“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat klinkt al helemaal erg bullish danNeoflexNL schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:03:
[...]
Volgens mij was die club ook in de race om een doorstart met FTX te maken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heb dit op deze manier nog nooit gezien bij BTC.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KHXVcvJu3KfsFo21FJsGYocQ.png?f=user_large)
Enorme buywalls. Normaal gesproken zijn die nep en worden ze ingetrokken waarna de prijs keihard dumpt. Bij alts heb ik dit heel vaak gezien. Maar dit lijken echte walls te zijn en ook het volume neemt enorm toe. Het orderboek is compleet geflipped van balans naar extreme buys. 91% buy op die spread ?
Misschien een bug op de 10, meestal zet ik het orderboek bij BTC op 50, daar is de verdeling wat realistischer (62% vs 38%)PilatuS schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:33:
Ergens iets van goed nieuws uitgekomen ?
[Afbeelding]
Enorme buywalls. Normaal gesproken zijn die nep en worden ze ingetrokken waarna de prijs keihard dumpt. Bij alts heb ik dit heel vaak gezien. Maar dit lijken echte walls te zijn en ook het volume neemt enorm toe. Het orderboek is compleet geflipped van balans naar extreme buys. 91% buy op die spread ?
Bij 50 is het minder extreem natuurlijk, maar kan mij herinneren dat ik het in al die jaren op de 10 zo heb gezien. Meestal is de 10 veel meer in balans dan dit. Heb het op deze manier dus alleen bij alts gezien en dan is het altijd net voor de grote dump omdat de walls nep zijn.DutchCrownNL schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:35:
[...]
Misschien een bug op de 10, meestal zet ik het orderboek bij BTC op 50, daar is de verdeling wat realistischer (62% vs 38%)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
PilatuS schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:33:
Ergens iets van goed nieuws uitgekomen ?
[Afbeelding]
This is how you market to rich boomers, folks. The calm disposition, easy to understand inv case, soft new age music, suit with no tie.. everything about it says “it’s ok now, the adults are here” https://t.co/LmI2Ydy9rM
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 14 januari 2024
Geen problemen hier met ByBitscosec schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:53:
Zijn er meer mensen met issues bij bybit? De connectiviteit van de website is slecht. Charts laden niet en de browser blijft maar laden
Hmm thanks. Dan zal het hier iets lokaals zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:56:
[...]
Hier had in januari ook iets moeten gebeuren. Afijn, het kan nog.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kNzXzW4pR9RVPSWcXP56zAOH.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon deze in huis halen. Ben je in no time in shape. 4 minuten tabata sprints per dag is genoeg. Moet je wel van een beetje (veel) afzien houden
Plek #34 is niet gebaseerd op hun handelsvolume (deze is namelijk lager dan plek 34), maar op de rating van de exchange. Die rating is van veel factoren afhankelijk.Pinsa schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:42:
[...]
Toch nog plek #34 vind ik best hoog als je ziet hoeveel exchanges er zijn.
Kwam deze exchange in het lijstje tegen vond het wel grappig![]()
https://coinmarketcap.com/exchanges/bullish/
nothing stops this train
Eat breakfast like a king, lunch like a queen and have dinner like a pauper.Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:33:
als je trouwens wilt afvallen en gezond wilt leven is best makkelijk: eet geen suiker en zorg voor zeer weinig intake koolhydraten.....oftwel een KETO dieet.
Werkt ook goed.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Deze is echt killing, minuutje hierop en je bent af, als je ongetraind ben.Antifon schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:04:
[...]
[Afbeelding]
Gewoon deze in huis halen. Ben je in no time in shape. 4 minuten tabata sprints per dag is genoeg. Moet je wel van een beetje (veel) afzien houden
of neem een vrouw als deze; minuutje hierop en je overleefd het nietsolidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:42:
[...]
Deze is echt killing, minuutje hierop en je bent af, als je ongetraind ben.
nothing stops this train
Bij mij is het ook traag met laden.scosec schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:53:
Zijn er meer mensen met issues bij bybit? De connectiviteit van de website is slecht. Charts laden niet en de browser blijft maar laden
suikers zijn koolhydraten, one and the same. Eigenlijk kan je gewoon alles eten, wil je afvallen, blijf dan onder je dagelijkse kcal behoefte!Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:33:
als je trouwens wilt afvallen en gezond wilt leven is best makkelijk: eet geen suiker en zorg voor zeer weinig intake koolhydraten.....oftwel een KETO dieet.
Dit is zo'n beetje hetzelfde als aangeven dat BTC nooit meer onder de 500K komt.
het mist nuance, want er zijn nog steeds mensen nodig om de nodige zaken te doen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit. Gaat om de balans. Zorg dat je meer verbrand dan dat je binnenkrijgt. Je kunt een keto dieet volgen, maar als je vervolgens elke avond wat biertjes wegtikt dan heeft het weinig zin.solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:47:
[...]
suikers zijn koolhydraten, one and the same. Eigenlijk kan je gewoon alles eten, wil je afvallen, blijf dan onder je dagelijkse kcal behoefte!
Precies. Iemand moet die burgers opetenD_Jeff schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:54:
[...]
het mist nuance, want er zijn nog steeds mensen nodig om de nodige zaken te doen
Dit is het forum waar je alle info haalt en je dromen uitkomen!Darrell schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:03:
Gaan we het hier nu zelfs over dieten hebben?
nothing stops this train
Heb dus maar een dubbele portie kibbeling voor vanavond.
Ik voel mij beter en ik begin oprecht de mensen om mij heen een beetje te tolereren, sommigen zelfs aardig te vinden.
Ik kreeg trouwens niet genoeg granen binnen, dus ik ben meer bier gaan drinken.
Wat een heerlijke quote is dat toch ook hè;zwembroek schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:45:
Was gewoon een dikke bear trap. 420k soon. Succes om je bags weer terug te kopen. Have fun staying pooor.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LICJwPwhKxcNvhDKKg4aDU4o.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NKGMHofPkVrP2JjNhmtaT5nD.jpg?f=user_large)
solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:47:
[...]
suikers zijn koolhydraten, one and the same. Eigenlijk kan je gewoon alles eten, wil je afvallen, blijf dan onder je dagelijkse kcal behoefte!
Het schijnt niet zo simpel te zijn als calorieën tellen helaas. Fabeltje geïntroduceerd door de suikerindustrie. Recent nog een goede podcast over suiker van Huberman mocht je meer willen weten
https://cryptobubbles.net/MrMrq schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:33:
[...]
Ik mis misschien nog een kader met de voordelen van HEX.
Maar mooi natuurlijk dat je in één keer de hele regio kon orange pillen!
Wtf
Laatste offtopic:Antifon schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:45:
[...]
offtopic:
Het schijnt niet zo simpel te zijn als calorieën tellen helaas. Fabeltje geïntroduceerd door de suikerindustrie. Recent nog een goede podcast over suiker van Huberman mocht je meer willen weten
Toch wel, ben 5kg kwijt geraakt in 2 maanden, ik heb het aantal kcal behoefte adv mijn lengte en gewicht uitgerekend, dat was 2100, ben dagelijks 1850 gaaan eten, 3x per week fitnissen erbij, 2 maanden later 5kg in vet % eraf met behoud van spiermassa. App om te je inname te tracken: “Food”. Gram vet bestaat uit 9 kcal, koolh uit 4 kcal en eiwitten ook. . Je kan dus zo uitrekenen tot je aan 1800 kcal komt (in mijn geval). It works! Dm me als je meer wil weten
Je heb suikers (koolhydraten) nodig om te functioneren en je niet slap te voelen, alleen over-eten we in NL massaal. De app maakt je daar ook bewust van.
Ik heb 5 jaar geleden eens zo’n app gehad die bijhoudt wat je eet.solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Laatste offtopic:
Toch wel, ben 5kg kwijt geraakt in 2 maanden, ik heb het aantal kcal behoefte adv mijn lengte en gewicht uitgerekend, dat was 2100, ben dagelijks 1850 gaaan eten, 3x per week fitnissen erbij, 2 maanden later 5kg in vet % eraf met behoud van spiermassa. App om te je inname te tracken: “Food”. Gram vet bestaat uit 9 kcal, koolh uit 4 kcal en eiwitten ook. . Je kan dus zo uitrekenen tot je aan 1800 kcal komt (in mijn geval). It works! Dm me als je meer wil weten
Je heb suikers (koolhydraten) nodig om te functioneren en je niet slap te voelen, alleen over-eten we in NL massaal. De app maakt je daar ook bewust van.
Dat was ik na 2 weken wel beu. Maar toen had ik wel een baseline.
Maar in die tijd sportte ik nog 7-8 uur in de week.
Geen apparaten, alleen in het klimrek hangen
Nu begint er bijna een Dad bot t groeien en dat gaat dus niet gebeuren.
Volledig ontopic:
Mijn vrouw is nu zo geconditioneerd dat ze bij het kind en de hond ook het woord : “geitenbende” gebruikt
Food, Koolh, Gram? Wat voor shitcoins zijn dat? Kan ze op een enkele gure exchange vinden. Gelukkig pak jij er winst op! Vergeet je niet op tijd weer uit te stappen en enkel rekent in innames BTC?solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Laatste offtopic:
Stack Sats
when BIFI pamperino?Stovirpi schreef op maandag 15 januari 2024 @ 23:05:
[...]
Food, Koolh, Gram? Wat voor shitcoins zijn dat? Kan ze op een enkele gure exchange vinden. Gelukkig pak jij er winst op! Vergeet je niet op tijd weer uit te stappen en enkel rekent in innames BTC?
nothing stops this train
Precies dezesolidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:47:
[...]
Super veel groente en fruit en alle andere whole food.
PS5
Volgende onderwerp is wasverzachters?
Ik heb een vaste dagelijkse sats inname! Gaat alleen niet zo hard als ik zou willen..Stovirpi schreef op maandag 15 januari 2024 @ 23:05:
[...]
Food, Koolh, Gram? Wat voor shitcoins zijn dat? Kan ze op een enkele gure exchange vinden. Gelukkig pak jij er winst op! Vergeet je niet op tijd weer uit te stappen en enkel rekent in innames BTC?
Maandverband denk ik.Mr. Unexist schreef op maandag 15 januari 2024 @ 23:25:
Zit ik hier bij het Libelle forum ofzo?![]()
Volgende onderwerp is wasverzachters?
Of nare luchtjes 😭
Ik lul ook zomaar wat
The US SEC has sent an indictment to Hex founder Richard Heart
https://www.coinlive.com/news-flash/401258
Links: Dad botelektriekert schreef op maandag 15 januari 2024 @ 23:03:
Nu begint er bijna een Dad bot t groeien en dat gaat dus niet gebeuren.
Rechts: Dad bod
capice?
/f/image/aHBaG72ERN2FHHlfp6It9fGs.png?f=fotoalbum_large)
En nou weer gauw accumaleren en rendamenteren
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Laatste offtopic:
jouw individuele geval met veel variabelen buiten beschouwing latende, het CICO fabeltje is niet juist en voedselkeuze doet er wél toe. Je kunt met 2500kcal behoefte en een 2500kcal inname toch afvallen. Spoiler alert: dat gaat niet als je veel suiker eet. Luister die pod nou maar. Ik laat het hier iig bij
Weer ontopic dan. Benieuwd wat we vandaag gaan zien wanneer de USA weer opengaat. Zeker na die vreemde buywalls van gisteren. Leek erop dat een aantal whales de koers wilde redden van een verdere dump.
Ben eind 2018 begin 2019 op tijd van zes maanden 25 kilo afgevallen, zat met geld in crypto wat ik niet kon missen...solidslayer schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:47:
[...]
Horizontale cardio is altijd fijn.Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:46:
[...]
of neem een vrouw als deze; minuutje hierop en je overleefd het niet
The only easy day is yesterday.
Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:46:
[...]
of neem een vrouw als deze; minuutje hierop en je overleefd het niet![]()
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Buiten is het wit, binnen ligt btc al vier dagen in een coma. Hoe is het bij jullie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daar heb je Flipperrrr.
CornermanNL schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:07:
Dus vandaag gaan we Moon?
[ Voor 97% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-01-2024 08:53 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We will focus more on RWAs and institutional adoption and you will see the adoption later. https://t.co/fvz1orhe32
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 16 januari 2024
Hij weet ze wel uit te kiezen RWA is trending.
Nog een vleugje AI erbij en je zit helemaal goed.
Richard Heart ‘Reappears’ With High-Profile LawyersProzaq schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 00:25:
[...]
The US SEC has sent an indictment to Hex founder Richard Heart
https://www.coinlive.com/news-flash/401258
https://www.coinlive.com/news-flash/417123
Jazeker! Ook de nieuwe chain op zkEVM is daar een goed voorbeeld van. En gelukkig met behoudt van de native token ASTR. Polygon daarentegen heeft gekozen voor een nieuwe token bij de lancering van hun zkEVM chain. Astar heeft hierdoor een dubbel burning systeem op zkEVM en Polkadot. Ik zit ook te wachten op de AI utility. Sota kennende wil hij daar misschien ook een stukje van mee pakken al heeft hij eerder gezegd daar niet mee bezig te zijn. Nerox wordt wel een AI token op Astar zkEVM.Alpina schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:56:
[...]
Hij weet ze wel uit te kiezen RWA is trending.
Nog een vleugje AI erbij en je zit helemaal goed.
Enig idee op welke exchange ik hier fiat van kan maken? Ik kom er niet echt uit. Op Binance zijn de deposits gestopt.
Welke van die shitexchanges kan ik gebruiken?
https://coinmarketcap.com/currencies/beefy-finance/#Markets
Of zijn er betere manieren, kan ik via Metamask swap er iets van maken dat gemakkelijker verkoopt?
Ik wil eigenlijk niet verkopen in de off-chance dat er nog iets van wordt (sta min of meer breakeven ook), maar ik moet over drie weken een huis betalen dus mjaaaa.
[ Voor 16% gewijzigd door Th1x4nG op 16-01-2024 10:06 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
BlackRock CEO: We’re almost at the maximum #bitcoin supply that could be created...Unlike gold, where we manufacture new gold. pic.twitter.com/eMs3HxJ12o
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 15 januari 2024
Ik gebruik hier zelf KyberSwap (dex) voor.Th1x4nG schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:04:
Recent is mijn BIFI (OP) zichtbaar geworden in de Ledger, nu ook met een $-waarde erbij. Dikke tech.
Enig idee op welke exchange ik hier fiat van kan maken? Ik kom er niet echt uit. Op Binance zijn de deposits gestopt.
Welke van die shitexchanges kan ik gebruiken?
https://coinmarketcap.com/currencies/beefy-finance/#Markets
Of zijn er betere manieren, kan ik via Metamask swap er iets van maken dat gemakkelijker verkoopt?
Ik wil eigenlijk niet verkopen in de off-chance dat er nog iets van wordt (sta min of meer breakeven ook), maar ik moet over drie weken een huis betalen dus mjaaaa.
Ja met dit soort berichten rondom je favo crypto projectje moet je blij zijnLazyke schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:59:
[...]
Richard Heart ‘Reappears’ With High-Profile Lawyers
We determined to build the future as @Neurolanche.🪐
— Leo 🧠 (@neurolauncher) 15 januari 2024
Although my biggest goal is to create a revolution in the health and education sectors with AI and Metaverse, also I want to create a GameFi Hub on @AstarNetwork & @PhalaNetwork.⛓️
I am joining @Polkadot Space tomorrow! https://t.co/4GhyoKz1ml
Hierbij de ontbrekende woorden voor je bingokaart
Dat gaat over de Nerox token. Neurolanche is een project op de Astar zkEVM chain. Heeft verder niets met ASTR te maken.resusaapje schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:17:
[...]
[Twitter]
Hierbij de ontbrekende woorden voor je bingokaart
zwembroek schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:20:
[...]
Dat gaat over de Nerox token. Neurolanche is een project op de Astar zkEVM chain. Heeft verder niets met ASTR te maken.
Big Bang Theory Step 10
— Neurolanche X Labs~🧠AI (@neurolanche) 5 januari 2024
Code: 7 Project, 1 Token ~ $NEROX 🪂
$18 million TVL in the @Polkadot ecosystem - Coming soon on @AstarNetwork ZkEvm⛓️
Are you ready for the #Web3 revolution worth billions of dollars in the health and education sectors?🪐
Nerox is a utility token that… pic.twitter.com/0y73yIlOBR
Geen idee wat je bedoelt met je reactie, maar ik lees:
Distribution of 10,000,000 NEROX tokens:
• 5% Neurolauncher NFT AirDrop = 500,000
• 8% Astar Strike AirDrop = 800,000
• 10% dApp Staking V3 AirDrop = 1,000,000
About AirDrops
1. For Neurolauncher NFT Holders
5% of the NEROX token supply will be AirDropped to Neurolauncher NFT holders. The snapshot will be taken in March, and each NFT will receive 1000 NEROX tokens.
2. Astar Strike AirDrop
A total of 800,000 NEROX tokens have been allocated for the reward and airdrop system in Astar Strike's beta. The distribution will be based on factors like the number of game entries, tier ranking, and in-game activities.
With inflation, the reward system for NEROX tokens will become sustainable.
3. dApp Staking AirDrop
With the upcoming Astar Network dApp Staking V3 update, 1,000,000 NEROX tokens have been reserved for an AirDrop in our campaign. Stakers participating in the Neurolanche dApp staking program will benefit from this AirDrop based on the amount of ASTR staked and the number of ERAs.
Je had het over een bingokaart en een ontbrekend stukje. Ik had het over Astar zelf en niet over een project wat op astar draait. Dus dat vakje op de bingo kaart blijft vooraslnog leeg sir.resusaapje schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:31:
[...]
[Twitter]
Geen idee wat je bedoelt met je reactie, maar ik lees:
Distribution of 10,000,000 NEROX tokens:
• 5% Neurolauncher NFT AirDrop = 500,000
• 8% Astar Strike AirDrop = 800,000
• 10% dApp Staking V3 AirDrop = 1,000,000
About AirDrops
1. For Neurolauncher NFT Holders
5% of the NEROX token supply will be AirDropped to Neurolauncher NFT holders. The snapshot will be taken in March, and each NFT will receive 1000 NEROX tokens.
2. Astar Strike AirDrop
A total of 800,000 NEROX tokens have been allocated for the reward and airdrop system in Astar Strike's beta. The distribution will be based on factors like the number of game entries, tier ranking, and in-game activities.
With inflation, the reward system for NEROX tokens will become sustainable.
3. dApp Staking AirDrop
With the upcoming Astar Network dApp Staking V3 update, 1,000,000 NEROX tokens have been reserved for an AirDrop in our campaign. Stakers participating in the Neurolanche dApp staking program will benefit from this AirDrop based on the amount of ASTR staked and the number of ERAs.
Volgens mij was dat als aanvulling op de RWA narrative.zwembroek schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:55:
[...]
Je had het over een bingokaart en een ontbrekend stukje. Ik had het over Astar zelf en niet over een project wat op astar draait. Dus dat vakje op de bingo kaart blijft vooraslnog leeg sir.
Dus:
AI
Metaverse
Health and education
GameFi
Conclusie:
KOPEN
We leven weer, na een weekendje afwezigheid. Hoe is het leven hier? Hebben we de nieuwe ATH al bereikt? Is het allemaal diep triest? Of hebben we al hypotheken en leningen bij de grootbanken afgesloten voor het pompen in Bitcoin.. Of Ethereum?
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lazyke schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:59:
[...]
Richard Heart ‘Reappears’ With High-Profile Lawyers
:strip_exif()/f/image/wziwzkkUrdKv2tiJGoYwTBH3.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de 1 of andere manier heb ik meer vertrouwen in Vitalik.
Whaah!Alpina schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:32:
[...]
[Afbeelding]
Op de 1 of andere manier heb ik meer vertrouwen in Vitalik.
Me oguh!
Sell target nog ver weg.Alpina schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:05:
[...]
Volgens mij was dat als aanvulling op de RWA narrative.
Dus:
AI
Metaverse
Health and education
GameFi
Conclusie:
KOPEN
:strip_exif()/f/image/gWJzb3OIhv00R8P0sv8t63tE.jpg?f=fotoalbum_large)
Arbitrum heeft een zelfde soort chart. Target rond de 1.618
Is hier nog iets tegen te doen? Of is het bij voorbaat een verloren rat race. Gaat om serieuze bedragen.
Ik ken een zelfde soort situatie waarbij iemand nog veel GLMR in staking had staan maar uiteindelijk alles kwijt was. Volgens mij hebben die hackers een soort script dat zodra er iets in die wallet komt het weg is.outlandos schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:50:
Iemand technisch hier met scripts/bots/wallet drainer? Mn beste vriend zn wallet is gehacked. Flinke schade maar die kan nog veel groter worden: binnen nu en 3 maanden komt er nog een aanzienlijke hoeveelheid tokens vrij uit locked stakes. Aangezien de hackers toegang hebben tot de wallet (en er al alles uit hebben gehaald wat er tot nu toe in zit) zullen die vrijwel zeker wachten tot het moment dat meer tokens unlocked raken.
Is hier nog iets tegen te doen? Of is het bij voorbaat een verloren rat race. Gaat om serieuze bedragen.
Is de wallet gehackt, of heeft die vriend van jou een mallafide contract gesignd.outlandos schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:50:
Iemand technisch hier met scripts/bots/wallet drainer? Mn beste vriend zn wallet is gehacked. Flinke schade maar die kan nog veel groter worden: binnen nu en 3 maanden komt er nog een aanzienlijke hoeveelheid tokens vrij uit locked stakes. Aangezien de hackers toegang hebben tot de wallet (en er al alles uit hebben gehaald wat er tot nu toe in zit) zullen die vrijwel zeker wachten tot het moment dat meer tokens unlocked raken.
Indien het laatste, even afhangend van welke chain hier gebruikt is, hier de token approvals intrekken die je niet vertrouwt (in dit geval ETH chain) https://etherscan.io/tokenapprovalchecker
50% of the circulating supply of #XRP has been sent to Bitfinex in a single transaction.. uhhh pic.twitter.com/dlHQdUlIdl
— Tom Crown (@TomCrownCrypto) 14 januari 2024
We zitten inmiddels op dag 4 dat we onder de up trend hangen en nog steeds is er niet genoeg verkoop druk om de koers richting de 30k te bewegen. Hoe langer we hier blijven hangen hoe meer vertrouwen de markt krijgt dat we weer up gaan zou ik zeggen?
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 16-01-2024 12:12 ]
hash reet blijft ook maar stijgen
nothing stops this train
Iedereen wil nog goedkoper kopen is natoer.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:13:
vraag naar BTC zal vast wel blijven stijgen en we hebben bijna de halving.....Bullish!
hash reet blijft ook maar stijgen
Maar de 36k is de nieuwe 12k.
Totdat Wall Street weer open gaat, die dumpen de markt weer om goedkoper BTC te kunnen kopen, het zou in ieder geval gezond zijn om toch die 35/36 zone even te kussen, om een langere cycle mee te gaan maken komende maanden.Nopheros schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:12:
Ik zie mezelf niet als TA specialist (koop ook voor de lange termijn, geen trader) maar ik vind de huidige koers toch best wel bulish.
We zitten inmiddels op dag 4 dat we onder de up trend hangen en nog steeds is er niet genoeg verkoop druk om de koers richting de 30k te bewegen. Hoe langer we hier blijven hangen hoe meer vertrouwen de markt krijgt dat we weer up gaan zou ik zeggen?
Wellicht eerst weer omhoog tot 48k, daarna dump en paniek in de markt zodat Larry weer zijn zakken kan vullen met goedkope sats, daarna echt moon, en dan zit je tegen de halving aan te kijken.
Nu is vooral zaak om stil te blijven zitten als je wordt geschoren imo.
En DCA uiteraard wekelijks.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
First MrBeast video posted directly on 𝕏! https://t.co/ybWNeiVlAb
— Elon Musk (@elonmusk) 16 januari 2024
ik denk serieus dat X enorm groot wordt en vooral voor mensen die alternatief inzicht hebben. of het nou politiek of economisch is, X gaat groot worden. when Doge en BTC integratie??
nothing stops this train
oftewel die 36k zien we niet meer..... 🙂Alpina schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:18:
[...]
Iedereen wil nog goedkoper kopen is natoer.
Maar de 36k is de nieuwe 12k.
nothing stops this train
Misschien nog wel hoor, geen idee ben heel slecht in TA etc. Maar dan moet ik wel weer mijn eigen strategie toepassen. Buy en hodl.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:22:
[...]
oftewel die 36k zien we niet meer..... 🙂
We zitten inmiddels op dag 4 dat we onder de up trend hangen en nog steeds is er niet genoeg koopdruk om de koers richting de 50K te bewegen. Hoe langer we hier blijven hangen hoe meer vertrouwen de markt krijgt dat we verder down gaan zou ik zeggen?Nopheros schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:12:
Ik zie mezelf niet als TA specialist (koop ook voor de lange termijn, geen trader) maar ik vind de huidige koers toch best wel bulish.
Net zoals de weg omhoog niet in 1 rechte lijn gaat, gaat de weg omlaag dat ook niet. Het kan zomaar zijn dat we nog nog verder omlaag gaan. Kijkende naar de weekly en monthly zou dat helemaal niet vreemd zijn.
This is how the Bitcoin chart should be looked at: pic.twitter.com/JQAr9DYci3
— Bold Bitcoin (@BoldBitcoin) 15 januari 2024
nothing stops this train
Zo werkt dat naar mijn mening niet, dat was het geval geweest als we boven de up trend zouden uitbreken. Duurt dat te lang = naar beneden.Antifon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:39:
[...]
We zitten inmiddels op dag 4 dat we onder de up trend hangen en nog steeds is er niet genoeg koopdruk om de koers richting de 50K te bewegen. Hoe langer we hier blijven hangen hoe meer vertrouwen de markt krijgt dat we verder down gaan zou ik zeggen?![]()
Net zoals de weg omhoog niet in 1 rechte lijn gaat, gaat de weg omlaag dat ook niet. Het kan zomaar zijn dat we nog nog verder omlaag gaan. Kijkende naar de weekly en monthly zou dat helemaal niet vreemd zijn.
We zijn niet voor niets onder de trend uitgebroken en niet erboven.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 16-01-2024 12:44 ]
Er zijn toch echt pogingen gedaan om er weer in te komen, die zijn gefaald. Gisteren nog met die enorme buywalls. Duurt dat te lang = naar beneden.Nopheros schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:41:
[...]
Zo werkt dat naar mijn mening niet, dat was het geval geweest als we boven de up trend zouden uitbreken. Duurt dat te lang = naar beneden.
We zijn niet voor niets onder de trend uitgebroken en niet erboven.
Klopt en de pogingen blijven komen, vandaag ook weer. Precies mijn punt dus.Antifon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:47:
[...]
Er zijn toch echt pogingen gedaan om er weer in te komen, die zijn gefaald. Gisteren nog met die enorme buywalls. Duurt dat te lang = naar beneden.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RcEsps0GdmTuoPDBKp8Xvbjs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MU9nMRXNKAsOUq1u5vdO5GuP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t09qOyPEmsZ4Eb3lw8T6YT26.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bE6nYC0ctK4XVvoX7vvyaDP8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ImHYYBxJlkC62TReUDIuQyJU.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/O3t8ne4dEVJVDIhEBizHp6pw.jpg?f=fotoalbum_large)