[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 08:31
o.dam schreef op zondag 27 september 2026 @ 11:08:
Ik ben aan het kijken om een dof HD matrix paneel te maken voor achter mijn playfield.

Nu kwam ik deze tegen bij Arnoz HD matrix, dan heb ik 9 panelen nodig om de volle breedte fatsoenlijk te vullen. Ik ben dan ≈€300 kwijt voor een compleet paneel aangezien dat zo'n beetje hetzelfde bedrag is als ik kwijt was voor mijn LG C2 oled vindt ik dat bedrag voor een matrix paneeltje lastig te verantwoorden 😅

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit op een goedkopere diy manier kan bewerkstelligen?
Ik had ooit een normale dof led matrix gemaakt. Inclusief 2x 144 leds side rails en veel leds aan de onderkant.

Buj ALI toendertijd besteld en was in totaal 35 euro kwijt.

Echter de mx led verwijderd en een zedmd HD in de plaatst gezet. Niet voor f of, maar als externe dmd .

Dof mx leds zijn leuk, maar kan erg druk zijn .

Mijn advies, als je ern diy, kijk of je goexkope panelen vind bij een chinese site. Zelfs met heffing kom je denk ik goedkoper uit.

300 euro vind ik erg prijzig.

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

• o.dam
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:55
MikeDASpike schreef op maandag 28 september 2026 @ 08:30:
[...]

Mijn advies, als je ern diy, kijk of je goexkope panelen vind bij een chinese site. Zelfs met heffing kom je denk ik goedkoper uit.

300 euro vind ik erg prijzig.
Ik heb een beetje rondgekeken op Ali en kom op deze DOT Matrix , drie stuks lijkt me voldoende en met de adressable functie in de Dudescab en dof moet ik dit wel aan de praat krijgen.

Is een stuk goedkoper dan die €300,- in ieder geval.

Dank voor je tip!
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste