Acties:
  • 0 Henk 'm!
benja83 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 01:19:
Dag allen, even een korte introductie:
Ik heb jarenlang redelijk intensief iracing gespeeld op de pc. Ik was wel aardig maar niet top.
De laatste jaren ben ik een casual gamer geworden, en ben ik van pc overgeschakeld naar console.
Ik heb jarenlang geen racespel aangeraakt, maar nu Forza is uitgekomen is de "iracer" in mij weer naar boven gekomen. Hoewel het allemaal minder serieus is dan in iracing, geniet ik er enorm van.
Ik erger me wel aan de agressieve tegenstanders. Ik ben meer bezig met aanrijdigen vermijden dan met racen. Ik zou zeer graag in een league meedoen, omdat ik denk dat daar wel clean in geracet wordt.
Op pure snelheid zal ik zeker geen topper zijn. Ik heb ook de tijd niet meer om veel te oefenen. Ik ben wel consistent en clean.
Lang verhaal kort: ik zou me graag aanmelden voor deze league. Ik kan wel enkel op weekdagens spelen, niet in weekends.
Prima hoor. Dit seizoen rijden we op de woensdagavonden (zie kalender in startpost).

Welk nummer wil je rijden? Dan voeg ik je toe aan de startpost/sheet. :)

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even ter reminder:

Morgen "endurance" race: 2.4h van LeMans in de Forza GT klasse (enkele auto's uitgesloten (zie sheet)). (Niet voor punten)

De lobby gaat open om 19:15, racestart zal rond 19:30 zijn. Zorg dat je geplast hebt van tevoren, de pitstops zijn relatief kort :+

Nog meedoen? Zet even een V in de Excel Sheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nielless schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:09:
Nog even ter reminder:

Morgen "endurance" race: 2.4h van LeMans in de Forza GT klasse (enkele auto's uitgesloten (zie sheet)). (Niet voor punten)

De lobby gaat open om 19:15, racestart zal rond 19:30 zijn. Zorg dat je geplast hebt van tevoren, de pitstops zijn relatief kort :+

Ik had graag meegedaan maar ben behoorlijk verkouden. Dus zo lang intensief focussen is geen optie en ik zal meer mensen in de weg zitten dan dat ik leuk mee kan racen ben ik bang :) Veel plezier morgen!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:29
Is het fuel gebruik hetzelfde in private multiplayer hetzelfde als in freeplay? Hier kan ik ongeveer 8-10 rondjes Le Mans rijden voordat ik moet stoppen.
De soft banden houden deze stints makkelijk vol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25

Mr. Freeze

¡GO!

@Nielless Helaas ben ik morgen verhinderd om deel te nemen. Ik heb mezelf al van de Excel lijst verwijderd, maar ik laat het toch maar even weten via deze.

Sorry voor de overlast.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:09:
Nog even ter reminder:

Volgens de “startpost” is het 19:45 verzamelen en 20:00 racen :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:36:
[...]

Kut, iets met copy-pasten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:36:
[...]

Dat is voor de reguliere races :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

Ik wil morgen wel meedoen met de 2.4hrs!

Ik denk dat ik ook wel mee wil doen met de league, maar moet dat agendatechnisch nog even nalopen.

Gamertag is PRNGR, startnummer 17.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:22
Ik ben er morgen ook niet bij...iets met familie,dus waarschijnlijk te laat thuis.
Voor degene die wel aanwezig zijn...veel plezier :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benja83
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 12-09 10:24
Nielless schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:05:
[...]

Prima hoor. Dit seizoen rijden we op de woensdagavonden (zie kalender in startpost).

Welk nummer wil je rijden? Dan voeg ik je toe aan de startpost/sheet. :)
Voeg me maar toe :) startnummer geen voorkeur, doe maar iets. Is er verder nog iets dat ik moet doen? Is een microfoon nodig voor de league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
benja83 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 23:53:
[...]

Voeg me maar toe :) startnummer geen voorkeur, doe maar iets. Is er verder nog iets dat ik moet doen? Is een microfoon nodig voor de league?
Mic is wel zo gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
benja83 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 23:53:
[...]

Mic is niet verplicht, maar wel gezellig inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat de lobby vanavond een beetje meewerkt voor iedereen ook. Ging best wel eens mis laatst in multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik moet helaas last minute toch afhaken voor de endurance race voor vanavond ☹️

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik doe helaas ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer.

Voor de mensen die me nog niet als vriend hebben: https://www.xbox.com/play/share/friend/MAN8Finz29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 20:51
Ik ga het ook niet halen vanavond. Succes heren/dames met racen zometeen! Ik ga mijn best doen om er vanaf bij Laguna Seca wel bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Laatst online: 11-09 14:16
Heeft Forza m niet dezelfde vriendenclub optie als in Horizon? Ik vond dat met name met rivals erg handig. Nu moet ik handmatig mensen toevoegen in een xbox profiel die ik bijna nooit bekijk of open zet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Dat was een geslaagde 2.4h op Le Mans.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0G0lcReY4s4Gniybs1wsU-iaVY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hlp67QyqBdtybmAYRHakoTWz.png?f=fotoalbum_large
@Stoksbrood Prfiesjat!

In de laatste seconde heb ik @timmie271 nog ingehaald met een geweldige inhaalactie. :+

Note voor volgende keer: uittellen hoeveel rondes we ongeveer kunnen rijden, zodat we toch echt een "laatste ronde" gevoel hebben. Hopelijk doen ze ook nog wat aan bandenslijtage in toekomstige updates. Nu kwam het aan op wie het langst met zn fuel kon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nielless schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:13:
Dat was een geslaagde 2.4h op Le Mans.

[Afbeelding]
@Stoksbrood Prfiesjat!

In de laatste seconde heb ik @timmie271 nog ingehaald met een geweldige inhaalactie. :+

Note voor volgende keer: uittellen hoeveel rondes we ongeveer kunnen rijden, zodat we toch echt een "laatste ronde" gevoel hebben. Hopelijk doen ze ook nog wat aan bandenslijtage in toekomstige updates. Nu kwam het aan op wie het langst met zn fuel kon doen.
@timmie271 Vond je 46 penalties niet genoeg? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Mooie rondetijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Blijkbaar niet :+

Agent 47 hè dus 47 penalties 8)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

's middags flink zitten prutsen om de afstelling voor mekaar te krijgen, en dan in de race erachter komen dat alles weer stock staat... |:(

Had het natuurlijk in de lobby moeten checken, maar daar was ik de tijd kwijt met het fixen van het geluid in de voice chat. Leermomentje, zullen we maar zeggen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

hoe komen jullie aan laps van 8+ minuten? Te hard over de finish gereden?

[ Voor 28% gewijzigd door mr.paaJ op 29-10-2023 09:17 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:16:
hoe komen jullie aan laps van 8+ minuten?
Klopt niet, denk dat iedereen keurig 4 minuut en een beetje reed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

Of alleen de straights op en neer?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:16:
hoe komen jullie aan laps van 8+ minuten? Te hard over de finish gereden?
Er klopt iets volledig niet.

- uiteindelijke scoreboard is alleen correct positie & gereden afstand totaal
- in-game podium waren random mensen / namen in beeld

Zoals @Nielless ook aangeeft; voor dit soort races volgende keer een richting bepalen over hoeveel laps het gaat en dan een lange end-timer zetten voor rijders die 1 of 2 rondjes achterliggen op een bepaalde track.

Heb me overigens prima vermaakt ondanks hoofdpijn, snot en aanverwante issues; volgende keer de chat verhuizen naar Discord?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ronaldhssc
Bij gebrek aan statistieken uit Forza, zelf maar iets in elkaar gezet:

PosNaamKMLapsKM/PH Gemm.Tijd per lap Gemm.KMLapsKM/PH Gemm.Tijd per lap Gemm.
1Stoksbrood498,2736,6199,3104:06,18498,1936,6199,2804:06,24
2Plank268495,2636,3198,1004:07,68495,0436,3198,0204:07,80
3Mr Nielsson491,6536,1196,6604:09,48490,7836,0196,3104:09,96
4Ronaldhssc490,7036,0196,2804:09,96490,5636,0196,2204:10,08
5OctagonQontrol490,8936,0196,3604:09,90489,9835,9195,9904:10,38
6NLRev0lution490,5536,0196,2204:10,08489,9535,9195,9804:10,38
7timmie271491,6436,1196,6604:09,54489,1935,9195,6804:10,74
8Alchemist V488,9435,9195,5804:10,86488,3635,8195,3404:11,16
9Davidson NL????483,4035,5193,3604:13,74
10PRNGR479,6235,2191,8504:15,78479,5435,2191,8204:15,78
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:39:
[...]

Heb me overigens prima vermaakt ondanks hoofdpijn, snot en aanverwante issues; volgende keer de chat verhuizen naar Discord?
Discord werkt meestal wel in 1 x... dus akkoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:39:
[...]
volgende keer de chat verhuizen naar Discord?
Zeker proberen. Was wel een beetje vaag om sommige mensen niet te kunnen horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Zeker proberen. Was wel een beetje vaag om sommige mensen niet te kunnen horen :P
Absoluut; ik wil ook graag kunnen horen / overleggen / praten met mensen. Bijvoorbeeld @ronaldhssc reed op me in toen ik gespind was. Volledig mijn eigen schuld en ik riep nog "SORRY!!!!" maar hoorde niets meer terug.

Gelukkig is mijn DM helemaal stil gebleven dus ga ervanuit dat het allemaal goed was/is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldhssc
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:15:
[...]

Absoluut; ik wil ook graag kunnen horen / overleggen / praten met mensen. Bijvoorbeeld @ronaldhssc reed op me in toen ik gespind was. Volledig mijn eigen schuld en ik riep nog "SORRY!!!!" maar hoorde niets meer terug.

Gelukkig is mijn DM helemaal stil gebleven dus ga ervanuit dat het allemaal goed was/is.
Mijn voicechat deed raar, ik moest mezelf in game unmuten om te kunnen praten.. maar hier kwam ik pas een paar rondes later achter..

Ik had van die botsing minder last dan een botsing met een overstekend paaltje.. hierdoor spinde ik 8)7.

Wel wil ik nog de stewards bedanken voor het steeds weer terugzetten van de paaltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:33

Davidson

Porsche fan

Lijkt mij prima om naar Discord te verhuizen, want ook ik kon inderdaad niet iedereen verstaan.

Wel vreemd trouwens dat mijn stats niet goed zichtbaar waren. Maar goed ik zag ook bijna niemand meer na afloop en was ineens tweede geworden :? Zonder zichtbare personage, dat wel :+

Gevalletje synchronisatiefoutje denk ik dan maar :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Davidson schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:56:
Lijkt mij prima om naar Discord te verhuizen, want ook ik kon inderdaad niet iedereen verstaan.
Nou niet meteen @Nielless en mij belachelijk maken dat we uit Limburg komen he 8)7

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Stoksbrood schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:29:
[...]

Nou niet meteen @Nielless en mij belachelijk maken dat we uit Limburg komen he 8)7
Haha verstaan betekent inderdaad wat anders dan horen, in dit geval hoorde ik niet iedereen. Maar desalniettemin kan ik Limburgers niet altijd verstaan nee, zeker niet met al die verschillende accenten die daarbij horen O-) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noobvraag: ik ben pas sinds kort in het bezit van een xbox series x, kan je daar ook Discord op installeren? If not then uitdaging met geluid xbox en pc combineren zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
NLRev0lution schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:13:
Noobvraag: ik ben pas sinds kort in het bezit van een xbox series x, kan je daar ook Discord op installeren? If not then uitdaging met geluid xbox en pc combineren zeg maar.
Installeren niet. Maar je kan wel chat via discord laten lopen sinds een tijdje!

Trouwens ik dacht heel ff dat race gemist had maar gelukkig was het opwarmrondje :D

6-12 natuurlijk bij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
NLRev0lution schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:13:
Ik heb dat ook nog niet gedaan, zal vanavond eens kijken hoe makkelijk dat is.
Volgens deze link moet dat eenvoudig zijn;
https://support.xbox.com/...t/using-discord-with-xbox
To join a Discord voice channel on your Xbox console:
Press the Xbox button  on your controller to open the Guide.
Go to Parties & chats and select Discord.
Select a Discord server from the list and press the A button .
Select a Discord voice channel from the Voice channels list and press the A button  to join.
Note If you don’t see any servers available in the Discord voice section of the Guide, it means you will need to first join a Discord server. You can do this from the Discord client on any platform. Once you’ve joined a server, try these steps again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Begrijp ik goed dat we dan even een FM GoT Racing League discord channel moeten aanmaken in Discord?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:35:
Begrijp ik goed dat we dan even een FM GoT Racing League discord channel moeten aanmaken in Discord?
Jep! Zal ik na mn vakantie (zit in Luxemburg momenteel) even in gang zetten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benja83
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 12-09 10:24
Misschien een zeer domme vraag, maar hoe kan ik op discord als ik op xbox speel?

En een misschien nog dommere vraag: hoe moet ik een headset aansluiten? In mijn controller zit een ingang om een headset aan te sluiten. Ik speel echter niet met controller maar met een stuurtje, en daar zit geen zo'n ingang op (toch niet dat ik denk). Moet ik dan de controller naast me leggen en daar de headset op aansluiten terwijl ik met het stuur speel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
benja83 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 00:25:
Misschien een zeer domme vraag, maar hoe kan ik op discord als ik op xbox speel?
In het xbox menu zit een optie om je discord te koppelen. Via je telefoon wordt dan een koppeling gemaakt. Werkt super goed.

Qua controller/stuur/headset combo heb ik geen idee. Heb zelf een bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
benja83 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 00:25:

En een misschien nog dommere vraag: hoe moet ik een headset aansluiten? In mijn controller zit een ingang om een headset aan te sluiten. Ik speel echter niet met controller maar met een stuurtje, en daar zit geen zo'n ingang op (toch niet dat ik denk). Moet ik dan de controller naast me leggen en daar de headset op aansluiten terwijl ik met het stuur speel?
Headset kan evt via de discord app op mobiel?

[ Voor 7% gewijzigd door MrGizMo op 01-11-2023 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrGizMo schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:06:
[...]

Headset kan evt via de discord app op mobiel?
Zolang we het geluid vanuit je tv maar niet horen. Zo maak ik ze al genoeg mee in multiplayer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik denk niet dat ik mee ga doen. Ben het gevoel volledig kwijt met dit spel na de laatste update.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Krijg 'm niet werkend op DOS6.22. Moet ik dan ToyBox II installeren? :+

Goed bezig weer; hopelijk kan ik dan volgende keer iedereen verstaan / spreken voor een gezelliger stukje racen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ronaldhssc
MAX3400 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:38:
[...]

Goed bezig weer; hopelijk kan ik dan volgende keer iedereen verstaan / spreken voor een gezelliger stukje racen
Gezelliger..? Je bedoeld: uitschelden als je weer dwars op de baan staat 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:38:
[...]

even de 16-bit versie downloaden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gegadigden om komende woensdagavond een paar feature races te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Nielless schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:56:
Mocht ik online zijn op dat moment dan doe ik mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

@D-Ed Zin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wel zin in maar weinig tijd om voor die avond nog te oefenen.. Zonder tunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ja, doe graag mee. Welke race, welke auto? Dan kan ik nog een beetje oefenen :P

[ Voor 64% gewijzigd door d.bakker84 op 04-11-2023 16:20 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht gewoon die feature races, weet niet wat er nu in omloop is.

Maar kunnen ook een private lobby doen als er genoeg animo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
Count me in :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

D-Ed schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:17:
[...]

Wel zin in maar weinig tijd om voor die avond nog te oefenen.. Zonder tunes?
Het zijn random banen met denk ik een oude BMW. En anders kunnen we snel overstappen naar de BR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet het wel allemaal te plannen? Woensdag ledenvergadering en daarna zelf sporten dus kweenie hoe laat ik thuis/klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:58:
[...]

Je weet het wel allemaal te plannen? Woensdag ledenvergadering en daarna zelf sporten dus kweenie hoe laat ik thuis/klaar ben.
Ach, gewoon weer ziekjes zijn en je doet weer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:35:
[...]

Het zijn random banen met denk ik een oude BMW. En anders kunnen we snel overstappen naar de BR :P
Rijden met die bmw lijkt wel erg op schaatsen.. niet te besturen die auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ronaldhssc schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:13:
[...]

Rijden met die bmw lijkt wel erg op schaatsen.. niet te besturen die auto
Haha ik vind hem erg leuk om te besturen. :) Het is idd net schaatsen, maar vroeg remmen, laten rollen en daarna goed op zijn gas werkt prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldhssc
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:53:
[...]

Haha ik vind hem erg leuk om te besturen. :) Het is idd net schaatsen, maar vroeg remmen, laten rollen en daarna goed op zijn gas werkt prima :)
Klopt! Echter door het het ontbreken van downforce is elk tikje op de achterkant wel een spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:58:
[...]

:X :X

Nu ben ik zelf ook verhinderd vanavond :+

Allen;
Ik ben er vanavond toch niet bij. Jullie kunnen natuurlijk onderling wel gewoon samen spelen :P
Ik verwacht later deze week wel nog enkele avonden online te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
Vorige week trouwens een nieuwe setup geshared in Forza voor Laguna. Meer gericht op stabiliteit. Kon mijn snelste tijd evenaren na een tijdje dus qua snelheid moet het redelijk goed zitten.
Volgens mij heet ie gewoon Laguna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grote kans dat ik niet eens mee kán doen. Fanatec set verkocht en inmiddels 3 weken vertraagd en die van mij wordt een dezer dagen opgehaald door de koper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldhssc
Controller werkt ook gewoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Heren van het goede én snelle leven!

Helaas ben ik op een ander niveau aan het racen geslagen en zal ik niet meer actief racen in deze league of Forza. Natuurlijk blijf ik graag aangehaakt maar voorlopig zal ik de meeste kilometers maken in Watopia met Zwift d:)b

Daarnaast zijn de woensdag (en vaak) donderdagavonden voorlopig weer gereserveerd voor Halo met de Xbox Oldies, daar haal ik op dit moment het meeste plezier vandaan _/-\o_

Dank voor de top organisatie en gezellige avonden de eerste weken na release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:12:
Natuurlijk blijf ik graag aangehaakt maar voorlopig zal ik de meeste kilometers maken in Watopia met Zwift d:)b
Wel een stuk gezonder dus! :P

Je mag altijd een keer aanschuiven mocht je zin/tijd hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nielless schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:18:
[...]

Wel een stuk gezonder dus! :P

Je mag altijd een keer aanschuiven mocht je zin/tijd hebben.
Dat is wel de bedoeling ja :*)

Ik heb nu in ieder geval wel m'n eerste racing rig in huis staan _O-

Edit: En thx! Zal zeker goed komen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 15-11-2023 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een dik weekje. Iedereen er helemaal klaar voor? of allemaal niet meer gespeeld net als ik :+ ?

Ik heb wel weer zin om te beginnen met zn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
Nielless schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:29:
Nog een dik weekje. Iedereen er helemaal klaar voor? of allemaal niet meer gespeeld net als ik :+ ?

Ik doe af en toe mee aan league races binnen race groep ''Animus'' wat een prima niveau is. Mochten er vrijwilligers zijn om ook hieraan deel te nemen, dan mogen jullie meedoen.

Anders dan dat, vrij sporadisch. Heb niet veel singleplayer en featured multiplayer events gedaan deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Al na de tweede week niet meer gespeeld. Momenteel heb ik met dank aan Fanadelaytec ook geen stuur... 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Nielless schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:29:

Nauwelijk gespeeld sinds de endurance. Aan het wachten to de league begint :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Heb deze toch ook maar eens aangeschaft via de game pass. Is er nog een plekje vrij om mee te racen? 6 december zal wel niet lukken. 😞 Mac4666, startnummer 93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MCStoomBoot
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22-08-2024
Onder zeer grote groepsdruk van @MAX3400 en @Stoksbrood zal ik aan deze race deelnemen voor de eerste keer :)

Startnummer 38

[ Voor 7% gewijzigd door MCStoomBoot op 30-11-2023 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een klein weekje. Vergeet allemaal niet de Discord te joinen voor de voice; https://discord.com/invite/RGTeRbggwV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldhssc
Nog een tip, join op tijd. Zo kan je je tune nog checken/downloaden. Dit aangezien de laadtijden voor tunes meeeega zijn. (tenminste op PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga vanavond of morgenavond paar rondjes trainen. Die tune geloof ik wel (denk ik) maar het vooral weer even de flow te pakken krijgen op een track.

Heb er wel zin in !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
Iemand trouwens een idee of de softbanden het een volle race volhouden?
En is er een verplichte pitstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldhssc schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:50:
Pin me er niet op vast maar @Nielless weet volgens mij precies wat er in de lobby allemaal ingesteld is en wel/niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik heb in de SP career nog geen problemen gehad met slijtage dus ze gaan best even mee. Ik weet niet hoe lang die volle race is maar een ronde of 10 moet minimaal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ggj87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:57:
[...]

Ik heb in de SP career nog geen problemen gehad met slijtage dus ze gaan best even mee. Ik weet niet hoe lang die volle race is maar een ronde of 10 moet minimaal lukken.
In de startpost staat 21 ronden gepland voor woensdag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dus, Race 1 woensdag. Tot nu toe 14 aanmeldingen. Iedereen kan nog (op @rhwerkman na)?
Lijkt me nog net te doen in 1 lobby? Of zit er een max aan?

Lobby gaat open om 19:45. Race start rond 20:00 als @Stoksbrood klaar is met poepen. We rijden op WeatherTech Raceway Laguna Seca en rijden 21 rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de endurance was de fuel de beperkende factor, dus softs moet makkelijk haalbaar zijn denk ik. Kan morgenavond nog eens testen (of iemand anders moet me voor willen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aanmeldingen? Waar moet je je aanmelden dan? Was voornemens ook mee te doen. Spel al meer dan een maand niet meer aangeraakt en net nieuwe pedalen en een base die niet lekker werkt us dat gegarandeerd succes.

Oh en ik kan niet op discord/geen voice gebruiken die avond.

En waar/hoe vind ik een tune van een van jullie? (Nog steeds geen fan van rijden met tunes maar goed).

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 04-12-2023 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Phusebox schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:33:
Aanmeldingen? Waar moet je je aanmelden dan? Was voornemens ook mee te doen. Spel al meer dan een maand niet meer aangeraakt en net nieuwe pedalen en een base die niet lekker werkt us dat gegarandeerd succes.

Oh en ik kan niet op discord/geen voice gebruiken die avond.

En waar/hoe vind ik een tune van een van jullie? (Nog steeds geen fan van rijden met tunes maar goed).
Zie topicstart:
Nielless schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:05:

Forza Motorsport - GoT Racing League: Seizoen 1

[...]

Excel Sheet - Seizoen 1

Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Zorg ervoor dat je deze sheet in hebt gevuld! Bij een lege entry in de sheet, geen invite!
Noteer je oefentijden en check de klassementen na elke race :)

Tune is wel prettig als die wordt gedeeld inderdaad, denk dat daar de auto nog wel een stukje beter van gaat sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:17:
[...]

Zie topicstart:

[...]

Tune is wel prettig als die wordt gedeeld inderdaad, denk dat daar de auto nog wel een stukje beter van gaat sturen :)
Ah. Helaas heb geen one drive en geen oefentijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Heb je de link wel geopend? Je kunt gewoon in de browser, zonder inloggen, de lijst wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-oeps-

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 04-12-2023 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:23:
Heb je de link wel geopend? Je kunt gewoon in de browser, zonder inloggen, de lijst wijzigen ;)
Ik krijg een scherm waar ik me moet registreren of aanmelden. Kom er niet omheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RCFProd
Lobby max is 24 dus 13-14 gaat makkelijk.

Softs zouden op kleine banen zoals Laguna wel tot 21 rondes aankunnen. Mogelijk geel rond ronde 18-19.

50% fuel is genoeg voor een race van 21 ronden met Formula Mazda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:28:
[...]

Ik krijg een scherm waar ik me moet registreren of aanmelden. Kom er niet omheen.
Heb je een of andere overijverige adblocker / privacy draaien thuis? Wel nieuwe GPU-drivers erbij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pitstop gaat niet verplicht worden. Wellicht later in het seizoen wel om e.e.a. leuker te maken (als dat nodig mocht zijn)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HachiPudi
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 12-09 16:47
Ik heb mijn huidige tune geshared, omschrijving "GoT Laguna Seca". Kan alleen niet beloven dat hij snel is of in de smaak valt, heb er vooral de (in mijn ervaring) wat onvoorspelbare overstuur mee glad proberen te strijken P;

En op de valreep nog even een livery in elkaar geflanst!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9bCletqMHa85SeQIfJcuO6KNfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ifq49PDoxAxGkkoxVlxmJQ3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik had me dus aangemeld (via desktop browser gaat het wel, mobiel niet), maar de update heeft de game bij mij helemaal gesloopt. Start niet meer wegens incompatibiliteit met Windows 64 bit... Terwijl de applicatie ook 64 bit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:21:
Ik had me dus aangemeld (via desktop browser gaat het wel, mobiel niet), maar de update heeft de game bij mij helemaal gesloopt. Start niet meer wegens incompatibiliteit met Windows 64 bit... Terwijl de applicatie ook 64 bit is.
Dit had ik ook. De .exe even uit de map mikken, daarna een repair uitvoeren via de Xbox app.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vergeet ook niet de batterijen op te laden etc. Was tijdens de endurance ook een dingetje bij een aantal :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldhssc
NLRev0lution schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:15:
Vergeet ook niet de batterijen op te laden etc. Was tijdens de endurance ook een dingetje bij een aantal :D
Het scheelt nu wel dat je maar een half uur achter me aan hoeft te rijden in plaats van 2 uur })

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ronaldhssc
Ik ging voor subtiel en onopvallend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P7vb_JSOKluzQNm8s2m8s_sC3eE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BoEz93y0wor5jTQFZGAYF5Vl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb respect voor jullie designs. Ik kan daar helemaal niks mee, en ik ben nog wel designer van beroep.

Ter verduidelijking wil ik dus zeggen dat ik het knap vind wat jullie met een redelijk eenvoudige editor allemaal maken. Vooral de gasten die echt complete gedetailleerde illustraties maken.

Ik heb er zelf de skills, en het geduld, niet voor.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2023 20:35 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste