KBE91 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:59:
Sorry Mike, maar hier toon je maar eens aan dat je niet tegen kritiek kan van VPX.
Mensen meteen afschilderen met zeuren, terwijl ze net aantonen wat ze wensen.
Dan moeten we misschien maar eens de krachten bundelen en samen zorgen ervoor ?
Nu met dit bericht, ga je heel wat mensen weer afschrikken van VPX.
Ze mogen gewoon niet zeuren.
Dan blijf je gewoon een kleine aantal spelers hebben, mag je nog wat podcasts erbij gooien.
Mensen lezen dit, en zullen al snel weer weg gaan. Echt spijtig dat je het niet kan zien als constructieve kritiek.
Daar ligt net de kracht van Zen en andere software, het gebruikers gemak.
Niet iedereen is technisch, en dan is zo een kant en klare software gewoon poep simpel te gebruiken.
Los van het feit dat mensen veel tijd steken in die kast.
Er zijn anders ook genoeg modders in andere games, daar is het ook met 1 klik gewoon te installeren.
Die personen steken ook genoeg tijd in die mods.
Echt enorm triest voor dit dan maar weer te lezen.
Je wilt dat iets groeit, en dan ga je zo uithalen naar mensen.
Ik word op de forums ook wel de grumpy man genoemd

dus dat bewijst het maar meer.
Van de week komt iemand in een PM naar mij toe op VPF, om ik 'verzoekjes' doe.
Ik had geen idee waar hij naartoe wilde, maar bleek om 2 wheel images te zijn die ik gemaakt had als Tarcisio wheels.
Toevallig had ik de paint.net bestanden nog en hij wilde een paar layers minder.
Ik doe dat en stuur ze op.
Zegt ie, kan je van de logo's nog teksten afhalen?
Waarop ik antwoord: dat zit in de layer ingebakken. Ik ben geen grafische talent, maar om 2 wheels aan te passen kost mij veel tijd en energie (tijd heb ik zat, maar energie ...)
Ik heb hem de manier uitgelegd hoe hij het moest doen, en kwam toen terug dat ik hem in de steek liet en dat ik niet geschikt was.ikzou het snel kunnen doen voor hem ...
Tja, ben ik dan niet geschikt ?
Ik schrik idd mensen af en ben mij daarvan bewust. Ik doe het niet express.
Ik probeer mensen te helpen. Ook bij het uitzoeken naar oplossingen. Ik maak veel handleidingen, programma's, add ons (alles voornamelijk voor PinballX).
Ook help ik in scripting voor VPX omdat veel mensen er geen kaas van hebben gegeten, maar hun wel meer met blender kunnen en ik de fut niet meer heb om mij daarin te verdiepen.
Als je weet hoeveel tijd ik in mijn cabinet gestoken heb en hoeveel ik voor de community doe en dan vragen krijg, van "het zou toch makkelijker zijn als het niet makkelijker kan".
Ja, daar ben ik van bewust, maar in mijn carrière als IT'er heb ik die vraag zelf gesteld in het bedrijfsleven. Maar ipv daarvan ben ik het voor mijzelf gemakkelijker gaan maken. Ik heb dingen geleerd buiten mijn comfort zone om het idd makkelijker te maken. En voor zowel mijzelf, de afdeling en zelfs het bedrijf dingen gemaakt om het allemaal makkelijker te maken.
Ik wil graag de krachten bundelen als het mogenlijk is om het allemaal gemakkelijker te maken, maar ik denk dat de pinballspreadsheet al aardig mee begonnen is.
Het lijkt of dit volledig geautomatiseerd is, maar zitten heel wat mensen achter om alle data correct te krijgen en te bundelen.
Vpinstudio maakt hier ook gebruik van en is een mooie tool die voor meerdere frontend werkt.
Sorry als ik iemand afschrik, dat is totaal niet de bedoeling. Maar hou er rekening mee dat we alles in onze vrije tijd doen om iedereen een plezier te doen.
Enne, ik ben iets alleen voor VP, maar heb inmiddels voor TerryRed ook grote bewondering met zijn FP. En ja, ik vind pinball FX ook leuk (maar meer op de steamdeck)
Alleen achter de grote bedrijven zitten mensen die betaald krijgen voor hun werk. En ik heb geen idee hoeveel liefde hun in het werk stoppen.
Maar ik weet van veel mensen in de community dat er echt liefde in word gestopt.
Sorry voor het langdradige bericht wat alle kanten opging, maar zit veel emotie bij mij