Altijd goed als Bitcoin aandacht krijgt. Op 10 seconden zie je de krankzinnigheid in de ogen van deze vrouw, maar toch.Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:14:
[...]
Nee, dat is het nooit. Maar deze vond ik nog wel grappig
[YouTube: Bitcoin - Glazen bol]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
JaPinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:54:
Komt er nog wat prijsactie aan of blijven we sideways gaan het hele weekend?
Mooie inverse McDonalds, ik zeg all-in!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
gok als usa open gaat dat er wel weer wat gestuiter komtPinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:54:
Komt er nog wat prijsactie aan of blijven we sideways gaan het hele weekend?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
🔴Rate cuts are not on the table in the coming months. The recent military action by Biden in Yemen is poised to increase oil prices, lead to supply chain disruptions and a sharp rebound in inflation rates, with the 10Y heading back up to 5% and crude oil surpassing $90/barrel.
— HZ (@MFHoz) 12 januari 2024
Diep triest wat er daar gaande is.
Ik was ooit een keer in Jordanië op het vliegveld. Op het vliegveld zag ik letterlijk een holbewoner lopen. Voor mijn doen super onverzorgd, haar overal. Het was iemand die ik niet kon plaatsen, alsof hij van een andere planeet kwam. Een dierenhuid om zich heen geslagen en een jurk was alles wat die had. Toen ik om me heen keek waren er meer holbewoners aanwezig. Rare mensen. Aangezien ik op het vliegveld kwam was hij waarschijnlijk ook met een vliegtuig daar aangekomen.
Ik teruglopen naar het arrivals bord: Yemen.
Ik schrijf het op een luchtige manier op, maar dit was iets wat echt binnenkwam. Deze mensen waren op het vliegveld en op weg naar een betere wereld. De mensen die het minder hadden en niet op het vliegveld waren zouden er vele malen slechter aan toe zijn.
Het is allemaal moeilijk te begrijpen wat er gaande is met Houthis, Sunni of Shia. We kijken allemaal de andere kant op, en pas als onze containerboten met Ledgers en andere Chinese troep moeten omvaren gaan we met een paar vliegtuigen bommen booien.
Veranderen kun je niet, maar wat een rotte wereld leven we toch in als je je ogen een beetje openhoudt.
Gaat BTC de wereld verbeteren? Aangezien die ETF's in de traditionele markten rondzwermen denk ik van niet. De mensheid is gegrepen door hebzucht voor zichzelf. Gelukkig gaat dat ons in de bull weer tot ongekende hoogtes brengen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ben hard de koers omhoog aan het staren hier. Helaas kan ik niet meer doen, 't geld is op.virofi schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 14:26:
Kom op ETH, knal even door de 2700
Hij is het WEF-argument vergeten!
Ik lees niets over energieverspilling.
Bullish!!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hahahaha zuurpruim.
Dat millitaire ingrijpen is natuurlijk juist ook omdat precies de huidige situatie zorgt voor supply chain problemen, omdat die gasten boten aan het kapen zijn. Juist het ingrijpen moet dat probleem oplossen, deze tweet doet alsof het de oorzaak zou zijn
Dat dat impact zal hebben op olieprijzen, dat kan natuurlijk heel goed. Maarja, het millitaire apparaat kost ook geld, wat juist weer neigt naar de geldprinter -> niet al te hoge rentes.
Ik denk persoonlijk iig niet dat het ingrijpen in Jemen tot gevolg heeft dat de rente nu opeens verhoogd gaat worden ipv verlaagd. Los daarvan denk ik ook niet dat ofwel republikeinen ofwel democraten een fatsoenlijke vinger in de pap hebben wat betreft de mondiale renteontwikkeling. Ze waaien (net als in NL) allemaal met de economische wind mee
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 12-01-2024 14:53 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn god wat een bizar stukje. Heb nog nooit iets positief over crypto van Bouman gehoord maar hier gaat hij echt los. Geheel volgens RTLZ normen. Jammer dat je in het FD geen commentaar kan geven pfff
Misschien moet hij eens een gesprek met Michael Saylor inplannen. Lijkt me een heel entertaining gesprek.Luuk schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:02:
[...]
Ik twijfel serieus aan de geestelijke gezondheid van Mathijs.
Onderdeel van een groeiende groep "beursexperts" die zich vanwege luiheid, gebrek aan intelligentie of arrogantie niet verdiepen in nieuwe technologieën. En deze nieuwe technologieën vervolgens af doen als hype-aandelen en nu met bitcoin als piramidespel.Luuk schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:02:
[...]
Ik twijfel serieus aan de geestelijke gezondheid van Mathijs.
Deze groep moet dankbaar zijn dat zij jarenlang een goede boterham hebben kunnen verdienen doordat zij net iets beter een jaarrekening kunnen lezen dan gemiddeld en het volgzame gedrag dat mensen veelal vertonen bij investeren.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-01-2024 15:07 ]
Ondertussen....
JUST IN: BlackRock CEO says #Bitcoin is "no different than what gold represented for thousands of years. It is an asset class that protects you." pic.twitter.com/8bdQMQOnHi
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 12 januari 2024
Sowieso onzin aangezien de rechter helemaal niet heeft opgelegd dat de ETF goedgekeurd moet worden maar heeft aangegeven dat een afwijzing beter onderbouwd moet zijn..
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 12-01-2024 15:08 ]
Leuk, al die bazen die de ponzi omhoog praten. Want meer inflow in bitcoin etf betekent meer money.
Whut? More money?knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:17:
[...]
Leuk, al die bazen die de ponzi omhoog praten. Want meer inflow in bitcoin etf betekent meer money.
Kan niet beter voor ons.knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:17:
[...]
Duister derivaat ook..
Het idee van een spot ETF is toch juist dat het geen derivaat is, zoals een futures ETF dat wel is? Of zit ik nou mis..
Het idee van een spot ETF is toch juist dat het geen derivaat is, zoals een futures ETF dat wel is? Of zit ik nou mis..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Maar over fiatgeld niets dan goeds. Hij eet vast uit dezelfde ruif als Arjen Lubach..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
this new influencer marketing campaign for BlackRock's bitcoin ETF is INSANE pic.twitter.com/1gbSrNkAsd
— Julian Figueroa (@kinetic_finance) 11 januari 2024
nothing stops this train
Als je als werkgever stuurt op productiviteit dan is het te hopen dat je op dagen als dit niet al teveel personeel geinteresseerd in Crypto in dienst hebt
is wel zo, hier mijn manier van werken:paul-s83 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:22:
Als je als werkgever stuurt op productiviteit dan is het te hopen dat je op dagen als dit niet al teveel personeel geinteresseerd in Crypto in dienst hebt
inflatie 10%, maar de fiat maandsalaris correctie 3%
dat betekend dat je 7% minder hard hoeft te werken....
zo werkt dat toch? 🙂
nothing stops this train
Dit doet me denken aan:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
$Eth
— World Of Charts (@WorldOfCharts1) 10 januari 2024
Trend Is Up Consolidating In Bullish Pennant Expecting Breakout Soon Incase Of Successful Breakout Expecting Move Towards 3500$#Crypto #Eth #Ethusdt #Ethereum pic.twitter.com/nlqbMfh3k0
Haha! Ik zat hem net serieus ook al op te zoeken. “hauw to peej hier for?!”
[ Voor 4% gewijzigd door Antifon op 12-01-2024 15:30 ]
Every time I see him I’m more confident of ETH to $10k https://t.co/1lfZg6rEGt
— Gordon (@AltcoinGordon) 12 januari 2024
Vitalik ziet er fysiek beter uit voortaan, ofniet?
nothing stops this train
Ding ding ding.... Markt open
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ETH long klapt in ieder geval lekker vanaf 2350 dollar. 2x winst genomen, rest laat ik doorlopen tot 3500 dollar
My body is reaaaaaaady
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hank and Ingrid can buy bitcoin in the US until 10PM our time. Then HODL until Monday. Diamond hands by design
ETF houders krijgen een spoedcursus omgaan met rode candles, prachtig.
Lozen juist! Wie gaat er nu een volatiel duister derivaat hodlen door het weekend heen?knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:34:
[...]
Hank and Ingrid can buy bitcoin in the US until 10PM our time. Then HODL until Monday. Diamond hands by design
Precies ook wanneer de beurs opent, mooi man
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Beginnen die dikke papzakken aan de andere kant van de oceen nu weer gelijk te dumpen?
Wat een weak hands zeg.
Wat een weak hands zeg.
Hier nog even op terugkomend, gisteren had ik steeds m'n Long qua order aangepast aan de hand van de eerder genoemde fib plot (roze (paars?) lijn.tomtom901 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:44:
@Remy!!!! - vast wat spot aan het inslaan hier, bijna 2k onder mijn sell
[...]
Welcome to crypto baby
2 uur geleden heb ik hem een niveau lager geplaatst want ik heb/had het idee dat ie nog wel wat verder gaat zakken. Hij zit al zo lang rond die lijn niets te doen, dat ik nog wel een klein dipje verwacht. Is meer een onderbuik gevoel dan echt TA oid.
Heb m'n order nu op 44.640 staan, eens zien of die nog geraakt wordt.
Precies dat was ook de insteek
Smeerpijp
Wat is ETH ook een shitcoin he.. zoveel vragen we toch niet om even die 2.7k voorbij te gaan
Jongens wat is dat nu? Niet alleen Nederlanders...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zijn ze in Amerika nu maar de silk road coins aan het dumpen ofzo.
Hoe ironisch dat de ETF kopers nu mogelijk de exit liquidity voor de run van afgelopen maanden gaan zijn
BTC zakt, ETH en alts stijgen lichtelijk zo te zien
Ja heel mooi, ik ben langzaam terug aan het kopen. Echt veel BTC verkocht vanaf 47kRemy!!!! schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:40:
[...]
Hier nog even op terugkomend, gisteren had ik steeds m'n Long qua order aangepast aan de hand van de eerder genoemde fib plot (roze (paars?) lijn.
2 uur geleden heb ik hem een niveau lager geplaatst want ik heb/had het idee dat ie nog wel wat verder gaat zakken. Hij zit al zo lang rond die lijn niets te doen, dat ik nog wel een klein dipje verwacht. Is meer een onderbuik gevoel dan echt TA oid.
[Afbeelding]
PS. Kijk ook eens naar ETH nu, daar gaat de liquidity heen.
[ Voor 3% gewijzigd door tomtom901 op 12-01-2024 15:48 ]
Ik had m hier ook al, inclusief fancy balk :-D
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Ik ben wel klaar voor die groene godcandle.
BootjeVaren schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:48:
Ik ben wel klaar voor die groene godcandle.
Die hebben ze toch vorig jaar in een paar delen gedumpt?knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:44:
Zijn ze in Amerika nu maar de silk road coins aan het dumpen ofzo.
Rapapa...
Jaaa ETH kan het dus toch! Heeft ff geduurd maar daar is de 2.7K.
Meeste nog niet.LosGieros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:56:
[...]
Die hebben ze toch vorig jaar in een paar delen gedumpt?
https://tokeninsight.com/...ed-to-the-u.s.-government
Hoppa, finally!DutchCrownNL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:57:
Jaaa ETH kan het dus toch! Heeft ff geduurd maar daar is de 2.7K.
Lekker bezig! Gezien het leverage traden ben ik er allemaal wat voorzichtiger in.tomtom901 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:47:
[...]
Ja heel mooi, ik ben langzaam terug aan het kopen. Echt veel BTC verkocht vanaf 47k
PS. Kijk ook eens naar ETH nu, daar gaat de liquidity heen.
En ik heb geen ETH om te inverse traden
iShares MSCI World SRI UCITS ETF gaat ook lekker zeg, al 1,02% in 't groen!
Phoa, wat een heerlijke prijsactie de afgelopen dagen man. De baas heeft weinig aan me gehad, maar ik ben hem wel dankbaar
[ Voor 42% gewijzigd door ytr81 op 12-01-2024 16:08 ]
WhySoSerious schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:03:
iShares MSCI World SRI UCITS ETF gaat ook lekker zeg, al 1,02% in 't groen!
Hij is inmddels al naar 0,98% gezakt
Er staat toch erin dat ze alles vorig jaar gedumpt hadden of zit ik te vroeg aan het bier?
"The estimated sale dates for the remaining Bitcoin are Sept. 15, Oct. 15, Nov. 15, and Dec. 15, with an average of 10,000 BTC per sale."
Rapapa...
Bitcoin was toch transparant?LosGieros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:11:
[...]
Er staat toch erin dat ze alles vorig jaar gedumpt hadden of zit ik te vroeg aan het bier?![]()
"The estimated sale dates for the remaining Bitcoin are Sept. 15, Oct. 15, Nov. 15, and Dec. 15, with an average of 10,000 BTC per sale."
Het genoemde adres invullen op een willekeurige blockexplorer geeft:
Bitcoin Balance
94643.30761966
$4,284,497,803
Beurs gaat ook lekker op en neer
Boem...het dubbele van 0.03.
Dat is best bijzonder, heel dat artikel klopt dus gewoon niet?exelletor schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:14:
[...]
Bitcoin was toch transparant?![]()
Het genoemde adres invullen op een willekeurige blockexplorer geeft:
Bitcoin Balance
94643.30761966
$4,284,497,803
Rapapa...
Straks alles naar de vinkentering zeker...
BTC ziet er niet heel lekker uit nee..
Ik ga denk ik maar eens een long openen hier...
- Wat een bizarre drop weer.. Kan niet geloven dat dit nog veel verder gaat dan het huidige niveau.
[ Voor 46% gewijzigd door Tweakez op 12-01-2024 16:21 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Het artikel klopt aardig, ik was te snel met lezen. De bitcoins uit de James Zhong Case lijken allemaal gedumpt (of in ieder geval verplaatst) te zijn, maar daarnaast heeft de overheid andere adressen van Silk Road and Bitfinex hacks. Totaal meer dan 150k btc.LosGieros schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:18:
[...]
Dat is best bijzonder, heel dat artikel klopt dus gewoon niet?
sell the news......en ETH was oversold..... 0.048 paar dagen terug.....Pinsa schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:22:
Die etf heeft BTC geen goeds gedaan lijkt erop dat toevlucht in ETH gezocht wordt.
en ja ik heb nog ETH gekocht (en BTC)
nothing stops this train
I know had gister moeten verkopen… ws kijk ik ook op een te korte termijn, maar volges mij kunnen we nog wel dieper, zie niet in waarom we nu zouden gaan pumpen?Kol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:24:
[...]
sell the news......en ETH was oversold..... 0.048 paar dagen terug.....
en ja ik heb nog ETH gekocht (en BTC)
Gevuld?Remy!!!! schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:40:
[...]
Hier nog even op terugkomend, gisteren had ik steeds m'n Long qua order aangepast aan de hand van de eerder genoemde fib plot (roze (paars?) lijn.
[Afbeelding]
Wat is dit nou weer, hebben een aantal de buy en sell knoppen omgedraaid of wat?
Haha nee, heb hem weer een niveau naar beneden versleept
Net niet, ik had em op 44650 staan...
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
ETH +20% in een periode van 7 dagen.
Weet dat jullie allemaal van verklaringen en analyses houden, maar bij (top 10) crypto is het toch vaak vrij simpel. Na 20% in 1 week omhoog is het tijd om een beetje op te passen en wat te verkopen, en na een weekje 20% omlaag kan je zakken vullen
Weet dat jullie allemaal van verklaringen en analyses houden, maar bij (top 10) crypto is het toch vaak vrij simpel. Na 20% in 1 week omhoog is het tijd om een beetje op te passen en wat te verkopen, en na een weekje 20% omlaag kan je zakken vullen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kijk eens naar de weekly of monthly. Er kan nog veel lucht uit. Even afkoelen na de ETF hype.Tweakez schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:21:
Ik ga denk ik maar eens een long openen hier...![]()
![]()
- Wat een bizarre drop weer.. Kan niet geloven dat dit nog veel verder gaat dan het huidige niveau.
Dan heeft ie hem net niet geraakt idd!
Nu heb ik hem op 44.120 gezet, misschien mis ik nu een mooie trade, maar het zij zo.
Ik laat hem staan, en wat je zegt als ie em niet pakt dan jammer. Overigens heb ik dit alleen maar gekozen op basis van jouw inzichtRemy!!!! schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:31:
[...]
Dan heeft ie hem net niet geraakt idd!
Nu heb ik hem op 44.120 gezet, misschien mis ik nu een mooie trade, maar het zij zo.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Wat een geitenbende weer, Wall Street nu al aan het manipuleren?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/wqtnEJD2qRnTosW9RPuJcldm.jpg?f=fotoalbum_large)