Check, en fijn dat je het werkend hebt gekregen. Wordt case zou je er voor kunnen kiezen om de female terminal blokken los te solderen en die te vervangen met 2 male terminals. Zie ook de eerdere male/male afbeelding. Dat wordt ook op de mjr site uitgelegd weer.Wachten... schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Het zit dus wat anders.
Er zijn 2 versies van de bordjes. De nieuwe versies (na 2018) hebben al bepaalde firmware erop staan die compatible is met Windows 8 en 10.
Als je een oude hebt, en deze niet ooit via Windows 7 of XP (I know) hebt geüpdatet, dan krijg je deze melding. Je moet dan dus eerst de firmware van het bordje updaten, anders is er een kans op het bricken van het bordje of een error als ik het goed begrijp.
Er wordt vanuit een link ook doorgelinkt naar de website die ik ook weer in de eerder post gelinkt heb. Dus mocht iemand ooit zijn bordje niet zien in de software, dan even alles goed lezen, en kun je eventueel mijn link gebruiken die alles stap voor stap uitleggen.
Dat gezegd hebbende. Ik heb de eerste knoppen werkend.
Het is nu nog wel even houtje touwtje, want ik moet echt een Dupont tang gaan halen om alles te verbinden. Ik heb nog geen idee hoe ik het ander kan/moet doen. Ik had zelf gehoopt op een iets robustere connectie, want mij Flipperkast wordt enigszins portable. Ik moet hier dus echt nog even goed naar gaan kijken wat nou handig is.
Maar die oplossing gaat wel naar een serieus tweak gehalte 😊
Optie 2, schroeven in de gaten draaien, zit muurvast 😂 (grapje, niet doen hè).
Of 1 groot female naar male blok waar je alle kabels op monteert. Die steek je weer in de huidige aansluiting. Lijkt me als geheel best stevig.
[ Voor 9% gewijzigd door sahinasappelsap op 18-10-2024 07:06 ]