[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.716 views

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:46

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik ben het hier wel mee eens, ik hoor overal, "we gaan dippen naar 38K", "We gaan dippen naar 32K". Vooral in de diverse WA groepen.
Soms word ik een beetje gek van al die TA's (en hoe vaak ze er naast zitten).
Vooral als men astrologie in de TA's gaan verwerken, woest kan daardoor worden. ;-)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
BeyondThunder schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:37:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens, ik hoor overal, "we gaan dippen naar 38K", "We gaan dippen naar 32K". Vooral in de diverse WA groepen.
Soms word ik een beetje gek van al die TA's (en hoe vaak ze er naast zitten).
Vooral als men astrologie in de TA's gaan verwerken, woest kan daardoor worden. ;-)
Moon

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
BeyondThunder schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:37:
[...]
Zijn er echt mensen die er astrologie bij betrekken en daarmee de koers proberen te voorspellen? Dat zou ik graag eens zien, niet omdat ik erin geloof, maar niet geloof dat mensen dat daadwerkelijk doen.

Ik hoorde laatst ook ergens: Net als het effect van eb en vloed, heeft de invloed van de stand van o.a. maan, zon en andere zaken ook invloed op X, Y en Z. Waarbij o.a. het leervermogen van kinderen erbij werd betrokken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:15
Taro schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:49:
[...]

Zijn er echt mensen die er astrologie bij betrekken en daarmee de koers proberen te voorspellen? Dat zou ik graag eens zien, niet omdat ik erin geloof, maar niet geloof dat mensen dat daadwerkelijk doen.

Ik hoorde laatst ook ergens: Net als het effect van eb en vloed, heeft de invloed van de stand van o.a. maan, zon en andere zaken ook invloed op X, Y en Z. Waarbij o.a. het leervermogen van kinderen erbij werd betrokken.
Ik ben vrijwel zeker dat het slaapmoment van kinderen invloed heeft op de koersen. (Dat heb op de SC gestaan)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:34

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Ik zou niet onderschatten hoe dom goedgelovig de gemiddelde mens is
Mensen doen alles als ze er een keer succes mee denken te hebben gehad. Of een "edge"mee denken te kunnen krijgen.

Ik durf er geld op in te zetten dat er op dit moment iemand in theeblaadjes zit te loeren om te besluiten of ze wel of niet moeten kopen/verkopen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Kan me nog herinneren dat onze Maren hier in augustus 2021 anders best de nodige aandacht gekregen heeft.
Richh schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:46:
Het sterrenstelsel staat in ieder geval klaar voor dikke vette pumps...

[Twitter]

8)7

nee ik geloof niet in astrologie, en ja een klok die stil staat heeft ook 2x gelijk, maar toch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epRZgRo8jx0sn0GHK-hJM5_96BU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VqT7fR4AiphOOecZ1F3HdUwm.jpg?f=fotoalbum_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 14:10
Darrell schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Kan me nog herinneren dat onze Maren hier in augustus 2021 anders best de nodige aandacht gekregen heeft.

[...]

[Afbeelding]
Die kijkt ook een beetje alsof er bovenin geen lichtje brandt. Al denk ik dat het overgrote deel van haar doelgroep daar niet zo veel om geeft.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Je moet toch enige vorm van houvast hebben met die geitenbende. 8)7

• resusaapje
  • Laatst online: 12:02

resusaapje

h less

[...]

Kortom, je vraagt je af of er gelovige mensen zijn? Godzijdank is dat een verwaarloosbare minderheid

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Of je nu DCA doet middels de kalender, stand van de sterren of de kleur van de theebladeren. Komt allemaal op hetzelfde neer, eens in de zoveel tijd er fiat ingooien. Dan zit je goed!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:42:
Of je nu DCA doet middels de kalender, stand van de sterren of de kleur van de theebladeren. Komt allemaal op hetzelfde neer, eens in de zoveel tijd er fiat ingooien. Dan zit je goed!
Geloof jij nog in fiat? God zei:"Fiat lux!", en er was licht.
Zo achterhaald dat idee...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:42:
Hoop dat de koers nog EUR 2x.xxx zal bereiken zodat ik nog wat kan inslaan.
Maar op korte termijn/voor de halving niet realistisch denk ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 20-01-2024 11:59 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Wispe schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:52:
[...]

Op de lange termijn ook niet. :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:16:
[...]

Op de lange termijn ook niet. :+
Iedereen dacht dat we moon gingen na de ETF. :P Dus wie weet...

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
Wispe schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:52:
[...]

Het kan prima. Maar hoe gek dat misschien nu klinkt, vaak denk je er dan weer heel anders over.

Of, zie je wel, het gaat alleen maar naar beneden, daar ga ik m'n geld niet in stoppen.
Of, ik wacht nog even. Het is al zoveel gedaald, er gaat nog zeker wel 5k vanaf.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
resusaapje schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Kortom, je vraagt je af of er gelovige mensen zijn? Godzijdank is dat een verwaarloosbare minderheid
En bedankt 🙃

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:12
Mooie naai actie van Justin weer met zijn Huobi exchange en de token swap van HT naar HTX, ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt. Ik heb overigens geen HT, maar als de koers nog even -75% doet, haal ik wel een tasje.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:46

BeyondThunder

Lost Lightning

twain4me schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:16:
[...]

Ik zou niet onderschatten hoe dom goedgelovig de gemiddelde mens is
Mensen doen alles als ze er een keer succes mee denken te hebben gehad. Of een "edge"mee denken te kunnen krijgen.

Ik durf er geld op in te zetten dat er op dit moment iemand in theeblaadjes zit te loeren om te besluiten of ze wel of niet moeten kopen/verkopen.
@Taro Klopt, in een grote WA groep zijn er een paar die de hele dag TA's posten gebaseerd op astrologie.
Plaatjes zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLptxLXqMeX1NFMtiR-N3iliU9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T3yTMKoP0IKt5VOjvQwkzFqC.jpg?f=fotoalbum_large

En filmpjes zoals deze:

Voor de rest een prima groep hoor, maar met dit soort meuk moet je niet bij bij mij aankomen.
Het is een soort van Bitcoin fluisteraar |:(

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-01 19:20
Hebben jullie wel eens dat je eens lekker zit te schijten, maar dat je naar het rolletje wc papier kijkt en denkt, dit is niet genoeg?
Dan ga je vegen, is het op en ben je niet klaar, maar je hebt ook geen zin om met een nieuwe rol weer terug te lopen?

Zo’n gevoel heb ik nu bij de btc koers. Het kan net maar het stinkt wel een beetje..

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tip voor de redactie van RTL Z:
Je kunt het nieuws over crypto ook zo brengen ...

[ Voor 27% gewijzigd door Mr. Jinx op 20-01-2024 13:05 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:04:
Hebben jullie wel eens dat je eens lekker zit te schijten, maar dat je naar het rolletje wc papier kijkt en denkt, dit is niet genoeg?
Dan ga je vegen, is het op en ben je niet klaar, maar je hebt ook geen zin om met een nieuwe rol weer terug te lopen?

Zo’n gevoel heb ik nu bij de btc koers. Het kan net maar het stinkt wel een beetje..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjcBp8ftHRw9Uynu8yZGs1iVWqY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WtFXJXVIsNxZuCBjxQ6n7dgU.png?f=user_large

Ik vroeg me maanden af wanneer deze weer van toepassing zou zijn. Et voila!

• twain4me

twain4me

BeyondThunder schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:00:
[...]

@Taro Klopt, in een grote WA groep zijn er een paar die de hele dag TA's posten gebaseerd op astrologie.
Plaatjes zoals deze:

[Afbeelding]

En filmpjes zoals deze:

[YouTube: $50K BITCOIN + $1 XRP THIS MONTH? | DECODING CRYPTO]

Voor de rest een prima groep hoor, maar met dit soort meuk moet je niet bij bij mij aankomen.
opzich, als er genoeg mensen in geloven en op handelen, wordt het vanzelf waarheid.

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 20-01-2024 13:11 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
twain4me schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:10:
[...]

opzich, als er genoeg mensen in geloven en op handelen, wordt het vanzelf waarheid.
Precies, dat is ook de reden dat TA kan werken. Hoe meer mensen kijken en handelen op een bepaalde SMA/MA etc hoe beter het werkt.

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Plaatjes zoals deze:

[Afbeelding]

En filmpjes zoals deze:

Tja, het is hier al eerder gedeeld; TA etc werkt, omdat we geloven dat anderen er in geloven. Dus je zwakte inzetten als sterkte, omdat anderen dezelfde zwakte hebben. M.a.w., mensenkennis.
Aangezien alle levende wezens worden beïnvloed door hun omgeving, is het aannemelijk dat seizoenen, maanstanden, zonnevlammen iets met je doen. Dus, ben je goed in het "lezen" van je eigen gemoed, en is dat gemoed het gemiddelde van de rest van de cryptidioten, dan scoor je goed. Hoi Taro! :>
Maar ja, net als met elk ander geloof, slaan mensen door met die dingen. Als de maan eb en vloed veroorzaakt, dan zal Uranus ook wel iets doen. Want ik verzin terplekke dat 10.000 jaar geleden de ziener Oebele het einde der tijden voorzag als Pluto in het rode huis staat met Ourabourou als ascandent. Dus KOOP die HEX NU!

• twain4me

twain4me

Nopheros schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:13:
[...]

Precies, dat is ook de reden dat TA kan werken. Hoe meer mensen kijken en handelen op een bepaalde SMA/MA etc hoe beter het werkt.
Ik zat afgelopen week op de wc (daar doe ik mijn beste denkwerk) en bedacht me dat TA posten eigenlijk gewoon de coin van de dag chillen is, maar dan met mooie plaatjes O-)

maarja het werkt en ik doe het zelf ook... dus als genoeg mensen naar de maan gaan staren, doe ik gezellig mee.

• Nopheros
twain4me schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:28:
[...]

Ik zat afgelopen week op de wc (daar doe ik mijn beste denkwerk) en bedacht me dat TA posten eigenlijk gewoon de coin van de dag chillen is, maar dan met mooie plaatjes O-)

maarja het werkt en ik doe het zelf ook... dus als genoeg mensen naar de maan gaan staren, doe ik gezellig mee.
Daarom doe ik m'n buys en sells altijd wanneer het volle maan is. Als we dat nu allemaal gaan doen dan kan ik er ook nog een keer profijt uit halen..

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:12
resusaapje schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:15:
[...]
Oebele het einde der tijden voorzag als Pluto in het rode huis staat met Ourabourou als ascandent. Dus KOOP die HEX NU!
Ik snap dat het sarcasme is, maar ik ben oprecht benieuwd naar de komende prijsactie. Ik heb iets principeels iets tegen zulke scam coins, dus zal hem niet zo snel aanschaffen. Daarnaast heeft HEX nog altijd een mcap van 1,6 miljard en hoewel ik het makkelijk x10 zie gaan, hoop ik oprecht dat een willekeurige exchange token oid het beter doet. :+

• twain4me

twain4me

Nopheros schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Daarom doe ik m'n buys en sells altijd wanneer het volle maan is. Als we dat nu allemaal gaan doen dan kan ik er ook nog een keer profijt uit halen..
Zo werkt dat natuurlijk niet, je moet of buy of sell doen _O-
Als iedereen willekeurig op het zelfde moment zit te kopen of verkopen heb je alleen maar een piek in vollume.

[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 20-01-2024 13:47 ]

• Jimbeam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-01 12:35
Ik lach me altijd suf om TA...het heeft meer met psychologie (de menselijke behoefte aan houvast en structuur) te maken dan met het accuraat voorspellen van koersen.
De overtuiging waarmee met een ernstig gezicht allerlei hopium lijntjes worden getrokken op kaarten, heerlijk!

Dat gezegd hebbende, mocht de hele wereld ervan overtuigd raken dat de 13 dags MA de heilige graal van TA is, dan doe ik vrolijk mee :)

Hosky maximist

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:01
Hoe heet die website ook al weer waar crypto als bubbels worden getoond? :+

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:04:

Ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCaCnqBHSRyOb44YylM5bCMYJn0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ihtSjbNBfB4usbDZw8ssxWa6.jpg?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
Jimbeam schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:47:
Ik lach me altijd suf om TA...het heeft meer met psychologie (de menselijke behoefte aan houvast en structuur) te maken dan met het accuraat voorspellen van koersen.
De overtuiging waarmee met een ernstig gezicht allerlei hopium lijntjes worden getrokken op kaarten, heerlijk!

Dat gezegd hebbende, mocht de hele wereld ervan overtuigd raken dat de 13 dags MA de heilige graal van TA is, dan doe ik vrolijk mee :)
Ik doe zelf vrij weinig met TA, behalve wat op de hogere tijd frames. Maar TA heeft weinig te maken met het voorspellen van koersen, maar meer dat je op x niveau y reactie kunt verwachten. Daar kunnen handelaren weer op in springen.

In crypto werkt TA vrij goed, omdat de traditionele manieren van bepalen hoeveel een aandeel waard zou moeten zijn in crypto (nog) niet werkt. In crypto koopt of verkoopt men vaak iets op basis van hoe een chart eruit ziet of de marketcap rank op CoinGecko en besluit dan dat het omhoog kan.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:26
Zit er iemand hier ook in POKT?
Zit er al zit een langere tijd in heb het heel laag zien gaan en helaas niet dca’ed.

Nu begint het toch wel hard te gaan en ze hebben laatst een rebrand gehad eind vorig jaar.
Ben benieuwd wat deze coin in de bull gaat doen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Wispe schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:23:
[...]

Iedereen dacht dat we moon gingen na de ETF. :P Dus wie weet...
grayscale verkoopt vanwege hoge fees dus men verplaatst het vermogen.
na het verkopen moeten ze 30 dagen wachten voordat ze dat vermogen weer opnieuw mogen alloceren.
ook nieuwe investments komen eraan, in boomerwereld kost het eenmaal veel vergaderingen en afspraken maken, reken op 6+ maanden.

2025 wordt een mooi jaar :*)

nothing stops this train

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Waarom moeten ze dertig dagen wachten?

• Jimbeam
jvel92 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 14:15:
[...]

Ik doe zelf vrij weinig met TA, behalve wat op de hogere tijd frames. Maar TA heeft weinig te maken met het voorspellen van koersen, maar meer dat je op x niveau y reactie kunt verwachten. Daar kunnen handelaren weer op in springen.

In crypto werkt TA vrij goed, omdat de traditionele manieren van bepalen hoeveel een aandeel waard zou moeten zijn in crypto (nog) niet werkt. In crypto koopt of verkoopt men vaak iets op basis van hoe een chart eruit ziet of de marketcap rank op CoinGecko en besluit dan dat het omhoog kan.
Maar verder dan support en resistance kom je dan ook niet.

De voodoo waarmee de vom en opeenvolging van de candles (liefst op een zo laag mogelijke TF want geduld hebben we niet) gaat bepalen hoe enorm hoog de volgende uitbraak zal worden heeft meer met Yomanda te maken te maken dan met de toekomst.

Het valt me ook op dat de meerderheid van al die voorspellingen altijd omhoog gaan, zodra je ergens een driehoek tekent op een kaart dan kan het niet anders dan dat de hele wereld gaat kopen en we toch eindelijk BTC van een miljoen gaan zien...

Naja, zoals je begrijpt, geen groot fan, maar ieder zijn eigen ding. Ik ben zelf ook niet volkomen rationeel, anders had ik nu ergens anders zitten lezen :)

Hosky maximist

• Alpina
Op dit moment zou deze Lambo er net vanaf kunnen.

https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Plaatjes zoals deze:

[Afbeelding]

En filmpjes zoals deze:

Verwijzen ze met "solar ecplise" niet gewoon naar een fase in de Bitcoin cycle die daarbij past, net als "moon"? Volgens mij zijn ze helemaal niet bezig met het vertalen van astrologische gebeurtenissen naar een voorspelling, ze gebruiken het meer als benaming of uitdrukking.

Anders zijn wij hier ook dagelijks bezig met astrologie als er MOOON!!!! wordt geroepen...

De video heb ik overigens niet gekeken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
xeoMe schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 14:19:
Zit er iemand hier ook in POKT?
Zit er al zit een langere tijd in heb het heel laag zien gaan en helaas niet dca’ed.

Nu begint het toch wel hard te gaan en ze hebben laatst een rebrand gehad eind vorig jaar.
Ben benieuwd wat deze coin in de bull gaat doen.
Ah, een rebrand! Ja, dan moet ie wel moon gaan, nieuwe naam, nieuwe kansen. Of was dat 6 jaar geleden tof en nu een beetje suf?

Daarnaast nog graag even het stilvallen van de blockchain zien, een ddos, wat gedoe rondom de founders, een hack van het netwerk, wat ander drama erbij en dan staat niets ons in de weg om hier lambo's mee te verdienen.

Maar ff serieus: Waarom heeft een rebrand toegevoegde waarde? Want als je dan een rebrand doet, voeg dan minimaal een X aan de naam toe, bijv. POXT, dan was ie nog meer waard geworden, gemiste kans, daarom besluit ik niet te investeren.

• zwembroek
Lekker bezig @Taro . _O-

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 22:32
Prozaq schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:52:
Hoe heet die website ook al weer waar crypto als bubbels worden getoond? :+
https://cryptobubbles.net/ :Y)

Shikata ga nai.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 18:55
Taro schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:23:
[...]

Anders zijn wij hier ook dagelijks bezig met astrologie als er MOOON!!!! wordt geroepen...
Is dit dan niet het grote 'Astrologie voor beginners' topic???

Ik lul ook zomaar wat

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywpwtdfMgDTooAQxDVKbxGpFH60=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zWR8ECjyodKfWTPCE0A3GQ2o.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Het is die week van de maand... O-)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:36:
[...]

Het is die week van de maand... O-)
Bij mijn vrouw of bij mijzelf? Of misschien wel beide, ben er zuur genoeg voor ;)

Ach, ben een beetje klaar met de shit die rondgaat in dit wereldje en op ons afstraalt. Ergens hoop je dat de "scene" een bepaalde evolutie doormaakt, maar het voelt soms als een reversed chart, ondanks de stappen die worden gemaakt daalt de gemiddelde intelligentie getuige o.a. de dagelijkse lijst met nieuwe shitcoins en blijven zaken uit het verleden zich herhalen.

Er zijn nog steeds mensen die met een altcoin trouwen en vragen of die weer zal gaan stijgen, rebrands doen er blijkbaar nog steeds toe, er komen hier mensen vragen stellen over of er een prijsstijging wordt verwacht nadat ze zelf 2 enorme rode vlaggen noemen, maar op de een of andere manier worden ze tegen beter weten in tot die altcoin aangetrokken. Het is wel ernstig en ik begrijp wel waarom anderen met een bepaalde blik naar "ons" kijken.

We grappen hier gekscherend over blauwe logo's en een werkende website, maar dat doen we omdat die tijden al ver achter ons liggen en we er met enig sarcasme, ironie, verzin nog wat andere zaken op terugkijken, toch? Toch?

Om mij heen zie ik gelukkig steeds meer mensen DCA'en in alleen BTC en ETH, dat is een goede ontwikkeling. Gisteren heb ik mijn USDT leverage potje omgezet in BTC, ETH, SOL (ja ja, ook niet geheel vreemd van schandalen, ik weet het...) en INJ en 8 browsertabs van ByBit gesloten, ik ga die extra tijd weer aan andere zaken besteden. De 26e wordt er weer fiat gestort, dan koop ik weer mooi bij (meer spaargeld gaat er niet meer in in deze fase), maar ik merk dat ik de herhaling van zetten uit het (verre) verleden steeds lastiger kan verdragen.

Uiteindelijk wordt iedereen toch BTC en/of ETH maxi, met evt. een paar mooie altcoins erbij die BTC in de betreffende cycle outperformen, om daar in het begin van de bearmarket afscheid van te nemen richting fiat en voordat de volgende cycle start om te zetten in een mooie hoeveelheid extra BTC en/of ETH.

En nu ga ik een mooie zomervakantie boeken :9B d:)b

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:12:
[...]
We grappen hier gekscherend over blauwe logo's en een werkende website, maar dat doen we omdat die tijden al ver achter ons liggen en we er met enig sarcasme, ironie, verzin nog wat andere zaken op terugkijken, toch? Toch?
Nope. Je overschat mensen. Het narratief is elke keer wat anders, het resultaat blijft hetzelfde. Men laat zich gek maken door een het gevoel wat je krijgt bij de uitstraling van een logo/project/website/merk. Niet alleen binnen crypto, maar overal.

We zijn hier allemaal in meer of mindere mate gevoelig voor. En dat is maar goed ook, dat zorgt er uiteindelijk ook voor dat er in crypto wat te halen valt. Als iedereen rationeel te werk zou gaan, dan was het meteen over met de pret.

• Jimbeam
Wat ik wel tegen vind vallen is dat jullie gewoon niet willen vertellen welke altcoin er gaat moonen.
Ik dacht dat we vrienden waren?

Laat het crypto wereldje alsjeblieft zo infantiel blijven...ik verveel me anders de tandjes in de winter.

Hosky maximist

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:24:
[...]

Nope. Je overschat mensen. Het narratief is elke keer wat anders, het resultaat blijft hetzelfde. Men laat zich gek maken door een het gevoel wat je krijgt bij de uitstraling van een logo/project/website/merk. Niet alleen binnen crypto, maar overal.

We zijn hier allemaal in meer of mindere mate gevoelig voor. En dat is maar goed ook, dat zorgt er uiteindelijk ook voor dat er in crypto wat te halen valt. Als iedereen rationeel te werk zou gaan, dan was het meteen over met de pret.
Ik overschat niemand, ik heb alleen uitgestelde teleurstelling.

Rationeel gezien zou iedereen in BTC (en evt. ETH) moeten stappen, klinkt prima :)

• Gelukszoekr
🚨 IMPORTANT 🚨 Security alert: Trezor data leak

"Op 17 januari is er een data breach geweest in het customer support systeem van Trezor. Hierdoor zijn er e-mail adressen en namen van klanten die contact hebben gehad met de helpdesk gelekt."

https://twitter.com/trezo...&t=U7LpA4wqEP0ayolz6KVpeg

[ Voor 22% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-01-2024 19:53 ]

• NeoflexNL
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Never mind, Roellie was me voor

[ Voor 83% gewijzigd door NeoflexNL op 20-01-2024 19:54 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
_O- Op naar de 3e leverancier die het daarna binnen 2 jaar ook wel zal verpesten.

Als dergelijke partij moet je gewoon niet met anderen samenwerken als daar persoonsgegevens bij komen kijken en dat in eigen beheer houden.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 20:23:
_O- Op naar de 3e leverancier die het daarna binnen 2 jaar ook wel zal verpesten.

Als dergelijke partij moet je gewoon niet met anderen samenwerken als daar persoonsgegevens bij komen kijken en dat in eigen beheer houden.
Snel op handelen dus!

Kan niet, beurs dicht. Maandag stonks PostNL halen!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:52:

"Op 17 januari is er een data breach geweest in het customer support systeem van Trezor. Hierdoor zijn er e-mail adressen en namen van klanten die contact hebben gehad met de helpdesk gelekt."

Ik lees liever deze openheid dan een ‘Franse’ ja maar, het zit anders etc.

Met het Device zelf is niks mis. Beetje jammer van die third party dat zeker.

In dat draadje is het trouwens wel interessant om te lezen dat alle gegevens van de webshop na 3 maanden worden verwijderd. Bevestigd Trezor daar ook zelf. Alleen jammer dat dit bij customer support niet het geval is. :')

Nu heb ik

1. Niet via de Trezor webshop besteld maar via cryptomaan (god mag weten waar die gegevens naartoe kunnen gaan al denk ik dat het wel oke zit)

2. Nog nooit van de support gebruik moeten maken dus verwacht ik geen extra mailtjes.

Ach die kunnen dan bij op het hoopje van Ledger en Metamask…

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
Je zou haast gaan denken dat de boel "lekker op de exchange" laten veiliger is

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:52:

Heb het ook voorbij zien komen, daarom is het slim om zoiets niet op je eigen naam en adres te bestellen :)

Maar wat willen die third parties dan doen met namen en e-mail adressen?

• Gelukszoekr
D_Jeff schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:01:
Je zou haast gaan denken dat de boel "lekker op de exchange" laten veiliger is
Dat is het toch niet. Maar ik snap de emotie.
Pinsa schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:06:
[...]
Maar wat willen die third parties dan doen met namen en e-mail adressen?
Scammen. Je kan al die mensen een mooie nep mail sturen en doen alsof het van Trezor afkomstig is. Je weet dat ze een Trezor hebben. Je krijgt er vast wel een paar zo gek om de seed ergens in te vullen.

Dit is de essentie, geef nooit je seed weg

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:12:
[...]

Dat is het toch niet. Maar ik snap de emotie.

[...]

Scammen. Je kan al die mensen een mooie nep mail sturen en doen alsof het van Trezor afkomstig is. Je weet dat ze een Trezor hebben. Je krijgt er vast wel een paar zo gek om de seed ergens in te vullen.

Dit is de essentie, geef nooit je seed weg
Dat snap ik maar dan ben je ook echt stom bezig, staat ook heel duidelijk overal aangegeven dat Trezor je zelf nooit naar dit soort gegevens zal vragen. Maar goed er zullen idd altijd mensen in trappen. Vind het wel goed van ze dat ze openheid van zaken geven. Maar ga je nog wat ondernemen kwa andere wallet oid?

• Alpina
Moest even denken maar in April 2022 is dit overigens ook al gebeurd:

https://www.theverge.com/...r-cryptocurrency-phishing

Hier heb ik toen wel een paar phishing mailtjes van gehad.

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:51

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Doge gaat ineens lekker

• Pinsa
Alpina schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:20:
Moest even denken maar in April 2022 is dit overigens ook al gebeurd:

https://www.theverge.com/...r-cryptocurrency-phishing

Hier heb ik toen wel een paar phishing mailtjes van gehad.
Je zou eventueel het email adres kunnen verwijderen en een nieuwe aanmaken? Dan krijg je ook geen phising mals binnen, is natuurlijk wel vervelend om overal je mail adres te veranderen maar het behoort tot de opties.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
De lek zit bij een derde partij en NIET bij Trezor zelf. De Trezor is plotseling niet minder veilig geworden.

Als je contact hebt gehad met de klantenservice let dan even op de komende tijd op verdachte e-mails.

Sowieso is het een goede gewoonte om niet op linkjes te klikken, als je je met crypto bezighoudt. Nee, ook niet op linkjes van mede Tweakers.

• NeoflexNL
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Ik kreeg vorige week deze nog. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm er best legit uit vind zien maar ze gaan linea recta de prullenbak in..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tRXcr-dpk_qqrsgivUbZmJAplM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/981zDFGxvj0fHam2I26ahQte.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• zwembroek
ASTAR. Weer een pf ATH. O+
Nog even doorzetten en dan kan alles naar Ethereum. Best saaie pf dan. 99% Ethereum when that happens.

• Nopheros
zwembroek schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:31:
Nog even doorzetten en dan kan alles naar Ethereum. Best saaie pf dan. 99% Ethereum when that happens.
Waarom niet wat spreiden met BTC, ETH doet het niet bepaald beter?

• zwembroek
Nopheros schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:34:
[...]

Waarom niet wat spreiden met BTC, ETH doet het niet bepaald beter?
Ethereum heeft nog flink wat in te halen. Na de halving doet Ethereum het altijd goed. Ik ga op mijn gevoel af.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 14:28
ETFs, ruim 1 week na dato heeft Grayscale al 100k BTC afgebouwd en ze hebben nog maar 550k BTC over. De overige 9 ETFs hebben in de tussentijd 95k BTC ingekocht, kleine netto outflow nog maar het tij is kerende.

• resusaapje

resusaapje

h less

Bizar. Mijn investering is nu x3,5 gegaan. Gewoon, fiat d'r in en achterover leunen.

• Nopheros
resusaapje schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:46:
[...]

Bizar. Mijn investering is nu x3,5 gegaan. Gewoon, fiat d'r in en achterover leunen.
Hier ongeveer hetzelfde, naast Optimism m'n beste shitcoin. d:)b

• Gelukszoekr
Netjes kerel

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

ASTR gaat fijn, maar GLQ trekt de boel ook ff lekker omhoog zeg.

• zwembroek
Virtuele winst. Het lijkt goed te gaan maar het blijft een shitcoin. Ik kan beter tegen dips dan tegen die flinke waarde stijgingen. (Omdat je het nooit weet met shitcoins.) Moet daar niet teveel bij nadenken. Gewoon het plan volgen. Als het plan lukt en alles staat in Ethereum dan is het voor het gevoel anders. Bij die shitcoins heb ik altijd het gevoel dat de hype zo weer over is.

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 20-01-2024 23:12 ]

• Alpina
JPS schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:09:
ASTR gaat fijn, maar GLQ trekt de boel ook ff lekker omhoog zeg.
Was die ook niet gepost door @zwembroek ?

Gem spotter :*)

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:11:
[...]

Was die ook niet gepost door @zwembroek ?

Gem spotter :*)
Ik heb hem zelf niet in de pf opgenomen. Net zoals Pyth die het nu ook aardig doet.

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:13:
[...]

Ik heb hem zelf niet in de pf opgenomen. Net zoals Pyth die het nu ook aardig doet.
Je kunt niet alles hebben. Als buitenstaander (geen Astr) zou ik deze ook nog wel even durven aanhouden op basis van de chart. Moet nog door ath etc. Vind jouw verkoopdoel dan wel realistisch, succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 20-01-2024 23:22 ]

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:20:
[...]

Je kunt niet alles hebben. Als buitenstaander (geen Astr) zou ik deze ook nog wel even durven aanhouden op basis van de chart. Moet nog door ath etc. Vind jouw verkoopdoel dan wel realistisch, succes!
Dank! Jij hebt ook al aardig succes met TAO. Prachtige entry. Daar had ik ook wel een stapeltje van willen hebben voor die prijs. Ik denk dat je daar na de halving ook nog hoge.ogen mee gaat gooien.

De Japanners en Koreanen op Twitter hypen Astar lekker op. Het is een populair muntje daar. Astar kruipt langzaam naar de top 50. Misschien pakken de bekende YouTube kanalen zoals Crypto Banter deze ook nog eens op. Er staat van alles binnenkort op de planning. Tokenomics 2.0, dAPP staking V3, lancering van de nieuwe zkEVM chain met een gigantische reclame campagne in Japan en Korea. En de chart is prachtig zowel tegenover Bitcoin als USD. 0,47 zou moeten lukken. Als Bitcoin niet al te gekke dingen gaat doen natuurlijk. We gaan het meemaken.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 20:29
In die stinkende BIFI gooi ik een maandloon en in ASTR dan niet. Het zit niet mee. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Kol Nedra
buying ASTR now is like buying Bitcoin in 2017

slaap lekker met deze gedachte :>

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 22-02-2024 10:05 ]

nothing stops this train

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Helaas nog niet op Bitvavo na al die tijd dat jullie al over Astr praten

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op zondag 21 januari 2024 @ 01:37:
Stuur gewoon effe een mailtje naar bithavo, dat ze een beetje spoed maken. Getreuzel altijd met die gasten...

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:25
In het geval er mensen ASTAR via ledger staken:
https://docs.astar.networ...user-what-do-i-need-to-do
Als je dat niet doet ga je de niet ge-claimde rewards niet kunnen claimen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
Th1x4nG schreef op zondag 21 januari 2024 @ 00:22:
In die stinkende BIFI gooi ik een maandloon en in ASTR dan niet. Het zit niet mee. :p
Tjah die BIFI is echt een muntje waarbij iedereen het platform geweldig vind maar de munt zelf niemand een ene moer om geeft.

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Overgeef Dave schreef op zondag 21 januari 2024 @ 07:11:
Dank voor deze info. Helaas gebruik ik dus een native account via Ledger. Unbonden dan maar .

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Kom op astar breek die 20cent.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 21 januari 2024 @ 00:24:
buying ASTR now is like buying Bitcoin in 2015

slaap lekker met deze gedachte :>
Dat heb ik lekker gedaan! Heerlijk om met een groene paal wakker te worden!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:05
zwembroek schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:13:
[...]

Pyth wordt flink gehyped op Twitter om er minimaal 1000 te staken voor airdrops. Net als Tia.
Astar gaat inderdaad goed. Zit erin sinds de crowdloan en daarna beetje bijgekocht. Had geen fiat in de die mini dip anders had ik wat Pyth opgepakt en in staking gezet. Die kans komt nog wel.

• Wispe
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 21 januari 2024 @ 01:37:
Idd. Als het er wel was, weet ik niet of ik me kan inhouden om een klein flufje in te stoppen na al die positiviteit hier. :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:27

Vis

Wispe schreef op zondag 21 januari 2024 @ 08:54:
[...]

Idd. Als het er wel was, weet ik niet of ik me kan inhouden om een klein flufje in te stoppen na al die positiviteit hier. :P
Je weet dat het vanaf dan alleen maar bergafwaarts gaat hè ? Zo gaat dat altijd met shitcoins.
Ben je er vroeg bij geweest? Proficiat, neem wel winst.
Ben je er pas bij na een x50? Jammer, te laat.
Houd je fomo in bedwang, er komen nog meer kansjes.

Verder gewoon Bitcoin DCAen. Dat is pas financieel advies.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Overgeef Dave schreef op zondag 21 januari 2024 @ 07:11:
Ik vind de berichtgeving nogal onduidelijk. Je zal niet met v3 kunnen interageren, maar wel nog 'withdrawen' op v2. Maar alle v2 dApps worden gemigreerd naar v3. Dus hoe zit het nou eigenlijk? Kan je na de migratie nog altijd met de huidige v2 dApps werken (claimen en unbonden) of verdwijnen die? :?

• zwembroek
Wispe schreef op zondag 21 januari 2024 @ 08:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H38GvsMz3fIc6fmg4C5GQghMVsU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFVT4Imtl307rXj1wS1yKCXM.jpg?f=user_large

Kijk uit met fomo. ;)
Ik kocht mijn eerste 100k voor 0,0369. Ik denk dat er nog veel rek in Astar zit maar je bent net zo goed bezig met alleen Bitcoin en Ethereum. De hype kan zo weg weg zijn en als Bitcoin gekke dingen doet dan kan het heel hard naar beneden gaan. Ik weet dat de verleiding groot is maar rektheid ligt altijd op de loer.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:45:
Ik weet dat de verleiding groot is maar rektheid ligt altijd op de loer.
Gelieve mijn toekomstige exit liquidity niet te ontmoedigen.

• zwembroek
Slonzo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:46:
[...]

Gelieve mijn toekomstige exit liquidity niet te ontmoedigen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dza_Q1514xX3Z3Y6odZf9pH2QwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GYXryM1LVFdM0271eiwGZ9G2.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:45:
[...]

[Afbeelding]

Kijk uit met fomo. ;)
Ik kocht mijn eerste 100k voor 0,0369. Ik denk dat er nog veel rek in Astar zit maar je bent net zo goed bezig met alleen Bitcoin en Ethereum. De hype kan zo weg weg zijn en als Bitcoin gekke dingen doet dan kan het heel hard naar beneden gaan. Ik weet dat de verleiding groot is maar rektheid ligt altijd op de loer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFc_uz1vVWJrlM_zLFFs0bsmZiw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8h34A0SuzqSe6XSRQnx8SCw7.png?f=user_large

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:25
Slonzo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:42:
[...]

Ik vind de berichtgeving nogal onduidelijk. Je zal niet met v3 kunnen interageren, maar wel nog 'withdrawen' op v2. Maar alle v2 dApps worden gemigreerd naar v3. Dus hoe zit het nou eigenlijk? Kan je na de migratie nog altijd met de huidige v2 dApps werken (claimen en unbonden) of verdwijnen die? :?
Hoe ik het lees is dat je enkel als je via ledger native werkt je moet wachten tot de ledger app is aangepast om te interageren. Als je bvb polkatot.js gebruikt zonder een gekoppelde ledger bijlft alles zoals het was.

Ze zeggen ook
It is possible that by the launch of dApp staking v3, Ledger generic app will be launched, completely removing this limitation.

Keep an eye out on this page and official announcements for more info as it becomes available.
Dus het zou zo kunnen zijn dat je niets hoeft te doen.
Als je wil wachten en ondertussen niets doen ivm claimen en unbonden kan je gewoon wachten tot ze bij ledger de app hebbben aangepast.
edit:
En
Q: We are a dApp participating in dAppStaking v2, What do we need to do?
Inform your community and stakers that they should be active once dApp Staking v3 goes live and support your project by staking.
Zo te zien bijven de v2 werken want de onwikklaars van de dApps hoeven niets te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Overgeef Dave op 21-01-2024 10:21 ]

• zwembroek
Wat betreft Astar staking met de Ledger. Je kan na het unstaken je native Astar omzetten naar Astar EVM. Dan opnieuw staken met de Ledger. Dan kan je met dAPP staking v3 de boel zo omzetten zonder gedoe. Kijk ook eens bij Destore als je wilt staken.

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-01 07:14
zwembroek schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:20:
Wat betreft Astar staking met de Ledger. Je kan na het unstaken je native Astar omzetten naar Astar EVM. Dan opnieuw staken met de Ledger. Dan kan je met dAPP staking v3 de boel zo omzetten zonder gedoe. Kijk ook eens bij Destore als je wilt staken.
Waarom zou je voor destore kiezen, nog bepaalde voordelen? Ik stake nu bij neurolaunche ivm de bonus.

• zwembroek
jasperz89 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:27:
[...]

Waarom zou je voor destore kiezen, nog bepaalde voordelen? Ik stake nu bij neurolaunche ivm de bonus.
Kijk zelf maar even. :) Neurolanche zou ook mijn eerste keus zijn. Destore is ook interessant. Maar dat is een heel verhaal met aanvullende voorwaarden. Dus daarom zelf even nalezen.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
Nooit meegedaan met staking / launchpads. Na verhalen hier 100 euro in usdt/ondo launchpad gestopt. Na 2 dagen 50 usdt cent ontvangen. Waarde van ondo zal de hoogte van de staking bepalen, maar dit is toch te mooi om waar te zijn? Is het enige risico dat ondo zelf naar een cent gaat en je niks hebt aan die staking rewards? Of zijn er andere risico’s?
Als je kijkt naar TIA waar je bij Bitvavo behoorlijk wat staking rewards krijgt zie je wel dat veel mensen er geld in gooien en het muntje zelf behoorlijk in waarde kan stijgen. Wie weet zelfde met ondo?

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Ok even mee gespeeld, ASTR native met Ledger overzetten naar EVM (Metamask Ledger) is erg simpel. https://docs.astar.networ...ge-assets/transfer-tokens
  1. Connect op Astar portal met wallet Metamask, sign network change met Ledger. Je hebt nu een EVM adres.
  2. Connect weer met Polkadot.js en Ledger extension op Astar portal.
  3. Kies send en als bestemming je Metamask (Ethereum) adres.
  4. Sign met Ledger en de tokens staan op de EVM.
Ik heb het even met 10 stuks gedaan om te testen :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Pagina: 1 ... 126 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!