Uiteraard heb ik alle beperkingen voor de apps uitgezet, ik ben wel benieuwd of je overal aan hebt gedachtDaneV schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:20:
Uiteraard heb ik alle beperkingen voor de apps uitgezet, maar dat lijkt weinig te helpen.
Iemand nog een idee ? Custom firmware ? Apps van derden die dit fixen ? Die complete powermanagement-software uninstallen?
Heb je het volgende gedaan:
Beveiliging:
Aanbevelingen ontvangen: Uitschakelen
Opruimer:
Herinneren om op te ruimen, uitschakelen
App geheugen scannen, uitschakelen
Verhoog de snelheid: Apps vergrendelen: Tesla app (dit zorgt er waarschijnlijk voor dat de app in het geheugen blijft staan).
Batterijoptimalisatie: Beide opties moeten op nooit, staan.
Toestemmingen:
Automatisch starten -> Voeg de Tesla app hieraan toe
Batterij:
Controle van batterij, staan hier alle suggesties uit of wordt er aangegeven dat het geheugen na 10 minuten worden gewist of staat het vinkje aan bij: Sluit aps die de batterij leegmaken?
Hier nog wat voor de hand liggende opties:
App instellingen:
Pauzeer app-activiteeit als deze niet meer wordt gebruikt, staat die uit? (vooral handig voor apps die je eens in de zoveel tijd gebruikt en niet steeds het wachtwoord opnieuw wil invoeren).
Batterijbesparing, staat op Geen beperkingen?
Eventueel:
Ontwikkelaarsopties
Achtergrond proceslimiet, zit dit als test op 3 of 4 processen. Misschien werkt dat wel, maar houd ook de accu in de gaten. Even goed kijken of apps wel goed afsluiten die niet aan hoeven blijven te staan.
[ Voor 40% gewijzigd door Kiswum op 07-03-2025 11:29 . Reden: Wellicht nu met het juiste antwoord bovenaan de lijst ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.