[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:34
Ik ben nog helemaal vrij qua formaat en deze tv is echt een koopje, als ik toch weer voor wat anders ga heb ik hier ook nog wel een bestemming voor.

Ik heb totaal geen vergelijksmateriaal dus 40” is ook al groot voor mij, iig groter dan 32”. De laatste keer dat ik achter een echte flipperkast stond is ook al weer 2-3 jaar terug.

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05:59
iwaarden schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:14:
Ik ben nog helemaal vrij qua formaat en deze tv is echt een koopje, als ik toch weer voor wat anders ga heb ik hier ook nog wel een bestemming voor.

Ik heb totaal geen vergelijksmateriaal dus 40” is ook al groot voor mij, iig groter dan 32”. De laatste keer dat ik achter een echte flipperkast stond is ook al weer 2-3 jaar terug.
Wat ook een leuke ervaring biedt, is VR in combinatie met een cabinet, uitgerust met Sound SSF en echte speakers met een subwoofer. Dit geeft je het gevoel dat de ervaring levensecht is. Bovendien zijn er voor VR veel VPX-kasten beschikbaar.

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:45
Via de verschillende virtual pinball forums bereikte mij het trieste bericht van het overlijden van Rod Ferguson (aka RAWD), een zeer gewaardeerde auteur binnen de VP community. In 2025 heeft RAWD aan TerryRed gevraagd of hij zijn eerste original Future Pinball tafel Spy vs Spy kon updaten gebruik makend van de nieuwe opties die BAM mogelijk maakt voor Future pinball. RAWD was enthousiast over de updates, maar de updated versie is nooit released. Als eerbetoon aan RAWD heeft Terry deze FP tafel nu verder bijgewerkt en uitgebracht.
https://vpuniverse.com/fi...ition-pinevent-lite-fizx/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUyLD5rfGntQScQIvw8EG-g7Kug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tANktIbayqX8nR6DY8Y4I9Oy.jpg?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste