[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:29
Haha, bij mijn eerste poging Jungle Princess haalde ik meteen een score van meer dan 200k. De backglass toonde echter maar 100k + de score boven de 200k. Blijkt dat de tafel in het echt ook maar scores tot 199.999 ondersteunt. Of ik heb een enorm talent voor deze kast, of hij is wat te makkelijk… ik denk dat laatste. :+

Maar.. wat een mooie kast is dat… ik vind EM’s altijd wel mooi om te spelen, mits ze goed gemaakt zijn. En dat is voor deze kast zeker het geval.

Fathom heeft trouwens ook nog een kleine grafische update gehad, want Frank_Enstein had wat extra’s geleerd bij Jungle Princess en heeft dat ook toegepast op Fathom.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Wel al eerder genoemd hier, maar niet als table release, Cheetah (Stern 1980) door Frank_Enstein.
Dit was de 1e kast van hem, waarna Fathom en Jungle Princess volgde. Voorheen maakte hij alleen instruction cards.
https://vpuniverse.com/files/file/21223-cheetah-stern-1980/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/955VjCekm94m2Qv_vx5tK0UE6i0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5Z4jGls7np6Kdbs7PB5lMvua.png?f=fotoalbum_large

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:21
Die ga ik van de week eens proberen. Ziet er lekker klassiek uit.

Ik ben overigens wel klaar met star trek. Ik vind het niet zo een leuke tafel, heb toevallig erg veel geluk gehad met de multiballs na 2 dagen vele uren proberen. Ik sluit em af en ga met de kids een leuke tafel doen :-p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 07:26
Ik zag dit op VPF :
New version is here PINemHi and PINemHi Leaderboard v3.6.2

The new version can be downloaded from http://pinemhi.com/

I would recommend to overwrite all files on previous install , maybe rename your old pinemhi.ini first to have the paths and user and code easily copied to the new pinemhi.ini file (and other settings of course)
You should only copy the values from your old pinemhi.ini as there are new settings that need to be in there

Also don't forget to stop pinemhi_rom_monitor before you overwrite the files
Leave the rom section in the new pinemhi.ini intact as this has been altered to work with the newer version of vpinmame as well

Whatsnew:

PINemHi Version 3.6.2

Added the following games to PINemHi LeaderBoard:
The Simpsons
Michael Jordan
Laser War
Playboy 35th Anniversary
Monday Night Football
Atlantis
Blackwater 100
Truck Stop
Escape from the Lost World
Dungeons & Dragons
Heavy Metal Meltdown
Party Animal
Hardbody
City Slicker
Strange Science
Special Force
MotorDome
Black Belt

Badges added to PINemHi Leaderboard:
Scores
-------
All of the above (new) games

Special scores
--------------
The Simpsons (loops)
Monday Night Football (loops)
World Challenge Soccer (most goals and world champ)
Gladiators (beast slayer)
Teed Off (holes in one)
Street Fighter II (the master)
Operation: Thunder (five star general)
Surf n Safari (rapids record)
Car Hop (record heat wave)
Hoops (high basket points)
Vegas (slot king)
Title Fight (highest punches)
Silver Slugger (highest runs to date)
Lights Camera Action! (5 of kind)
Teenage Mutant Nina Turtles (Data East) (loops)
Checkpoint (loops and speed record)
Robocop (ramp jumps)

Important !
Submitting a score can now be done in game using a button/key of your choice or f3 (vpinmame reset).
Best way to do that is after a complete game played.
When you do it in the middle of a game you can get pinball missing message starting a new game.
If you get a lot of missing pinball messages even after completed games revert to the old method (exiting a game)

PINemHi Changes:

Added 161 roms in total (more details about them are in whatsnew.txt)

New games supported:
Aaron Spelling
Agents 777
Ali
Amazon Hunt II
Amazon Hunt III
Andromeda
Atleta
Attack
Attila The Hun
Big Game
Black Velvet
Break
301/Bullseye
Bushido
Camel Lights
Catacomb
Cerberus
Cheetah
Cheech & Chong: Road-Trip'pin
Chuck-A-Luck
The Clash
Old Coney Island!
Corsario
Captain Hook
Cue
Cyclopes
Dale Jr.
Dracula
Dragonfist

Bugs fixed PINemHi:
Star Light (L-1)=strlt_l1.nv, not showing all 4 high scores

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Zal hem morgen eens installeren. Tof dat het goed bijgehouden en up to date gehouden wordt ondanks dat de high score site er gedateerd uitziet 😁

Net maar eens een nieuwe poging gedaan op de kiddie challenge. Attack from Mars op 7 miljard is toch wel pro te noemen ipv kiddie 🤣 ben met de kids tot de 5.5 gekomen. Misschien zo nog een poging.
Hoe kom je er achter wanneer je hem gehaald hebt? En krijg je dan automatisch een nieuwe challenge voorgeschoteld?

[ Voor 14% gewijzigd door sahinasappelsap op 08-09-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@sahinasappelsap Aha… je hebt dus hulptroepen! Maar ja, het heet dan ook Kiddie challenge :+
En ja, voor een eerste level is het best pittig. Mijn highscore op AFM is wel flink hoger, maar dat was voordat ik Pinemhi ging gebruiken.

Je krijgt niet echt een melding als je het gehaald hebt. Op de site duurt het ook even voordat het zichtbaar is. Als je dan de key voor de challenge even indrukt, krijg je je volgende challenge te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:51:
@sahinasappelsap Aha… je hebt dus hulptroepen! Maar ja, het heet dan ook Kiddie challenge :+
En ja, voor een eerste level is het best pittig. Mijn highscore op AFM is wel flink hoger, maar dat was voordat ik Pinemhi ging gebruiken.

Je krijgt niet echt een melding als je het gehaald hebt. Op de site duurt het ook even voordat het zichtbaar is. Als je dan de key voor de challenge even indrukt, krijg je je volgende challenge te zien.
Zeker de hulptroepen hebben zich vandaag ook goed vermaakt met vaders haha 😂

Ik heb wat problemen met het oproepen van de challenges. 5 min en weekly is geen probleem, maar het is telkens 1 scherm, dan niets dan komt er weer een tevoorschijn, ik zie badges die niet werken, maar het kiddiescherm komt niet echt tevoorschijn. Soms blijven de pop ups even helemaal weg. Nu zie ik dat ik pas op 11 september weer mag proberen. Snap em nog niet helemaal volgens mij. Als je de kiddie challenge aanzet, dan heb je toch 24 uur de tijd om die score te halen?

Heb nu , en . Voo de challenges ingesteld en < en > voor de 5 min en nog wat. (Je kan volgens mij 4 knoppen assignen)
Hoe hebben jullie die ingesteld staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:10:
[...]

Ik heb wat problemen met het oproepen van de challenges. 5 min en weekly is geen probleem, maar het is telkens 1 scherm, dan niets dan komt er weer een tevoorschijn, ik zie badges die niet werken, maar het kiddiescherm komt niet echt tevoorschijn. Soms blijven de pop ups even helemaal weg. Nu zie ik dat ik pas op 11 september weer mag proberen. Snap em nog niet helemaal volgens mij. Als je de kiddie challenge aanzet, dan heb je toch 24 uur de tijd om die score te halen?

Heb nu , en . Voo de challenges ingesteld en < en > voor de 5 min en nog wat. (Je kan volgens mij 4 knoppen assignen)
De AFM score moet je binnen 3 uur halen. Meestal zijn ze binnen 3 uur, maar binnen 2 uur ben ik ook al tegengekomen.

Ik heb de Kiddy Challenge op ~ gezet, zodat ik ‘m niet per ongeluk opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:10:
[...]

Je kan op de gedateerde website kijken of je challange gehaald heb, nog loopt of gefaalt is wanneer je nog moet wachten : http://www.pinemhi.com/kiddielist.php

Ik heb mijn challanges op joystick buttons staan en roep ze via mijn streamdeck op (nee, niet steamdeck).
De 5 min , weekkly en closest to pin, starten op via een plugin via Pinballx , zodat het altijd de juiste kast opstart met of zonder 5min challange actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op maandag 9 september 2024 @ 04:03:
[...]
Je kan op de gedateerde website kijken...
Did I hurt someone's feelings here? 😊
Zo ja, sorry dat was niet de intentie! Zodra ik Times New Roman, tabellen met standaard borders en felblauwe pagina's zie, dan roept dat instant nostalgische gevoelens uit eind jaren 90 bij me op. Toen zag alles er ongeveer zo uit!

Anyhow, ik moet van de week mijn ini file maar eens nalopen, want de prompts komen niet lekker tevoorschijn merk ik. Enige wat vlekkeloos werkt is: de 5 minuten modus is nu ingeschakeld/uitgeschakeld 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:11:
[...]

Did I hurt someone's feelings here? 😊
Zo ja, sorry dat was niet de intentie! Zodra ik Times New Roman, tabellen met standaard borders en felblauwe pagina's zie, dan roept dat instant nostalgische gevoelens uit eind jaren 90 bij me op. Toen zag alles er ongeveer zo uit!
Nee, totaal niet ! Dan heb je het design van DBM nooit gezien. Stamt uit de jaren 80, maar werkt als een speer.
Voor mij hoeft het niet een flashy design te zijn.
Het gaat om scores en DNA heeft hier goed werk bericht.
Keep it simple leerde ik in de jaren 90.

Ik heb laatst DBM van .net framework 4.8 naar .net core gemigreerd en daar doet Microsoft een aanpassingen van de font. Automatisch, kan je niet aangeven of je het wel of niet wilde.
Als je hele design en code op de font size etc gebaseerd is, kwamen er wel wat vloekjes.
Ik zie het verschil niet eens, maar heeft echt weken gepost om alle forms goed te krijgen.
Back to the 80's zeg ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:02:
[...]

Nee, totaal niet ! Dan heb je het design van DBM nooit gezien. Stamt uit de jaren 80, maar werkt als een speer.
Voor mij hoeft het niet een flashy design te zijn.
Het gaat om scores en DNA heeft hier goed werk bericht.
Keep it simple leerde ik in de jaren 90.

Ik heb laatst DBM van .net framework 4.8 naar .net core gemigreerd en daar doet Microsoft een aanpassingen van de font. Automatisch, kan je niet aangeven of je het wel of niet wilde.
Als je hele design en code op de font size etc gebaseerd is, kwamen er wel wat vloekjes.
Ik zie het verschil niet eens, maar heeft echt weken gepost om alle forms goed te krijgen.
Back to the 80's zeg ik :+
Gelukkig! DBM zegt me niets maar het reilen en zeilen van .net is me bekend haha!

Misschien kan dna er eens een leuke style sheet overheen gooien, als er ooit tijd over is.
Het werkt zo prima inderdaad, en het laat zien wat nodig is..belangrijk is...zoals de afgelopen 5 pins die op mijn naam staan 😋

Heb hurricane in de download gezet, misschien vanavond of morgen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 06:53:
Misschien kan dna er eens een leuke style sheet overheen gooien, als er ooit tijd over is.
Het werkt zo prima inderdaad, en het laat zien wat nodig is..belangrijk is...zoals de afgelopen 5 pins die op mijn naam staan 😋
5 op een rij! Gefeliciteerd! Je had wel weinig concurrentie de afgelopen week. Alleen Joop die zijn 2e plek weer gehaald heeft… maar ja… wie weet over een paar jaar nog wie er 2e was? Niemand… behalve Joop zelf:+

Er klopt wel iets niet aan die closest to the pin challenge. Als je Golf een beetje kent (ik speel het ook wel eens in het echt), dan weet je ook dat iedereen met Golf een handicap heeft. Hoe beter je bent, hoe lager je handicap. Dat betekent dus dat je met een slechtere score toch van betere spelers kunt winnen.

@DnaDisturber, als je hier mee leest, kun je even zo’n handicap systeem implementeren? 8) Iedereen begint dan op 0%. Als je een week wint, dan wordt je score een week later met 10% verhoogd. Win je weer, met 20%, etc. Win je niet en heb je een handicap percentage, dan gaat er weer 10% van af. Alleen met een hole in one win je altijd, ondanks je handicap score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 07:49:
[...]

5 op een rij! Gefeliciteerd! Je had wel weinig concurrentie de afgelopen week. Alleen Joop die zijn 2e plek weer gehaald heeft… maar ja… wie weet over een paar jaar nog wie er 2e was? Niemand… behalve Joop zelf:+

Er klopt wel iets niet aan die closest to the pin challenge. Als je Golf een beetje kent (ik speel het ook wel eens in het echt), dan weet je ook dat iedereen met Golf een handicap heeft. Hoe beter je bent, hoe lager je handicap. Dat betekent dus dat je met een slechtere score toch van betere spelers kunt winnen.

@DnaDisturber, als je hier mee leest, kun je even zo’n handicap systeem implementeren? 8) Iedereen begint dan op 0%. Als je een week wint, dan wordt je score een week later met 10% verhoogd. Win je weer, met 20%, etc. Win je niet en heb je een handicap percentage, dan gaat er weer 10% van af. Alleen met een hole in one win je altijd, ondanks je handicap score.
Dank dank! op naar de 6 :-D. Overigens weet over 1 jaar niemand meer dat ik 5 maal achter elkaar 2e was hoor, dus maak je niet druk. Ik ga hetzelfde lot tegemoet :-)

Ik heb in het eggie nog nooit gegolfd, maar handicaps in pinball...is dat een goed idee? :+ :D

• sahinasappelsap
Eindelijk de tijd gehad om pinemhi te updaten en cheetah, jungle queen, 007, hurricane, transporter en the Tommy huppie fluppie te installeren.

Jungle queen vind ik persoonlijk een leuke kast en mooi ook, net als cheetah. Echt het idee dat je op een echte klassieker speelt!

Maar even zonder dollen, die pin van hurricane gaat nergens over, omdat je er met 1 shot al overheen gaat 🤣

[ Voor 11% gewijzigd door sahinasappelsap op 12-09-2024 19:09 ]

• PatrickC
3,3 miljard in de normale Weekly op The Who Tommy Pinball Wizard… tsja…eigenlijk zijn alleen de 5-minute en closest to the pin challenges de laatste weken nog interessant. The all time high op The Who Tommy Pinball Wizard is zelfs 5,8 miljard, maar wel meer dan 3 jaar oud.

Ik denk dat ik voorlopig maar weer eens kasten ga spelen die niet in de challenges zitten en aan mijn positie in het leaderboard ga werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:08:
Maar even zonder dollen, die pin van hurricane gaat nergens over, omdat je er met 1 shot al overheen gaat 🤣
Maar het is je toch weer gelukt! 8)

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:39:
3,3 miljard in de normale Weekly op The Who Tommy Pinball Wizard… tsja…eigenlijk zijn alleen de 5-minute en closest to the pin challenges de laatste weken nog interessant. The all time high op The Who Tommy Pinball Wizard is zelfs 5,8 miljard, maar wel meer dan 3 jaar oud.

Ik denk dat ik voorlopig maar weer eens kasten ga spelen die niet in de challenges zitten en aan mijn positie in het leaderboard ga werken.
Is inderdaad een factor 10 hoger dan jouw score momenteel. Ik blijf het bijzonder vinden, maar laten we er vanuit gaan dat het legit is en dat deze mensen gewoon erg goed zijn. Het lukt mij ondertussen ook zo nu en dan om de bal die via de sidelane wegglipt via een nudge langs de flippers heen terug het veld in te krijgen..dan ben je toch je bal niet kwijt. Alleen het nudgen vind ik gewoon spannend met de poten en de hardware die erin zit. Wellicht gebruiken ze dat soort tactieken dus....of wat je eerder zei, de ballen in de rom verhogen, muurtjes plaatsen, etc. Of kiddie challenge.

Ik vind de 5 minuten challenge en de pin gewoon leuk om te doen, omdat de potjes kort zijn en toch ben je zo een uur of wat verder :-D
Misschien inderdaad wat meet focussen op andere challenges. Verdien je ook punten in de leaderbord door "gewoon"kasten te spelen?

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:41:
[...]

Maar het is je toch weer gelukt! 8)
Ja, heel snel op exit drukken als je denkt in de buurt te zitten qua score :-p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op donderdag 12 september 2024 @ 23:11:
[...]

Is inderdaad een factor 10 hoger dan jouw score momenteel. Ik blijf het bijzonder vinden, maar laten we er vanuit gaan dat het legit is en dat deze mensen gewoon erg goed zijn. Het lukt mij ondertussen ook zo nu en dan om de bal die via de sidelane wegglipt via een nudge langs de flippers heen terug het veld in te krijgen..dan ben je toch je bal niet kwijt. Alleen het nudgen vind ik gewoon spannend met de poten en de hardware die erin zit. Wellicht gebruiken ze dat soort tactieken dus....of wat je eerder zei, de ballen in de rom verhogen, muurtjes plaatsen, etc. Of kiddie challenge.

Ik vind de 5 minuten challenge en de pin gewoon leuk om te doen, omdat de potjes kort zijn en toch ben je zo een uur of wat verder :-D
Misschien inderdaad wat meet focussen op andere challenges. Verdien je ook punten in de leaderbord door "gewoon"kasten te spelen?
Ik heb nog niet echt serieus een poging gewaagd op The Who Tommy Pinball Wizard, maar als ik de huidige score nog zou willen benaderen, moet ik daar heel veel uurtjes in gaan stoppen en dat vind ik het niet waard. En dat is ook precies wat jij al zegt, de 5-minute en closest to the pin zijn leuk en kosten weinig tijd per potje.

Voor elke kast die je speelt die Pinemhi ondersteunt krijg je punten. Ik meen me te herinneren dat je punten krIjgt nav het aantal plekken dat je stijgt in de ranglijst voor die kast. Speel je een kast waarvoor er al 100 scores staan en je wordt 25e, dan krijg je 100-25+1=76 punten dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 08:12:
[...]

Voor elke kast die je speelt die Pinemhi ondersteunt krijg je punten. Ik meen me te herinneren dat je punten krIjgt nav het aantal plekken dat je stijgt in de ranglijst voor die kast. Speel je een kast waarvoor er al 100 scores staan en je wordt 25e, dan krijg je 100-25+1=76 punten dacht ik.
Klopt als een bus !

Ik kwam dit tegen : https://www.vpinworkshop.com/
De YT kanaal is wel gaaf als je deep dive wilt gaan

[ Voor 5% gewijzigd door MikeDASpike op 13-09-2024 09:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
MikeDASpike schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:04:
[...]

Klopt als een bus !

Ik kwam dit tegen : https://www.vpinworkshop.com/
De YT kanaal is wel gaaf als je deep dive wilt gaan
De VPW website kende ik nog niet, maar op het YT kanaal was ik al geabonneerd. Als ik met pensioen ga, dan heb ik wellicht tijd om ook zelf kasten te gaan bouwen, maar dat zal dan inmiddels wel in VPE zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:21:
[...]

De VPW website kende ik nog niet, maar op het YT kanaal was ik al geabonneerd. Als ik met pensioen ga, dan heb ik wellicht tijd om ook zelf kasten te gaan bouwen, maar dat zal dan inmiddels wel in VPE zijn. :+
Hahaha. Een nieuwe JP Salas ! Zal wel de opvolger zijn van vpe !
Nee tafels bouwen ga ik niet aan beginnen. Net zo min als tafel 'baken' met de toolkit.
Het ziet er fantastisch uit, maar dat is te hoog voor mij gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Er komt een nieuwe VPX Original aan van de makers van Futurama.
Secret Agent

• PatrickC
Gisteren toch nog even 4 potjes gespeeld voor de 5-minute challenge. Die Transporter the Rescue kende ik nog helemaal niet, terwijl er zelfs een VPW versie van is uit 2021. Het schijnt dat één van de VPW teamleden deze kast in het echt bezit, dus ze konden een perfecte simulatie maken. Best wel weer een originele layout en ook niet makkelijk. Ik heb de 5 minuten speeltijd nog niet gehaald, maar ja… ook nog maar even geprobeerd. :+

PinStratsDan zit hier op 6,9 miljoen na 5 minuten…

[ Voor 34% gewijzigd door PatrickC op 14-09-2024 07:42 ]

• sahinasappelsap
Wtf is er met de pinemhi website gebeurt

😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:07:
Wtf is er met de pinemhi website gebeurt

😱
Er had iemand geklaagd over de verouderde layout… ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 14-09-2024 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
En het Flippin' Cow Golf Course Open is gestart. Echt iets voor golf champion @sahinasappelsap ! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
En er komt een nieuw optie… Duel… blood will flow })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:22:
[...]

Er had iemand geklaagd over de verouderde layout… ;)
Haha er wordt meegelezen! 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:23:
En het Flippin' Cow Golf Course Open is gestart. Echt iets voor golf champion @sahinasappelsap ! :+
Ik sta achter op alle weekly challenges en dan ook nog een golf course! Ik weet niet meer waar ik moet beginnen! 😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:25:
En er komt een nieuw optie… Duel… blood will flow })
Ik zag het in het menu staan. Ben benieuwd wat dat is. Als dat online tegen een andere friend is, dan lijkt me het leuk om dat eens tegen jullie te proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Helaas wel ... Ik gebriuk altijd mijn mobiel om PinemHI te bekijken. Ook tijdens flipperrern, maar niet te doen met die balk aan de zijkant. Ook om te kijken of mijn score er is en dan te refresehen, gaat deze weer naar het eerste eerste !
Please Wilco, maak ook een mobiele versie !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Ik vind de Helpful external links wel leuk !

• MikeDASpike
Het lijkt dat bij de Cow Golf Course een hoop dezelfde tafels zijn het dezelfde als vorige keer .
Of verbeeld ik het mij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Enige tijd geleden had ik dit pareltje al gezien.
helaas zat er toen de tijd een bug in, maar die is nu opgelost
En de kast is snel gereleaseed, waarschijnlijk omdat deze niet goed met Vpinmame 3.6 overweg kon

https://vpuniverse.com/fi...sters-stern-2013-vpw-mod/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qyf1164TI3H4ZrVZVmhtgEP8YM=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/xu6HLjIwN0V8iwqyhB8ax6yG.webp?f=fotoalbum_large

Echt een gave kast ! Zeker in VR !

[ Voor 8% gewijzigd door MikeDASpike op 14-09-2024 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:58:
En de kast is snel gereleaseed, waarschijnlijk omdat deze niet goed met Vpinmame 3.6 overweg kon

[Afbeelding]

Is dit de kast waar je het laatst over had waar je nog niets over mocht zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:59:
[...]

Is dit de kast waar je het laatst over had waar je nog niets over mocht zeggen?
Inderdaad

Edit: Er mag zowieso niets over nieuwe releases gezegd worden, en zeker niet gepubliceerd. Maakt het spannender voor de mensen die er niets vanaf weten. [quote]sahinasappelsap schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:37:

[ Voor 114% gewijzigd door MikeDASpike op 14-09-2024 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:58:

[Afbeelding]

Nice! Ben benieuwd!

De golf heb ik veilig kunnen stellen, maar met transporter leidt juj nog steeds.

De Who's Tommy kast is echt leuk b.t.w. hoop leuke mini games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:45:
[...]

Helaas wel ... Ik gebriuk altijd mijn mobiel om PinemHI te bekijken. Ook tijdens flipperrern, maar niet te doen met die balk aan de zijkant. Ook om te kijken of mijn score er is en dan te refresehen, gaat deze weer naar het eerste eerste !
Please Wilco, maak ook een mobiele versie !
Ik dus ook! Dat is nu een beetje clumsy geworden nu de weekly challenges in een iframe zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:37:
[...]

Ik dus ook! Dat is nu een beetje clumsy geworden nu de weekly challenges in een iframe zitten
Iemand zat te momperen dat het old fashion was, dus niet zeuren :+
Hebben jullie ook dat in dark of light mode het slechter te lezen is, of is dat mijn slechte ogen (lichtblauwe achtergrond met zwarte letters?)
Maar... goed gedaan DNADisturber ! Ik blijf dit leuk vinden.

Btw iemand een idee hoe ik de backglass score van transporter the rescue op rood/oranje kan zetten ?ik heb wat instellingen van de b2sserver aangepast, maar krijg hem niet rood zoals Hauntfreaks het laat zien in zijn screenshots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik kan die oranje letters op grijze achtergrond lastig lezen. Heb het al gemeld op VPF.

Net even één potje Metallica gespeeld. Prachtige lichteffecten in de VR room. Maar voor mensen met epilepsie mag er wel een waarschuwing op. Via F12 kan je het wel tweaken.

• PatrickC
Hoe werkt dat Golf Tournament eigenlijk? Ik zie dat elke ‘hole’, net als bij het echte golf een par waarde heeft. Wat betekent dat hier?

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:53:
[...]

Iemand zat te momperen dat het old fashion was, dus niet zeuren :+
Hebben jullie ook dat in dark of light mode het slechter te lezen is, of is dat mijn slechte ogen (lichtblauwe achtergrond met zwarte letters?)
Maar... goed gedaan DNADisturber ! Ik blijf dit leuk vinden.

Btw iemand een idee hoe ik de backglass score van transporter the rescue op rood/oranje kan zetten ?ik heb wat instellingen van de b2sserver aangepast, maar krijg hem niet rood zoals Hauntfreaks het laat zien in zijn screenshots
Ik heb het idee dat oranje op grijs/blauw ook niet prettig leest..

Edit. Transporter bedoel je. Die tafel in het geel is sowieso niet prettig en op 150 frames hapert hij bij mij ook. Ik heb qua backglass een old fashioned display waar zwart achter zit, dus ik kan de scores enzo wel goed lezen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dna Disturber
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 12-09 22:51
Hoi hoi...

k dacht, zal me maar even bij de oranje-clan aansluiten
Helaas kom ik zelf niet meer aan spelen toe aangezien ik m'n cabinet nog helemaal moet configureren
Maar de competitie tussen jullie zorgt er wel voor dat t weer gaat kriebelen :)

Golf Tournament is eigenlijk 18 bij elkaar opgetelde potjes van de weekly golf challenge
Par waarde betekent eigenlijk niets.....was meer om een golf-vibe te geven
Geeft wel aan dat de PIN dichtbij of verder staat
Bij een par 5 moet je wel even aan de slag
Bij een par 3 is het misschien een goeie tactiek om niet voor de skillshot te gaan ;)

Links zijn nu cobalt-blauw btw
de laatste 10 gewone en 5 minute scores staan nu op de eerste pagina
Als je het wil hebben als vanouds op je telefoon dan kun je deze links gebruiken
www.pinemhi.com/hiscore_search.php
of als je de weekly challenges wilt
www.pinemhi.com/weekly_challenges.php

[ Voor 24% gewijzigd door Dna Disturber op 14-09-2024 18:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
@Dna Disturber Welkom in het VP topic op Tweakers! :)

De links op de site zijn nu veel beter leesbaar. (y)

Grappig bedacht die par waardes bij het Golf toernooi. Ik ga mijn golfset maar eens van de zolder halen, golfschoenen poetsen en de komende maanden de virtuele green opzoeken. Ik heb mijn GVB nog steeds niet gehaald, maar die is gelukkig hier niet nodig. Voor de par 5 gebruik ik dan de houten 3 om af te slaan en bij de par 3 een ijzeren 8. :P Hopelijk raak ik niet te veel bunkers of ballen die in het water terechtkomen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
@Dna Disturber ,

welkom en blij dat je nu ook reageerd op posts en Iet alleen leest ! :)

Zijn de pars hetzelfde als de vorige toernooi, maar dan shuffeld en andere waardes?

[ Voor 10% gewijzigd door MikeDASpike op 14-09-2024 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
Btw. Bedankt om ook de 5min scores te laten zien.
Jammer dat ik nu zie dat ik de joop geworden ben. Dus moet van de week aan de bak !

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:28:
Hoi hoi...

k dacht, zal me maar even bij de oranje-clan aansluiten
Helaas kom ik zelf niet meer aan spelen toe aangezien ik m'n cabinet nog helemaal moet configureren
Maar de competitie tussen jullie zorgt er wel voor dat t weer gaat kriebelen :)

Golf Tournament is eigenlijk 18 bij elkaar opgetelde potjes van de weekly golf challenge
Par waarde betekent eigenlijk niets.....was meer om een golf-vibe te geven
Geeft wel aan dat de PIN dichtbij of verder staat
Bij een par 5 moet je wel even aan de slag
Bij een par 3 is het misschien een goeie tactiek om niet voor de skillshot te gaan ;)

Links zijn nu cobalt-blauw btw
de laatste 10 gewone en 5 minute scores staan nu op de eerste pagina
Als je het wil hebben als vanouds op je telefoon dan kun je deze links gebruiken
www.pinemhi.com/hiscore_search.php
of als je de weekly challenges wilt
www.pinemhi.com/weekly_challenges.php
Welkom! Aangezien de pin to golf helemaal mijn ding is, ga ik me daar van de week eens op storten.
Op de oude pagina stond trouwens dat de "course open" is. Hoe lang is dat zo als hij open gaat?

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:20:
Jammer dat ik nu zie dat ik de joop geworden ben. Dus moet van de week aan de bak !
De Sjaak bedoel je? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
sahinasappelsap schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:17:
[...]

Welkom! Aangezien de pin to golf helemaal mijn ding is, ga ik me daar van de week eens op storten.
Op de oude pagina stond trouwens dat de "course open" is. Hoe lang is dat zo als hij open gaat?
Als je op de link klikt dan zie je het ook staan maar hij is open tot 31 dec 23:59
Dus alle tijd , je hoeft ze niet allemaal in één week te doen hoor ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dna Disturber
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:16:
@Dna Disturber ,

welkom en blij dat je nu ook reageerd op posts en Iet alleen leest ! :)

Zijn de pars hetzelfde als de vorige toernooi, maar dan shuffeld en andere waardes?
Ze zijn allemaal hetzelfde....
Het was ooit de bedoeling dat het elke keer een nieuwe baan met andere tafels zou worden maar aangezien er niet veel animo voor was de vorige keer heb ik er geen extra tijd in gestoken.
Maar leek me wel leuk en vooral nu sahinasappelsap zo enthousiast aan het "golfen" is geslagen. ;)

Wel weer 250, 100 en 50 punten te verdienen voor de cup voor de plekken 1 t/m 3 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:08:
[...]

Het was ooit de bedoeling dat het elke keer een nieuwe baan met andere tafels zou worden maar aangezien er niet veel animo voor was de vorige keer heb ik er geen extra tijd in gestoken.
Maar leek me wel leuk en vooral nu sahinasappelsap zo enthousiast aan het "golfen" is geslagen. ;)

Wel weer 250, 100 en 50 punten te verdienen voor de cup voor de plekken 1 t/m 3 8)
Praktijk wijst uit dat ik beter ben in het zo dicht mogelijk bij een lage score komen dan dat ik eindeloos probeer om een high score van VPA te verbreken. Kansloos!

Dus vooral leuk omdat ik er ook redelijk in mee kan komen 😋

Fijn dat je er ook even de tijd voor krijgt 👍🏽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
[...]

Make sense.
Zijn de scores wel aangepast? Ik meende dat Congo de vorige keer precies 10 miljoen was.
Het is hoe dan ook leuk dat je elke keer iets extra's doet.
vorige keer was ik heel enthousiast begonnen, maar helaas waren ziekenhuis opnames waardoor ik mijn plaatst moest opgeven
[...]

Ja, daar is niet tegenop te golfen !
Die scores zijn net als die argentijnen niet te doen voor mij !.
Maar ik zag gisteren alleen maar scores voorbij schieten op leaderboard, dus hij (of zijn kinderen :p ) besteden veel tijd eraan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op zondag 15 september 2024 @ 05:52:
[...]

Make sense.
Zijn de scores wel aangepast? Ik meende dat Congo de vorige keer precies 10 miljoen was.
Het is hoe dan ook leuk dat je elke keer iets extra's doet.
vorige keer was ik heel enthousiast begonnen, maar helaas waren ziekenhuis opnames waardoor ik mijn plaatst moest opgeven

[...]

Ja, daar is niet tegenop te golfen !
Die scores zijn net als die argentijnen niet te doen voor mij !.
Maar ik zag gisteren alleen maar scores voorbij schieten op leaderboard, dus hij (of zijn kinderen :p ) besteden veel tijd eraan
Gisteren ben ik inderdaad behoorlijk lang bezig geweest om de golf terug op naam te krijgen.
Transporter wilde niet zo...en dat is nu alweer 3 miljoen zie ik.
Daarna met de kids nog AFM gespeeld 😁

[ Voor 4% gewijzigd door sahinasappelsap op 15-09-2024 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:38:
[...]

Gisteren ben ik inderdaad behoorlijk lang bezig geweest om de golf terug op naam te krijgen.
Transporter wilde niet zo...en dat is nu alweer 3 miljoen zie ik.
Daarna met de kids nog AFM gespeeld 😁
Nog steeds met Kiddie Challenge level 1 bezig? :P Troost je, er zit ook af en toe een soort closest to the pin bij, dat is jouw specialiteit!

Ik zit nog op level 7, maar heb BK2000 ook niet meer gespeeld. Ik vind dat niet zo’n leuke kast om te spelen en er zijn zoveel andere leuke kasten. Vaak heb ik maar even een kwartiertje en dan is het opstarten van de Kiddie Challenge niet zo handig. Die 2-3 uur heb je soms echt nodig, of… een beetje geluk. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:59:
[...]

Nog steeds met Kiddie Challenge level 1 bezig? :P Troost je, er zit ook af en toe een soort closest to the pin bij, dat is jouw specialiteit!

Ik zit nog op level 7, maar heb BK2000 ook niet meer gespeeld. Ik vind dat niet zo’n leuke kast om te spelen en er zijn zoveel andere leuke kasten. Vaak heb ik maar even een kwartiertje en dan is het opstarten van de Kiddie Challenge niet zo handig. Die 2-3 uur heb je soms echt nodig, of… een beetje geluk. >:)
Niet direct, mijn oudste vindt die kast heel erg leuk dan spelen we tegen elkaar met pinemhi op de achtergrond aan :-)
Overigens ben tot 6,5 miljard gekomen vorige keer, net te weinig. Vind de cooldown periode veel te lang bij kiddie.

Verder ben ik ook geen wereldkampioen pinballen, als ik jullie scores vaak voorbij zie komen. Om daar overheen te gaan moet ik heel veel proberen en behoorlijk mijn best doen. Denk dat dat ook vanwege de onbekendheid van sommige kasten komt en de behendigheid die ik mis.
Neemt niet weg dat het een leuk tijdsverdrijf is....totdat het gaat irriteren dat het niet wil lukken :+

Black knight is wel een bijzondere tafel vind ik, ook omdat het mijn eerst was waar je magna save echt kan gebruiken :-) Leuke extra dimensie dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:10:
[...]

Verder ben ik ook geen wereldkampioen pinballen, als ik jullie scores vaak voorbij zie komen. Om daar overheen te gaan moet ik heel veel proberen en behoorlijk mijn best doen. Denk dat dat ook vanwege de onbekendheid van sommige kasten komt en de behendigheid die ik mis.
Neemt niet weg dat het een leuk tijdsverdrijf is....totdat het gaat irriteren dat het niet wil lukken :+
Ik ben ook totaal geen kampioen pinballen. Soms moet je geluk hebben. Meestal als ik een kast niet ken, schiet ik maar wat en heb je soms een hogere score als dat je gericht gaat schieten.

Helaas vinden mijn kinderen het niet leuk. 2 van mijn kleinkinderen wel, maar zijn net te jong om tegen te spelen. Daarom vind ik PinemHi ook leuk. Random een kast als challenge. En met jullie erover praten .

Benieuwd wat de nieuwe Duel gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:10:
[...]

Niet direct, mijn oudste vindt die kast heel erg leuk dan spelen we tegen elkaar met pinemhi op de achtergrond aan :-)
Overigens ben tot 6,5 miljard gekomen vorige keer, net te weinig. Vind de cooldown periode veel te lang bij kiddie.

Black knight is wel een bijzondere tafel vind ik, ook omdat het mijn eerst was waar je magna save echt kan gebruiken :-) Leuke extra dimensie dus.
Haha… ook ik ben zeker geen wereldkampioen pinball… ik doe vaak maar wat en verdiep me zelden in de regels van kasten. Voor mij is het gewoon een stukje ontspanning. Maar Pinemhi heeft wel het competitie element voor mij aangewakkerd, wat soms ook niet echt ontspannend werkt. :+

BK2000 is zeker geen verkeerde kast, maar ik vind ‘m te druk, met name op het gebied van audio. Het gaat mij dan heel snel irriteren. Doe mij dan maar de AC/DC, Metallica of Guns ‘n Roses kasten… ook veel audio maar dan wel lekkere nummers. 🤘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik startte de Kiddie Challenge per ongelijk op gisteravond laat, dus ik dacht, laat ik toch maar weer een paar pogingen wagen op BK2000. Maar helaas… die kast ligt mij helemaal niet volgens mij. Ik begrijp ook niet hoe sommige regels werken. Ik krijg regelmatig dat ik een extra ball kan halen, maar daar krijg je dan nog geen 5 seconden voor en dan gaat het extra ball lampje in de lane waar je ‘m in moet schieten al weer uit. In die paar seconden moet de bal van het veld bovenin naar onderen komen en dan moet je ‘m daarna meteen onder controle krijgen en in de linker outlane schieten. Niet te doen in een paar seconden. Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Inmiddels ook 3 holes gespeeld op het golf tournament. Nog geen echt scherpe scores, maar wel alvast een ‘banker lap’ als ik Formule 1 termen mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
MikeDASpike schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:20:
Doe geen moeite… je staat inmiddels derde want de echte Joop heeft een demarrage geplaatst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:08:
Inmiddels ook 3 holes gespeeld op het golf tournament. Nog geen echt scherpe scores, maar wel alvast een ‘banker lap’ als ik Formule 1 termen mag gebruiken.
Netjes. Ik heb er 1 gedaan. Gister ochtend een tijd mee bezig geweest
Nog 17 te gaan voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:10:
[...]

Doe geen moeite… je staat inmiddels derde want de echte Joop heeft een demarrage geplaatst. :+
Mooi score @PatrickC ! Je moet echt geluk hebben met die miljoenen. Als je strak de bal kunt spelen, zit je er zo aan. Ik heb alleen het idee dat de physics niet lekker werkt. Vaak komt de bal tegen dat middelste paaltje, maar in plaats van te stuiteren, 'glijdt' deze via de zijkant ervan weg. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
MikeDASpike schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:27:
[...]

Mooi score @PatrickC ! Je moet echt geluk hebben met die miljoenen. Als je strak de bal kunt spelen, zit je er zo aan. Ik heb alleen het idee dat de physics niet lekker werkt. Vaak komt de bal tegen dat middelste paaltje, maar in plaats van te stuiteren, 'glijdt' deze via de zijkant ervan weg. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Nee, dat ligt niet aan jou. Ik had hetzelfde. Deze VPW kast heeft een physics update nodig. De bal maakt soms ook rare sprongen en die center post doet niet wat hij zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:06:
Ik startte de Kiddie Challenge per ongelijk op gisteravond laat, dus ik dacht, laat ik toch maar weer een paar pogingen wagen op BK2000. Maar helaas… die kast ligt mij helemaal niet volgens mij. Ik begrijp ook niet hoe sommige regels werken. Ik krijg regelmatig dat ik een extra ball kan halen, maar daar krijg je dan nog geen 5 seconden voor en dan gaat het extra ball lampje in de lane waar je ‘m in moet schieten al weer uit. In die paar seconden moet de bal van het veld bovenin naar onderen komen en dan moet je ‘m daarna meteen onder controle krijgen en in de linker outlane schieten. Niet te doen in een paar seconden. Of doe ik iets verkeerd?
Durf ik je niet te zeggen. Ik heb die kast al een behoorlijke tijd niet meer gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:10:
[...]

Zo dan 3,7 mio. Dat is een hele beste score man. Ik ga niet eens meer proberen om die te verbreken. Gefeliciteerd met de dikke vette win deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:31:
[...]

Nee, dat ligt niet aan jou. Ik had hetzelfde. Deze VPW kast heeft een physics update nodig. De bal maakt soms ook rare sprongen en die center post doet niet wat hij zou moeten doen.
Ik dacht dat het aan mij lag :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Zie dat deze week de weekly challenge: Playboy (Stern) is. Denk dat ik die even laat schieten en me eens ga focussen op het golf toernooi. Jammer that "The who's" alweer afgelopen is. Door drukte gisteren niet meer aan toe gekomen om te proberen.

Moet ik het golf tournament via een knopje aanzetten op pinemhi of pakt ie de score automatisch, zoals bij de normale golf?

[ Voor 20% gewijzigd door sahinasappelsap op 16-09-2024 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
sahinasappelsap schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:52:
Moet ik het golf tournament via een knopje aanzetten op pinemhi of pakt ie de score automatisch, zoals bij de normale golf?
Gaat autimatisch. Net als bij je weekly golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Al eerder aangekondigd en hu released… Secret Agent (Original 2024) v1.0, door Wizball.
https://vpuniverse.com/fi...-agent-original-2024-v10/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3O7liNs09sjC7TAae3o7l03fygA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvwkUa7b0m8yvqOXLLdoGNtV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Welke van de 12 batman kasten is degene die deze week in de golf staat? Ik heb nu die van data east gedownload. Is dat de juiste?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
sahinasappelsap schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 07:50:
Welke van de 12 batman kasten is degene die deze week in de golf staat? Ik heb nu die van data east gedownload. Is dat de juiste?
Yep, dat is de juiste

de andere batman kasten:
batman the dark knight is van Stern
batman forever is die van Sega
batman 66 is ook van Stern maar die werkt nog niet met vpinmame (dus die werkt niet met pinemhi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:27:
[...]

Yep, dat is de juiste

de andere batman kasten:
batman the dark knight is van Stern
batman forever is die van Sega
batman 66 is ook van Stern maar die werkt nog niet met vpinmame (dus die werkt niet met pinemhi)
Thanks, goed om te weten. Er zijn nogal wat batman tafels namelijk ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEut0DpzdKHdC31sOZHfAXg3R1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G1rPGLvT34Xze8HHJq3hr7JT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
sahinasappelsap schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 17:43:
[...]

Thanks, goed om te weten. Er zijn nogal wat batman tafels namelijk ;-)

[Afbeelding]
haha, ja als je het zo bekijkt zeker wel ja
maar originals daar kan pinemhi geen scores van afvangen ;)
dus die vallen al af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Dna Disturber schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:12:
[...]

Pinemhi kun je toch ook met Future Pinball gebruiken? Hoe werkt dat dan zonder VPinMame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
PatrickC schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:18:
[...]

Pinemhi kun je toch ook met Future Pinball gebruiken? Hoe werkt dat dan zonder VPinMame?
haha you got me there....maar niet voor het leaderboard gedeelte
die schrijven de hiscores weg in fpram
heel vroegahhh had ik ook een online leaderboard voor future pinball
maar dat was te doen omdat ik een eigen frontend had gebouwd voor Visual en Future Pinball in autohotkey

Zou misschien nog wel kunnen hoor maar vervelende is dat de namen van de fpram kunnen verschillen als iemand de tafel heeft hernoemd

originals doen t op een nog andere manier..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9v40PuFIkrj2h_9p4Y55Lge7zY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DifL76uAz1ilgR1LH7UFeulB.png?f=user_large
Herinner je je deze kleur nog ? ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Dna Disturber op 17-09-2024 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:12:
[...]

Helder!
Anyhow, aan iedereen de uitnodiging om de golf van deze week te verbeteren ;-)

Heb net ook even Avatar gespeeld, maar mijn score komt helemaal niet door op het tournament.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:08:
[...]

haha y
[Afbeelding]
Herinner je je deze kleur nog ? ;)
:Y , is dat niet #0A40E3 a.k.a. pinemhi blauw? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dna Disturber
sahinasappelsap schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:47:
[...]

Helder!

Heb net ook even Avatar gespeeld, maar mijn score komt helemaal niet door op het tournament.
Je hebt net iets te hard geslagen :)
voorbij de pin zeg maar.....dezelfde regels gelden hier als de weekly golf challenge...alles erboven telt niet

vind eigenlijk ook wel dat deze specifieke kleur blauw voor altijd zo moet blijven heten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:47:
Haha… je bent de Max Verstappen van de Closest to the pin challenge… na 6 overwinningen op rij, wat een all time record is, ga je nu voor de 7e! Er komt een moment dat je weer verslagen gaat worden… net als Max. :P

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:23:
[...]

Je hebt net iets te hard geslagen :)
voorbij de pin zeg maar.....dezelfde regels gelden hier als de weekly golf challenge...alles erboven telt niet

vind eigenlijk ook wel dat deze specifieke kleur blauw voor altijd zo moet blijven heten :P
Nou ja, ik had er eentje van 4.5 mio daarvoor en die lijkt niet goed doorgekomen te zijn. Ik ga vandag nog wel even proberen :-)

• sahinasappelsap
Even een berichtje voor @Dna Disturber: Whirlwind in de open golf doet het niet. De scores komen gewoon helemaal niet door in pinemhi. Wat is daar aan het handje enig idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:27:
[...]

Haha… je bent de Max Verstappen van de Closest to the pin challenge… na 6 overwinningen op rij, wat een all time record is, ga je nu voor de 7e! Er komt een moment dat je weer verslagen gaat worden… net als Max. :P
Vooralsnog niemand boven me... I'm BATMAN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:35:
Even een berichtje voor @Dna Disturber: Whirlwind in de open golf doet het niet. De scores komen gewoon helemaal niet door in pinemhi. Wat is daar aan het handje enig idee?
@sahinasappelsap @Dna Disturber Het probleem is dat in de ini file de rom naam niet als '"Whirlwind (LA-3)" staat. Nadat ik deze regel heb toegevoegd werkt het wel.

Whirlwind (LA-3)=whirl_l3.nv

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:13:
[...]

@sahinasappelsap @Dna Disturber Het probleem is dat in de ini file de rom naam niet als '"Whirlwind (LA-3)" staat. Nadat ik deze regel heb toegevoegd werkt het wel.

Check!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeDASpike
PatrickC schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:13:
[...]

Ik heb nog niet gechecked hoe de nieuwe lijst eruit ziet, maar 1 of andere guru had al een mix van 3.5 en 3.6 vpinmame roms en names gemixed
https://forums.gameex.com...indComment&comment=215645

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dna Disturber
hmmm....vreemd
had ze ge-extract uit een vpinmame 3.6 versie en toegevoegd aan de lijst
dit om er voor te zorgen dat het met een oudere versie ook nog werkt (oude benamingen zelfs van bijvoorbeeld 3.1)
hopelijk missen er geen andere

leuk altijd dat renamen met nieuwe versies ;)

anders moet ik ff checken met die van Mike of er nog meer niet instaat...ín de lijst van Mike staat ook alles nog een keer met VPINMAME : ervoor maar dat is niet meer nodig, dat wordt weggehaald door pinemhi leaderboard programma

Maar je kan de lijst van Mike natuurlijk gewoon gebruiken...die zal goed werken

[ Voor 7% gewijzigd door Dna Disturber op 19-09-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
MikeDASpike schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:46:
[...]

Ik heb nog niet gechecked hoe de nieuwe lijst eruit ziet, maar 1 of andere guru had al een mix van 3.5 en 3.6 vpinmame roms en names gemixed
Nou is de rom naam achterhalen niet zo spannend. Maar hoe weet je nu dat de naam bv Whirlwind LA-3 is ipv Whirlwind L-3 dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Potverdikkeme @PatrickC .. you're BATMAN!

Ga je nou mijn 7 week streak zitten verprutsen? 😱

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:07:

Allemaal tactiek! Ik probeer je aandacht af te leiden van het Golf toernooi. ;) En je wilt toch winnen met wat serieuze tegenstand? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
3060 TI op de kop kunnen tikken voor 150 euri en 32 GB ram kit voor 25 euri.
Zou nu wel moeten kunnen genieten van Virtuele Pinball in VR zeker...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
MikeDASpike schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:46:
[...]

Er bleken er iets meer dan 100 te ontbreken maar behalve de whirlwind roms is er volgens mij niet zoveel bij dat pinemhi leaderboard raakt (geen ondersteunde games/roms)
Het kan wel zo zijn dat er misschien een paar nieuwe taal roms inzitten die niet worden ondersteund door pinemhi leaderboard (german, french etc) , maar ja die werkten ervoor dan ook al niet ;)
Ik heb de download aangepast en het lijstje toegevoegd

Hieronder de lijst van rom namen die ontbraken
je kunt ze zelf plakken onder de andere in romfind
Airborne Avenger (Free Play)=aavengef.nv
Ali (7-digit conversion Free Play rev. 76)=alib.nv
Atarians, The (Free Play)=atarianf.nv
Bad Cats (The Cat's Meow)=bcats_tcm.nv
Bad Girls (alternate set)=badgirl2.nv
Baywatch (3.00 German)=bay_g300.nv
Beavis and Butt-Head (Class of 1812 MOD)=beav_butt.nv
Big Game (MOD rev. 12)=biggamee.nv
Black Knight (L-2)=bk_l2.nv
Brooklyn (set 1) (Bingo)=brooklyn.nv
Brooklyn (set 2) (Bingo)=brooklyna.nv
Bugs Bunny's Birthday Ball (LG-2 German)=bbnny_lg.nv
Continental 3 in 1 (Bingo)=cntine31.nv
Cue Ball Wizard (older display rev.)=cueball1.nv
Devil's Dare (alternate set)=dvlsdrea.nv
Diner (LG-2 German)=diner_g2.nv
Domino II (Bingo)=domino2.nv
Dracula (One Ball MOD)=draculc.nv
Earth, Wind & Fire (alternate sound)=ewfa.nv
Earth, Wind & Fire (Free Play)=ewff.nv
Elvira and the Party Monsters (LG-3 German)=eatpm_3g.nv
Elvis (1.00)=elv100.nv
Farfalla (French Speech)=farfallf.nv
Farfalla (French Speech, Free Play)=farfffp.nv
Fire Mountain (Free Play)=firemntnf.nv
Flipper Football (1.03)=ffv103.nv
Frankenstein, Mary Shelley's (Italian)=franksti.nv
Future World (Free Play)=futurwldf.nv
Galaxy (7-Digit conversion, Fixes & modified rules)=galaxyc.nv
Golden Game Bingo New (Bingo)=goldgnew.nv
Golden Game Bingo Stake 6/10 (Bingo)=goldgstake.nv
Golden Game Kit 1 Generation (Bingo)=goldgkit1.nv
Golden Gate (set 1) (Bingo)=ggate.nv
Golden Gate (set 2) (Bingo)=ggatea.nv
Gun Shot=gunshot.nv
Hook (4.01, Display 4.00)=hook_400.nv
Hook (4.01, French Display 4.01)=hook_f401.nv
Hot Wheels (Free Play)=hotwheelf.nv
House of Diamonds (Free Play)=hodf.nv
Jungle Lord (New Tricks L-2)=jngld_ntl2.nv
Jungle Lord (New Tricks L-3beta)=jngld_ntl3.nv
Kiss (7-digit conversion rev. 30)=kisse.nv
Lightning (Free Play & MOD rev. 25)=lightnic.nv
Locomotion (Free Play)=locomotnf.nv
Metallica (V0.52)=mtl_052.nv
Mexico 86 (Italian Speech)=mexicoi.nv
Mexico 86 (Italian Speech, Free Play)=mexicifp.nv
Michigan (Bingo)=michigan.nv
Michigan Bingo Kit 1 Generation (Bingo)=michkit1.nv
Michigan Bingo New (Bingo)=michnew.nv
Michigan Bingo Stake 6/10 (Bingo)=michstake.nv
Michigan Kit Bingo Stake 6/10 (Bingo)=michkitb.nv
Middle Earth (Free Play)=mideartf.nv
Montana Bingo Stake 6/10 (Bingo)=montana.nv
Mr. & Mrs. Pac-Man Pinball (alternate version)=m_mpacb.nv
New Dixieland (Bingo)=newdixie.nv
Odin (Prototype)=odinp.nv
Papillon (Jeutel)=jpapillon.nv
Penalty (Bingo)=penalty.nv
Phantom Haus (0.4 Prototype)=ph_04.nv
Pinball Champ (7-digits, French Speech)=pincha7f.nv
Pinball Champ (7-digits, French Speech, Free Play)=pinc7ffp.nv
Pinball Champ (French Speech)=pinchamf.nv
Pinball Champ (French Speech, Free Play)=pincffp.nv
Pin-Bot (PEMBOT (no relation) J-2)=pb_j2.nv
Royal Flush Deluxe (rev. 1)=rflshdlx1.nv
Royal Flush Deluxe (rev. 2)=rflshdlx.nv
Scared Stiff (1.1)=ss_11.nv
Sexy Girl=sexygirl.nv
Shadow, The (LF-4 French)=ts_lf4.nv
Shooting the Rapids (Free Play)=strapidsf.nv
Soccer Kings (alternate set / upper playfield bug)=socrkina.nv
Space Riders (Free Play)=spcridef.nv
Space Shuttle (Zaccaria) (Free Play)=sshtlzacf.nv
Spirit (rev. 3 MOD)=spirit3.nv
Spirit=spirit0.nv
Star God (alternate sound, Free Play)=stargodaf.nv
Star God (Free Play)=stargodf.nv
Striker (French Speech)=strikerf.nv
Striker (German Speech)=strikerg.nv
Super Dixieland (Bingo)=superdix.nv
Swords of Fury (LG-2 German)=swrds_lg2.nv
Teenage Mutant Ninja Turtles (A 0.7 VUK Prototype)=tmnt_a07.nv
Terminator 2: Judgement Day (L-84 Profanity, bugfix/MOD, LED Ghost Fix)=t2_l84.nv
Time 2000 (Free Play)=tim2000f.nv
Time Machine (Zaccaria, Italian Speech)=tmacizac.nv
Time Machine (Zaccaria, Italian Speech, Free Play)=tmacifp.nv
Tommy Pinball Wizard, The Who's (1.02 Belgian)=tomy_102be.nv
Tommy Pinball Wizard, The Who's (2.01 Dutch)=tomy_201d.nv
Tommy Pinball Wizard, The Who's (3.01 German)=tomy_301g.nv
Top Game Laser L10 (Bingo)=topgame.nv
Top Game Turbo (Bingo)=topgamet.nv
Transporter the Rescue (LA-1)=tsptr_l1.nv
Transporter the Rescue (LU-3)=tsptr_lu3.nv
Triple Joker (Bingo)=tripjok.nv
Unknown Game (Unknown)=st_game.nv.nv
Volcano (Sound Only, alternate set 2)=vlcno_1c.nv
Volcano (Sound Only, alternate set)=vlcno_1a.nv
Whirlwind (LG-1 German)=whirl_g1.nv
Whirlwind (LG-2 German)=whirl_g2.nv
Whirlwind (LU-2)=whirl_l2.nv
White Water (P-6 Prototype)=ww_p6.nv
Wildfyre (One Ball MOD)=wildfyrc.nv
Winter Sports (Free Play)=wsportsf.nv
X-Files, The (3.04 unofficial MOD)=xfiles304.nv
Zankor (TMS5220 Italian Speech)=zankor2i.nv
Zankor (TMS5220 Italian Speech, Free Play)=zank2ifp.nv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:07:

You’re BATMAN AGAIN! Dat heb je snel gefixt! Had niet anders verwacht van The Master of Golf! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:55:
[...]

You’re BATMAN AGAIN! Dat heb je snel gefixt! Had niet anders verwacht van The Master of Golf! 8)
I'm BATMAN! Ik zat er telkens in de buurt, maar het is met al die sidelines en bumpers aan de zijkant echt een kwestie van geluk ook.

Heb ook weer wat scores in de Golf Tournament kunnen verbeteren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:26:
Heb ook weer wat scores in de Golf Tournament kunnen verbeteren!
Was met Fish Tales bezig gisteren en bleef maar rond de 40-50 miljoen scoren. En dan lukt het een keertje om hoger te komen en ging ik natuurlijk net over de pin score heen, dus maar blijven spelen dat potje en 309 miljoen gehaald, net onder @MikeDASpike in de high score list op die tafel.

De meeste scores in het toernooi die ik nu gezet heb zijn nog flink voor verbetering vatbaar, maar doel is om eerst voor alle holes een score neer te zetten en pas hierna de marges te verkleinen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dna Disturber
PatrickC schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:55:
[...]

Ja maar Patrick heeft een hogere handicap dus ik zal 300 van zijn score afhalen (-400) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
Dna Disturber schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:36:
[...]

Ja maar Patrick heeft een hogere handicap dus ik zal 300 van zijn score afhalen (-400) ;)
Lame :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
PatrickC schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:34:
[...]

Was met Fish Tales bezig gisteren en bleef maar rond de 40-50 miljoen scoren. En dan lukt het een keertje om hoger te komen en ging ik natuurlijk net over de pin score heen, dus maar blijven spelen dat potje en 309 miljoen gehaald, net onder @MikeDASpike in de high score list op die tafel.

De meeste scores in het toernooi die ik nu gezet heb zijn nog flink voor verbetering vatbaar, maar doel is om eerst voor alle holes een score neer te zetten en pas hierna de marges te verkleinen.
Ik vind het een nette score hoor met fish tales 300m+ is echt knap. Ben al blij dat ik eindelijk de 77mio aantikte. Er zit best wat ruimte tussen je flippers, wat het lastig maakt en de side lanes zijn ook lastig te bereiken.

Wat betreft het Golf Tournament, ik zou het gewoon zo laten joh. Prima scores (voor mij om eerste te worden >:) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
sahinasappelsap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:46:
[...]

Ik vind het een nette score hoor met fish tales 300m+ is echt knap. Ben al blij dat ik eindelijk de 77mio aantikte. Er zit best wat ruimte tussen je flippers, wat het lastig maakt en de side lanes zijn ook lastig te bereiken.

Wat betreft het Golf Tournament, ik zou het gewoon zo laten joh. Prima scores (voor mij om eerste te worden >:) )
Op een gegeven moment kreeg ik een tijdje steeds 10 miljoen voor elke keer dat ik de bal door de 2 lanes bij de boot schoot en dat lukte een flink aantal keren (het is een soort ritme aanhouden). Ook heb ik een aantal fishing methods gemastered. Het was niet eens zo’n lang potje, want de score liep heel snel op.

Het Golf toernooi duurt nog even en ik heb veel dagen vrij t/m het einde van dit jaar. Dus zeeën van tijd om heel scherpe scores neer te zetten. 8)

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste