[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.044.570 views

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:52
Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:00:
ik zie toch ook een voordeel met die ETF.

je zit bijv bij DeGiro met die ETF, makkelijker met belastingen beheren etc en bescherming
En je kan mooi echte DCA (of €CA) uitvoeren.

€CA is overigens wel echt lelijk zeg >:)

[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 11-01-2024 19:04 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
BTC100K2021 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:03:
Moonboys, jullie weten mij toch weer te verbazen.

Vorige bullrun gingen jullie massaal in Safemoon en Shiba. Dan denk je: het kan niet gekker.

Maar het is jullie weer gelukt. 100x leverage traden in deze volatiele zone is weer next level. Maar uiteindelijk is het goed dat jullie er weer zijn, dat gaat ons weer een prachtige all time high opleveren. Wie gaat er anders de top kopen?

Verder wil ik een lans breken voor @Verwijderd. Eerlijk over zijn verliezen, geeft zijn trades vooraf aan in plaats van achteraf. Ik zou alleen zelf niet zo specifiek zijn over de hoeveelheden (en ik zou geen leverage traden, maar dat is je eigen keuze). Maar laten we hem niet zo op de hak nemen, laat hem trots rekt gaan in het harnas.
Safemoon. O+
Van een BNB naar 5k. Lekker man.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• DaWayne
zwembroek schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:05:
[...]

Safemoon. O+
Van een BNB naar 5k. Lekker man.
Safemoon was dikke tech man.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
Wen moon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Zs3BNY9a-JQNGWMexXa9f7yzCc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kaIfY8mFqg9ZCbioHT0UYm7d.gif?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Oke.. ik heb dus vanmiddag op de top een fluf eth verkocht, maar nu zit ik met die waardeloze euro's.. what to do.. what to do..

Zero.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

tomtom901

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:10:
Oke.. ik heb dus vanmiddag op de top een fluf eth verkocht, maar nu zit ik met die waardeloze euro's.. what to do.. what to do..
Frietje? Daar accepteren ze die shitcoin

[ Voor 5% gewijzigd door tomtom901 op 11-01-2024 19:13 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
tomtom901 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:13:
[...]

Frietje? Daar accepteren ze die shitcoin
Had het gewoon direct in btc moeten duwen..

Zero.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:10
BTC100K2021 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:03:
Moonboys, jullie weten mij toch weer te verbazen.

Vorige bullrun gingen jullie massaal in Safemoon en Shiba. Dan denk je: het kan niet gekker.

Maar het is jullie weer gelukt. 100x leverage traden in deze volatiele zone is weer next level. Maar uiteindelijk is het goed dat jullie er weer zijn, dat gaat ons weer een prachtige all time high opleveren. Wie gaat er anders de top kopen?

Verder wil ik een lans breken voor @Verwijderd. Eerlijk over zijn verliezen, geeft zijn trades vooraf aan in plaats van achteraf. Ik zou alleen zelf niet zo specifiek zijn over de hoeveelheden (en ik zou geen leverage traden, maar dat is je eigen keuze). Maar laten we hem niet zo op de hak nemen, laat hem trots rekt gaan in het harnas.
Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wat hij met zijn geld doet. Maar zie de laatste tijd wel een exponentiële toename aan high leverage traders in dit topic verschijnen. In tegenstelling tot de traders in het NK topic, ontbreekt een technische onderbouwing. Althans die wordt niet gedeeld. Waardoor het sterk op gokken lijkt en/of makkelijk geld verdienen. Niet perse een signaal dat je aan potentiële nieuwkomers wilt afgeven.

Vind het velen malen indrukwekkender als iemand op basis van gedeelde TA of fundamentale analyse paar K naar binnenharkt. Dan de leverage bar helemaal naar rechts schuift hopende dat de koers omhoog gaat.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:16
jvel92 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:27:
[...]

Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wat hij met zijn geld doet. Maar zie de laatste tijd wel een exponentiële toename aan high leverage traders in dit topic verschijnen. In tegenstelling tot de traders in het NK topic, ontbreekt een technische onderbouwing. Althans die wordt niet gedeeld. Waardoor het sterk op gokken lijkt en/of makkelijk geld verdienen. Niet perse een signaal dat je aan potentiële nieuwkomers wilt afgeven.

Vind het velen malen indrukwekkender als iemand op basis van gedeelde TA of fundamentale analyse paar K naar binnenharkt. Dan de leverage bar helemaal naar rechts schuift hopende dat de koers omhoog gaat.
Ooit kon je dat ergens 'droog' oefenen (op bitmex?) zonder dat je écht geld gebruikt.
Ik kwam er heel snel achter dat leveraged traden mij ontzettend veel geld zou kosten. Jezus wat was ik daar slecht in zeg!

Ik lul ook zomaar wat

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48

PB-powell

Mr. Laziness

shovelhead1340 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:38:
[...]

Ooit kon je dat ergens 'droog' oefenen (op bitmex?) zonder dat je écht geld gebruikt.
Ik kwam er heel snel achter dat leveraged traden mij ontzettend veel geld zou kosten. Jezus wat was ik daar slecht in zeg!
Bybit heeft die optie ook nog

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

shovelhead1340 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:38:
[...]

99 van de 100 mensen zijn daar slecht in. Want hoe meer leverage, hoe eerder je liquideert.
En zeker met crypto kan dat erg, erg snel gaan. Zeker als je het niet automated doet.

En het is toch ook gokken? Je zet letterlijk in op "Hij gaat omhoog" of "Hij gaat omlaag".

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-01 14:23
DCA is het voor mij, de fomo in mij, zorgt er anders voor dat ik snel rekt ben

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 11-01-2024 19:42 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:14
PB-powell schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:40:
[...]

Bybit heeft die optie ook nog
Volgens mij is dat wel met een ander orderboek?

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
Antifon schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:33:
[...]

Zoals ook in alle reacties te lezen is verwacht de meerderheid moon. Maar 90% van de crypto community gaat al uit van goedkeuring. Deze zitten al lang all-in. Wie gaat er nu nog kopen bij een goedkeuring dan? Henk en Ingrid weten niet eens wat een ETF is. En het institutionele geld zal er ook slechts over de lange termijn invloeien.

Er zal heus wat actie omhoog komen, wellicht opgezweept door whales en bots die meegaan. Zo wordt de koers nog opgepompt voor een klassieke sell the news/exit liquidity. Dan ziet iedereen de verwachtingen niet uitkomen en is het allemaal rennen naar de uitgang. Dat is althans mijn verwachting.
Aardig uitgekomen. Wel klote voor een aantal lui hier die er rekt op zijn gegaan. Het gaat eigenlijk altijd zo bij langlopende hypes die tot een hoogtepunt komen. Je mee laten slepen in de euforie en emoties van het moment en met hoge leverage gaan traden is killing en maakt je een prooi voor de grotere jongens. This time it’s not different.

Ik zie het de komende tijd ook nog wel wat verder dalen. Combinatie van teleurstelling over de uitblijvende ETF ‘god candle’, winstneming na 4 maanden stijgen en weer momentum opbouwen voor de halving en nieuwe run later in het jaar.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48

PB-powell

Mr. Laziness

exelletor schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:58:
[...]

Volgens mij is dat wel met een ander orderboek?
Dat weet ik dan weer niet, ben heel even bezig geweest maar je kreeg zo belachelijk veel nep geld dat het niet realistisch was :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Verwijderd

MicroWhale schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:41:
[...]

99 van de 100 mensen zijn daar slecht in. Want hoe meer leverage, hoe eerder je liquideert.
En zeker met crypto kan dat erg, erg snel gaan. Zeker als je het niet automated doet.

En het is toch ook gokken? Je zet letterlijk in op "Hij gaat omhoog" of "Hij gaat omlaag".
als je het zo zeg is heel crypto gokken,

Je kan prima leverage traden, ik doe het op basis van de chart patterns en fibonacci levels. Het was niet alleen het nieuws dat btc omhoog ging en daarom maar 100x leverage, nee het was de bullish flag op de 4H chart icm met fibonacci levels om te bepalen waar je instap, met hoeveel, wanneer positie vergroten en wanneer je uit moet stappen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:46
Bitcoin is al zo'n buitenkansje. Vorig jaar weer 150%. Maar voor velen gaat dit niet snel genoeg. Er is zoveel vraag is er naar traden dan ook nog met super hoog risico/hefbomen.

Het lijkt ook altijd zo onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als je wat met crypto doet, dan ben je dus een trader.

Jammer en onnodig. Ik snap hoe traden werkt. Ik kan best wel levels lezen. Maar het trekt mij niet. Je kan juist in crypto ook heel prima winst maken door helemaal niet veel te traden. Als je maar wat meer geduld dan de gemiddelde persoon kan opbrengen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:16:
Bitcoin is al zo'n buitenkansje. Vorig jaar weer 150%. Maar voor velen gaat dit niet snel genoeg. Er is zoveel vraag is er naar traden dan ook nog met super hoog risico/hefbomen.

Het lijkt ook altijd zo onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als je wat met crypto doet, dan ben je dus een trader.

Jammer en onnodig. Ik snap hoe traden werkt. Ik kan best wel levels lezen. Maar het trekt mij niet. Je kan juist in crypto ook heel prima winst maken door helemaal niet veel te traden. Als je maar wat meer geduld dan de gemiddelde persoon kan opbrengen.
Altijd ben je een trader, omdat je op een bepaald moment een munt koop en op ander moment verkoop, in de hoop laag te kopen en hoog te verkopen. Ieder zn ding, ik hold bijv ZKswap en als je dan de gains ziet na verloop van tijd kan je prima paar maanden volhouden:)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00
Dat is ook mijn strategie tegenwoordig. Geduld hebben en eens per jaar of meer een trade doen. Heb m’n ETH coins verdubbeld met twee trades en geduld.
Hiervoor deed ik meer trades waaronder margin trades. Dik rekt gegaan met 3 btc. Mja wel hoop van geleerd. Duur lesje alleen.

• Gelukszoekr
Net weer een heel item in het 8 uur journaal. Bijzondere tijden :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:26:
Goed nieuws. Laat de hype maar weer beginnen. Kunnen we weer cashen.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19

Vis

Ik hodl voornamelijk, heel af en toe een trade (buy low, sell high) met een coin, maar DCAen werkt voor mij het beste en slaap ik het beste op.

Ik zie overigens wel weer een super mooie bullflag geprint worden op de 4h en daily! Tot zover mijn TA.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-01 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vis schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:29:
Ik hodl voornamelijk, heel af en toe een trade (buy low, sell high) met een coin, maar DCAen werkt voor mij het beste en slaap ik het beste op.

Ik zie overigens wel weer een super mooie bullflag geprint worden op de 4h en daily! Tot zover mijn TA.
Precies. Zo doe ik het ook. Ik heb geen eens de tijd om de daytraden vanwege werk en ook van de stress zou ik gek worden.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:26:
Moest wel lachen om die ‘gebakken lucht’ boomer. Die gaat zich nog wel een keer achter de oortjes krabben de komende jaren.

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-01 07:54
Luuk schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:47:
[...]

Moest wel lachen om die ‘gebakken lucht’ boomer. Die gaat zich nog wel een keer achter de oortjes krabben de komende jaren.
De grootste vermogensbeheerders er in, maar Finance Frits vind het maar gebakken lucht :+

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:27

raq

[...]

Noemen ze dat in de psygologie/organisatiekunde niet 'escalation of commitment'? Ondanks alle signalen wijzen op B, vasthouden aan A omdat je dat ooit gekozen hebt en daar niet meer op terug wil/kan komen.

De tijd leert of het tij keert

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

raq schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:00:
[...]

Noemen ze dat in de psygologie/organisatiekunde niet 'escalation of commitment'? Ondanks alle signalen wijzen op B, vasthouden aan A omdat je dat ooit gekozen hebt en daar niet meer op terug wil/kan komen.
Daar heb ik ook last van als die altcoins dubbel digits omhoog vliegen en ik met de BTC in m'n zak zit. :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DwY2t8oomLuaonT8NaKg38V9uUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FLtSlr0lM7vvKbn5eJ7ykxFg.jpg?f=fotoalbum_large

Ben deze docu nu aant kijken was vanmiddag op national geographic, het woordje rugpull komt er wel vaak in voor :+

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 11-01-2024 21:10 ]

• DaWayne
47k komt er weer aan

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:12

knakworst

Get more sats!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Laat ik dan maar een plaat maken waar we tegen het eind van het jaar op kunnen terugkijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9r3IfPWIeg5pzlz8hZGZlo_mdg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S6RIFtXDoOM94aclVJSEtvat.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 11-01-2024 21:14 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:13:
[...]

Laat ik dan maar een plaat maken waar we tegen het eind van het jaar op kunnen terugkijken.

[Afbeelding]
Kan zo op een tegeltje maar dit is mooier. De nieuwe 47k babe zoals Jaapio Elton Musk deed om ons te trollen :7

• DaWayne

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

tomtom901

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:16:
[...]

Kan zo op een tegeltje maar dit is mooier. De nieuwe 47k babe zoals Jaapio Elton Musk deed om ons te trollen :7
47k babe mag zo weer :-D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:42
ff NOS journaal gekeken, niks veranderd in de afgelopen 2 jaar

maargoed NOS bestaat dus nog steeds zo lijkt

https://npo.nl/start/seri...s-journaal_91066/afspelen

hier te vinden over de gebakken lucht opmerking

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Ik ga er vanuit dat er nog veel meer aandacht is vanavond. Bij suffe praatprogramma's enzo.

Kom je iets tegen, post ff een linkje ofzo. Ik vind het altijd erg leuk om mensen in normieland te horen over Bitcoin :)

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:23:
Ik ga er vanuit dat er nog veel meer aandacht is vanavond. Bij suffe praatprogramma's enzo.

Kom je iets tegen, post ff een linkje ofzo. Ik vind het altijd erg leuk om mensen in normieland te horen over Bitcoin :)
deze blijft ook hilarisch

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Poeh, deze kan ik me ook nog wel herinneren ja..

Blijf het wel bizar vinden dat sommige mensen, de meeste eigenlijk, zover van mijn denkbeeld af staan op dit onderwerp.

Ik zit toch wel aardig dik in de rabbit hole denk ik dan wel eens...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:23:

Deze blijft ook leuk, 6 jaar geleden alweer ofzo.

Didi Taihuttu van de Bitcoin Family, met een zure Wouter de Winther, benieuwd of hij al is bijgedraaid inmiddels. Maar die Wouter zit nog steeds overal bij hedendaagse programmas wijs te praten.

Oja en niet te vergeten Sander Schimmelpenninck :w
Zijn ook nog genoeg videos van.

• Kol Nedra
Didi, ik volg hem op YT, prima gast met een absurd interessante denkwijze, ik hou ervan

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Leuk, en ik ken al die video's. Maar hoop na het nieuws van gisteren dat er weer wat nieuw materiaal bij komt. Genoeg aandacht in de kranten, alleen heb ik naast het journaal nog niet veel op de NL tv gezien.

Het kan er ook aan liggen dat ik al jaren geen tv abonnement meer heb...

• DaWayne
Het was toch links...

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:41:
Leuk, en ik ken al die video's. Maar hoop na het nieuws van gisteren dat er weer wat nieuw materiaal bij komt. Genoeg aandacht in de kranten, alleen heb ik naast het journaal nog niet veel op de NL tv gezien.

Oranjewinter net eventjes het woord Bitcoin gevallen door Chris Woerts, uber bull.
Het gaat sky high vanaf nu zei die.
Henk en Ingrid die SBS6 kijken, LFG.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:10
Coldcat schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]
Als die gebakken lucht straks 450k waard is vind ik helemaal prima.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:27
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:41:

En sinds de scheiding geen TV meer :X

Zonder gekheid, ik herken het. Heb ook geen abonnement, dus zie alleen nog maar content in mijn eigen bubbel en algoritme fuik.

Maktub

• Kol Nedra
wij hebben wel nog tv, maar mijn vrouw is ook een normie...
als ik over bitcoin praat zegt ze dat ze een moslim die arabisch spreekt nog beter begrijpt :+

ik mag gewoon mijn gang gaan met bitcoin/aandelen en crypto (gelukkig)

ik liet haar wel zien bijv mijn NN Group dividend die ik ontving en ook bijv mijn ADA staking rewards....dat vond ze wel interessant aangezien die veel hoger liggen dan de rente bij de bank

[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2024 21:58 ]

nothing stops this train

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-01 20:51
Van gebakken lucht gesproken. Heden ten dagen is lucht een economisch goed. Propere lucht "kopen" om aan bepaalde normen te voldoen (zie maar naar het Kyoto protocol). Dus, kom maar op met die gebakken lucht! Zolang mensen er geld mee kunnen verdienen maakt het niet uit wat het is. Lucht, zever in pakskes, nougatbollen, ... 🥳

• Kol Nedra
ik moet denk toch meer naar Solana kijken.....misschien ipv dca elke maand BTC en ETH, ook maar een plukje SOL

[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2024 22:17 ]

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:17:
ik moet denk toch meer naar Solana kijken.....misschien ipv dca elke maand BTC en ETH, ook maar een plukje SOL

[YouTube: Ethereum VS. Solana: SOL or ETH in 2024?! Which One Is The Best?]
Guy heeft zijn zakken dus ook al gevuld met Solana haha. Het ETF narratief zal bij Ether ook weer een grote rol gaan spelen. Die security zal geen ETF krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 11-01-2024 22:24 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Grudgie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:46:
[...]

Precies. Zo doe ik het ook. Ik heb geen eens de tijd om de daytraden vanwege werk en ook van de stress zou ik gek worden.
Ik loop hier al een week en ik vind het al een dagklus om te begrijpen. Snap nog lang niet alles. :+
Dit is ook de beste manier voor mij.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:17:

[YouTube: Ethereum VS. Solana: SOL or ETH in 2024?! Which One Is The Best?]
“Eigenlijk zou ik alleen maar BTC moeten kopen”. Blijf nou is bij je plan, man 7(8)7

Stack Sats

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Stovirpi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:46:
[...]

“Eigenlijk zou ik alleen maar BTC moeten kopen”. Blijf nou is bij je plan, man 7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_2i6-tknUlyfToPiGyYwkZloCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large

• zwembroek

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
ETH gaat geen ETF krijgen. :')

Bende hopium..

[ Voor 23% gewijzigd door Tweakez op 11-01-2024 23:04 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tweakez schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 23:04:

Bende hopium..
Stellig...

Je weet dat good old Blackrock weer in de race is?

Ether is gewoon next

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bitcoin weer in de spotlight op de NOS:

https://nos.nl/artikel/25...hengelose-crypto-belegger

"de crypto-genie" :') zou die hier ook lezen?
Gisteren liet de belegger weten al het geld kwijt te zijn, inclusief zijn eigen geld, meldt de omroep. Inmiddels zou hij spoorloos zijn.
Helemaal rekt op de ETF ann...

[ Voor 34% gewijzigd door souljah1h op 11-01-2024 23:09 ]

• Kol Nedra
Stovirpi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:46:
[...]

eigenlijk wel he? ;)

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:17

resusaapje

h less

souljah1h schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 23:08:

[...]

"We zouden kunnen procederen tegen de ... cryptoplatforms"

Tuurlijk joh: "Hallo, ik ben zo dom geweest om m'n geld te geven aan iemand met een lulverhaal. En dat is jouw schuld. Hoezo je kent me niet?"

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:17

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

[...]

300 man a 5000 minimum. Die zit ergens op zijn eigen eiland aan een piña colada te nippen.

• zwembroek
Tweakez schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 23:04:

Bende hopium..
? Reken maar van wel. Het legertje advocaten van BlackRock en Grayscale weet wel raad met Gary.

• Coldcat

Coldcat

HODL

De volgende battle met de SEC is over een week:
The pivotal date in this legal battle is January 17, 2024, when Coinbase's motion for judgment will be heard before the court. In June, the SEC accused Coinbase of violating securities laws, stating that the crypto exchange operated as an unregistered securities exchange, broker, and clearing agency.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 23:31:
[...]

Het legertje advocaten van BlackRock en Grayscale weet wel raad met Gary.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Zvp_SJy_T8itVWYGcGEtA7XS8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IsuYuBd3unO1eKMYDfs6Ka2M.gif?f=user_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:45
L2?

*Kijkt prijs van Metis nog eens.

Klein traantje

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
When Astr etf

• Pinsa
@zwembroek Heb je de mail van Coinlist gekregen? Zklink token sale gaat daar plaats vinden :) Enig nadeel is de Locked up periode van 9 maanden al komen de eerste 30% tokens redelijk snel vrij. Ohja en de funds moeten voor 22 januari op je wallet staan. Je kan dus niet meer achteraf betalen zoals bij vorige tokensales.

Wat denk je van het project?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AobTnudiNG1j70vuhBtIX0OnVd0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ib9qZRFHyimJukiGqaWEPRF3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Lngnz2gzk1qHu6u6HpYysklmSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdIHgiTrwOSURIkUBS5ej9Er.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 12-01-2024 08:06 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:27
Kol Nedra schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:54:
wij hebben wel nog tv, maar mijn vrouw is ook een normie...
als ik over bitcoin praat zegt ze dat ze een moslim die arabisch spreekt nog beter begrijpt :+

ik mag gewoon mijn gang gaan met bitcoin/aandelen en crypto (gelukkig)

ik liet haar wel zien bijv mijn NN Group dividend die ik ontving en ook bijv mijn ADA staking rewards....dat vond ze wel interessant aangezien die veel hoger liggen dan de rente bij de bank
Waar stake jij de muntjes van charles ?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@souljah1h opmerkelijk is wel dat de, doorgaans zo betrouwbare :D, bank hier weer jammerlijk heeft gefaald. Ingrid die voor €5000 ETH uit laat betalen of Henk en Pietje die voor €1000 hun eerste Bitcoinen kopen hebben gelijk een blokkade van de bank.

In ander nieuws: de landen in de regio beginnen hier ook steeds vaker een lokale exchange. Thailand is bezig met Binance, Cambodja heeft officieel een verbod op crypto maar sinds vandaag een eigen exchange (in bezit van de ruling elites natuurlijk), India heeft recent een hele stapel externe exchanges verboden.

Dus als landen zelf geen Bitcoin hamsteren scheppen ze wel de mogelijkheid om die via lokale exchanges te controleren (of op enig moment te confisceren). Hopelijk komen er ook meer bedrijven die directe cryptobetalingen aannemen want al deze centralisatie doet teniet aan de oorspronkelijke visie.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:59
benieuwd wat we vandaag gaan zien als usa weer open gaat. Sellers zijn vanzelf op 8)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gvd Nederland in oorlog met Yemen.

Gelukkig is de koers stabiel! Geen olie in de grond :+

Krijgt die niet genoemd mag worden toch gelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 12-01-2024 07:49 ]

• Vis

Vis

anti elppa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 07:47:
benieuwd wat we vandaag gaan zien als usa weer open gaat. Sellers zijn vanzelf op 8)
Dat, plus het feit dat de grote partijen OTC Bitcoin hebben gekocht via Coinbase voor ongeveer 7bn (van wat ik lees op X overal), en dat dat voor een supply squeeze kan lijden wat de prijs opdrijft.

Spannende tijden. De voorraad raakt op.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59

St@m

@ Your Service

Coldcat schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 07:49:
Gvd Nederland in oorlog met Yemen.

Gelukkig is de koers stabiel! Geen olie in de grond :+

Krijgt die niet genoemd mag worden toch gelijk.
Voldemort? Gewoon noemen hoor, vaak ben je te bange.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Zonder te vissen waar jullie je hardware wallet en de woorden hebben verstopt, zit ik me af te vragen wat de veiligste/slimste manier is voor mijn hardware wallet (heb al gekocht, nog niet binnen).
Ik heb thuis geen ruimte voor een ingebouwde kluis. Dus ik zat te denken om maar een geldkistje te kopen en het op een onlogische plek te verstoppen mocht hier ooit ingebroken worden. Rest alleen nog een mogelijkheid tot brand, maar je kan niet alles waterdicht aftimmeren lijkt me.

Tips?

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wispe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:02:
Zonder te vissen waar jullie je hardware wallet en de woorden hebben verstopt, zit ik me af te vragen wat de veiligste/slimste manier is voor mijn hardware wallet (heb al gekocht, nog niet binnen).
Ik heb thuis geen ruimte voor een ingebouwde kluis. Dus ik zat te denken om maar een geldkistje te kopen en het op een onlogische plek te verstoppen mocht hier ooit ingebroken worden. Rest alleen nog een mogelijkheid tot brand, maar je kan niet alles waterdicht aftimmeren lijkt me.

Tips?
De Nederlandse Kluis, of vergelijkbare partij. Maar liefst natuurlijk een oplossing waarbij de seed gesplitst wordt/multi sign waarbij je 1 deel op een locatie ver weg legt, 1 deel thuis goed verbergt (eventueel nog een decoy wallet) en 1 deel op een locatie waar controle is op wie er toegang heeft (bijv DNK).

[ Voor 16% gewijzigd door _superboer_ op 12-01-2024 08:14 ]

• Kol Nedra
hele gekke plaatsen:
in de muur
in de tuin
bij je ouders een deel en deel bij schoonouders

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2024 08:14 ]

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Tips?
Hier op een meer logische plek neergelegd zodat ik de SEED zelf niet kwijtraak over jaren als die nodig is. Dat is het grootste risico voor mezelf. Ik heb hem in zo’n appelstroop bakje gestopt (die metalen verpakkingen).

Na de verhalen hier ga ik wel een tweede (of Trezor) halen om altijd ook een tweede device te hebben.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra je wil niet weten waar de mijne zit :*)

Offsite kluis is inderdaad een goede. Banken bieden die niet meer aan geloof ik. Machtig wel iemand die er bij kan en zorg voor een decoy thuis ivm de boormachinecrew.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:13:
bij je ouders een deel en deel bij schoonouders
Ik zal de vraag alvast voor Wispe stellen voordat hij naar de Gamma rijdt: Waarmee heb jij je Ledger door midden geknipt?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Gelukszoekr
Ik ben wel aan het genieten hoor. Niet alleen van de legendarische ontwikkeling deze week, maar ook weer alle reacties hierop. Reddit, Facebook etc. staan vol met prachtige reacties.

Wat mij vooral opvalt is dat mensen hun mening gevormd hebben. Ik denk voor het grootste deel in, en na de vorige bullrun. Nu twijfelen veel mensen niet meer, ongeacht de prijs. Bitcoin zal crashen. Have fun staying poor! haha

• BTC100K2021
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/seniorresident.com/wp-content/uploads/2018/05/I-was-told-there-would-be-lambos.jpg?ssl=1

• BTC100K2021

BTC100K2021

Tips?
Het meest veilige:

Seed verdelen in 4 delen, 2 delen onder je oksels tatoeëren, 1 deel binnenkant van je lip, 1 deel binnenkant van je anus. Die laatste lijkt mij pijnlijk, maar je moet er iets voor over hebben. Uiteraard bij 4 verschillende tattooshops laten doen.

Not your body, not your coins.

• MrMrq
BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:41:
[...]

Het meest veilige:

…. tatoeëren, …., 1 deel binnenkant van je anus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qft0ZD2SzCnROxgPpc-cprPyG_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xk7EFbsixGM47DjYsOvTJbX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door MrMrq op 12-01-2024 08:45 ]

Maktub

• Gelukszoekr

Tips?
Het apparaat zelf is vervangbaar. Het belangrijkste is de seed. Deze kan je encrypted opslitsen, maar als het niet om veel geld gaat, en je bent in goed vertrouwen dan zou ik zeggen leg een kopie bij een familielid in de kluis

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Die genie zit nu op glimmer island.

Wat ik me altijd afvraag. Waarom zijn mensen ZO ONTIEGLIJK DOM om dat soort grote bedragen naar een priverekening van een 23-jarige snotaap te storten. En terwijl crypto in de bear alleen maar daalt gewoon geloven dat hij een genie is.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 12-01-2024 08:52 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:49:
[...]

Die genie zit nu op glimmer island.

Wat ik me altijd afvraag. Waarom zijn mensen ZO ONTIEGLIJK DOM om dat soort grote bedragen naar een priverekening van een 23-jarige snotaap te storten. En terwijl crypto in de bear alleen maar daalt gewoon geloven dat hij een genie is.
Heel simpel, greed.

Net als dat de meerderheid van de woekerpolisaffaire enkel eurotekens zag bij het afsluiten en naderhand allemaal doen alsof ze laaggeletterd zijn.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

spok9

Groen...

Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:46:
[...]

Het apparaat zelf is vervangbaar. Het belangrijkste is de seed. Deze kan je encrypted opslitsen, maar als het niet om veel geld gaat, en je bent in goed vertrouwen dan zou ik zeggen leg een kopie bij een familielid in de kluis
Of je splits ‘m in drieën @Wispe, waarbij je steeds twee van de drie nodig hebt voor de volledige seed.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Wellicht al bekend bij de meesten, maar ik zou mijn coins niet te lang bij Bitvavo stallen. 55 miljoen van voorheen nog schulden van een andere partij die ze dachten terug te krijgen, hebben ze nu afgeschreven.

https://fd.nl/financiele-...20240112&utm_term=app-ios

[ Voor 17% gewijzigd door kbuntu op 12-01-2024 09:00 ]

• Pinsa
kbuntu schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:57:
Wellicht al bekend bij de meesten, maar ik zou mijn coins niet te lang bij Bitvavo stallen. 55 miljoen van voorheen nog schulden van een andere partij die ze dachten terug te krijgen, hebben ze nu afgeschreven.

Kun je een foto posten van het artikel? Je moet inloggen om te kunnen lezen.

• MrMrq
Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:01:
[...]

Je kunt Archive.is proberen.
Is die ook bekend bij @Gelukszoekr ? Die zie ik ook nog wel eens refereren naar betaalmuren

Maktub

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:52
Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:01:
[...]

https://archive.is/vAhOD

• Pinsa
Artikel geeft niet veel goede hoop…

Al denk ik dat Bitvavo aardig wat geld gaat binnenharken dit jaar.

Maargoed maakt die schuld nog niet goed.. maar of Bitvavo gaat omklappen tsja lastig te zeggen. Niet teveel funds op Bitvavo laten staan zou ik zeggen uit veiligheid.

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:03:
[...]

Je kunt Archive.is proberen.
Is die ook bekend bij @Gelukszoekr ? Die zie ik ook nog wel eens refereren naar betaalmuren
Valt wel mee hoor. Ik heb het daar al jaren niet meer over gehad. Ik laat anderen wel links plaatsen met een bypass

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:09
kbuntu schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:57:

Dat verhaal is toch al oud, heel lang bekend en volgens mij zijn ze zeer transparant hierover (geweest).
Beetje onnodige FUD dit, zeker als je de kwaliteit van de crypto artikelen van het FD in het algemeen bekijkt ;)

PS5

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Bitvavo schreef in 2022 55 miljoen af en eindigde toen het jaar nog met een licht positieve winst. Lijkt me dat ze in de bull met de groei die ze doormaken aardig wat miljoenen goed zullen maken.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:09:
Artikel geeft niet veel goede hoop…

Al denk ik dat Bitvavo aardig wat geld gaat binnenharken dit jaar.

Maargoed maakt die schuld nog niet goed.. maar of Bitvavo gaat omklappen tsja lastig te zeggen. Niet teveel funds op Bitvavo laten staan zou ik zeggen uit veiligheid.
Gaat het nog over dat staking verhaal?

200 miljoen ging dat over.

Handelsvolume is momenteel rond de 300/400 miljoen per dag en gaat nog verder toenemen als de bull echt los komt. Fee gemiddeld 0,15%. Bij het huidige volumeniveau pakken ze 190 miljoen in fee op jaarbasis.

Ik zie ze er niet door in de problemen komen.

Daarnaast is het natuurlijk nog lang niet zeker dat ze die volledige 200 miljoen nooit meer ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2024 09:17 ]

• Pinsa
BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:16:
[...]

Gaat het nog over dat staking verhaal?

200 miljoen ging dat over.

Handelsvolume is momenteel rond de 300/400 miljoen per dag en gaat nog verder toenemen als de bull echt los komt. Fee gemiddeld 0,15%. Bij het huidige volumeniveau pakken ze 190 miljoen in fee op jaarbasis.

Ik zie ze er niet door in de problemen komen.

Daarnaast is het natuurlijk nog lang niet zeker dat ze die volledige 200 miljoen nooit meer ontvangen.
Jaa die harken genoeg binnen met fees, laat staan waar ze zelf nog mee handelen. Wel listen ze vaak van die meme coins/shit coins, daar zijn ze nu eigenlijk ook mee genekt. Misschien gaan ze inzien om daar ook eens wat minder risico mee te gaan nemen.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:37

orf

BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:56:
[...]

Heel simpel, greed.

Net als dat de meerderheid van de woekerpolisaffaire enkel eurotekens zag bij het afsluiten en naderhand allemaal doen alsof ze laaggeletterd zijn.
De woekerpolissen waren wel iets anders hoor. Dat was grootschalige oplichting door grote banken en verzekeraars. In die tijd hoefden ze kosten niet op de polis te zetten en stonden er alleen voorspelde rendementen op.

Ikzelf had het met een hypotheek, m’n vriendin had het met een pensioenproductie dat via haar werkgever werd aangeboden.

De kosten die (verstopt) in rekening werden gebracht waren zo hoog dat het rendement vrijwel altijd nul of negatief was.

• BTC100K2021

BTC100K2021

orf schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:19:
[...]

De woekerpolissen waren wel iets anders hoor. Dat was grootschalige oplichting door grote banken en verzekeraars. In die tijd hoefden ze kosten niet op de polis te zetten en stonden er alleen voorspelde rendementen op.

Ikzelf had het met een hypotheek, m’n vriendin had het met een pensioenproductie dat via haar werkgever werd aangeboden.

De kosten die (verstopt) in rekening werden gebracht waren zo hoog dat het rendement vrijwel altijd nul of negatief was.
Oké wellicht was ik iets te kort door de bocht. Maar of je die polis erbij nam bij een hypotheek was toch een vrije keuze? Neem aan dat je 100% lineair of 100% annuïteiten had kunnen nemen, heb je die polis niet nodig. Ook een bankspaarhypotheek was een optie geweest, zonder het beleggingsproduct.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2024 09:26 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!