemaakt 8)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Daar was ik bij :P 1 van de tofste hardcore tracks ever die hij hierna draait.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 06:38:
[...]

Mooi toch! Straks met die nieuwe ATH’s in zicht loopt de halve SC rond in zo,n cool Australian trainingspak, worden overigens nog steeds gemaakt 8)
Ja bestaat inderdaad nog. Lijkt me wel grappig om er weer eentje te hebben, alleen ga je dat nooit dragen. Dus maar BTC gekocht.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Alpina
Pinsa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 06:38:
[...]

Wordt het dan SC rave in plaats van SC bbq?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Bushalte schreef op maandag 22 januari 2024 @ 06:51:
[...]

Daar was ik bij :P 1 van de tofste hardcore tracks ever die hij hierna draait.
ja waren mooie tijden. Promo was idd ook 1 van mijn favorieten. Jammer alleen dat in zo'n gare locatie zoals de arena het dan ineens weer licht word in de ochtend...... :F

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:12

tomtom901

Moderator General Chat
Als die ETF vandaag weer opent na de prijsactie vannacht, arme bagholders :+

• Pinsa
Alpina schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:07:
[...]

Wordt het dan SC rave in plaats van SC bbq?
Zoiets als dit? Alleen zit dan iedereen onder het hakken zijn delta app te openen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCcALc2m2UbWsTsVqnDqUvZMl5M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bhyrfVl4ICq5WJ23tWZOW9uv.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jR1Od3mkACfajSsWEEsNPrh0klU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OCVrEaGnJgSBmrGEdBF2mHPg.gif?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Pinsa op 22-01-2024 07:36 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:32:
[...]

Blijft fantastisch. Thunderdome 96 was mijn eerste feestje. Waar blijft de tijd man.
Damn wat een tijd, ben ooit nog wezen stappen in Rotterdam met Sietse/Da Mouth of Madness, hij moest optreden, dus gratis naar binnen via de artiesten ingang, zak vol muntjes en los :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Vis

Vis

anti elppa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:21:
[...]

ja waren mooie tijden. Promo was idd ook 1 van mijn favorieten. Jammer alleen dat in zo'n gare locatie zoals de arena het dan ineens weer licht word in de ochtend...... :F
Reality check altijd ja, dat moment dat de lichten weer aangaan.. maar op de terugreis in de trein was je alweer bezig met het volgende feestje 😃🥳

Gouden tijden vroegah...

• anti elppa
Vis schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:45:
[...]

Reality check altijd ja, dat moment dat de lichten weer aangaan.. maar op de terugreis in de trein was je alweer bezig met het volgende feestje 😃🥳

Gouden tijden vroegah...
ja en dan zaten er van die bejaarden tegenover.......zaten dan afkeurend te kijken naar die kop van je met nog steeds enorme doppen

• Vis

Vis

anti elppa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:47:
[...]

ja en dan zaten er van die bejaarden tegenover.......zaten dan afkeurend te kijken naar die kop van je met nog steeds enorme doppen
Heerlijk haha!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:59

Darrell

Fiat moonboy

Ieder rondje is anders.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:47:
[...]

Heb wel eens op de heenweg tegenover een oud vrouwtje gezeten en die vroeg wat drinken jullie daar? Ik zeg eh wodka, oh mag ik ook een slokje? _/-\o_

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
Ik zie de documentaire al: Hoe hardcore het financiele systeem heeft veranderd.

Of als BTC toch een tulpenmanie blijkt: Hoe hardcore een generatie gokkers heeft geproduceert

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

zenith schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:57:
[...]

Ik kan mij alleen underground madness herinneren: YouTube: DJ Promo - My Underground Madness 😀👍

Uitkijken voor snelheidsboetes 😀
Meesterwerk dit

Grootste meesterwerk is deze wat mij betreft: YouTube: Jones & Stephenson The First Rebirth

En als laatste deze nog even: YouTube: The Age of Love (jam & spoon remix) (1992)

[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2024 09:08 ]

• DJ-Promo
Nu weer even crypto ouwe ravers.
Halving zit al onder de 90 dagen resterend. Ben benieuwd wat voor vuurwerk we er nog voor gaan zien. Laaste 2x dat ik de halving mee maakte gebeurde het er op het moment zelf niks.

• anti elppa
DJ-Promo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:06:
Nu weer even crypto ouwe ravers.
Halving zit al onder de 90 dagen resterend. Ben benieuwd wat voor vuurwerk we er nog voor gaan zien. Laaste 2x dat ik de halving mee maakte gebeurde het er op het moment zelf niks.
nouja meestal is er ff kort wat liquiditeit en gestuiter. Maar idd geen dikke groene palen meestal. Duurt weer wat dagen/ weken

• BTC100K2021

BTC100K2021

Zilver is ook weer in de aanbieding, paar ETF aandeeltjes opgepikt.

Mag eigenlijk niet van de ETF politie, maar had geen tijd om het zilver zelf uit de mijn te hakken.

• resusaapje

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:19:

Mag eigenlijk niet van de ETF politie, maar had geen tijd om het zilver zelf uit de mijn te hakken.
Stouterd!

Je bedoelt natuurlijk: $KAG

Ook leuk om te weten: Bitcoin (BTC) Outranks Silver as Second Largest Commodity ETF

[ Voor 20% gewijzigd door resusaapje op 22-01-2024 09:24 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Toch is fysiek zilver prachtig om in je handen te hebben.

Het haalt de ekster in mijzelf naar boven, prachtige glimmende units.

Kijken naar de alts door de bril van een BTC Maxi:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_ZbrcuUwAAfvsu.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2024 09:38 ]

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:19:

Waarom niet lkker fysiek in huis halen via 101munten ofzo?

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:29:
[...]

Toch is fysiek zilver prachtig om in je handen te hebben.

Het haalt de ekster in mijzelf naar boven, prachtige glimmende units.
Absoluut! En je betaald helemaal niet zo gekke veel bovenop de spotprijs voor absolute kunstwerken op coins of baren.

• resusaapje

resusaapje

h less

WarsemaW schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:38:
[...]

Waarom niet lkker fysiek in huis halen via 101munten ofzo?
Denk erom: Hoeveel contant geld mag ik thuis bewaren?

Da's verdraaid weinig! En geldt (sic) ook voor goud, zilver, etc

En als de boormachienbrigade al langskomt voor een Ledger, zullen fysieke voorraden al helemaal interessant zijn, toch?

[ Voor 12% gewijzigd door resusaapje op 22-01-2024 09:45 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zilver? 1KG goud, je mag met crypto betalen: https://www.hollandgold.nl/goud-kopen.html?selectie=532
Nah, dan liever van die kleine baartjes of munten. Die verkopen wat makkelijker :P

Zo, vanaf vandaag ook weer een exchange gevonden die mij wil hebben. Moet ik het koers topic ook weer meelezen :-( :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Is Trump voor of tegen BTC? :O

Ongelofelijk dat hij weer de kandidaat lijkt te worden voor de Republikeinen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:48:

Trump is wel redelijk pro crypto toch? Of naja, dat dacht ik.
En ja, alles beter dan die ouwe seniele gek die er nu zit en met de halve wereld oorlog aan het voeren is...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:48:

Hij is een business man maar dan in fiat/dollar, hij snapt Bitcoin niet goed genoeg.
Vivek daarentegen was wel meer pro BTC erin. Trump en Vivek gaan samenwerken dus wie weet beetje invloed op Trump wanneer die president wordt dit jaar ;)

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:51:
[...]

Trump is wel redelijk pro crypto toch? Of naja, dat dacht ik.
En ja, alles beter dan die ouwe seniele gek die er nu zit en met de halve wereld oorlog aan het voeren is...
Want Trump lost alles op in 24u natuurlijk.
Enfin, sowieso een grote soap daar.

''On topic''
Wen 37k?

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:45:
Zilver? 1KG goud, je mag met crypto betalen: https://www.hollandgold.nl/goud-kopen.html?selectie=532
Nah, dan liever van die kleine baartjes of munten. Die verkopen wat makkelijker :P
Wow, me nooit echt gerealiseerd hoe:
- klein 1kg goud is (11x5x9cm!!!!)
- duur 1kg goud is (1,3 BTC)

Eén baar goud past gewoon in dezelfde kluis als m'n Ledger 8)
Interessant om eens even uit m'n crypto-hol te stappen....
Zo, vanaf vandaag ook weer een exchange gevonden die mij wil hebben. Moet ik het koers topic ook weer meelezen :-( :>
Je bedoelt een boomer-exchange die met Thai willen handelen?

• Kol Nedra
keanu_ schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:52:
[...]

Want Trump lost alles op in 24u natuurlijk.
Enfin, sowieso een grote soap daar.

''On topic''
Wen 37k?
over 2 dagen 37k please, fiat drop inbound!

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:57:
[...]

over 2 dagen 37k please, fiat drop inbound!
Hoe werkte die CSS ook alweer om irritante tweakers te blokkeren?

Pagina: 1 ... 127 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!