Leuke Tokenomics! En Zero-Knowledge is hip deze bull. Het is alleen wel weer een van de zoveelste. Maar thanks voor de tip. Het is altijd lastig om een plek te bemachtigen maar ik doe mee met deze! Jammer van de max $500. Maar dat is altijd een gokje waard met zo'n bedrag.Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 06:46:
@zwembroek Heb je de mail van Coinlist gekregen? Zklink token sale gaat daar plaats vindenEnig nadeel is de Locked up periode van 9 maanden al komen de eerste 30% tokens redelijk snel vrij. Ohja en de funds moeten voor 22 januari op je wallet staan. Je kan dus niet meer achteraf betalen zoals bij vorige tokensales.
Wat denk je van het project?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik wil geen paniek zaaien hoor, maar zou vervelend zijn als mensen hier geld verliezen door het niet in een eigen wallet te plaatsen.Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:01:
[...]
Kun je een foto posten van het artikel? Je moet inloggen om te kunnen lezen.
/f/image/8yIIJ8BOnqcH2izcCFdrZlbY.png?f=fotoalbum_large)
Ja er is een gat. Maar dat is relatief klein. En in de bull is er voorlopig een netto inflow. En de maximale fud lag al achter ons. Dus ook niet elke Henk en Ingrid hebben een hardwarewallet of een tweede exchange om hun funds over te hevelen.kbuntu schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Ik wil geen paniek zaaien hoor, maar zou vervelend zijn als mensen hier geld verliezen door het niet in een eigen wallet te plaatsen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij mij geen paniek dus. Maar zet er NOOIT grote bedragen weg.
"DApp Staking V3 is coming early 2024! Make sure to claim your rewards and stay tuned for the release date."
Ik lees van alles over de migratie, maar niet wat het inhoudt. Worden we nog rijker?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Annuïtair of lineair was toen nog fiscaal ongunstig omdat je openstaande bedrag afnam en je dus minder hypotheekrenteaftrek had. Dat werd door geen enkele hypotheekadviseur meegenomen als voorstel. Bankspaarhypotheek bestond toen nog niet. Je had de spaarhypotheek, maar ook die had verstopte kosten. En ik weet nog dat ik als broekkie tussen spaar of belegging kon kiezen. De spaarhypotheek had hogere maandlasten en de beleggingshypotheek werd met een drietal scenario’s (pessimistisch, neutraal en optmistisch) voorgerekend. Zelfs pessimistisch was gunstiger (qua maandlasten en eindsom na 30 jaar) dan de spaarhypotheek.BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:21:
[...]
Oké wellicht was ik iets te kort door de bocht. Maar of je die polis erbij nam bij een hypotheek was toch een vrije keuze? Neem aan dat je 100% lineair of 100% annuïteiten had kunnen nemen, heb je die polis niet nodig. Ook een bankspaarhypotheek was een optie geweest, zonder het beleggingsproduct.
Er was nul transparantie. De kosten van de adviseur waren toen ook niet inzichtelijk en iedereen slikte dat want de bank was wel te vertrouwen. Het ging niet om een cryptogenie van 23, maar om Nationale Nederlanden, Reaal, Aegon, ASR of Delta Loyd.
En bij m’n vriendin werd voor het hele bedrijf (2.000+) werknemers een pensioengat polis afgesloten met een adviseur die langskwam. Dat deed iedereen want daarmee verzekerde je dat je geen tekort had als je 65 zou worden. Toen ik die polis zag en transparantie inmiddels wel verplicht was, had ze al bijna 20 jaar aan enorme kosten betaald. Het tienvoudige van pensioenbeleggen bij Brand new day, Meesman of de Giro. En natuurlijk was het rendement over die 20 jaar negatief vanwege die enorme kosten.
Zo zo, een vriendin van ouder dan 20 jaar? Gewaagd hoor...orf schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:45:
[...]
Toen ik die polis zag en transparantie inmiddels wel verplicht was, had ze al bijna 20 jaar aan enorme kosten betaald.
Dat sowieso.kbuntu schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Ik wil geen paniek zaaien hoor, maar zou vervelend zijn als mensen hier geld verliezen door het niet in een eigen wallet te plaatsen.
Gisteren Satoshi radio weer eens aangezet, zitten ze eerst uitgebreid hun sponsor (bitvavo) te verdedigen. Dat het eigenlijk niet te voorkomen is dat je exchange eruit ligt als het plots drukker wordt. Daarna ging het lang over hoe ze podcast-content achter een abonnementje/paywall willen plaatsen.
Volgend jaar maar weer eens proberen.
De tijd leert of het tij keert
Geen probleem, ik twijfel nog een beetje over die 9 maanden locked up omdat ik bij een ander project daar al eens nat mee ben gegaan, het kan zomaar zijn dat de tokens na die 9 maanden stukje minder waard zijn als de kostprijs, al denk ik dat dit wel een solide project is? Maar wie weet zijn die eerste 30% al rendabel. Ik denk er nog heel even voor na maar ik denk dat ik met je mee ga doenzwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:31:
[...]
Leuke Tokenomics! En Zero-Knowledge is hip deze bull. Het is alleen wel weer een van de zoveelste. Maar thanks voor de tip. Het is altijd lastig om een plek te bemachtigen maar ik doe mee met deze! Jammer van de max $500. Maar dat is altijd een gokje waard met zo'n bedrag.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die $500 haal je er wel uit hoor? En wat is er beter dan tokens die vrijkomen midden in de bull? In oktober 2024 unlock kan niet beter.Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:56:
[...]
Geen probleem, ik twijfel nog een beetje over die 9 maanden locked up omdat ik bij een ander project daar al eens nat mee ben gegaan, het kan zomaar zijn dat de tokens na die 9 maanden stukje minder waard zijn als de kostprijs, al denk ik dat dit wel een solide project is? Maar wie weet zijn die eerste 30% al rendabel. Ik denk er nog heel even voor na maar ik denk dat ik met je mee ga doen
[ Voor 91% gewijzigd door Pinsa op 12-01-2024 10:18 ]
Dat is nogal een technische aangelegenheid haha. Ik vermoed eigenlijk van niet. Je moet ook goed kijken bij wie je nu gaat staken zoals ik het begrijp. Lees dit: dApps Staking v3 - proposal https://forum.astar.netwo...aking-v3-proposal/4206/11. (Link alleen voor de geïnteresseerden en gaat over Astar Staking V3.) Ik heb ook de oplossing van team neurolanche gekregen voor de airdrop van hun nerox token. Ik moet mijn native astar omzetten naar evm astar. Dan kan ik ze via de Ledger bij hun stalen met V3 dAPP staking. Dan moet ik het melden en dan maken ze een snapshop en krijg ik de airdrop. Maar ik heb geen idee hoeveel ik krijg. Mijn voorraad astar is groot maar er zijn ook veel stakers. Ik wil eigenlijk niet meer staken nu ik voor maart een nieuwe ath verwacht met al het aankomende nieuws en de grote reclame campagne die hiermee gepaard gaat. Aan de andere kant ben ik er vrij zeker van dat Nerox een blue chip gaat worden. Echt hele dikke teck. Dus ik twijfel.resusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:40:
[...]
"DApp Staking V3 is coming early 2024! Make sure to claim your rewards and stay tuned for the release date."
Ik lees van alles over de migratie, maar niet wat het inhoudt. Worden we nog rijker?
Een metalen plaat. Beter is 3 metalen platen waar je dan je woorden over verdeeld en die je uiteraard niet allemaal bij je thuis legt.Wispe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:02:
Zonder te vissen waar jullie je hardware wallet en de woorden hebben verstopt, zit ik me af te vragen wat de veiligste/slimste manier is voor mijn hardware wallet (heb al gekocht, nog niet binnen).
Ik heb thuis geen ruimte voor een ingebouwde kluis. Dus ik zat te denken om maar een geldkistje te kopen en het op een onlogische plek te verstoppen mocht hier ooit ingebroken worden. Rest alleen nog een mogelijkheid tot brand, maar je kan niet alles waterdicht aftimmeren lijkt me.
Tips?
The Dencun network upgrade is scheduled to activate on the Goerli testnet at 6:32 UTC on January 17, 2024. The upgrade includes several changes, most notably the introduction of ephemeral data blobs with EIP-4844, also known as "protodanksharding", which will help reduce L2 transaction fees.
Dencun follows last year's Shapella upgrade. It will first be deployed to the Goerli testnet. Then, if no major issues are found, to Sepolia and Holesky. Once Dencun is running smoothly on all three testnets, mainnet activation will be scheduled.
Dencun will be Goerli's last upgrade. After it has been activated on mainnet, client and EF testing teams will stop supporting the Goerli testnet. For more details, see this previous announcement.
Stokstaart schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:26:
[...]
Ik zal de vraag alvast voor Wispe stellen voordat hij naar de Gamma rijdt: Waarmee heb jij je Ledger door midden geknipt?
Toen ik schoonouders las, dacht ik daar is de fout begonnen.
Waterdicht plan
Maktub
THE BITCOIN ETF FIRST DAY WAS TERRIBLY UNSUCCESSFUL.
— Ran Neuner (@cryptomanran) 12 januari 2024
Most people are reporting that $4,5BN was traded , they are not analyzing the data.
If you look at the numbers you will notice that;
- Total trade was $4,6bn
- GBTC was 50% of that $2,3bn
The GBTC numbers were majority… pic.twitter.com/3TIzGzcD1p
[ Voor 72% gewijzigd door zwembroek op 12-01-2024 10:29 ]
Bitcoin ETF-succes overrompeld door blokkerende vermogensgiganten.
Lees het volledige artikel hier: https://www.crypto-inside...erende-vermogensgiganten/
De bull is echt aan als we weer midden in de nacht met 5 devices gaan proberen een ICO mee te pikkenzwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:58:
[...]
Die $500 haal je er wel uit hoor? En wat is er beter dan tokens die vrijkomen midden in de bull? In oktober 2024 unlock kan niet beter.
Veel te vroeg om die conclusie na één dag te trekken. Bij veel brokers zijn de ETFs nog niet eens te verhandelen (ik heb ze nog niet kunnen vinden bij DeGiro).
Tevens is het logisch dat deze ETF's voor een stabiele vraag gaan zorgen, geen enorme FOMO piek en daarna niets meer.
De FOMO boys kopen hun BTC elders, die zijn vaak digitaal vaardig genoeg. Die vaardigheid gebruiken ze dan wel weer te vaak voor de verkeerde dingen (shitcoins, leverage traden).
We vergeten even dat alle netto aankopen voor een groot deel extra vraag bovenop het volume dat we al hadden (het percentage dat echt overstapt naar de ETF terwijl ze al in crypto zaten zal beperkt zijn). Ook al is dat straks "maar" 100 miljoen per week dan is dat 2222 BTC extra vraag. Dat is 2/3e van het aantal nieuwe BTC na de halving.
Vanguard stribbelt nu nog even tegen, maar het is simpel: als ze genoeg klanten verliezen gaan zij ook als makke schapen overstag.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2024 10:42 ]
Op de hardware wallet zit een PIN. En als je 3 keer de verkeerde PIN invoert dan wiped ie het apparaat.Wispe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:02:
Zonder te vissen waar jullie je hardware wallet en de woorden hebben verstopt, zit ik me af te vragen wat de veiligste/slimste manier is voor mijn hardware wallet (heb al gekocht, nog niet binnen).
Ik heb thuis geen ruimte voor een ingebouwde kluis. Dus ik zat te denken om maar een geldkistje te kopen en het op een onlogische plek te verstoppen mocht hier ooit ingebroken worden. Rest alleen nog een mogelijkheid tot brand, maar je kan niet alles waterdicht aftimmeren lijkt me.
Tips?
Dus het is niet nodig om deze op lastig bereikbare plekken te gaan verstoppen.
Wat wel handig kan zijn is een tweede hardware wallet aanschaffen en de seedphrase restoren. Dan heb je twee devices voor dezelfde wallet en kun je eentje ergens anders leggen (bij familie ofzo).
Wen back to ASTR shillszwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:20:
Ethereum Goerli Dencun Announcement
The Dencun network upgrade is scheduled to activate on the Goerli testnet at 6:32 UTC on January 17, 2024. The upgrade includes several changes, most notably the introduction of ephemeral data blobs with EIP-4844, also known as "protodanksharding", which will help reduce L2 transaction fees.
Dencun follows last year's Shapella upgrade. It will first be deployed to the Goerli testnet. Then, if no major issues are found, to Sepolia and Holesky. Once Dencun is running smoothly on all three testnets, mainnet activation will be scheduled.
Dencun will be Goerli's last upgrade. After it has been activated on mainnet, client and EF testing teams will stop supporting the Goerli testnet. For more details, see this previous announcement.
[Afbeelding]
Oh 2 post erboven, ik lees van beneden naar boven
Gaan ze uberhaupt bij DeGiro komen is de vraag wellicht? Als ik dit zo lees: https://www.morningstar.n...f-kopen-in-nederland.aspxBTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:41:
[...]
Veel te vroeg om die conclusie na één dag te trekken. Bij veel brokers zijn de ETFs nog niet eens te verhandelen (ik heb ze nog niet kunnen vinden bij DeGiro).
Nadeel van de Europese "ETFs" is dat het dus niet hetzelfde is als een ETF in de VS (het zijn hier ETCs of ETNs, al claimen de partijen wel 100% dekking te hebben in btc) en dat de fees ook behoorlijk zijn. Ik heb zelf bij DeGiro wat van die VanEck ETN (VBTC), maar de kosten zijn 1%. Bij de grootste (BTCE) is het zelfs 2%(!). Dat is nogal een verschil met de ETFs in de VS (rond de 0.2%)
[ Voor 3% gewijzigd door E-Hoog op 12-01-2024 10:55 ]
Ik was er zomaar vanuit gegaan dat we hier ook zouden kunnen gaan handelen in de ETF's. Voor reguliere ETF hebben de grote aanbieders ook genoeg UCITS compliant ETF's. Zo diep zit ik overigens niet in de materie.E-Hoog schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:54:
[...]
Gaan ze uberhaupt bij DeGiro komen is de vraag wellicht? Als ik dit zo lees: https://www.morningstar.n...f-kopen-in-nederland.aspx
Nadeel van de Europese "ETFs" is dat het dus niet hetzelfde is als een ETF in de VS (het zijn hier ETCs of ETNs, al claimen de partijen wel 100% dekking te hebben in btc) en dat de fees ook behoorlijk zijn. Ik heb zelf bij DeGiro wat van die VanEck ETN (VBTC), maar de kosten zijn 1%. Bij de grootste (BTCE) is het zelfs 2%(!). Dat is nogal een verschil met de ETFs in de VS (rond de 0.2%)
Je mag ieieieiets meer kopen als je durftPinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 06:46:
@zwembroek Heb je de mail van Coinlist gekregen? Zklink token sale gaat daar plaats vindenEnig nadeel is de Locked up periode van 9 maanden al komen de eerste 30% tokens redelijk snel vrij. Ohja en de funds moeten voor 22 januari op je wallet staan. Je kan dus niet meer achteraf betalen zoals bij vorige tokensales.
Wat denk je van het project?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://blog.coinlist.co/...ests-for-community-sales/
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik was daar idd ook vanuit gegaan. We zullen zien! De goedkoopste europese ETN is die van Wisdom Tree (WBIT of BTCW) met 0.95%. Dat tikt wel aan op termijn.BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:01:
[...]
Ik was er zomaar vanuit gegaan dat we hier ook zouden kunnen gaan handelen in de ETF's. Voor reguliere ETF hebben de grote aanbieders ook genoeg UCITS compliant ETF's. Zo diep zit ik overigens niet in de materie.
Psstzwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:31:
[...]
Leuke Tokenomics! En Zero-Knowledge is hip deze bull. Het is alleen wel weer een van de zoveelste. Maar thanks voor de tip. Het is altijd lastig om een plek te bemachtigen maar ik doe mee met deze! Jammer van de max $500. Maar dat is altijd een gokje waard met zo'n bedrag.
Vaste prijs nu: $0,15
Voorspelling: x10
No brainer dus
Alleen als er iets overblijft en dat kan je vergeten.resusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:03:
[...]
Je mag ieieieiets meer kopen als je durft![]()
Ik acht de kans vrijwel nihil als je kan kopen. Ze werken tegenwoordig ook met perks. Kom ik lang niet aan. Maar goed even proberen. Bij directe x 10 meteen sell for Eth.resusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:09:
[...]
Psst![]()
Vaste prijs nu: $0,15
Voorspelling: x10
No brainer dus
Update.$BTC reached 48k-50k and $ETH 2500-2600.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 12 januari 2024
A last pump to 50k is possible. Then $BTC should go sideways while altcoins pump more (money flowing to low caps). After a few days, the entire market should reverse and dump. https://t.co/3EF1NPS7uI pic.twitter.com/H5s4m0VI40
Capo blijft erbij
Naja hij heeft inmiddels in ieder geval de bodem aangepast van iets van 10k naar 30k. Alhoewel 30k inmiddels ook wel ver weg is met 35%.
Ik hoop op een snelle $3000 ETH. Ben benieuwd wat hij dan te zeggen heeft.
35% is realistisch. Dat verwacht de hele markt ondertussen.Nopheros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:16:
[...]
Naja hij heeft inmiddels in ieder geval de bodem aangepast van iets van 10k naar 30k. Alhoewel 30k inmiddels ook wel ver weg is met 35%.
Meneer Wierda valt ook weer door de mand. Denkt dat je nu pas short kan gaan op BTC met de komst van de ETF's. Vindt BTC verder helemaal niks, maar staat met de mond vol tanden als hij wordt geconfronteerd met het feit dat hij wel in goud heeft belegd (terwijl dat ook niet aan zijn vereisten zoals cashflow voldoet). Goud heeft historie is zijn enige argument.
De zoveelste in de categorie: ik snap het niet dus ik vind het niks.
En al deze onkunde kost slechts (en daar ligt ook mogelijk de reden dat deze lieden zo negatief zijn over BTC, ze voelen zich bedreigd):
VERGOEDING OVER BEHEERD VERMOGEN (EXCL. BTW)
Van €150.000 tot € 300.000 1.7% per jaar
Meer dan € 300.000 1.5% per jaar
Meer dan € 500.000 1.3% per jaar
Meer dan € 1.000.000 In overleg
PERFORMANCE FEE (EXCL. BTW)
Uw belang is ons belang. Onze beloning is afhankelijk van het voor u behaalde rendement. De performance fee bedraagt 10% per jaar over het behaalde netto rendement boven de 5% in het beleggingsjaar.
Ik durf wel te stellen dat je komende 10 jaar meer rendement gaat maken met 10% BTC, 90% wereldindex dan beleggen bij meneer Wierda. Dus het enige dat ze kunnen doen is keihard schreeuwen dat BTC geen fundamentele waarde heeft en dat je dus echt bij jou moeten blijven beleggen.
[ Voor 80% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2024 12:00 ]
Nice dat wist ik nog niet! Ws ga jij ook instappen ofniet ?resusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:03:
[...]
Je mag ieieieiets meer kopen als je durft![]()
Is toch lekker dromen?zwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:11:
[...]
Alleen als er iets overblijft en dat kan je vergeten.
De kans dat je überhaupt zklink kan kopen is al verwaarloosbaar, dus deze extra stap is net zo verwaarloosbaar.
Maar goed, wat ik bij de vorige ICO's heb geleerd is dat je ook kan wachten tot de volgende beer en dan nog iets goedkoper inslaan
Zeker kan dat, heb niet voor niets nog 50% fiat klaar staan van de verkoop van m'n aandelen. Als we de 35k aantikken dan gaat dat erin.zwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:17:
[...]
35% is realistisch. Dat verwacht de hele markt ondertussen.
Denk dat we inmiddels wel durven te stellen dat 10k inmiddels ver achter ons ligt.
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 12-01-2024 11:28 ]
Die kans is zeer zeker klein, mijn karma is daar ook niet hoog genoeg voor, maar ga het toch proberen en anders jammer danzwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:14:
[...]
Ik acht de kans vrijwel nihil als je kan kopen. Ze werken tegenwoordig ook met perks. Kom ik lang niet aan. Maar goed even proberen. Bij directe x 10 meteen sell for Eth.
Ik heb vorige bull een paar pogingen gedaan, maar werd nooit ingeloot. Daarnaast is het zo'n ongelooflijk brakke site. Altijd werkt er iets niet. En met name als je je munten er niet af krijgt, wordt ik echt chagrijnig.Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:22:
[...]
Nice dat wist ik nog niet! Ws ga jij ook instappen ofniet ?
Ik ben verbaasd dat ze nog bestaan en vraag me nog steeds af waarom partijen elke keer weer hen uitkiezen.
True brakke site, maar wel toffe projecten gehad waaronder Casper en Solana was ook ooit een ICO daarresusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:30:
[...]
Ik heb vorige bull een paar pogingen gedaan, maar werd nooit ingeloot. Daarnaast is het zo'n ongelooflijk brakke site. Altijd werkt er iets niet. En met name als je je munten er niet af krijgt, wordt ik echt chagrijnig.
Ik ben verbaasd dat ze nog bestaan en vraag me nog steeds af waarom partijen elke keer weer hen uitkiezen.
19:00Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:27:
[...]
Die kans is zeer zeker klein, mijn karma is daar ook niet hoog genoeg voor, maar ga het toch proberen en anders jammer danDe sale is wel op een schappelijk tijd 13uur onze tijd, niet weer midden in de nacht
DeGiro pensioenrekening openen en dan all-in MSTR (0 fees)MrMrq schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:58:
[...]
En weet iemand al of en hoe een ZZPer die dan kan kopen als pensioenpot, onder de aantrekkelijke voorwaarden die de belastingdienst daarvoor hanteert.
Ook voor een vriend, natuurlijk.
Haha, ja dit zijn wel leuke fragmenten om te zien ja. Ik snap die guilty pleasure van @Gelukszoekr wel...BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:22:
[YouTube: NN Group, Pharming, Bitcoin, Shell, Flow Traders & ForFarmers | DeAandeelhouder Podcast Afl 158]
Meneer Wierda valt ook weer door de mand. Denkt dat je nu pas short kan gaan op BTC met de komst van de ETF's. Vindt BTC verder helemaal niks, maar staat met de mond vol tanden als hij wordt geconfronteerd met het feit dat hij wel in goud heeft belegd (terwijl dat ook niet aan zijn vereisten zoals cashflow voldoet). Goud heeft historie is zijn enige argument.
De zoveelste in de categorie: ik snap het niet dus ik vind het niks.
En al deze onkunde kost slechts:
VERGOEDING OVER BEHEERD VERMOGEN (EXCL. BTW)
Van €150.000 tot € 300.000 1.7% per jaar
Meer dan € 300.000 1.5% per jaar
Meer dan € 500.000 1.3% per jaar
Meer dan € 1.000.000 In overleg
PERFORMANCE FEE (EXCL. BTW)
Uw belang is ons belang. Onze beloning is afhankelijk van het voor u behaalde rendement. De performance fee bedraagt 10% per jaar over het behaalde netto rendement boven de 5% in het beleggingsjaar.
Zondag Business Class met Harry Mens?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
En Casper en NyCypher en Celo en Centrifuge en Covalent en Orchid en Efinity etc. jaja...Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:31:
[...]
True brakke site, maar wel toffe projecten gehad waaronder Casper en Solana was ook ooit een ICO daar
Brakke site maar ik heb nooit gebaald van mijn 2200 Avax die ik daar ooit heb gekocht voor 0.5$ per stukresusaapje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:37:
[...]
En Casper en NyCypher en Celo en Centrifuge en Covalent en Orchid en Efinity etc. jaja...
*insert accutolEgeau schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:42:
[...]
Brakke site maar ik heb nooit gebaald van mijn 2200 Avax die ik daar ooit heb gekocht voor 0.5$ per stuk
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Deze moet ik nog terugkijken. Heb je de laatste aflevering gezien van Business Class?NeoflexNL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:36:
[...]
Haha, ja dit zijn wel leuke fragmenten om te zien ja. Ik snap die guilty pleasure van @Gelukszoekr wel...
https://defillama.com/chain/Cardano
en
https://defillama.com/chain/Tron
nothing stops this train
Je weet het direct. Je kunt makkelijk uitrekenen of je kansloos bent. Aantal tokens a 0,15 en max 500 dollar per deelnemer. Zodra de sale begint en je zit niet bij de eerste 7000 kan je het vergeten en uitloggen.BootjeVaren schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:47:
Ik skip deze. Ooit eens uren in de rij gestaan voor CSPR en zelfs nooit de kans gehad om iets te kopen.
Verwijderd
500 usdc dus op coinlist zetten voor de 22e en dan 25e kopen als ik het goed begrijp.
enig idee wanneer die echt lanceert dus geen presale?
12k zit er niet meer in nee. En 30k kan met een wick. Ik heb ingeladderd voor bij kopen tussen 32k en 38k. Simpelweg omdat de bull market support band nul keer is opgezocht sinds oktober. Dat de fib 618 als een magneet met hulp van de ETF heeft gefungeerd zagen we ook in 2019. Daarna werd de BMSB opnieuw getest. Kan nu ook als de nieuwigheid eraf is van de etf handel, eth ETF nog ver weg is. En de tamtam voor de halving komt pas in maart op.Nopheros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:16:
[...]
Roellie & Harry en de verloren Lambo, klinkt als een titel van Suske en Wiske.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:36:
[...]
Haha, ja dit zijn wel leuke fragmenten om te zien ja. Ik snap die guilty pleasure van @Gelukszoekr wel...
Hah ja op dit moment kan je hoogstens wat stenen uit mijn huis slijpen met die accutol... maar wat een mooie rendement heb ik gehad. Juist ook mede door het feit dat je funds periodiek vrij kwamen heb ik ze niet bij de eerste x10 verkocht
Nee, niet gezien.. Moeite waard?Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:49:
[...]
Deze moet ik nog terugkijken. Heb je de laatste aflevering gezien van Business Class?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Vorige week was die ineens 1,53 EUR. Moest even slikken en heb ze toen al scheldend maar niet genomen.
Vandaag was ik er weer en was die ineens weer 1,19 plus nog eens extra 16% actiekorting => 0,99 EUR. Gelijk maar een tray van 18 stuks meegenomen.
Moraal van dit verhaal: wachten loont. Buy low. En Aldi denkt met je mee als het even wat minder met de internetmuntjes gaat.
Die 9 euro besparing heb ik in cumrocket geflufd.
Maart komt de bonus-afrekening, zou mooi zijn als ik die rond de 35k kan inschalenJoosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:54:
[...]
12k zit er niet meer in nee. En 30k kan met een wick. Ik heb ingeladderd voor bij kopen tussen 32k en 38k. Simpelweg omdat de bull market support band nul keer is opgezocht sinds oktober. Dat de fib 618 als een magneet met hulp van de ETF heeft gefungeerd zagen we ook in 2019. Daarna werd de BMSB opnieuw getest. Kan nu ook als de nieuwigheid eraf is van de etf handel, eth ETF nog ver weg is. En de tamtam voor de halving komt pas in maart op.
Bieden. https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons
Beschrijving
Wil jij wat leren in de wereld van crypto? Met de aankomende bullrun is veel geld te verdienen, maar dan moet je wel weten wat te doen. Signalen zijn zeer bullish de komende tijd!
Ik heb redelijk wat ervaring in de wereld van crypto, ben er veel mee bezig, en wil mijn kennis graag delen
Wil je een curcus? Wil je alleen wat tips, hoe te traden ed. Of wil je sleeping giants? Crypto die nu nog laag staan maar de komende bullrun zeker gaan knallen?
Bericht me even voor meer info
[ Voor 53% gewijzigd door zwembroek op 12-01-2024 12:16 ]
Ik zou het zo bedacht kunnen hebben haha. Maar nee, ik moet mij niet (meer) bemoeien met de portomonee van anderen.zwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:14:
@Gelukszoekr bied jij je diensten nu ook al via marktplaats aan? Crypto tips
Bieden
https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons
Valt ook samen met het eerste moment voor een rate cut /huehuehueDaWayne schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:10:
[...]
Maart komt de bonus-afrekening, zou mooi zijn als ik die rond de 35k kan inschalen
Die komt namelijk op zijn vroegst in maart, mogelijk mei. Laat bitcoin nu eerder in 2019 uitgetopt te zijn rond dat moment. Bij de eerste renteverlaging eerder was de top gevonden en donderde de koers in elkaar.
Dus er zijn meer zaken die samen komen voor de halving. De halving in april is meer het startschot voor de mania fase waarin de run up echt aan is. En die weerstand rond 48.5-49k gewoon doorheen gebeukt gaat worden op weg naar 69k en beyond eind dit jaar, volgend jaar.
Cryptohandelaar uit Hengelo verduistert miljoenen euro's van honderden mensen
https://www.nu.nl/tech/62...van-honderden-mensen.html
Heb inmiddels al een aantal keer geld overgemaakt naar haar. Ze zegt dat AI de toekomst is?zwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:14:
@Gelukszoekr bied jij je diensten nu ook al via marktplaats aan? Crypto tips
Bieden. https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons
Beschrijving
Wil jij wat leren in de wereld van crypto? Met de aankomende bullrun is veel geld te verdienen, maar dan moet je wel weten wat te doen. Signalen zijn zeer bullish de komende tijd!
Ik heb redelijk wat ervaring in de wereld van crypto, ben er veel mee bezig, en wil mijn kennis graag delen
Wil je een curcus? Wil je alleen wat tips, hoe te traden ed. Of wil je sleeping giants? Crypto die nu nog laag staan maar de komende bullrun zeker gaan knallen?
Bericht me even voor meer info
Op de foto zag ze er vriendelijk uit:
:strip_exif()/f/image/J2aB0NmAvMFpogLA0J4AkB3U.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu al wel een tijdje geen reactie gehad.
Moet ik me zorgen maken?
daaamn mijn future wife!Alpina schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Heb inmiddels al een aantal keer geld overgemaakt naar haar. Ze zegt dat AI de toekomst is?
Op de foto zag ze er vriendelijk uit:
[Afbeelding]
Nu al wel een tijdje geen reactie gehad.
Moet ik me zorgen maken?
nothing stops this train
[ Voor 65% gewijzigd door zwembroek op 12-01-2024 12:32 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Nopheros op 12-01-2024 12:56 ]
Vind ik wel wat optimistischNopheros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:55:
Hopelijk een nieuwe ATH voor Optimism vandaag.
[Afbeelding]
JUST IN: BlackRock CEO Larry Fink says they "see value in having an Ethereum ETF."
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 12 januari 2024
what's next: Solana? ASTR?
nothing stops this train
ETF ETFKol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:11:
lol gaan ze nu gelijk over naar ETH ETF?
https://coinmarketcap.com/currencies/etf/
Nee, dat is het nooit. Maar deze vond ik nog wel grappig
Kost wat zo'n glazen bol maar dan heb je ook wat.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:14:
[...]
Nee, dat is het nooit. Maar deze vond ik nog wel grappig
[YouTube: Bitcoin - Glazen bol]
Wen top 100 shitcoin etfKol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:11:
Defi coins etf
AI coins etf
Gaming coins etf
Ultrasoundmoneycoins etf
Usecase coins etf
Graveyard coins etf
CEO fill your pockets etf
Scamcoins etf
BIFI etf
Solana en Astar zijn securities. Dus dat kan niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:11:
Waarom zou je een security niet in een ETF kunnen verpakken?zwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:18:
[...]
Solana en Astar zijn securities. Dus dat kan niet.
Volgens de laatste TA van Benjamin Cowen gaat Ethereum eerst naar 0.03. @anti elppa denkt hier hetzelfde over. En dat zou ook best kunnen. Het zegt namelijk niks over de ETH/USD waarde.WhySoSerious schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:18:
0.058 blijft een dingetje voor ETH. Hopelijk vlamt ie er zo doorheen.
LINK imho zeg ik als bagholderKol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:11:
Meeste etf's volgen (een mand van) securities. Alleen ome Gary moet dan even opkrassen.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:21:
[...]
Waarom zou je een security niet in een ETF kunnen verpakken?
Kan idd wel.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:21:
[...]
Waarom zou je een security niet in een ETF kunnen verpakken?
There she goes.Nopheros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:55:
Hopelijk een nieuwe ATH voor Optimism vandaag.
[Afbeelding]
Zou lekker zijn, maar ik zie dat echt niet gebeuren. Ik denk dat een hoop mensen nu juist wel gaan schuiven van Bitcoin naar Ethereum in de hoop een vergelijkbare run mee te makenzwembroek schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:22:
[...]
Volgens de laatste TA van Benamin Cowen gaat Ethereum eerst naar 0.03. @anti elppa denkt hier hetzelfde over. En dat zou ook best kunnen. Het zegt namelijk niks over de ETH/USD waarde.
Alleen als Bitcoin sneller stijgt dan Ethereum.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:25:
[...]
Zou lekker zijn, maar ik zie dat echt niet gebeuren. Ik denk dat een hoop mensen nu juist wel gaan schuiven van Bitcoin naar Ethereum in de hoop een vergelijkbare run mee te maken
alleen is ETH wel meer risk, maar potentieel meer %gain
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2024 13:28 ]
nothing stops this train
ik heb ze ook gewoon naast elkaar. Kan prima. Heb de hoeveelheid alleen wat afgebouwd laatste jaren.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:27:
BTC of ETH.....why not both!
alleen is ETH wel meer risk, maar potentieel meer %gain
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
alleen dit keer is het anders, ETF's zijn erbij gekomen.
nothing stops this train
knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:24:
[...]
Meeste etf's volgen (een mand van) securities. Alleen ome Gary moet dan even opkrassen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/mQQNx2Dk9T5nyz87aZevixKk.png?f=fotoalbum_large)