[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.722 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Ik doe even een Darreltje...GERAPPORTEERD.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 07:00:
[...]

Zo ff bekijken :P Wil wel nog een flufje ADA oppakken verwacht nog wel een ADA dipje op korte termijn.
ADA tvl gaat ook lekker (DeFiLama)

when ADA $2+?

nothing stops this train

• Kol Nedra
  • Nu online
als dat gehaald wordt gaat mijn DCA-plan veranderen, dan switch ik de % met BTC en ETH maandelijks :)

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Nog geen 2 uur geleden werd een hele duidelijke flowchart gepost.

Die geldt ook voor ETH heren.

Ondanks het first mover voordeel t.o.v. andere shitcoins. Ondanks dat ETH een goeie liquiditeit heeft. Ondanks dat Vitalik zo'n slimme jongen is. Ondanks de ETF hopium (dat is zeker geen ABC'tje, proof of stake en smart contracts, dat riekt naar een security).

Op lange termijn verlies je gewoon terrein t.o.v. BTC.

Dan blijft er 1 ding over: je denkt dat je door slim te traden wél met meer sats kan eindigen dan waar je mee begon. Zit je bij die groep, goed gedaan. De meesten zitten niet in die groep.

[ Voor 24% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-01-2024 10:20 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:45
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CtMwCVx/20-Bitcoin-Get-Rekt-web.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05
YES schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:48:
[...]

Soms is een vaste stop juist niet slim vind ik. Met name in alt posities zie je soms diepe wicks om vervolgens alsnog rustig richting T1 of TP te klimmen. De crux zit hem vooral in de leverage vind ik. Als je leverage trade en geen SL plaatst, dan neem je een enorme gok. Ik heb in dit laatste geval dan ook kans op kans gemist om het risico te mitigeren of zelfs dikke winst te pakken. En er zijn gewoon geen (geldige) excuses.

Ik stop niet met trading, maar leveraged gaat wel op een laag pitje, zoals ik zei ga ik met het restantje BTC in dit account wel kijken of ik er leveraged nog wat meer sats uit weet te peuren, tot een bepaald aantal en dan kap ik er mee.
Op alts ga ik niet meer leveraged lopen goochelen, daar kan je prima profits mee behalen op spot of als ie alleen leveraged beschikbaar is op Bybit dan met een x1.
Ik ben het met je eens, maar 'soms' is iets wat minder vaak voorkomt dan wel. SL verplaatsen of een trailing stoploss zijn ook opties. Op leveraged traden zonder SL is altijd een slechte optie. Zet deze dan op z'n minst boven je liquidatie.

Overigens herken ik je insteek wel. Dus zeker geen heilige hier. Ik trade ook zonder SL op spot met tokens waarvan ik weet dat ik ze laag kan inkopen en zo niet bewust de keuze maak om hoog in te kopen om te hodlen of DCA'en.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcEzbBYXh5LATLAOwyw0LrEfrSI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/if1Ed2dUeEJ96MH6DDITSGip.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3_Dzo3W-v6tZFTQJijiNuj2QhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fQQxaqtVUxjypTZg1CV1Qtsc.jpg?f=fotoalbum_large

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:58
YES schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:43:
[...]

Ik praat mezelf niet de put in, ik trek conclusies op basis van mijn acties die leiden tot een flink rood resultaat op mijn trading PF. Ik ben te vaak te laconiek, zet niet altijd SL's (soms ook bewust op bijv. alt posities omdat ik niet uitgestopt wil worden door een wickje, maar dan is het wel een veel kleinere positie/lager leverage waardoor het risico lager is) en m'n greed is soms te groot.

Conclusie blijft: ik ben niet gedisciplineerd genoeg om risk management goed toe te passen. Ik ga nog steeds nadenken over een plan om wel een langlopende leveraged long (lage leverage waardoor dips overkomelijk zijn) te openen met het restantje BTC wat ik nog in dat account heb, wat van oorsprong altijd het idee was. Of ik dat ook ga uitvoeren is een tweede.
Ik heb ongeveer hetzelfde doorgemaakt afgelopen twee weken, al sta ik nog wel op winst in mijn leverage account. Ik heb wat enorme klappers kunnen maken in november en december. Maar vooral op 3 januari ging ik hard rekt met een aantal longs die wicks naar beneden maakten die ik totaal niet had verwacht. O.a. wat hele mooie longs kapot zien gaan van INJ, TIA en nog enkelen.

Daarna ook nog wat domme fouten gemaakt en daardoor 2/3 van mijn account verneukt. Maar goed ik zie het als een leermoment en ga er niet helemaal mee stoppen, probeer te leren van de fouten en eerder de unrealized gains te pakken en een long grotendeels te sluiten.

Of dat ook gaat lukken is nog de vraag, misschien ga ik nog wel een keer op mijn bek, maar dan is het ook gewoon mijn eigen schuld.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aZ0VpG0_460s.jpg

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:32:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde doorgemaakt afgelopen twee weken, al sta ik nog wel op winst in mijn leverage account. Ik heb wat enorme klappers kunnen maken in november en december. Maar vooral op 3 januari ging ik hard rekt met een aantal longs die wicks naar beneden maakten die ik totaal niet had verwacht. O.a. wat hele mooie longs kapot zien gaan van INJ, TIA en nog enkelen.

Daarna ook nog wat domme fouten gemaakt en daardoor 2/3 van mijn account verneukt. Maar goed ik zie het als een leermoment en ga er niet helemaal mee stoppen, probeer te leren van de fouten en eerder de unrealized gains te pakken en een long grotendeels te sluiten.

Of dat ook gaat lukken is nog de vraag, misschien ga ik nog wel een keer op mijn bek, maar dan is het ook gewoon mijn eigen schuld.
Het is voor mij zeg maar niet mijn eerste keer dat ik op zo'n domme manier de boot in ga. Het is hoog tijd er eens lering uit te trekken in de vorm van ofwel ermee kappen ofwel mijn discipline mbt risk management erg te verbeteren.

Ik stop zoals al gezegd ook niet helemaal, maar ik ga mijn leveraged account niet aanvullen en met de fractie sats die er staat kijken of ik meer sats kan pakken. DCA gaat voor een groter deel naar de Ledger en een deel naar spot trading.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
ik zie 0,03 ook voor me. Postte dat poos terug al hier, dan ben ik koper

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Ik zie 12k Btcoin ook voor me. Posste dat poos terug al hier, dan ben ik koper.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ill-buy-back-at-12k-v0-b8osc7ga3j5c1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=b2479622922451aaf0875d0a1d70950bcace2370

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:39:
[...]

Kans is klein maar die koop ik zeer zeker ook mocht die langs komen.

Die 0,03 eth/btc is echt niet gek ver weg. Zit ook support daar. Eigenlijk schat ik de kans zelfs wel in op 25%

• BTC100K2021

BTC100K2021

BTC 12K die koopt natuurlijk iedereen, daarom gaan we die niet meer zien.

Net als dat iedereen op 1K all-in zou gaan in 2019.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

YES schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:35:
[...]

Het is voor mij zeg maar niet mijn eerste keer dat ik op zo'n domme manier de boot in ga. Het is hoog tijd er eens lering uit te trekken in de vorm van ofwel ermee kappen ofwel mijn discipline mbt risk management erg te verbeteren.

Ik stop zoals al gezegd ook niet helemaal, maar ik ga mijn leveraged account niet aanvullen en met de fractie sats die er staat kijken of ik meer sats kan pakken. DCA gaat voor een groter deel naar de Ledger en een deel naar spot trading.
Vergeet niet dat vorige week wel bijzonder was met de ETF launch. De koers schoot zo hard alle kanten op. Echt nieuws, fake nieuws? Niemand die het wist maar wel enorme koersuitslagen. Daar bovenop zijn we sinds October al keihard omhoog gegaan waardoor de nieuwe koersen >40k snel wennen. Maar er weinig volume gedraaid is.

Vanuit risk management gezien is het beste dan niets te doen. Of het als echt gokken te beschouwen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:02

resusaapje

h less

anti elppa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:43:
[...]

Die 0,03 eth/btc is echt niet gek ver weg. Zit ook support daar. Eigenlijk schat ik de kans zelfs wel in op 25%
Mis ik wat? 0,03 gaat terug naar april 2021. Da's een verrekt grote stap.

Hiero de ETH/BTC wieklie vanaf 2017:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GS8Q2y7NtnXb1fHXPIaCWCjXTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kh9Gi7CL1yRHuKdhEKEI82Mr.png?f=fotoalbum_large

Vanuit de wieklie gaan we met BTC/USDT trouwens al sinds december sideways O-)

[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 15-01-2024 10:53 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:48:
[...]

Vergeet niet dat vorige week wel bijzonder was met de ETF launch. De koers schoot zo hard alle kanten op. Echt nieuws, fake nieuws? Niemand die het wist maar wel enorme koersuitslagen. Daar bovenop zijn we sinds October al keihard omhoog gegaan waardoor de nieuwe koersen >40k snel wennen. Maar er weinig volume gedraaid is.

Vanuit risk management gezien is het beste dan niets te doen. Of het als echt gokken te beschouwen.
Juist. Je bevestigt mijn eigen punt: ik ben er niet gedisciplineerd genoeg voor (of te roekeloos, weet ik het). Ik wist dit, ik wist 100% zeker dat er volatiliteit zou volgen en toch opende ik een long en nog erger, sloot ik hem niet toen ik echt dik vet in de winst stond.

• YES

YES

Moderator General Chat
Venezuela stopt met eigen cryptomunt Petro

Wel jammer dit, leek me nou een solide project.

• Alpina
@Taro koopt nog wat kruimels op.

• anti elppa
resusaapje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:50:
[...]

Mis ik wat? 0,03 gaat terug naar april 2021. Da's een verrekt grote stap.

Hiero de wieklie vanaf 2017:
[Afbeelding]
Als btc vertrekt straks na de halving is dat geen grote stap hoor. En sowieso stijgt je pf best stevig in waardeloze fiat als je eth hebt. Alleen tov btc is het wat minder.......
maar zo hoort het ook uiteraard :P :9 :>

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-01 20:51
Geen leverage hier.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
technoaddict schreef op maandag 15 januari 2024 @ 08:52:
[...]

Ik werk normaal wel met stop losses. Maar ik heb nu een long (x10) staan voor de iets langere termijn, zonder stop loss zodat de koers behoorlijk wat naar beneden kan voordat ik geliquideerd word. En dat liquideren gebeurt in de 39.700 zone volgens mij. Ik geloof dan weer dat de koers toch niet zoveel daalt! Maar echt gerust ben ik er nog niet op :)
Lachen! Ik heb hetzelfde gedaan en mijn liq. prijs staat op 39.800, kunnen we samen huilen als het zo ver komt

@YES respect voor je openheid! Werkt verfrissend tussen alle zogenaamde moongains die hier worden gepost maar zelden de keerzijde

[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 15-01-2024 10:56 ]

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Ik zou het ook wel weer willen kopen tegen 0.03, maar dan wel als het verhaal van Ethereum tegenover Bitcoin ongeveer hetzelfde is als vandaag.

Misschien hebben we dan de echte Bitcoin supply/demand shock. Waarmee Bitcoin is vertrokken en alles ver achter zich laat. Misschien heeft Solana qua netwerkactiviteit Ethereum langdurig ingehaald waardoor het fundamenteel gewoon een stuk minder waard is geworden. Misschien komt er een bug waardoor Ethereum een flinke knauw krijgt in de prijs.

Zou je dan nog je steeds Bitcoin willen inwisselen?

• Alpina

Ethereum heeft ook nog wel wat ruimte, dus prima als je dit in een bullrun wil verkopen voor (waardeloze) fiat zoals Elppa al aangeeft.

Verkoop ook liever (en makkelijker) eth dan mijn waardevolle sats. Laat maar gewoon op de Trezor staan als ‘digitaal goud’.

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:43:
[...]

Ik denk serieus dat mensen de Ethereum ETF hype onderschatten. Net zoals Benjamin Cowen geen enkele keer rekening hield met de Bitcoin ETF. Alleen maar naar historische data punten kijken en oude charts over nieuwe heen leggen. Daarmee is Benjamin Cowen voor mij echt door de mand gevallen. Het is prima om terug te kijken naar oude timelines met de support en resistance lijnen. Maar soms werkt TA niet. Zoals met de Covid crash of het FTX drama. Echter nu kreeg je een blik in de toekomst met de waarschijnlijke goedkeuring van de Bitcoin ETF. En naar gelang we dichterbij de deadline kwamen sprongen steeds meer seinen op groen. En zelfs kregen we al een voorproefje van wat er ging gebeuren door de reactie op de fake aankondigen. Ook bij de laatste fake Twitter hack aankondiging. Toen zag je ETH ook pumpen. Misschien dat de Bitcoin ETF hype groter is dan de Ethereum hype maar je mag zoiets niet helemaal negeren.

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Ik zou het ook wel weer willen kopen tegen 0.03, maar dan wel als het verhaal van Ethereum tegenover Bitcoin ongeveer hetzelfde is als vandaag.

Misschien hebben we dan de echte Bitcoin supply/demand shock. Waarmee Bitcoin is vertrokken en alles ver achter zich laat. Misschien heeft Solana qua netwerkactiviteit Ethereum langdurig ingehaald waardoor het fundamenteel gewoon een stuk minder waard is geworden. Misschien komt er een bug waardoor Ethereum een flinke knauw krijgt in de prijs.

Zou je dan nog je steeds Bitcoin willen inwisselen?
Goed punt wel. Want als idd 0,03 op de klokken staat, is btc al lang in price discovery. En idd, dan verkoop ik geen sat om een shitcoin van te kopen.
Wat wel kan is dat ik een long open of verse fiat erin gooi. Sowieso is het alweer 13 maanden terug dat er Fiat richting crypto is gegaan. Dus dat mag dan wel weer vind ik :9

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:01:
[...]

Ik denk serieus dat mensen de Ethereum ETF hype onderschatten. Net zoals Benjamin Cowen geen enkele keer rekening hield met de Bitcoin ETF. Alleen maar naar historische data punten kijken en oude charts over nieuwe heen leggen. Daarmee is Benjamin Cowen voor mij echt door de mand gevallen. Het is prima om terug te kijken naar oude timelines met de support en resistance lijnen. Maar soms werkt TA niet. Zoals met de Covid crash of het FTX drama. Echter nu kreeg je een blik in de toekomst met de waarschijnlijke goedkeuring van de Bitcoin ETF. En naar gelang we dichterbij de deadline kwamen sprongen steeds meer seinen op groen. En zelfs kregen we al een voorproefje van wat er ging gebeuren door de reactie op de fake aankondigen. Ook bij de laatste fake Twitter hack aankondiging. Toen zag je ETH ook pumpen. Misschien dat de Bitcoin ETF hype groter is dan de Ethereum hype maar je mag zoiets niet helemaal negeren.
nee eens hoor. En sowieso mbt Cowen, ik volg die vent niet meer. 3 jaar terug vond ik hem prima, nu volledig af geschreven.
En ik heb sowieso best een tasje vol met ETH. Dus prima als die ook gewoon vertrekt op ETF geruchten.

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Lachen! Ik heb hetzelfde gedaan en mijn liq. prijs staat op 39.800, kunnen we samen huilen als het zo ver komt

@YES respect voor je openheid! Werkt verfrissend tussen alle zogenaamde moongains die hier worden gepost maar zelden de keerzijde
Eerlijk, 39.8k is m.i. niet heel onwaarschijnlijk dat we die nog een keer gaan zien hoor. Zou daar echt goed mee uitkijken.
Denk zelf dat ik een dikke short in die richting ga openen met x50 levera.. oh wacht.. :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:14

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Ik doe even een Darreltje...GERAPPORTEERD.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_iA5fS-RBVFdWIo6xLT-fZE2xk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cGmkJxwo0uV8EgoVPyEqQyTd.jpg?f=user_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:00:
[...]

when ADA $2+?
Puur gokje voor eind van het jaar :9

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:08:
[...]

Puur gokje voor eind van het jaar :9
Toch wel 40 Mil minder als 2 weken terug :)

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:01:
[...]

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen het maken van technische en fundamentele analyses. Benjamin zit voor mij in de groep Technische analist. Niet helemaal op de traditionele manier van TA, zoals de meeste dit doen, hij pakt wel interessante data uit het verleden en doet op basis hiervan voorspellingen.

Maar het blijft technisch. Een ETF is niet technisch wat mij betreft, daarnaast heeft deze niet echt historische datapunten waar hij wat mee kan. Ik denk dat Benjamin prima doet wat hij goed kan, maar vraag hem niet om een fundamentele analyste te geven. Daar zijn weer anderen voor.

Verwijderd

Ik verwacht weer een dikke bounce naar de 46k en geen val onder de 40k

• zwembroek
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:21:
Bullish altijd +1

• anti elppa
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:21:
ik ook.

Ga je nog weer een dikke long openen?

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:27:
[...]

ik ook.

Ga je nog weer een dikke long openen?
Haha geen dikke, vrijdag was mn sl keurig gehit, maar begin altijd met kleine entry en dan stapggewijs omhoog ,

Dusja heb een 1 btc pos long nu met een sl op 41k als die prima stijg dan pas positie vergroten en sl verhogen.

• kbuntu
  • Laatst online: 06-01 20:24
Jullie moeten echt de boomers wat meer tijd geven jongens. Dit is nieuws van vorige week heh. Waarschijnlijk lezen de boomers deze week in de krant dat er dus een ETF is en dat je dus niet hoeft te kloten met een wallet die wel lijkt op een USB stick maar toch helaas niet zo blijkt te werken. Geef ze wat tijd om de kapitalen erin te pompen

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
Mijn verwachting is dat ETH het de komende tijd beter gaat doen dan BTC. In mei is de deadline voor de ETF goedkeuring en Larry Fink is inmiddels volop ETH aan het shillen de televisie. Bitcoin heeft het digitale goud narratief, maar als TradFi mensen ergens opgewonden van raken dan is het wel yield en dat narratief heeft ETH.

Wat mogelijk wel in het nadeel van ETH werkt is dat tijdens de vorige run had je alleen ETH. Nu heb je ook ARB, OP etc. Er zijn nu meerdere manieren om blootstelling te krijgen aan Ethereum, wat mogelijk de upside wat belemmert.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
kbuntu schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:30:
Jullie moeten echt de boomers wat meer tijd geven jongens. Dit is nieuws van vorige week heh. Waarschijnlijk lezen de boomers deze week in de krant dat er dus een ETF is en dat je dus niet hoeft te kloten met een wallet die wel lijkt op een USB stick maar toch helaas niet zo blijkt te werken. Geef ze wat tijd om de kapitalen erin te pompen
Daarom duurde het ook even voordat het effect van de Goud EFT zichtbaar was

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:35:
Mijn verwachting is dat ETH het de komende tijd beter gaat doen dan BTC. In mei is de deadline voor de ETF goedkeuring en Larry Fink is inmiddels volop ETH aan het shillen de televisie. Bitcoin heeft het digitale goud narratief, maar als TradFi mensen ergens opgewonden van raken dan is het wel yield en dat narratief heeft ETH.

Wat mogelijk wel in het nadeel van ETH werkt is dat tijdens de vorige run had je alleen ETH. Nu heb je ook ARB, OP etc. Er zijn nu meerdere manieren om blootstelling te krijgen aan Ethereum, wat mogelijk de upside wat belemmert.
Vorige run had je MATIC.

• Alpina
jvel92 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:35:

Ja en Metis. Gelukkig heb ik die bij een x2 verkocht. Stel je voor dat je een ton uit een shitcoin haalt kan toch niemand wat mee.

De horror.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-PuxeIfgdkyr0fYRGqCr8v1FZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wxihawvhgJ9w88jQkWhjjQtJ.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:17
Ik kan al die analisten tegenwoordig echt niet meer bekijken, voorheen was ik wel fan van Kevin Cage, met zijn : “and then…. Boom! “
“Don’t take my word for it but this is what I believe”

Dan die gast hoe heet ie ook alweer “Buffelboy” ofzo :+

Het blijft een “could go as high as” verhaal.

But it can also go volledig to the vinkentering :o

Gewoon buy low sell high doen dus
NFA :+

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
Klopt, maar MATIC/Polygon heeft verwarrende branding plus imago probleem en werd destijds niet echt in de markt gezet als een L2 oplossing.

Je hebt nu tientallen L2 netwerken en tokens. Mijn gedachtegang is als er volume en TVL van Ethereum verplaatst naar een L2 en dit netwerk heeft ook een token, zou dat dan ETH niet minder waard maken? Je zou voor de waardering van Ethereum eigenlijk moeten kijken naar de totale marketcap van ETH + L2 tokens.

Ja, ik ben mijn eigen bags aan het fudden :+

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8ce503.jpg

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:17
Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:00:
[...]

when ADA $2+?
4 jaar geleden is mij al 5$ beloofd , dus ik wil meer

• YES

YES

Moderator General Chat

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHnD2r207Hl7AL5suxgspfn20r8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3E5HSJoRRske9pafxmHpqBmb.gif?f=user_large

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
Mooie gravestone doji op de monthly. Toepasselijk voor alle longs die rekt zijn gegaan (en evt. nog zullen gaan als ik sommige liquidatieprijzen hier zie).

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJTjIgJ47ig84iA6W1EtUF4mG6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Bqat1bNpPYKXL63MlxyCKt0r.png?f=fotoalbum_large

5% cashback, dikke prima, ik moet toevallig over 2 dagen tanken, dat zal Plutus wel voelen de komende maand :p

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 15-01-2024 12:25 ]

nothing stops this train

• Gipsy King
De SUIers worden ook met de dag groter. $2USD voor einde vd week ?

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sui/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOFMdpA4Ic_xtlhzF9vosYUP5QY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yzvEa80hDbm9dhq8BZrevvWp.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:24:
[Afbeelding]

5% cashback, dikke prima, ik moet toevallig over 2 dagen tanken
Mooi moment om een nieuwe auto te halen!
Ah wacht, helemaal niet nodig. Dit is veel mooier.

[ Voor 38% gewijzigd door Coldcat op 15-01-2024 12:26 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Je denk dat elke pump weken lang moet aanhouden ofzo? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 15-01-2024 12:33 ]

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:08
kbuntu schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:30:
Niet alleen de boomers, ik denk vooral de wat grotere bedrijven zoals pensioeninstellingen, insitutionele beleggers, etc. Daar gaat echt wel wat tijd overheen voordat ze intern akkoord hebben om een paar procent richting BTC ETF's te gaan alloceren, en ook dan gaat het langzaam en gestaag want dat gaat vooral via maandelijkse/wekelijkse DCA en niet perse alles in 1 keer.

Sowieso moet eerst die OTC-voorraad en GBTC voorraad leeggeplunderd worden, en dan gaat de prijs-actie pas echt van start. In die zin een perfect storm in combinatie met de halving over 3 maanden.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Blik1984 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Niet alleen de boomers, ik denk vooral de wat grotere bedrijven zoals pensioeninstellingen, insitutionele beleggers, etc. Daar gaat echt wel wat tijd overheen voordat ze intern akkoord hebben om een paar procent richting BTC ETF's te gaan alloceren, en ook dan gaat het langzaam en gestaag want dat gaat vooral via maandelijkse/wekelijkse DCA en niet perse alles in 1 keer.

Sowieso moet eerst die OTC-voorraad en GBTC voorraad leeggeplunderd worden, en dan gaat de prijs-actie pas echt van start. In die zin een perfect storm in combinatie met de halving over 3 maanden.
Kan makkelijk een jaar duren voordat we echt wat gaan merken van de ETF's, ben het met je eens dat de timing best goed uitkomt inderdaad.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:37
(S)UI-ers level up! Hier krijg ik de zomer van in mijn bol!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
PHPResource schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat de prijs gaat zakken tot 39.750 ;)

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik zit zo te denken, als je in al die knupkes nou piezokristalletjes stopt, dan genereren die zombies gratis energie voor de levenden. Zou ik dat idee kunnen claimen? Hmm...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:50:
[...]

Ik zit zo te denken, als je in al die knupkes nou piezokristalletjes stopt, dan genereren die zombies gratis energie voor de levenden. Zou ik dat idee kunnen claimen? Hmm...
Waarom denk je dat er zoveel lampen in Las Vegas hangen? Met name in de nacht een groot overschot.

Afbeeldingslocatie: https://vegasexperience.com/wp-content/uploads/2014/04/viva-vision-flower@2x.jpg

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:24:
[Afbeelding]

5% cashback, dikke prima, ik moet toevallig over 2 dagen tanken, dat zal Plutus wel voelen de komende maand :p
Ik heb een EV van de zaak |:( :'( }:|

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:51:
[...]

Waarom denk je dat er zoveel lampen in Las Vegas hangen? Met name in de nacht een groot overschot.

[Afbeelding]
Om motten aan te trekken?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mmm misschien een leuk project. Een BTC gokmachine waar je dan met een x100 of x500 of x1000 geld in kan mikken.

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:53:
[...]

Mmm misschien een leuk project. Een BTC gokmachine waar je dan met een x100 of x500 of x1000 geld in kan mikken.
Laten we dat wat verder uitwerken:
Er moet wel eerst fiat in,
Er komt ook fiat uit,
Transactiekosten int de bank,
Het begint met tien secondes,
Daarna is elke klik één seconde langer,
Je kunt 1,001x per seconde klikken bij x100,
Je kunt 1,005x per seconde klikken bij x500,
Je kunt 1,01x per seconde klikken bij x1000,
Je kunt ten allen tijde bijstorten,
Uitkeren? Stop met klikken,
Loopt de (opgebouwde) tijd af? Er wordt dan pas uitgekeerd
Rekt? Probeer het nog eens!

Zie je, BTC heeft heus wel RL-toepassingen! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 15-01-2024 14:02 ]

• Pinsa
Lekker sideways dankzij de Martin Luther King day? Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren :>

• Alpina
BTC100K2021 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:16:
Nog geen 2 uur geleden werd een hele duidelijke flowchart gepost.

Die geldt ook voor ETH heren.

Ondanks het first mover voordeel t.o.v. andere shitcoins. Ondanks dat ETH een goeie liquiditeit heeft. Ondanks dat Vitalik zo'n slimme jongen is. Ondanks de ETF hopium (dat is zeker geen ABC'tje, proof of stake en smart contracts, dat riekt naar een security).

Op lange termijn verlies je gewoon terrein t.o.v. BTC.

Dan blijft er 1 ding over: je denkt dat je door slim te traden wél met meer sats kan eindigen dan waar je mee begon. Zit je bij die groep, goed gedaan. De meesten zitten niet in die groep.
Ja ach, ik probeer dat soms nog wel. Na gisteren wat zakjes 0kn, Olas en Fideum rijker _O-
Tnx slowchat, wat af en toe verbazend veel op Las Vegas lijkt trouwens. Sin City

• Egeau
  • Laatst online: 09:48
Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 14:09:
Lekker sideways dankzij de Martin Luther King day? Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren :>
I have a dream that one day bitcoin will rise up and live out the true meaning of its creation.

• Pinsa
Egeau schreef op maandag 15 januari 2024 @ 14:43:
[...]

I have a dream that one day bitcoin will rise up and live out the true meaning of its creation.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csQp0dKmDdvU8HAg3Y5XJONmxBU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EC25nm4EpJXwA5WM4EOUdvst.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Nu online
ff DOT nieuws chillen :7

nothing stops this train

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 09:44

mayhem

Oh, ergens nog een tasje DOT liggen. When moon? :9

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsXQiZhld_wgPVCWkhIDKOnVgko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y0qbmbMbqR37kLOnDiLLsUHb.png?f=fotoalbum_large

Ik kijk vrijwel nergens naar bij alles wat niet bitcoin is, maar toen ik bovenstaande zag wilde ik mijn onderwater zakje Dot verplaatsen naar de Marianentrog. Dat hele filmpje komt over als een Tel Sell reclame van Amazing Mike....maar dan van z'n aangetrouwde debiele neefje.

iRacing Profiel

• zwembroek
Razkin schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:29:
[Afbeelding]

Ik kijk vrijwel nergens naar bij alles wat niet bitcoin is, maar toen ik bovenstaande zag wilde ik mijn onderwater zakje Dot verplaatsen naar de Marianentrog. Dat hele filmpje komt over als een Tel Sell reclame van Amazing Mike....maar dan van z'n aangetrouwde debiele neefje.
Here take my money..All in.

• Gipsy King
DOT Colab met ADA :)

OF beide Moon , of beide naar de klote :P

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 09:44

mayhem

Hij lijkt wel op Michael Saylor when BTC == REKT.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:37
Rekt. Denk dat we ff een paar dagen hard naar beneden gaan. Ff rangen rond/onder de 40K en dan in April richting de maan. 🔮🚀

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:28
Snif, de eerste meme die ik zelf maakte.
Ergens in de bull run van 2020.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TMb-onDNkDze1OKvfLs-XhcHy8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ULOrh06vhw8vRW7jdJS7sDji.jpg?f=user_large

Maktub

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:51

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Langzaam omlaag tot aanstaande woensdag. Dan alts weer omhoog op het moment dat de Gary een klap krijgt van judge Failla.

• ozan20
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23-01-2024
Don Guacamole schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:58:
Rekt. Denk dat we ff een paar dagen hard naar beneden gaan. Ff rangen rond/onder de 40K en dan in April richting de maan. 🔮🚀
Ik had het al eerder geschreven dat btc wel is onder de 40k kon duiken. Daarna verwacht ik dus dat btc richting de 38k kan gaan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:39
Ik verwacht dat btc richting 420k gaat.

Zero.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik sta klaar om meer in te kopen. (8>

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:11:
Ik verwacht dat btc richting 420k gaat.
Je eigen TA plaatje hoort daar wel bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aL-xd9pxFTjK3jpX04Yo7NAURaE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bzWtL5MWw2bhCVuSu2t58L7L.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 15-01-2024 16:36 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:28
Jongens, stop nou gewoon allemaal eens met die verwachtingen of met verkopen.

Als wij onze BTCs nou allemaal niet meer verkopen onder het miljoen, dan komt er een moment dat Michael Saylor ze wel moét kopen van ons voor een miljoen het stuk.

Maktub

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:40
MrMrq schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:36:
Jongens, stop nou gewoon allemaal eens met die verwachtingen of met verkopen.

Als wij onze BTCs nou allemaal niet meer verkopen onder het miljoen, dan komt er een moment dat Michael Saylor ze wel moét kopen van ons voor een miljoen het stuk.
Iedereen is direct onder de indruk van je speech zo te zien, al een uur geen berichten meer. :)

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:12
Op andere exchanges wordt meer tegen USD(T/C) gehandeld.

• Wispe
  • Niet online
Ik vind de mensen van de klantenservice van Bitvavo best wel overkomen als amateurs.
Mij was een teruggave van handelskosten tot EUR 10.000,00 beloofd als ik dat voor 10 januari zou verhandelen.
Zo gezegd, zo gedaan. Krijg ik als reactie: Bedankt voor je bericht. Zou je ons opnieuw kunnen berichten als je de handelskosten over 2 dagen nog niet hebt terug gekregen? In dat geval kunnen we die handelskosten handmatig aan je toeschrijven. Excuses voor het ongemak.

De 2 werkdagen daarna heb ik gemaild met dat ik niks heb gekregen, waarop die zei: Bedankt voor je bericht. Het kan inderdaad kloppen dat deze handelskosten nog niet teruggestort worden. Door het systeem dat wij hebben voor het verwerken van de teruggaves kan het langer duren. Onze excuses voor dit ongemak. Wij werken eraan om dat deze maand sneller te maken.

Toen heb ik teruggemaild met wat ze in de 1ste mail hadden aangegeven en of ze dat handmatig konden doen, zeiden ze: Bedankt voor uw bericht. We gaan ermee aan de slag.

En tot op heden nog steeds niks. :/

Gaat maar om eurootjes, maar toch. :+ Je belooft iets, doe het dan ook.

• anti elppa

• Mr Ronman
  • Laatst online: 13:58
Klinkt als een leuk marketing verhaal. Mogelijk hebben ze een vrij groot aandeel als het om de handel in EUR gaat. Maar verder is het volume niet extreem groot. Zie hier het volume https://coinmarketcap.com/exchanges/bitvavo/

• Pinsa
Wispe schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:00:
[...]

Ik vind de mensen van de klantenservice van Bitvavo best wel overkomen als amateurs.
Mij was een teruggave van handelskosten tot EUR 10.000,00 beloofd als ik dat voor 10 januari zou verhandelen.
Zo gezegd, zo gedaan. Krijg ik als reactie: Bedankt voor je bericht. Zou je ons opnieuw kunnen berichten als je de handelskosten over 2 dagen nog niet hebt terug gekregen? In dat geval kunnen we die handelskosten handmatig aan je toeschrijven. Excuses voor het ongemak.

De 2 werkdagen daarna heb ik gemaild met dat ik niks heb gekregen, waarop die zei: Bedankt voor je bericht. Het kan inderdaad kloppen dat deze handelskosten nog niet teruggestort worden. Door het systeem dat wij hebben voor het verwerken van de teruggaves kan het langer duren. Onze excuses voor dit ongemak. Wij werken eraan om dat deze maand sneller te maken.

Toen heb ik teruggemaild met wat ze in de 1ste mail hadden aangegeven en of ze dat handmatig konden doen, zeiden ze: Bedankt voor uw bericht. We gaan ermee aan de slag.

En tot op heden nog steeds niks. :/

Gaat maar om eurootjes, maar toch. :+ Je belooft iets, doe het dan ook.
Pipo’s zijn het daar bij de klantenservice, zolang alles werkt is het geen probleem maar ohjee als je een probleem hebt. Heb toen der tijd gezeiks met Luna gehad uiteindelijk wel opgelost maar natuurlijk wel geld verloren omdat ik niet kon handelen.

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:11:
[...]

Pipo’s zijn het daar bij de klantenservice, zolang alles werkt is het geen probleem maar ohjee als je een probleem hebt. Heb toen der tijd gezeiks met Luna gehad uiteindelijk wel opgelost maar natuurlijk wel geld verloren omdat ik niet kon handelen.
Maw: die handelskosten zie ik niet terug? :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja maar ze stelt alleen maar een serieuze vraag...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O5inmBZ4jTPMQNpkKCZidQQr9pk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IMrPNb3D8MOrrHl93VtIVVXf.jpg?f=fotoalbum_large

Humble CNBC contributor... _O-

De 70k babe dan maar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUvdfc7OQ3vaRvi8wxsRa8CEXdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cABhK3PZl93vv0ToUFRaAu9I.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
Stifler’s mom?

• anti elppa
Darrell schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:14:
[...]

Ja maar ze stelt alleen maar een serueuze vraag...

[Twitter]
[Afbeelding]

De 70k babe dan maar:
[Afbeelding]
had nog niet eens gekeken wat ze irl doet, maar dat maakt het nog pijnlijker. Zou ze die tweet laten staan? Ik zou iig echt 1 sec later met de snelheid van het licht een ninja edit doen.

• Kol Nedra
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:14:
[...]

Ja maar ze stelt alleen maar een serieuze vraag...

[Twitter]
[Afbeelding]

De 70k babe dan maar:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFmNZdcDQeSITlDb3HhzgEdzNIM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6bGXLKKgyAb7pTIphM3Gparf.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pinsa
Wispe schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:12:
[...]

Maw: die handelskosten zie ik niet terug? :+
Die zullen ze je wel overmaken maak je daar maar niet druk om, gewoon blijven lastig vallen door te bellen of te mailen. Of bedoel je dat je niks afwist van de handelskosten?

[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 15-01-2024 18:37 ]

• Pinsa
Mr Ronman schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:11:
[...]

Klinkt als een leuk marketing verhaal. Mogelijk hebben ze een vrij groot aandeel als het om de handel in EUR gaat. Maar verder is het volume niet extreem groot. Zie hier het volume https://coinmarketcap.com/exchanges/bitvavo/
Toch nog plek #34 vind ik best hoog als je ziet hoeveel exchanges er zijn.

Kwam deze exchange in het lijstje tegen vond het wel grappig :+

https://coinmarketcap.com/exchanges/bullish/

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:36:
[...]

Die zullen ze je wel overmaken maak je daar maar niet druk om, gewoon blijven lastig vallen door te bellen of te mailen. Of bedoel je dat je niks afwist van de handelskosten?
Jawel, dat wist ik wel. Was een actie dat je handelskosten terugkreeg tot 10.000 EUR als je voor 10 januari verhandelde. Net zoals die 10 euro welkomstbonus als je een account aanmaakte bij Bitvavo. :P

Zal ze van de week wel weer even lastigvallen.

• resusaapje

resusaapje

h less

Goeie. Leuke. Snel ook. Maar getver, Aa ie handen zijn echt bah om te zien :X

• resusaapje

resusaapje

h less

resusaapje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 14:00:
[...]

Laten we dat wat verder uitwerken:
Er moet wel eerst fiat in,
Er komt ook fiat uit,
Transactiekosten int de bank,
Het begint met tien secondes,
Daarna is elke klik één seconde langer,
Je kunt 1,001x per seconde klikken bij x100,
Je kunt 1,005x per seconde klikken bij x500,
Je kunt 1,01x per seconde klikken bij x1000,
Je kunt ten allen tijde bijstorten,
Uitkeren? Stop met klikken,
Loopt de (opgebouwde) tijd af? Er wordt dan pas uitgekeerd
Rekt? Probeer het nog eens!

Zie je, BTC heeft heus wel RL-toepassingen! d:)b
Marketing is on! Wie wil angel investor zijn? O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WE7aAUjqss6n12K4iCIHwvFXxu4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uAInYgGbz7R37v3fEjInuZsO.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 118 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!