• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 13:34
@Gonadan klopt, heb helaas geen bewijs gevonden over dit specifieke voorbeeld. In andere gevallen zie je journalisten ermee stoeien, krijg je ‘aldus die of die’ en mag je zelf kiezen welke waarde je er aan hangt. Of staat erbij ‘er werden geen bewijzen geleverd voor de bewering’.

Mijn punt is vooral dat repliceren van pertinente leugens een belangrijke versterker van desinformatie is. Maargoed, dit voorbeeld is niet die categorie. Wellicht kom ik binnenkort wat beters tegen, al blijft m’n punt evengoed staan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het gaat allemaal om hoe je het repliceert in mijn optiek. Wat ik al zei, het totaal niet behandelen kan juist te veel ruimte bieden aan media die het wel kritiekloos willen verspreiden. Er dan toch aandacht aan besteden maar mét kritische noot kan dan mogelijk toch te verkiezen zijn boven er helemaal niet over schrijven. Dat hangt er ook maar weer helemaal van af of en hoe andere media het oppakken.

Mocht je een goed voorbeeld tegen komen dan ben ik wel benieuwd. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 2 3 Laatste