Gonadan schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:30:
[...]
Ik zou niet weten hoe. Iedereen die een beetje kan voetballen is geblesseerd, het is een soepzootje, geen tactiek, geen vertrouwen. Geen enkele reden waarom Feyenoord er niet overheen zou lopen.
En toch was dat in aanloop naar PSV ook, en dat werd de beste wedstrijd van het seizoen.
Dat zie ik nu niet gebeuren, maar toen ook niet, dus je weet het nooit.
De bal is rond en zo.
En veel depressiever kan ik niet worden dus het zal me jeuken ook eigenlijk. En toch niet, want elke nieuwe klap doet toch weer pijn.

Ik wens je succes maar niet te veel komende zondag

Maar idd hoe erg ik ook zou balen als mijn eigen worst case scenario uitkomt, ik vind het dan wel oprecht leuk voor jullie, lichtpuntjes in een hel seizoen zijn erg fijn.
En moet ook toegeven dat ik weing vertrouwen heb dat we psv nog gaan inhalen, anders was ik mogelijk iets minder 'vrijgevig'
Mocht dat wonder wel gebeuren dan koop ik een shirt van Cillessen:D
En hoewel mijn voorspelling van 'zeker 4de' voor jullie mogelijk niet gaat uitkomen, denk ik dat er absoluut aanknopings punten zijn. Kaplan lijkt een vrij goede verdediger te zijn en zelfs Sutalo valt me de afgelopen weken minder op, wat positief is want eerder in het seizoen was dat anders en niet om goede redenen.
Henderson Is denk ik een speler ook niet opvalt maar die je er erg goed bij kan hebben. Voorin heb je met Brobbey echt een leuke spits en mocht hij vertrekken hebben jullie (weer!) een enorme zak geld. Dus ja met aankopen kan het altijd alle kanten op, maar lijkt me dat jullie volgend seizoen iig al weer top3 gaan spelen en als de aankopen wel de goede kant op vallen misschien wel meer.
Trainer gaat natuurlijk ook veel uitmaken, mogelijk een van de weinige voordelen van wat er nu speelt, kan eigenlijk alleen maar beter