Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07
Mede-auteurs:
  • Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 06:49

Stoksbrood

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-05 16:52

Mr Nielsson

Forza Motorsport 7 - GoT Racing League seizoen 11

Het laatste racespel van Turn 10 Studios, genaamd Forza Motorsport 7, is op vrijdag 29 september 2017 uitgekomen en kan sinds 3 oktober 2017 door iedereen worden gespeeld. [Multi] Forza Motorsport 7 bevat veel waardevolle informatie en discussie over de voor- en nadelen van dit spel, een aantal hints voor beginners maar ook inzicht over wat je allemaal met het spel kan.

Wat is de bedoeling van dit topic?

Ten eerste willen we graag met elkaar samen rijden in competitief verband dus het vriendelijke verzoek om dit topic alleen te vervuilen met je posts als je ook daadwerkelijk bent ingeschreven voor de League of hier serieus over nadenkt om mee te gaan doen. Voor casual talk, anders dan racen, graag het topic uit de vorige paragraaf gebruiken.

Verder is dit topic bedoeld seizoen 11 invulling te geven. Het gros van de regels, elkaar leren kennen en leren omgaan met de nukken van het spel, hebben we allang gedaan in de vorige delen/seizoenen en dat is altijd zeer vriendelijk gegaan. De skills van een aantal mensen zijn goed omhoog gegaan maar dat kan natuurlijk per race / auto verschillen waardoor je regelmatig op de baan nieuwe gevechten aan gaat.

Wat kan ik ermee winnen?

Eer... Met dank aan Google natuurlijk ook want dit topic wordt automatisch geindexeerd door de grote zoekmachine(s). Er is ooit geprobeerd om in-game geld te regelen maar alles hieromtrent is erg lastig.

Top 3 van seizoen 1 t/m 10
EersteTweedeDerde
Seizoen 1OctagonQontrolStoksbroodSkreppiedoe
Seizoen 2Baloutje07StoksbroodOctagonQontrol
Seizoen 3Baloutje07rhwerkmanStoksbrood
Seizoen 4Baloutje07Stoksbroodrhwerkman
Seizoen 5StoksbroodrhwerkmanNLRev0lution
Seizoen 6Baloutje07Plank268Stoksbrood
Seizoen 7StoksbroodBaloutje07NLRev0lution
Seizoen 8StoksbroodNLRev0lutionOctagonQontrol
Seizoen 9JobfrhwerkmanStoksbrood
Seizoen 10StoksbroodrhwerkmanNielless

Communicatie-kanalen

We hebben eens geprobeerd om dit via de in-game chat te doen, maar dit gaf vaak problemen. De laatste seizoenen lijkt party-chat de voorkeur te hebben. In sommige gevallen (maar niet altijd) helpt het in ieder geval op de PC om IPv6 uit te zetten op je netwerk-verbinding.

Algemeen baangedrag

• positiewinst door iemand eraf te beuken: plek z.s.m teruggeven aan die persoon
  • inhalen over gras mag (op rechte stukken) mits je veilig en zonder brokken weer de baan op komt
  • (voor beginners): proximity arrows aanzetten om overige deelnemers/snelheden in te schatten
  • racelijn verdedigen met 1 beweging (net als in de F1); geen "swerving" om je plek te houden
  • indien 2 auto's zij aan zij een bocht in; niet volledig insturen; hou ruimte voor jezelf en je tegenstander
Voor de rest: hou het gezellig! Het is maar een spelletje dus als iemand een keer sneller is dan jij, geef die persoon dan ook de mogelijkheid om je in te halen.

Arbitrage

Van elke race kan er een replay worden opgeslagen en deze komt terecht op de PC/Xbox van de aangewezen personen. Deze replay wordt, in geval van klachten, ook online geplaatst. Hou er dus rekening mee dat jouw gedrag zichtbaar is voor de hele wereld.

Om een klacht in te dienen over een andere racer, is het aan te bevelen om te onthouden in welke ronde het gebeurde en in welke bocht. Hiertoe gaan we trachten van elke race tijdig een extra post te realiseren zodat je bochten/namen leert.
  • In principe stuur je alleen een DM hierover naar Stoksbrood, Nielless of OctagonQontrol
  • klachten hebben een klager en 1 of meerdere aangeklaagden
  • In principe proberen we klachten via DM te regelen om topic-vervuiling te voorkomen en onnodige discussie van anderen uit te sluiten
  • Bij twijfel of zeer lastige klachten over weggedrag, kunnen alle racers van die avond worden geraadpleegd
  • Opgelegde oplossing/sanctie is definitief en wordt in het topic verwerkt

Difficulty / lobbies / overig

• ABS is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Brake Line is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Friction Assist is "OFF" voor alle lobbies
  • Er komt 1 verplichte pitstop in de Main Race; echter mag je altijd zelf de pits in rijden voor banden en benzine; we houden de oefentijden in de gaten om mogelijk voor 1 of 2 tracks toch pitstops in te voeren
  • Schade-model is "Fuel and Tires" voor banden en benzine; je zal dus zelf je slijtage in de gaten moeten houden
  • We rijden een Sprint Race en de start is "reverse grid van het kampioenschap" incl. 1 seconde staggered start. De Main Race grid is de finish-positie van de Sprint Race. Zie de tweede post extra info en regeltjes / uitleg.
  • Tenminste 24 uur voordat een race begint, komt er een reminder-post in het topic met relevante info.
  • Mogelijkheid tot puntenaftrek (hahah.. aftrek.) bij continu vervelend weggedrag (wordt later besproken)

FM7 GoT Racing League - Kalender Seizoen 11

Datum Lobby open - Race start Sprint Track (5 laps)Feature Track (40 min)
Maandag 14 jun20:15 - 20:30Alps ClubAlps Festival
Maandag 28 jun20:15 - 20:30Nurburgring GP (Day)Nurburgring GP (Night)
Maandag 12 jul20:15 - 20:30Prague Short ReversePrague Full
Maandag 26 jul20:15 - 20:30Brands Hatch Indy (Rain)Brands Hatch GP (Rain)
Maandag 09 aug20:15 - 20:30Daytona Infield Short (Day)Daytona 24HR Sports Car (Night)
Maandag 23 aug20:15 - 20:30Homestead Mini (Day)Homestead Road (Rain)
Maandag 06 sep20:15 - 20:30Sonoma ShortSonoma GP
Maandag 20 sep20:15 - 20:30Long Beach EastLong Beach Full
Maandag 18 okt20:15 - 20:30Laguna SecaLaguna Seca

Overige

• Disconnects/DNF's in de eerste 2 ronden van een race: 0 punten. Daarna standaard 50% van de laatste plek die dag.
  • Lobbies worden later verder besproken maar gezien de constante stabiliteit: maximaal 16 man per lobby!

Additionele informatie omtrent races

We rijden een sprintrace van 5 laps (ongeacht het circuit) en een feature race van 40 minuten. Net als vorig seizoen, worden pitstops verplicht gesteld want bijna elke auto moet heeft een bandenwissel nodig om de finish te kunnen halen.

We houden hetzelfde format als Seizoen 10 aan:
Sprintrace: Reversed grid aan de hand van het kampioenschap + staggered start, 1 seconde per auto.
Voorbeeld: Je staat 4e van de 12 rijders in het kampioenschap, de sprintrace start je dan 8e.
Main race: Uitslag sprintrace, non-reversed.
Voorbeeld: Je bent in de sprintrace als 7e geëindigd, je zal dan als 7e starten in de main race.
De allereerste race, Alps Club, starten we met een reversed kampioenschap grid. Stoksbrood zal dus achteraan starten, rhwerkman 2e, etc.
Toevoeging: Race Regulations. De extra punten en de penalties lijken erg goed bevallen te zijn vorig seizoen dus daar gaan we in de Main race gewoon mee door dit seizoen.

Sprint Race auto's

De sprintaces rijden we in met een Stock uitvoering van volgende genoemde auto's

Datum Sprint Track (5 laps)Iedereen rijdt
Maandag 14 junAlps ClubA697 - 2013 KTM X-Bow R
Maandag 28 junNurburgring GP (Day)A602 - 1939 Auto Union Type D
Maandag 12 julPrague Short ReverseS748 - 2015 Formule E #99 NEXTEV TCR FE01
Maandag 26 julBrands Hatch Indy (Rain)B552 - 2000 Lotus 340R
Maandag 09 augDaytona Infield Short (Day)X999 - 2017 Honda #5 Schmidt Peterson IndyCar
Maandag 23 augHomestead Mini (Day)R890 - 2011 Radical SR8 RX
Maandag 06 sepSonoma ShortB600 - 1965 Shelby Cobra 427 S/c
Maandag 20 sepLong Beach EastS772 - 2013 Ford Formula Ecoboost 200
Maandag 18 oktLaguna SecaS714 - 2015 Mazda Formula Mazda

Mocht een bovengenoemde auto "locked" zijn omdat je deze in het spel alleen kan krijgen door je career te doen, laat het z.s.m. weten zodat we deze kunnen omwisselen voor een gangbaar exemplaar.

Feature Race auto's

In de Early Touring klasse zijn er 3 auto's die men vrij mag rijden en mag kiezen. Het staat je vrij om het hele seizoen dezelfde auto te rijden maar evengoed mag je elke race wisselen van auto.

Opgelet: de wagens moet je rijden met een downloadbare tune van @NLRev0lution. Het is geen afstelling van onderstel etc maar wel een verplichte set met onderdelen die je moet rijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fMeIIkXp9JWoem12ZsP2D5Il/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lsCRFYFzlAbXmZ1nFn0G7At4/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zWPnk6jcEwrLwSygfbfVhOQf/medium.jpg

Spreadsheet Seizoen 11

Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Zorg ervoor dat je deze sheet in hebt gevuld! Bij een lege entry in de sheet, geen invite!
Noteer je oefentijden en check de klassementen na elke race :)

Ledenlijst afgelopen seizoen + potentiële winnaars

[ Voor 255% gewijzigd door MAX3400 op 17-09-2021 12:43 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ok

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Niet zo knorrig; je gaat heel veel virtuele centjes verdienen aan je tunes >:)

Weersomstandigheden

Enkele banen hebben de mogelijkheid tot regen (zoals aangegeven in het schema); we zullen zo snel mogelijk aangeven voor welke baan welke regen-instelling gaat gelden. Dit heeft namelijk invloed op de hoeveelheid grip, plassen water en zicht.

Brands Hatch Indy - start met "Moderate Rain", dan "Light Rain" en eindigt "Summer Drizzle"
Brands Hatch GP - start met "Rain Lightning", dan "Rain Thunder" en eindigt "Thunderclouds"
Homestead Road - start met "Drizzle", dan "Heavy Rain en eindigt "Moderate Rain"

Voor alle scenario's geldt 100% probability dus veel plezier met oefenen (en zeker @rhwerkman )

[ Voor 69% gewijzigd door MAX3400 op 25-05-2021 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Dit heeft namelijk invloed op de hoeveelheid grip, plassen water en zicht.
Hahaha hij zei plassen

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:44

Davidson

Porsche fan

Ziet er weer goed uit voor dit seizoen, leuke keuzes gemaakt in auto's en tracks. Wordt nog wat met sommige combinaties :P

Dit keer ga ik bij de Duitse drie voor de Merc. De keuze voor de BMW was paar seizoenen geleden leuk, maar komt echt niet mee met de andere twee :'(

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:20:
Ziet er weer goed uit voor dit seizoen, leuke keuzes gemaakt in auto's en tracks. Wordt nog wat met sommige combinaties :P

Dit keer ga ik bij de Duitse drie voor de Merc. De keuze voor de BMW was paar seizoenen geleden leuk, maar komt echt niet mee met de andere twee :'(
Ik denk dat je moet gaan oefenen; volgens mij is de BMW op "kortere tracks" beter. De Merc is op langere stukken sneller terwijl ik de Ford het stabielste door de bochten zie gaan.

Plus, hint, tip, iets met weerbericht en inhalen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En vooral ook zelf schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:Y Gisteren even alle drie de auto's op Alps losgelaten. Ik denk zelf dat de BMW & Merc even snel kunnen zijn echter de BMW lijkt in mijn (oude) handen iets meer onderstuurd. De Ford voelt wel rete-stabiel aan en daarmee lijk ik consistenter te rijden wat dan weer goed is om geen penalties te pakken.

Alps is wel een track die je moet gaan oefenen; voldoende plekken om Race Regulations te overtreden, om het zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:22:
[...]

:Y Gisteren even alle drie de auto's op Alps losgelaten. Ik denk zelf dat de BMW & Merc even snel kunnen zijn echter de BMW lijkt in mijn (oude) handen iets meer onderstuurd. De Ford voelt wel rete-stabiel aan en daarmee lijk ik consistenter te rijden wat dan weer goed is om geen penalties te pakken.

Alps is wel een track die je moet gaan oefenen; voldoende plekken om Race Regulations te overtreden, om het zo te zeggen.
Praag ook, die busstop is link

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Praag ook, die busstop is link
Oh vast maar vooralsnog oefen ik voor 14 juni, niet voor half juli :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 11:32
Ik zie dat ik nog wordt getagd in dit topic. Helaas ben ik niet meer in het bezit van een Xbox. 😏 Ik heb inmiddels een PS5 😬😅
Toch iets meer next gen feeling en een nieuwe Forza zag ik ook niet echt snel komen….

Daarom kan mijn naam worden verwijderd. Wie weet sluit ik in de toekomst weer aan! Dank aan de organisator en de leuke races!👏🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top @mannetje19; ik heb je uit de startpost gehaald en vanzelfsprekend veel plezier met je games!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Om nog even in het vorige seizoen te duiken, hierbij het verslag in beeld en geluid van de laatste sprint en main race!

Helaas staat het beruchte pitstopmoment niet in beeld, maar heb de replays ook gedeeld via Forza onder mijn gamertag. Wellicht kan je 'm daar nog vinden :)

Kreeg het overigens wel heet aan de voeten met de 718 :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5a1975fb-9f07-49e6-a6c2-27ba447f09a4
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/94b2b583-9fd9-48f7-84e1-273c8861ae19
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/24c9875d-1880-4328-b58e-2fce97ed3ca5
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/2c531189-aa2b-4121-9cbe-ca6c4f8bcb08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Davidson heb / had jij het vorige deel weer laten openen? Het slotje is eraf en het enige wat ik me kan indenken: jouw replay-posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

MAX3400 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:11:
@Davidson heb / had jij het vorige deel weer laten openen? Het slotje is eraf en het enige wat ik me kan indenken: jouw replay-posts :)
Oh, ik ben mij nergens van bewust. Was niet mijn verzoek in ieder geval ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-05 13:57
Davidson schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:58:
Om nog even in het vorige seizoen te duiken, hierbij het verslag in beeld en geluid van de laatste sprint en main race!

Helaas staat het beruchte pitstopmoment niet in beeld, maar heb de replays ook gedeeld via Forza onder mijn gamertag. Wellicht kan je 'm daar nog vinden :)

Kreeg het overigens wel heet aan de voeten met de 718 :+

[YouTube: Forza Motorsport 7 - Porsche 718 RS60 (with bugs) & 911 RSR @ Suzuka - online]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leuke video weer, wel jammer op 12:39 hoe iemand weer op de baan kwam, maar dat heeft me uiteindelijke finish positie amper beïnvloed. Heb al zin in het nieuwe seizoen!!

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het verzoek aan rijders om "z.s.m." met 1 van de 3 auto's uit de Main, toch eens 20 of 40 minuten op Alps Festival te oefenen

Het lijkt er namelijk op dat de organisatie een inschattingsfout gemaakt heeft in slijtage vs. tijden en hierdoor is mogelijk een kleine aanpassing nodig in de definitieve regels voordat we gaan starten met de eerste race.

Hoor graag welke auto, beste laptime en bandenslijtage je hebt gerealiseerd.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 27-05-2021 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RickS29 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:36:
[...]

Leuke video weer, wel jammer op 12:39 hoe iemand weer op de baan kwam, maar dat heeft me uiteindelijke finish positie amper beïnvloed. Heb al zin in het nieuwe seizoen!!
Echt schandalig inderdaad. O-) Sorry daarvoor O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:11:
Dat was ik omdat ik dacht dat @Davidson zijn samenvatting daar nog in ging zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:41:
[...]

Dat was ik omdat ik dacht
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

rhwerkman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:41:
[...]

Dat was ik omdat ik dacht dat @Davidson zijn samenvatting daar nog in ging zetten.
Je dacht goed voorruit, alleen had ik zelf de gedachte het hier te posten omdat ik de aanname deed dat daar nu toch niemand meer in kijkt (plus het op slot was gezet) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Davidson schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:55:
[...]

Je dacht goed voorruit, alleen had ik zelf de gedachte het hier te posten omdat ik de aanname deed dat daar nu toch niemand meer in kijkt (plus het op slot was gezet) :P
voorruit of achterruit? :X
MAX3400 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:46:
Het verzoek aan rijders om "z.s.m." met 1 van de 3 auto's uit de Main, toch eens 20 of 40 minuten op Alps Festival te oefenen

Het lijkt er namelijk op dat de organisatie een inschattingsfout gemaakt heeft in slijtage vs. tijden en hierdoor is mogelijk een kleine aanpassing nodig in de definitieve regels voordat we gaan starten met de eerste race.

Hoor graag welke auto, beste laptime en bandenslijtage je hebt gerealiseerd.
21 rondes gereden met de Mercedes, 01:55.802 snelste lap. 96% aan eind van 21 rondes. Verlies per ronde vanaf 90% is ongeveer 3.5 seconden

[ Voor 52% gewijzigd door rhwerkman op 28-05-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

rhwerkman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:06:
[...]

voorruit of achterruit? :X
[...]
Haha scherp hoor :+. Vooruit uiteraard O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Pitstops verplicht

Ja, er is een rekenfoutje gemaakt want banden lijken toch iets harder te slijten dan verwacht.

Voor de Main Race is de pitstop weer verplicht; hiermee houden we de mogelijkheid open dat @Mr Nielsson en @Stoksbrood weer crashend, overdwars, met 31 seconden penalty, nieuwe bandjes gaan halen. De rest van het veld kan dan nog een rondje rijden en rustig de pitstraat in rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

De Merc is er klaar voor 8)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a88c127c-565a-48ad-9f93-3920727f41fb

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus je pitstops gaan wat langer duren? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

MAX3400 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Dus je pitstops gaan wat langer duren? _O-
Ik heb mijzelf al ingedekt; wilde absoluut een ander pitcrew :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Huishoudelijke mededeling baangedrag

Afgelopen seizoen is er ontzettend hard en close op de baan gereden en daar zijn geen ontzettende ongelukken bij gebeurd. Wel is er soms wat "geduwd en getrokken" en dat moet ook kunnen in een goede race; hou er rekening mee dat je probeert elkaar te laten leven en zeker als je / jullie net een foutje hebben gemaakt.

Daarnaast, en het is geen klikken of vingerwijzen (want replays); als je een keer vindt dat je kritieke punten / posities mist door een aanvaring met een andere rijder, DM even 1 van de organisatoren hierover. We proberen objectief, inclusief telemetrie, dan een besluit te nemen over positie / punten of racing-incident.

Have fun komende 9 maandagen!!! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@rhwerkman en ik hebben vanaaf wat getest; Alps zou de Mercedes een overwicht hebben en dat klopt. Maar op Nurburg en Prague zit er erg weinig tussen alle 3 de auto's dus ga vooral oefenen welke auto je tzt mee wil nemen.

Oh, maandag zegt KNMI tot 28 graden te voorspellrn in NL dus koel op tijd je game-hoekje want het wordt anders een natte boel! 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhrSsSV00prsvaNxiwLdGAjm8QI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mMgsSQcSy24KluihGWiiFXRQ.png?f=user_large

Ik zit alvast aan mn playseat vastgeplakt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik heb mn StreamlabsOBS ook maar weer eens aan de praat geholpen.
Vanavond is onze race dus ook op twitch te volgen: Twitchkanaallinkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier thuis, binnen, 26.5 graden. Gelukkig wel in de schaduw maar het zal me benieuwen zometeen.

Wel zin in; moet even de KTM nog oefenen maar dat krijg ik vast wel onder de knie in een kwartiertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:09:
Wel zin in; moet even de KTM nog oefenen maar dat krijg ik vast wel onder de knie in een kwartiertje :+
Oja.. de ktm :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
Veel plezier allemaal, ik sla de eerste even over, niet vanwege de hitte maar een dubbele agenda.
Tot over 2 weken!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Kampioenschap na 1 race

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIRJkbg7jq1mCriX-5l4CkcUFEo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3uQnjBRyNlB7AooI2FVB8VJ7.png?f=user_large

@rhwerkman in dit geval volledige punten toegekend voor de Feature; ondanks de freeze op het laatste moment.

Hopelijk heeft iedereen het gisteren overleefd want het was toch wel best warm om comfortabel te kunnen zitten / rijden!

Volgende race is over 2 weken op Nurburgring en daar is al wat getest; uitzonderingen daargelaten maar het lijkt erop dat de Mercedes op dat circuit niet het allersnelste is maar dat scheelt enkele tienden.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2021 09:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Erg vermaakt weer.
Leek er op t begin op dat ik de race zonder penalties zou uitrijden, maar ging gauw achteruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Verslag in beeld en geluid volgt wat later. Veel te warm om nu boven de replays op te nemen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Davidson schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:26:
Verslag in beeld en geluid volgt wat later. Veel te warm om nu boven de replays op te nemen 😅
Dan doe je het toch beneden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

rhwerkman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:57:
[...]

Dan doe je het toch beneden? O-)
Haha sorry maar ik ga m’n desktop setup daar niet voor naar beneden sjouwen :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Daaaaaaaaar is 'ie dan!

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/ee462f58-8d8a-4db5-ac56-2a4bdb857b00
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/f7546f6a-b49a-4641-ade2-94c60c94c4d0
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/231d7620-dd81-4f56-8526-48840e68b12a
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/099a1cf8-32f6-4902-95f8-2a66b4287e82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende maandag lijkt het in NL niet zo heel warm te worden maar mogelijk wel wat vocht in de lucht; allicht kunnen we een fijnere race op Nurburg hebben zonder een natte rug / reet / spleet / etc.

Ik moet nog even goed aan de bak; net terug van vakantie dus heb nog enkele dagen om een auto voor de hoofdrace te kiezen en nog te oefenen met de sprint-auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:17

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien de gereden oefentijden, wordt het vanavond 17 laps voor de Main Race.

Hoop dat iedereen een fijn & koel plekje heeft om te zitten vanavond; her en der lijken de omstandigheden beter dan 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:15:
Gezien de gereden oefentijden, wordt het vanavond 17 laps voor de Main Race.

Hoop dat iedereen een fijn & koel plekje heeft om te zitten vanavond; her en der lijken de omstandigheden beter dan 2 weken geleden.
Gewoon een lekker comfortabele 26 graden en hoge luchtvochtigheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
timmie271 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:53:
[...]

Gewoon een lekker comfortabele 26 graden en hoge luchtvochtigheid :+
Hier ook een hoge rugvochtigheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:10:
[...]

Hier ook een hoge rugvochtigheid
Staat er een hondje te likken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:12:
[...]

Staat er een hondje te likken?
Die probeert z'n rug juist droog te likken :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFUbXbXDAsx1xp0r45I0UkpF1qE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uauyQfF9dnCcei8ScYtWCRVP.png?f=user_large

Volgens mij zijn dit de correcte scores; in ieder geval 3 mensen zonder penalty @rhwerkman @Mr Nielsson en @DutchScrap

Het was wel weer fijn rijden, vond ik. In ieder geval vermaakt weer in het donker; de volgende race is gewoon weer in het daglicht op Praag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste aankondiging voor Praag: 18 ronden voor de Main Race en dan is er rekening gehouden met een gemiddelde rondetijd van 2:10,000 over het hele veld.

@RCFProd gemist gisteren? Geen zin? Voetbal? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 17:43
@MAX3400 Ik ben het vergeten :/

Binnenkort 4 weken vakantie, mijn enige focus lijkt nog daar naar toe te gaan. Maar ik heb ook 6 dagen gewerkt vorige week waardoor ik een beetje moe was.

Hopelijk na de vakantie weer actief :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RCFProd schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:01:

Hopelijk na de vakantie weer actief :)
Komt goed; hopelijk even bijtanken de komende weken en er weer opgefrist tegenaan de rest van het jaar :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Daaaaaar zijn wij weer, met de terugkerende portie dynamisch en statisch beeldmateriaal!

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/dd1ec0ae-eda6-49aa-b522-8145027d3038
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5b34db03-3093-4f11-8a94-2cc30144f41b
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/4283c23a-b30f-4be2-9051-cbca22de058f
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/c199ff54-f88e-4b4a-bbd2-470c1c1233fa

Ben er overigens de komende twee races niet bij, even met verlof *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Davidson op 29-06-2021 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Davidson schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:17:

Ben er overigens de komende twee races niet bij, even met verlof *O*
Zal er aan proberen te denken om replays op te slaan :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Mr Nielsson schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:31:
[...]

Zal er aan proberen te denken om replays op te slaan :9~
Als wij de replays opslaan voor je, kan je dan alsnog compilatie maken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 21:12:
[...]

Als wij de replays opslaan voor je, kan je dan alsnog compilatie maken? >:)
Je was me al kwijt bij "com".

Anyhow, ik kan ook wel een render maken van de race / races en op YT knallen; geen idee welke export-resolutie die XSX heeft maar volgens mij moet dat vlekkeloos gaan.

Van de week eens testen @rhwerkman als we tijd hebben en misschien even een meet-up met race-regulations op Praag?

/edit: oke, ik zie geen mogelijkheid om meer dan 1080p te streamen vanaf de XSX. Of ik moet stukje voor stukje 4K HDR van 30 seconden gaan capturen dus NEE!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 30-06-2021 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Voor degenen die er wat aan hebben, heb ik een rivals tijd met beide auto's gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Iemand nog zin om weer een keer 2,5u met de GT's over een baan te rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Mr Nielsson schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:24:
Zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Reminder to self: replay saven omdat @Davidson er niet is vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Nieuw puntentotaal na vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHYDjAC-8JufLPPN6R3i2MztmPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cZxGRZzdh4Nfp4gfc8Veo8Pq.png?f=user_large

Replays zijn opgeslagen, dus filmpje volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Hier alvast de sprintrace:
[YouTube: FM7 ~ GoT S11R03 Sprint Summary]

Mainrace volgt over een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:29:
Hier alvast de sprintrace:
[YouTube: FM7 ~ GoT S11R03 Sprint Summary]

Je muis staat in beeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ja, ik heb geen katten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:29:

Oh ja joh?
Mr Nielsson schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:24:
Heb ik @rhwerkman ook al over gesproken inderdaad; laat het nog even sudderen maar probeer maandag (na de race) even wat updates te plaatsen in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Geen zin meer in gehad na de release van F1 2021 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Zien jullie ook die grijze wolken al aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:18:
Zien jullie ook die grijze wolken al aankomen?
Yup :O

Zin in vanaaf!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-05 13:22
Misschien moet ik dat eigenwijze windows auto update gewoon uitzetten. Misschien kan ik de laatste ronde dan wel uitrijden volgende keer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lzp6TiGypdffhbkaH8lK_Oa2pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mUh3hIbKlZjzSvh6DdIXUl4Q.png?f=user_large

Nieuwe ronden, nieuwe kansen! Het klassement ligt weer lekker door elkaar zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
theAlchemist schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:34:
Misschien moet ik dat eigenwijze windows auto update gewoon uitzetten. Misschien kan ik de laatste ronde dan wel uitrijden volgende keer :+
Ach. Bij zei het netwerk gewoon poef voor 5 seconden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Endurance race - NASCAR

Wanneer? Zaterdag 28 augustus 2021
Waar? Watkins Glen Full Circuit (incl chicane)
Hoelaat? Lobby open rond 20:15. Start om 20:30
Hoelang? 2,5u lang

Voor de oplettende lezer: we rijden dus niet het officiele NASCAR-circuit want dat is 9 bochtjes. En om het leuk te houden, alle NASCAR-wagens rijden we Homologated en dus R833. Er is geen verschil tussen de auto's en wat mij betreft mag iedereen elke livery rijden (dus niet specifiek je startnummer van het seizoen).

Inschrijven kan vanaf nu op Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Extra race-regel Daytona

Om schuine gezichten te voorkomen, bij deze een extra regelgeving / waarschuwing voor Daytona Main Race.

In de laatste sector (vanaf ongeveer 1 minuut en 20 seconden), ligt een grote chicane. Tijdens een race met Race Regulations, valt daar de bandenstapel weg en kan je loeihard rechtdoor. Een goede rijder pakt dan 10 seconden penalty maar door het snelheidsverschil ongeveer 7.5 tot 10 seconden voorsprong op iemand die wel de chicane netjes rijdt.

Alleen in ronde 1 en 2 wordt een mogelijk missen van de chicane gehonoreerd mits je dan even roept en niet keihard doorrijdt. De rijders voor & achter je mogen ook even roepen; iemand die daar dus 10 seconden krijgt, zal even in de gaten gehouden moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Never mind, was even in de war met vorig seizoen :+

Wel weer zin in morgenavond, weer een poosje geleden!

[ Voor 95% gewijzigd door Davidson op 08-08-2021 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 20:21:
Never mind, was even in de war met vorig seizoen :+

Wel weer zin in morgenavond, weer een poosje geleden!
Fijn om je morgen weer te zien & horen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PMG42-TdJL5wRH9Vp49YysjGj44=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2TxtrAXdwPseNqfN4RFOSRWH.png?f=user_large
Ondanks wat DNF's en ander gedoe; toch een klassement wat spannend blijft.

@NLRev0lution heeft flink plekken gewonnen; en ook @Davidson is mooi bezig met een comeback na de vakantie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Terug van weggeweest!
En wat een contrast tussen de IndyCar en de Merc :P

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/7f875d40-6a9b-421b-9051-690691deb811
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/787a7362-35d4-4748-b1f6-8ced63ca9e7d
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a0f12184-d82d-48a6-afae-a64248fb8938
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/e585679b-37ed-4697-86ba-91c8c1ab5501

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2g_AG0tzC7Z0CfUjKQaMOGPEZs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gy4e1UdQhPF0XP1h3ioKn1UM.png?f=user_large

De race was nat maar wel erg vermakelijk. Een keertje geen disconnects gehad en volgens mij ook wel een paar mooie battles gezien. Voor de 3e plek zijn er nog 3 in de running, voor de eerste plek 2 spelers maar ook plek 6 t/m 8 is nog best interessant; voor alles geldt zolang er geen disconnects / afzeggingen zijn.

Even wat huishoudelijke mededelingen: de Endurance aanstaande zaterdag gaat niet door bij gebrek aan interesse / rijders / tijd; even @theAlchemist taggen want die staat wel op de Google Sheets nog vermeld.

Ook is al doorgerekend hoeveel laps we rijden op Sonoma en dat worden er 22. De eerste training gisteren laat zien dat er veel te winnen is qua rondetijden. Tegelijkertijd zal het me niets verbazen als we ook veel penalties gaan oppikken want het is een wat smallere track met relatief korte bochtjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jammer genoeg door een standby call geen hoofdrace meegereden maar wel commentaar kunnen leveren als spectator.

@DutchScrap gefeliciteerd met de snelste ronde!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-QowzcOaE6GB-x89cM_0a6zIAw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5k1xu39hv6p4m2Y8M3HA2YL1.png?f=user_large

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Ik heb vandaag een rivals tijd neergezet van 01:32.270 met de Ford. Voor degenen die wat te doen willen hebben, succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij weer een verslag, na de vorige vergeten op te slaan :+
Alleen dit keer wel zonder geluid.. Hopelijk de volgende keer wel goed voor elkaar O-)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d0ab6ec3-b31f-4c38-a4b4-d33afc4911a9
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/be6ed2ad-78f3-4f11-98eb-8ceec2bcce00
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/f38a5cb3-9b79-4d43-86bc-46ab6d627722
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/727a8726-09af-40ca-9614-062bcb18d79b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OrL6HT6RKO6i3da0y1PvT2BQM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2nDbYS0igKE1oSDEIOTfI0dE.png?f=fotoalbum_large

Sorry, het mocht even duren voordat de punten geteld en gepost werden. Er komt de laatste tijd iets teveel tussen en daardoor beetje afgeleid :)

@rhwerkman nog steeds aan de leiding na uitval van @Stoksbrood maar daarmee is ineens plek 2 t/m 4 nog helemaal open voor de komende twee races.

@RickS29 @DutchScrap @theAlchemist de inschrijvingen voor race 8 en 9 moeten nog voltooid worden maar het heeft bij een aantal mensen de voorkeur om de laatste race te verplaatsen van 4 oktober 2021 naar 18 oktober 2021 aangezien we anders / mogelijk 3 rijders missen in het klassement.

Laat je het even weten? Hier in topic of via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-05 13:22
MAX3400 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:49:
... de inschrijvingen voor race 8 en 9 moeten nog voltooid worden maar het heeft bij een aantal mensen de voorkeur om de laatste race te verplaatsen van 4 oktober 2021 naar 18 oktober 2021 aangezien we anders / mogelijk 3 rijders missen in het klassement.

Thanks voor de update, maar ook die zal ik ook aan me voorbij moeten laten gaan. Mocht er binnenkort nog een nieuwe endurance race zijn, let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
MAX3400 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:49:
[Afbeelding]

Sorry, het mocht even duren voordat de punten geteld en gepost werden. Er komt de laatste tijd iets teveel tussen en daardoor beetje afgeleid :)

@rhwerkman nog steeds aan de leiding na uitval van @Stoksbrood maar daarmee is ineens plek 2 t/m 4 nog helemaal open voor de komende twee races.

@RickS29 @DutchScrap @theAlchemist de inschrijvingen voor race 8 en 9 moeten nog voltooid worden maar het heeft bij een aantal mensen de voorkeur om de laatste race te verplaatsen van 4 oktober 2021 naar 18 oktober 2021 aangezien we anders / mogelijk 3 rijders missen in het klassement.

Geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verplaatsing race #9

Ik heb in de startpost en in het sheet de race verplaatst van 04 oktober naar 18 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchScrap
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-02-2024
No problem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

En weer een verslag in beeld, én geluid :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/ab2a7dc6-e272-4c99-958a-3f48f9a9c76b
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5878b8f1-fd80-47b7-bdc1-4945bcf94921
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/b70bed2c-8d13-4a68-bc94-06d640717dd3
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/8d28ea95-0873-4760-b7e7-f3cd2b1e1c91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Valt mij nu btw pas op dat ik de enige was in de Formula Ford zonder toegevoegde voor- en achterspoiler? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Davidson op 21-09-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:14:
Valt mij nu btw pas op dat ik de enige was in de Formula Ford zonder toegevoegde voor- en achterspoiler? :?
Had je hem wel @ stock setup/parts staan of gehomologeerd?

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Stoksbrood schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:27:
[...]

Had je hem wel @ stock setup/parts staan of gehomologeerd?
Eerlijk gezegd helemaal niet naar gekeken, ging er vanuit dat het wel in de race eisen stond ingesteld 🙈

Maar goed kon @RickS29 aardig bijbenen, totdat die bandenstapel iets te dichtbij kwam :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Davidson schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:14:
Cheater!!! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Het klassement is ook nog niet bijgewerkt. ORGANISATIE!!! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mr Nielsson schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:37:
Het klassement is ook nog niet bijgewerkt. ORGANISATIE!!! :+
@MAX3400 Hierbij een zeer vriendelijke reminder het spoedig eens online te zetten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchScrap
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-02-2024
Davidson schreef op woensdag 22 september 2021 @ 07:11:
[...]

Eerlijk gezegd helemaal niet naar gekeken, ging er vanuit dat het wel in de race eisen stond ingesteld 🙈

Maar goed kon @RickS29 aardig bijbenen, totdat die bandenstapel iets te dichtbij kwam :+
Lol. Had ik eerder moeten weten 😂. Schroef ik er voortaan ff 100pk bij 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VSP3MVq7wu0eAE-1kDgbkpebJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eyxlQMWDIlesiQcfayJUMfhO.png?f=fotoalbum_large
Dit was dan van 4 weken geleden; iets met teveel dingen aan mijn hoofd. Maar van uitstel komt geen afstel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYGA9PgdTwXEuz5JDRX3K_PuK-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qiQu90blqkNUS99kmhSvChzn.png?f=fotoalbum_large
En de opvallende uitslag van vandaag; helaas geen @Stoksbrood want die moest (over)werken. En daarnaast heeft @Mr Nielsson dusdanig penalties gereden dat @NLRev0lution mooi 1 puntje meer heeft dan ikzelf en daarmee de tweede plek inneemt uiteindelijk.

Op naar de Endurance en seizoen 12 dan maar!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
GT's (nissan) maar weer doen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
nee

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Binnenkort maar eens even nadenken over een volgende set races; of een volgende set regeltjes; of een combinatie daarvan. Mocht iemand specifieke ideeen / vragen hebben, post even in het topic of stuur een DM.

Even taggen voor de lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 17:43
Binnenkort ben ik waarschijnlijk weer terug voor meer racing. Avonden komen alleen nog vaak irritant uit met mijn werkplanning, dus in de tussentijd heb ik vooral GT Sport gespeeld op momenten van vrije tijd :D

Hopelijk tot binnenkort.
Pagina: 1