[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:28
sahinasappelsap schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:56:
[...]

Mooi, kan ik die voor deze week weer skippen :-)
Haha… ja.. ik was bijna zover om die kast van mijn PC te verwijderen want het wilde niet echt lukken… kwam steeds boven de pin uit. Zal wel ergens rond potje 15-20 geweest zijn toen het ineens lukte. Die kast moest en zou mij niet twee keer klein krijgen! })

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 16:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hoe 'groot' is PINemhi? Zijn er veel deelnemers die er aan meedoen? Op Discord zit ik in een vpin groep, en daar is ook wekelijks een contest. Erg leuk om aan mee te doen :) Daarnaast zijn er ook nog VPINMANIA contests, via aparte software (integratie met Vpin Studio).

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-04 18:18
Thrace Grumble schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 08:47:
Hoe 'groot' is PINemhi? Zijn er veel deelnemers die er aan meedoen? Op Discord zit ik in een vpin groep, en daar is ook wekelijks een contest. Erg leuk om aan mee te doen :) Daarnaast zijn er ook nog VPINMANIA contests, via aparte software (integratie met Vpin Studio).
Supergroot natuurlijk :)
Zonder pinemhi geen hiscores in nagenoeg alle frontends voor vpx
Ook vpin studio maakt trouwens gebruik van pinemhi

Maar je bedoelt waarschijnlijk het leaderboard gedeelte :D
Er zijn een aantal mensen die gaan voor de wekelijkse challenges (normale , 5 minute mode en closest to the pin)
Maar je hebt ook nog een cup waar je punten voor kan verdienen (normaal en 5 minute mode)
En je hebt nu een scifi toernooi (10 scifi tafels en aan het eind van de looptijd krijg je punten voor de cup als je bij de top 3 zit)

Je hebt op je cab/desktop ook al je scores die je hebt behaald(ook al zijn het lage van bijvoorbeeld 10.000, dus waar je normaal gesproken niet je naam mag wegschrijven)
Ook de special scores worden genoteerd in de database als je die hoger scoort dan die op de tafel
Je kan ook zien wat je vrienden doen op al de tafels
Je hebt ook badges die je kan halen per tafel (bijvoorbeeld 25 miljoen, 50 miljoen op een tafel of als je een special score hebt gehaald , bijvoorbeeld 5 loops of zo)
Je hebt de kiddie challenge waarbij je telkens een doel moet halen op de een tafel binnen een bepaald tijd en als je die haalt ga je in rang omhoog

En het posten van je scores gaat vol automatisch als je de tafel verlaat, stuurt ie je laatste score door
geen screenshot nodig of iets dergelijks

Maar het is alleen al handig om je eigen scores allemaal te zien op al de tafels
Einde salespitch :z
Zoals je ziet ben ik een beetje bevooroordeeld haha ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dna Disturber op 06-03-2025 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-04 19:28
Tjemig @Dna Disturber het lijkt wel of je een auto verkoper bent!
Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar. ... PinemHi is echt de moeten waard.
Draaien hem al jaren op mijn cabinet. Zodra mijn kast aangaat wordt pinemhi relaunched.

En dan heb je die 2 knappe gasten die voor Pinballx(een front end voor degene die geen Baller gebruiken) een fantastisch plugin hebben gebouwd (wel mbv dna) om automatisch een challange te starten.

Al met genoeg plezier met Kiddie challange, 5 min etc

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 25-04 16:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dna Disturber schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Maar je bedoelt waarschijnlijk het leaderboard gedeelte :D
Er zijn een aantal mensen die gaan voor de wekelijkse challenges (normale , 5 minute mode en closest to the pin)
Maar je hebt ook nog een cup waar je punten voor kan verdienen (normaal en 5 minute mode)
En je hebt nu een scifi toernooi (10 scifi tafels en aan het eind van de looptijd krijg je punten voor de cup als je bij de top 3 zit)

Je hebt op je cab/desktop ook al je scores die je hebt behaald(ook al zijn het lage van bijvoorbeeld 10.000, dus waar je normaal gesproken niet je naam mag wegschrijven)
Ook de special scores worden genoteerd in de database als je die hoger scoort dan die op de tafel
Je kan ook zien wat je vrienden doen op al de tafels
Je hebt ook badges die je kan halen per tafel (bijvoorbeeld 25 miljoen, 50 miljoen op een tafel of als je een special score hebt gehaald , bijvoorbeeld 5 loops of zo)
Je hebt de kiddie challenge waarbij je telkens een doel moet halen op de een tafel binnen een bepaald tijd en als je die haalt ga je in rang omhoog

En het posten van je scores gaat vol automatisch als je de tafel verlaat, stuurt ie je laatste score door
geen screenshot nodig of iets dergelijks

Maar het is alleen al handig om je eigen scores allemaal te zien op al de tafels
Einde salespitch :z
Zoals je ziet ben ik een beetje bevooroordeeld haha ;)
Ok, ik ben om. Zal eens kijken naar het hoe en wat ;).

Hoe bedoel je dit trouwens: “ Ook de special scores worden genoteerd in de database als je die hoger scoort dan die op de tafel”? Deze kan ik ff niet volgen, ik begrijp dat een special bv. 20 loops behalen is. Maar het tweede gedeelte (als je die hoger scoort dan die op de tafel) snap ik even niet :).

Edit: Ik denk dat ik het begrijp. Sommige tafels komen al met default special scores in de ROM (denk aan Medieval Madness). Mijn scores op die specials worden dus alleen geregistreerd als ik die bestaande special scores verbreek? Dan is het dus verstandig om de ROM scores volledig te clearen eerst voor alle specials?

[ Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 07-03-2025 09:57 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
Thrace Grumble schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:15:
[...]

Ok, ik ben om. Zal eens kijken naar het hoe en wat ;).

Hoe bedoel je dit trouwens: “ Ook de special scores worden genoteerd in de database als je die hoger scoort dan die op de tafel”? Deze kan ik ff niet volgen, ik begrijp dat een special bv. 20 loops behalen is. Maar het tweede gedeelte (als je die hoger scoort dan die op de tafel) snap ik even niet :).

Edit: Ik denk dat ik het begrijp. Sommige tafels komen al met default special scores in de ROM (denk aan Medieval Madness). Mijn scores op die specials worden dus alleen geregistreerd als ik die bestaande special scores verbreek? Dan is het dus verstandig om de ROM scores volledig te clearen eerst voor alle specials?
Ja klopt, precies zoals je het beschrijft voor Medieval Madness inderdaad
Het clearen voor de specials is niet nodig als het de standaard hiscores zijn.
Pinemhi noteert ze pas in de database als ze hoger zijn dan de standaard hiscores
Dus stel je voor bij Medieval Madness heb je Troll Champion , die staat standaard op 20
Ook al zou je die in het menu veranderen naar lager dan zou die niet door pinemhi geaccepteerd worden (dus pas bij 21 wordt ie doorgestuurd)

Het is misschien alleen leuk als je die special scores ook in pinemhi wil halen en je hebt al een score van zeg 75 bij troll champion om dan even je nvram te backuppen en daarna weg te halen , dan kun je met een score van 21 trolls al op de lijst komen of je laat m staan en je gaat voor de 76 natuurlijk

Ik weet natuurlijk niet hoe goed je bent maar ikzelf heb niet zo heel vaak al een special score staan die van mezelf is die hoger is dan op de tafels zelf haha....best lastig vaak om die te halen :D

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo
Had het natuurlijk al gezegd hierboven maar even voor de duidelijkheid voor de normale scores is dat dus niet het geval en kun je alle scores doorsturen, ook hele lage bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:14
Dna Disturber schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:42:
[...]

Ik heb toch een opmerking/vraag aan @Dna Disturber
Sinds dat je een update uitgebracht hebt om de bug in de 5 minute mode te fixen (score van reguliere game), heb ik helaas veel issues met pinemhi.

Ik kan in 50% van de gevallen de 5 minute mode niet meer starten, en na een potje gebeurt het regelmatig dat ik hem ook niet meer kan uitzetten. Zelfs als ik de shortcut key herhaaldelijk indruk komt er gewoon geen reactie.
En als het dan wel lukt, dan geeft hij de scores vaak niet door. Dit gebeurt overigens bij de normale games ook zo nu en dan. Dan moet ik de cabinet opnieuw opstarten in hoop dat het daarna wel weer werkt.

Heb wat irritaties op die momenten (sorry daarvoor) omdat mijn scores dan niet doorkomen (b.v. met black knight).

Overigens valt me ook op dat de score schermen "laat" opkomen. Vroeger werden ze zichtbaar direct als de tafel opgestart is, nu gebeurt dat pas als de eerste bal gespeeld wordt of nog iets later.

Ik heb een aantal keer gehad dat de kast geen internet had (weggevallen wifi), maar dat is incidenteel geweest. Heb jij enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Ik had net een whoopin score van 6,2 mio op Ripley, maar die heeft pinemhi ingeslikt, net als eerdere scores van black knight.

edit: ligt dus aan een usb wifi adapter die problemen geeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-XMRKZ3KggpAEeF1jYUJrWQkNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GEzvxBJtesCtWkiC32kINuHK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door sahinasappelsap op 09-03-2025 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@sahinasappelsap Ik ondervind die problemen niet met de nieuwe versie, behalve het trager opkomen van de popup. Maar mijn use case is natuurlijk totaal anders. Ik start alles nog handmatig op. Ik zet mijn Quest 3 op, start VD op, en dan Joy2key, pinemhi en dan de 64 bits versie van VP 10.8 OpenGL. Druk op ‘m’ als ik de 5-minute mode wil gebruiken, laad de kast in die ik wil spelen en start de kast. Soms gebruik ik ook de VPX launcher trouwens om kasten op te starten.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@sahinasappelsap Maar het is je toch gelukt op de closest to the pin zie ik. Erg strakke score. Die is dan voor jou deze challenge, want ik kan BK 2000 niet meer aanhoren! :N Wel zonde dat je met zo’n heerlijk weer al die tijd binnen hebt gezeten! :+

[ Voor 18% gewijzigd door PatrickC op 08-03-2025 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 18:15:
[...]

Ik heb toch een opmerking/vraag aan @Dna Disturber
Sinds dat je een update uitgebracht hebt om de bug in de 5 minute mode te fixen (score van reguliere game), heb ik helaas veel issues met pinemhi.

Ik kan in 50% van de gevallen de 5 minute mode niet meer starten, en na een potje gebeurt het regelmatig dat ik hem ook niet meer kan uitzetten. Zelfs als ik de shortcut key herhaaldelijk indruk komt er gewoon geen reactie.
En als het dan wel lukt, dan geeft hij de scores vaak niet door. Dit gebeurt overigens bij de normale games ook zo nu en dan. Dan moet ik de cabinet opnieuw opstarten in hoop dat het daarna wel weer werkt.

Heb wat irritaties op die momenten (sorry daarvoor) omdat mijn scores dan niet doorkomen (b.v. met black knight).

Overigens valt me ook op dat de score schermen "laat" opkomen. Vroeger werden ze zichtbaar direct als de tafel opgestart is, nu gebeurt dat pas als de eerste bal gespeeld wordt of nog iets later.

Ik heb een aantal keer gehad dat de kast geen internet had (weggevallen wifi), maar dat is incidenteel geweest. Heb jij enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Ik had net een whoopin score van 6,2 mio op Ripley, maar die heeft pinemhi ingeslikt, net als eerdere scores van black knight.
[Afbeelding]
Als je de 5 mi n challange start, hoor je dan wel zeggen dat de 5 min mode gestart is en nogmaals drunken om te stoppen? Of gebeurd er totaal niets ?
Ook als er geen scores zijn , kan je de pinhemhileaderboard.log dan posten ?
Om eerlijk te zijnben ik alleen niet op mijn zolder geweest om e.e.a. te bekijken, testen of updaten
Maar wil je graag helpen

Jammer dat je Popper gebruikt, want de plugins voor PinballX werkt echt geweldig. Voor alle 3 de challanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:00:
@sahinasappelsap Ik ondervind die problemen niet met de nieuwe versie, behalve het trager opkomen van de popup. Maar mijn use case is natuurlijk totaal anders. Ik start alles nog handmatig op. Ik zet mijn Quest 3 op, start VD op, en dan Joy2key, pinemhi en dan de 64 bits versie van VP 10.8 OpenGL. Druk op ‘m’ als ik de 5-minute mode wil gebruiken, laad de kast in die ik wil spelen en start de kast. Soms gebruik ik ook de VPX launcher trouwens om kasten op te starten.
Nou ja misschien ligt het dan aan mijn cab en is het toeval, dat was voorheen niet zo. Vandaar dat het me opvalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:02:
@sahinasappelsap Maar het is je toch gelukt op de closest to the pin zie ik. Erg strakke score. Die is dan voor jou deze challenge, want ik kan BK 2000 niet meer aanhoren! :N Wel zonde dat je met zo’n heerlijk weer al die tijd binnen hebt gezeten! :+
Het is me inderdaad gelukt, Ik had er niet al te veel pogingen voor nodig gelukkig.
Vandaag ook genoeg in te tuin gezeten, en in de keuken gestaan om een taartje te bakken. Aansluitend wilde ik toch nog even kijken of ik wat scores kon neerzetten. Dus ik voldoende vitamine D binnengekregen :-D

Ik heb dezelfde haat liefde verhouding met black knight. Vraag me ook af hoe ik de 4.5 mio ooit ga halen, al heb ik daar nog wel een theorie over. Je kan U-turns maken, die lopen telkens verder op. Begint op 25k, 50, 75, etc. Als je dat gewoon goed oefent, zit je zo aan de 4.5 mio :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:09:
[...]

Als je de 5 mi n challange start, hoor je dan wel zeggen dat de 5 min mode gestart is en nogmaals drunken om te stoppen? Of gebeurd er totaal niets ?
Ook als er geen scores zijn , kan je de pinhemhileaderboard.log dan posten ?
Om eerlijk te zijnben ik alleen niet op mijn zolder geweest om e.e.a. te bekijken, testen of updaten
Maar wil je graag helpen

Jammer dat je Popper gebruikt, want de plugins voor PinballX werkt echt geweldig. Voor alle 3 de challanges
Als ik dit probleem heb, dan gebeurt er dus totaal niets.
Ik heb nog niet gekeken of er dan logs komen, maar net wat ik zei het heeft lange tijd goed gewerkt, tot ik met de 5-minute fix versie heb geinstalleerd.

Ik ga van de week wel wat uitgebreider onderzoek doen, ergens toch het vermoeden dat de wifi wellicht even wegvalt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Het is me inderdaad gelukt, Ik had er niet al te veel pogingen voor nodig gelukkig.
Vandaag ook genoeg in te tuin gezeten, en in de keuken gestaan om een taartje te bakken. Aansluitend wilde ik toch nog even kijken of ik wat scores kon neerzetten. Dus ik voldoende vitamine D binnengekregen :-D

Ik heb dezelfde haat liefde verhouding met black knight. Vraag me ook af hoe ik de 4.5 mio ooit ga halen, al heb ik daar nog wel een theorie over. Je kan U-turns maken, die lopen telkens verder op. Begint op 25k, 50, 75, etc. Als je dat gewoon goed oefent, zit je zo aan de 4.5 mio :+ :+
Gelukkig maar. 8)

4,5 miljoen? 6 miljoen toch?

Ik ga me op het sci-fi toernooi richten de komende maanden, dus niet al te veel tijd stoppen in de weekly’s. Ik heb ook tijd nodig voor het sim racen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:25:
[...]

Gelukkig maar. 8)

4,5 miljoen? 6 miljoen toch?

Ik ga me op het sci-fi toernooi richten de komende maanden, dus niet al te veel tijd stoppen in de weekly’s. Ik heb ook tijd nodig voor het sim racen natuurlijk. :)
6 miljoen? Ik had in mijn hoofd 4.5, dat leek me ergens nog wel haalbaar...

Succes met de sci-fi in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
sahinasappelsap schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 19:21:
[...]

Als ik dit probleem heb, dan gebeurt er dus totaal niets.
Ik heb nog niet gekeken of er dan logs komen, maar net wat ik zei het heeft lange tijd goed gewerkt, tot ik met de 5-minute fix versie heb geinstalleerd.

Ik ga van de week wel wat uitgebreider onderzoek doen, ergens toch het vermoeden dat de wifi wellicht even wegvalt ofzo.
Vanochtend toch even onderzocht. Het probleem lijkt hem toch te liggen in een wifi verbinding die wegvalt en niet zozeer in pinemhi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Tijd om van het zonnetje te gaan genieten....
Van de week is het tijd voor Fish tales, 300 mio :-D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dIkRs1jA-y3jw__FXjFdwjT6VM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lh6vBeUxSqh77aZr7KujqHvS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door sahinasappelsap op 09-03-2025 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
sahinasappelsap schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:52:
[...]

Vanochtend toch even onderzocht. Het probleem lijkt hem toch te liggen in een wifi verbinding die wegvalt en niet zozeer in pinemhi.
Pfewwwwww dat scheelt

Zooooo....Lekker ochtendje gehad met die 5 minute mode score op Ripley's en die score voor black knight 2000 challenge
Zie je wel zo moeilijk istie nu ook weer niet ;)
Ik zou denken dat je alleen nog ff Tales from the crypt moet pakken , dan heb je de Triple _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op zondag 9 maart 2025 @ 14:04:
[...]

Pfewwwwww dat scheelt

Zooooo....Lekker ochtendje gehad met die 5 minute mode score op Ripley's en die score voor black knight 2000 challenge
Zie je wel zo moeilijk istie nu ook weer niet ;)
Ik zou denken dat je alleen nog ff Tales from the crypt moet pakken , dan heb je de Triple _/-\o_
Heb de wifi kaart in een andere usb ingang gedaan en toen was het gelukkig weer stabiel!
Could have: Zou het niet mogelijk zijn om de score te submitten als er weer verbinding is? (Mocht je echt een keer tijd teveel hebben 😉).

Die score van Black Knight 2000 is veel te hoog vind ik. 4.5 of 5 zou echt beter zijn voor deze tafel, want nu is het én heel veel oefenen én geluk hebben dat je een soepele rond hebt. Dat heeft bij mij wel een tijdje + de nodige inspanning en vloekerijtjes geduurd hehe.

Heb de mazzel gehad dat ik 2x een multibal had met jackpot + als je dat cirkeltje bovenin rond blijft gaan krijg je na 3x een extra balletje. Daar ook 3 van. Zoveel mogelijk op t bovenste gedeelte van de tafel blijven en dan geluk hebben 😊

Ik heb tales of the crypt kort geprobeerd, maar die lukte niet zo. Heb daar veel stutters op.
Wellicht probeer ik die een andere keer nog eens.

[ Voor 27% gewijzigd door sahinasappelsap op 09-03-2025 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeDASpike
Het volgende heeft niets met Pinball te maken. Het enige raakvlakis de maker : Rawd.
We kunnen hem van een aantal kasten waaronder Ice cold Beer. En natuurlijk zijn vele input van VR rooms

Dit is dan ook een mod van ice cold beer

Het is gebouwd in unity en via steam VR te spelen
Hier een filmpje :

Als je hem zelf wilt spelen : https://drive.google.com/...H6q79/view?usp=drive_link

Deze heeft ook een highscore tabel welke (als je hem haalt) ook naar een server wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 08:47
Moet je voor de PinenHi tournaments een soort tournament mode starten of telt elke normale score die je op die tafels neerzet binnen het timeframe dat het toernooi loopt? @Dna Disturber

[ Voor 4% gewijzigd door LordTheRon op 12-03-2025 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:24:
Moet je voor de PinenHi tournaments een soort tournament mode starten of telt elke normale score die je op die tafels neerzet binnen het timeframe dat het toernooi loopt? @Dna Disturber
@LordTheRon haha iedereen doet mee, of ze willen of niet >:)
Elke normale score telt binnen het timeframe inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:01:
[...]

@LordTheRon haha iedereen doet mee, of ze willen of niet >:)
Elke normale score telt binnen het timeframe inderdaad
Ah top! Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Druk bezig met het scifi toernooi inmiddels, maar PinemHi registreert mijn Star Wars Trilogy scores niet (meer). Ik heb de nvram al verwijderd, maar dat maakt geen verschil. De rom staat goed in de romfind.ini.

Enig idee @Dna Disturber?

Dit staat in mijn log:

13/03/2025, 14:11
pinemhi leaderboard version : 3.6.4.0
VPinmame version : 3.6.0.1227
Player : LordTheRon
detected game with rom description : Star Wars Trilogy Special Edition, The (4.03)
matching romname : swtril43
previous swtril43 score extracted

13/03/2025, 14:23
pinemhi leaderboard version : 3.6.4.0
VPinmame version : 3.6.0.1227
Player : LordTheRon
detected exit from game with rom description : Star Wars Trilogy Special Edition, The (4.03)
new swtril43 score extracted
*** previous score is equal to new score ***
*** probably because there was no game played ***
*** it could also be that this rom is not supported (yet) ***
*** this score will not be submitted ***
----------------------------------------------------------------------

[ Voor 62% gewijzigd door LordTheRon op 13-03-2025 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
@LordTheRon

Je zou even kunnen kijken of de nvram wel geupdate wordt na een spelletje.
Da's vaak dan het probleem (iets waar pinemhi vaak niet aan ten grondslag ligt)
Het kan zijn dat de tafel die je gebruikt misschien geen goed exit heeft waardoor dit misschien komt
ik zelf gebruik de bigus mod en heb daar in ieder geval geen problemen mee ondervonden

Ik heb trouwens bij de volgende versie al ingebouwd dat er bij het misgaan gechecked wordt of de nvram geupdate is (ook te vinden in de log)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Zo mijn sci-fi tournament zit er weer op, gewoon als "closest to pin" gespeeld :+

Heb alle tafels even doorlopen. Kijken of ik daar de komende periode zin en tijd voor heb om de scores op te hogen. Makmak, dna en patrick staan behoorlijk goed in de punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:26:
Zo mijn sci-fi tournament zit er weer op, gewoon als "closest to pin" gespeeld :+

Heb alle tafels even doorlopen. Kijken of ik daar de komende periode zin en tijd voor heb om de scores op te hogen. Makmak, dna en patrick staan behoorlijk goed in de punten!
Ik tel toch maar 9 tafels gespeeld bij jou!

Ik ben deze week pas echt begonnen met de scores per tafel op te hogen en pas de eerste 4 tafels gehad, dus er zit nog flink rek in, zelfs op die eerste 4. Die The Lost World Jurassic Park tafel is wel een draak van een tafel… geen VR en belabberde physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:52:
[...]

Ik ben deze week pas echt begonnen met de scores per tafel op te hogen en pas de eerste 4 tafels gehad, dus er zit nog flink rek in, zelfs op die eerste 4. Die The Lost World Jurassic Park tafel is wel een draak van een tafel… geen VR en belabberde physics.
Bij mij is star wars Trilogy ook niet doorgekomen.
Als Lost World geen vr heeft, hoe speel jij hem dan? Zonde oculus en gewoon ouderwets met vpx?
Vond de graphics sowieso outdated, maar heb hem voor de eerste keer gespeeld, dus erg wennen aan de tafel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
PatrickC schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:52:
[...]

Ik heb een VR versie van Lost World. Kan je bij de server van @MikeDASpike? Dan kan ik hem daar wel opzetten.

Het is niet de beste tafel ever. Ik had liever Star Trek: TNG erbij gehad maar daar zijn de scores ws te hoog voor.

[ Voor 10% gewijzigd door LordTheRon op 13-03-2025 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:48:
@LordTheRon

Je zou even kunnen kijken of de nvram wel geupdate wordt na een spelletje.
Da's vaak dan het probleem (iets waar pinemhi vaak niet aan ten grondslag ligt)
Het kan zijn dat de tafel die je gebruikt misschien geen goed exit heeft waardoor dit misschien komt
ik zelf gebruik de bigus mod en heb daar in ieder geval geen problemen mee ondervonden

Ik heb trouwens bij de volgende versie al ingebouwd dat er bij het misgaan gechecked wordt of de nvram geupdate is (ook te vinden in de log)
Ja dat zal het inderdaad wel zijn dan. Ik heb een DarDog versie met Fleep sounds.

Gekke is echter dat de Bigus (VR) versie die ik ook al had het ook niet meer doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:50:
[...]

Ja dat zal het inderdaad wel zijn dan. Ik heb een DarDog versie met Fleep sounds.

Gekke is echter dat de Bigus (VR) versie die ik ook al had het ook niet meer doet???
Heb je nog gekeken of de nvram file is geupdate na het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:03:
[...]

Heb je nog gekeken of de nvram file is geupdate na het spelen?
Die was idd niet geupdate. Maar wat doe ik daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:18:
[...]

Bij mij is star wars Trilogy ook niet doorgekomen.
Als Lost World geen vr heeft, hoe speel jij hem dan? Zonde oculus en gewoon ouderwets met vpx?
Vond de graphics sowieso outdated, maar heb hem voor de eerste keer gespeeld, dus erg wennen aan de tafel zelf.
Wel in VR, maar dan moet je de backglass (directbs) erbij zetten en die wordt dan in VR gebruikt, maar dat werkt niet altijd even lekker en je mist vaak delen van de fysieke kast. Maar deze kast mist gewoon de juiste physics… net of je met een pingpongbal aan het flipperen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:18:
[...]

Die was idd niet geupdate. Maar wat doe ik daaraan?
Ja dat is een goeie inderdaad
Dit is denk ik niet pinemhi gerelateerd helaas

Het kan te maken hebben met hoe de exit gaat vanuit de tafel.
Sommige hadden wel eens een dubbele exit sub erin staan of geen
Of soms vanuit de exit geregeld vanuit het frontend maar dan heb je er meestal last van bij meerdere tafels

Je kan nog andere star wars trilogy's tafels proberen om te zien of die wel werken, of gewoon via vpinballx de tafel starten en dan kijken of het dan wel goed gaat

Lastig om tafels te matchen met de scores inderdaad (zitten er nu ook een aantal bij die te weinig scoren eigenlijk...star trek next gen was inderdaad te hoog qua score

[ Voor 12% gewijzigd door Dna Disturber op 13-03-2025 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:44:
[...]

Ik heb een VR versie van Lost World. Kan je bij de server van @MikeDASpike? Dan kan ik hem daar wel opzetten.

Het is niet de beste tafel ever. Ik had liever Star Trek: TNG erbij gehad maar daar zijn de scores ws te hoog voor.
Mike’s server kan ik bij. :)

TNG heeft inderdaad veel te hoge scores. Maar je zou dan ook met een correctiefactor kunnen werken, om zo de high scores per tafel te nivelleren. Is dat mogelijk @Dna Disturber ? Dan kun je gewoon elke kast gebruiken in toernooien met high scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
PatrickC schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:39:
[...]

TNG heeft inderdaad veel te hoge scores. Maar je zou dan ook met een correctiefactor kunnen werken, om zo de high scores per tafel te nivelleren. Is dat mogelijk @Dna Disturber ? Dan kun je gewoon elke kast gebruiken in toernooien met high scores.
Dat geeft wel heel veel extra werk haha
Moet je van elke tafel gaan berekenen wat de vermenigvuldigingsfactor is

Het is een goed plan maar ik laat m even in de ijskast liggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
The german who shall not be named is ruining the tournament ;)
Die is iets te goed in dit spelletje (of ik iets te slecht haha)

Volgende keer zet ik een secret tweakers tournament op :)
kunnen we het onderling uitvechten :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dna Disturber op 13-03-2025 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
PatrickC schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:39:
[...]

Hij staat daar in de folder van DGrimmReaper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:37:
[...]

Ja dat is een goeie inderdaad
Dit is denk ik niet pinemhi gerelateerd helaas

Het kan te maken hebben met hoe de exit gaat vanuit de tafel.
Sommige hadden wel eens een dubbele exit sub erin staan of geen
Of soms vanuit de exit geregeld vanuit het frontend maar dan heb je er meestal last van bij meerdere tafels

Je kan nog andere star wars trilogy's tafels proberen om te zien of die wel werken, of gewoon via vpinballx de tafel starten en dan kijken of het dan wel goed gaat

Lastig om tafels te matchen met de scores inderdaad (zitten er nu ook een aantal bij die te weinig scoren eigenlijk...star trek next gen was inderdaad te hoog qua score
Irritant zeg. Ik zie geen sub table1_exit in het script. Andere tafels weggegooid, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas. Van het weekend maar even uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
LordTheRon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:24:
[...]

Irritant zeg. Ik zie geen sub table1_exit in het script. Andere tafels weggegooid, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas. Van het weekend maar even uitzoeken.
Soms wordt de table1 gerenamed. Dan zijn alle tafelgerelateerde events ook anders.
Check of je uberhaubt een "_exit" sub heb.
Zo niet voeg hem toe met een controller.stop commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
MikeDASpike schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:56:
[...]

Soms wordt de table1 gerenamed. Dan zijn alle tafelgerelateerde events ook anders.
Thanks!
Ga ik dit weekend even checken. Vandaag geen access tot mijn pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
MikeDASpike schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:56:
[...]

Thanks, dat was het hoor!

Deze toegevoegd: Sub table1_exit:Controller.stop:End Sub

En meteen werkt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
@PatrickC
@spoor12b

Okay heren...
De kast die we maar beter niet kunnen noemen vanwege de moeilijkheid en heerlijke muziek is in de uitverkoop
Een koopje...maar 4 miljoen
:) Have fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoor12b
  • Laatst online: 11:11
Ik ga er morgenochtend eens even goed voor zitten :P

spoor12b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordTheRon
Lekker bezig met het Scifi tournament @Dna Disturber!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Dna Disturber schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 19:13:
@PatrickC
@spoor12b

Okay heren...
De kast die we maar beter niet kunnen noemen vanwege de moeilijkheid en heerlijke muziek is in de uitverkoop
Komende week maar weer eens een nieuwe poging wagen! 8) Wel een mooie afleidingsmanoeuvre voor het sci-fi tournament? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:51:
Zo zo… zelfs die Duitser voorbij gegaan @Dna Disturber?

Aan allen… zou mooi zijn als we een eins-zwei-drei kunnen halen met Nederland en België in dit toernooi! :)F :)B

@KBE91 Waar zijn al die Belgen trouwens? Zie er maar 3 in de country cup… kom op zuiderburen!

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 16-03-2025 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 19:13:
@PatrickC
@spoor12b

Okay heren...
Dit is me iets te cryptisch. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:38:
[...]

Dit is me iets te cryptisch. :?
De Black Knight 2000 kast is al een tijdje een plaaggeest voor ons in de Kiddie Challenge en kwam laatst ook nog eens bij toeval voorbij in closest to the pin challenge. Die kast staat in de top 5 van mijn ‘hate list’ in ieder geval. Maar die 4 miljoen heb ik al een paar keer gehaald, dus nu zou het toch echt wel een keertje moeten lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:51:
haha ja , wist niet wat me overkwam
Heb natuurlijk alleen een super hoge score op terminator 3
Nog nooit meegemaakt (op geen één kast), had alle modes voltooid en kwam zo in het eind spel zeg maar terecht.

Kon ik in ieder geval even genieten van de 1e plek want ik zie dat onze duitse vriend het niet leuk vond dat ik erboven stond.
Was kortstondig helaas :(

Ik zie trouwens ook behoorlijke scores van jou op terminator 3 en transformers
Begin al een beetje te vrezen voor mn 2e plekkie zo ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dna Disturber op 16-03-2025 18:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dna Disturber
New version PINemhi & PINemHi LeaderBoard is out (version 3.6.5)

You can download it from http://www.pinemhi.com

If you upgrade from version 3.6.3 or 3.6.4 then you don't have to overwrite your pinemhi.ini
Upgrade from earlier version(s) than 3.6.3 should overwrite their pinemhi.ini and copy the values back into it as changes have been made to pinemhi.ini

Best is to make a backup from your old pinemhi.ini so that you can copy the values into the new pinemhi.ini

Whatsnew:

PINemHi Version 3.6.5
Added the following games to PINemHi LeaderBoard:
Beavis and Butt-Head: Pinballed
Big Bang Bar *
Breakshot *
Airborne *
Pinball Magic *
* capcom games do not support 5 minute mode and you can only submit scores from a fully completed game

Added the following Romless games to PINemHi LeaderBoard (needs code in table script to work and romsub.exe to be placed in tables directory):
Space Cadet Galaxy Edition
The Big Lebowski
Pirates Life
Captain Spauldings Museum of Monsters and Madmen
Willy Wonka
Spongebobs Bikini Bottom Pinball
Blood Machines
Jurassic Park (Stern)
Halloween MM Edition
Men in Black Trilogy
Secret Agent
The Mandalorian
Great Houdini
Pulp Fiction
Superman and the Justice League
John Rambo

*code inserts for tablescript can be found here http://pinemhi.com/code.php
or go to http://pinemhi.com/ and use the "rom-less code snippets" link on the right

added the following roms to PINemHi LeaderBoard:
all the roms from the added games above (that use a rom of course)
xfiles304 (X-Files) *
batmanf5, batmanf501 (Batman Forever) *
bay_401 (Baywatch) * this was added in an earlier version but forgot to put it in the database but works from now on
lw3_300, lw3_301 (Lethal Weapon) * these were added in an earlier version but forgot to put it in the database but works from now on
*These are all unofficial roms by Pinballcode.com (scoring is different then other official roms)

Badges added to PINemHi Leaderboard:
Scores
-------
All of the above (new) games

Special scores
--------------
Aerosmith (Medley)
The Goonies Never Say Die (Do or Die)
Iron Maiden Legacy of he Beast (Loop Champion, Power Jackpot Champion, Spinner Master, 3 Bank Champion, Playfield X Champion, Supersling Champion, Combo Champion)
The Munsters (Herman Champion, Grandpa Champion, Lily Champion, Spot Champion, Raven Champion, Munster Madness Champion, Zap Champion)
Big Bang Bar (Underground Elite, Weak Kidney Club, Big Bang Regular)
Breakshot (Cutthroat Champion)
Pinball Magic (Member of the Cabal)
Airborne (Flyby Kings, Loopsters)

PINemHi LeaderBoard Bugfixes:
Fixed a bug when you used the sendbutton or f3 under 5 minute mode the score was sent to normal score database

Overall changes PINemHi LeaderBoard:
Warning message added at the start of the capcom games that only fully completed game scores are being submitted
Warning message added in 5 minute mode at the start of the capcom games that it doesn't support 5 minute mode
Capcom games will automatically switch to regular mode when in 5 minute mode (no timer and scores are being sent to the normal scores database)
Extra nvram update check after score not submitted in log to see if nvram was updated within 2 minutes after vpinball exit or send score button pushed

PINemHi Changes:

Added the following roms:
lw3_300, lw3_301 (Lethal Weapon 3)
trek_300 (Star Trek 25th Anniversary)
xfiles304 (X-Files)
batmanf5, batmanf501 (Batman Forever)
stwr_104, stwr_106, stwr_107, stwr_107s (Star Wars)
kpb105 (Kingpin)
beav_butt (Beavis and Butt-Head: Pinballed)

[ Voor 7% gewijzigd door Dna Disturber op 16-03-2025 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Dna Disturber schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Nog nooit meegemaakt (op geen één kast), had alle modes voltooid en kwam zo in het eind spel zeg maar terecht.

Kon ik in ieder geval even genieten van de 1e plek want ik zie dat onze duitse vriend het niet leuk vond dat ik erboven stond.

Je weet toch wel wie een abonnement heeft op 2e plekkies? :+

De meeste kasten heb ik nog maar een paar keer gespeeld en sommige misschien zelfs maar 1 of 2 keer. Ik moet mijn gaming tijd ook delen met het sim racen. Heb zo dadelijk wel een keer een weekje vrij.. misschien dat ik er dan eens goed voor ga zitten. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoor12b
PatrickC schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:47:
[...]
De Black Knight 2000 kast is al een tijdje een plaaggeest voor ons in de Kiddie Challenge en kwam laatst ook nog eens bij toeval voorbij in closest to the pin challenge. Die kast staat in de top 5 van mijn ‘hate list’ in ieder geval. Maar die 4 miljoen heb ik al een paar keer gehaald, dus nu zou het toch echt wel een keertje moeten lukken.
Herkenbaar, ik ben sowieso geen fan van kasten met twee speelvelden. Los daarvan had ik met die kast vandaag een multiball waarbij ze prachtig tegelijkertijd synchroon door de sidelanes gingen :)

Nog niet zo grappig als met Whitewater waarbij de bal een keer uit de kast de VR room invloog... :*)

spoor12b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
spoor12b schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:23:
Nog niet zo grappig als met Whitewater waarbij de bal een keer uit de kast de VR room invloog... :*)
Geen barst in de lens van je VR bril hoop ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoor12b
PatrickC schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:37:
[...]

Geen barst in de lens van je VR bril hoop ik?
Nog niet :) Wel last van muziek van een zwarte ridder... gelukkig de komende dagen even niet maar hij komt weer terug later deze week...

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
PatrickC schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:47:
[...]

Haha, juist! :D Is ook een rotkast! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Ja T3 ging na heel veel tobben ook ineens goed en Starship Troopers ook. Maar nog ver te gaan voor P2.
Supergaaf dat er weer een nieuwe versie is. Mooie kasten toegevoegd weer! BBB er ook bij nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
Even een vraagje...

Ik heb nu capcom games toegevoegd in pinemhi leaderboard maar daar zitten wel restricties aan:
Alleen van afgemaakte potjes kunnen scores worden doorgestuurd (dus niet al na bal 1 bijv.)
5 minute mode werkt niet voor deze capcom games

Nu zijn alle tafels die werken met gottlieb system 80A en 80B nog niet in pinemhi beschikbaar.
Dit heeft als reden dat ze de huidige scores niet opslaan in de nvram
Ik kan echter wel als je over de hoogste score gaat in de tafel de scores eventueel versturen
Vaak beginnen deze tafels ook zonder een high score erin dus als je vanaf het begin pinemhi leaderboard gebruikt zal je elke keer als je de high score op de tafel hebt deze ook naar verstuurd worden naar de pinemhi leaderboard database (als je na deze score wel een exit geeft uiteraard)
Maar net zoals voor de capcom games geldt dat scores alleen van afgemaakte potjes kunnen worden doorgestuurd
Hoop dat dit verhaal niet te vaag wordt nu ;)

Mijn vraag is nu , zouden jullie de tafels toegevoegd willen zien als je de high score van de tafel zelf zou moeten verbeteren om een score in pinemhi leaderboard neer te kunnen zetten?

Let wel , volgens mij beginnen dus de meeste van de Gotlieb system 80a en 80b met zeg maar een 0 high score op de tafel zelf

Ben even benieuwd of ik hier tijd aan moet besteden of niet en wil jullie mening graag horen
Het zou dan gaan om deze tafels:
80a
----
1982-08 Devil's Dare Gottlieb
1982-09 Caveman Gottlieb
1982-09 Rocky Gottlieb
1982-11 Spirit Gottlieb
1982-11 Striker Gottlieb
1982-12 Punk! Gottlieb
1983-02 Goin' Nuts Gottlieb
1983-02 Krull Gottlieb
1983-03 Q*Bert's Quest Gottlieb
1983-05 Super Orbit Gottlieb
1983-06 Royal Flush Deluxe Gottlieb
1983-09 Amazon Hunt Gottlieb
1984-09 El Dorado City of Gold Premier
1984-10 Touchdown Premier
1985-02 Ice Fever Premier

80b
-----
1985-05 Chicago Cubs "Triple Play" Premier
1985-07 Bounty Hunter Premier
1985-09 Tag-Team Pinball Premier
1985-10 Rock Premier
1986-03 Raven Premier
1986-04 Rock Encore Premier
1986-06 Hollywood Heat Premier
1986-09 Genesis Premier
1986-10 Gold Wings Premier
1987-02 Monte Carlo Premier
1987-04 Spring Break Premier
1987-05 Amazon Hunt II Premier
1987-06 Arena Premier
1987-10 Victory Premier
1988-02 Diamond Lady Premier
1988-03 TX-Sector Premier
1988-04 Robo-War Premier
1988-11 Bad Girls Premier
1988-11 Excalibur Premier
1989-04 Big House Premier
1989-04 Hot Shots Premier
1989-08 Bone Busters Inc. Premier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
@LordTheRon
Wow wat een nieuwe beleving nu (IMLOTB) _/-\o_

Ik scoor alleen nu een stuk minder hoog , te veel afgeleid denk ik haha ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Dna Disturber op 17-03-2025 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:52:
@LordTheRon
Wow wat een nieuwe beleving nu (IMLOTB) _/-\o_

Ik scoor alleen nu een stuk minder hoog , te veel afgeleid denk ik haha ;)
Nice! Dat was precies de bedoeling. Want ik sta weer net boven je nu. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:28:
Even een vraagje...

Ik heb nu capcom games toegevoegd in pinemhi leaderboard maar daar zitten wel restricties aan:
Alleen van afgemaakte potjes kunnen scores worden doorgestuurd (dus niet al na bal 1 bijv.)

Nu zijn alle tafels die werken met gottlieb system 80A en 80B nog niet in pinemhi beschikbaar.
Ik kan echter wel als je over de hoogste score gaat in de tafel de scores eventueel versturen
Vaak beginnen deze tafels ook zonder een high score erin dus als je vanaf het begin pinemhi leaderboard gebruikt zal je elke keer als je de high score op de tafel hebt deze ook naar verstuurd worden naar de pinemhi leaderboard database (als je na deze score wel een exit geeft uiteraard)
Maar net zoals voor de capcom games geldt dat scores alleen van afgemaakte potjes kunnen worden doorgestuurd

Mijn vraag is nu , zouden jullie de tafels toegevoegd willen zien als je de high score van de tafel zelf zou moeten verbeteren om een score in pinemhi leaderboard neer te kunnen zetten?

Let wel , volgens mij beginnen dus de meeste van de Gotlieb system 80a en 80b met zeg maar een 0 high score op de tafel zelf

Ben even benieuwd of ik hier tijd aan moet besteden of niet en wil jullie mening graag horen
80a
----
1982-09 Caveman Gottlieb
1982-09 Rocky Gottlieb
1982-11 Spirit Gottlieb
1982-11 Striker Gottlieb
1982-12 Punk! Gottlieb
1983-02 Krull Gottlieb

80b
-----
1985-10 Rock Premier
1986-03 Raven Premier
1986-09 Genesis Premier
1987-06 Arena Premier
1987-10 Victory Premier
1988-04 Robo-War Premier
Ik juich elke toevoeging aan PinemHi toe. Restricties of niet. Meestal gaat het mij toch alleen om de echt high scores dus dat een score niet wordt gesubmit na één bal vind ik persoonlijk niet erg.

En dat je de high score moet verbeteren, lijkt me ook geen ramp. Kan even duren op sommige tafels, maar dat is dan weer een challenge op zichzelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:32:
[...]

Nice! Dat was precies de bedoeling. Want ik sta weer net boven je nu. :P
duurde ff wat pogingen....maar jij bent weer aan de beurt ;) 8)

Wist je trouwens dat we op 287 games zitten waar je high scores voor kunt submitten
Volgende release wordt t 300+ 8) #mijlpaaltje

[ Voor 20% gewijzigd door Dna Disturber op 17-03-2025 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Dna Disturber schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:13:
[...]

duurde ff wat pogingen....maar jij bent weer aan de beurt ;) 8)

Wist je trouwens dat we op 287 games zitten waar je high scores voor kunt submitten
Volgende release wordt t 300+ 8) #mijlpaaltje
Challenge accepted! ;)

Wow, 300! Zeker een mijlpaal. Gaaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
Dna Disturber schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:28:
Even een vraagje...

80a
----
1982-09 Caveman Gottlieb
1982-09 Rocky Gottlieb
1982-11 Spirit Gottlieb
1982-11 Striker Gottlieb
1982-12 Punk! Gottlieb
1983-02 Krull Gottlieb

80b
-----
1985-10 Rock Premier
1986-03 Raven Premier
1986-09 Genesis Premier
1987-06 Arena Premier
1987-10 Victory Premier
1988-04 Robo-War Premier
Persoonlijk hou ik erg van challenges, zoals de 5-minuten challenges of wekelijkse uitdagingen. Ik moet 'Kiddie' ook weer eens oppakken!
Voor de Gottlieb-systemen 80A en 80B kun je dan geen challenges doen omdat de highscore wordt opgeslagen en niet de laatst gespeelde game.
Deze tellen uitsluitend mee voor de 'table highscores'. Als dit veel aanpassingen van jouw kant vraagt, zou ik daar niet te veel tijd in stoppen. Capcom lijkt me echter wel interessant! Dat zou perfect passen binnen de wekelijkse challenges en vind ik persoonlijk wel weer heel leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
MikeDASpike schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 13:14:
[...]

Persoonlijk hou ik erg van challenges, zoals de 5-minuten challenges of wekelijkse uitdagingen. Ik moet 'Kiddie' ook weer eens oppakken!
Voor de Gottlieb-systemen 80A en 80B kun je dan geen challenges doen omdat de highscore wordt opgeslagen en niet de laatst gespeelde game.
Deze tellen uitsluitend mee voor de 'table highscores'. Als dit veel aanpassingen van jouw kant vraagt, zou ik daar niet te veel tijd in stoppen. Capcom lijkt me echter wel interessant! Dat zou perfect passen binnen de wekelijkse challenges en vind ik persoonlijk wel weer heel leuk.
Hoi Mike,

De capcom games zitten er in de huidige release al in.
Daar is het enige probleem dat deze games niet in de 5-minute mode weekly challenge mee kunnen doen

En je hebt gelijk dat de 80A en 80B niet handig zouden zijn in challenges maar die komen daar dan ook niet in natuurlijk.
Ik ben een completionist haha , ik wil alle games erin hebben natuurlijk...ben nu een beetje bij de vreemde eenden in de bijt beland vandaar :*)
Dank je wel voor de feedback @MikeDASpike
en natuurlijk ook @LordTheRon

Leuk om je weer wat meer te zien spelen Mike, zag dat je al wat scores hebt gemaakt op de Scifi tafels :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dna Disturber op 19-03-2025 13:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeDASpike
Dna Disturber schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 13:49:
[...]

Hoi Mike,

De capcom games zitten er in de huidige release al in.
Daar is het enige probleem dat deze games niet in de 5-minute mode weekly challenge mee kunnen doen

En je hebt gelijk dat de 80A en 80B niet handig zouden zijn in challenges maar die komen daar dan ook niet in natuurlijk.
Ik ben een completionist haha , ik wil alle games erin hebben natuurlijk...ben nu een beetje bij de vreemde eenden in de bijt beland vandaar :*)
Dank je wel voor de feedback @MikeDASpike
en natuurlijk ook @LordTheRon

Leuk om je weer wat meer te zien spelen Mike, zag dat je al wat scores hebt gemaakt op de Scifi tafels :)
Hey DNA,

Ik ben ook meestal perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd dat onnodig werk soms niet loont. Meestal remt Scutters me wel af van onnodig werk. Haha.

Ja, ik ben met scifi ook bezig. Ik kan nog niet lang achter de pc zitten, maar ben blij dat ik de zolder kan bereiken. Twee flipperpotjes per dag moet lukken.
Ik heb een scifiltrr-filter aangemaakt in mijn front-end en de kasten erraan toegevoegd, dus ik hoef niet te zoeken.
Gisteren ging BTTF wel, maar vandaag sloeg Avatar nergens op. Ik probeer in ieder geval de games te spelen. Al eindig ik ver onder onze Joop, het idee dat ik meedoe is al een prestatie voor mijzelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Het is toch geen weer om te flipperen!? Lekker op het terras met de hond na een wandeling! 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EdFa0ktH40UNsTrl5u2dK-SlFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5RJEIb2zliKYMQIY77Hh990.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
Op BTTF lukt het mij maar niet om een fatsoenlijke score neer te zetten. Ik drain daar zo snel en heb ook moeite om consequent de juiste targets te raken. Ik vind het een mooie tafel, maar ik heb er een love/hate relatie mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:15:
Op BTTF lukt het mij maar niet om een fatsoenlijke score neer te zetten. Ik drain daar zo snel en heb ook moeite om consequent de juiste targets te raken. Ik vind het een mooie tafel, maar ik heb er een love/hate relatie mee. :)
Mij lukte een goede score op deze nu juist wel, maar de kast is niet zo belangrijk voor de totaalscore in het toernooi. Het lijkt er op dat de punten echt op bepaalde kasten gehaald moeten worden, zoals Terminator 3, Starship Troopers en Star Trek (Stern).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
PatrickC schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 07:25:
[...]

Mij lukte een goede score op deze nu juist wel, maar de kast is niet zo belangrijk voor de totaalscore in het toernooi. Het lijkt er op dat de punten echt op bepaalde kasten gehaald moeten worden, zoals Terminator 3, Starship Troopers en Star Trek (Stern).
Ja klopt. Ik zou Tron en Avatar er ook bij rekenen. Maar Starship Troopers en Terminator 3 kunnen echt goed over de 100 miljoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spoor12b
Die ene kast blijft me maar achtervolgen... 8)7 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_anpGB21DA4TBiAF06lrA-ofROg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ca6UFTNHFGfAUi0IszYn3D0h.jpg?f=user_large

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Weer een prachtige EM tafel van hauntfreaks, Solar Ride (Gottlieb 1979)(EM).
https://vpuniverse.com/fi...lar-ride-gottlieb-1979em/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bn-wWt7uF21vvwu4JlLK0yZk2NY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e2TtP011syplKI5zTGHTCCYa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB1980
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 27-04 20:24
Waar moet dat stukje code precies?
LordTheRon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:31:
[...]

Thanks, dat was het hoor!

Deze toegevoegd: Sub table1_exit:Controller.stop:End Sub

En meteen werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
JB1980 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:31:
Waar moet dat stukje code precies?

[...]
ik heb hem ergens op regel 60-66 redelijk bovenaan in het script gestopt na de table1_init sub routine :-)

code:
1
2
3
Sub Table1_exit()
  Controller.Stop
End Sub

[ Voor 20% gewijzigd door sahinasappelsap op 22-03-2025 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB1980
dank!
klinkt simpel, maar krijg een compile error:

syntax error op de 1e regel.

Heb ook de code in Blood Machines gezet, maar die upload geen score.
bij Iron Maiden crasht de hele kast.....

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
JB1980 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:40:
dank!

Wat doe ik fout?
blood machines en Iron Maiden weet ik niet of je dat wel moet doen. Soms staat er iets anders niet goed of wordt die exit methode 2 maal aangeroepen.

Zou de wijzigingen in die tafels even ongedaan maken want deze fix is echt voor de Trilogy tafel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
dank!

Wat doe ik fout?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ut85l_3Z-9fVqOHObMg3iimqUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymqWBURfhpjVcfywMniFXojE.jpg?f=fotoalbum_large

De tekst overnemen zoals plaatje. Regel 50 t/m 52. De tafel die ik gebruik is van bigus mod.
De code is hoofdletter gevoelig en na toevoegen moet je saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
dank!

Wat doe ik fout?
Maak even een snip (of copy/paste) van je stukje code, dan kunnen we kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB1980
Thnx, nu werkt het!
De haakjes moesten weg achter exit en wellicht ook andere plek.

Met die 2 andere kasten bedoelde ik dat ik de juiste code van de website had gehaald en ingevoegd waar stond aangegeven, maar werkt dus niet bij mij.
sahinasappelsap schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 20:40:
[...]

ik heb hem ergens op regel 60-66 redelijk bovenaan in het script gestopt na de table1_init sub routine :-)

code:
1
2
3
Sub Table1_exit()
  Controller.Stop
End Sub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
JB1980 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:00:
Thnx, nu werkt het!
De haakjes moesten weg achter exit en wellicht ook andere plek.

Met die 2 andere kasten bedoelde ik dat ik de juiste code van de website had gehaald en ingevoegd waar stond aangegeven, maar werkt dus niet bij mij.

[...]
Heb de code er even voor je bij gepakt om te kijken waar het nou stond. Ik weet alleen niet hoe het bij die andere 2 tafels zit.
Ik doe voornamelijk C# programmeren, vandaar dat ik overal haakjes achter zet 😂

[ Voor 7% gewijzigd door sahinasappelsap op 23-03-2025 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber

Wat doe ik fout?
Hoi JB1980

Bedoel je dan de rom-less code ?
Je zou eerst even moeten checken of de kasten het gewoon al goed doen voordat je de code toevoegt
Misschien had je dat al gedaan maar kan me niet voorstellen dat de code ervoor zorgt dat Iron Maiden erdoor crasht (heb dan meer het vermoeden dat ie ook zonder de code crasht ;) )
En als je de code hebt toegevoegd dan niet vergeten de tafel te saven
Vergeet ook niet de romsub in je tables folder te zetten anders werkt t sowieso niet

En misschien ook nog even voor de zekerheid.
Voor bloodmachines heb je de nieuwste versie nodig (versie 3.6.5) anders werkt ie niet

Mocht je nog problemen hebben dan hoor ik het graag, misschien is het dan handig om de pinemhi leaderboard logging ook even mee te sturen en de stukjes van tablescript om te zien of dat er goed in staat

[ Voor 6% gewijzigd door Dna Disturber op 24-03-2025 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordTheRon
Nieuwe unieke original tafel uitgekomen vannacht. Helaas kan ik hem vandaag niet uitproberen, maar ziet er heel cool uit!

https://vpuniverse.com/fi...-punk-park-original-2025/

En hier een video van Rudy: YouTube: Punk Park VPX Original

Er zit zeker wel muziek bij, maar vanwege copyrights heeft Rudy de muziek uit staan in zijn video.

[ Voor 13% gewijzigd door LordTheRon op 26-03-2025 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 08:21:
Nieuwe unieke original tafel uitgekomen vannacht. Helaas kan ik hem vandaag niet uitproberen, maar ziet er heel cool uit!

https://vpuniverse.com/fi...-punk-park-original-2025/

En hier een video van Rudy: YouTube: Punk Park VPX Original

Er zit zeker wel muziek bij, maar vanwege copyrights heeft Rudy de muziek uit staan in zijn video.
Ik heb ‘m even gespeeld vanmiddag. Erg leuk concept! Ik vind alleen de ball physics wat vreemd.. bal lijkt te ‘licht’. Wel vreemd, want de auteur geeft aan dat de kast Nfozzy physics heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:04:
[...]

Wel vreemd, want de auteur geeft aan dat de kast Nfozzy physics heeft.
Tja, dat hoeft niet te betekenen dat het juiste is geïmplementeerd en getweaked. Nfozzy physics is gescripte physics. Dit kan je niet direct op elke kast 1 op 1 toepassen.

De tafel is door de molen van een super tilted groep gegaan. Maar ik zie niemand die erover klaagt.
Zelf nog niet gedownload en gespeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Nieuwe tutorial van DaRdog over het maken van een VR Mega Room.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordTheRon
Deze tutorials zijn echt een aanrader. Dankzij hem (en @MikeDASpike) weet ik nu een klein beetje wat ik doe als ik een VR-conversie maak.

De basis is makkelijker dan je denkt als je een klein beetje geduld hebt. Elke keer een klein stapje erbij is wat het voor mij leuk maakt/houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
@Dna Disturber kleine aanpassing op VPF nodig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4ut9-vzrAjnEA0CDwJlzj9bEOQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C5f3COhIb4XZWwUGINmyVq8z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
top , ga ik doen
dank je wel Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
Dna Disturber schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:47:
[...]

top , ga ik doen
dank je wel Mike
Wat is nu het verhaal van die argentijn waar pinemhi niet werkt omdat vpinmame crashed ?? Ik snap het niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
MikeDASpike schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:46:
[...]

Wat is nu het verhaal van die argentijn waar pinemhi niet werkt omdat vpinmame crashed ?? Ik snap het niet helemaal
huh...hoe weet jij dat nu dan?
discord? of iets anders?

Denk dat t hierover gaat :)

Hij had een heel nieuw systeem en al en pinemhi leaderboard werkte niet
Zoals altijd wordt er dan (onterecht ;) ) gekeken naar pinemhi

We zijn er nu achter na wat tests en al dat ie een nieuwe zedmd heeft die ook de nieuwste dmdext nodig heeft...alleen bij het afsluiten van een game zorgt het nieuwe spul voor vertraging met afsluiten van vpinmame...
dus duurde te lang voordat de nvram werd geupdate en dus was de score elke keer gelijk aan de vorige

Heb m een speciale versie gegeven zodat t nu wel werkt (maar hopelijk wordt t een bugfix van zedmd of dmdext dan hoeft t niet meer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Dna Disturber schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:43:
[...]

huh...hoe weet jij dat nu dan?
discord? of iets anders?
Via Discord en het PinballX forum benaderen ze mij ook via privéberichten met allerlei vragen.

Hij vertelde mij dat Pinmame crashte, niet dat het traag was.
Ik heb zelf ook een ZeDMD en mijn scores worden wel gepost.

Ik heb hem wat informatie gegeven die hij kan gebruiken en testen voor het slapen gaan.

Ook heb ik hem naar de ontwikkelaar van ZeDMD verwezen op Discord, want als het een ZeDMD-probleem is, moeten zij het oplossen. Ik heb echter geen enkel probleem hiervan voorbij zien komen.

edit :
Voor test heb ik zijn ZeDMD op wifi laten zetten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHX_6xpum6mvzfVtc_6IqgtbMgo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VkXQayXbBZScjGej1TGKog9Y.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAqSO_M1-xVX7eiC2CGdOjd7lTU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/V0rULHZ9rK9uty5ezui4aV50.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door MikeDASpike op 07-04-2025 07:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Weer een mooie nieuwe release van UnclePaulie, een echte klassieker, Centaur (Bally 1981).
https://vpuniverse.com/files/file/24814-centaur-bally-1981/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPqtjaJHHLIpO4zgaTsdVi32uQM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tFkPjVXAegiHgVdk19HvKaZu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordTheRon
Ja UncliePaulie zorgt er persoonlijk voor dat ik dit soort oude kasten ook leuk ga vinden. Maar Centaur vond ik al leuk. Dus heel benieuwd hoe deze aanvoelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Ik vind Centaur ook leuk. Het doet me aan mijn jeugd denken; we speelden het vaak op vakantie. De bordspelversie vond ik al leuk, en ik ben benieuwd hoe deze speelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Nog een mooie MOD release van RobbyKingPin, Time Machine (Data East 1988) v.2.1.
https://vpuniverse.com/fi...chine-data-east-1988-v21/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPNfM6E59VNwQMtBzsXHprS9PWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mi6MPOa8UaykA89BfY0Ejgd4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door PatrickC op 10-04-2025 21:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordTheRon
Ik heb samen met DarDog hard gewerkt aan een mooie VR kast en Room voor Rush LE. RobbyKingpin neemt de physics nog onder handen (nFozzy) en de originele maker haalt er nog wat foutjes uit. Hopelijk straks een mooi eindresultaat als de kast een officiële update krijgt.

Met dank weer aan onze eigen @MikeDASpike voor wat code tips die ervoor gezorgd hebben dat de startbutton straks mooi knippert bij genoeg muntjes en dankzij hem heb ik op eigen kracht flipper decals toegevoegd die vanuit het F12 menu te selecteren zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pyex0JSDmzlvHGfafig4digjao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4HRHYktGYwzw7qg5ol89k8w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Dit ziet er echt geweldig uit… een nieuwe original van apophis…Dark Chaos (apophis 2025).
https://vpuniverse.com/fi...-dark-chaos-apophis-2025/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mmf1j2q1fe71NcF1I9a2qr4aCrs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NG8waNKGyuF5q5wgu5EcZBHn.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickC op 14-04-2025 08:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordTheRon
Ja deze is echt heel gaaf! En chaos is wel het goede woord. Het is af en toe echt mayhem. Maar superleuke en originele kast.

@Dna Disturber Kun je hem please toevoegen aan de romless kasten op PinemHi? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
LordTheRon schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:34:
Ja deze is echt heel gaaf! En chaos is wel het goede woord. Het is af en toe echt mayhem. Maar superleuke en originele kast.

@Dna Disturber Kun je hem please toevoegen aan de romless kasten op PinemHi? :)
ik zal eens kijken of het lukt.
Grappige is wel dat ik Centaur ongeveer een week geleden heb toegevoegd (dus die zal ook in de nieuwe versie zitten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
LordTheRon schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:34:
Ik verbaas me er altijd over hoe dit soort VPX originals het niveau van Zen’s Pinball FX originals ver overstijgen, op alle vlakken, qua gameplay, graphics en physics. Hetzelfde gevoel heb ik trouwens bij bijvoorbeeld de MOTU kast van TerryRed in Future Pinball. Die overstijgt het niveau van de FX originals ook. En daarmee wil ik de Zen originals echt niet bekritiseren, want die zijn verder meestal ook prima. Het is een enorm compliment aan al die talentvolle table authors in VPX en FP. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickC op 14-04-2025 21:15 ]

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste