Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Ik zeg dat ik niks met die design tool kan en respect heb voor de mensen die er wel mooie dingen uittoveren.Nutterd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:02:
[...]
Krijg af en toe beetje het idee dat jij met Forza sowieso niet veel kan behalve het non-stop afzeiken...ik ben ook absoluut niet alleen positief maar het constant afzeiken of iets zoeken/verzinnen om het spel af te zeiken snap ik echt niet! Ga dan lekker weg uit dit topic en blijf weg tot je het een eerlijke kans wil geven of je hardware op orde hebt!
Het is maar wat je wil lezen.
Als ik iets afzeik hier is het mezelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2023 20:24 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- Nielless
- Registratie: December 2016
- Laatst online: 11-09 19:56
:strip_exif()/u/853611/crop624d68b25cafc.gif?f=community)
De eerste race zullen we een kwalificatie van 2 rondjes rijden (best lap). Hierin wordt de startpositie bepaald.
Race 2 zullen we reversed grid rijden (is in Forza 7 ook als positief ervaren). Degene die 1e staat, start dus laatste, 2e start enerlaatste.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Het is subtieler en onopvallender als Gordon & Joling elkaar ************ midden op de Damronaldhssc schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:02:
Ik ging voor subtiel en onopvallend
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Startnummer: 420
ingevuld voor vanavond, zin in!Zorg ervoor dat je deze sheet in hebt gevuld! Bij een lege entry in de sheet, geen invite!
Waar ik eerst 70 fps haalde is het nu 30 at best. PC heeft weken lang uit gestaan, er is niks veranderd aan hard of software...
[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2023 14:54 ]
- Nielless
- Nielless
Ik anders wel;
:strip_exif()/f/image/f1l3rC00ow2rTe3gQvbIQISZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle spellen offline, party-chat disconnected
[ Voor 4% gewijzigd door Nielless op 06-12-2023 19:28 ]
- Nielless
Terwijl ie bij connection zegt connected en all services available
En we're back
[ Voor 9% gewijzigd door dr_dreey op 06-12-2023 19:33 ]
- Nielless
XBox Series X: BloodyB2121
Maar leuke race. Jammer dat ik op een gegeven moment van de baan werd getikt, maar het was niet opzettelijk. Heb zelf ook paar mensen zachtjes getikt, sorry daarvoor. Is toch even wennen dat sommige mensen compleet andere lijnen rijden.
Dat kan ik wel eens geweest zijn. Excuus!Phusebox schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:07:
Ik had wel een microfoon maar blijkbaar werkt discord niet als je die naar je stuur mapt. En auto detect speech werkt niet met Limburgers blijkbaar
Maar leuke race. Jammer dat ik op een gegeven moment van de baan werd getikt, maar het was niet opzettelijk. Heb zelf ook paar mensen zachtjes getikt, sorry daarvoor. Is toch even wennen dat sommige mensen compleet andere lijnen rijden.
Lekker geraced.
Till next time, cu on track

Andere mensen met PC en stuur die wel een knop hebben kunnen mappen voor discord?
- Nielless
Stand na race 1:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QnVBWrxax41ztIXCE167ggk6.png?f=user_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Nielless op 07-12-2023 16:49 ]

Eigenlijk mis vanuit de cockpit view soms de hulppijltjes wanneer iemand vlak achter of naast je rijdt, zoals sommige racegames dat hebben. Nu was het soms maar een beetje gokken of er een 'gap' was als ik erg geconcentreerd was bij een bocht
Ja blijft lastig. Zie gelukkig iets meer met een ultrawide en heb twee knoppen gemapt op het stuur om snel links en rechts te kijken.Davidson schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:27:
Was weer leuk na lange tijd afwezigheid! Consistent rijden met een controller blijft een uitdaging af en toe. Veel leuke close-racing momenten gehad en ook genoeg van de baan zien gaan voor mijn neus![]()
Eigenlijk mis vanuit de cockpit view soms de hulppijltjes wanneer iemand vlak achter of naast je rijdt, zoals sommige racegames dat hebben. Nu was het soms maar een beetje gokken of er een 'gap' was als ik erg geconcentreerd was bij een bocht
Niet fool proof maar helpt soms wel.
Heb wel genoten van een paar mooie switchback inhaalacties.
Daar zijn proximity indicators voor, maar die vind ik eigenlijk niet handig en blijven soms hangen op een plek terwijl iemand al langer weg is.Davidson schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:27:
Leuke race! Wel veel naar @Phusebox z'n achterste zitten turen... Excuses voor enige beuk acties, volgens mij alleen in T1 waar ik me volledig had verkeken op @MCStoomBoot z'n rempunt

Ja ik was je even kwijt totdat @NLRev0lution me raakte en ik een seconde of 6-7 verloor.HachiPudi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:35:
[...]
Daar zijn proximity indicators voor, maar die vind ik eigenlijk niet handig en blijven soms hangen op een plek terwijl iemand al langer weg is.
Leuke race! Wel veel naar @Phusebox z'n achterste zitten turen... Excuses voor enige beuk acties, volgens mij alleen in T1 waar ik me volledig had verkeken op @MCStoomBoot z'n rempunt
Een wat bredere baan, dus meer plek voor inhaalacties
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
- Nielless
Wel minder punten om in te halen. Laguna Seca blijft een geweldig Circuit.Stoksbrood schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:43:
Thanks allemaal voor een mooie eerste race! 2 weekjes en dan gaan we naar Silverstone!
Een wat bredere baan, dus meer plek voor inhaalacties
Ja, dat is wel handig ja! Jammer dat het aantal knoppen op XBox zo beperkt isPhusebox schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:34:
[...]
Ja blijft lastig. Zie gelukkig iets meer met een ultrawide en heb twee knoppen gemapt op het stuur om snel links en rechts te kijken.
De bumpers lijken me ideaal daarvoor?d.bakker84 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 22:32:
[...]
Ja, dat is wel handig ja! Jammer dat het aantal knoppen op XBox zo beperkt is
- Nielless
Lekker breed baantje vergeleken met Laguna Seca. Succes met oefenen allen!
Ik rijd met stuurtje, dus dan moet ik even andere knoppen diezen. Maar het "probleem" is dat ik dan andere functies moet opofferen... Ik ga morgenavond eens kijken of ik er twe kwijt kan raken en het kijken in kan stellen.
- Nielless
Met je rechterpookje kun je snel links/rechts kijken als het goed is. EDIT; ahh stuurtjed.bakker84 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 22:32:
[...]
Ja, dat is wel handig ja! Jammer dat het aantal knoppen op XBox zo beperkt is
[ Voor 4% gewijzigd door Nielless op 06-12-2023 22:39 ]
Silverstone heeft me nooit gelegen. Hopelijk gaat het ok daar met deze auto. Andere layout wordt helemaal wennen.Nielless schreef op woensdag 6 december 2023 @ 22:36:
20-12 dus de volgende race: Silverstone (let op; International layout).
Lekker breed baantje vergeleken met Laguna Seca. Succes met oefenen allen!
Watkins Glen en Road America kan ik beter skippen. 🙃
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2023 22:39 ]
- Nielless
Is het mogelijk om nog aan te schuiven in deze League? Nog niet eerder mee gedaan!
GT: Ronn LOCO
nummer 88 wanneer deze nog beschikbaar is
Groeten!
- Nielless
Ronn LOCO schreef op donderdag 7 december 2023 @ 09:53:
Goedemorgen!
Is het mogelijk om nog aan te schuiven in deze League? Nog niet eerder mee gedaan!
GT: Ronn LOCO
nummer 88 wanneer deze nog beschikbaar is
Groeten!

Zeker. Ik heb je toegevoegd aan de startpost.
Je kunt je eigen naam toevoegen aan de: Inschrijven / Klassement / Oefentijden
Lees ook even de startpost door voor de discordlink etc.
/edit: 1.07.5 consistent 4 ronden op race-load (softe banden en 55% benzine mee). Niet ontevreden zo ver...
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2023 22:20 ]
Gok; ik rij een andere tune dan jij. Tenminste, dat weet ik wel zeker want ik heb vanavond even een uurtje of 2 gespendeerd om het circuit te leren kennen hier en daar. Zojuist een nieuwe beste tijd voor mezelf neergezet in Rivals van 1.07.479 maar dat zou nog wel iets sneller kunnen misschien.d.bakker84 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:45:
Hoe dan... dat haal ik niet eens in Rivals....
Vooralsnog niet ontevreden; zal me niets verbazen als sommigen hier een 1.06.xxx gaan rijden in Rivals maar dat zegt zeker niets over de race-pace over een paar weken. Vergeet ook niet dat de grid de reverse order is van de huidige stand dus @Stoksbrood begint als laatste, waarschijnljik @MAX3400 daarna en zo verder.
Dit keer misschien toch maar wat meer tijd in steken dan. Blijf erbij dat het veel leuker, en eerlijker is, om zonder tunes te rijden.
Dan heeft iedereen tenminste dezelfde auto.
- Nielless
Dit hebben we voorgaans gedaan, maar we merkten dat iedereen toch wel wat meer wilde met toch een beetje aanpassen van een auto.Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 05:34:
Dit keer misschien toch maar wat meer tijd in steken dan. Blijf erbij dat het veel leuker, en eerlijker is, om zonder tunes te rijden.
Dan heeft iedereen tenminste dezelfde auto.
Upgrades zou dan veel te veel doen qua tijdsverschil, dus gekozen voor tunes.
@Jordy8 deelt netjes zijn tune iedere keer en is zeker een van de snelste. (dank hiervoor!
Kon de tune vorige keer niet vinden voor Laguna Seca. Die zoekfunctie is sowieso crapNielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:48:
[...]
Dit hebben we voorgaans gedaan, maar we merkten dat iedereen toch wel wat meer wilde met toch een beetje aanpassen van een auto.
Upgrades zou dan veel te veel doen qua tijdsverschil, dus gekozen voor tunes.
@Jordy8 deelt netjes zijn tune iedere keer en is zeker een van de snelste. (dank hiervoor!) Als je niks wilt tunen, kun je dan het beste zijn tune pakken. Dan zit je in ieder geval goed qua snelheid/handling.
Gearing had ik nog aangeraakt dus die zal hetzelfde zijn als op Laguna, 3.40. Dus korter dan de stock tune als ik het goed heb.MAX3400 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:41:
@Jordy8 mag ik jouw final drive weten op Silverstone? Je gaat er zo ontzettend hard vandoor op Hangar Straight dat ik me begin af te vragen of je niet stiekem nitro mee hebt
/edit: 1.07.5 consistent 4 ronden op race-load (softe banden en 55% benzine mee). Niet ontevreden zo ver...
Tunes van HachiPudi zijn ook erg goed, kan niet zeggen dat die van mij beter zouden zijn.Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:01:
[...]
Kon de tune vorige keer niet vinden voor Laguna Seca. Die zoekfunctie is sowieso crap
Dus het tunen kan je alweer laten voor wat het is. Misschien inderdaad wat meer rondjes oefenen als het kan
[ Voor 27% gewijzigd door Jordy8 op 08-12-2023 09:14 ]
Jordy8 in "[XSX/PC] FM GoT Racing League - Seizoen 1" maar ik weet niet of je 6 weken issues hebt gehad op Xbox Live? Het is inderdaad niet aan te raden om een zoekje 5 minuten voor de race te doen.Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:01:
[...]
Kon de tune vorige keer niet vinden voor Laguna Seca. Die zoekfunctie is sowieso crap
98% van de tune stond ook uitgeschreven in dit topic; vaak is dat een goede basis en kan je de laatste paar procent netjes zelf instellen bijvoorbeeld je caster of camber als je met "simulation steering" rijdt.
Ik ben gister op 3.42 uitgekomen dus denk dat het verschil minimaal is en dat je net een betere exit hebt.Jordy8 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:11:
[...]
Gearing had ik nog aangeraakt dus die zal hetzelfde zijn als op Laguna, 3.40. Dus korter dan de stock tune als ik het goed heb.
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2023 09:15 ]
- Nielless
Gister al gereden. Vanaaf wss niet.Nielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:16:
Ik zal vanavond ook maar eens gaan oefenen. Anyjoiners? Zal tegen 19:00/19:30 zijn.
Voor mijn gevoel kan je daar veel meer snelheid meenemen dan dat je in eerste instantie denkt. Gewoon yolo'enMAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:13:
[...]
Ik ben gister op 3.42 uitgekomen dus denk dat het verschil minimaal is en dat je net een betere exit hebt.
Komt vast goed. De grootste yolo tussen jou en mij is de laatste chicane & bocht; daar pak je ontzettend netjes 0.3s van me weg.Jordy8 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:17:
[...]
Voor mijn gevoel kan je daar veel meer snelheid meenemen dan dat je in eerste instantie denkt. Gewoon yolo'en
It's on
Het ligt er een beetje aan hoe de vrijmibo valt, maar anders ook aanwezigNielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:16:
Ik zal vanavond ook maar eens gaan oefenen. Anyjoiners? Zal tegen 19:00/19:30 zijn.
Zal even kijken, als ik aansluit is het waarschijnlijk wat later.Nielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:16:
- Nielless
Kan je tenminste 4 breed richting de volgende off-camber bochtNielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]
Dit is clean op Silverstone International blijkbaar
Maar zelfs dan kom ik niet in de buurt van een 1:07...Nielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]
Ik rij compleet verkeerde lijnen en versnellingen volgens mij.
- Nielless
Ben erachter dat Rivals en Meetup compleet verschillend zijn qua tijden. 1 rondje Rivals: 1:07,757Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:30:
[...]
Maar zelfs dan kom ik niet in de buurt van een 1:07...
Zal wel met weer en zo te maken hebben. Maar goed om te weten dat er nog wat in het vat zit hopelijk.Nielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:47:
[...]
Ben erachter dat Rivals en Meetup compleet verschillend zijn qua tijden. 1 rondje Rivals: 1:07,757
Het is over het algemeen moeilijk om top rondetijden te bereiken op Silverstone maar het kan ook te maken hebben met brandstof en band instellingen, en daarnaast ook de instelling voor hoe ingerubberd het circuit is.Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:30:
[...]
Maar zelfs dan kom ik niet in de buurt van een 1:07...
Als je testrit geavanceerd kiest in free play kan je dat allemaal instellen
Een snelle testrit is vgm altijd 100% brandstof, maakt niet uit welke instelling je kiest.
Rivals is toch Rivals; daar valt niks in te stellen aan het circuit?RCFProd schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:02:
[...]
Het is over het algemeen moeilijk om top rondetijden te bereiken op Silverstone maar het kan ook te maken hebben met brandstof en band instellingen, en daarnaast ook de instelling voor hoe ingerubberd het circuit is.
Ik heb in meetup gespeeld vanavond.MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:26:
[...]
Rivals is toch Rivals; daar valt niks in te stellen aan het circuit?
Rivals binnenkort eens proberen.
Verschrikkelijk circuit vind ik Silverstone. Ook nagenoeg geen inhaalmogelijkheden in deze configuratie.
Bocht drie is erg tricky omdat je daar met hoge snelheid en een instabiele achterkant aan komt.
Dan heb je de snelle rechterknik na het rechte stuk daar kun je niks. Blijft de chicane over. Gaat drama worden ben ik bang.
Absoluut niet, retro/synthwave kleursamenstellingen zijnPhusebox schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:10:
Gisteravond nog bezig geweest... did I go to far?
[Afbeelding]
Vette livery
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Is voor het eerst dat ik zie dat daar ballonnen hangen langs de baan?Nielless schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]
- Nielless
Ik zie ze ook nu pas, nu je het zegtPhusebox schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:43:
[...]
Is voor het eerst dat ik zie dat daar ballonnen hangen langs de baan?
Ja maar het kan verklaren waarom je in meetup langzamer bent natuurlijk. Omdat de circuit instellingen en brandstof misschien niet goed ingesteld is.MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:26:
[...]
Rivals is toch Rivals; daar valt niks in te stellen aan het circuit?
Met 50% en half bewolkt kwam ik niet verder dan een 1:08. Geen idee meer waar ik nog tijd moet vinden.Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 22:43:
Even een meetup sessie gehad met @MAX3400. Rubber vast op 50% (dus niet dynamisch)
[Afbeelding]
Vraag me af wat er kan als de baan wat rubber vasthoud zoals wel in multiplayer ingesteld wordt...
Tires: 1.6 / 1.5
Gearing: 3.44 en 5e versnelling 0.93
Alignment: -1.6 / -1.5 / 0.1 / -0.1 / 5.3
Anti roll: 17.42 / 13.58
Springs: 66 / 68 / 3.8 / 6.4
Damping: 4.5 / 4.5 / 6.9 / 7.2
Aero: 132 / 130
Brake: 48 / 129
Voornamelijk de remmen en de gearing is persoonlijker. Ik rij met controller en kan vrij goed inschatten door trilling en triggers wanneer de auto blokkeert tijdens remmen. En ja, ik verlies snelheid op @Jordy8 dus vandaar mijn iets andere gearing en 5e versnelling.
Gisteren 1.07.000 gereden maar op basis van losse sectortijden zou ik (en ja, moet ik wel mijn best doen) mogelijk zelfs een 1.06.7xx op de klok kunnen krijgen.
Daarom plas ik altijd knielend; hoef ik niet zoveel te tillenPhusebox schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:23:
Ik ben flink door mijn rug gegaan dus kan voorlopig niet meer in mijn rig kruipen. Hopelijk volgende week wel weer...
Beterschap; hopelijk ben je er gewoon bij op Silverstone 20 december
Die 5e versnelling had ik ook maar in lijn gebracht ja, einde rechte stukken merk je daar wel wat van.MAX3400 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:17:
@MAX3400 Silverstone International setup
Tires: 1.6 / 1.5
Gearing: 3.44 en 5e versnelling 0.93
Alignment: -1.6 / -1.5 / 0.1 / -0.1 / 5.3
Anti roll: 17.42 / 13.58
Springs: 66 / 68 / 3.8 / 6.4
Damping: 4.5 / 4.5 / 6.9 / 7.2
Aero: 132 / 130
Brake: 48 / 129
...
Ik heb er op het stuur alleen weinig vertrouwen in om de achterkant niet wat meer grip te geven. Ik doe zelf al snel wat hogere bandendruk en stijvere rollbar voor. Wel weer wat minder achtervleugel dan.
Ai, dat is minder. Beterschap!Phusebox schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:23:
Ik ben flink door mijn rug gegaan dus kan voorlopig niet meer in mijn rig kruipen. Hopelijk volgende week wel weer...
- Nielless
Poll: Hockenheim toevoegen als Race 11 op de kalender?
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Of sowieso toevoegen maar pas voor punten als er meer dan 66% voorstemmers zijn?Nielless schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:18:
Even een vraagje: Met de komst van Hockenheim.. zullen we een Race 11: Hockenheim toevoegen aan de kalender? Zou dan 24-04-2024 worden.
Poll: Hockenheim toevoegen als Race 11 op de kalender?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
- Nielless
Mwahh, we hebben iets meer dan 66% voorstemmers volgensmijMAX3400 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
[...]
Of sowieso toevoegen maar pas voor punten als er meer dan 66% voorstemmers zijn?
Gisteren aardig wat rondjes achter je aan gereden, maar ik bleef .058 seconde achter jeMAX3400 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:17:
Gisteren 1.07.000 gereden maar op basis van losse sectortijden zou ik (en ja, moet ik wel mijn best doen) mogelijk zelfs een 1.06.7xx op de klok kunnen krijgen.
Maar zeker in de laatste sector kan je nog wel wat winnen, op het rechte stuk reed ik vaak meer dan een autolengte achter je..
[ Voor 10% gewijzigd door ronaldhssc op 18-12-2023 11:52 ]
Die laatste sector; eigenlijk zelfs van Stowe insturen, is voor mij meer "angst" omdat ik graag een goede tijd rij. Ongetwijfeld kan het nog sneller; ook in de eerste 4 bochten is er nog veel te winnen want een andere poging van me daar lag 0.2s voor op de 1.06.9xx van @Jordy8ronaldhssc schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:01:
[...]
Gisteren aardig wat rondjes achter je aan gereden, maar ik bleef .058 seconde achter je
Maar zeker in de laatste sector kan je nog wel wat winnen, op het rechte stuk reed ik vaak meer dan een autolengte achter je..
Ik heb zoveel zin in woensdag; eens zien wie met de meest consistente ronden & minste penalties naar voren weet te rijden
Vooral bocht 1 is leuk met fuel load, deze kan je met volle tank namelijk niet over de kerbs nemen zoals in rivals...MAX3400 schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:18:
[...]
Ik heb zoveel zin in woensdag; eens zien wie met de meest consistente ronden & minste penalties naar voren weet te rijden
- Nielless
Je ziet mij achteraan woensdag.
Je hoeft niks vrij te spelen? Je koopt de Mazda en daarna download je de settings van andereniMac93 schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:39:
Jullie zijn echt wel een pak sneller, heb wel nog geen tune vrijgespeeld voor mijn wagen.
Je had nog geen tune gedeeld voor silverstone?Jordy8 schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:47:
Moet er ook nog maar eens even goed voor zitten. Vooral de eerste helft van de baan laat ik nogal wat liggen volgens mij.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Nu wel weer als het goed is. Kan zijn dat ie woensdag nog wat aangepast wordt.NLRev0lution schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:58:
[...]
Je had nog geen tune gedeeld voor silverstone?
Sinds ik thuis ben van vakantie heb ik namelijk zo goed als geen energie om te gamen. Iets met Covid enzo.
- Nielless
Lobby gaat open om 19:45. Race start om 20:00.
Morgen dus geen kwalificatie, maar reverse grid op basis van punten. Moeten nog even uitvogelen of dit inmiddels handmatig kan (stond er de vorige keer niet bij), of dat we een 1 ronde race doen om zo even op volgorde te finishen en zo de volgende race te starten in de juiste volgorde.
Tot nu toe 12 aanmeldingen. Vergeet je niet aan te melden op:
Inschrijven / Klassement / Oefentijden
Geen V = geen invite.
- Nielless
Jep, ik zal voorafgaand aan de race de startgrid wel even bekend makeniMac93 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:50:
Top, ik kijk ernaar uit. Ik veronderstel dat ik achteraan start, aangezien ik nog niet deelgenomen heb?
Zal zoiets worden:
P1: laatst geëindigde vorige race
..
..
..: winnaar vorige race
..: voor het eerst deelnemende rijders
..: voor het eerst deelnemende rijders
Heb wel zin in een lekker maaltje

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution